Pereiti prie turinio

Erlas

Nariai
  • Pranešimai

    512
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Erlas gavo reakciją nuo Booty [Gidas] Kaip sėkmingai susirasti freelancerį paprastiems darbams už žemą kainą?   
    Cia tas pats, kas taves prasytu rekomenduoti gerus tiekejus is Turkijos :)
  2. Patinka
    Erlas gavo reakciją nuo nikoo Kaip padidinti pardavimus Ebay   
    1) Ikvepimo galima dar ieskoti Title-builder com
    Tai yra irankis kuris padeda susikurti gera Title
  3. Patinka
    Erlas sureagavo į DJManas Ivertink TextRoyal.com   
    Sveiki,
     
    Noriu pristatyti TextRoyal.com projekta. Siulome uz prieinama kaina angliskus tekstus visomis temomis.
     

     
    Jei kazkas netinka is pirmo karto tai klientas turi galimybe paprasyti du kartus perziureti teksta nemokamai be jokiu extra mokesciu. Taip pat tekstai pristatomi per 1-5 darbo dienas galima pasirinkti kaip greitai reikia paslaugos.
     
    Kainos prasideda nuo 0.03USD/word:
     

     
    Pirmiems 5 uzdarbieciams parasiusiems NORIU pridesiu 10USD i paskyra isbandyti paslauga :)
     
    Na, o is kitu lauksiu kritikos ir patarimu kaip galima butu praplesti klientu rata arba ka reiktu pataisyti pacioje svetaineje.
  4. Patinka
    Erlas sureagavo į Fuxaslt Dviejų lietuvių kelionė aplink pasaulį autostopu   
    Sveiki :)




    Esu Tautvydas Šlevas. Kartu su drauge Kamile Jokšaite nusistatėme tikslą mažiausiai metus autostpu ir kitais būdais keliauti po pasaulį :) Jau spėjome patirti neužmirštamų nuotykių. Šiuo metu keliaujame po Europą. Jau sukorėme nemažai kilometrų, sutikome daug naujų draugų. Kai nakvojome Zakopanėje kalnų apsupty atėjo ūkininkas su penkiais šunimis aiškintis kas tie įsibrovėliai pasistatę palapinę jo žemėje, bet galiausiai leido pasilikti, kitą dieną pakvietė į svečius, vaišino naminiais valgiais. Slovakijoje nakvojome ant upės kranto trys šimtai metrų nuo Lenkijos-Slovakijos sienos. Kai buvom Košice - turėjom reikalų su policija. Vengrijoje susipažinom su pačiais nuostabiausiais žmonėmis. Žmogus sustojo mūsų pavežti, o už pusvalandžio jau sėdėjome su jo šeima už stalo. Tris dienas gyvenome pas jį. Buvom maitinami tradiciniais vengriskais valgiais, aplankėm dešimtis architektūros paminklų. Aplankėm nacionalinį parką ir sielojomės kai atėjo laikas atsisveikinti... Šiuo metu esame Rumunijoj. Keliausim po nuostabųjį Transilvanijos regioną. :) Po Europos keliausime į Aziją (labai laukiam kada atvyksime į Iraną), Australiją...


    Mums reikalingas Jūsų palaikymas.




    Mano žavioji mergina kurs trumpametražius filmukus, o aš rašysiu straipsnius.


    Mūsų dienoraštis (InvisusMundi.lt)
    Kelionė aplink pasaulį

    Facebook puslapis su daugybe nuotraukų
    https://www.facebook.com/invisusmundi



    Palaikykite Kamilę sekdami jos youtube puslapį. Mums reikia surinkti mažiausiai 100 subscribe, kad taptume "tikru" Youtube kanalu.
    Youtube kanalas -->

    Naujausias įrašas iš nuotykių Zakopanėje


    Krokuva




    Sekite mūsų asmeninius Facebooko puslapius :)


    https://www.facebook...autvydas.slevas

    https://www.facebook.com/kjoksaite



    Mūsų Instagram


    https://www.instagra...amile_joksaite/

    https://www.instagram.com/tslevas/



    Twitter


    https://twitter.com/kami_jok

    https://twitter.com/tslevas



    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/1-4.jpg



    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/2-3.jpg




    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/5.jpg


    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/16.jpg


    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/6.jpg


    http://invisusmundi.lt/wp-content/uploads/2016/07/15.jpg




  5. Patinka
    Erlas gavo reakciją nuo Archfiend Pardavimas eBay   
    MC113 butent gaunamas, kai naujai susikuri accounta ir iskart parduoti dideles vertes preke. Be jokios pardavimo istorijos, ebay skaito kaip 'high risk'. Naujas accountas visada yra 'hight risk' apie menesi laiko, todel reiktu per ta laikotatpi pardavineti smulkius, mazos vertes daiktus.
  6. Patinka
    Erlas sureagavo į Brilijant WSOP 2016 su Brilijant   
  7. Patinka
    Erlas sureagavo į Brilijant WSOP 2016 su Brilijant   
  8. Patinka
    Erlas sureagavo į Brilijant WSOP 2016 su Brilijant   
    II - Video

     
    III - Video
     

  9. Patinka
    Erlas sureagavo į Brilijant WSOP 2016 su Brilijant   
    Sveiki. Pristatau jums atskirą video seriją skirta būtent 2016 metų WSOP serijai. Pamėginsiu kiekvieną dieną pafilmuoti Las Vegas, pakalbinti lietuvius, parodyti kaip gyvenam, parodyti pokerio ir vegaso užkulisius.
     
    I Video
     

  10. Patinka
    Erlas sureagavo į VEdvinas BOMŽTRIPAS: IZRAELIS   
    BOMŽTRIPAS: IZRAELIS
     
    Sveiki sveiki. Išlaukęs pagaliau šios datos, galiu jums pristatyti Gvido, mano Kelionių Partnerio Izraelyje, galutinį darbą. Šiandien šventė, todėl rašliavom apie kitas keliones šiandien nuplauks, kad per daug nesiblaškytumėm. Žiūrim! Trūkmė 30min~
     

     
    daugiau kelionių rasite čia - http://bomztripas.lt
  11. Patinka
    Erlas sureagavo į vesternas secretbettingtips   
    Dingo Jonaiciulukas, dingo ir statymai is , secretbettingtips.NET puslapio.. Sutapimas ?? Gal..
     
    Pamenu deliojo statymus i blogabetus, norejo parodyt kaip sekasi pliusuoti su perkamais pikais.. Pastoviai nesugebedavo laiku patvirtinti statymu, vis neturedavo laiko ar dar matai kazkokios bedos. Atsirado secretbettingtips.NET,Jonaiciulukas iskarto perka statymus, bet kazkas idomaus su tuo puslapiu vyksta.. Neatnaujinama statistika, einamosios dienos statymai net nereklamuojami, bet zmones ( Lietuviai ) juos gauna ir po keliu dienu, kai matyt atsiranda kazkiek laisvo laiko savininkui, kuris pagal viska buvo ir secretbettingtips.COM savininkas, ir niekada tokiu problemu nebuvo, papildo visa statistika..
    O secretbettingtips.COM , kaip ir anksciau nebudavo tokiu problemu taip ir iki siol viskas normaliai vyksta.. Sutapimas ?? Gal..
     
