Pereiti prie turinio

rufas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    478
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  2. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  3. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  4. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  5. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  6. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  7. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Elijus Kodėl logotipas neturėtų kainuoti 150 Lt?   
    Logotipų kūrėjams - gal galit šiek tiek ūkiškiau - tiesiog atvirai pasakyti kiek maždaug laiko skiriat logotipo pateikimui konkursui?
    Bei kiek laiko skiriat logotipo sukūrimui be konkurso (kai pinigai garantuoti)?
     
    Vienas pažįstamas susiradęs dizainerį uzdarbis.lt darėsi logotipą. Sumokėjo ~200lt.
    Vėliau pakalbėjo su dizaineriu ir dizainerio teigimu logotipui sukurti jam reikėjo ~1,5h. 200lt per 1.5h aš manau tai yra daug. Ypač turint omenyje jog manau didesnė dalis čia dirbančių mokesčių nemoka.
  8. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  9. Patinka
    rufas sureagavo į aemdy Pristatau Chrome/Firefox/Safari plėtinį bei Android aplikaciją - "Siūlyk antraštę"   
    Labas vakaras! Norėčiaupristatyti Chrome/Firefox plėtinį, skirtą alternatyvių antraščių siūlymui naujienųportaluose (šiuo metu delfi.lt, lrytas.lt, 15min.lt). Jo pagalba galėsite pakeistineinformatyvią bei buką straipsnio antraštę į savo, o ją savo ruožtu matys visikiti plėtinio naudotojai.
     
    Plėtinį galite parsisiųsti iš http://siulykantraste.lt/ arba https://chrome.googl...ighmjiijopaafde.
     
    Laukiu nuomonės apie įrankį arba pasiūlymų ateičiai.
  10. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  11. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Ainas Startupai: kas tai?   
    Sveiki,
    Jau keletą metų aktyviai domiuosi ir dalyvauju įvairiose renginiuose skirtuose besidominčiais startup`ais.
     
    Pabandysiu apžvelgti svarbiausius žingsnius, kuriuos reiktų daryti žmogui, turinčiam idėjų ir norinčiam sukurti savo verslą, ar tiesiog norinčiam prisidėti prie kitų kuriamų startup`ų.
     
    Kas yra startup?
    Tiksliau galima paskaityti wikipedijoje, pavyzdžiui čia:
    http://en.wikipedia....Startup_company
    Aš tai suprantu kaip kuriamą naują ir pakankamai originalų verslą. T.y. "kebabinės atidarymo" startup`u ko gero nevadinčiau. Pavyzdys: tai galėtų būtu internetinis puslapis, teikiantis naują paslaugą.
     
     
    1. Dalyvaukite!. Užsienyje jau senai vyksta daugybę renginių skirtų besidomintiems startup`ais. Lietuvoje jie atsirado prieš maždaug porą metų, tačiau pastaruoju metu jų smarkiai padaugėjo.
     
    Lietuvoje, ko gero, pradžią tokiems renginiams padarė Ilja Laurs iš GetJar. GetJar suorganizavo keletą pirmų MobileMonday renginių Lietuvoje. Dabar šis renginys tapo tradiciniu ir organizuojamu keletą kartų per metus. (Kitas renginys greičiausiai bus Kaune). Šis renginys gana oficialus. Pranešėjai žinomi iš anksto. Dažniausiai tai būna įvairių telefonų gamintojų bei tinklų atstovai (Nokia, omnitel...)
    Renginys startavęs mažose salėse, su keliomis dešimtimis klausytojų, šiuo metu sutraukia po šimtą ir daugiau dalyvių.
    http://mobilemonday.lt
     
    Oppencaffeclub
    Mažiau oficialus renginys, kuris daugiau skirtas prisistatyti startup`ų kūrėjams ir ieškoti investuotojų ar partnerių.
    Nesu tikras ar vis dar organizuojami susitikimai, tačiau versta sekti naujienas.
    http://opencoffeeclub.lt/
     
    BarCamp
    Išsiskiria tuo, jog tai mažiausiai oficialus renginys.
    Pranešėjai iš anksto nežinomi. Tiesa Lietuvoje organizuojamuose renginiuose yra keletas "pagrindinių pranešėjų", kurie žinomi iš anksto. Kai šie pranešėjai baigia kalbas, toliau pasisakyti gali kiekvienas norintis.
    Yra pageidautina, kad į šį renginį susirinkę žmonės būtų pasirengę kažką papasakoti bei pasidalinti idėjomis, mintimis ar kita įdomia informacija
    http://barcamp.lt/
     
    StartupWeekend
    Startup weekend trunka visą savaitgalį. Šio renginio tikslas suburti žmones į komandas, kurios per savaitgalį dirba kurdami naują startup`ą.
    Šio renginio metu dalyviams padeda konsultantai, būna paskirta, vieta kurioje jie gali dirbti....
    http://startupweekend.lt/
     
    Visi šie renginiai yra nemokami. Tačiau einant į juos reiktų nusiteikti netik pasyviai stebėti, bet ir bendrauti.
     
