Pereiti prie turinio

arvydass

Nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas arvydass turinys

  1. Gavome atskirą spintą su nauja įranga, DC prie Vašingtono, šią savaitę baigsim konfigūruot mazgus ir jau nuo kitos planuojam pradėti priiminėt užsakymus. Dedikuoti.lt serverių JAV privalumai bus: 1:1 pralaidumas į visus tinklus (iki 10 TB/mėn.), 3 GHz dažnio Xeon procesoriai (už 2 GHz kainą).
  2. Nemanykit, kad nesvarstėme tokio varianto. Paskaičiavome, kad įrengti ne šiaip ping'ams ar udp numesti, o pilnai veikiančią DDoS apsaugą trijuose DC po 10 Gbps kainuotų apie 2 mln. litų. Tai didelė investicija, ir jeigu ją įskaičiuotume į paslaugų kainą, išsilakstytų 99% klientų kuriems tos apsaugos visiškai nereikia. "Chaliavos" čia dažnas nori, bet verslas nėra labdara ir vienintelis realus sprendimas - naudotis specializuotom srauto filtravimo paslaugom, arba patiems investuoti į plačius kanalus ir įrangą. Už dyką šitų dalykų niekas neduos.
  3. Kur čia atsipūsi, Dariau. Jūs klientus išsivedinėjat, mes rinką praradinėjam. Štai ir tenka dirbti dieną naktį, be savaitgalių. Tiesiog žavu, Vyti, kaip nešališkai jūs galite lazdavoti konkrentus tiesiog kaip fizinis asmuo, o ne web hostingo ir VPS paslaugų įmonės savininkas. Prisipažinsiu, vienu momentu man buvo pasirodę, kad priklausote tam vis didėjančiam LT hostingo rinkos žaidėjų būriui, kurių mėgstamiausia PR taktika - prirašyti skundų apie kolegas (dažnai neva iš kliento pusės) ir po to gaudyti užsakymus sau. Pasaulinė praktika - naudoti specializuotas apsaugos nuo DDoS tarnyb
  4. Vyti, labai apgailestauju, kad užgavau jūsų emocijas. Jūs su Dariumi esate išties emocionalios asmenybės. Taip pat negaliu nesižavėti jūsų įžvalgumu ir gebėjimu visiškai nešališkai nustatyti paslaugų, kuriomis nesinaudojate, kokybę. Beje, sprendimas šiame forume paskelbti savo įmonės VPS paslaugų išpardavimą kaip tik tuo metu kai konkurentai patiria nesklandumus - tikrai neblogas ėjimas. Tikiuosi jis pataisys jūsų emocinę būklę.
  5. Kadangi prasidėjo atviras manęs ir IV šmeižimas tiek iš tiesioginių konkurentų (Vyti, kaip ipp.lt gyvuoja?), tiek iš ne visai adekvačių asmenų, į šią diskusiją veltis jau nebėra prasmes. Tik noriu atkreipti dėmesį į kelis dalykus: 1. Kas nėra patenktintas IV paslaugomis ir rado jo manymu geresnes kitur - bet kada gali be problemų išsikelti, visada esame pasiruošę atsiskaityti, grąžinti visus pinigus, nė vieno nesame laikę per prievartą. Išeiti galite bet kada, grįžti, deja ne visada - priklauso kaip atsisveikinsit. 2. Nebuvo nė vieno atvejo, kad neleistume klientams išsikelti pas mus užs
  6. Tiesą pasakius situacija primena sugedusio telefono žaidimą. Vietoje to, kad kreiptis tiesiogiai į už Dedikuoti.lt paslaugas atsakingą žmogų, jūs visą dieną rašinėjate forume, o po darbo dienos kreipiatės į budintį konsultantą bendriniais klausimais ir stebitės kodėl negaunate tikslaus atsakymo. Pesiteirausiu budinčio admin'o dėl jūsų serverio, bet šitaip mes su jumis bendros kalbos nerasim.
  7. Inv1s, pastebėjau nė karto dėl šios problemos nesikreipėt į [email protected] Pabandykit, manau ten gausit tikslesnius paaiškinimus ar patarimus.
  8. Rimta apsauga nuo DDoS - tai specializuota paslauga, teikiama atskirai nuo web hostingo (jos kaina keliasdešimt kartų viršija paties hostingo kainą). Norintys talpinti pas mus problemines, nuolat atakų sulaukiančias svetaines, turėtų prieš tai užsakyti atitinkamą apsaugą nuo DDoS (galime pasiūlyti tiekėjus, padėti pajungti), na o tiems kas nori perkelti svetaines pas kitą IPT - be abejo, grąžinsime visus pinigus už nepanaudotą laikotarpį.