    Vadinkit mane kaip norit, bet manrods gera varke cia prasuko keletas lietuviu.. Susirinko per laika didziule grupe pirkeju.. Pamenu sakydavo renka 50 zmoniu, ir menesiui 80euru.. Tai dar neaisku kiek uzsienieciu turejo.. Uzhakino ta com puslapi, sukure kazkokia istorija, ir pradejo "pirkti" is .NET puslapio.. Jis gyvavo kazkur 2-3 menesius tai pinigeli nebloga galejo pasidaryt..
     
    Sorry jei JonaiciuLukas cia ne prie ko, as tik pareiskiau savo nuomone :-)
  12. Patinka
    Erlas sureagavo į knoppkius Nemokėk už skelbimų talpinimą   
    Yra viena labai aiški priežastis, kodėl neturėtumėte mokėti už skelbimų talpinimą. Norite žinoti kokia? Atsakymas čia:
     

    parduoduperku.lt/nemokek

  13. Patinka
    Erlas sureagavo į Justinas32 Pardavimas eBay   
    Na as suprantu forumas yra tam kad gautum
    Atsakymus i tam tikrus klausimus.. Bet dievazi, jeigu zadi uzsiimti tokiais dalykais tai deretu ismokti googlinti. Per 10s gali rast... 2 eur
  14. Patinka
    Erlas sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  15. Patinka
    Erlas sureagavo į Mynde Trumpas #Twitter gidas. Populiariname naują paskyrą   
    Neseniai rašiau kaip galima nemokamai pritraukti lankytojų į jūsų svetainę, o dabar nusprendžiau plačiau apžvelgti vieną iš tų priemonių ir pasidalinti patirtimi apie, turbūt, mano patį mėgstamiausią socialinį tinklą – Twitter. Nesivelsiu į detales, kodėl tai man labiausiai patinkantis socialinis tinklas, tiesiog per daug metų išsivystė jam simpatija ir viskas :)
     
    Prieš pradedant, norėčiau tik pabrėžti, kad lietuvių ratas šiame tinkle yra tikrai labai mažas, ir jei jūs orientuojatės būtent į Lietuvos rinką, tai geriau rinkitės kitus socialinius tinklus, nes iš Twitter naudos turėsit labai mažai arba išvis jos neturėsite. O jei auditorija tarptautinė, tuomet pirmyn.
     
    Stengsiuosi viską pateikti kuo glausčiau, per daug nenuklystant į visokias smulkmenas, nes noriu palikti vietos ir patiems kažkiek pamąstyti bei pasitelkti šiek tiek fantazijos. Pateiksiu tik tai ką svarbu žinoti, o toliau laisvė jums spręsti ir kurti. Tikiuosi tai pavyks :D Taigi, pradedam!
     
    Pamirškite žodžius "fake", "bot" , "spam" ir pan.
     
    Tikiu, kad daugelis ir taip supranta, bet noriu dar kartą pasikartoti, kad tikrai visi perskaitytų ir suprastų, kad jokiu būdu nepirkite sekėjus už pinigus, nepaverskite paskyros bot'u ir nespaminkite. Tai pats tiesiausias kelias į nesėkmę. Geriau tuomet negaiškite laiko, ir nuveikite kažką naudingo kitoje srityje :D Jei norite kurti bendruomenę aplink save ar savo produktą, apie tokius dalykus negali būti net minties. Dabar naujienų srautas Twitter'yje yra milžiniškas, todėl naudotojai atsargiau renkasi, ką sekti, o ko ne. Taip pat yra nemažai sukurtų įrankių, kurie gana tiksliai parodo, kiek daug turite netikrų sekėjų. Todėl, jei nenorite susigadinti savo gero vardo, būtinai venkite tokių nesąmonių.
     
    Pirmas žingsnis – Jūsų anketa.
     
    Kurdamiesi anketą užpildykite kiek įmanoma daugiau informacijos. Būtinai pateikite tikrovę atitinkančius faktus, jokių apgavysčių. Būtinai naudokite su jumis susijusį paveiksliuką. Jei dalyvaujate šiame socialiniame tinkle kaip asmuo, naudokite savo geriausią asmeninę nuotrauką, o jei kaip įmonė ar produktas, tuomet naudokite logotipą. Jokių vogtų ar svetimų nuotraukų, jokių užrašų (nebent toks jūsų logotipas), jokių nuogų mergų (nebent tokia jūsų niša) ar kitokių efektingų paveiksliukų. Ir nepalikite kiaušinio :D Naudokite tokias pačias nuotraukas, kurias naudojate ir kituose socialiniuose tinkluose, taip tapsite lengviau atpažįstamas internete.
    Taip pat nepamirškite užpildyti informacijos apie save. Trumpai, 1-2 sakiniais nušvieskite kas jūs esate ir kuo užsiimate. Galite panaudoti kokį populiarų hashtag'ą susijusį su savo veikla, arba pateikti nuorodą, tarkim, į kitos įmonės paskyrą, jei esate jos atstovas ar darbuotojas. Štai keletas pavyzdžių, kaip atrodo gerai sutvarkytos paskyros.
     



     
    Būtinai išnaudokite didžiosios nuotraukos plotą. Tai puiki proga pareklamuoti savo naują produktą/paslaugą, renginį, knygą ir pan. Kaip matote aukščiau pateiktuose paveikslėliuose būtent taip ir padaryta.
     
    Pasiruošimas
     
    Tai labai svarbi dalis. Kuo geriau pasiruošite, tuo bus lengviau dirbti toliau. Štai pagrindinių darbų eiga:

    Susidarykite visų tiesioginių konkurentų sąrašą
    Susidarykite sąrašą žmonių, turinčių didžiausią įtaką jūsų nišoje
    Susidarykite visų populiariausių Hashtag'ų sąrašą, susijusių jūsų niša
    Išanalizuokite konkurentus ir susikurkite strategiją, kokią informaciją pateikinėsite Twitter'yje

    Tam, kad būtų lengva sekti kitas Twitter paskyras, patarčiau būtinai naudoti sąrašus (Lists). Galite susidaryti kiek tik norite skirtingų sąrašų ir vėliau pagal juos tikrinti naujienų srautus. Pavyzdžiui, galite susidėlioti atskirus sąrašus pagal tokias paskyras:

    Konkurentai
    Įtakingi asmenys
    Labiausiai su jumis bendraujantys
    Partneriai
    Kitos nišos specialistai ir pan

    Taip galėsite lengviau stebėti, kas vyksta aplink jus.
     
    Žinučių skelbimas
     
    Pirmiausia keletas svarbių dalykų, kuriuos jums reikėtų žinoti skelbiant žinutes:

    Niekada nenaudokite „Retweet“ mygtuko. Jeigu norite pasidalinti kieno nors mintimis, tuomet geriau nukopijuokite žinutę ir gale pridėkite nuorodą į jo paskyrą:

    Taip pat nenaudokite nuorodos į kitą paskyrą žinutės pradžioje, nes tokiu atveju tekstas bus matomas tik jums ir žmogui, kuriam tai skirta. Būtinai pradžioje padėkite bent jau taškelį, o dar geriau, nuorodą nukelkite į galą kaip ankstesniame pavyzdyje.
    Maksimalus žinutės ilgis gali būti 140 ženklų.

