Pereiti prie turinio

DarekaZ

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.147
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Lomboro Bitcoin - virtuali valiuta paremta P2P technologija   
    Specialiai grįžau į forumą paskaityti ką aš prieš 5 metus rašiau aie bitcoiną. Smagu skaityti savo mintis praėjus 5 metams ir matyti, kad masčiau teisingai, o mano spėjimas pasiteisino! BTC kaina buvo kritus iki 250 USD, o dabar ką turim visi matom :)
  2. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svyturys Sportinis pokeris naujokams - nuo ko pradėti lošti pokerį?   
    Sportinis pokeris naujokams- Texas Holdem
     
    Tikriausiai jau kiekvienas girdėjote ką nors apie pokerį, galbūt norėjote pradėti lošti, bet taip ir neišdrįsote, nes nežinojote nuo ko pradėti. Tad, jei niekada nesate žaidęs pokerio ir norit išbandyti nieko neinvestuodamas, tai ši informacija kaip tik jums. Daugelis mano, kad jei pradėsi lošt iškart teks investuoti savo pinigus, juos pralošinėt besimokant lošt daugiau patyrusiems žaidėjams, bet taip tikrai nėra, aš jums išdėstysiu kaip pradėt mokytis lošt ir pasidaryti sau pradini kapitalą visiškai nuo nulio.
    Neginčijamai populiariausia pasaulyje pokerio rūšis yra vadinama Texas Hold’Em No Limit, kas supaprastintai išvertus reikštų Teksasas Be Limitų. Todėl daugiausiai pateiksiu informaciją būtent apie šią žaidimo rūšį.
     
    Pirmas žingsnis
    Texas Hold’em informacija
     
    Be abejo pradžiai reik susižinot bent šiek tiek informacijos apie pati žaidimą.
     
    Žaidėjai
    Prie vieno stalo gali žaisti iki 10 žaidėjų, dažniausiai stalai yra dviejų rūšių maksimumas 6 žaidėjai (ang.-shorthanded) arba iki 10 žaidėjų (ang.- full ring).
     
    Dalintojas
    Internetiniame Texas Hold’em pokeryje D mygtukas (ang.- dealer button) parodo, kuris žaidėjas tuo metu yra kortų dalintojas. Dalintojas keičiasi kiekvieną partiją pagal laikrodžio rodyklę.
     
    Pradiniai statymai
    Texas Hold’em yra žaidžiamas su dviem pradiniais statymais: mažasis statymas (ang.- small blind) ir didysis statymas (big blind). Šie statymai yra padedami dar prieš išdalinant kortas. Žaidėjas esantis dalintojui iš kairės padeda mažąjį pradinį statymą (small blind), o kitas pagal eilę žaidėjas padeda didįjį statymą (big blind).
     
    Dalinimas
    Kiekvienam žaidėjui yra išdalinama po 2 kortas (ang.- hole cards). Tada ant stalo atverčiamos 3 bendros kortos, (ang.- the flop). Tada bus atverčiama ketvirta bendra korta, (ang.- the turn). Galiausiai ant stalo atverčiama penktoji bendra korta, (ang.- the river) iš viso bus 5 atverstos kortos.
     
    Statymo tvarka
    Pirmasis statymų raundas vyksta įvertinus turimų gautų dviejų kortų stiprumą – kiekvienas žaidėjas turi tris pasirinkimus – 1. išmesti kortas ir partijoje nedalyvauti – (ang.- fold). 2. Padėti statymą, kuris yra lygus didžiajam statymui (ang.– call) 3. Didinti statymą 2 kartus ir daugiau (ang.– raise). Didįjį statymą padėjęs (big blind) žaidėjas dar turi variantą palikti statymą t.y. žaisti (ang.- check), arba kelti statymą (raise). Tada ant stalo atverčiamos 3 bendros kortos (the flop), prasideda antrasis statymų raundas.
    Pirmasis žaidėjas esantis dalintojui iš kairės gali statyti bet kokią sumą (ang.- bet) arba perduoti oponentui žodį nedidindamas banko (ang.- check), jeigu kuris nors zaidejas statyto bet kokią sumą, kiti einantis po jo gali statyti sumą (call), kelti (raise) arba išmesti kortas ir partijoje nedalyvauti (fold). Atlikus visiems statymus, bus atverčiama ketvirta bendra korta (the turn), vėl visi atlieka statymus- trečiasis statymų raundas. Galiausiai ant stalo atverčiama penktoji paskutinioji bendra korta, (the river). Atliekamas paskutinis statymų raundas.
     
    Kortų atvertimas (ang.- Showdown)
    Ant stalo atvertus visas 5 kortas visiems pabaigus statymus arba visiems jei visi perduodavo žodi oponentui, tikrindavo korta (check), vyksta žaidėjų kortų atvertimas (showdown), kad būtų nustatytas laimėtojas. Geriausia 5 kortų kombinacija laimi banką (ang.-pot). Apie kortų kombinacijas 2 žingsnyje.
     
    Video įtvirtinimas:

     
     
     
    Antras žingsnis
     
    Kortų kombinacijos:
    http://img32.imageshack.us/img32/5649/kortukombinacijos.jpg
     
     
    Daugiau informacijos apie kortų kombinacijas:
    Daugiau informacijos
     
     
    Video pamokeles:

     
     
     
    Trečias žingsnis
     
     
    Pagrindinės žaidžiančios kortos (ang.- Startings hands)
    Texas holdem svarbu žinoti su kuriomis kortomis reikia lošt, o kurias tiesiog numesti. Pagrindinės kortos tai yra dvi, tik tau priklausančios kortos, apie kurias oponentai nieko nežino. Pradinės kortos skirstomos į kelias rūšis. Poros (ang.- Pocket pair)- poros dalijamos į mažas (22, 33, 44, 55), vidutines (66, 77, 88, 99, 1010) ir dideles (JJ, QQ, KK, AA). 2. Sujungtos vienodos spalvos (ang.- suited)- tai yra tos pačios spalvos šalia viena kitos pagal dydį einančios kortos. Sujungtos spalvos būna didelės (AK, AQ) ir vidutinės (KQ, KJ, QJ, J10), mažosios sujungtos spalvos(109, 98, 87..).
    Sužinojus daugiau apie kortas jums reik išsiaiškinti apie lošiančias kortas, patarčiau atsiusti šiuos du dokumentus ir naudotis vos pradėjus lošt, su kuriomis kortomis ką daryti:
    Žaidžiančios kortos skirtos "Texas NL holdem" žaidimui (5-6 žaidejai)(shorthanded):
    ShortHanded
     
    Žaidžiančios kortos skirtos "Texas NL holdem" žaidimui (9-10 žaidejai)(full ring):
    Fullring
     
     
    Ketvirtas žingsnis
     
    Geras pokerio žaidėjas turi daug žinot, todėl kiekvienas norintis laimėt, turėtų domėtis pokerio naujienomis ir skaityti pokerio literatūrą. Čia pateiksiu šiek tiek informacijos, bet patariu perskaityti bent kelias knygas.
     
    Dabar teks paskaityt šiek tiek informacijos apie statymus:
    Informacija čia
     
    Apie poziciją:
    Informacija čia
     
     
    Video:

     
    Žaidimas po "Flop'o":
    Informacija čia
     
     
    Video:

     
    Ir apie taktikos pagrindus:
    Daugiau informacijos
     
    Video pamokėlės:
     
    Šiek tiek apie procentų skaičiavimus, kad bent susidarytumėt vaizdą:

     
    Dažniausios naujokų klaidos:

     
     
    Pokerio mokomoji literatūra, video, pamokos, programos:
     
    Nuorodos iš kur atsiųsti video
     
    Taip pat galite ieškoti:
     
    1) bestpokertorrents.com - yra cardrunners, stoxpoker mokylų video, daugelis programų;
    2) torrents.ru - yra cardrunners, stoxpoker mokylų video;
    3) 2+2 forumas didžiausias forumas anglų kalba, visi geriausi straipsniai 6max Texas NL žaidėjams.
    4) Linkomanija.net labai daug e-book, kurios geriausios naudokitės paieška :)
     
    Taip pat prieš pradedant lošt supraskite du dalykus, kad geriausia pokerio pamoka yra pralaimėjimas ir nėra nei vienos garantuotos pokerio taktikos!
    O norint laimėt svarbu: talentas, sėkmė, disciplina, varžovų tikslų ir motyvacijos suvokimas, protingas agresyvumas.
     
     
    Penktas žingsnis
     
    Pradžiai siūlyčiau pabandyti poker-academy išmoksite skaičiuoti procentus, suprasite su kuriomis kortomis reikia žaisti, kurias reikia išsimesti, žaisite su kompiuteriu. (Duoda nemokamai pabandyti kelias valndas, bet bestpokertorrents.com manau pagalbės)
     
    Taigi susidarius šiokį tokį įvaizdi apie pokerį galima kulniuoti lošt prieš tikrus žaidėjus, na tikrai nepatariu lošt iš netikrų pinigų (ang.- free money), nes ten visi žaidžia kaip nori, nes nesupranta kas per dalykas yra pokeris. Todėl siūlau pradžiai pasiimti po kelis ar keliasdešimt dolerių į pokerio kambarius ir pasipraktikuoti ant mažiausių statymų 0.01/0.02$ "No limit Texas holdem". Juos pasiimt visai nesunku, nes juos Jums gali duot visiškai nemokamai! Taip, nereikės investuoti savo pinigų, o jei pralošite nereikaluos atiduoti :)
     
    Todel registruojamės (mažiau reikalavimų):
     
    1) FreePokerCashBankroll - gausite 100$ į Full Tilt Poker;
    2) PartyPoker - duoda $50;
    3) Bankrollmob
    4) CASH4FREE - įvairios premijos.
     
    Čia pateikiu nuorodas benrovių kurios siūlo nemokamus pinigus, bet juos gausite tik įvygdę testus (patariu perskaityti jų pateikiamą medžiagą), taip pat kartais prašo atsiust dokumentus, kad patvirtintų jūsų tapatybę. (neišsigaskite, visos bendrovės rimtos, todėl Jūsų privatumas saugomas):
     
    1) PokerStrategy - pati geriausia bendrovė, premiją galima pasiimt vieną kartą, bet jei žaisite gerai siūlys ir daugiau, duoda net $50 nemokamai. Rinkitės geriausiai PokerStars;
    2) http://www.yourpokercash.com/addby/f7a58a - gaunat $20 iki $120 nemokamai į įvairius pokerio kambarius;
    3) http://www.pokerspace.com/?u=obser - įvairios premijos;
     
    Taigi ivygdę visus reikalavimus, padarę viską ko prašo iškart, turesite įvairiuose pokerio kambariuose daugiau nei 300$ pokerio žaidimui, be abejo išsiimti iškart negalėsite, reikės žaist pokerį, gauti tam tikra kieki taškų, tada galima bus galvot apie pinigų išgryninimą.
     
     
    Taip pat siulyčiau kiekvieną atradienį sulošti unibet tinkle freerollą skirtą tik lietuviams su 100 eurų priziniu fondu, taip pat rasite gerų freerollų kiekvieną dieną. Freeroll- tai nemokamas turnyras, kurio prizini fonda skiria pati bendrovė.:
     
    Daugiau infomacijos
     
     
    Bet jeigu pabodo nemokami bonusai, išmokot lošt pokerį, norit inešti savo pinigų i kokia nors bendrovę, tai siulyčiau pasirinkti šias bendroves:
     
    PokerStars didžiausia bendrovė, ypač daug žaidėjų, siūlo 100% pirmojo įnašo premiją (pvz. įnešę 50$ gausite dar 50$ nemokamai), taip pat daugybę freerollų
     
    FullTiltPoker viena iš didžiausių pokerio bendrovių siūlančių 100% pirmojo įnašo premiją(pvz. įnešę 50$ gausite dar 50$ nemokamai)
     
     
     
    Tobulejimui nėra ribų, todėl mokykitės, domėkitės. Sėkmės.
     