  9. Jei klientas užsisako 400 Mbps - tiek ir gauna, deja DDoS atveju kokią beturėtum liniją vis tiek gali būti problemų. Šiuo atveju buvo "užkimštas" atskiro mazgo kanalas (o jų turim per 3 duomenų centrus Lietuvoje ir 2 užsienyje), sulėtėjimas visam potinkliui pasijuto dėl didelio srauto iš užsienio. Beje, audriuzz, kad diskusija nebūtų vien džiaugimusi kitų bėdomis - gal papasakokit kokią patys liniją turit ir kokiu santykiu ją perparduodate?
  10. Iš tiesų klientai turi 2 mėn. paslaugoms pratęsti - mėnesį laukiame apmokėjimo iki paslaugų galiojimo pabaigos, dar vieną mėnesį po, kai paslaugos jau išjungtos. Support'as mielai jums padėtų jei susisiektumėte šių 2 mėn. laikotarpyje. Bet jei per 2 mėn. klientas nepasirūpina savo paslaugomis, deja, esame priversti galutinai ištrinti duomenis.
  11. Dariau, premija nėra pinigai, todėl su ja nėra galimybės padengti skolos. Tai tiesiog bonusas už kurį galite gauti papildomo paslaugų galiojimo. Šiuo metu jūs turite sukaupę 15.13 premijinių litų. Praneškite man, kokiai paslaugai pageidaujate juos užskaityti, pasinaudokite paslaugom iki jų galiojimo pabaigos, ir tikiuosi daugiau neturėsime su jumis reikalų. Diskusija baigta.
  12. Sunku suprasti asmenis, kurie visaip šmeižia ir keikia savo paslaugų teikėją, bet tuo pačiu įsikibę laikosi jo nors tu ką. Atstačiau jums, Dariau, trūkstamą klientų sistemos funkcionalumą. Mano pasiūlymas dėl paslaugų likučio grąžinimo vis dar galioja ir tikiuosi juo pasinaudosite.
  13. HOST321, kadangi atstovaujate įmonę, kuri tiesiogiai konkuruoja su Serveriai.lt, iš jūsų pusės objektyvumo ir nesitikiu. "Pamiršote" paminėti, kad domenas registruotas liepos mėnesį, o akcija vyko birželį.
  14. Dariau, jūs minėjote, kad nebenorite būti mūsų klientu. Tai sutarkim kaip civilizuoti žmonės, kad jūs persikeliate domenus, mes grąžinam jums nuo sutartos dienos likutį už hostingo paslaugas, ir tiek žinių. Skolą po kiek laiko nurašysim į nuostolius.
  15. Dariau, aš jums nemeluoju ir jūs tą puikiai žinote - jūsų domenas veikia, svetainės taip pat. Galite jungtis prie serverio, DirectAdmin valdymo pulto ir t.t. Jei neištrintumėte iš ektrano vaizdo domenų pavadinimų, forumo lankytojai galėtų taip pat tuom įsitikinti. Taip, kol nėra išspręstas apskaitos klausimas tam tikras klientų sistemos funkcionalumas tampa neprieinamas, tačiau ne pačių paslaugų. Jei kažko konkretaus jums trūksta - rašykite man.
  16. Dariau, domenas galėjo būti aktyvuotas dėl daugelio priežasčių - galbūt žadėjote pervesti likutį ir prašėte aktyvuoti, o galbūt mūsų darbuotojas nepastebėjo sumos skirtumo. Tačiau galiu pateikti suderinimo aktą, kur matyti už kokią sumą jūs gavote paslaugų ir kiek pervedėte už jas pinigų. Gerbdamas jūsų privatumą to negaliu daryti forume, tačiau jei susisieksite - visa informacija jums bus pateikta. Kaip minėjau - pervesti trūkstamą sumą yra jūsų sąžinės reikalas. Mes tik pažymėjome, kad jos trūksta, nes tai privalome padaryti dėl apskaitos įstatymo. Jei jūs nebenorite naudotis mūsų paslau
  17. Dariau, patikrinus praeitų metų pavedimus (metinė apskaita tvarkoma pasibaigus metams), buhalterė nustatė, kad už domeno registraciją, kurią užsakėte praeitą vasarą, sumokėjote tik pusę sumos - todėl ir atsirado neigiamas balansas. Tuom galite įsitikinti peržiūrėję savo banko pavedimų išrašą. Jei matote kažkokių neatitikimų, prašau susisiekti el. paštu [email protected], paprašysim buhalterės patikrinti jūsų balansą dar kartą. Dabar šaukti, grasinti ir vadinti mus sukčiais vien dėl to, kad nepilnai susimokėjote už savo paties užsakytas paslaugas - na, nelabai gražu. Skolų išieškojimu mes neužsi
  18. Klientai iš visos Lietuvos sėkmingai naudojasi Serveriai.lt hostingu daugiau nei 60000 svetainių talpinimui, tačiau suprantu, kad tam tikrais atvejais paprasto hostingo galimybių gali nepakakti ir pradeda trukdyti resursų apribojimai, būtini stabilaus svetainių darbo užtikrinimui shared aplinkoje. Neretai su šiais apribojimais klientai susiduria dėl PHP kodo klaidų, netinkamų nustatymų ar specifinių užklausų (pvz., kai bandoma staigiai "nusiurbti" visą svetainės turinį). Tokiais atvejais rekomenduoju kreiptis į mūsų pagalbos tarnybą - padėsim nustatyti priežastį. Aišku, kai projektas perau
  19. Mantai, įsipareigojimų mes laikomės visada, nepriklausomai nuo to kiek klientas moka. Trūkumų turi visi paslaugų teikėjai, įskaitant ir mus, svarbiausia - juos konstruktyviai spręsti. Šiuo atveju padarėm ką galėjom iš savo pusės - sutvarkėm klientui paslaugos parametrus ir kompensavome tą laikotarpį, kai parametrai netenkino.