     
    Pradžioje, prieš pradedant vilioti sekėjus, patarčiau keletą dienų skelbti žinutes tuščioje anketoje, kad atėję lankytojai galėtų susidaryti pirmą įspūdį apie tai, kokios informacijos iš jūsų gali tikėtis ateityje.
    Štai keletas patarimų kaip reikėtų ir kaip nereikėtų elgtis Twitter'yje:

    Planuokite žinutes į priekį. Tai galima daryti pačiame Twitter'yje, bet patogiau naudoti atskirą įrankį. Aš, pavyzdžiui, naudoju TweetDeck. Su šiuo įrankiu galiu patogiai susiplanuoti žinutes į priekį ir nereikia kas keletą valandų prisijunginėti, kad paskelbti kažką naujo.
    Stenkitės kuo dažniau prie teksto naudoti nuotraukas. Tokiu atveju jūsų žinutė labiau išsiplečia ir tampa geriau matoma tarp kitų naujienų.
    Stenkitės skelbti ne daugiau kaip vieną žinutę per valandą. Tai yra maždaug 24 žinutės per parą. Per didelis žinučių srautas ima erzinti sekėjus. Nebūtina griežtai laikyti 24 žinučių per parą strategijos. Galima ir rečiau – kiekvienas individualiai turi surasti idealiausią intervalą.
    Neskelbkite vien tik nuorodas be jokio teksto. Kuo skambesnė antraštė tuo daugiau šansų, kad jūsų žinutė paplis tarp vartotojų.
    Jeigu cituojate kito žmogaus žinutę, būtinai įtraukite jo paskyros nuorodą į savo tekstą. Už tai žmonės dažnai padėkoja jus paminėdami savo paskyroje.
    Būtinai žinutėje naudokite populiarius Hashtag'us. Patartina nedaugiau kaip 2-3. Man asmeniškai didžioji dalis žinučių, turinčių bent vieną Hashtag'ą, pasiekiamumas yra beveik dvigubai didesnis nei be jų.

     
    80/20 taisyklė
     
    Taip jau protingų žmonių nustatyta, kad norint sėkmingai vystyti savo Twitter paskyrą, reikėtų laikytis šios taisyklės – 80 procentų jūsų skelbiamos informacijos turėtų būti paskyrų, kurias jūs sekate ir 20 procentų grynai jūsų pačios sukurtos informacijos.
    Aš asmeniškai tik iš dalies sutinku su šia taisykle. Naujoms paskyroms – taip, ši taisyklė turėtų būti taikoma. Nes šioje stadijoje jums svarbu atkreipti į save dėmesį bei užsitarnauti gerą vardą.
    Tačiau vėliau, kai jau esate labiau pastebimas kitų, tokia strategija, mano manymu, yra netikslinga. Šiame etape reikėtų pradėti labiau aktyvinti savo paties reklamą ir didinti tokių žinučių skaičių. Jums svarbiausia visą auditoriją nukreipti į savo svetainę ir paversti juos gerais pirkėjais. Svarbu tai daryti kuo subtiliau ir nesistengti viską kišti tiesiogiai. Sugalvokite kuo patrauklesnius variantus, tokius kaip tinklaraščių naujienas, nemokamus pavyzdžius, konkursus ir pan. Svarbiausia neįkyrėti.
     
     
    Taigi, šiek tiek aptarėme bendrus dalykus, kaip reikėtų elgtis Twitter'yje, todėl dabar galime žengti į įdomiausią dalį – tai kaip vis dėlto prisivilioti kuo daugiau sekėjų!?
     
    Follow/Unfollow
     
    Tai bene populiariausias ir geriausiai visiems žinomas būdas. Tiesiog jūs sekate kitus vartotojus ir tikitės, kad jie atsakys tuo pačiu. Patarčiau per dieną prie savo paskyros priskirti apie 50-60 naujų vartotojų (jei mėgstate riziką, tai galite bandyti iki 100). Jei pradėsite masiškai sekti po kelis šimtus vartotojų per dieną, tai labai greitai jūsų anketa gali būti pašalinta.
     
    Ieškokite tokių paskyrų, kurios gali būti susidomėjusios jūsų siūlomu produktu. Jas rasti galite tokiais būdais:

    Pasinaudojate pradžioje surinktu konkurentų sąrašu. Nueinate į jų paskyras ir tiesiog pradedate sekti jų sekėjus
    Susirandate labai populiarius straipsnius, kuo glaudžiau susijusius su jūsų niša, ir per topsy.com susirandate visus vartotojus, kurie dalinosi šia nuoroda bei pradedate juos sekti
    Pasinaudojate Twitter paieška. Įvedate su jūsų niša susijusius raktažodžiu ir iš pateikto sąrašo atsirenkate jums tinkamas paskyras.

     
    Svarbu žinoti, kad nauja anketa gali sekti tik 2000 vartotojų. Pasiekus šią ribą, automatiškai imamas skaičiuoti sekamų vartotojų ir sekėjų santykis. Norint, kad sistema leistų sekti virš 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi sudaryti bent 80% jūsų sekamų vartotojų. Tai yra, norint, kad leistų pridėti daugiau nei 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi viršyti 1800 paskyrų.
     
    Todėl, kad negautumėte to limito, reikia reguliariai prasivalyti sekamų vartotojų sąrašą, pašalinant tuos, kurie jūsų nepradėjo sekti. Man patogiausia tai daryti naudojant šį įrankį: https://manageflitter.com. Nemokama versija leidžia nusifiltruoti sąrašą vartotojų, kurie jūsų neseka ir kasdien pašalinti po 100 tokių paskyrų iš sąrašo. Tokį apsivalymą reikėtų daryti reguliariai, ir šalinti tuos vartotojus, kurie nepradėjo jūsų sekti per maždaug 4-7 dienas, nes tai greičiausiai reiškia, kad jie ir nepradės.
     
    Favourite
     
    Čia mano šių metų atradimas :) Štai šioje vietoje bus puiki proga panaudoti turimą hashtag'ų sąrašą. Taktika paprasta. Tiesiog vedate vieną iš hashtag'ų į paiešką ir jums pateikia visas žinutes su šiuo raktažodžiu. Tuomet tiesiog skenuojate per visas žinutes ir jei pamatote, kad tai susiję su jūsų niša, spaudžiate patinka ir viskas. Šiuo atveju negaliu pasakyti tikslios ribos, kiek patartina tokių paspaudimų atlikti per dieną, kad nesukelti įtarimo, bet aš padarau apie 50-100.
     
    PAPILDYTA:
     
    Neseniai radau vieną įdomų straipsnį apie Twitter, kur buvo aprašyta, kaip galima suspaudinėti "Favorite" ant keletos šimtų žinučių per keletą sekundžių. Pasirodo, dienos limitas tam yra 1000 paspaudimų. Tačiau tą padaryt rankiniu būdu tikrai užimtų daug laiko, todėl yra būdas kaip tai automatizuoti.
     
