Pereiti prie turinio

Karol

Nariai
  • Pranešimai

    667
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    34
  • Atsiliepimai

    0%

Visas Karol turinys

  1. Naujesnes generation hybrid sistema virs 90 elektra dar palaiko. Tai uzmiestyje irgi fantastiskom sanaudom varineji. As vasara 5000km+ per Europa pravariau, berods 4.4L buvo vidutines. Tai jei autorius iesko - ziureciau kuo naujesnes generation hybrid sistemos. Nuo 22 berods dar naujesnes deda.
  2. Vazineju corolla. Gedimu nera. Sanaudos apie 4.5l, esant dideliam eismui - mazesnes. To oldschoolinio vaziavimo malonumo (traukia prie sedynes, lupa is vietos, kad vos speji vaira laikyt) ar pan - nera. Auto ne tam skirtas. Gali prisikabint prie garso izoliacijos, konforto ir pan. Auto skirta is tasko A i taska B, mazon sanaudom, ir visada viskas veikia. Kitas auto bus Toyota arba brangi Toyota Lexus. Skirta tikriausiai kai auto turi tau tarnauti, o ne tu auto (turiu omeny apie taisymus ar kai buna "velnias zino kas yra, niekas neranda" ar kai sako "mazi defektai,
  3. Jeigu senas daugiabutis: ortakiai veikia pressure principu. Karstas oras (is butu) traukiamas i salta ora (lauka). Fizika. Butu ortakiai sujungti i sachtas. Nelygu koks daugiabutis gali buti ir visa linija (tarkim visi kaireje puseje esantys butai per visus aukstus) ar pan. Priklausomai nuo daugiaubucio. Jeigu nors vienas gyventojas isideda gartrauki (kas principe negalima, sugadini daugiabucio inzinerine sistema, bet teoriskai kas kaip ka nori tas taip ir daro) - visai sachtai yra sugadinamas numatytas pressure. Jei pajungti 5 butai - 5 butam neveiks kaip turi buti - del to ir ats
  4. Seniau strigdavau. Taciau daznai siunciantis per DHL - patys DHL pradejo siulytis tvarkyti muitu iforminimus. Visada viskas sutvarkoma pries siuntai pasiekiant LT. Kazkuris cia forumo narys dirba su muitais, tai patare, kad DHL su privaciais ar mazais nedirba (o galvojau, kad isvis ismuitinimui patys neuzsiima) tai priverte susimastyti ir pasidereti su paciais DHL. Kainuoja ten keliais Eur daugiau ju muitinimo paslaugos, bet dabar sventa ramybe. Atsimenu viena is imoniu grasino, kad va dabar tavo siunta muitine TIKRINS (nes jie blogai supylde kazka). Ir buvo labai nustebe, kai atsakia
  5. Del Uk: jei neturi rezidento statuso, vizos, pabegelio statuso ar UK paso - imone atsidaryti lengva, taciau su banko sask bus labai sunku. Apie jokia pensija nesvajok, nes paprasciausiai nelegalas busi. Del mokesciu optimizavimo - principe turi moketi ten kur reziduoji. O siaip geriausiai skaiciuoti pagal reikalingus optimizuoti pinigus (Lietuva tam tikromis sumomis apsimoka visgi) bei verslo rusi. Tai is esmes informacijos per mazai normaliai kazka patarti.
  6. As tai nesuprantu isvis kodel tokia diskusija kyla. Zmogus apsitvere savo teritorija, nederino nieko su nieko, nes stato savo teritorijoje. Reikalaut gali ko nori, gali ir reikalaut nauja auto nupirkt ir zmona is Azijos atsiust jam nauja. Laisva salis. O tavo reikalas nori mestis uz jo darbus ar ne siuo atveju. Manau tuos kelis simtus geriau kam paaukok (Ukrainai ar gyvunams) jei labai spaudzia kisene. Kas cia per absurdai, kad kazka pasistato ir aiskina kitiems susimest uz tai.
  7. Labai plati tema istikro ir labai individualu is tikro. Nedrysciau kategoriskai sakyti, jog prasideti nera prasmes, bet ir tikrai neteigciau, kad butent dabar reikia ta daryti ?
  8. As mazam miestely nupirkau. Tai ziauriai islosiau. Vien capital priaugis jau atpirko visus vargus, nuoma soktelejo i nesveikai dideles aukstumas. LT didziuosiuose miestuose - kitas reikalas. Taciau mazi miestai turi labai daug neisnaudoto potencialo ir daznai nesidairo zmones. Jaunuoliai po studiju grista, arba niekada isvaziave nebuvo - nenori gyventi su tevais ir pan. Normalaus busto truksta, 99.9% nuomos yra seni, supelije senu tarku butai. Naujas, modernus, nors ir ne brangus irengimas yra stebuklas mazam mieste. Aisku flipinimai jau baiges kuriam laikui ?
