Pereiti prie turinio

FLSHS

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.853
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    37
  • Atsiliepimai

    100%

FLSHS Pranešimai

  1. Vieni supranta, kiti ne. Jei nenaudoji PayPal tau nėra papildomo mokesčio. Stategija, gal ne laiku, bet kažkuriuo momentu tikrai būtų pereidinėja prie kortelių nuskaitymų. Matomai neįdėmei skaitei tas 100 puslapines temas, ten buvo aiški pozicija jų aprašyta.

     

    Viskas yra ok, bet mokestis gal ne 19 eurų :) Kiekvienas dėliojasi strategiją taip, kaip norisi. Tik tiek, kad yra tokių, kurių pajamos eina į Paypal ir jie apmoka Paypal. Nepatogumas nemažas.

  2. Buvo žiauriai daug nepatenkintų ir spėju daug cancellationų. Buvo kelių šimtų postų diskusija, įsijungė online.net atsakingi asmenys ir atsižvelgė į norus. Kai kurie, kuriems papildomo mokesčiai net negrėsė, pradėjo atsisakinėti paslaugų dėl to, kad online.net padarė nesamonę ir yra nebepatikima kompanija. Ne gerai, kad viską gražino, bet kirto per savo patikimumą žmonių akyse :)

  3. Įsikišiu, nes užkliuvo šis sakinys. O ką daryti tokiu atveju, jeigu pats serverio administratorius net nepastebėjo, jog buvo downtime kol jam pats neparašiau? O atsakymą po kurio laiko gaunu "man viskas veikia puikiai". :)

     

    Tokiu atveju reikia rinktis kompanijas, kurios monitorina :) Visos rimtos kompanijos monitorina savo duomenų centrus. Aišku jeigu sutrikimas tik TAVO, tada, žinoma, reikia informatuoti. Jei absoliutus visos infrastruktūros down, tada patikėkite, tikrai mato :)

  4. Su tavimi nesutikčiau... Yra (tiksliau turėtų būti) aiškios procedūros ką tokiais kritiniais atvejais daryti ir kaip veikti. Visų pirma apie gedimą ir neveiksnumą turi būti informuoti klientai, tą gali padaryti įmonės darbuotojus kuris atsakingas už viešuosius ryšius. Tai yra tik vienas skambutis, kuris max gali trukti 1min. kad IT vadovas pasakytų: "Chebra, mes neveikiam, priežastis aiškinames, neveiksim dar tikrai kokias 2h, informuokit visus"

     

    Viskas. Nuo čia niekas nieko netrukdo. IT darbuotojai toliau dirba savo darbą, niekas jų netrukdo. Klientai ramūs, nes jie žino/gavo žinutes, el.laišką, kad yra sutrikimų ir būtų mažiau triukšmo, negu tylėti nuo pat penktadienio.

     

    O man kaip klientui yra svarbu kuo greičiau sužinoti kas vyksta su šita įmone, kuri surenka ir kaupia mano pinigus.

     

    Todėl mano nuomone, visada IT darbuotojas pastebėjęs gedimą privalo pirmu numeriu pranešti savo vadovui, o anas savo ruožtu turi pasirūpinti, kad informacija nukeliautu reikiamais keliais. O tik tada IT darbuotojas ar Vyr. IT gali imtis priemonių.

     

    Teoriškai? Jo, sutinku. Praktiškai? Reikia šaltų nervų. Jei vadovas yra vietoje, jis tikrai žinos, paklausti gyvai gali labai greitai. O jeigu ne, galbūt nespėjo dar susisiekti ar atsakingas žmogus nesusisiekė. Galima diskusijas vesti be galo, be krašto, bet retai viskas vyksta pagal planą, nebent tai būtų planuojamas downtime. :)

  5. Priežasčių visada galima atrasti, bet kažkaip retai mūsų šalyje veikiantys bankai susiduria su problemomis didesnėmis.

     

    Na, dabar lauksim, ką praneš, įdomu sužinoti.

     

    Bet kada gali bet kas atsitikti, niekas nuo to nėra apsaugotas. Prisiminkime, kaip delfi buvo dosinamas. Retai susiduria su problemomis, taip? Na bet tikrai jie nalabai ką galėjo padaryti.

  6. Iš tiesų, žodžiai teisingi, tik yra vienas BET. Trijų dienų trukdžiai mokėjimo sistemoms - labai daug. Jei mano e-parduotuvėje yra tik jų mokėjimo modulis, o konkurentas turi ir tiesioginį banklink - jis išloš labai daug, o aš prarasiu trijų dienų klientus. Be to, gali kristi ir mano įvaizdis. Ne paslaptis, kad jie labai aršiai išsireiškia prieš bankų mokesčius ir t.t., deklaruoja, kokie jie pigūs. Taip, jei kur kas pigesni ir jais naudojantis galima sutaupyti LAAAABAI daug, tik va čia jau ir pasimato pigumo pasekmės. Ilgesnis downtime, jokios informacijos klientams, žiniasklaidai. Bankai turi stipresnius IT skyrius ir kur kas geresnius viešųjų ryšių specialistus, todėl pasitikėjimais jais dar ilgą laiką bus didesnis.

