Pereiti prie turinio

arvydass

Nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas arvydass turinys

  1. rufas, jūsų atveju aptarnavimas buvo išties netinkamas, aiškinamės kodėl mūsų darbuotojas taip bendravo ir kaip užtikrinti geresnę "live chat" pokalbių kokybę. Čia svarbu laiku gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų. Kas liečia problemą su antriniu vardų serveriu "ns.iv.lt" - praeitą savaitę nustatėme dėl ko jis striginėjo ir pašalinome priežastis, daugiau tai nepasikartos.
  2. ITaptarnavimas, prašom, vienas iš variantų: http://blogtrottr.com/ Dėl klientų aptarnavimo. Jei pasitaikė situacijų, kai netinkamai jus aptarnavo - mano prašymas, pasinaudokite atsiliepimų forma po kiekvienu atsakymu arba el. paštu [email protected]. Išnagrinėjame kiekvieną pastabą ir jei yra darbuotojo kaltės, priimami atitinkami sprendimai. Klientų aktyvumas gan smarkiai padeda mums patiems tobulėti.
  3. ITaptarnavimas, RSS srautą galite gauti ir į el. paštą, yra tam nemokamų tarnybų. Ne visada kaltas klientas, bet suabsoliutinti, kad dėl kiekvieno perkrovimo ar apkrovimo šoktelėjimo kaltas tik paslaugų teikėjas irgi nereikėtų. Kai būna problemų su mūsų įranga, visada tvarkom. Kai klientas paprašo (ne pretenzijos forma) padėti su serverio administravimu - neretai mūsų konsultantai padaro išimtį ir padeda susitvarkyti arba bent jau pataria į ką atkreipti dėmesį.
  4. 24bazar, profilaktikos su Dedikuoti.lt įranga, kuomet reikia perkrauti mazgus, yra atliekamos kas 3-5 mėn. Tad mėnesių mėnesius serveris gali veikti gerai, ir tik po perkrovimo paaiškėja, kas jame blogai sukonfigūruota.
  5. 24bazar, nesmagu girdėti apie jūsų problemas su serveriu, tačiau Dedikuoti.lt serveriai yra savarankiškai administruojami serveriai, t.y. serverio vidinės programinės įrangos problemas turi spręsti klientas, ne mūsų konsultantai. http://www.dedikuoti.lt/serveriai.html#prieziura Jei klientas negali prisijungti per SSH, mūsų administratoriai padeda sutvarkyti SSH tarnybą, tačiau toliau tinkamai suderinti MySQL ir kt. tarnybas, kad jos pasileidinėtų po serverio perkrovimo - jau jūsų arba jūsų samdomo administratoriaus atsakomybė.
  6. online24, jūs geriau visą tą energiją, kurią dabar nukreipiate pagalių kaišiojimui kitiems į ratus, skirkite savo hostingo klientų aptarnavimui.
  7. Nelabai man suprantami pastarųjų asmenų priekaištai. Norite žaisti savo žaidimus su pinigų grąžinimais - prašom, viskas iki paskutinio cento jums pervesta atgal. Bet nesitikėkit, kad po to iš jūsų kas nors norės užsakymus priiminėti. Ir abu kaip ne keista web hostingu užsiiminėja - sugalvokit sąžiningesnį būdą konkuruot!
  8. click, o dėl ko pykstat? Kad siūlom shared hostingą, kuris jūsų manymu niekad nėra gerai? Kad duomenų centrai Lietuvoje blogi? Kad neteikiam Xen VPS?
  9. Dėl debesų kompiuterijos termino: Trumpas debesų kompiuterijos (angl. cloud computing) sąvokos apibrėžimas - tai apjungti skaičiavimo ištekliai, teikiami internetu paslaugos pavidalu. IaaS (angl. Infrastructure as a Service) - viena iš debesų kompiuterijos formų, kuomet serverių įranga, duomenų saugyklos, interneto ryšio kanalas ir kita IT infrastruktūra yra teikiami kaip vientisa paslauga, o mokama tik už panaudotus resursus. Dedikuoti.lt serveriai realizuoti IaaS principu, nėra pririšti prie fiksuotos aparatinės įrangos, todėl gali būti įkuriami ir konfigūruojami dinamiškai. Klientas pat
  10. Dedikuoti.lt paslaugos yra aprašytos išsamiausiai lyginant su kitais paslaugų teikėjais, įskaitant ir įvairius OpenVZ parametrus. Tad užteks tos demagogijos. Kitas dalykas, lyg tarp kitko nario "boileris" visi pranešimai šiame forume susiveda vien į IV šmeižimą ir duomenucentras.lt paslaugų pagiras. Čia tokia dc "partizaninio" marketingo strategija? Na, sėkmės su ja abiems :)
  11. Boileris, nei jūs naudojotės mūsų paslaugomis, nei matavote mūsų serverių RAM greitį. Gal užteks vieną kartą šmeižtu užsiiminėt?