    Taigi, atsidarote Twitter paskyra su Google Chrome. Einate į paiešką, nusifiltruojate žinutes pagal kokį nors raktažodį ar hashtag'ą. Tuomet su Ctrl+Shift+J pasileidžiate Javascript komandinę eilutę ir įkeliate tokį kodą:
     

    a = setInterval(function () { window.scrollTo(0,document.body.scrollHeight); $('.ProfileTweet-actionButton.js-actionButton.js-actionFavorite:visible').click(); }, 1000)
     
    Spaudžiate ENTER. Puslapis automatiškai pradės scrollintis ir spaudinėti "Favorite" ant kiekvienos žinutės. Kai norėsite sustabdyti procesą, įveskite naują eilutę:
     

    clearInterval(a)
     
    Ir procesas sustos. Tokiu būdu sutaupysite nemažai laiko eidami per kiekvieną žinutę ir spaudinėdami jas. Tik svarbu, kad pasirinktumėte raktažodžius artimus jūsų nišai.
     
    Bendraukite su kitais vartotojais
     
    Norint atkreipti į save dėmesį, neužtenka vien kokybiškų žinučių. Būtina stengtis susibendrauti su kuo daugiau žmonių, kurie vėliau gali jums padėti dar labiau sustiprinti savo vardą. Keletas patarimų, kaip tai daryti:

    Dalinkitės kitų vartotojų žinutėmis ir būtinai paminėkite jų autorius
    Jei pamatėte gerą žinutę, prieš pasidalindami savo rate, nepabijokite ją pakomentuoti. Tik venkite banalių frazių, tokių kaip: „geras straipsnis“, „man patiko“ ir pan. Arba užduokite kokį nesudėtingą klausimą arba trumpai pakomentuokite, kodėl patiko
    Jei kažkas jus pacitavo, būtinai jam už tai padėkokite. Padėkoję, dar galite pabandyti užduoti kokį nesudėtingą klausimą, kad palaikyti ilgesnį bendravimą.
    Nebijokite savo paskyroje viešai skelbti įvairius nesudėtingus klausimus. Tokiu atveju, turėsite progą užmegzti naujus pokalbius su įvairiais žmonėmis.

     
    JustRetweet
     
    Ši platforma yra skirta būtent tam, kad padėtų jums padidinti savo auditoriją. Veikimo principas yra labai paprastas. Užsiregistruojate šiame puslapyje su savo Twitter paskyra.
    Pagrindiniame puslapyje matote sąrašą žinučių ir šalia kreditų skaičių, kiek gausite už tai jei pasidalinsite šia žinute. Atsirenkate žinutes pagal jums tinkamą kategoriją ir dalinatės šia informacija savo paskyroje ir už tai renkate kreditus. Vėliau už surinktus kreditus lygiai taip pat galite siūlyti savo žinutes kitiems vartotojams, kad pasidalintų savo paskyroje.
     
    Viral Content Buzz
     
    Veikimo principas lygiai toks pat kaip ir prieš tai paminėtoje platformoje, tik su griežtesne kontrole. Kiekviena paskelbta žinutė turi būti patvirtinta administracijos ir tik tada atsiranda pagrindiniame puslapyje.
    Taip pat, pastebėjau, kad čia lankosi šiek tiek rimtesni žmonės. Neseniai pavyko gauti vieną „Retweet“ iš tikrai man gerai žinomo žmogaus, kuris turėjo virš 15.000 sekėjų. Naudos buvo tikrai daug.
     
    Twitter chats
     
    Paskutiniu metu tokie pokalbiai pasidarė labai populiarūs Twitter'yje. Dažniausiai šiuo pokalbius organizuoja koks įtakingas žmogus ar prekinis ženklas, kuris turi daug sekėjų. Tiesiog, yra paskelbiama tiksli data ir laikas, kada pokalbis vyks ir visi norintys gali jame sudalyvauti. Svarbiausia yra turėti, ką pasakyti. Šiuose pokalbiuose, galima lengvai susirasti ne tik nemažai sekėjų bet ir pažinčių, todėl tikrai patarčiau pabandyti sudalyvauti. Norėdami sužinoti, kur kada ir kokie pokalbiai vyksta, gana didelį tvarkaraštį galite rasti čia: http://chatsalad.com
    O norėdami daugiau sužinoti, kaip šie pokalbiai vyksta ir kokios taisyklės galioja, patarčiau perskaityti šį straipsnį: http://www.postplanner.com/how-to-participate-in-twitter-chats/
     
    Pabaigai
     
    Taigi, štai mano trumpas (gal ir ne visai trumpas) gidas, kaip galima pradėti sunkų kelią link Twitter'io grietinėlės. Noriu dar kartą perspėti, kad tai nėra vienas iš super greitų būdų, kaip galima išpešti naudos iš Twitter'io. Svarbu kantrybė, o rezultatus tikrai pamatysite. Aišku, kaip ir visiems bus sunkiausia pradžioje, nes žmonės nėra labai linkę sekti nedideles ir naujas anketas (nebent esate tikrai gerai žinomas žmogus). Bet praėjus šį etapą bus tik lengviau ir sekėjų skaičius vis greičiau augs.
     
    Taip pat nuolat eksperimentuokite ir stebėkite, kada auditorija pradės pati organiškai augti ir nebebus poreikio naudoti kai kurių aukščiau išvardintų strategijų. Kai jūsų sekėjai vis dažniau pradės reaguoti į jūsų pranešimus, dalintis jūsų žinutėmis, tai reiškia, kad jau po truputį tampate atpažįstami. Tuomet patarčiau atsisakyti kitų anketų sekimo ir tiesiog leisti auditorijai augti natūraliai. Geriau skirkite daugiau dėmesio kuo geresnio turinio sukūrimui, kuriuo norėtų dalintis kuo daugiau žmonių.
     
    Taip pat nepamirškite labai galingo įrankio: https://analytics.twitter.com. Sekite statistiką, kokie žmonės jus seka, kokios žinutės turi daugiausiai pasisekimo ir kuriuo paros metu jūsų auditorija yra aktyviausia.
     