     
     
    Teksto autorius: DarekaZ
  3. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Lomboro Bitcoin - virtuali valiuta paremta P2P technologija   
    Specialiai grįžau į forumą paskaityti ką aš prieš 5 metus rašiau aie bitcoiną. Smagu skaityti savo mintis praėjus 5 metams ir matyti, kad masčiau teisingai, o mano spėjimas pasiteisino! BTC kaina buvo kritus iki 250 USD, o dabar ką turim visi matom :)
  4. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Lomboro Bitcoin - virtuali valiuta paremta P2P technologija   
    Specialiai grįžau į forumą paskaityti ką aš prieš 5 metus rašiau aie bitcoiną. Smagu skaityti savo mintis praėjus 5 metams ir matyti, kad masčiau teisingai, o mano spėjimas pasiteisino! BTC kaina buvo kritus iki 250 USD, o dabar ką turim visi matom :)
  5. Patinka
    DarekaZ sureagavo į WarLocK Į kokias kriptovaliutas investuojate?   
    NEO 4h - Bittrex'e
     
    http://i.imgur.com/sihrWJA.png
  6. Patinka
    DarekaZ sureagavo į WarLocK Į kokias kriptovaliutas investuojate?   
    Vakarykstis chart:
     
    http://i.imgur.com/j3bEi9G.jpg
     
    Tradingview link
     
    Siandienos update:
    http://i.imgur.com/AWZrpzH.png
     
    Tradingview link
  7. Patinka
    DarekaZ sureagavo į tdk Ar dar verta investuoti į eth mininima?   
    o jeigu rimtai, tai labai lengva grubiai paskaičiuot. tarkim prisiperki plokščių po ~300EUR, kurių "hashing power" bus apie 25MH/s ir kurios "valgys" tarkim ~150W elektros. taigi grubiai skaičiuojant už 30K, turi ~100 vaizdo plokščių, kurių "hashing power" bus 2500 MH/s ir kurios "suvalgys" elektros 15000 W/h (15kW/h), kas per mėnesį yra (15kW/h * 24h * 30 dienų = 10,800 kW). Dabar elektra kainuoja apie 0,114 EUR/kWh. Tai per mėnesį už elektrą būtų: 1,231 EUR. Turėk minty, kad aš čia skaičiuoju tik GPU sunaudotą elektrą.
     
    Toliau difficulty: https://etherscan.io/chart/difficulty labai gražiai kyla ir kils. Bet paimkim šiandieninį ir fiksuokim jį. Taigi paskaičiuokim kiek uždirbtum per mėnesį čia: https://etherscan.io/ether-mining-calculator ir su šiandienine ETH kaina tai būtų: ~2,5K EUR, kas per metus yra 2,5 * 12 = ~30K EUR. Ir čia dabar turbūt ploji rankom ir džiaugies, kad per metus atsiperka įranga ir toliau tik į pliusą. Dėja ne taip viskas paprasta.
     
    Difficulty per šiuos metus(nuo 2017-01-01 iki šiandien) pakilo nuo 80.000 TH iki 2.351.174 TH. Kas yra 25 kartai. Aišku galima sakyt, kad čia buvo boom'as ir taip nekils toliau, bet būtų naivu tikėtis, kad nekils. Taip, kad nurėžt kokių 30% nuo metinio pelno yra labai realu sakyčiau.
     
    Toliau kaina, šiuo metu sukasi ~250EUR. Jeigu kils, valio, jeigu kris - bėda.
     
    Dar toliau perėjimas prie nuo PoW ant PoS. Ethereum eina link to. Kas yra PoS? PoS šifruojasi kaip "Proof of Stake". Jeigu trumpai, Ethereum perėjus ant PoS tai nelieka jokių mininimų, o viskas paremta turimu coin'u kiekiu. Daugiau galima pasiskaityt čia: https://github.com/ethereum/wiki/wiki/Proof-of-Stake-FAQ ir komanda aktyviai developina projektą Casper (https://github.com/ethereum/casper), kuris iš esmės ir skirtas Ethereum perėjimui prie PoS. Nesakau, kad tai įvyks rytoj ar poryt, bet per ateinančius porą metų, manau visai realu. Ir čia tik vienas iš daugybės planuojamų update'ų Ethereum pasaulyje. Ir aš čia gal net nepradėsiu plėstis, kas būtų jeigu ne visi tie atnaujinimai būtų smooth.
     
    žodžiu rizika yra labai didelė. vienintelis atvejis, kai tikrai galima būtų užsiimti ETH mine'inimų, tai tiesiog jeigu labai tiki šia valiuta ir turi laisvų pinigų, noro ir laiko krapštytis. bet čia vėl, jeigu tiesiog tiki valiuta, tai labiau apsimoka tiesiog jos užsipirkt už tuos pinigus.
     
    Tai tiek būtų iš manęs. :)
  8. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svyturys Sportinis pokeris naujokams - nuo ko pradėti lošti pokerį?   
    Sportinis pokeris naujokams- Texas Holdem
     
    Tikriausiai jau kiekvienas girdėjote ką nors apie pokerį, galbūt norėjote pradėti lošti, bet taip ir neišdrįsote, nes nežinojote nuo ko pradėti. Tad, jei niekada nesate žaidęs pokerio ir norit išbandyti nieko neinvestuodamas, tai ši informacija kaip tik jums. Daugelis mano, kad jei pradėsi lošt iškart teks investuoti savo pinigus, juos pralošinėt besimokant lošt daugiau patyrusiems žaidėjams, bet taip tikrai nėra, aš jums išdėstysiu kaip pradėt mokytis lošt ir pasidaryti sau pradini kapitalą visiškai nuo nulio.
    Neginčijamai populiariausia pasaulyje pokerio rūšis yra vadinama Texas Hold’Em No Limit, kas supaprastintai išvertus reikštų Teksasas Be Limitų. Todėl daugiausiai pateiksiu informaciją būtent apie šią žaidimo rūšį.
     
    Pirmas žingsnis
    Texas Hold’em informacija
     
    Be abejo pradžiai reik susižinot bent šiek tiek informacijos apie pati žaidimą.
     
    Žaidėjai
    Prie vieno stalo gali žaisti iki 10 žaidėjų, dažniausiai stalai yra dviejų rūšių maksimumas 6 žaidėjai (ang.-shorthanded) arba iki 10 žaidėjų (ang.- full ring).
     
    Dalintojas
    Internetiniame Texas Hold’em pokeryje D mygtukas (ang.- dealer button) parodo, kuris žaidėjas tuo metu yra kortų dalintojas. Dalintojas keičiasi kiekvieną partiją pagal laikrodžio rodyklę.
     
    Pradiniai statymai
    Texas Hold’em yra žaidžiamas su dviem pradiniais statymais: mažasis statymas (ang.- small blind) ir didysis statymas (big blind). Šie statymai yra padedami dar prieš išdalinant kortas. Žaidėjas esantis dalintojui iš kairės padeda mažąjį pradinį statymą (small blind), o kitas pagal eilę žaidėjas padeda didįjį statymą (big blind).
     
    Dalinimas
    Kiekvienam žaidėjui yra išdalinama po 2 kortas (ang.- hole cards). Tada ant stalo atverčiamos 3 bendros kortos, (ang.- the flop). Tada bus atverčiama ketvirta bendra korta, (ang.- the turn). Galiausiai ant stalo atverčiama penktoji bendra korta, (ang.- the river) iš viso bus 5 atverstos kortos.
     
    Statymo tvarka
    Pirmasis statymų raundas vyksta įvertinus turimų gautų dviejų kortų stiprumą – kiekvienas žaidėjas turi tris pasirinkimus – 1. išmesti kortas ir partijoje nedalyvauti – (ang.- fold). 2. Padėti statymą, kuris yra lygus didžiajam statymui (ang.– call) 3. Didinti statymą 2 kartus ir daugiau (ang.– raise). Didįjį statymą padėjęs (big blind) žaidėjas dar turi variantą palikti statymą t.y. žaisti (ang.- check), arba kelti statymą (raise). Tada ant stalo atverčiamos 3 bendros kortos (the flop), prasideda antrasis statymų raundas.
    Pirmasis žaidėjas esantis dalintojui iš kairės gali statyti bet kokią sumą (ang.- bet) arba perduoti oponentui žodį nedidindamas banko (ang.- check), jeigu kuris nors zaidejas statyto bet kokią sumą, kiti einantis po jo gali statyti sumą (call), kelti (raise) arba išmesti kortas ir partijoje nedalyvauti (fold). Atlikus visiems statymus, bus atverčiama ketvirta bendra korta (the turn), vėl visi atlieka statymus- trečiasis statymų raundas. Galiausiai ant stalo atverčiama penktoji paskutinioji bendra korta, (the river). Atliekamas paskutinis statymų raundas.
     
    Kortų atvertimas (ang.- Showdown)
    Ant stalo atvertus visas 5 kortas visiems pabaigus statymus arba visiems jei visi perduodavo žodi oponentui, tikrindavo korta (check), vyksta žaidėjų kortų atvertimas (showdown), kad būtų nustatytas laimėtojas. Geriausia 5 kortų kombinacija laimi banką (ang.-pot). Apie kortų kombinacijas 2 žingsnyje.
     
    Video įtvirtinimas:

     
     
     
    Antras žingsnis
     
    Kortų kombinacijos:
    http://img32.imageshack.us/img32/5649/kortukombinacijos.jpg
     
     
    Daugiau informacijos apie kortų kombinacijas:
    Daugiau informacijos
     
     
    Video pamokeles:

     
     
     
    Trečias žingsnis
     
     
    Pagrindinės žaidžiančios kortos (ang.- Startings hands)
    Texas holdem svarbu žinoti su kuriomis kortomis reikia lošt, o kurias tiesiog numesti. Pagrindinės kortos tai yra dvi, tik tau priklausančios kortos, apie kurias oponentai nieko nežino. Pradinės kortos skirstomos į kelias rūšis. Poros (ang.- Pocket pair)- poros dalijamos į mažas (22, 33, 44, 55), vidutines (66, 77, 88, 99, 1010) ir dideles (JJ, QQ, KK, AA). 2. Sujungtos vienodos spalvos (ang.- suited)- tai yra tos pačios spalvos šalia viena kitos pagal dydį einančios kortos. Sujungtos spalvos būna didelės (AK, AQ) ir vidutinės (KQ, KJ, QJ, J10), mažosios sujungtos spalvos(109, 98, 87..).
    Sužinojus daugiau apie kortas jums reik išsiaiškinti apie lošiančias kortas, patarčiau atsiusti šiuos du dokumentus ir naudotis vos pradėjus lošt, su kuriomis kortomis ką daryti:
    Žaidžiančios kortos skirtos "Texas NL holdem" žaidimui (5-6 žaidejai)(shorthanded):
    ShortHanded
     
    Žaidžiančios kortos skirtos "Texas NL holdem" žaidimui (9-10 žaidejai)(full ring):
    Fullring
     
     
    Ketvirtas žingsnis
     
    Geras pokerio žaidėjas turi daug žinot, todėl kiekvienas norintis laimėt, turėtų domėtis pokerio naujienomis ir skaityti pokerio literatūrą. Čia pateiksiu šiek tiek informacijos, bet patariu perskaityti bent kelias knygas.
     
    Dabar teks paskaityt šiek tiek informacijos apie statymus:
    Informacija čia
     
    Apie poziciją:
    Informacija čia
     
     
    Video:

     
    Žaidimas po "Flop'o":
    Informacija čia
     
     
    Video:

     
    Ir apie taktikos pagrindus:
    Daugiau informacijos
     
    Video pamokėlės:
     
    Šiek tiek apie procentų skaičiavimus, kad bent susidarytumėt vaizdą:

     
    Dažniausios naujokų klaidos:

     
     
    Pokerio mokomoji literatūra, video, pamokos, programos:
     
    Nuorodos iš kur atsiųsti video
     
    Taip pat galite ieškoti:
     
    1) bestpokertorrents.com - yra cardrunners, stoxpoker mokylų video, daugelis programų;
    2) torrents.ru - yra cardrunners, stoxpoker mokylų video;
    3) 2+2 forumas didžiausias forumas anglų kalba, visi geriausi straipsniai 6max Texas NL žaidėjams.
    4) Linkomanija.net labai daug e-book, kurios geriausios naudokitės paieška :)
     
    Taip pat prieš pradedant lošt supraskite du dalykus, kad geriausia pokerio pamoka yra pralaimėjimas ir nėra nei vienos garantuotos pokerio taktikos!
    O norint laimėt svarbu: talentas, sėkmė, disciplina, varžovų tikslų ir motyvacijos suvokimas, protingas agresyvumas.
     
