Pereiti prie turinio

syzla

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    syzla sureagavo į BOSS Straipsnis: Efektyvi reklamos kampanija   
    Reklama yra labai svarbus žingsnis sėkmingo verslo link. Tačiau ar bent dalis verslininkų žino, kaip visa tai veikia ir kurios reklamos formos yra pačios naudingiausios? Dažniausiai ne. Kiek teko klausti savų klientų, dauguma atsako taip: „Nusipirksiu bannerį, nusipirksiu reklamos plotą delfi.lt ir gausiu klientų". Kodėl jie taip mano? Atsakymas labai paprastas, tai irgi verslas, kuris yra puikiai įteigtas į verslininkų galvas. Pati neefektyviausia reklamos forma ir yra reklaminis banneris, nebent jis būtu rodomas tik tikslinei auditorijai. Aš asmeniškai niekuomet nepažvelgiu į, dažniausiai, dešinę svetainės pusę, kurioje būna išdėlioti reklaminiai banneriai, nes žinau, jog reklama manęs nesudomins. Taigi savo straipsniu pasidalinsiu patirtimi, kaip sėkmingai organizuoti reklamos kampaniją ir kaip gauti aukščiausių rezultatų.
     
    Google Adwords
     
    Šis didžiausias pasaulio paieškos milžinas vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus. Kuriamos puikios ir naudingos sistemos, portalai, kuriais tiesiog negali nesinaudoti (Gmail, YouTube, Google Talk, Google Docs). Visa tai daroma tam, kad kuo daugiau sužinoti apie tave - vartotoją. Google siekia surinkti tikslines auditorijas ir siūlyti joms tai, ko joms reikia ir ko jos ieško. Visa tai daroma ne iš geros valios, o iš siekio kelti reklamos kainas tikslinėje auditorijoje ir taip pat greičiau įsiskverbti į kitas sritis. Manau visi sutiktumėte sumokėti ir po kelis litus už potencialų svetainės lankytoją. Aš - sutikčiau. Vidutinis klientas man uždirba 1500Lt, o jo gavimas man kainuotų keli litai, apsimoka, taip? Įsivaizduokite kokius kiekius Google galės skirstyti kai pilnai išgrynins paieškos rezultatus ir rodys tik tai ko ieškoma... Šiuo metu yra ypač palankus metas reklamuotis Google Adwords sistemoje, nes ji vis dar vystosi ir reklamos kainos palyginti nėra dideli. Taip pat galima gauti reklamos kreditų daug pigiau (pvz.: už 100Lt galima nusipirkti 370Lt reklamos kreditų, už 30Lt galima gauti 200Lt), ateityje greičiausiai to nebeliks. Taip pat norėčiau pabrėžti tai, kad jeigu jūsų lankytojas/klientas jums atneš nedidelias pajamas, Google Adwords geriau nenaudoti.
     
    Apibendrinus ir šiek tiek papildžius gaunasi štai kas:

    Organizuokite reklamos kampanijas Google Adwords sistemoje jeigu jūsų produkto, paslaugos kaina yra nemaža.
    Siekite tikslinės auditorijos. Nekurkite nereikalingų raktažodžių, nes taip tik švaistysite reklamos biudžetą.
    Reklamos skelbimui skirkite didžiausią dėmesį. Svarbiausia užkabinti lankytoja būtent tuom, ko jam reikia. Jeigu jis ieško svetainės kūrėjo, tai kam? Tam, kad įmonė gautų daugiau pajamų, todėl siūlykite jam profesionalias paslaugas, kurios suteiks jam daugiau klientų.
    Nenusipiginkite. Jeigu jūsų produkto kaina yra aukšta, niekuomet nerašykite, kad pas jus pigu. Tokiu būdu tik sumenkinsite savo darbų kokybę. Geriau apie kainą iš vis nerašyti.
    Ieškokite reklamos kreditų pardavėjų. Kodėl turite mokėti 100% kainos, jeigu galima gauti tą patį daug pigiau?