    Taigi, sėkmės visiems. Jei turite kokių nors klausimų, pastabų ar papildymų, būtinai rašykite. Bandysiu atsakyti ir tuo pačiu pildyti šį straipsnį.
  16. Patinka
    Erlas sureagavo į Mykolas PayPal gidas   
    Ne, nebūtina. Reikia turėti gerą istoriją pardavimų. Ir UK PayPal account'ą
  17. Patinka
    Erlas sureagavo į Zaleskis Ebay ir paypal mokestciai reike pagalbos   
    Dar pridek pakavimo medžiagas, laiką, kuri skirsi pakuodamas, dėdamas prekes į ebay, problemų sprendimus su pirkėjais ir jų kartais labai kvailais klausimais, kas mėnesinį parduotuvės plano mokestį jei norėsi turėti daugiau įdėtų prekių(tiesiog ekonomiškiau su planais nei mokėt pastoviai fiksuotą mokestį)... Jei siųsi neregistruotu laišku siuntinukus, bus tokių, kas negaus arba gaus "neveikiančių" prekių, tai irgi teks padengt išlaidas... Ir ebay daugelį atveju bus pirkėjo pusėje. Na dar pridėt ir verslo mokesčius, jei rimčiau užsiimsi. Jei reikės tiekėjam mokėt ne iš paypal arba kita valiuta, dar papildomai išlaidų dėl konvertavimų ir pervedinėjimų. UK dažniausiai geriausias pozicijas jau turi seni pardavėjai, kurie prekes konteineriais turbūt prekiauja ir gauna jas dar pigiau, dėl to gali leisti sau pigiau prekiauti. Be to, ebay kaip ir reklama galimiems didesniems ar pastoviems užsakymams pvz reklamuot savo kokią nors el.parduotuvę. Free shippinga daro dėl to, kad jau nebesvarbu, ar moka papildomai žmogus už shippingą ar ne, vistiek ebay nuskaito vienodai mokesčius(anksčiau būdavo, kad nuo siuntimo mokesčio nenuskaito ebayjus savo dalies, dėl to būdavo prekių pigesnių, nei siuntimas, nes taip naudodidavosi pardavėjai). Jei pasiimsi parduotuvės planus, darysi daugiau pardavimų, mokesčiai būtų šiek tiek mažesni. Paprastai pardavėjai iš UK daro nemokamą siuntimą tik į UK, o jau į kitas šalis biški uždeda mokestį papildomai(logiška, kad į kitas valstybes siųsti brangiau, nei savo teritorijoje). Daug kas priklausys, ar pilnai užpildysi skelbimą, kokius raktažodžius naudosi pavadinime, ar kokybiškos bus nuotraukos, ypač sunku jei pradedi nuo ebay pardavėjo vartojo, kuris neturi dar feedbackų, nes tada bet koks neigiamas feedbackas ar negauti/blogi daiktai ir dėl jų atidaryti case turi liūdnas pasekmes. Be to, pradėjus naują ebay vartotoją, bus pardavimo limitai, kurių skubiai irgi nepakelsi. Ateity gali tekti pateikti dokumentus, iš kur ir kaip įsigyji prekes ir t.t. Yra tam tikrų programėlių, gali pasinagrinėti tas pačias prekes ir rasi, kad žmonės perka tas pačias prekes skirtingomis kainomis iš skirtinų pardavėjų, o ne visada iš pigiausio(žinoma, iš pigiausio perka daugiausia, bet dazniausiai tokie skelbimai jau buna pakankamai seni ir atsiranda pagal best matcha paiešką aukštesnėje pozicijoje, be to atsiranda laikas nuo laiko ir smulkių žaidėjų, kurie įdeda naujų skelbimų). Daug kas dar priklauso ir nuo pardavėjo gyvenamosios vietos ir į rinką, kuria bandysi parduoti daiktus. Paprastai žmonės perka prekes iš arčiau esančių valstybių, kai reikia jų skubiau, tai moka už jas brangiau nei gali įsigyti tą pačią prekę iš kiniečio. Dėl prekių įsigijimo, tai jei tiekėjas iš kinijos, dar reiktų nepamiršti ir PVM bei muitų, bet čia priklauso kas kur kaip ir po kiek perka. Kažkur skaitinėjau, jei esi smulkus pardavėjas, tai neverta prekiauti prekėmis, kurių vertė 4-5 usd, nes paskaičiavus darbą, laiką, išlaidas ir atėmus mokesčius nuo uždarbio, gaunasi visai ne kokie rezultatai. Manau, ebay įeiti į prekyba su pigiom populiariom prekėm labai sudėtinga. Tavo dar pliusas, kad esi UK, bet Lietuviam tai dar sunkiau. Jei yra noras prekiauti ebay, tai geriausia būtų pagalvoti apie tam tikrą nišą, kurioje dar nėra labai daug pardavėjų, o ir prekių vertė šiek tiek didesnė. Žinoma, jeigu jau turi kokią nors elektroninę parduotuvę, kurioje vykdai pardavimus arba turi savo parduotuvę kažkokiam mieste ir prekes jau laikai pas savęs, tai galima bandyti ir prekes dėti į ebay, nes vistiek atsiras vienas kitas pirkėjas. Kaip sakankt, kai jau vykdai tam tikra veiklą tam tikromis prekėmis ir turi joms pakavimo medžiagas, gerus tiekėjus, prekiaut ebay pradėt lengviau, nei kad užsisakant kelias prekes ir pradėt prekiaut ebay. Nemanau, kad yra daug ebay pardavėjų Lietuvoje, kurie parduotų didelius kiekius prekių per ebay(nešneku apie 50 ar 100 prekių per mėnesį, tai nėra didelis kiekis šnekant apie nebrangias prekes(įkroviklius, dėklus, baterijas ar įvairius laidukus). Asmeniškai jei pradėti prekyba dabar ebay, tai paieškočiau nišos, kurioje mažiau žaidėjų(pardavėjų), kurių prekės šiek tiek brangesnės, kad būtų galima siųsti registruotu paštu, tada visada įmanoma sekti kur siunta, kada gaus ir kad tikrai gavo. Arba rinktis daiktus, kurių yra ne daug. Turbūt ne vienas jau esame skaitę ar girdėję apie sėkmingus prekybininkus lietuvius auto dalimis, bet kažkaip kitomis prekėmis nelabai teko užmatyti, kad darytų didesnes apyvartas. Pavienų pardavėjų iš Lietuvos su nedidelėm apyvartom ebay yra tikrai nemažai. Pats esi iš UK, tai jau pliusas, kad didesnė rinka. Kas liečia Lietuva, mūsų gyventojų per mažai sėkmingam verslui per ebay parduodant prekes tik Lietuvoje. Palyginus su Vokietijos Ebay, UK ebay, kurių šalyse gyventojų daug daugiau, tai ir prekyba ten juda visai kitomis apyvartomis(pvz prekiaujant kai kurie pardavėjai ir orientuojasi vien tik į Vokietijos gyventojus ir nekonkuruoja su Europos ar UK pardavėjais). Norint uždirbt prekiaujant iš tokių šalių kaip Lietuva, turi buti retesnės prekės, kurių sudėtinga paprastai rasti, o ne tos prekės, kurių tiekėjųs Kinijoje gali rasti per alibaba. Aišku, neatmeskim sėkmės faktoriaus - galbūt tiesiog pradėsi, pasiseks, darysi viską gerai ir judės prekyba bei kiekiai tik didės. Čia turbūt tas pats, kas ir youtube video kelt... Kažkas stengias, daro gerus video, kelia, peržiūrių mažai... O kažkas sukuria kažkokia nesamone, papostina per juokelių puslapius ir žiūrėk "centai" kapsi.
  18. Patinka
    Erlas sureagavo į Agro Rekomenduojami statymai.   
    Dirbancio ir gyvenancio "Arabu Emyratuose" ip = 78.61.104.199 Lithuania Klaipedos Apskritis Klaipeda Teo Lt, Ab
  19. Patinka
    Erlas sureagavo į yokeris YOKERIO Statymai   
    45.Indiana Pacers - Phoenix Suns(-2) @1.97 Pinnacle
    46.Milwaukee Bucks - Washington Wizards(-3.5) @1.97 Pinnacle
  20. Patinka
    Erlas sureagavo į Mindaugas Verslo plėtra į užsienį   
    Sveiki,
     
    Prieš kurį laiką rašiau uždarbyje pranešimą apie verslo plėtrą į užsienį. Nusprendžiau jį išplėsti ir sukurti temą.
    Pasistengsiu punktais aprašyti verslo plėtrą į užsienį. Pats darbavausi su baldais, todėl kitose rinkose gali būti šiek tiek kitokios žaidimo taisyklės. Beje ši informacija skirta, kai planuojate pardavinėti verslui (B2B).
     