     
    Penktas žingsnis
     
    Pradžiai siūlyčiau pabandyti poker-academy išmoksite skaičiuoti procentus, suprasite su kuriomis kortomis reikia žaisti, kurias reikia išsimesti, žaisite su kompiuteriu. (Duoda nemokamai pabandyti kelias valndas, bet bestpokertorrents.com manau pagalbės)
     
    Taigi susidarius šiokį tokį įvaizdi apie pokerį galima kulniuoti lošt prieš tikrus žaidėjus, na tikrai nepatariu lošt iš netikrų pinigų (ang.- free money), nes ten visi žaidžia kaip nori, nes nesupranta kas per dalykas yra pokeris. Todėl siūlau pradžiai pasiimti po kelis ar keliasdešimt dolerių į pokerio kambarius ir pasipraktikuoti ant mažiausių statymų 0.01/0.02$ "No limit Texas holdem". Juos pasiimt visai nesunku, nes juos Jums gali duot visiškai nemokamai! Taip, nereikės investuoti savo pinigų, o jei pralošite nereikaluos atiduoti :)
     
    Todel registruojamės (mažiau reikalavimų):
     
    1) FreePokerCashBankroll - gausite 100$ į Full Tilt Poker;
    2) PartyPoker - duoda $50;
    3) Bankrollmob
    4) CASH4FREE - įvairios premijos.
     
    Čia pateikiu nuorodas benrovių kurios siūlo nemokamus pinigus, bet juos gausite tik įvygdę testus (patariu perskaityti jų pateikiamą medžiagą), taip pat kartais prašo atsiust dokumentus, kad patvirtintų jūsų tapatybę. (neišsigaskite, visos bendrovės rimtos, todėl Jūsų privatumas saugomas):
     
    1) PokerStrategy - pati geriausia bendrovė, premiją galima pasiimt vieną kartą, bet jei žaisite gerai siūlys ir daugiau, duoda net $50 nemokamai. Rinkitės geriausiai PokerStars;
    2) http://www.yourpokercash.com/addby/f7a58a - gaunat $20 iki $120 nemokamai į įvairius pokerio kambarius;
    3) http://www.pokerspace.com/?u=obser - įvairios premijos;
     
    Taigi ivygdę visus reikalavimus, padarę viską ko prašo iškart, turesite įvairiuose pokerio kambariuose daugiau nei 300$ pokerio žaidimui, be abejo išsiimti iškart negalėsite, reikės žaist pokerį, gauti tam tikra kieki taškų, tada galima bus galvot apie pinigų išgryninimą.
     
     
    Taip pat siulyčiau kiekvieną atradienį sulošti unibet tinkle freerollą skirtą tik lietuviams su 100 eurų priziniu fondu, taip pat rasite gerų freerollų kiekvieną dieną. Freeroll- tai nemokamas turnyras, kurio prizini fonda skiria pati bendrovė.:
     
    Daugiau infomacijos
     
     
    Bet jeigu pabodo nemokami bonusai, išmokot lošt pokerį, norit inešti savo pinigų i kokia nors bendrovę, tai siulyčiau pasirinkti šias bendroves:
     
    PokerStars didžiausia bendrovė, ypač daug žaidėjų, siūlo 100% pirmojo įnašo premiją (pvz. įnešę 50$ gausite dar 50$ nemokamai), taip pat daugybę freerollų
     
    FullTiltPoker viena iš didžiausių pokerio bendrovių siūlančių 100% pirmojo įnašo premiją(pvz. įnešę 50$ gausite dar 50$ nemokamai)
     
     
     
    Tobulejimui nėra ribų, todėl mokykitės, domėkitės. Sėkmės.
     
     
     
    Teksto autorius: DarekaZ
  9. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Merfas Amerikos prezidento rinkimai   
    Turėtų išrink Frank'a Underwood'a ? :))
  10. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Merfas Amerikos prezidento rinkimai   
    Turėtų išrink Frank'a Underwood'a ? :))
  11. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Merfas Amerikos prezidento rinkimai   
    Turėtų išrink Frank'a Underwood'a ? :))
  12. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Merfas Amerikos prezidento rinkimai   
    Turėtų išrink Frank'a Underwood'a ? :))
  13. Patinka
    DarekaZ sureagavo į IdejosVerslui Tapote vadovu. Kas toliau?   
    Kai asmuo politikoje užima itin aukštas pareigas (Prezidento, Ministro Pirmininko, Seimo Pirmininko ar Ministro) – jam turėtų būti paaiškinta (ir, manau, kad yra, kas tai paaiškina), jog didžiausius darbus reikia padaryti per pirmąsias 100-tą dienų, kai esi išrenkamas (ar paskiriamas į tas pareigas). Ne veltui Lietuvoje yra įprasta „pristatyti 100-to dienų darbų ataskaitą„. Šimto dienų praktika yra taikoma ne tik Lietuvos politikoje, tačiau didžiojoje daugumoje pasaulio šalių. Ir nors tai puikiai veikia politikoje (atsiminkite – tik aukštose pareigose!) – versle, kita vertus, viskas yra kitaip.
     
    Jūs tapote įmonės vadovu
     
    Visiškai nesvarbu, kaip tai atsitiko – per pažintis, dėka Jūsų žinių, per krūvą atrankų ir pokalbių su personalo atrankos specialistais, įmonių akcininkais ir panašiai. Jūs tapote įmonės vadovu. Realūs šansai yra tokie, kad dvidešimt procentų iš Jūsų šiose pareigose neišbus nei metų laiko, o po dviejų metų – įmonių vadovais nebedirbs net 40 procentų į šias pareigas paskirtų žmonių. Gal todėl naujieji vadovai imasi daryti pokyčius per pirmuosius mėnesius po savo paskyrimo į vadovaujančias pareigas? O gal kaip tik pokyčiai, kuriuos bandoma padaryti skubotai, ir yra darbo netekimo priežastimi?
     
    Kai Jus paskyrė vadovu – reikia pradėti galvoti visiškai kitaip, nei galvoja vadybininkai, pardavėjai, klientai ir kiti versle dalyvaujantys asmenys. Turite nebegalvoti apie užduotis (ir kaip jas atlikti). Esant vadovu – būtina galvoti apie tikslus ir siekius. Nereikia stengtis įtikti žmonėms (tiek verslo savininkams, tiek darbuotojams), reikia stengtis, kad Jumis tie žmonės pasitikėtų. Mažiau kreipkite dėmesį į pokyčių įvedimą ir daugiau – į tai, kaip teisingai perteikti reikiamus pokyčius, kad jie būtų priimti ir suprasti. Ir kuo mažiau stenkitės įtvirtinti savo autoritetą. Pradžioje – Jums reikia daugiau klausyti, negu kalbėti, nes labai rizikuojate priimti skubotus sprendimus ir vienas problemas pakeisti kitomis.
     
    Kaip elgtis ir ką daryti, kai Jus paskiria vadovu
     
    Pateiksiu kelis esminius patarimus, kurių dėka Jums bus ne tik patiems lengviau apsiprasti naujose pareigose, tačiau ir darbą atliksite efektyviau.
     


     
    Bendraukite. Verslas yra komandinis darbas. Vienas lauke – ne karys. Todėl, pirmas darbas – susipažinti su kiekvienu Jūsų komandos nariu. Ne, „labas, aš esu tavo naujas bosas„, yra ne susipažinimas ir iš esmės – klaidingas būdas pradėti pokalbį. Bendravimas susideda iš… bendravimo. Kalbėkite su kiekvienu Jums tiesiogiai pavaldžiu darbuotoju atskirai. Užtikrinkite jį/ją, kad judviejų pokalbis yra privatus ir niekas apie pokalbio turinį nežinos. Privalote ne demonstruoti savo kompetenciją, o parodyti, jog esate įmonėje tam, kad suprasti problemas bei pasiūlyti sprendimus. Todėl, reikia daugiau klausyti, nei kalbėti. Nekalbėkite apie tai, ką Jūs baigėte, kur dirbote ir panašiai. Nekalbėkite apie save, nes pokalbis nėra apie Jus. Gilinkitės į problemas, nes tų problemų sprendimas ir yra Jūsų tiesioginis darbas. Kai tik pradedate dirbti vadovu – savo tinkamumą šioms pareigoms reikia ne parodyti, o leisti, kad Jūsų pavaldiniai tokios išvados prieitų patys. Jie turi laikyti Jus lyderiu ir tai pasieksite tik tokiu atveju, jeigu gilinsitės į tai, ką reikia išspręsti.
    Neskubėkite kritikuoti. Pačioje pradžioje, tikrai nežinosite pakankamai, kad suprasti, kodėl vieni ar kiti dalykai yra taip, o ne kitaip. Labai dažnai padaroma klaida, kai pakeliamas balsas ant pavaldinių dėl to, ką jie daro pastoviai ir yra įpratę daryti, o naujai paskirtas vadovas tą darbą įsivaizduoja visiškai kitaip. Privalote atsiminti ir suprasti, kad kai kurių procesų (kuriuos Jums taip norisi pakeisti) dėka, gyvuoja visas verslas. Žinoma, jeigu įžvelgiate tų procesų žalą ir norite juos pakeisti – tai reikės padaryti, tačiau neskubėkite. Pirma – stenkitės suprasti, kodėl yra taip, kaip yra.
    Mokykitės. Būkite kaip sausa kempinė baloje – „sugerkite“ visų versle dalyvaujančių pusių nuomones: klientų, darbuotojų, tiekėjų, akcininkų ir taip toliau. Informacijos niekada nebus per daug. Tik tokiu būdu sužinosite viską apie tai, kokią vertę kuria Jūsų valdomas verslas, ko iš Jūsų norima, ko tikimąsi, ką apie tai mano tiekėjai, klientai ir net kaip elgiasi konkurentai. Jeigu skirsite šiai fazei pakankamai laiko – gauta informacija labai atsipirks.
    Priimkite akivaizdžius sprendimus. Kai bendrausite su visomis versle dalyvaujančiomis šalimis – išgirsite daug nuomonių ir dar daugiau požiūrių. Dažniausiai – problemų sprendimai ateis į galvą vien klausantis kitų žmonių (kažkodėl prieš akis iškilo serialas Dr. House). Įprastai, yra nemažai sprendimų, kurių dėka padarysite darbuotojų darbus lengvesniais, tačiau efektyvesniais, o jiems keliamos užduotys turės prasmę. Didesnėse kompanijose, kad tai pasiekti, reikės atsisakyti nemažos dalies susitikimų, konferencijų, pasitarimų ir panašaus laiko švaistymo. Organizacines problemas lengviausia spręsti tuomet, kada jas sukūrėte ne Jūs, tačiau pasistenkite nerodyti, kad „va, aš tai išsprendžiau“. Tai bus pastebėta ir be to, tiesiog darykite savo darbą ir spręskite problemas, apie kurias Jums buvo sakyta. Tai – „saugūs sprendimai“, nes kitų akimis – Jūs atnešate į verslą naujoves, nors iš tikro – tiesiog sprendžiate įmonėje esančias problemas. Tokių problemų sprendimai užtarnaus Jums gero vadovo reputaciją įmonėje ir darbuotojai patikės Jums vis daugiau problemų.
    Pagirkite kitus už jų nuopelnus, gaukite per nagus už jų padarytas klaidas. Keista, ar ne? „Kodėl aš turiu gauti per nagus, kai kažkas pridarė nesąmonių?„. Čia, žinokite, galioja tokios pačios taisyklės kaip politikoje: jeigu girtas policininkas užmušė žmogų – generalinis komisaras netenka darbo. Tik šiuo atveju – gal taip ir nebus, tačiau turite būti pasiryžę „gauti kulką“ už savo darbuotojus. Nuo politikos verslas skiriasi ir tuo, kad politikoje norima prisiimti laurus už darbus, kurių nepadarei. Versle – geras vadovas visuomet pamatys, kas atlieka darbą gerai ir parodys darbuotojui, jog tai buvo pastebėta. Panašiai yra ir tuomet, kai nutinka klaidos. Komanda žino, kas joje pridarė klaidų (ir paprastai – nebūna vienas kaltas), tačiau jeigu Jūs prisiimsite kaltę – ta komanda griebsis daryti viską, kad tas klaidas ištaisyti bei išsaugoti tokį gerą vadovą.