  20. Tmaster, šiuo atveju jūs nevisai teisus, nes paslaugų teikėjai nėra draudimo bendrovės ir jūsų verslo nedraudžia. Jei klientui netinka tam tikri paslaugos parametrai, kaip šiuo atveju, mes siūlome arba grąžinti klientui jo sumokėtus pinigus, arba pritaikyti paslaugą prie jo poreikių. Noras, kad paslaugos teikėjas jums primokėtų už tai, kad jūs naudojatės paslauga, deja, yra gana lietuviškas, bet teisiškai nepagrįstas.
  21. Papildysiu iXas komentarą. Buvome pasiryžę grąžinti iXas visus jo sumokėtus pinigus už serverį, tačiau pasirodė, kad tai akcijinis serveris, kurį iXas buvo gavęs pabandymui už 1 Lt pusmečiui. Kadangi grąžinti 1 Lt prasmės nelabai buvo, pridėjau jam premiją serverio pratęsimui 10-iai dienų. iXas reikalavo išmokėti 300 Lt kompensaciją, tačiau patenkinti tokio reikalavimo negalėjome, nes norima kompensacija 300 kartų viršijo jo sumokėtus pinigus už paslaugą. Deja, šis nemalonus įvykis privertė permąstyti tvarką, pagal kurią savo klientams atsitiktinai siūlome išbandyti paslaugas už simbolinę
  22. Tokia klaida nutika, kai į jūsų virtualų serverį vienu metu būna nukreipta daugiau nei 50 užklausų vienu metu. Tai daug. Peržiūrėkit Apache log'us - galbūt turėtumėte užblokuoti dalį užklausų šaltinių.
  23. Norėčiau pakomentuoti dėl CPU viršijimų - kad tuščia svetainė turėtų viršijimus gali nutikti tuomet, kai iš talpinimo plano pašalinama prieš tai buvusi aktyvi svetainė (viršijimų statistika pradedama skaičiuoti iš naujo tik kito mėnesio pradžioje). Taip pat būna, kad tam tikrą lėtai veikiantį, nors ir nelankomą skriptą pradeda atakuoti paieškos bot'ai - reikia žiūrėti log'us. Kaupiami tiek apsilankymų, tiek viršijimų log'ai, tad visada galima išsiaiškinti kuri svetainės dalis kelia problemas.
  24. iXas, labai gaila, kad jums netiko Dedikuoti.lt paslaugos. Siekdami suteikti klientams naują funkcionalumą bei didesnį našumą, šiais metais atnaujinome OpenVZ branduolį, dėl ko tam tikrų sistemos parametrų pasikeitimas tapo neišvengiamas. Daugumos klientų serveriams pokyčiai atsiliepė itin teigiamai, deja kaip ir šiuo atveju, pasitaikė išimčių kuomet įvyko atvirkščiai. Nebūna universalių paslaugų, idealiai tinkančių visoms sritims, todėl savąsias pasirinkome optimizuoti web hostingui, o ne žaidimų serveriams. Šios situacijos sprendimui noriu pasiūlyti nemokamai pridėti jūsų serveriui papildo
  25. FLSHS, nesinervuokit taip. lunaticas, galite, pvz., sutarti su kitu klientu, kad užsakytų ir perleistų jums hostingą mainais į jūsų premiją.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...