     
    Reikėtų nusistatyti į kurią rinką norėtumėte eksportuoti. Šioje vietoje rekomenduočiau praleisti daugiau laiko, todėl, jog netinkamos rinkos pasirinkimas Jums gali kainuoti daug energijos, laiko ir pinigų. Todėl bent jau išsinagrinėti ar Jūsų produkto kaina bus tinkama, ar nebus teisinių apribojimų ar kitokių sunkumų patenkant į norimą rinką.
     
    Kai jau išsirinkote rinką – reiktų išanalizuoti teisinius ir kultūrinius skirtumus tarp Lietuvos ir šalies į kurią norite eksportuoti. Kaip pavyzdžiui Skandinavijoje labai svarbus Jūsų produkto ryšys su gamta. Produktas turi būti pagamintas iš ekologiškų medžiagų bei perdirbimas. Vokietijoje didelis privalumas yra „TUV“ sertifikatas.
     
    Internetinio puslapio, brošiūrų, kainynų ir kitos reklaminės medžiagos paruošimas - viskas gražiai išversta į anglų kalba plius į tos šalies kalbą, į kurią orientuojatės
     
    Reikia pasidaryti rinkos tyrimą, ir nuspręsti kokiu būdų mėginsime patekti į šalį. Mes dalyvaudavome specializuotose parodose taip pat pagal geltonuosius šalies puslapius internete – atsirinkdavau įmones, kurioms norėčiau parduoti produkciją.
     
    Visada rašydavau „šaltąjį emailą“ su prisistatymu, kas toks esu iš kokios kompanijos, kokios šalies bei ko noriu iš jų. Šį laišką rekomenduoju siųsti įmonės vadovams ar bent atsakingiems asmenims, o ne į „[email protected]“, šioje vietoje reikia pasistengti, kad surasti tą tinkamą kontaktą. Aš visada ieškodavau informacijos Linked’ine bei stengdavausi pirmą pasiskambinti ir sužinoti koks žmogus man yra reikalingas.
     
    Nemanau, kad įmanoma parduoti būtų vien tik rašinėjant laiškus ar skambinėjant. Todėl, jog dažniausiai užsienio šalių įmonėms – Lietuva skamba, taip, kaip mums skamba kokia Kinija. Įsivaizduokite gaunate laišką, kad įmonė iš Kinijos ieško savo partnerių Lietuvoje, kaip jais pasitikėtumėte? Todėl, aš visada tardavausi dėl susitikimų ir vykdavau pas potencialius klientus, jiems pristatydavau įmonę, taip pat produkciją, palikdavau reklaminę medžiagą ir tardavausi dėl „Demo“ pardavimų, tam, kad jie įvertintų kokybę.
     
    Dažniausiai grįžus į Lietuvą, tekdavo atsakyti į klientų klausimus, idėjas ir t.t Jei viskas pavykdavo gerai, jie užsisakydavo „Demo“.
     
    Dirbau su skandinavais, tai pastebėjimas, kad rašytinių sutarčių nebėra, o email'o patvirtinimas veikia kaip sutartis, be to užsieniečiai mėgsta 30 dienų atidėjimo mokėjimą.
     
    Žinoma, reiktų taip pat dalyvauti specializuotose parodose, taip pat prieš vykstant pas klientus – nusistatyti, kokios partnerystės ieškote ar distributorių ar tiesiog jie bus tiesioginiai klientai ar duosite Jiems išskirtines teises savo šalyje pardavinėti Jūsų prekę ar norite gaminti Jų brandui Lietuvoje.

     
    Sėkmės eksportuojant savo prekes/ paslaugas.
  21. Patinka
    Erlas sureagavo į IdejosVerslui Ko Jūsų verslas gali išmokti iš… narkotikų prekeivio   
    Aš tikiu tuo, kad mokytis galima bet kur ir iš bet ko. O geriausia yra mokytis iš labai netikėtų situacijų ir/ar neįprastų žmonių.
     
    Skaitant šį straipsnį, Jums reikės išmokti pažiūrėti į viską kiek kitaip, nei esate įpratę. Nereikia reikšti savo nuomonės apie narkotikus, jų žalą ir panašius dalykus. Čia – kalba eina ne apie tai. Todėl sėdėkite, užsičiaupkite ir skaitykite. Galų gale – straipsnis yra apie dvi bet kurio verslo esmines taisykles – paklausą ir pasiūlą.
     
    Taigi, ko Jūsų verslas gali išmokti iš narkotikų prekeivio? Visko. Pradedant nuo marketingo, “brendingo” ir baigiant klientų aptarnavimu.
     
    Produktas
     
    Nesvarbu, ar parduodate juodą heroiną ar baltą kokainą – nėra reikalo pardavinėti, jeigu nežinote, ką parduodate. Turite apie parduodamą produktą žinoti absoliučiai viską. Privalote atsakyti į bet kokį klausimą, pagrįsti, kad Jūsų produktas yra geriausias ir galėti tai įrodyti. Versle, mes tai vadiname “rinkos diferenciatoriais”. Parduodate dėka kokybės? Ar dėka vertės? O gal Jūsų pardavimai sėkmingi tik dėl kainos? Kaip daug žinote apie tai, ką parduodate?
     
    Pasitikėjimas
     
    Kiekvienas narkotikų pardavėjas turi turėti tam tikras savybes. Kalbu apie savybes, kurios privalomos tokiame “versle”: baimės nebuvimas, tvirtos nuomonės turėjimas ir šiek tiek išprotėjimo. Kaina, kurią narkotikų prekeivis sumoka, kai jį sugauna, yra itin didelė. Tačiau kaina, kai apgaunami konkurentai ar tiekėjai, yra kur kas didesnė. Todėl – reikia būti “kietais”, dedikuotais, užtikrintais savimi (ir produktu). Nepalikti vietos abejonėms, neapsisprendimui ir negalima būti “myžniumi”. Visai kaip verslo pasaulyje. Ar Jūs esate tokie pat bebaimiai ir sprendimus priimate tvirtai?
     
    Paklausa
     
    Pamatėte paklausą – pateikiate pasiūlą. Taip veikia verslas. Narkotikų prekeiviai elgiasi lygiai taip pat, kaip elgėsi Steve Jobs, kurdamas iPhone telefoną. Vartotojai negalvojo, kad jiems reikia to, kas buvo pasiūlyta. Ar Jums reikėjo iPhone’o 2006-aisiais (primenu, kad pirmasis buvo pristatytas 2007-aisiais)? Nereikėjo, nes tada dar neįsivaizdavote, kad toks produktas (ir jo galimybės) gali iš viso egzistuoti.
     
    Narkotikų prekeiviai siūlo produktus, kurie jų klientams yra būtini. Bent jau taip tiems klientams atrodo. Kiek Jūsų klientų taip galvoja apie Jūsų produktą? Ar prie Jūsų prekės ženklo/paslaugos/prekės galima priprasti ir laikyti ją tokia, be kurios neįmanoma?
     