    Blogiausias scenarijus yra tuomet, kai Jūsų darbuotojai pradeda „rinkti įkalčius prieš Jus“. Elkitės su darbuotojais taip, kaip norėtumėte, kad elgtųsi su Jumis, jeigu sėdėtumėte kitoje stalo pusėje. Jeigu viską darysite teisingai – komanda Jus gerbs, mylės ir seks iki galo. Jeigu ne – tuomet galite net neišpakuoti savo daiktų biure, nes jame galite neišbūti net pradinių 100-to dienų.
     
    Sėkmės versle!
  14. Patinka
    DarekaZ sureagavo į IdejosVerslui Kodėl, išsiuntus 150 CV, Jums niekas nepaskambino   
    Jeigu esate kada nors ieškoję darbo – esate susidūrę su tokia problema. Siuntėte tikrai labai daug savo CV į įvairias įmones, rinkotės, kam siunčiate, manėte, kad esate puikus kandidatas į skelbiamą darbo vietą, tačiau… Jums niekas net nepaskambino ir nepakvietė pokalbiui, kurio metu, esu tikras, „įrodytumėte, koks esate šaunus ir tinkamas“. Kodėl?
     
    Pabandysiu paaiškinti, kas yra negerai (greičiausiai) su Jūsų gyvenimo aprašymu:
     
    Neišsiskiriantis gyvenimo aprašymas
     
    Mielieji žmonės… Na nustokite naudotis Lietuvos Darbo Biržos siūlomais EUROPASS gyvenimo aprašymo šablonais. Tai parodo, kad neturite absoliučiai jokios fantazijos, plaukiate pasroviui ir priklausote avių bandai. Ypač juokingai tokiuose gyvenimo aprašymuose atrodo įrašai apie tai, kaip „puikiai valdau Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Outlook ir kitas programas“. Tikrai? Tai kodėl nesusikuri normalaus CV? Tokio, kuris išsiskirtų iš kitų ir būtų patrauklus akiai? Tokio, kuris prikaustytų dėmesį ir priverstų net išsižioti jį pamačius?
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/11/kieciausias-cv.jpgGyvenimo aprašymas, kuris priverčia aiktelėti


     
    Taip, tikrai ne visi esame tokie išradingi (gal – talentingi?), kaip kad aukščiau parodyto dizainerio gyvenimo aprašymo autorius. Tačiau reikia sutikti su manimi – toks gyvenimo aprašymas tikrai patraukia akį, ar ne? Asmeniškai aš, jeigu ieškočiau sau (ar klientams) dizainerio – tokį CV atsiuntusį žmogų samdyčiau iš karto. Be patirties, be išsilavinimo ir be vienos rankos. – jeigu pas žmogų tokia laki fantazija – jis iš viso gali būti be rankų ir kojų, ir tiesiog vadovauti balsu dizainerių komandai.
     
    Noriu pasakyti – išsiskirkite iš minios. Arba eikite dirbti į Maximą (IKI, Rimi ir pan.) arba McDonald’s. Ten į CV praktiškai nežiūri.
     
    Neteisingas gyvenimo aprašymo formatavimas
     
    Labai svarbu gyvenimo aprašyme teisingai pateikti informaciją (jeigu negalite pasidaryti labai jau išskirtinio CV). Štai – „The Ladders“ atlikto tyrimo metu (čia galite parsisiųsti visą tyrimą PDF formatunofollow), buvo nustatyta, kad personalo atrankos specialistai į kandidatų atsiųstus gyvenimo aprašymus žiūri… 6 sekundes! Ir žiūri tik į tam tikras CV vietas. Kokios jos? Tai puikiai iliustruoja Business Insider video įrašas.
     
    Jūsų nuotrauka
     
    Darbo ieškantys žmonės niekada neturėtų pridėti nuotraukos prie savo gyvenimo aprašymo. Taip, turime labai daug anti-diskriminacinių straipsnių Lietuvoje, tačiau nei viename iš jų nėra parašyta, kad negalima žmogaus diskriminuoti dėl to, kad jis storas/kūdas, spuoguotas, turi didelę nosį ar šiaip yra nepatrauklus.
     
    Jeigu siekiate parodyti potencialiam darbdaviui, kad Jūsų žinios yra aukščiau už Jūsų išvaizdą – NIEKADA nesiųskite savo nuotraukos. Nebent ieškote striptizo šokėjos darbo. Tada siųskite.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/11/wow.jpgNuotrauka, kokios neturėtų būti CV


    Kita pastaba: jeigu jau taip norite, kad Jus pamatytų – savo gyvenimo aprašyme pateikite nuorodą į savo LinkedIn profilį, kuriame bus ir Jūsų skaitmeninis atvaizdas. Tiesa – jeigu ten bus „selfie“ arba nuotrauka iš kokio nors vakarėlio (su nukarpytais iš šonų žmonėmis) – apie rimtą darbo vietą galite pamiršti.
     
    Motyvacinis laiškas
     
    Internete sklando daug nuomonių apie motyvacinio laiško naudą, reikalingumą ir ar jie iš viso yra skaitomi. Galiu į tai atsakyti paprastai – jeigu aš ieškočiau žmogaus į kūrybinį sektorių – darbo skelbime reikalaučiau motyvacinio laiško, nes tuomet matosi tiek rašybos/gramatikos klaidos, tiek minčių dėstymas ir pan. Mano asmenine nuomone – rašykite motyvacinį laišką. Tačiau nedarykite „copy-paste“. Rašykite unikalius tekstus, kurie tikrai išsiskirs iš kitų kandidatų. Stenkitės, kad laiškas nebūtų ilgas, tačiau pabrėžiantis, kodėl Jūsų CV iš viso turėtų būti atidarytas. Parašykite, kodėl esate tinkamiausias tam darbui ir, greičiausiai, Jus pakvies į pokalbį. Arba, bent jau atsidarys Jūsų išskirtinį gyvenimo aprašymą.
     
    Nepakankama arba per aukšta kvalifikacija
     
    Šia tema galima parašyti atskirą straipsnį. Esu asmeniškai susidūręs (ir ne kartą), kai man pasakoma „atleiskite, tačiau negalime Jums pasiūlyti darbo, nes esate per aukštos kvalifikacijos„. Teko pabūti viename pokalbyje Londone, kur man pasakė tiesiai-šviesiai: „labai atsiprašome, tačiau labai norėjome asmeniškai pamatyti žmogų, kuriam priklauso šis CV“ (ir taip, aš ten buvau primelavęs). Jeigu Jūsų kvalifikacija „netraukia“ iki keliamų reikalavimų – kam siunčiate ten savo CV? Gaištate ne tik savo, tačiau ir personalo atrankos darbuotojų laiką.
     
    O su „per aukšta kvalifikacija“ reikalas yra kitoks. Dažnai, girdėdamas tokį išsireiškimą savo atžvilgiu, aš nesuprasdavau, kame reikalas, kodėl kompanija nenori pasisamdyti žmogaus, kuris žino daugiau, nei jiems reikia, o sutinka dirbti už mažiau. Kai buvau jaunas ir kvailas – man tai sukeldavo pasipiktinimą. Dabar – aš tai suprantu. Ir galiu paaiškinti Jums, jeigu nesuprantate.
     
    Kompanijos nenori samdyti per aukštą kvalifikaciją turinčio žmogaus, nes:
     


     
    jis nebus patenkintas darbu: darbo vietos reikalavimai ir/ar darbo pobūdis neišnaudos to žmogaus žinių ir kvalifikacijos, nevers jo tobulėti, ko pasekoje, tam žmogui taps nuobodu ir… jis ieškos kito darbo;
    jis nebus patenkintas atlyginimu: jeigu aukštos kvalifikacijos specialistas sutinka dirbti už mažesnį atlyginimą – tam yra trys priežastys: 1) jam būtinai reikia bet kokio darbo (pajamų); 2) jis turi papildomas pajamas iš kitos veiklos (ir neskirs viso savo dėmesio jį pasamdžiusiai įmonei); 3) jam labai patinka būtent toks darbas (ir, greičiausiai, jo kvalifikacija yra melaginga). Bet kuriuo atveju – jis nėra tinkamas.
    jis toliau ieškos tokio darbo, kuris patenkins aukščiau išvardintus lūkesčius.

     
    Štai taip mąsto personalo atrankos žmonės. Ir žinote ką? Jie yra teisūs. Ir jeigu sakote, kad „ne, man ir šitas darbas bus gerai“ – Jūs meluojate patys sau. Arba esate be ambicijų (žr. aukščiau – apie Maximą, IKI, McDonald’s ir t. t.).
     
    Idiotiškas el. pašto adresas
     
    Šis punktas yra nerealiai juokingas. Tikrai teko matyti itin juokingų el. pašto adresų, iš kurių yra siunčiamas gyvenimo aprašymas. Ir nebūtinai tik el. pašto adresų, tačiau ir su jais atkeliaujančių „vardo, pavardės“: „atsiduodu_nedraugavus_69@…“, „manpxyra@…“, „Pupa Saldžialūpė“ ir panašiai.
     
    Dar kai kas – jeigu siunčiate gyvenimo aprašymą dar dirbdami kitoje įmonėje – nenaudokite savo darbinio el. pašto adreso. Ne todėl, kad gautą atsakymą gali pamatyti Jūsų esamas darbdavys, o todėl, kad potencialiam darbdaviui tai atrodo, jog ieškote kito darbo, naudodami paieškai savo esamą darbo laiką paieškoms, o ne darbui, už kurį Jums vis dar mokami pinigai.
     
    Sugadinta reputacija internete
     
    Ieškokite informacijos apie save internete. Nes taip darys Jūsų potencialus darbdavys. Neigiami straipsniai naujienų portaluose reiškia Jūsų karjeros pabaigą. Štai čia – negaliu pasakyti, ar Maxima ieškos informacijos taip giliai. Gal, visgi, galite dirbti kasoje…
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru svetainės.
  15. Patinka
    DarekaZ sureagavo į Marius Prezidento rinkimai 2014   
    Auksinę frazę ką tik suskėlei :)
     
    Kaip sakant rinkimų debatai tam ir yra, kad galima būtų išryškinti problemas, kurias galbūt ir apsiims spręsti išrinktas kandidatas, nepaisant to, kad jas galbūt išryškino debatų metu, kiti kandidatavę asmenys.
     
    Galbūt skamba ir paradoksaliai, bet man atrodo, kad Grybauskaitė, vienintelė iš kandidatuojančių į prezidentus, turi kiaušus :)
     
    Jinai turi savo stiprų požiūrį į daugelį problemų, nesimėto populistinėmis frazėmis ir situaciją sugeba įvertinti tikrai gana realiai.
     
    Puteikis galbūt ir išviešina esamas problemas, ir aišku, gerai, kad jis jas apie jas kalba, tačiau kitas klausimas yra, kiek jis sugebėtų visa tai įgyvendinti tapęs prezidentu. Nes toli gražu, ne viskas apie ką jis kalba būtų įmanoma įgyvendinti, pagal jo kompetencijas.
     
