Pereiti prie turinio

arvydass

Nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas arvydass turinys

  1. Ponas boileri, matau jūs griežiate dantį ant mūsų dėl to, kad neleidome jūsų svetainės talpinimo planui nežabotai apkrauti bendrą serverį. Tai jūsų reikalas, tačiau nekalbėkite už visus klientus. Serveriai.lt klientai yra protingi žmonės, žinantys kokias paslaugas naudoja. Užsisakę Serveriai.lt dedikuotą serverį klientai juom nesidalina su niekuo, gali per 5 minutes įdiegti pageidaujamą OS, pakeisti geležį (RAM, CPU, HDD) ar tinklo pralaidumą. Taip pat turi galimybę niekuo nerizikuodami išbandyti, ar Serveriai.lt paslaugos tinka jų konkrečiam projektui.
  2. gloomy, dedikuotas serveris - tai serveris, skirtas (dedikuotas) vienam naudotojui/klientui. Tokia šio žodžių junginio prasmė. Tuo tarpu dedikuotų serverių realizacijos variantų gali būti daug - tai ir "plika" geležis, ir OpenVZ serveris, ir VMware serveris ir kt. Nė vienas variantas neturi išskirtinės teisės vadintis dedikuotu serveriu. Serveriai.lt interneto svetainėje pateikiama išsami informacija apie siūlomų paslaugų realizaciją, taip pat suteikiama galimybė išbandyti paslaugas niekuo nerizikuojant. Akcentai svetainėje buvo dėliojami ilgus metus atsižvelgiant į tai, kas klientus dažniau
  3. gloomy, VPN+NAT yra nišinė paslauga iki šiol neturėjusi paklausos, tačiau jau ruošiam sprendimą ir netrukus pasiūlysim Serveriai.lt klientams VPN+NAT galimybes. Apie mūsų serverių tipą esame aprašę bene plačiausiai iš visų paslaugų teikėjų: http://www.serveriai.lt/vds.html Klaidinti neturime jokio suinteresuotumo, nes Serveriai.lt paslaugoms siūlome besąlyginę 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją, tad suklaidinę klientą tik patys patirtume nuostolių. O Remigijui patarčiau plačiau atverti akis, nes naivus tikėjimas, kad tik jo paslaugos yra "teisingos", daro jam meškos paslaugą konkuruoj
  4. Džiugu, kad Serveriai.lt paslaugos neramina konkurentus :) Iš kitos pusės gaila, kad kai kurie konkurentai daro tokius skambius pareiškimus remdamiesi ne asmenine patirtimi ar faktais, o tiesiog užplūdusiomis emocijomis. Turime nemažai klientų, besinaudojančių Serveriai.lt G planais, ir visiems jiems suteikiam resursų lygiai tiek, kiek priklauso pagal serverio nuomos sutartį. +2% kas mėnesį už lojalumą :D
  5. Ponas boileri, Serveriai.lt šiuo metu naudoja Intel Xeon 5500-osios serijos procesoriaus branduolius, ir aš labai abejoju, kad jūs rasite bent vieną hostingo paslaugų teikėją, galintį pasiūlyti galingesnius CPU nei Serveriai.lt. Jūs galite turėti asmeninę antipatiją Serveriai.lt atžvilgiu, tačiau tai nesuteikia jums teisės kalbėti kvailystes. Naudojame naują ir itin galingą įrangą, todėl galime pasiūlyti greičiausius serverius už mažiausią rinkoje kainą. Jei palygintumėte LT paslaugų teikėjų siūlomus serverius, už tą pačią pilno sprendimo kainą Serveriai.lt siūlomas variantas visada bus grei
  6. Tiesiog "duoti" kopijos nėra galimybės, nes atsarginė kopija saugoma ne tame pačiame serveryje, o centralizuotuose duomenų saugyklose kitame duomenų centre, kartu su kitų klientų duomenų atsarginėmis kopijomis. Kas liečia Tinklalapis.net taisykles, galiu pateikti ištrauką: Galbūt buvę Tinklalapis.net administratoriai ir buvo vieną ar kitą kartą atstatę duomenis nemokamai, tačiau įsipareigojimo tai daryti niekada nebuvo prisiėmę.