    Google organic search
     
    Pradedant kalbėti apie šią reklamos sritį pirmiausia reikėtų padiskutuoti dėl internetinės svetainės. Didžiausią reikšmę organic search rezultatams turi jūsų svetainės parengimas jai. Pabandysiu išskirti kelis pagrindinius punktus iš vidinio seo, kurie turi didžiausią reikšmę paieškos rezultatams:

    TurinysDaug turinio. Tačiau ne bet kokio. Turinys turi būti tos pačios temos kaip ir jūsų produktai/paslaugos. Kokybiškam turiniui kaupti labai tinka tinklaraščių, įvairių straipsnių rašymas svetainėje.
    Naudokite raktažodžius. Tarkime siekiate būti kuo aukščiau pagal raktažodį „svetainių kūrimas". Rašydami straipsnius stenkitės linksniuoti šį žodžių junginį kuo dažniau, tačiau ne per dažnai. Raktažodžių tekste turėtu būti apie 4% - 8%.

    [*]Nuorodų struktūra
    „www.adresas.lt/apie-mus" yra geriau nei „www.adresas.lt/page.php?id=10"
    „Daugiau informacijos čia" yra prasčiau nei „Daugiau informacijos apie svetainių kūrimą".

    [*]Svetainės adresas su raktažodžiu
    Labai gerai, jeigu turite domeną su raktažodžių, kuris kalba apie jūsų veiklą. Tačiau nepersistenkite (blogas pavyzdys: www.internetiniu-svetainiu-eshopu-ir-portalu-kurimas.lt). Raktažodis turi būti įsimenamas ir aiškus, nereikia orientuotis tik į paieškos sistemas. Geriausias variantas yra iš vieno žodžio.

    [*]Tvarkingas programinis kodas
    Nepalikite neveikiančių puslapių.
    Nepalikite grubių sisteminių klaidų.
    Naudokite <h1><h2><h3>... antraštėms išskirti. Prie paveiksliukų užpildykite alt="" tagą o nuorodoms pridėkite title="".


    Išorinis SEO yra dar viena labai plati sritis apie kurią pakalbėsiu kitą kartą.
     
     
    Facebook
     
    Kaip gauti klientų iš facebook'o? Šis socialinis tinklas puikiai tinka nesudėtingai reklamos kampanijai organizuoti. Įmonėms, kurios planuoja reklamuotis facebooke siūlau susikurti fan page, o privatiems žmonėms, freelacer'iams geriau turėti tiesiog asmeninį profilį. Paaiškinsiu kodėl.
     
    Fan page, su kuo jis valgomas?
     
    Fanų puslapis - tai puiki proga rinkti savo klientų ratą ir artimai su jais kontaktuoti. Niekur kitur negalėsite užvesti tokios puikios diskusijos kaip facebook'o fanų puslapyje. Turėdami tokį puslapį galėsite išsiaiškinti savo produkto/paslaugos trūkumus, išgirsti nuomonę bei prisijaukinti naujų klientų. Fanų puslapiai gali būti labai įdomus. Ne per seniausiai pradėjau kurti unikalius fanų puslapius (Tokius kaip Adidas, Youtube, Coca-Cola) kuriuose galima savo įmonę/veiklą išreikšti originaliai. Fanų puslapyje galite turėti produktų katalogą, užklausos formą, tinklaraščio įrašų importavimą ir dar begalę įvairių dalykėlių.
     
    Kaip gauti narių savo fanų puslapiui?
    Visu pirma net negalvokite kurti tokių puslapių kaip „Pakviesk draugus, laimėsi kelionę". Jie nesuveiks, nes jums reikia ne bet kokios, o tikslinės auditorijos. Įsimeskite fan box į savo svetainę (tokiu būdu pritrauksite esamų klientų į fanų puslapį). Jeigu jūsų įmonė kuria internetines svetaines jums bus reikalinga verslininkų auditorija. Asmeniškai daryčiau taip:
    Surengčiau akciją, kurios metu esami nariai gali kviesti savo draugus verslininkus tapti puslapio fanu. Kiekvienas pakviestas verslininkas privalėtų užpildyti nedidelę anketą, kurioje įrodytų, kad yra verslininkas. Vienam verslininkui iš 100 nemokamai sukurčiau internetinę svetainę.
     