    Prieinamumas
     
    Itin svarbi verslo taisyklė: kai klientui Jūsų reikia – turite būti prieinami. Jeigu narktoikų prekeivis gali būti pasiekiamas bet kuriuo metu – taip turi veikti ir Jūsų verslas. O Jums net nereikia nesusekamo telefono numerio ar naudotis telefono būdelėmis. Žinoma, nebus taip, kad Jūsų klientą ištiks “lomkės” (šaltkrėtis ir kaulų laužymas dėl narkotikų abstinencijos), bet jeigu produkto (prekės/paslaugos) poreikis yra itin didelis – klientas ieškos, kur (ir kas) tą poreikį (“lomkes”) gali patenkinti. Ar Jūsų verslas prieinamas klientui tada, kai jam to reikia?
     
    Procesai
     
    Vienas neatsargus žingsnis ir Pablo Escobar’o imperija subyrėjo. Jūs, sąžiningo verslo atstovai, turite daug daugiau laisvės (visais atžvilgiais), tačiau čia vis tiek yra tam tikra pamoka: jeigu Jūsų verslas nėra pastoviai tobulinamas – Jūs paliekate spragas, kuriomis galima pasinaudoti. Ką darote, kad tobulintumėte savo verslą/produktą ir didintumėte efektyvumą?
     
    Konkurencija
     
    Čia reikia elgtis kiek protingiau, nei tai daro narkotikų prekeiviai. Tikrai nereikia lakstyti su automatais ir šaudyti, ar minuoti konkurentų automobilių. Tačiau tikrai siūlau aiškiai jiems parodyti, kur yra Jūsų teritorija – tebūnie tai kvartalas, miestas ar visa šalis. Dominuokite prieš savo konkurentus paieškos rezultatuose, dominuokite žiniomis, produktais ir kokybe. Šioje pastraipoje pateikiamas klausiamas turėtų skambėti maždaug taip: kai kalbama apie Jūsų verslo sritį – ar žmonės visu pirma pagalvoja apie Jūsų įmonę?
     
    Darbuotojai
     
    Jūsų darbuotojai yra Jūsų verslo vizitinė kortelė. Ypač tie, kurie tiesiogiai kontaktuoja su klientais. Jus turi supti žmonės, kuriais pasitikite. Galbūt, Jūs neturite tokios charizmos kaip Ilja Laurs ar Antanas Guoga, tačiau tikrai galite išvystyti tokias pat lyderių savybes, kaip kad turi jie. Ar Jūsų darbuotojai sutiktų už Jus “gauti kulką“?
     
    Klientai
     
    Dešimt procentų Jūsų klientų sukuria 90% Jūsų problemų. Dar viena verslo taisyklė, kurią galite pasižymėti. Tiesiog privalote žinoti, su kuo galite dirbti, o ko geriau vengti. Tikrai įmanoma suteikti nuostabų klientų aptarnavimą žmonėms, su kuriais Jums patinka dirbti, tuo pačiu metu sakant “ne” tiems, ko nenorite matyti savo klientų tarpe. Ar turite pakankamai drąsos, kad pasakyti potencialiam klientui, jog jis Jums nereikalingas?
     
    Kartelis
     
    Strateginės partnerystės su kitais verslais ir partnerių turėjimas yra labai svarbūs, norint sukurti gerą rekomendacijų tinklą ir pateikti klientui praktiškai viską, ko jam gali prireikti. Jums tikrai reikia žmonių, kurie Jus pamokytų, patartų, atstovautų ir nukreiptų klientus į Jūsų verslą. Lygiai taip pat turite elgtis ir Jūs – kurkite gerų santykių tinklą. Kai pas heroino prekeivį ateina klientas ir sako, kad jam reikia kokaino – prekeivis imasi vieno iš dviejų veiksmų: 1. gauna kokaino ir jį parduoda klientui; arba 2. nukreipia klientą pas “draugą”, kuris prekiauja kokainu. Jeigu manote, kad tokį rekomendacijų tinklą turite ir Jūs – pažiūrėkite, kas jame ir kodėl tie žmonės neduoda Jums klientų?
     
    Pirmas kartas – nemokamai
     
    Šis punktas yra ne visiems, kadangi tam reikia labai gero produkto. O jeigu jis toks geras – jis pats save parduoda. Turite tiesiog duoti nors šiek tiek jo “paragauti” interesantams ir paversti juos patenkintais klientais. Tada – jie papasakos apie Jūsų produktą savo draugams, kuriems irgi galite duoti “paragauti” (o dažniausiai – to net nereikės dėl rekomendacijos) ir juos taip pat paversti klientais. Kaip leidžiate potencialiems klientams “paragauti” ką reiškia turėti reikalų su Jūsų verslu?
     
    Post Scriptum: ”Tik kvailys nešasi peilį į susišaudymą”
     
    Turite apsiginkluoti. Ne, ne pistoletais ir automatais… Turite turėti pilną arsenalą marketingo ginkluotės. Ir ją turi sudaryti stambiausio kalibro ginklai, kokius tik leidžia Jūsų biudžetas. Jeigu norite internete ir realiame pasaulyje tapti didesni, galingesni ir įtakingesni, nei Jūsų konkurentai – turite pasirinkti teisingas priemones ir turėti tam tinkamus kovotojus savo pusėje.
     
    Jūs turite tai, ko neturi nei vienas narkotikų prekeivis: galimybę atvirai ir agresyviai pristatyti savo produktą rinkoje, viduryje dienos, nuo nieko nesislepiant. Jūs turite galimybę išdidžiai pakabinti iškabą virš įėjimo į Jūsų parduotuvę (tiesa, su savivaldybės leidimu); įrašyti savo tikrąjį vardą vizitinėje kortelėje; skleisti informaciją internete ir visam pasauliui paskelbti, koks kietas yra Jūsų verslas ir jame dirbanti komanda. Klausimas tame, ar darote tai, ar visgi dirbate šėšėlyje?
     
    Parašykite man, jeigu Jums reikia realybės ir galimybių dozės. Žinoma, pirma dozė – nemokamai…
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  22. Patinka
    Erlas sureagavo į GiGalo Jackpot ir delicate tips   
    Tavo duotam linke, raso:
     
    WE WILL NOT HESISTATE TO BAN ACCOUNT WHO RESELL OR SHARE OUR TIPS. NO REFUNDS WILL BE GRANTED.
     
     
    Tai nesuprantu, ka norejai parodyt? Juk as ta ir sakiau :)
  23. Patinka
    Erlas sureagavo į Mykolas TransferGo   
    Neteisingas atsakymas :( todėl tu su savo "draugėmis" keliaujate į lauk.
  24. Patinka
    Erlas sureagavo į IdejosVerslui Klientas visada… užknisa?   
    Didžiausia apgavystė…
     
    Didžiausias melas, kuris jau labai ilgą laiką supa verslą ir darbuotojus yra tas, kad “klientas visada teisus”. Taip mums teigia “marketingistai”. Taip mums teigia ir didžioji (populiarioji?) media. Bet juk ir ten dirba tie patys marketingistai ir ryšių su visuomene specialistai. Mane, pavyzdžiui, klientai dažnai užknisa. Turbūt – daug dažniau, nei esu jais patenkintas. Nors mano užduotis – padėti jiems pasiekti savo tikslų mano pasiūlytomis priemonėmis. Bet tikrai užknisa požiūris, mąstymas, logikos nebuvimas ir dar daugelis dalykų. Tačiau stengiesi padėti kiekvienam. Stengiesi patarti tikrai nuoširdžiai ir nori, kad tam klientui pasisektų.
     