  7. Serveriai.lt neima papildomo mokesčio už atsarginių kopijų darymą ir nemokamai atstato duomenis, jei duomenys buvo sugadinti dėl Serveriai.lt kaltės (pvz., sugedus techninei įrangai). Klientams taip pat suteikiami įrankiai savarankiškam atsarginių kopijų darymui bei atstatymui, kad galėtų kopijas daryti, saugoti ir atstatinėti savo nuožiūra. Jei klientas pageidauja ne pats tvarkyti savo sugadintus svetainės duomenis, o kad Serveriai.lt administratorius tai padarytų už jį - tokia galimybė yra, tačiau reikia apmokėti administratoriaus darbo laiką. Kliento sugadintų duomenų taisymas neįeina į h
  8. Kaip matau FLSHS bando apie mane sukurpti slogią istoriją, bet vis nesirįžta to padaryti ir apsiriboja tik keistom užuominom. Ką gi - padarysiu tai už jį. Prieš n metų (2003-2004) FLSHS pats buvo hostingo tiekėjas, deja nenusisekęs. Nežinau kodėl, bet dėl visų savo nesėkmių jis pyko ant Serveriai.lt, o pyktį liejo imdamasis anonimiško šmeižto interneto forumuose ir kitų niekšybių. Po vieno tokio šmeižikiško rašinio teko asmeniškai pasiaiškinti ir tam kartui viskas baigėsi. Bet tai nesutrukdė FLSHS nuo 2005 metų būti tų pačių Serveriai.lt klientu, kasmet registruoti aibę domenų. Matyt kelia
  9. tommix, nelabai suprantu kame problema. Juk jei nepatinka paslaugos, niekas neverčia nei užsakinėti VDS, nei keisti plano. Apie virtualizaciją esame išsamiai aprašę savo svetainėje: http://www.serveriai.lt/vds.html. Jei užsakinėjate paslaugas neskaitydami jų aprašymo - irgi ne bėda, pasinaudokite Serveriai.lt pinigų grąžinimo garantija. 30 dienų laikotarpio per akis serveriui išbandyti ir suprasti - tinkamas jis ar ne. Keičiant planą taip pat nurodomi visi naujo plano parametrai - pralaidumas, vieta, CPU, RAM, mokėjimo periodas, kaina ir nuolaida. Galima išsirinkti labiausiai tinkantį varian
  10. Tokie dalykai mūsų įmonėje netoleruojami. Būčiau dėkingas, jei atsiųstum įžeidžiančio laiško nr. arba ištrauką iš web-chat'o.
  11. Jei tai būtina serverio stabilumui užtikrinti - tuomet taip. Kai įmanoma įspėti iš anksto - taip ir padarom. Imamės visų reikalingų priemonių, kad nekentėtų visi klientai dėl vieno sutarties pažeidėjo. Vistik reikia suprasti, kad shared hostinge galioja tam tikros taisyklės ir visi klientai turi jų vienodai laikytis. Nėra klientų, lygesnių už kitus. Jei žmogus to nesupranta ir mano, kad jis kažkuo išskirtinis, kad sutartys jam negalioja, kad jis vienas turi teisę trikdyti kitų klientų svetainių darbą - toks požiūris 100% užprogramuoja problemas ateityje. Be to, klientas taip pat turi dėti
  12. Nuolat stebim atsiliepimus, ieškom savo klaidų ir stiprinam klientų aptarnavimą - pvz., neseniai pradėjom teikti pagalbą 7 dienas per savaitę. Deja, tikrai didelės nesusipratimų dalies priežastimi yra klientų išankstinis nusistatymas ir nenoras kartu ieškoti sprendimo. Tokiais atvejais, kol klientas nepakeičia požiūrio, paslaugų teikėjas yra bejėgis vienas išspręsti problemą.