    Ką tai reiškia?
    Kalbant finansiškai tokios auditorijos rinkimas man kainuotų 15Lt už vieną kontaktą. Tačiau tas kontaktas jau išgrynintas ir yra būtent tos auditorijos, kokios man reikia. Taip pat jeigu neleisite jam pamiršti apie save (nuolatos publikuosite įvairius straipsnius, diskutuosite, klausite nuomonės) beveik neabejoju, jog jis bent kartą užsisakys jūsų paslaugą.
     
    Patarimai:

    Nekiškite savo rss feed fanų puslapio nariams, jiems to nereikia.
    Nereklamuokite kitų puslapių, paslaugų savo fanų puslapyje.
    Nemeluokite apie konkurso prizus. Geriau dovanok pieštukinę, nei meluok apie kelionę į Turkiją.
    Publikuok tik įdomius įrašus, kurie domina tavo faną (pvz.: akcijos, konkursai, išpardavimas, nulaidos).
    Jeigu nori sužinoti savo klientų nuomonę, aktyviai diskutuok su jais (tokiu būdu gausi dar daugiau nuomonių).
    Būkite kitokiais. Turėkite išskirtinį fanų puslapį ir nuolatos jį atnaujinkite.
    Nekiškite savo svetainės nuorodos visur kur tik galima. Užtenka vienos nuorodos po logotipu. Jeigu jus sudominsite, lankytojas pats jus susiras.
    Asmeninis profilis, kaip organizuoti reklamą ten?
     
    Jeigu esate freelacer'is, arba jūsų veikla yra asmeninė, jums geriausia būtu turėti tik asmeninį profilį. Yra įprasta, kad po įvairiais prekiniais ženklais dirba tik įmonės, o privačius žmones galima rasti ir su jais susisiekti tiesiogiai įvairiuose soc. tinkluose. Taigi nebijokite būti tuo, kuo esate (ta prasme ne koks Tomas Bepavardis). Antras labai svarbus žingsnis sėkmingos reklamos kampanijos metu yra įrašų apie savo veiklą publikavimas. Leiskite žinoti savo draugams apie tai, kad pradėjote dirbti su nauja technologija, praneškite apie atliktus darbus ir t.t. Kitaip tariant suteikite įvaizdį, kad nuolatos domitės tuo, ką dirbate. Asmeniniame profilyje galima turėti ne daugiau 5000 draugų. Tai yra vienas didžiausių minusų. Tačiau įsivaizduokite 5000 potencialių klientų vienoje vietoje, kuriems galite publikuoti įvairius įrašus. Taigi kaip ir fanų puslapiui, taip ir asmeniniam profiliui reikalinga tikslinė auditorija. Nuolatos ieškokite ir kvieskite į draugus potencialius savo klientus (aš asmeniškai kviečiu įvairius verslininkus).
     
    Patarimai:

    Neužverskite savo profilio įvairiais apps'ų pranešimais (pvz.: „Kokio ūgio būsite užaugęs?" „Kiek dantų turi bebras?" ir t.t.). Tai nesuteikia jums įvaizdžio ir erzina daugumą kitų narių.
    Organizuokite viešas diskusijas su savo „draugais".
    Puslapis „Informacija", tai jūsų viešas CV. Pasistenkite skirti dėmesio jam.
    Reklamos kampanijos planas
    Susikuriame internetinę svetainę, sutvarkome ir paruošiame ją Google organic search. Vykdome išorinį SEO (apie tai vėliau).

    Susikuriame facebook fanų puslapį/asmeninį profilį ir vykdome reklamą ten.
    Surinkus šiokį tokį klientų ratą klausiame ir analizuojame jų nuomonę apie jūsų paslaugas/produktus.

    Pradedame organizuoti Google Adwords reklamos kampaniją.
    Visi šie žingsniai turi tęstis nuolatos (ta prasme neištrinkite fanų puslapio, kai pradėsite organizuoti reklamą Google Adwords).
     