  12. Pirma pastraipa Dedikuoti.lt puslapyje: Aprašymas trumpas ir tiksliai apibūdinantis Dedikuoti.lt paslaugas, o kas nesutinka - prašom pateikti realius argumentus, be tuščio "varymo" ant kitų. Beje, Dedikuoti.lt paslaugoms naudojame rimtą serverinę įrangą: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.287447957946549.77123.234934873197858 Netrukus pajungsime naujus mazgus: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.487286434629366.116539.234934873197858
  13. Ironiška, kad kai kurie paslaugų teikėjai dedasi dideliais kovotojais prieš spam'ą, tačiau baisiai supyksta kai jiems reikia paaiškinti savo klientams, kodėl būtent jų serveriai, o ne menamų spam'erių su kuriais jie kovoja, yra įtraukti į juoduosius sąrašus. Kaip sakoma - tušti puodai garsiai skamba. Tuo tarpu UAB "Interneto vizija" tikslas - teikti tokias paslaugas, kokių nori mūsų klientai, o ne konkurentai. Iškalbingas faktas, kad neatsirado nė vieno kliento, kuris norėtų atsisakyti DNSBL tikrinimo paslaugos, facebook'e ir blog'e pilna teigiamų atsiliepimų, net teiraujasi kaip ją užsisaky
  14. Taip, esame sulaukę įvairių grąsinimų, tame tarpe ir pono gylio asmeniškai atsiųstą pažadą įtraukti visus IP iš IV potinklių į juoduosius sąrašus. Belieka apgailėstauti, kad dėl tokio paslaugų teikėjo trumparegiškumo gali nukentėti jo paties klientai. SPAM'o registravimui yra skirti paslaugų teikėjų abuse kontaktai bei specializuotos tarnybos, ir į tokius pranešimus mes visada reaguojame. Tuo tarpu parodomasis santykių aiškinimasis forume toli gražu nepadeda spręsti SPAM problemų. Sunku patikėti, kad taip gali parašyti serverių nuomos paslaugų teikėjas, tikiuosi tai pokštas. Tiek techni
  15. Skirtingai nuo konkurentų ir jų darbuotojų (taip, jūsų), UAB "Interneto vizija" klientai entuziastingai sutiko naujieną apie DNSBL tikrinimą ir nebuvo nė vieno norinčio to tikrinimo atsisakyti (nors tokia galimybė yra): http://blogas.iv.lt/2012/08/20/periodinis-dnsbl-tikrinimas/ Tačiau mes įpratome prie nuolatinio kaltinimų srauto mūsų adresu iš tam tikrų rinkos žaidėjų. Kita vertus norėčiau apginti SPAMHAUS organizaciją, kadangi šiame forume buvo paskleista daugybė melagingų teiginių apie ją. SPAMHAUS - tai rimčiausia ir geriausią reputaciją turinti su SPAM kovojanti organizacija. Jos p
  16. Tiesiog keliais pranešimais aukščiau buvo pateikta informacija apie UAB "Interneto vizija" paslaugą - klientų informavimą domenui patekus į DNSBL sąrašus - dėl kurios kai kurie mūsų konkurentai ir jiems prijaučiantys asmenys labai pyksta.
  17. Sorry - pamaniau, kad kalbate apie laiškus iš UAB "Interneto vizija". Mes tokių naujienlaiškių nesiuntėm, o patys į savuosius visada įdedame atsisakymo nuorodą. Prašom paviešinkite naujienlaiškio siuntėją su visais laiško header'iais - SPAM'inti tikrai negražu.
