Pereiti prie turinio

vilsta

Nariai
  • Pranešimai

    12
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    0%

vilsta Pranešimai

  1. Norėčiau pagirti dėl pridėtinės vertės kūrimo savo e-book, nes lietuvoje supratimas pridėtinė vertė prekei/paslaugai dar truputi atsilikusi nuo vakarų. Puikiai surinktas sąrašas, tik norėtusi gal papildimo kaip sekasi toks idėjoms, pvz.: deeper tikrai šovė į viršu nuo savo kompanijos pradžios iki dabar.

     

    Ačiū, Andrejau! Sutinku, kad būtų naudinga sužinoti, kaip jiems sekasi dabar, bet tokiu atveju reiktų pereiti visą sąrašą nuo pradžios iki galo kartą ar du į metus. Turint omenyje, kad pats sąrašas tik ilgės, tai reikalaus gana daug laiko, tačiau nesinori vien ties šiuo dalyku apsistoti. Mano idėja buvo padaryti susistemintą minimalią informaciją su projektų pavadinimais ir sumomis, kad tai įkvėptų kitus lietuvius imtis savo idėjų įgyvendinimo.

     

    Saunu paskaityti.

    tik pastebejimas :

    <b>Warning</b>: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in <b>/home/igdeja/domains/igyvendinkideja.lt/public_html/wp-includes/post-template.php</b> on line <b>284</b><br />

     

    Ačiū, proactive, reiks tvarkyti :)

     

    Neblogai bachuriukai su laikrodukais varo :)

     

    Taip, "Filippo Loreti" padarė jau tris sėkmingas laikrodžių kampanijas, viena jų patenka į TOP 20 Kickstarter projektų pagal finansavimą.

    Dar yra "SGS Watches", kitas lietuvių laikrodžių projektas, taip pat sėkmingas.

     

    idomi info, prigriebiau knyga, bandysim paleist savo projekta i kickstarteri B-)

     

    Pagarba ir sėkmės! Jei reikės kokios pagalbos, rašyk ;)

  2. Lietuvoje yra nemažai kūrėjų, sėkmingai įgyvendinusių savo idėjas per „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ sutelktinio finansavimo platformas.

     

    Deja, tęstinio lietuviškų projektų sąrašo taip niekas ir nepaskelbė (nors bandymų buvo), tad bandau užpildyti šią spragą.

     

    Čia rasite didžiausią finansavimą „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ platformose surinkusius lietuvių projektus:

     

    https://www.igyvendinkideja.lt/lietuviu-top-projektai-kickstarter-ir-indiegogo-platformose

     

    Skelbiami tik tie projektai, kurie surinko virš €5000. Projektus lentelėje galite surikiuoti pagal datą arba gautą sumą.

     

    Jei kažką praleidau, rašykite privačiai, papildysiu!

  3. Sveiki,

     

    Ieškau 5000e investicijos į stalo žaidimų kūrima.

     

    Komanda sudaro du žmonės.

     

    Vienas, t.y. aš kuriu sistema, taisyklės.

     

    Antras, atsakingas už žaidimo apipavidalinima (photoshop)

     

    Verslo plano kolkas neturiu. Konkurencijos realios nera. Nes viskas yra unikalu. Gal atsiras prijaučiantis stalo žaidimams.

     

    Viska tikėjausi savo jėgomis padaryti, bet ko toliau ėjom, to daugiau atsirasdavo finansinių problemų.

     

    Jei nerasiu žmonių norinčiu prisidėti, bijau kad teks emigruoti. Ir viska daryti be kitų investicijų.

     

    Mažai tikimybės kad atsiras čia norinčiu. Bet gal kas žinote kur butu galima geriausiai kreiptis? Į asmenis kurie domėtusi nauju startup'u ?

     

    http://www.part.lt/img/abc053accde563e6ca90af5f1e0f74fa675.png

     

    Ar kažkiek pasistūmėjai su šiuo projektu? Ar dar aktualus finansavimas?

     

    Siūlyčiau išbandyti "Kickstarter", nes platforma itin tinkama tokio tipo dalykams.

     

    Būtų gera proga įvertinti, ar tavo žaidimui yra paklausa ir, jei taip, surinkti pradinį finansavimą.