    Turintiems galimybę ir noro keliauti gali aplankyti dar daugiau renginių kaimyninėse valstybėse.
     
    Lietuvoje taip pat yra ir kitų įvairių klubų ir judėjimų. Pavyzdžiui "Verslauk", kur dalyviai konsultuojami, o geriausia idėja laimi ir nemažą piniginį prizą.
    Tad dalyvauti tikrai yra kur.
     
    2. Gera komanda. Labai daug kas priklauso nuo komandos. Norint pasiekti gerų rezultatų vienam to padaryti dažnai yra neįmanoma. O surinkti gerą komandą yra labai sunku.
    Lietuvoje jau buvo keletas atvejų kur dėl vidinių nesutarimų projektai "pasidalina" vos tik atsidarius. Šitoje vietoje galbūt padėtų pasirašomos sutartys. Tačiau vėlgi, juk pradžioje svarbiausia dirbti, o ne vaikščioti pas teisininkus. Tad manau reiktų rinktis tuos komandos narius, kuriais tikrai galima pasitikėti 100%.
     
     
    3. Siekiantiems ypač aukštų rezultų rekomenduoju peržiūrėti Ilja Laurs kalbą KTU universitete:
    (pastaba: naudokite internet explorer, tiksliai nežinau ar nuoroda dar veikia. Nelabai turiu galimybių patikrinti šiuo metu :) )
    http://distance.ktu....php?svc=page[]=CourseDescription&id=627&langg=&join=1&paramsback=join.php%3Fsr%3D627
     
    4. Konkurentai. Reiktų rimtai apgalvoti prieš pradedant dirbti. Galbūt idėja, kurią ketinate įgyvendinti jau yra veikianti ir gerai žinoma. O pakeisti vartotojų įpročius yra labai sunku.
    Pagalvokite ar lengva bus idėją nukopijuoti?
    Pavyzdžiui Lietuvoje prieš kokius metus atsiradus vienai "mini aukcionų" svetainei, iš karto jų atsirado bent dešimt. Žinoma kad gan greitai daugelis užsidarė.
    Šiuo metu tas pats vyksta su "grupinio apsipirkimo" svetainėmis. (kartu.lt, grupinis.lt. beta.lt....)
     
    5. "Go Global". Galima sakyti kad tai buvo vieno iš BarCamp renginių tema. Net keletas pranešėjų pasakojo jog pradėti veiklą Lietuvoje su mintimi vėliau eiti į pasaulį dažniausiai yra klaidingas sprendimas.
    Investuotojams idėjos, kurios įgyvendinamos tik Lietuvoje dažniausiai yra neįdomios. O ir pavykus Lietuvoje, nėra jokių garantijų kad taip pat sėkmingai pavyks tai pakartoti užsienyje.
    Be to vėliau idėją pritaikant globaliai rinkai tenka nemažai visko perdaryti, tad ir sugaištama daug papildomo laiko.
    6.Investavimas. Apie tai labai daug kalbama mano paminėtuose renginiuose. Mano patarimas būtų: jeigu įmanoma verskis be investuotojų kiek galima ilgiau.
    Investuotojas yra tarsi dar vienas komandos narys, tad viską reikės derinti su juo, o tam vėlgi reikės paskirti daug laiko. Tad turint investuotojus automatiškai pageidautina ir didinti komandą, nes vienas komandos narys beveik nuolat rašys įvairias ataskaitas investuotojams.
     
    Dar nuorodų:
    http://startups.lt/
    (papildysiu)
     
    Nesu geras "rašytojas" tad pirmam kartui užteks tiek. Tikiuosi kad komentaruose ištaisysite mano klaidas ir netikslumus bei pasidalinsite savo patirtimi ir mintimis.
  12. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Sarikas Laiškas Rusijai iš Donecko   
    Pabandyk pakalbėt su tarkim Visagino arba kai kurių Latvijos vietovių gyventojais.
    Kam iš pažįstamų ten tenka būti tai pasakoja kad jų nuotaikos tokios pat kaip kai kurių Krymo rusų. Tai ką jeigu rusija užsinorės tą kraštą paimti viskas bus tvarkoje?
     
    Kalbi apie Krymą, bet tarkim totorių tai visiškai nepaminėjai. Kurie istoriškai ir yra tos vietos šeimininkai..
  13. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo radianas Reklama delfi.lt ir pan puslapiuose   
    Na aš į didelius tinklapius reklamuotis eičiau nebent esant dviem sąlygom:
    1) turint didžiulį biudžetą
    2) norint reklamuoti prekės ženklą, o ne tiesiog gauti naujų lankytojų.
     