  13. marekas, kaip suprantu kalbate apie dedikuotus serverius be priežiūros (angl. unmanaged). Turėtumėte suprasti, kad nepriklausomai nuo paslaugų teikėjo, į šią paslaugą įeina tik techninės įrangos ir interneto ryšio nuoma. Pagalba programinės įrangos klausimais nepriklauso, bet mus teikiama pagal galimybes + pasirūpiname serverio atsarginėmis kopijomis (kitur už tai reikia papildomai susimokėti arba daryti pačiam). Šiuo metu prie senojo D20 kainos galite pridėti 4.5 Lt + PVM ir turėsite naują D80 planą, su tokiu pat CPU, bet gerokai didesniu srautu, RAM ir disko vieta: Pralaidumas: 15 Mbps
  14. Jei nereikalingas serveris - perleisk kitam naudotojui. Tą patį galima buvo padaryti ir su talpinimo planu, kai jis tapo nereikalingu. Ir kam tie pavyzdžiai su užuominom, kaip užsienyje viskas gerai, o Lietuvoje - ne? Užsidarančios įmonės privalo atsiskaityti su kreditoriais nepriklausomai nuo to, ar įsteigtos užsienyje, ar Lietuvoje. Jei neatsiskaito įmonė - tą padaro jos bankroto administratorius.
  15. Dedikuotas serveris jums įkurtas, galite prisijungti prie klientų sistemos ir įdiegti serveryje pageidaujamą operacinę sistemą ar valdymo pultą (tuomet gausite "root" prisijungimo duomenis), įvertinti interneto ryšio kokybės ir serverio pajėgumų skirtumus nuo dabartinio varianto.
  16. "rufas", matau, kad kaip ir žadėjote, dabar vykdote anti-serveriai.lt šmeižto kampaniją, bet viskam yra ribos, juolab, kad jums iš to jokios naudos. Ne paslaugų kokybėje ir ne CPU apkrovime problema buvo. Jums reikėjo dedikuoto serverio, iš pradžių teiravotės pas mus, po to radote nemokamą, persikėlėte, štai tada ir prasidėjo visos pretenzijos bei kompensacijų reikalavimai. Visa įvykių eiga pukiai atsispindi laiškuose. Kad būtų paslaugų teikėjas ir jo serveris kažkuo kaltas, tai negalite argumentuotai pagrįsti nei dabar, nei prieš metus, kai tas serveris dar tuščias buvo. Dar vienas pastebėj
  17. bob denard> Iš jūsų paties pranešimų supratau, kad dėl shared hostingo serverio veikimo priekaištų neturite, dedikuotam serveriui gavote visas įmanomas nuolaidas ir jis buvo jums pagrįstai pasiūlytas, talpinimo plano likučio užskaityti nenorėjote, nes jį dar naudojate. Na tai kam dabar ieškot menkiausių smulkmenų, bele tik būtų prie ko prisikabint? rufas> Na pripažinkit, kad kompensacijų reikalavote ne dėl to, kad teikėme jums neva nekokybišką paslaugą, o dėl to, kad gavus nemokamą serverį jums tos paslaugos paprasčiausiai nebereikėjo. Galima buvo žmoniškai, be išgalvotų kaltinimų, paa
  18. Netiesa, perkeliantiems svetaines į dedikuotus serverius visada galima užskaityti talpinimo plano likutį. Tiesa, kai svetainės jau būna perkeltos ir talpinimo planas nebenaudojamas. O tiems, kieno svetainės itin apkrauna serverio CPU, pasiūlymas užskaityti talpinimo plano likutį dedikuotam serveriui siunčiamas visada be išimčių. "bob denard" galėtų atidžiau perskaityti jam siųstą pranešimą.