    O kas liečia Grybauskaitę, tai man labai patinka, jos tvirtas stovis politikoje.
     
    Kad ir pavyzdys, kai Butkevičius grįžo iš Olimpnių žaidynių išsišiepęs ir patenkintas ale suderėjo gerą pasiūlymą su Gazpromu. Jei Grybauskaitė nebūtų nuleidusi ant žemės, tai galbūt jau dabar ir sėdėtumėm vėl apsipančioje "pigesnėm" dujom iš rusijos ir ilgalaikėm sutartim.
    Jinai yra labai didelė atsvara dabartinėm seimo vykdomom nesąmonėm ir gana neblogai sureguliuoja seimo bandomus priimti neadekvačius įstatymus.
    Net tie patys konservatoriai, kurie praeitoje kadencijoje rėmė Grybauskaitės kandidatūrą gaudavo kartais per nagus nuo jos, kai per daug įsijausdavo.
     
    Pasižiūrėkit, kaip Uspackich'as laidosi ant jos žaibais dabar per įvairias žiniasklaidos priemones. Aiškiai matyti, kad Grybauskaitė yra jų priešas Nr. 1, nes jinai labai puikiai stato juos į vietą ir neleidžia įsisiautėti per daug su savo populistinėm nesąmonėm.
     
    Ir galiausiai, mano asmenine nuomone, Lietuvos politikoje pats didžiausias stabdis yra tai, kad joje nėra tęstinumo.
  16. Patinka
    DarekaZ sureagavo į radianas Rinkodara be rinkodaros   
    MIRK, BET IŠSISKIRK. RINKODARA BE RINKODAROS
    Kai kurie Vakarų rinkodaros teoretikai radikaliai tikina, kad tradiciniai metodai dabar veiksmingi tik tiems vartotojams, kurių jau nebėra – praėjusio amžiaus žmonėms, kuriuos buvo galima paveikti masine ir iš esmės apgaulinga rinkodara. Tokios dinozauriškos rinkodaros pavyzdžių iki šiol daugybė, tačiau, anot šių ekspertų, tai dar nieko neįrodo. Paprasčiausiai didelėms ir turtingoms korporacijoms daug lengviau viską daryti taip, kaip jos darė iki šiol, nei keistis. Akivaizdu, kad naujieji rinkodaros genijai pateikia daug įdomių minčių, tačiau jų patarimai tinka ne visiems, ne visur ir ne visada, tad turbūt nevertėtų tikėtis, jog jų idėjos staiga sukeltų visuotinę, visiems priimtinę revoliuciją.
     
    Rinkodaros guru Sethas Godinas paskutinį praėjusio amžiaus dešimtmetį išpopuliarino "rinkodaros su leidimu" (angl. - permission marketing) koncepciją, kurios esmė buvo revoliucingai paprasta: šiais visuotinio triukšmo ir masinių reklamos atakų laikais, kai yra daugybė pasirinkimo galimybių ir rinkodaros kanalų, vieninteliai, kas gali tikėtis sėkmingų rezultatų, yra tie, kurie "įsigyja leidimą bendrauti su klientu". Kaip gaunamas tas leidimas, nėra taip reikšminga, svarbiausia, kad pardavėjo ir kliento santykius lemtų abipusiškai naudingas ir stiprėjantis ryšys. Godinas tai apibūdino labai paprasta metafora: tarkime, jei į barą ieškodamas poros įeina arogantiškas kaubojus, sumosuoja krūva dolerių ir vien savo "macho" išvaizda bei elgsena pabando užkariauti potencialios sužadėtinės dėmesį, akivaizdu, kad jis šiais laikais nesulauks tokios sėkmės kaip elegantiškas vyriškis, kuris damą kalbina subtiliai, nuperka jai kokteilį, pakviečia į pasimatymą, į kiną ir tik tada ieško artimesnio ryšio.
     
     
    Sakoma, kad šiais laikais "macho" tipas, kuris ne puoselėja santykius su klientu, o tikisi jį užkariauti garsiai reklamuodamasis ar įkyriai piršdamas prekę, jau yra pasmerktas. Tradicinį požiūrį Godinas vadina trukdymo rinkodara. Jis argumentuoja tokiu pavyzdžiu: įdomiausioje TV laidos vietoje žiūrovai yra priversti iškęsti siužetą apie sauskelnes ar higieninius įklotus. Todėl visi, kas ir toliau planuoja grandiozinius klasikinės reklamos biudžetus, bet nesugalvoja, kaip subtiliai įsipiršti klientui, Godino nuomone, ilgainiui liks prie suskilusios geldos: "TV industrijos kompleksas, ta žavi mašina, kuri besireklamavusius apdovanodavo augančiais pelnais – tačiau tai lėmė ir didesnes išlaidas perkant dar daugiau reklamos paslaugų, - pagaliau griūna. Gudrieji rinkodaros vadybininkai pradėjo bėgti nuo brangių masinės komunikacijos priemonių, kai tik suprato, kad prekės ženklo vertės kūrimas taikant "trukdymo" metodą - tradicinę reklamą - yra pasmerktas".
     
    Daugiau nebesireklamuos
     
    Visai neseniai "Amazon.com" vadovas Jeffas Bezosas, mūsų dienų verslo legenda, paskelbė, kad "Amazon.com" daugiau nebesireklamuos. Iš viso. Jokių TV reklamų, jokių skelbimų spaudoje. Reklamai pirkti nebus išleista nė cento. Kur keliaus šiam reikalui skirti pinigai? Užuot brangiai pirkę plotus ar eterio laiką, "Amazon.com" vadovai reklamos pinigus nusprendė skirti kitkam – jie nemokamai savo siuntas pristatys užsakovams visoje JAV teritorijoje.
     
     
    Ekspertai sutartinai lingavo galvomis - tai dar vienas pavyzdys, rodantis, kad reklamos industrijai, TV bei kitoms masinės informacijos priemonėms atėjo laikas keistis iš esmės. Šventvagiškai pranašaujama, kad gali ateiti laikas, kai pirkėjai prekybos centre gali nebesirinkti tam tikros prekės būtent todėl, kad ji buvo intensyviai reklamuojama per TV. Tokią versiją iš dalies patvirtina ir kai kurių prekių ženklų ar kompanijų, kurios dažnai net neturi didelių reklamos biudžetų, sėkmės istorijos.
     
    Gandų purslai dėl "Red Bull"
     
    Praktiškai bet kurioje Lietuvos degalinėje galima pamatyti santūriai rymančių energinio gėrimo "Red Bull" skardinių piramidžių. Gėrimas išpopuliarėjo visame pasaulyje ir atėmė nemažą dalį rinkos iš milžinės "Coca-Cola". Ir tai įvyko praktiškai be regimos kovos žiniasklaidoje. Jei kada nors teko ragauti "Red Bull", turėtumėte pripažinti, kad jis nėra nei labai skanus, nei apskritai kuo nors ypatingas: gėrimų industrijos autoritetas "BevNet" "RedBull" skonį įvertino labai kuklia "D+" žyma. Bet tai netrukdo Dietrichui Mateschitzui, kuris ir įkūrė "Red Bull", pardavinėti šio gėrimo skardinę vos ne aštuonis kartus brangiau nei "Coca-Cola". Svarbu yra tai, kad "Red Bull" niekad nebuvo reklamuotas tokiais mastais kaip "Coca-Cola". Ar teko matyti "Red Bull" reklamą per TV? Turbūt ne, šio gėrimo rinkodara perrašė tradicines taisykles.
     
     
    Iš pat pradžių, kai "Red Bull" buvo registruojamas maisto ir higienos institucijose parduoti Vokietijoje - antroje šalyje po savo gimtinės Austrijos, naujienos apie jo pasirodymą rinkoje sukėlė tikrą žiniasklaidos sambrūzdį, begales gandų. Gaminys įgijo vos ne kontrabandinio ar draudžiamo gėrimo statusą. Tai, kad produkto registravimo procesas užtruko net penkerius metus, buvo "Red Bull" rinkodaros privalumas, o ne trūkumas: vartotojai spėliojo, ar tik išties nebus "Red Bull" vos ne narkotinių ar ekstazio savybių turintis gėrimas, jei taip sunku jį užregistruoti. Gandai sklido šviesos greičiu - buvo kalbama, kad tai vos ne skysto pavidalo "Viagra" ir kad viena iš gėrimo sudedamųjų medžiagų – taurinas – išgaunama iš buliaus sėklidžių, vadinasi, teoriškai šios medžiagos kažkiek turėjo patekti į kiekvieną "Red Bull" skardinę, todėl gaminys išsiskiria išties antgamtiškomis energinėmis savybėmis.
     
     
    Kompanija sąmoningai skleidė ir kurstė gandus apie neįtikėtinas gėrimo galias savo internetinėje svetainėje ir netrukus natūralus vartotojų susidomėjimas peraugo į tikrą isteriją: vos pasirodęs prekyboje "Red Bull" buvo šluote iššluotas iš Vokietijos parduotuvių, jo trūkumas parduotuvėse buvo jaučiamas net tris mėnesius.
     
    Vėliau, kai "Red Bull" žengė į Didžiosios Britanijos rinką, tai jau buvo gėrimas, turintis specifinę reputaciją, aurą, skandalų šleifą. Visa tai kėlė nepaprastą galimų vartotojų susidomėjimą. Toks pat scenarijus pasikartojo ir kelyje į JAV rinką ir visur kitur. "Red Bull" reklamos kampanijos visose rinkose buvo labai panašios.
     
    Vartotojui - aiški žinia
     
    Kita vertus, reikia turėti galvoje, kad tokią strategiją lėmė konkrečios aplinkybės: "Red Bull" gėrimo gamintojai nuo pat veiklos pradžios neturėjo jokių alternatyvų, nes tada dar nedidelė kompanija negalėjo sau leisti išlaidauti masinei reklamai. Nuo pat pradžių kiekviena "Red Bull" rinkodaros akcija turėjo labai aiškiai apibrėžtus taikinius - žmones, kuriems reikėjo tokio gėrimo ir jo reputacijos, klubuose iki paryčių besilinksminantį jaunimą, aviacijos skrydžių valdymo dispečerius, nes jiems ilgą pamainą reikėjo išlikti energingiems ir budriems, tolimųjų reisų sunkvežimių vairuotojus, biržos maklerius, sportuojančius paauglius. Net jei gėrimą reklamavo kino ar sporto žvaigždės, tai buvo pasiekiama sukėlus nuoširdų garsenybės entuziazmą ir susidomėjimą, o ne perkant jos paslaugas, kaip, pavyzdžiui, "Pepsico" samdė Michaelą Jacksoną.
     
     
    Ar gali "Red Bull" modelį pasitelkti kiti? Ir taip, ir ne. "Coca-Cola" bandė tai padaryti JAV rinkoje su savo pagamintu energiniu gėrimu KMX, bet ne taip sėkmingai. Esminis skirtumas - vartotojams nebuvo leista patiems išpopuliarinti gėrimo, juos paprasčiausiai bandyta nupirkti, remiant madingus jaunimo renginius. Tai ne tas pats. "Red Bull" nebuvo svarbu dovanai išdalyti vartotojams daug gėrimo skardinių. Daug svarbiau buvo įbrukti gėrimų reikalingiems vartotojams, kurie patys reklamavo produktą kitiems. Be to, "Red Bull" nuo pat pradžių buvo nuoseklūs: gėrimas išskirtinis, žinia vartotojui ypač aiški: "Mes suteiksime tau ypatingos energijos". Be to, ir pats pardavimas visada apgaubtas paslapties šydu: naujose rinkose "Red Bull" nėra lengva gauti iš karto, rinka turi subręsti ir sulaukti savo laiko.
     