    Tikrai netikiu, kad prekės ženklą taip pat sėkmingai gali reklamuoti puslapiai gigantai ir maži puslapiai.
    Visgi pamačius prekės ženklą kokiame delfi (žinoma jeigu pamatysi per daugybę reklamų :) ) jis atrodys kur kas patikimesnis nei tinklapyje su 1-2k lankytojų.
  14. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Sarikas Laiškas Rusijai iš Donecko   
    Pabandyk pakalbėt su tarkim Visagino arba kai kurių Latvijos vietovių gyventojais.
    Kam iš pažįstamų ten tenka būti tai pasakoja kad jų nuotaikos tokios pat kaip kai kurių Krymo rusų. Tai ką jeigu rusija užsinorės tą kraštą paimti viskas bus tvarkoje?
     
    Kalbi apie Krymą, bet tarkim totorių tai visiškai nepaminėjai. Kurie istoriškai ir yra tos vietos šeimininkai..
  15. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  16. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  17. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo 1Leo1 Jūsų realizuotos idėjos   
    Na pabandykim. Gal ką paskatins darbuotis.
    Visą laiką mėgau internetinius krepšinio menedžerius. Viename netgi buvau moderatorius.. Deja visuose man kažko trūko arba kažkas nepatiko tad nutariau sukurti geresnį.
     
    Pati pradžia buvo net prieš 6 metus! Šis projektas tai netik pirmas mano kurtas žaidimas bet ir apskritai pirmas kurtas internetinis puslapis. Tiesa programavimo iki tol jau buvau matęs - JPM (Jaunųjų programuotojų mokykla), informatikos olimpiados ir panašiai.
    Apie internetinių puslapių kūrimą nežinojau nieko tad darbai judėjo labai iš lėto.
    Be to tai buvo pirmieji metai universitete.. Naujas miestas, nauji draugai, bendrabutis, mokslai... Visa tai tik dar labiau apsunkino darbus, kurie kartais sustodavo net ištisoms savaitėms.
     
    Praėjus maždaug pusmečiui turėjau mažytę žaidimo versiją ir žaidėm keletas draugų. Aš šiek tiek įgavau patirties apie internetinių puslapių kūrimą tad nusprendžiau susirasti darbą.
    Pirmas bandymas nusiųsti CV buvo sėkmingas. Iš karto patekau į vieną geriausių įmonių dirbančią su įvairiais stambiais projektais.
    Kadangi buvau dar tik antrame kurse grįžus iš darbo tekdavo studijuoti tai žaidimo kūrimas dar labiau sulėtėjo. Suspėti viską buvo labai sunku, tačiau žaidimo visiškai neapleidau - po truputį judėjo į priekį ir toliau.
     
    Vieną svarbiausių postūmių padarė dalyvavimas Bitės laboratorija konkurse. Ruošiantis šiam konkursui prie žaidimo kūrimo prisijungė dar vienas žmogus. Žaidimo kūrimas gerokai pagreitėjo. Atidarėme pirmąją atvirą versiją. Dalyvavimas konkurse buvo sėkmingas ir pelnėme perspektyviausio projekto nominaciją. Tapę vienais iš prizininkų daug bendravome su Ilja Laurs. Kartu su juo vykome į Londoną kur turėjome pietus Lietuvos ambasadoje bei susitikome su investuotojais (tais pačiais kurie investavo į GetJar, Facebook ir daug kitų stambių įmonių)
    Investuotojų nesudominam, bet patirtis buvo tikrai įdomi. O Ilja Laurs galėčiau įvardinti kaip vieną didžiausią įspūdį palikusių žmonių.
     
    Po konkurso žaidimo kūrimas šiek tiek pagreitėjo, tačiau tai vis tiek buvo užsiėmimas "po mokslų ir darbo". O pats darbas davė daug patirties ir mano kurtame žaidime pamačiau daugybę klaidų. Tad didesnę žaidimo dalį po truputį teko perdaryti iš naujo. Šiek tiek pareklamavus ir įdiegę mokamas paslaugas žaidimas pradėjo nebeiti į minusą. Tad praėjus lygiai metams darbą mečiau ir likau dirbti tik su žaidimu + studijos.
     
    Šis žaidimas taip pat tapo ir bakalauro darbu, o vėliau ir magistro. Apskritai tai gana daug modulių universitete vienaip ar kitaip susiedavau su žaidimu ir juos "prasmukdavau" su mažiau pastangų negu kiti kurso draugai, kurie darė viską nuo nulio.
     