     

    Žiūrint iš kliento pusės, man vis dar patogiau apsipirkti parduotuvėje, kuri turi tiesioginį mokėjimą iš mano banko, be jokių tarpininkų. Paysera naudoju retai ir kai kyla problemos, jas išspręsti su jų atstovais labai sunku. Su bankais susikalbėti paprasčiau.

     

    Bet kurį banką gali nudosinti ir jokie IT departamentai nepadės. Duos 10Gbps ir bus smagu. Neužteks tiek? Kels srautą iki tiek, kiek užteks - nupūs su visa Lietuva. Tereikia tik noro ir priežasčių. Gali nors ir kiekvieną dieną, jei bus rimta šaika. Nenustebčiau, jei per oficialų pranešimą praneštu, kad buvo kažkokia ataka. O ka gali padaryti? Nelabai ką.

     

    http://thehackernews.com/2016/01/biggest-ddos-attack.html

     

     

    Beje, jau veikia!

  7. Aš pilnai sutinku, kad jis nežino, kodėl šiandien yra sutrikimai. Jeigu jis ne darbe, gi nepuls skambinti administratoriam, kurie tvarko problemas ir juos trukdyti, taip pailginant sutvarkymo laiką. Paskambins po to, kai bus ištaisyta. Visada yra prioritetas pirma sutvarkyti, o tik po to bendrauti su klientais. Nėra nieko blogiau, kai darbuotojai negali susikaupti dėl pašalinių trikdžių.

     

    Klientų sujudimas per down'us yra absoliutus darbuotojų trukdymas. Geriau parašykite tiekėjui po to, kai jau veikia paslaugos. patikėkite, tikrai tiekėjai apie masinius down'us žino ir tikrai bus dėkingi, jog laisite jiems dirbti. Nesvarbu koks hostingo/vps/serverių tiekėjas, kur jis randasi ir panašiai, visur situacija ta pati.

  8. Daviau source kur ieškoti tokių ir panašių, man atlygio tikrai čia nereikia. Geriau jau išleistum tai brangesnėm paslaugom... Nes tikrai nieko gero už tokius pinigus nenupirksi.

     

    Kaip chebra prisipirko pigių dedikuotų serverių iš Delimiter, o dabar jau cry me a river, nes jau daugiau nei 24h down ir neaišku kada pakils: https://www.lowendtalk.com/discussion/74687/delimiter-major-packet-loss-in-atlanta#latest

  9. Tai yra nuosavas duomenų centras, patalpos priklauso mums. Buvusi Tauro televizorių gamykla, Šiauliai. Jeigu domina AS, tai https://www.robtex.com/as/as61272.html

    Kompanija dirba pagrinde su užsienio klientais, bet nepamirštame ir Lietuvos, tik jokios aktyvios reklamos kompanijos nebuvo daromos.

     

    Netolimoje ateityje pateiksime nuotraukų ir daugiau detalios informacijos.

  10. Sveiki,

     

    Bacloud.com - duomenų centro operatorius. Nuosavas duomenų centras.

     

    *Pastatas pastate, neturi išorinių sienų.

    *Tik rack tipo spintos

    *APC UPS sistema

    *Profesionalus patalpų vėdinimas

    *CAT dyzelinis generatorius

    *Enterprise klasės kietieji diskai

    *Profesionali pagalba ir aptarnavimas

     

    Windows ir Linux VPS serveriai. 100% SSD diskai, E3 ( Linux ) - E5 DUAL 26xx ( Windows ) procesoriai.

     

    Instant Linux VPS

     

    1 vCPU, 1GB RAM, 25GB SSD disko vietos, 20Mbps - nuo 4.09€/mėn

    1 vCPU, 2GB RAM, 50GB SSD disko vietos, 50Mbps - nuo 5.81€/mėn

    2 vCPU, 5GB RAM, 100GB SSD disko vietos, 100Mbps - 11.63€/mėn

    2 vCPU, 6GB RAM, 125GB SSD disko vietos, 100Mbps - nuo 14.54€/mėn

    2 vCPU, 7GB RAM, 140GB SSD disko vietos, 100Mbps - nuo 23.21€/mėn

     

    Linux VPS planai ir užsakymas: https://www.bacloud.com/lt/linux-vps-serveriai

     

    Instant Windows VPS

     

    1 vCPU, 2GB RAM, 40GB SSD disko vietos, 20Mbps - nuo 8.18€/mėn

    2 vCPU, 4GB RAM, 80GB SSD disko vietos, 50Mbps - nuo 16.40€/mėn

    4 vCPU, 8GB RAM, 160GB SSD disko vietos, 100Mbps - nuo 32.76€/mėn

    4 vCPU, 16GB RAM, 320GB SSD disko vietos, 100Mbps - nuo 65.52€/mėn

     

    Windows VPS planai ir užsakymas: https://www.bacloud.com/lt/windows-vps-serveriai

     

    Kainos + PVM. Serveriai bus paruošti netrukus po užsakymo.