     
    Kad įsitvirtintų JAV rinkoje, "Red Bull" turėjo nuosekliai, tyliai ir kantriai dirbti penkerius metus. Šių laikų standartais tai neįtikėtina prabanga. Bet "Red Bull" galėjo sau tai leisti, nes iki šiol nepatiria tokio akcininkų spaudimo kuo greičiau krauti pelną, kokį patiria didieji gėrimų gamintojai, - "Red Bull" iki šiol yra privati kompanija. Be to, "Red Bull" darbuotojai šventai tiki savo gaminio sėkme ir jiems tai ne tik darbas, bet ir misija, kuriai atstovauja išties charizmatiškas lyderis Dietrichas Mateschitzas. Jo manymu, šių dienų verslas pirmiausia turi rūpintis savo paslaugos ar gaminio kokybe ir auklėti savo darbuotojus.
    "Jei kas nors jums pamokslauja, kad svarbiausias įmonės tikslas yra maksimizuoti pelną, aš manau, kad tai paprasčiausiai neteisinga. Po galais, tai netgi nusikalstama", - sako verslininkas, kurio asmeninis turtas viršija 14 mlrd. litų.
     
    Sėkmės dalis - pagarba vartotojui
     
    Interneto galiūnai - "Hotmail.com", "Google" ar "Ebay" – milžinais tapo taip pat be tradicinės reklamos masinės informacijos priemonėse. Akivaizdu, kad jie turi tą patį bruožą, kaip ir "Red Bull": šie savo produktą titulavo kaip išskirtinį gaminį, interneto bendrovės akcentavo savo išskirtines paslaugas. Iš pirmo žvilgsnio tokie teiginiai nėra neginčijami - juk nei "Red Bull", nei "Google" nebuvo absoliučiai pirmieji tokio pobūdžio gaminiai ar paslaugos: prieš rinkoje pasirodant "Red Bull" buvo kitų energinių gėrimų, o "Yahoo" bei "Altavista" paieškos svetainės atsirado kur kas anksčiau nei "Google". Bet abu šie produktai buvo išgryninti iki maksimalių kategorijų: "Red Bull" turėjo ne tik kofeino ir taurino. Tai nebuvo vien tik gaivinantis gėrimas, o tikra "energijos bomba". "Google" buvo ne šiaip eilinė paieškos svetainė, bet "greičiausia paieškos svetainė pasaulyje". Turint tokius produktus, visa kita, subtiliai koordinuojant, buvo leista sukurti patiems vartotojams: gandus, atsiliepimus, susidomėjimą, klubus.
     
     
    Naujųjų interneto svetainių verslo modelis irgi buvo ypatingas - reklama ne šiaip užgriozdindavo svetainės turinį, o paprasčiausiai pasirodydavo kaip naudingos nuorodos ieškotojui, tačiau labai aiškiai atskirtos. Galima pasakyti, kad viena esminių "Google" sėkmės priežasčių buvo ir pagarba vartotojui: jokių paslėptų reklamų, jokių nereikalingų nuorodų ar bandymų uždirbti lankomumo sąskaita.
     
     
    Šią išties novatorišką rinkodaros strategiją, pagrįstą išskirtinėm paslaugom ir pagarba vartotojui, "Google" sėkmingai plėtoja toliau. Kad ir nauja "Google" elektroninio pašto paslauga "G-mail". Tai - naujoviškas pasiūlymas jau vien dėl to, kad vartotojams nemokamai buvo duodama neįtikėtinai didelė - 2 GB bylų saugykla, o štai tradiciniai tokių paslaugų tiekėjai suteikdavo daugiausia 20 Mb. Jei tokią paslaugą būtų pasiūliusi, tarkime, AOL ("America On Line"), vartotojai būtų užversti reklamos srautu ir, tradiciškai mąstant, būtų viliojami kuo greičiau užsakyti paslaugą, o šią vėliau būtų planuojama kaip nors apmokestinti ar sukurti "Premium" tipo mokamų segmentų. Tuo tarpu "Google", kaip ir "Red Bull", žinojo, kad vartotojai gerą žodį paskleis daug efektyviau nei spalvingi reklamos klipai geriausiu laiku per populiariausių televizijų programas. "Google" puikiai išnaudoja vieną iš klasikinių įtakos principų: stoką arbą dirbtinę stoką. "G-mail" pašto paslaugos negali užsisakyti bet kas. Vienintelis būdas sukurti savo "G-mail" pašto dėžutę yra gauti jau ją turinčio vartotojo rekomendaciją.
     
     
    Ar tai veiksminga? Taip. Tačiau galima klausti ir kitaip - ar efektyviai veikia tradiciniai rinkodaros būdai? Jei taip, ar jūs galite sau tai leisti?
     
    Kava ir bendravimas
     
    Netgi tokios individualumu besididžiuojančios užeigos kaip kavinės gali tapti standartizuotu ir vienu prekės ženklu suvienytu pasauliniu tinklu, pritaikius ne tradicines rinkodaros formas, o tiesiog išgrynintą verslo modelį. Tai įrodė visame pasaulyje sparčiai besiplečiantis kavinių tinklas "Starbucks". Nors kiekvienas turime pamėgtą vieną ar kelias kavines, tačiau ir tinklui priklausančiose kavinėse galima sukurti malonią atmosferą ir pasiekti, jog klientai jas laikytų tegu ne pirmaisiais, tačiau bent jau antraisiais namais.
     
     
    "Starbucks" neskyrė milžiniškų biudžetų reklamos ar tiesioginio pašto kampanijoms, tačiau pateikė vartotojams, kaip jie patys teigia, iki smulkmenų su meile ir pasiaukojimu išgrynintą verslo modelį. Kava? Tik gera, ne, tik geriausia. Laukiate eilėje? Jus pakalbins padavėja. Norite gerdamas kavą paskaityti laikraščių ar žurnalų? Jie po ranka. Norite paganyti akis į pasaulio publiką? Jie čia pat, tuoj užeis. Norite pažaisti stalo žaidimų? Štai krūva jų sukrauta kampe. Norite pabendrauti su "kietais" žmonėmis? Jie čia pat, kavinės viduje.
     
     
    Howardas Schultzas, vienas iš "Starbucks" tinklo įkūrėjų, teigė, jog netgi parduodant tokį žaliavinį produktą kaip kava ar arbata galima sukurti pridėtinę vertę, kurios neįmanoma išreklamuoti, bet vartotojai ją visada pajus - malonią bendrauti ar atsipalaiduoti skirtą atmosferą.
     
    Pabėgimai ir sugrįžimai
     
    Tiesioginės prekybos milžinės, tokios kaip "Avon" ar "Tupperware", ilgus dešimtmečius augo nesilaikydamos tradicinės rinkodaros principų: jokių parduotuvių, jokios reklamos masinėje žiniasklaidoje, klientai tampa pardavėjais, o pardavėjai - klientais. Jų rinkodara buvo kreipiama ne tiek į galutinį vartotoją, kiek į pardavėją. Tačiau laikai keičiasi ir šioje verslo srityje: "Avon" dabar kuria ir kitų pardavimo kanalų, nes šių laikų vartotoją jau ne taip lengva atvilioti į tradicine vadinamą pardavimo aplinką: vakarėlį ar dar kaip kitaip pakrikštytą gaminių pristatymą. Nuo šiol Vakaruose "Avon" gaminių galima išvysti ir didžiuosiuose prekybos centruose - ten veikia "Avon SPA" - grožio ir individualios grožio terapijos centrai.
     
     
    Kyla natūralus klausimas: kuris gamintojas nenorėtų, kad jo prekė būtų parduodama didžiuosiuose prekybos centruose? Tačiau tokio tipo kompanijoms tai yra būtent netradicinė priemonė. Dabartinė "Avon" vadovė Andrea Jung, pripažinta antra pagal įtakingumą verslo vadove pasaulyje, turėjo ilgai įtikinėti tiek savo konsultantes, tiek akcininkus, jog šis žingsnis yra neišvengiamas. Prieš kelerius metus jai teko įtikinėti akcininkus, kad būtina pristatyti naują brangią "Avon" kosmetikos liniją.
     
     
    "Tupperware" vadovai žengė analogišką žingsnį - pasirašė strateginės partnerystės sutartį su JAV prekybos tinklu "Target". Parduotuvėse buvo pradėta laisvai prekiauti "Tupperware" gaminiais. Pradžia buvo svaiginanti - pardavimai viršijo visus lūkesčius, bet tada susigriebė, kad kerta šaką, ant kurios patys sėdi: pardavimai tradiciniuose moterų vakarėliuose JAV rinkose dramatiškai smuko, o demonstruotojų skaičius sumažėjo 40%, nors kitose šalyse tuo metu augo. 2003 metais "Tupperware" gaminiai tyliai buvo išimti iš visų "Target" parduotuvių.
     
     
    Tačiau "Tupperware" į JAV parduotuves grįžta kitu būdu - Trojos arklys šiuo atveju buvo gražūs bendrovės gaminių demonstraciniai stendai, pastatyti didžiuosiuose pasaulio prekybos centruose, geriausiose vietose, savaitei ar dviem. Tokia taktika įgalino išsaugoti ypatingą pardavimo vakarėliuose metodą, bet kartu atvėrė galimybių rasti visai naujų klientų. "Tupperware" pakeitė ir savo vakarėlių stilių: jie tapo trumpesni ir juose aktyviai dirba ne tik pati demonstruotoja, bet ir jos svečiai - visi kartu gamina, taip išbandydami ir kompanijos produktus.
     
     
    "Avon" ir "Tupperware" išbandė ir kitus pardavimo, bet ne rinkodaros kanalus: jų gaminiais prekiaujama ir interneto svetainėse, ir "Amazon.com", ir kiekviena demonstruotoja ar konsultantė gali surengti savo e. vakarėlį kompanijos įrengtoje svetainėje. "Tupperware" gaminių galima nusipirkti ir TV parduotuvėse - šis pardavimo būdas irgi leidžia pademonstruoti tas gaminių savybes, kurių neparodysi parduotuvės lentynoje.
     
     
    Kosmetikos gamintojai bene labiausiai yra priversti ieškoti naujų rinkodaros ir pardavimo būdų, nes jau beveik dešimt metų šis sektorius yra įžengęs į pagreitinto pardavimo etapą - naujų produktų sukūrimo ir gamybos tempai pasidarė tokie spartūs, kad didžiosios kompanijos nebespėja tuštinti savo sandėlių, nepaliaujamai papildomų vis naujesniu asortimentu. Šis procesas taip pat yra ir augančių logistikos išlaidų priežastis. Tai savo ruožtu lemia iš pirmo žvilgsnio dosniąsias "Pirk ir gauk nemokamai" akcijas, nors daugeliu atveju tai yra ne kas kita, kaip lentynų valymo procesas.
     
    Realūs kraštutinumai
     
    Ne viena bendrovė, ieškodama naujų rinkodaros būdų ir eksperimentuodama, vaizdžiai sakant, šovė sau į koją. Patirtis rodo, kad tu negali būti viskuo savo klientui. Būtina suvokti, kuo esi ypatingas, ir leisti vartotojui pačiam populiarinti tavo tikrąsias vertybes. Šiuo atveju pardavimo būdas - irgi viena iš išskirtinumo apraiškų, kurios neverta aukoti. Tai galima pavadinti išgrynintu kraštutinumu. Štai daugiausia populiaraus Vakaruose stalo žaidimo "Cranium" parduodama ne žaislų parduotuvėse, o "Starbucks" kavinėse, o vaikiškų žaislų - "McDonald's" ir kituose greitojo maisto restoranuose.
     
     
    Akivaizdu, kad vartotojai užkimba ant išgrynintų kraštutinumų jauko. Minėtas rinkodaros autoritetas Godinas naujausioje savo knygoje "Free Prize Inside - The Next BIG Marketing Idea" akcentuoja idėją esą tradicinė reklama jau mirė: "Jei gali sukurti tokį gaminį, paslaugą, mokyklą, bažnyčią ar karjerą, apie kurią verta pasakoti kitiems, vartotojai išpopuliarins tavo pasiūlymą taip, kaip jo neišpopuliarintų jokia reklama". Tačiau kaip tokį gaminį sukurti?
     