    Savo straipsniu paminėjau efektyviausias reklamos formas. Žinoma, jų yra ir daugiau: YouTube klipų kūrimas, Twitter'is (apie kurį jau pasakojo juozapuxas), kiti socialiniai tinklai. Tačiau 90% klientų gaunu savo išvardintomis priemonėmis. Kiti 10% greičiausiai ateina rekomenduojami esamų klientų.
    Taigi, jeigu norite sėkmingos reklamos kampanijos, reikės nemažai padirbėti. Viską įmanoma suorganizuoti su minimaliomis investicijomis. Dar kartą primenu, jog būkite originalūs. Paprasta reklama jau nedomina nieko, reikia tapti kitokiais.
  2. Patinka
    syzla sureagavo į JuliusPau Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  3. Patinka
    syzla sureagavo į Medinukas Partizaninis marketingas   
    Smagu, kad bandai rašyti straipsnius, kurie galėtų pasitarnauti kitiems, tačiau dar tikrai yra kur tobulėti.
    Šiek tiek kritikos:
    1. Tema "Partizaninis marketingas", bet ji toli gražu nėra atskleista. Labai blaškaisi nuo vieno dalyko prie kito ir nei vieno neaptari iki galo. Gal geriau bandyti mažiau aprėpti, bet bent dalelę aprašyti nuo pradžios iki galo. Realiai visas straipsnis yra daugiau apie marketingą bendrąja prasme, o ne apie partizaninį marketingą. Apie partizaninį marketingą bandyta užsiminti tik trečioje pastraipoje ir pavyzdžiuose.
     
    2.
    Gražus bandymas palyginti, bet galėčiau ir pasiginčyti. Kas yra linija? Jei vartojame geometrinius terminus, tai galime rinktis atkarpą arba tiesę. Tavo atveju atkarpa netinka, nes turi ir pradinį ir galinį tašką. Tuo tarpu tiesė yra begalinio plonumo ir ilgio linija :) Vadinasi neturi nei galo, nei pabaigos. Šis terminas būtų taikliausias. Ratas ar apskritimas nelabai tinkamas palyginamas, nes apsukus ratą grįžti į tą pačia poziciją. Grįžti į pačia pradžią, tikriausiai, ne pats smagiausias ir maloniausias dalykas :D Teiginys, kad verslas pasmerktas bankrotui, jei nėra marketingo, pakankamai drąsus, tačiau nelabai realus. Greičiausiai vienintelis variantas, kai versle nėra marketingo - verslas neveikia ir nefunkcionuoja. Jei verslas yra veikiantis, tai marketingas bet kokiu atveju bus. Klausimas tik jis geras ar blogas, į jį kreipiamas dėmesys ar ne.
     
    3.
    Tiesa pasakius nelabai aišku, kas tas planas. Galbūt norėjai pasakyti, kad svarbiausias dalykas yra marketingo strategija. Ir kaip tu bepavadintum tą dalyką, strategija ar planu, bet jis toli gražu nepradedamas kurti nuo žinutės ir tikrai nesusideda iš vienos dalies. Šiaip, kas liečia, marketingo komunikacijų strategijos formavimą ir jos dalis, tai daugelio autorių nuomonė yra panaši ir skiriasi nežymiai. Galima būtų marketingo komunikacijų strategiją suskaidyti į tokias pagrindines dalis:
    1. Tikslinės auditorijos identifikavimas
    2. Komunikacijos tikslai
    3. Žinutė skirta vartotojui. Kaip matai ji trečioje vietoje ir tik po to, kai tiksliai žinai, kas yra tavo tikslinė auditorija, kam apskritai yra skirta toji žinutė ir kokio efekto tu iš jos tikiesi.
    4. Žinutės komunikavimas.
    5. Kompanijos efektyvumo vertinimas.
    6. Biudžeto formavimas.
     