  9. Gali ir apsimoketi su pakeltomis palukanomis. Nelygu kada pirktas bustas. Jei seniai kai kainos vaikiskos buvo - viskas labai ok
  10. Dekui uz pataisyma. Ne taip issireiskiau. Tiesiog ribota nuosavybe - turbut geriau butu. Negali be leidimo nei parduot, nei nuomuot.
  11. 1. Pasirasai sutarti, pateiki ja registru centrui (nebutina). Butina turi IV ar veiklos leidima (ar koks ten yra) mokesciam moketi. 2. Jeigu bustas su paskola - pirma susisieki su banku ir gauni leidima ji nuomuoti. Busto tu neturi. Jis yra banko. Tu negali isnuomuoti svetimo busto. Jeigu leidima gausi (tikriausiai keisis salygos, pvz kils palukanu normos ar pan, skaityk savo paskolos sutarti - bus norodyta, susisiek su konsultantu - paaiskins tiksliau). Jei gausi leidima - gali likti registruotas. 3. Kaip nori. Gali paprasyti atsiusti skaitikliu parodymus ir tu apmoki, gali pa
  12. Labai suprantu ka sakai ir tikrai pritariu zvelgiant is tos puses. Taciau is savo puses: busto nuomos sfera rinkausi del keliu priezasciu: investicija, capital growth, nuolatines pajamos, turtas liekantis atzaloms. Taigi zvelgiu i labai ilga perspektyva. Ir butent: zmogus perka paslauga. Kuo geresne paslauga - tuo man geriau kaip verslo savininkui: zmogus ilgiau bus, geresnes rekomendacijos, mazesni kastai ir t.t. Viskas saziningai kaip turi but: gyventojas gali registruotis buste (deklaruot gyvenama vieta), sutartys registru centre ir t.t. Savaime aisku esu rimtai apskaiciaves: tuscius
  13. Nuomoju Londone bei LT. Netrumpalaike nuoma. Teisinis reguliavimas kaip diena ir naktis. Lietuvoje su nuomininku realiai kaip su siuksle gali elgtis ir daryt ka nori. Uk tiek licenzija is savivaldybes (vienokia jei visa nuomoji, jeigu po kambari nuomoji kitokia), licenzijai gauti yra reikalavimai bustui (pagal plota kokio dydzio virtuve turi buti, jei nuomuoji su baldais kokie baldai minimaliai, kokie white goods (virykle, saldytuvas ir t.t) kiek zmoniu max gali gyvent, kokius dokumentus tikrinti is nuomininko (tavo atsakomybe), tiek depozito registravimas (negali jo tureti savo sask
  14. Ju advokatas su Autopliusu susisieke ir gavo archyva ten 400 berods skelbimu per metus parduodamu to perekupo, ir iskniso, kad visos auto TA pravaryta pas ta pati zmogu. Tiek, kad perekupo advokatas varte, jog masina tik atkeliavo pas ji ir jis tokia pardave kokia yra ir siule vezti i servisa apziurai pries pirkima, tai cia teismui buvo pagrindis argumentas, kad nepakanka irodymu, jog butent perekupas zinojo apie defekta ir ji slepe specialiai. Jie remontui berods 2500 isleido kazkas tokio, tai tiek ir norejo, kad saskaita apmoketa butu, nieko daugiau. Pries tai siule ir graziuoju pasiimti ta
  15. Ne neprisiteisi. Pazistami neseniai pralaimejo teisma. Long story short: pirko masina, po savaites keite tepalus, visas apsipyle ir t.t, zodziu kazkokiu skyscio buvo pripilta, kad trukus galva butu uzslepta, servise taise, kviete juos liudyti, ten kazkas su cilindru bloku, blogai sutaisyta, voztuvai ar kas tokie islinke ar kazkas tokio, zodziu padaryta porai tukst km nuvaziuoti ir viskas. Pirko is perekupo, padave i teisma, kad atlygintu variklio kapitalinio remonto islaidas. Teismas prase irodyti, jog butent perekupas uzslepe defekta, o ne tokia atsiveze is uzsienio perpardavimui. Kadang
  16. Be proto daug niuansu. Daznai grubiai sakoma 24 men pelnas. Taciau: 1. 24 men pelnas kas menesi mazejantis nuo 1000 per menesi iki 5 eur paskutini menesi. 2. 24 men pelnas kas menesi didejantis. Nuo minuso iki 500 paskutini men. Tai antru atveju savaime aisku mokesi daugiau. Pirmas atvejis nelabai ko vertas, nes aisku, kad arba produktas neperspektyvus arba getting cold, arba konkurentai suede arba verslas prastai valdomas. Viskas yra ziaurus minusas. Kaip ir vienas pagrindiniu value yra ateities perspektyva. Gali buti ir minusinis ziauriai verslas, taciau niua