     
    Rinkodaros teorija sako, kad būtina diferencijuotis, gal ir nepastebimai, bet nuosekliai. Tradiciškai tampama "brangiausiais, bet geriausias", "greičiausiais", "patikimiausiais", "storiausiais", "ploniausiais", "sveikiausiais". Paradoksalu, tačiau galima ir sąmoningai bei atkakliai kenkti savo sveikatai - net ir po visų Vakaruose nuskambėjusių šlamštmaisčio skandalų ir teismo procesų JAV lig šiol gana sėkmingai veikia gausybė greitojo maisto restoranų, beje, jie giriasi ir tuo, kad jų vidutinis mėsainis viršija dienos kalorijų normą suaugusiajam. Šiais laikais nebeužtenka būti tik truputį geresniam ar siūlyti tik truputį geresnių nei jau yra rinkoje paslaugų. Kad vartotojų būtum pastebėtas, būtina mestis prie realių kraštutinumų.
     
     
    Galima būti labai mandagiam arba per daug nesijaudinti dėl kliento. JAV esama restoranų tinklų, kuriuose vietų užsakyti negalima ("Johnny's"), bet yra ir tokių, kuriuose pietauti galima tik rezervavus staliuką. Esama viešbučių, kuriuose kiekvienas svečias turi asmeninį patarėją, tačiau yra ir tokių, kuriuose kartais gali nebūti nė vieno aptarnaujančio žmogaus, pvz., "Formula 1" viešbučių tinklas Europoje.
     
    "Savojo stiliaus" paslaugos. "Easy Group" korporacija revoliucingai pertvarkė viską, ko tik ėmėsi: "Easy" interneto kavinės yra didžiausios, "Easy" automobilių nuoma - viena iš pigiausių ir lengviausiai pasiekiamų, "EasyJet" skraidina pigiai ir paprastai, o "Easy" kelionės laivais yra tokios pigios, kad savo kaina panašėja į autobusų keliones. Ir viskas įvilkta į standartinę korporacinę oranžinę "easy" spalvą, tad vartotojas visada žino, ko laukti: išgrynintos, geros paslaugos už ypač gerą kainą.
     
    Darykite viską greitai - darykite viską ypač lėtai. Greitai - "McDonald's", o štai į kuriuos japonų restoranus neturint trijų laisvų valandų nėra ko eiti.
     
    Galima siūlyti nepaprastą pasirinkimą - kiekvienos "Amoeba" muzikos parduotuvės asortimentą sudaro daugiau kaip 300.000 kompaktinių plokštelių. Arba labai smarkiai apriboti pasirinkimą - "In-N-Out" mėsainių restoranai siūlo tik septynis patiekalus, iš šių net trys - pieno kokteiliai, tačiau per metus kompanija uždirba daugiau pelno nei visa "McDonald's" imperija.
     
    Skirkite nepaprastai daug dėmesio vieniems klientams, dėl kitų nekvaršinkite sau galvos: "American Express Centurion" kortelė - tik išrinktiesiems, o jei nepatenkate į vertingų klientų kategoriją, paskambinus į kai kuriuos bankus teks pakovoti dėl dėmesio.
     
    Galima dirbti 24 valandas per parą arba vos kartą per metus: skirtingai nei visą parą veikiančios kai kurios JAV degalinės, tik kartą į metus atsidarančios "Helloween" parduotuvės per savaitę pasiekia tokią pat apyvartą.
     
    Išskirtinumo vertė
     
    Praėjusio dešimtmečio rinkodaros moto "Innovate, or die" (Inovuok arba mirk) dabar virto "Differentiate, or die" (Išsiskirk arba mirk). Gaminys ar paslauga nebūtinai turi būti patys moderniausi, patys naujoviškiausi ar net avangardiniai. Jie turi būti iš esmės kitokie. Tik pažiūrėkite į "Harley-Davidson". Nors naujieji jų motociklai ir yra techniškai modernūs, bet vartotojus labiausiai traukia būtent savitas ir nepakartojamas variklio garsas – tai lyg statuso ir priklausymo tam tikrai kastai simbolis. "Harley-Davidson" nesivargina pirkti reklamos žiniasklaidoje, skirtingai nei jų konkurentai, nors išvis neaišku, ar jie turi tikrų konkurentų? "Harley-Davidson" pardavinėja savo vardo naudojimo licencijas įvairių suvenyrų, kvepalų ir dezodorantų gamintojams, nes šis prekių ženklas jau seniai vartotojo sąmonėje nebeatskiriamas nuo tikro vyriškumo.
     
     
    Tačiau tai nereiškia, kad pakanka bent kuo nors išsiskirti iš minios ir sėkmė garantuota. Pabrėžiama, kad produkto ar paslaugos išskirtinumas turi būti vertingas vartotojui. "Continental Airlines" oro linijos iki užkimimo gyrėsi, kad jos laivyną sudaro naujausių modelių orlaiviai, tačiau tai neišgelbėjo nuo vos bankrotu nepasibaigusio finansinio nuosmukio: vartotojai nesuvokė, koks skirtumas tarp naujutėlaičio ir kelerių metų senumo lėktuvo.
     
     
    Todėl svarbu, kad išgrynintas skirtumas būtų lemiamas veiksnys. Būti pačiam geriausiam nereiškia būti matomam. Reikia ko nors daugiau. Juk akivaizdu, kad vartotojus šiais laikais daug sunkiau suvilioti paprasčiausiai trimituojant apie savo gaminio privalumus. Mes jau turime visko ir daug. Štai BMW, kažkada buvęs išskirtinio statuso simboliu, šiais laikais Vakaruose tapo lengvai prieinamas milijonams.
     
     
    Vartotojai nori daugiau ir dažnai neaišku ko. Vienas įžymiausių šių laikų rašytojų Umberto Eco apie "Apple" kompiuterius rašė, kad "(...) "Mac" yra kaip Katalikų bažnyčia. Jie draugiški, linksmi ir paslaugūs. Įtikėjusiems į juos "Mac'ai" parodo, kaip žingsnis po žingsnio ir gali pasiekti - tegul ne Dangaus Karalystę, tai bent sulaukti to momento, kai Jūsų kūrinys bus išspausdintas".
     
     
    Garsus kompozitorius Barry Adamsonas apie "Apple" yra pasakęs: "Apple" yra kaip keisti narkotikai, kuriais jūs negalite pasisotinti. Jie neturi būti vadinami "Mac'ais". Juos reikėtų vadinti "Crack'ais" (aliuzija į itin stiprų narkotiką).
     
     
    Buvęs "Apple" korporacijos vadovas Gilas Amelio kalbėjo dar kategoriškiau: "Apple" yra kultas".
     
    Kultas ir emocinis įvaizdis
     
    Tačiau ar gaminys bei paslaugos realiai gali tapti kultu? Teigiama, kad teorijos apie tai, kad prekės ženklas turi turėti ryškų emocinį atspalvį, išprovokuoti tam tikrą vartotojo emocinę būseną, jau praeitis. Žmonės nebenori tikėti nerealiomis vizijomis. Asociacijos, kurias kuria kvepalų pardavėjai ar sportinės avalynės gamintojai, rodydami romantiškus vaizdus ar manekenes, tapnojančias Barbadoso paplūdimiais, nėra priimamos taip, kaip jos buvo priimamos praėjusį dešimtmetį. Johnas Grantas, kuris kadaise buvo emocinės rinkodaros pranašas ir parašė "The New Marketing Manifesto", savo naujoje knygoje "After Image" yra daug kategoriškesnis. Jis sako, kad įvaizdžiai, kuriuos formavo garsūs prekių ženklai, pasirodė tik iliuzijos, ir pateikia tokius pavyzdžius:
     
     
    "Chanel" daro tave geidžiamą - pasipurškusi "Chanel" tu kvepi kaip tavo mama; "Carlsberg" alus paverčia tave šauniu vyruku - "Carlsberg" alus daro tave triukšmingą ir prakaituotą; "Nike" sportbačiai paverčia tave didvyriu - "Nike" nuskurdina tave 100 USD.
     
     
    Vartotojai šiais laikais daug mieliau tiki realybės šou personažais - neįtikėtino populiarumo sulaukė MTV laidos "Jackass" ar "The Osbournes" bei dabartinės lietuviškos žiniasklaidos žvaigždės, išėjusios iš akvariumų ar barų, nei vos ne antgamtišku grožiu apdovanotomis manekenėmis.
    Kai kurie prekių ženklai liko tik savotiškos ikonos. Kiti žengia daug toliau nei funkcinė ar emocinė rinkodara - jie turi visuomeninę prasmę. Jie tampa vartotojų pasaulėžiūros išraiška. Tai - geriausia, ko gali tikėtis prekės ženklas. O tai jau pirmieji kulto požymiai.
     
    Sveiki atvykę į naują pasaulį
     
    Daug kas sako, kad klasikiniai rinkodaros principai yra veiksmingi, ir jie visiškai teisūs. Tačiau kam tie principai taikytini? Kai kurie rinkodaros teoretikai radikaliai tikina, kad jie veiksmingi tik tiems vartotojams, kurių jau seniai nebėra - praėjusio amžiaus žmonėms, kuriuos buvo galima paveikti masine ir iš esmės apgaulinga rinkodara. Tokios dinozauriškos rinkodaros pavyzdžių iki šiol daugybė, tačiau, anot šių teoretikų, tai dar nieko neįrodo. Paprasčiausiai didelėms ir turtingoms korporacijoms daug lengviau viską daryti taip, kaip jos darė iki šiol, nei ieškoti naujų būdų. Kaip pakeisti daugybės reklamos vadybininkų mąstymą ir kaip kūrybiškiau panaudoti milžiniškus reklamos biudžetus?
     
     
    Anot naujųjų rinkodaros principų šalininkų, šių laikų vartotojai jau yra kitokie. Daugelis turi išsiugdę imunitetą tradicinei, masinei rinkodarai, o televizijos reklaminius intarpus išnaudoja savaip – tuo metu eina į virtuvę ar tualetą. Tokiems vartotojams nebaisi akiplėšiškai aukšta kaina už išskirtinį gaminį, bet jie nesirengia mokėti nė cento daugiau už kasdienes prekes. JAV sėkmingai kuriasi vartotojų klubai, kuriuose susivieniję pirkėjai patys tampa mažmenininkais. Pavyzdžiui, naujakuriai, norėdami gražiai įsirengti namus, stoja į klubą ir įsipareigoja per metus išleisti ne mažiau nei 10.000 USD. Jie viską perka tiesiai iš didmenininkų tokiomis kainomis, apie kokias paprasti vartotojai net nedrįstų svajoti. Akivaizdu, kad tokių klubų nariai, pamatę 60% antkainius, kuriuos taiko įprastos parduotuvės baldams, apmušalams, audiniams, daugiau niekados nenorės pirkti šių prekių įprastu būdu. Maža to, jie pasistengs ir visus savo giminaičius bei pažįstamus aprūpinti tokiomis nuolaidomis.
     
     
    Lygiai toks pats veiksmas vyksta interneto erdvėje. Per kelias minutes galima pasitikrinti, kur ta ar kita prekė kainuoja pigiau ir kur geresnės pardavimo sąlygos. Šių laikų vartotojai žino gerokai daugiau, gali kur kas daugiau ir nori daug daugiau. Vartotojai nebetiki išpuoselėtais įvaizdžiais, o tiki tuo, ką daro jų stabai. Mineralinis vanduo "Evian" Amerikoje, kur kokybiškas geriamasis vanduo teka iš daugybės čiaupų, išpopuliarėjo ne tik todėl, kad yra ypatingos kokybės, bet ir todėl, kad daug žvaigždžių paparacų buvo nufotografuotos būtent su "Evian" buteliuku rankoje. Šių laikų vartotojai labiau pasitiki bičiulio rekomendacija nei gatvėje įteiktu lankstinuku. Vartotojai renkasi tai, apie ką kalba kiti, bet nebūtinai "du už vieno kainą".
     
