Pereiti prie turinio

alenci

Nariai
  • Pranešimai

    116
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas alenci turinys

  1. Gerbiami, įtakingi žmonės miršta. Vieni savaip išeina, kiti kitaip, bet taip sutverta ir nieko tu nepadarysi. Žmogus profesionalas, plėtė susidomėjimą krepšiniu, paliko pėdsaką kine, užsiėmė labdara. Ironiška, bet turbūt vienas didžiausių pomėgių ir nunešė gyvenimą :) Autoritetas išliks ir toliau, galbūt net didesnis :rolleyes:
  2. Galėti ir taip daryti du skirtingi dalykai. CEO vis tiek rodysi, tai tas išgalvotas adresas ir duomenys negelbėja. Nebent dirbsi tokiu principu :)
  3. Steigėjų skaičius, įstatinis kapitalas mažas, mokesčiai. Smagiau nei Lietuvoje ;) Tik JK reikia įmonės registracijos adreso (aktyvaus) :rolleyes:
  4. Pasiėmė akademines, kad išsitaisytų pažymius ar skolas atsimėtytų?
  5. Financial Times & NY Times, o jeigu konkrečiau į Lietuvą - LRT pramėtant antraštes..
  6. VGTU SA tau turėtų labai puikiai pakonsultuoti šiuo klausimu ;) Jeigu užbaigi kursą/pusmetį be skolų - kitais metais grįžti nuo pusmečio pradžios į naują, Tau tinkančią grupę. Dalykai jokie nesikeičia, kaip ir minėjau - jeigu baigi pusmetį tvarkingai, tie dalykai tau užsiskaito ir grįžęs mokysies toliau, kaip ir priklauso. Bet jeigu trūksta pažymių, neužskaityti kreditai ar dar kažkas tokio - Tavęs neišleis akademinių arba turėsi perklausyti dalykus. Kreipkis į SA. Tiksliau pakonsultuos.
  7. alenci

    -.

    Dėl to ir klausiu, kokius liudijimus ar leidimus išsiima bent jau tai prekybai? Ar čia tiesiog vienkartinė prekyba, iki atitinkamų institucijų susidomėjimo?
  8. alenci

    -.

    O kaip su vardinių drabužių prekyba Lietuvoje? Man buvo visad įdomi tų prekeivių praktika, kurie viešoje erdvėje parduoda HUGO BOSS, E&A ir panašius brandus. Kaip su leidimais, sertifikatais?
  9. Įdomu žmonių mentalitetas, požiūris į vienas kitą, nekilnojamasis turtas, atskirtis tarp miesto/rajono ir žinoma pačio istorija - kaip Tu ten atsidūrei? :)
  10. Prancūzams kiša koją elektra, remontai, detalių kainos. Dizainas - skonio reikalas. Griebk VAG'ą su 1.9TDI arba 1.6i/1.8i varikliais (žiūrint kur daugiau važiuoji - miestas/užmiestas). Toyota irgi šitam sąraše. Detalių kainos logiškos, varikliai paprasti, patvarūs. Toyota važiuoklės nepamuši, VAG'o šarnyrus pasikeisi ir krutėsi toliau.
  11. Indrės kursai kol kas manau geriausiai paruošti šiai temai. Daug temų, bet viskas pakankamai tvarkingai susisteminta. Medžiagos visokios, vieną gali iškart paleist per ausis, o į kitą jau atkreipt dėmesį. Dėl kainų nežinau, anksčiau visi tie 'dideli kursai' kainavo apie 60€. Jeigu negaila pinigų ir neturi daugiau kur jų padėti - pirk mokymus. Blogiau juk nebus. O jeigu esi žalias dar užves ant kelio. Internete paviršinė informacija, niekas ten nepaaiškins detaliau. Dropshippinge svarbiausia sėdėt, ieškot ir kelt skelbimus su gera kaina ;)
  12. Man atrodo, čia susidūrėm su tikinčiu, kad Žemė yra plokščia. Atsiprašau jeigu yra kitaip. Savaeigiams dar toli iki kasdienės realybės. Kiniečiai bando leisti kažką apčiuopiamo, bet nepraeina reikalavimų arba anksčiau ar vėliau išplaukia koks incidentas, kuris atsitinka per 'protingo' bolido klaidą :unsure: Elektromobiliai dar užtruks, kol prisitaikys rinkoje. Koks procentas juos įperka? Turi jiems nuolatinę laikymo/krovimo vietą? Vien jų įsigyjimas daugeliui žmonių yra finansinis galvos skausmas. Kam taip apsikrauti futuristika? Tą pačią elektrą kuria jėgainės, nepakrausi visų iš vėjo, saulės
  13. Didmiestyje sunku su technine pagalba, nemažai pasiūlos iš nepriklausomų + draudiminiai. Asmeniškai man pačiam teko naudotis vienąkart Kaune, draudimas suorganizavo per 40 minučių (darbo dieną). Ieškai nuolatinio bendradarbiavimo, taikai nuolaidas, susitaikai su darbu ,,į minusą" arba nuliui pradžioje ir varai.
  14. CC iš esmės buvo gamintas siekiant konkuruoti su CLS. Kaip gavosi pakonkuruoti - skonio reikalas ;) Man asmeniškai paliko neblogą įspūdį, jeigu renkiesi būtent tarp šių variantų ir neturi kažkokių nesveikų simpatijų/antipatijų. Darbingam važinėjimui tinka, važiuoja minkštai, salonas neatrodo nuobodžiai. Išlaikytas Passat kantrumas ir ekonomiškumas, detalių kainos nesikandžioja ir elektra ne tokia kaprizinga. E60 nusėtos gatvės, bet ne be reikalo man atrodo. Darbiniai arkliai tiek 2.5d, tiek 3d. Naujos detalės brangesnės nei VW, bet šrotai tais modeliais užversti. Nu dar pyzdin*mo objektas
  15. Paskaityk R. Wright ,,Kodėl budizmas yra pagrįstas" - ugdo santūrumą ir ramybę ;)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...