  19. bob denard> Jei turite priekaištų dėl esamo serverio, parašykite į support'ą, kad patikrintume esamo talpinimo plano keliamą apkrovą. Jei ji bus normos ribose, planas, jums pageidaujant, bus perkeltas į kitą serverį. rufas> Taip, tuo metu oposumas veikė normos ribose, o pastaraisiais mėnesiais jo pasiekiamumas viršija 99.9%. Į siūlymus pateikti kokios nors, kad ir nemokamos monitoringo sistemos ataskaitą, idant būtų bent koks argumentas kompensacijoms, jūs nereagavote - nors ją gauti tetruktų 5 minutes. Geriau gaišote laiką bendraudami su teisininkais ir vis tiek nieko nepešėte - nes S
  20. Manau užteks žaisti tą žaidimą "dalį tiesos iškraipau, dalį nutyliu, o kas liko pasakau". Iš jūsų, "rufai", nesulaukėme nė vieno prašymo patikrinti svetainės keliamą apkrovą ir perkelti planą į kitą serverį. Jei išties buvote suinteresuotas geranoriškai bendradarbiauti, galėjote sutvarkyti savo svetainės kodą ir toliau ją talpinti shared hostinge. Deja, bendradarbiavimas "rufui" mažiausiai rūpėjo. Svarbu buvo sugalvoti istoriją apie baisius Serveriai.lt nusižengimus, kurių nė vieno negali pagrįsti, ir reikalauti piniginių kompensacijų. Mes į kompensacijas visada žiūrime geranoriškai, kai kal
  21. Supratom, kad apkrauna, kai pradėjo apkrauti. Esmė tame, kad "rufas" su mūsų pastebėjimais sutiko ir neturėjo jokių priekaištų. Kol negavo nemokamai dedikuoto serverio iš pažįstamų.
  22. "rufas" pamiršo paminėti, kad savo projektui iš pažįstamų gavo nemokamą dedikuotą serverį, nuo tada jam Serveriai.lt paslaugos ir tapo nekokybiškos. Ir be jokio pagrindo reikalavo piniginių kompensacijų, nors pats sutiko, kad jo svetainė itin smarkiai apkrauna serverio CPU ir kad mes laikėmės visų savo įsipareigojimų nepaisant to, kad "rufas" nesilaikė savųjų.
  23. Ištrinti sistemą visada galima, bet tai ne sprendimas tiems, kas jau naudoja LxAdmin/Kloxo. Prieš 3 dienas buvo išleisti sistemos pataisymai, kurie apsaugo serverį su Kloxo nuo įsilaužėlių iš išorės - tai jau nemažai. Deja, vienintelį LxAdmin/Kloxo kūrėją ištiko labai liūdnas likimas, todėl greičiausiai tai bus paskutiniai pataisymai. Esant galimybei, aišku, geriau pakeisti Kloxo valdymo pultą į kitą ir juo labiau nediegti jo į naujus serverius.
  24. "root" slaptažodis reikalingas greitesniam patvirtinimui, jog prašymą siunčiantis asmuo turi įgaliojimus administruoti serverį ir/ar prašyti atlikti administravimo darbus. Jei kas iš čia vis kritikuojančių gudruolių-konkurentų savo nuožiūra landžioja po klientų duomenis - jūsų reikalas, bet tik nereikia tokios praktikos piršti kitiems.
  25. Keista girdėti šiuos nusiskundimus, nes mazgai angis, pitonas, smidras techninės įrangos atžvilgiu yra visiškai identiški - CPU juose yra 2 x Xeon L5410, sumoje po 8 branduolius, kurių vidutinis apkrovimas ~30%. Jei kas įsitikinęs, kad problema techninėje įrangoje - parašykit į [email protected], perkelsim jūsų VDS į tuščią mazgą kitame duomenų centre. Bus kitas hardware ir internetas, tiesa, tokiu atveju keisis serverio IP.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...