  4. Kilo klausimas apie crowfunding'o, kitaip sakant minios finansavimo modelio. Ar reikia tokiai idejai igyvendinti atsidaryti imone, su spec istatais ar kazkokiais juridiniais faktais, gal kas buvote susidure, butu idomu suzinot? :)

     

    Idomu kaip butu su buhalterija pelno atveju ir investuotojais praradimo atveju, ar jie turetu kazkoki garanta :)

     

    Siūlau pasidomėti iniciatyva „Burės“ http://www.kelkbures.lt/. Jie bandė kažką tokio daryti, bet atrodo, kad veikla jau sustabdyta kurį laiką. Susirask asmenis, kurie kūrė šią iniciatyvą ir pakalbėk su jais. Esu tikras, kad iš jų gausi daugiausiai informacijos ;)

  5. Reikalingas komunikacijos specialistas Vilniuje, turintis patirties su kickstarter platforma, rūbų ir galanterijos projektų komunikacija.

     

    Bendraukime el. paštu [email protected]

     

    Jei dar aktualu, rekomenduoju Justiną Jakštonį (kontaktus gali rasti įvedęs pilną vardą į Google). Jis turi tiesioginės patirties su "Kickstarter", per kurį pristatė socialinį-drabužių prekės ženklą "Not Yet Decided", taip pat prisidėjo prie Robert Kalinkin "Kickstarter" kampanijos "Play Pants". Abu projektai buvo sėkmingai finansuoti.

  6. Sveiki,

     

    Turiu cia toki IT projekteli. Kad pasiekti geru rezultatu ir kad butu padorus income, zinoma reikia investuoti.

    Projektas butu spec prekybine platforma - B2B. Turiu nemazai patirties sioje srityje, bet ne tiek daug IT pasaulyje.

    Kad platforma funkciuonuotu, ji turi buti ispopuliarinta - kam reikia nemazai lesu pradziai. Kadangi projektas bus globalus - pasidomejau crowdfunding platformom - bet ju nera daug. Kickstarter, Seedrs, indiegogo ir keletas kitu. Gal dar kokiu zinot ? Gal kas esat kazkiek susidures su tom platformom ar bandet kazka raisinti? Kaip poto buna su shares? Ar mokami dividendai nuo veiklos rezultatu ? ar galima poto issipirkti ?

     

     

    Aš pakomentuosiu dėl šių crowdfunding platformų: Kickstarter ir Indiegogo (abi jos yra grįstos atlygiais, t.y. su rėmėjais/klientais atsiskaitai savo kurtais produktais). Esu tiesiogiai susidūręs su Kickstarter ir padaręs 16 interviu su lietuvių kūrėjais, dalyvavusiais tiek Kickstarter, tiek Indiegogo (paskui visa tai aprašiau knygoje). Iš to, ką tu sakai, manau, kad tokio tipo projektas nėra tinkamas būtent šioms platformoms, nes jos daugiau tinkamos apčiuopiamiems produktams, kuriuos būtų lengvai galima vizualizuoti ir trumpai pristatyti jų esmę. IT projektams, aplikacijoms reiktų ieškoti kitų būdų. Ar domėjais ICO? Nesu su tuo susidūręs, bet gal tai būtų geresnis kelias.

  7. Labiau būtent ir norėjau, kad atskirtum šiaip "one page layout template" nuo testuotų ir konversijoms išdirbtų, nes tai vienas esminių ir didelių skirtumų.

    Jo leadpages kuuul, kad gali puslapius rūšiuoti pagal konversijas. Pridėkim dar ir Clickfunnels. :)

     

    Taip, dar galima pridėti Clickfunnels, Instapage, LaunchRock, Unbounce. Siūlau tiesiog bandyti ir žiūrėti, kas labiau tinka.

     

    Nesu "išdirbęs" kažkokios sėkmės formulės ar itin gerai konvertuojančio puslapio, bet kadangi domiuosi būtent sutelktinio finansavimo kampanijų (Kickstarter, Indiegogo) temomis, tai galiu pasakyti, kad vidutinė konversija iš kokybiško, apšildyto lead'o į rėmėją (klientą) yra apie 2-3%. T.y. iš 100 surinktų leadų 2-3 taps klientais. Tai galioja tuo atveju jei viskas (produkto USP, vizualizacijos, aprašymas, video, atlygiai) yra gerai paruošta, produktas konkurencingas ir t.t.

     

    Darydamas interviu su lietuvių kūrėjais gana dažnai klausiau apie konversijas ir patirtis buvo įvairi. Kalbant apie blogiausią scenarijų, vienas kūrėjas išleido 2000 EUR Google Adwords ir Facebook reklamai ir surinko 400 lead'ų, tačiau paleidus kampanija nė vienas leadas nekonvertavo. Būna ir taip. "SGS Watches" komandai pavyko pasiekti labai gerą rezultatą - net 5% leadų konvertavo, kas yra dvigubai daugiau nei vidurkis. Reiškia jie puikiai atrinko auditoriją per Facebook, rašė įtraukiančius laiškus ir atliko kitus reikiamus veiksmus gerai. "#keiksmažodis#und" pavyko gauti apie 10% konversiją be biudžeto dalinantis įrašu tikslinėse grupėse ir siunčiant žmones registruotis į jų svetainę. Man pavyko pasiekti 20% konversiją be jokio web, tačiau mano leadai buvo asmeniniai ir verslo kontaktai, su kuriais jau buvau užmezgęs ryšį, todėl natūralu, kad rezultatas buvo geresnis nei renkant "šaltus" leadus per reklamą.