  17. Zinok priklauso nuo marzos. Jei tavo cost of sales 30eur, o parduodi uz 40 - abejoju, kad atpirksi dabartiniais laikais. Jei cost of sales 5 ir parduodi uz 35 - turi jau laisves daugiau. Kazkada seniai, esu ivedinejes 5 - 7 EUR produkta kainos ribose, su savikaina 2 EUR, bet buvo ziauriai hot. Tai paspaudinimo kaina buvo maziau nei centas Eur, ir konversija apie 3% nuo pat pradziu. Tai pirkimas keliasdesimt centu vos buvo ir spek pakuot. Tai as gal labiau zaisciau pakaitinti produkta per micro influencerius, seo, google ads ir pan - ir tik tada fb ads. Jau kazkiek ir data turesi pr
  18. Priklauso ziauriai. Plius minus nuo visko ? Pradziai konvertavimom i sale apie 1%. Veliau lookalikai ir pan - iki 9%. Kas ziauriai super gerai. Pirmas procentas buvo ziauriai brangus, data rinkimai ir pan. Veliau pigejo ir pigejo. Dabar FB ads sales net 5% product price nesiekia. Taciau tukstanciai isejo data rinkimam. Tie kas senias laikais susirinko info - tiem daug lengviau - dabar ziauriai brangu, tai kaip pagrindini ads varianta dabar nesirinkciau (aisku vel nuo produkto priklauso ir rinkos ir auditorijos ir t.t)
  19. Gali buti. Uk comprehensive (kasko atitikmuo) draudimas pigesnis nei paprastas.
  20. Zinok bijau, bet tenka pritarti. Bet cia turbut ateina is supratimo kas tas ledinis kaip Stanley sake. Ledinis, bet ta ir ta ir ana ir dar va sita reikia keisti + parudijimu yra, bet vaziuot netrukdo = lietuviskai ledinis, nes lyg ir vaziuoja. Suplyses salonas - irgi ledinis, nes vaziuoja. Kol vaziuoja - ledinis.
  21. Toyotos hybrid irgi lifetime. Bet patys ir keicia. ?
  22. O kodel keistai? Kebulo darbai pakankamai brangus yra. Tai kaip tikrini sankabas, vaziuokle ir pan, kad isivertinti ar geros bukles, kada reikes remonto ir kiek mazdaug kainuos tai su kebulu lygiai tas pats. Turint omenyje, jog dauguma masinu isvis be jokios istorijos yra. LT neturi categories dauzytom masinom, del to ir privalai apsiziuret. PVZ Uk tokia tvarka: mazas dauzimas (tarkim lempa ar keiciasi skardine dalis nuemus ir pan) jei kreipiesi i draudima - iskart nurasoma masina, gauna kategorija N, susitvarkai ir vazineji. Jei dauzimas didesnis, structure (pvz statramstis, galini
  23. Turbut geriausias apibudinimas. Dabar paieskose faino auto (ar kabrioletas ar siaip koks retas modelis). Tai jau buvau apziuret kelis ledinius, viskas keista laiku ir priziureta... Zodziu drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia, ar, kad antifryzo ir stabdziu skyscio keisti nereikia. Arba PILNA SERVISO ISTORIJA, tik ji baigesi 2015.... Blemba nezinau, bet nauju auto esu turejes, visada keiciasi kazkaip. Toyota hybrid irgi keiciasi, netgi toyotai, net ir fordui ir opel corsai. Arba "ai cia smulkmena, termostatas gi pasikeicia". As suprantu, bet sake ledas, tai suprask viskas su
  24. Pagal autoriu - produkto gamyba lab'as uzsiima, kuris tiek notom tiek testais turetu pasirupinti. Tai tiesiog reiketu higienos paso sandeliavimo bei pakavimo patalpose. Cia del ko prikibau: viesai nera prieinamos info (test tyrimai, atsakingas uab/mb) ko kaip minimum reiketu ir based is panasiu projektu internete - ziauri rizika. + Irasas svetaineje FDA patvirtintas, tai turint omenyje FDA ir EU higienos ir sveikatos skirtumus kosmetikos pramoneje - dar yra didesnis risk. Nes FDA yra paprastesni, taciau ne visada galima prekyba EU. Atnaujinimas: Kadangi labai buvau susid
  25. Isivelsiu i diskusija. Viskas cia norma su pardaveju, paprastai atrase. Uzdaviau papildomu klausimu. Kitiems besidomintiems: produktas kvestionuojamas. Jei gamyba third party - ir pas save pakuosites - turekite omenyje, jog turesite gauti higienos pasa (galioja net pakuojant i dezutes) bei tureti atitinkamas patalpas. Kaina labai adekvati del pacio produkto didziules rizikos (cia kai buvo vajus su arbatom liekninanciom, dropshipperiai per visur ejo, tada gavo bana Europoje produktas kaip ir visokie kremai ir pan). Taigi arba produkto sutvarkyta dokumentacija arba patys turesit
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...