  18. Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija, o ne naujienlaiškis, tačiau ir jų galima atsisakyti - tereikia apie tokį pageidavimą pranešti mums. Gal galite nurodyti iš kurio el. pašto adreso siuntėte prašymą?
  19. Jei IP išties mūsų, tokio atsakymo neturėjo būti. Gal galite persiųsti ticket'o ID į [email protected] - pasiaiškinsim ir jei reikės bus pastaba tokį atsakymą davusiam darbuotojui. IP iš juodojo sąrašo bus pašalintas.
  20. Kadangi šiame forume (ne be mūsų konkurentų pagalbos) buvo paskleista nemažai klaidinančių teiginių apie naują UAB "Interneto vizija" paslaugą - domenų DNSBL tikrinimą - jaučiu pareigą atsakyti į keletą esminių klausimų, susijusių su ja. Ar tai vienkartinis domenų patikrinimas, ar nuolatine paslauga? Tai nuolatinė paslauga visiems IV klientams. Per dieną patikrinama iki 25000 domenų, tad visi 100000 klientų domenų patikrinami kas kelias dienas. Ar tikrinamas tik spamhaus.org DNSBL? Tikrinama virš 10 populiariausių DNSBL bei Google Safe Browsing. Ar tikrinami tik pas vieną tiekėją tal
  21. Ponas Remigijau, jūsų pareiškimuose matau vieną vyraujantį argumentą - klientai neperka jūsų brangių paslaugų, nes, jūsų manymu, yra neišpursę ir nesidomi tuo, ką užsako. Argumentas išties pribloškia, nes lietuviškame versle atvirai reiškiama panieka konkurentams, deja, yra įprastas reiškinys, tuo tarpu tokia nepagarba potencialiems klientams jau retai kur bepasitaiko. Ką į tokį argumentą atsakyti? Galiu nebent išduoti Serveriai.lt sėkmės paslaptį - mažiau godumo sudarant paslaugų kainodarą, daugiau realios, o ne deklaruojamos pagarbos aplinkiams žmonėms.
  22. Matyt, Remigijau, bandėte mūsų klientą įtikinti, kad jis naudojasi "neteisingomis" paslaugomis, tačiau nesėkmingai, nes klientas galėjo praktiškai įsitikinti, kad Serveriai.lt serveriai yra greiti, patikimi ir paprastai valdomi, o kainuoja mažiau. Siūlau pabandyti konkuruoti gerinant savo paslaugas, o ne burbant apie konkurentus - turėtų sektis lengviau :)
  23. gloomy, jei nepamiršite, kad klientas turi ne tik teises, bet ir tam tikras pareigas, bei skaitysite ne tik tai, ką jums patogu einamuoju momentu matyti, bet ir tai, kas parašyta - tuomet jums nekils tiek pykčio ir nesusipratimų. Serveriai.lt turi vienintelį tikslą - teikti kokybiškas paslaugas savo klientams bei užtikrinti, kad visos sutarties šalys laikytųsi savo įsipareigojimų. Visa kita yra jūsų asmeninės spekuliacijos.
  24. gloomy, jei skaitėte diskusijas apie talpinimo planus ir apkrovimą, vadinasi skaitėte ir apie tai, kodėl shared hostinge nėra galimybės nustatyti griežtų CPU limitų. Projektams, kuriems reikalingi garantuoti CPU resursai, yra skirta dedikuotų serverių paslauga. Panašu, kad kabinėjatės vardan kabinėjimosi. FLSHS, konkretaus procesoriaus modelio nurodyti nėra prasmės, nes jie nuolat atnaujinami, o Serveriai.lt naudoja pačius naujausius. Tuo tarpu procesorių dažnis kaip našumo matavimo vienetas neteko prasmės prieš kokius 2-3 metus.
  25. Remigijau, nežinau ar iš skubėjimo ar tyčia neįsigilinote į mano pranešimą ir dar užrašėte mano vardą su gramatine klaida, bet kokiu atveju priminsiu, kad kalbama buvo apie svetainės talpinimo planą ir bendrą serverį, kurio resursus klientai turi naudoti taip, kad jų liktų ir kitiems. Resursams imliems projektams rekomenduojame dedikuotus serverius, kadangi juos klientai gali apkrauti be suvaržymų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...