  8. Kokiu būdu rinktum tuos šimtą kontaktų?

     

    Skleistum žinią "registruokis į mano naujienlaiškį jei nori sužinoti kokį produktą tuoj tau pasiūlysiu" ? :)

     

    Keletas paprasčiausių būdų:

    * Susiję forumai, socialinių tinklų grupės ir pan. Atrinktose tikslinėse grupėse paskelbi įrašą, trumpai apibūdindamas produkto esmę ir pasiūlydamas kažką įdomaus (išbandyti produktą, patestuoti, ar registruotis ir būti pirmam, kuris gaus geriausią kainą) Pvz., lietuvių projektas "#keiksmažodis#und" https://www.indiegogo.com/projects/#keiksmažodis#und-audio-midi-interface-for-raspberry-pi rinko leadus tokiu būdu (Reddit, Facebook tikslinėse grupės) prieš paleidžiant projektą. Jie surinko apie tūkstantį kontaktų vos per parą.

    * Facebook reklama. Mokamas būdas, bet lengva atrinkti ir auginti auditoriją. Susidomėjusius galima nukreipti į svetainę arba rinkti lead'us (Lead Ads). Didžiausią finansavimą surinkę projektai (pvz., Filippo Loreti, kurie surinko €926k pirmą kartą, o paskui beveik €5 mln ir virš €3 mln) renka lead'us būtent tokiu būdu.

    * Paprasčiausias būdas, jei produktas yra masinio vartojimo - pradėti ir nuo draugų, pažįstamų ar verslo/darbo kontaktų.

  9. Konversiją įtakoja ir koks tas "vieno puslapio" puslapis.

    Ar gali pasidalinti naudingais patarimais kaip išlaikyti maksimalų testo tikslumą? Įrankiai, platformos, patirtis ir pan.

     

    Iš anksto dėkavoju!

     

    Siūlau įvesti į google "one page layout template", yra daug vieno puslpaio svetainių pavyzdžių.

     

    Asmeniškai naudoju sukurtus WordPress šablonus iš https://themeforest.net, bet galima imti ir jau paruoštas svetaines iš LeadPages ar pan platformų, ten dar paprasčiau, tik mažiau lankstumo, jei norėsi papildomų modifikacijų padaryti.

     

    Testavimas supaprastintai atrodo taip:

    1. Surenki susidomėjusius potencialius klientus (lead'us)

    2. Siunti jiems emailą su nuoroda į tinklapį, kur galima pirkti (turi būti ribotas pasiūlymo laikas)

    3. Stebi, kiek nuperka ir paskaičiuoji konversiją

     

    Jei nori detalesnės analitikos, gali Google Analytics naudoti.

  10. Kokiais metodais patartum pratestuot rinka pries kuriant kickstarter kampanija?

     

    Tarkim turi keleta ideju fiziniams produktams, kaip issirinktum, kuri leisti i kickstarter?

     

    As galvociau apie tarkim dar neturimos prekes idejima i koki ebay ir ziureti ar kazkas domisi ir kaip domisi.

     

    Kaip tu darytum?

     

     

    „Lean startup“ metodikoje yra testavimo metodas, kuris vadinasi smoke testing. Šio proceso esmė ta, kad parduoti bandote neturėdami galutinio produkto. Tam užtenka surinkti bent šimtą potencialių vartotojų kontaktų (kuo didesnė auditorija, tuo tikslesni rezultatai) ir sukurti vieno puslapio svetainę, kurioje apibūdinamas projektas ir pridėta galimybė jį iš anksto užsisakyti, įvedus kreditinės kortelės ar PayPal paskyros duomenis.

     

    Šis testavimas padės įvertinti, ar kas nors išvis perka siūlomą produktą, o jei taip, kokia pardavimo konversija. Jei vis dėlto užsakymų nesulauksite, galite apklausti lankytojus ir pasiteirauti, ką reikėtų keisti ar tobulinti, kad ateityje norėtų užsisakyti tokį produktą.

     

    Jei produktas dar neparuoštas ir yra tik idėjos ar prototipo lygmenyje, nemanau, ar Ebay taisyklės leis jį publikuoti (reiktų klausti tų, kurie prekiauja per Ebay).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...