    Tai tiek trumpai apie straipsnį.
    Sėkmės ateityje ir stenkis geriau nagrinėti vieną siaurą sritį išsamiai nei plačią abstrakčiai :)
  4. Patinka
    syzla sureagavo į Mindaugas Partizaninis marketingas   
    Kiekvienas verslas ar projektas negali būti be dviejų dalykų – kokybiško produkto ( turinio) ir gero marketingo. Jei turėsite nekokybiška produktą ir labai gerą marketingą, tai marketingas tik pagreitins Jūsų verslo žlugimą. O jei turėsite labai gerą produktą, bet blogą marketingą, tai Jūsų pelnas toli gražu nebus toks, kokį galėtumėte pasiekti. Tikiuosi jog pirmąjį dalyką turite, todėl judėkime prie marketingo.
     
    Marketingas yra viskas, ką jūs darote, kad žmonės sužinotų apie jūsų verslą. Bet koks kontaktas, su bet kuo, bet kur yra marketingo dalis. Marketingas - tai kaip Jūs atsiliepiate į telefonų skambučius, marketingas yra ką google apie jus rašo, marketingas yra netgi ką žmones apie jus kalba, o tuo labiau kaip Jūs kalbate su jais. Visos žinutės, kurios patenka į viešąją erdvę apie jus, visa tai yra marketingas. Be to marketingas nėra viena ar dvi žinutės laikraštyje. Marketingas yra procesas, kuris neturi galo, marketingas yra ratas. Jei jis yra tiesi linija jis veda tiesiai į Jūsų projekto, verslo bankrotą.
     
    Partizaninio marketingo pagrindinė idėja yra ta, jog jame nėra svarbiausia pinigai. Svarbiausia laikas, vaizduotė, idėja, energija bei žinios, žinoma jei norėti galite investuoti ir pinigus. Bet partizaninis marketingas gali veikti ir visiškai be jokių finansinių išlaidų. Taip pat partizaninis marketingas skatina Jus bendradarbiauti su savo konkurentais.
     
    Svarbiausias partizaninio marketingo dalykas yra marketingo planas, Jums reikia pradėti jį kurti su žinute, kuria skleisite. Svarbiausia Jūsų žinute, turi būti trumpa ir aiški.
    " Uždarbis.lt siekime tikslo kartu" paprasta aiški žinutė. Vėliau nurodykite, kur ir kada dėsite reklamą, bei kiek tai kainuos, bei žinoma nepamirškite pasižymėti kiek ji jums atneš pelno.
    Niekada nepirkite reklamos metams į priekį geriau nusipirkite dviejuose „projektuose" reklamą ir žiūrėkite, kuris projektas suteiks didesnį pelną Jums. Nebijokite eksperimentuoti iki tol kol surasite geriausia reklamos vietą. Tam ir skirtas marketingo planas, kad sektumėte, kuri reklama jums yra naudinga, o kuri ne.
     
    Partizaninis marketingas turi didelį ginklų arsenalą, kurio šiame straipsnyje neaptarinėsiu. Tiesiog pateiksiu kelis pavyzdžius, kurie mane labiausiai sužavėjo.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=98U2O7cpcNw&feature=related
    http://www.smoothharold.com/uploaded_images/ibba-2_25.jpg
     
    Kalbant apie internetinių projektų marketingą, siūlyčiau galvoti plačiau, ne vien apsiriboti adwords, backlinkais ir panašiai. O naudoti marketingą ne internete, naudojant ne visai leistinus dalykus. Tai būtų daug labiau naudinga ir pritrauktų žiniasklaidos dėmesį, bei žymiai didesnį pelną, tiesiog pagalvoti kas yra Jūsų tikslinė auditorija ir kokia žinute norite paskleisti, manau tikrai sugalvosite įdomią reklamą.
     