    Kitas melas – kad “klientų aptarnavimo lygis gerėja”. Rimtai? Mano akimis – klientų aptarnavimas yra blogas. Ir nekalbu tik apie Lietuvą ar mūsų kaimynines šalis. Kalbu apie pasaulinę praktiką. Tikrai itin retai pasakau sau (ar savo antrąjai pusei), kad “šioje vietoje klientų aptarnavimas yra superinis”. Ir išreiškiu savo pasitenkinimą ne 10-ies, o 20-ies procentų arbatpinigiais ar nuoširdžia padėka už puikų aptarnavimą. Na, dar gal savo asmeniniame Facebook puslapyje parašau gerą atsiliepimą, kaip rekomenduoju tą vietą ar žmogų.
     
    O ar žinote, kodėl yra sunku suteikti gerą klientų aptarnavimą? Todėl, kad klientai šiais laikais yra… daugiau reikalaujantys. Visą laiką sakiau, kad parduotuvėse turi būti konsultantai, o ne pardavėjai. Kai parduotuvių savininkai išmoks samdyti srities ekspertus (ir mokės jiems už darbą atitinkamai) – tuomet ir klientai bus patenkinti.
     
    Trumpai paburbėsiu
     
    Net būdami verslo savininkai – mes taip pat esame klientai visur kitur. Ir kaip klientai – mes jaučiamės išduoti. Jeigu mano įmonėje yra aukštas klientų aptarnavimo standartas – kodėl jo nėra kitoje įmonėje? Atrodo neįtikėtina, kaip gali veikti verslas be normalaus klientų aptarnavimo. Bet jis veikia. Dauguma bankų, aukštųjų mokyklų, parduotuvių, restoranų ir dar daugelis kitų tiesiog neatitinka mūsų lūkesčių. Klientas nesielgia kaip karalius. Klientas nesielgia kaip vadovas. Na gerai, būna tokių. Bet didžioji dauguma klientų tiesiog laukia, kad būtų išgirsti…
     
    Realybė
     
    Kaip dažnai kitame ragelio gale girdite: “Atleiskite, visi mūsų klientų aptarnavimo specialistai šiuo metu užsiėmę”. O po to seka: “mums Jūsų skambutis yra brangus”. Tai jeigu mano skambutis yra Jums brangus – kokio velnio man reikia laukti? Juokas juokais, bet grįžkime prie esmės.
     
    Realybė yra ta, kad parduotuvėse Jus pasitinka vidutiniokai, kurie absoliučiai nieko neišmano apie produktą, kurį šiandien norite įsigyti. Kai prie manęs prieina “konsultantas” – aš tikiuosi, kad jis man suteiks konsultaciją apie tą daiktą, o ne bandys parduoti man kelioninį šaldytuvą kaip ledukų generatorių (tikra istorija). Deja, dažniausiai prie mūsų prieina pardavėjai, kurie yra pavargę nuo rutinos, gauna savo minimalų atlyginimą, neturi jokios motyvacinės sistemos domėtis apie tai, ką jie parduoda ir taip toliau. Štai tokia yra realybė.
     
    Prabudimas
     
    Įmonės pradeda busti iš to sovietinio miego, kai niekam nereikėdavo parduotuvėje padėti. Taip, nereikėdavo padėti, nes buvo visiška savitarna ir rinktis buvo galima iš vieno produkto vieną. O dabar, kai klientai tampa vis piktesni (ir rašo piktus komentarus internete), įmonės pradeda suprasti, kad laikas kažką daryti. Ir bėda yra ta, kad niekas nežino “ką daryti”.
     
    Nauda
     
    Šioje situacijoje laimės tie, kurie žino, ką daryti. Laimės mikro ir smulkusis verslas. Laimės tie, kurie moka bendrauti su klientais, moka juos aptarnauti, išgirsti ir patenkinti kliento poreikius. Aš jau ne viename savo straipsnyje sakiau, kad reikia būti savimi, nereikia stengtis lygiuotis į didžiuosius verslo gigantus, nereikia apsikrauti 6584654 prekių pozicijomis ir bandyti įtikti kiekvienam. Reikia tiesiog teisingai aptarnauti klientus.
     
    Jūs galite puikiai pasinaudoti klientų nepasitenkinimu. Tas, kuris pirko kažkokią prekę stambaus verslo parduotuvėje ir buvo netinkamai aptarnautas – daugiau ten nebegrįš. Toks klientas, turėdamas poreikį vėl tą prekę įsigyti, pradės ieškoti alternatyvių pardavėjų. Ir netgi jeigu ta prekė bus brangesnė kitur – jis vis tiek mieliau rinksis truputį permokėti, bet nepatirti to jausmo, kai jis nebuvo išgirstas ar suprastas.
     
    Išnaudokite tai savo naudai. Suteikite klientui galimybę pasijausti teisiam. Leiskite jam išsakyti savo norus ir pasistenkite juos įgyvendinti. Jeigu klientas nori kažko, ko Jūs neturite ar nedarote – nukreipkite juos pas tuos, kas tai turi/daro. Tokiu būdu sudarysite tvirtus santykius su kitu verslu, kuris ir Jums kažką nukreips. Paskambinkite jiems, pasakykite, kad turite žmogų, kuriam reikia padėti ir tas žmogus paskambins/užsuks. Toks trumpas skambutis padarys tris dalykus:
     


     
    Supažindins verslą, kuriam skambinate, su Jūsų verslu;
    Savotiškai įpareigos Jūsų klientą paskambinti tiems žmonėms (juk Jūs dėl jo taip stengėtės);
    Suteiks klientui puikaus aptarnavimo jausmą, kad Jūs išskyrėte savo laiką ir suradote jam tai, ko neturėjote ieškoti.

     
    Nesunku, teisingai?
     
    Ką daryti
     
    Dar vienas patarimas (kodėl aš juos visada dalinu straipsnio pabaigoje?) – atlikite klientų apklausą. Internetas suteikia galimybę tai padaryti visiškai nemokamai. Paklauskite savo klientų kelių esminių klausimų:
     


     
    Ko jie nori iš Jūsų verslo?
    Kada jie to nori?
    Už kokią kainą?

     
    Atsakymai Jus tikrai nustebins.
     
    Ir ne… Klientas nėra visada teisus. Jūsų užduotis yra parodyti jam tai taip, kad jis suprastų, jog Jūsų versle dirba ekspertai, kurie suteiks jam aukščiausio lygio konsultaciją.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  25. Patinka
    Erlas sureagavo į epsaitas Good tips   
    statistika bent suvesi po tu 35 statymu ar cia norintys naudotis to tipsterio paslaugomis patys tures viska susiskaiciuot?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...