     
    Neseniai rinkos tyrimų kompanijos "JD Power" atliktas tyrimas patvirtino, kad, JAV vartotojų nuomone, tokio dalyko kaip blogas automobilis nebėra. Visi šiais laikais parduodami nauji automobiliai yra geri ir atlieka savo funkciją - nuveža iš taško A į tašką B. Tačiau dar niekad žmonijos istorijoje vartotojai nebuvo tokie galingi, išlepinti ir išrankūs, kokie jie yra dabar. Jie gali pareikalauti, kad gamintojai keistų savo darbo tvarką ("Nike" gaminių boikotas dėl pažeistų darbininkų teisių) ar net produktą ("McDonald's" restoranų valgiaraščių pasikeitimas). Ir niekada vartotojai neturėjo tokio pasirinkimo, koks yra dabar. Pavyzdžiui, vidutinėje JAV parduotuvėje galima rasti 47 baliklio rūšis. Kokį rinksis vartotojas - geriausią, pigiausią ar tą, kuris buvo labiausiai reklamuotas? Gali būti, kad vartotojas tą dieną nesirinks jokio, nes jis pritaria prieš reklamą kovojančios organizacijos "Adbusters" paskelbtos Dienos be pirkinių (angl. - Buy Nothing Day) idėjai. Arba rinksis nemokamą.
     
    "Wrigely's" muilo nebegamina
     
    Rinkos tyrinėtojai Wendy Gordonas ir Virginia Valentine rašo: "Prekių ženklų realybė yra tokia, kad žmonės sukuria jų prasmę. Prekių ženklų savininkai to negali padaryti. Žinoma, jie atsakingi už tai, kad tam tikri signalai apie ženklą būtų skleidžiami, tačiau tie signalai yra interpretuojami dažnai visai ne taip, kaip norėjo patys kūrėjai. Prekių ženklai įsišaknija žmonių širdyse ir galvose".
     
     
    Sėkmė laukia tų verslininkų, kurie sugebės vartotojams pasakyti tai, ką jie ir nori išgirsti, bet dar nežino, kol neišgirdo. Reikia turėti daug drąsos, kantrybės ir įžvalgos, kad pasitikėtume vartotojais tiek, jog leistume jiems patiems sukurti mūsų ir jų prekės ženklą. Išskirtinį, asmenišką, kultinį. Alexas Wipperfurthas savo knygoje "Brand Hijack - Marketing without marketing" teigia: "Tai žiauriai sunkus darbas, bet jis atsipirks su kaupu - jūsų klientai ilgai liks ištikimi jūsų prekės ženklui".
     
     
    Kai kada tokiems darbams nereikia kosminių biudžetų ar brangiai apmokamų konsultantų. Štai kramtant "Wrigley's" kramtomąją gumą, verta prisiminti, kad "Wrigley's" kompanija pradėjo nuo to, kad gamino skalbimo miltelius, kurių pirkėjams parduotuvėse nemokamai siūlė ir muilo gabalėlį. Muilas tapo populiaresnis už miltelius ir tada "Wrigley's" šios prekės pirkėjams kaip priedą pasiūlė kramtomosios gumos, aišku, taip pat nemokamai. "Wrigely's" jau muilo nebegamina.
     
    Autorius Vidas Jankauskas
  17. Patinka
    DarekaZ sureagavo į Karbonas NEMOKAMAI: kaip išmokti investuoti. Įvadinė INVESTUOK akademijos paskaita   
    Žurnalas „Investuok“ pristato nemokamą seminarą „kaip išmokti investuoti. Įvadinė INVESTUOK akademijos paskaita“.
    Kuris vyks Alytuje, Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevežyje, Šiauliuose ir Marijampolėje.
     
    - Ką prieš pradedant investuoti būtina žinoti? Svarbiausi dalykai apie investavimą;
     
    - Kada verta sunerimti ir kaip apsisaugoti? Pelnas ir rizika.
     
    - Kaip pasirinkti asmenines savybes labiausiai atitinkančią investavimo strategiją?
     
    - Kaip nustatyti tikrąją akcijų vertę? Neracionali rinka ir fundamentalioji analizė.
     
    - Ką mums gali parodyti grafikas? Techninė analizė.
     
    - INVESTUOK akademija - laiko patikrintas būdas maksimaliai efektyviai įvaldyti svarbiausius investavimui reikalingus instrumentus.
     
    RENGINIO TRUKMĖ - 2 val.
     
    LEKTORIAI:
     
    Vitalij Šostak, vienas geriausiai vertinamų Investuok akademijos lektorių, daugiau kaip 10 metų asmeninio ir institucinio investavimo patirtis, daugiau kaip 4 metų praktinių mokymų investavimo klausimais vedimo patirtis.
     
    Jonas Vitkauskas - žurnalo "Investuok" mokymų padalinio vadovas.
     
    Vietų skaičius ribotas.
     
    DATA IR LAIKAS:
     
    Visa informacija http://investuok.eu/mokymai/ .
    REGISTRACIJA BŪTINA!:)
  18. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Auksinis DjiXas, istorija, kurios neturėjote žinoti   
    Siūlyčiau dar kartą perskaityti "Sezono finalas"
     
     
     
    Įsigilinkit ir suprasit kokia liga. Nenoriu rašyt savo nuomonės, tikiuosi klystu.
     
     
    Beje, šio žmogaus tokio darbo varikliukas nebuvo pinigai, namai, bumeriai ir kt prabanga. Tad nebūkit delfi komentatoriai, perskaitykit viską įsigilindami, o tada sakykit savo nuomonę.
  19. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Auksinis DjiXas, istorija, kurios neturėjote žinoti   
    Įkvepianti istorija, daug prisiminimų, vietų apmąstymui, ypač kai pats mačiau tave kaip forumo narį nuo pat pradžių.
     
    Aišku, suprasti tokį pasirinktą gyvenimo kelią yra sunku, bet jei jauti malonumą tai ir eik juo, nes tik malonumai padaro žmogų laimingu.
  20. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Fresher Mažoji bendrija   
    Manau daugeliui bus aktualu:
     
    Mokymai "Mažųjų bendrijų finansiniai metai"
    http://www.verslilietuva.lt/lt/renginiai/mokymai-mazuju-bendriju-finansiniai-metai/
     
    Skubėkite kol dar vietų yra :)
  21. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo Fresher Mažoji bendrija   
    Manau daugeliui bus aktualu:
     
    Mokymai "Mažųjų bendrijų finansiniai metai"
    http://www.verslilietuva.lt/lt/renginiai/mokymai-mazuju-bendriju-finansiniai-metai/
     
    Skubėkite kol dar vietų yra :)
  22. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svarcas 10 Bitcoin konkurentų   
    Visos kriptovaliutos:
    https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
     
    Matant kiek žmonių klausia: "Kaip nusipirkti BTC, LTC ...", supranti, kodėl visų valiutų grafikai kyla, kyla, nuėjus antšalgui labai greit kreivės leisis žemys ir skaudu bus aukso kalnų besitikintiems "investuotojams"... Primena senus, gerus HYIP laikus, kai visi investavo, net nepasidomėdami kur kiša pinigus, neva tai garantuotas pelnas!
     
    Aišku, paspekuliuot galima, todėl pradėjau domėjimasi nuo vienos iš didžiausių keityklų:
    BTC-E.COM - domain registruotas ant kažkokio scameriu naudojamo adreso Rusijoje. Visai neseniai (2013-11-12) registracijos adresas buvo pakeistas, dabar jau neva NZ randasi. Svetainėje jokios info apie kompaniją, pagal ką jie remiasi ir nustatinėja kursą, kur jie randasi ir pan... Manau, saugiau nepažįstamajam sutiktam gatvėje duoti pasaugoti $ negu pervedinėt pinigus į btc-e. Kiek supratau rusai rimtai užsukę bizniuką, neaišku kada pagal jų apskaičiavimus sugalvos dingti.
    Tokios keityklos dingimas smarkiai įtakos kurso kaina :)
  23. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svarcas 10 Bitcoin konkurentų   
    Visos kriptovaliutos:
    https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
     
    Matant kiek žmonių klausia: "Kaip nusipirkti BTC, LTC ...", supranti, kodėl visų valiutų grafikai kyla, kyla, nuėjus antšalgui labai greit kreivės leisis žemys ir skaudu bus aukso kalnų besitikintiems "investuotojams"... Primena senus, gerus HYIP laikus, kai visi investavo, net nepasidomėdami kur kiša pinigus, neva tai garantuotas pelnas!
     
    Aišku, paspekuliuot galima, todėl pradėjau domėjimasi nuo vienos iš didžiausių keityklų:
    BTC-E.COM - domain registruotas ant kažkokio scameriu naudojamo adreso Rusijoje. Visai neseniai (2013-11-12) registracijos adresas buvo pakeistas, dabar jau neva NZ randasi. Svetainėje jokios info apie kompaniją, pagal ką jie remiasi ir nustatinėja kursą, kur jie randasi ir pan... Manau, saugiau nepažįstamajam sutiktam gatvėje duoti pasaugoti $ negu pervedinėt pinigus į btc-e. Kiek supratau rusai rimtai užsukę bizniuką, neaišku kada pagal jų apskaičiavimus sugalvos dingti.
    Tokios keityklos dingimas smarkiai įtakos kurso kaina :)
  24. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svarcas 10 Bitcoin konkurentų   
    Visos kriptovaliutos:
    https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
     
    Matant kiek žmonių klausia: "Kaip nusipirkti BTC, LTC ...", supranti, kodėl visų valiutų grafikai kyla, kyla, nuėjus antšalgui labai greit kreivės leisis žemys ir skaudu bus aukso kalnų besitikintiems "investuotojams"... Primena senus, gerus HYIP laikus, kai visi investavo, net nepasidomėdami kur kiša pinigus, neva tai garantuotas pelnas!
     
    Aišku, paspekuliuot galima, todėl pradėjau domėjimasi nuo vienos iš didžiausių keityklų:
    BTC-E.COM - domain registruotas ant kažkokio scameriu naudojamo adreso Rusijoje. Visai neseniai (2013-11-12) registracijos adresas buvo pakeistas, dabar jau neva NZ randasi. Svetainėje jokios info apie kompaniją, pagal ką jie remiasi ir nustatinėja kursą, kur jie randasi ir pan... Manau, saugiau nepažįstamajam sutiktam gatvėje duoti pasaugoti $ negu pervedinėt pinigus į btc-e. Kiek supratau rusai rimtai užsukę bizniuką, neaišku kada pagal jų apskaičiavimus sugalvos dingti.
    Tokios keityklos dingimas smarkiai įtakos kurso kaina :)
  25. Patinka
    DarekaZ gavo reakciją nuo svarcas 10 Bitcoin konkurentų   
    Visos kriptovaliutos:
    https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
     
    Matant kiek žmonių klausia: "Kaip nusipirkti BTC, LTC ...", supranti, kodėl visų valiutų grafikai kyla, kyla, nuėjus antšalgui labai greit kreivės leisis žemys ir skaudu bus aukso kalnų besitikintiems "investuotojams"... Primena senus, gerus HYIP laikus, kai visi investavo, net nepasidomėdami kur kiša pinigus, neva tai garantuotas pelnas!
     
    Aišku, paspekuliuot galima, todėl pradėjau domėjimasi nuo vienos iš didžiausių keityklų:
    BTC-E.COM - domain registruotas ant kažkokio scameriu naudojamo adreso Rusijoje. Visai neseniai (2013-11-12) registracijos adresas buvo pakeistas, dabar jau neva NZ randasi. Svetainėje jokios info apie kompaniją, pagal ką jie remiasi ir nustatinėja kursą, kur jie randasi ir pan... Manau, saugiau nepažįstamajam sutiktam gatvėje duoti pasaugoti $ negu pervedinėt pinigus į btc-e. Kiek supratau rusai rimtai užsukę bizniuką, neaišku kada pagal jų apskaičiavimus sugalvos dingti.
    Tokios keityklos dingimas smarkiai įtakos kurso kaina :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...