     

    Taip pat turime įvairių dedikuotų serverių modelių. Šiuo metu turime: i7 serijos, E3 - E5 serijos procesoriai, Sąrašas:

     

    https://www.bacloud.com/lt/dedikuoti-serveriai

     

    Apmokėjimo būdai: BitCoin, PayPal, Paysera ( Visi būdai ).

     

     

    Daugiau informacijos: [email protected]

    Skype: Andrius.Bacloud

  11. Sveiki,

     

    Neblogi laiškai pradėjo eiti...

     

    ONLINE SAS Technical assistance BP 438 - 75366 Paris CEDEX 08 France

     

    Tel: 01 84 13 00 00

     

    Hello,

     

    You are currently using a specific mean of payment: Paypal

     

    We are committed to keep our prices among the most competitive on the market for all of our services and to the majority of our customers, while providing expensive and very specific payment means.

     

    Considering the high transaction fees charged by the operator of these means of payment in 2016, we inform you that from March 1st 2016 a transaction fee of € 19 excluding taxes will be applied.

     

    You are able to change your payment method at any time and without any charges from your management console.

     

    Payments using credit cards (CB / Visa / Mastercard) and European SEPA direct debit transactions remain of course free of charge.

     

    We remain at your entire disposal.

     

    If you have any questions, please contact our assistance https://console.online.net/assistance/

     

    Best regards,

     

    -- The Online team

     

    Biškį taip nevaikiškai....

     

    http://i.imgur.com/zm3AQhh.png

  12. Šiaip gaila, kad kirto ne 25 portą, o visą serverį taip sutrikdydami svetainės darbą, nelabai protinga. Kad kažkokiu būdu spamą stabdyti reikėjo tai faktas.

     

    Anyway, 30 eurų - gera kaina. O visi daugmaž žino kito veikėjo istoriją, tik didelis klausimas, kodėl Dariau tave čia atbanino? Kodėl? Tave už bajerius turėjo mesti visam laikui be teisės sugrįžti. Bet nieko, paslydai kartą, paslysi dar kartą.

  13. Na visas šis "unlimited" dalykas yra marketinginis triukas. Kaip tai veikia?

     

    Unlimited vieta - galite talpinti web'ą, bet paptasčiausiai nesugebėsite patalpinti daugiau nei kelis GB duomenų. Jeigu pradėsite sharinti failus ir panašiai - išmes, nes hostingas nėra skirtas failų dalinimuisi, tai skirtas web'saitui. Didesnio website paprasčiausiai hostingas "nebepatemps".

    Unlimited srautas - svetainė tiesiog nepajėgs išnaudoti didelio srauto, kad ir kokį web'ą dėtumėte. Nuo didesnio lankytojų skaičiaus pradės lūžinėti. O jei vandysite kažką šarinti downloadam, po kiek laiko išmes, kai pamatys, jog sunaudojama per daug srauto ( nors ir nelimituotas ).

     

    Čia daugiau apie užsienio tiekėjus, nors Lietuvoje stebuklų irgi nėra. Kaip žinote, neegzistuoja nelimituoto ploto namai/butai, tai ir su serveriais/hostingu. Na cloud'as bando tai spręsti, bet vistiek - nelimituoto ir pigiai nieko nėra :)

     

     

    Kaip vienas buvęs kolega pasakė auksinę frazę: Nenorėkite patempti furos priekabos ( svetainės ) su motoroleriu ( serveriu )

  14. Pirma reiktų žinoti kam serveris skirtas ir kas bus laikoma, kitu atveju negalime pateikti tikslios rekomendacijos.

     

    Filmai, streaminimas? O gal dar dar kažkas? Jei pataikiau, kaip su DMCA ir panašiai?

    Iš kur pagrinde bus lankytojai?

    Jei būtų išnaudojama 100TB, vadinasi 1Gbps burstable su ~300Mbps pastoviu.

    12TB vietos - reikia RAID/Nereikia RAID? Kelintas RAID? Ar aktualus diskų greitis.

    Supportas? Kiek aktualu turėti greitą pagalbą ir kiek laiko downtime galima sau leisti.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...