    Pabaigai norėčiau pasakyti: Laikas nėra pinigai. Pinigų jus galite uždirbti ir vėliau, o laiko daugiau neturėsite, todėl jį vertinkite labiau.
  5. Patinka
    syzla sureagavo į Lafas Atidarinėju kebabinę   
    Matau jums nepatinka, kad nematot kaip atrodo patiekalas 😄 o kas jei padarys foto kebabo kuris gamintas valandą tam,kad atrodytų tobulai, ir tokio negausite? Čia vien woltas meškos paslaugą tokia pasidarės jog kai ateina restikas į wolt, woltas siunčia fotografą kuris restikui dar nemažus pinigus kainuoja, prieš kelis metus 50 ar 70 euru imdavo už meniu. Padaro šaltų prieš nežinia kiek valadų padarytų maistų fotkių gražiausiam apšvietime + retušavimas jog atrodytu 10 ir 10 o po to gauną kalnus refund jog maistas atrodo ne taip kaip fotkei 😄
     
    Šiaip kebabų gal 100 į metus suvalgau. Daug yra tinklų pvz kaip todze, kebabinė yra populiariausia Kaune, o klientus siuntinėja ant kelių raidžių (prie žalgirio arenenos ne labadiena o KO NORI? pastoviai sako, kebabai neskanųs, galima nuo jų suviduriuoti, jei sakais per wolta tai supakuoja daug kebabų į baisius maišus vos ne šiukšlėms skirtus, bet eilės nuo to nemažėja.  Dar ir kainas pasikėle stipriai..
    O ateina naujokai kur viską daro iš gerų produktų, maišeliai grąžųs popieriniai pagal jų dizaina kurti,  pradedi pirkti valgyti ir bam bankrotas...
    O dar dabar mada atėjo kebabų po 9 eurus Kaune... irgi žmonių pilną jose.. Baba gemuse,Bahtarat, berlin kebab..
  6. Patinka
    syzla sureagavo į Stanley MB vs Individuali veikla   
    Manau žmogus klausė apie steigimo mokesčus, Lietuvoje steigimas kiek žinau nemokamas (nebent tam samdysi buhalterį), mokesčiai mokami nuo pelno. 
    Čia aktualu nebent imant paskolas verslui ar ieškant investorių. Kažką gaminant, parduodant, teikiant paslaugas - klientams svarbu reputacija ir kainos/kokybės santykis, o ne veiklos forma. Daug kas vykdo IV ir turi darbo daugiau nei reikia. 
  7. Patinka
    syzla sureagavo į madnation MB vs Individuali veikla   
    Daug maž nuo 40-50k per metus naudingiau MB mokesčių atžvilgiu. Priklauso kaip nurašai išlaidas IV'e.
    Prieš keletą metų buvau atlikęs daug skaičiavimų su buhaltere ir tokios išvados buvo padarytos.
    Susimokėk buhalterei, pateikt esamus skaičius ir projekciją ateičiai, labai tikslingai viską paskaičiuos.
    MB aišku jau juridinis asmuo, atsakomybė ant MB kabės, o ne ant fizinio, kai didesnės sumos - tai labai svarbus risk management dalykas.
    Nepamiršk įskaičiuot ir išlaidas buhalterijai, jeigu tai kokia komercinė veikla su daug sąskaitų, atitinkamai kainuos ir buhatlerė metams. IV gan paprasta pačiam viską automatizuot.
    Mano situacija:
    Turiu MB, pagal civilinę išsimoku sau už paslaugas kas mėnesį, kitkas guli MB apyvartinėse lėšose. Lyginant su IV, per metus sutaupau ženklią pinigų sumą, su augančia projekciją į ateitį - tai tik didės.
     
  8. Patinka
    syzla sureagavo į Kernius 7 marketingo principai   
    Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
     
    Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)
     
  9. Patinka
    syzla sureagavo į diablom Kas darosi su pasauliu, link ko einame   
    Medija. Ypač, kai dažniausiai pateikiami faktai tik iš neigiamos pusės. Kuo mažiau žinai, tuo laimingiau gyveni.
  10. Patinka
    syzla sureagavo į sydzei Klausimai savęs klausti   
    kiek tu gali tokių temų kurti, mes už tave, tavo gyvenimo nesudėliosim. ties kiekvienu gyvenimo žingsniu, kuri tema ir lauki atsakymų, kažkokių direkcijų, nesuprantu aš tavęs.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...