    Šiuo metu projektas jau pilnai išlaiko vieną žmogų. Alga nėra labai didelė - sėdėdamas office samdomu programuotoju ko gero uždirbčiau daugiau, bet galimybė būti nepriklausomam turi savų privalumų.
    Prie žaidimo tobulinimo šiuo metu dirbam galima sakyti 1.5 žmogaus. T.y. aš dirbu visą darbo dieną, o kolega dirba laisvu laiku. Mūsų tikslas per ateinančius metus pasiekti jog žaidimas pilnai išlaikytų bent du žmones. Tikiu kad tai pavyks ;)
     
    Žaidimą galima rasti adresu www.bballzone.net
    Vienas iš prioritetinių darbų bus dizaino atnaujinimas, kurio eskizus jau turime labai ilgą laiką (konkursas vyko uzdarbis.lt) Tačiau niekaip nepavyksta rasti žmogaus kuris užtikrintai apsiimtų šį darbą ir užbaigti piešti kitus žaidimo langus..
     
    Nežinau ar tai verta "sėkmės istorijos", visgi milijonų nėra :) Tačiau iš esmės aš esu viskuo patenkintas ir tikiu kad ateityje žaidimas duos daug naudos. O jeigu ir neduos turiu daug kitų idėjų, o dabar dar ir žinių kaip jas reikia įgyvendinti.
  18. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo vladini Informatikos studijos   
    Ką tik užbaigiau KTU informatikas studijas.
    Tai nusprendžiau pasidalinti gerais ir blogais dalykais :)
     
    - magistre per du metus buvo gal vienas dalykas iš kurio buvo galima pasisemti kažko naujo. Iš esmės nieko gero neišmokom
     
    - magistre dar per prievarta liepė vesti laborus vadybos fuksams - kas labai nepatiko, nes be jokio tikslo ir naudos reikėjo aukoti laiką.
     
    + bakalaure kas norėjo programuoti gavo pakankamus pagrindus. Žinoma visa tai daugiausiai savarankiškas darbas. Tie kas galvoja kad nuėjus į universitetą jus kažkas labai mokins - klystate. Tiesiog būsit
    priversti išmokti patys. :)
     
    - Iš esmės ir bakalaure daugybė visiškai nereikalingų modulių, daugybė persenusių dėstytojų ir persenusios informacijos. Tarkim vieno atsiskaitymo metu buvo klausimas apie "modernias naujoviškas naršykles", tai atsakymas buvo maždaug "Netscape navigator" :)
     
    - Labai lėtai į universitetus ateina naujovės. Teko bendrauti su įvairių firmų atstovais. Tai pasirodo ne vienas siūlėsi padėti sukurti "naujoviškesnį" modulį tarkim "Mobiliųjų aplikacijų kūrimas", tačiau panašu jog universitetui jokios iniciatyvos nereikalingos - kam be reikalo sukti galvą... Labai gaila, nes darbuotojų kai kuriose IT srityse labai trūksta.
     
    - Yra geriančių dėstytojų! Iš esmės visas X aukštas geria KTU informatikos fakultete. Dauguma dar proto ribose, o tarkim vienas tiek užgėręs, kad beveik visą semestrą nevedė paskaitų. Didžiausia problema kad jis tai daro jau kokius 20 metų ir visiems nesvarbu...
     
    + Už studentų laisvalaikį dedu DIDŽIULĮ pliusą. Yra tikrai nemažas pasirinkimas: RAFEs, fuksų stovyklos, studentų laisvalaikio centras ir daug kitų dalykų.
     
    + Patiko kad norint pvz galima su draugais gauti konkretų laiką sporto salėje. Mes praktiškai visuomet turėjome pasiėmė nemokamai laiką krepšinio salėje kurioje su draugais galėdavome žaisti krepšinį. Tiesa ten kartais irgi reikia pavargti, bet visą laiką pavyko ją gauti be jokių kyšių ar "pažįstamų pagalbos".
     
    + Pasirodė jog studentai turi pakankamai neblogas galimybės pakovoti dėl savo teisių. Tarkim kažkoks dėstytojas nepatinka jeigu visi parašo bendrą skundą į tai tikrai būdavo vienaip ar kitaip atsižvelgiama. Taip grupė kažkiek "nusodino" bent keletą dėstytojų.
     
    Pagal specialybę pradėjau dirbti jau antrame kurse. Visi tie kas dėjo pastangas taip pat su darbais jokių problemų neturi. Atlyginimų dydžiais dauguma nėra visiškai patenkinti.. bet ko gero visur taip :)
  19. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Sarikas Laiškas Rusijai iš Donecko   
    Pabandyk pakalbėt su tarkim Visagino arba kai kurių Latvijos vietovių gyventojais.
    Kam iš pažįstamų ten tenka būti tai pasakoja kad jų nuotaikos tokios pat kaip kai kurių Krymo rusų. Tai ką jeigu rusija užsinorės tą kraštą paimti viskas bus tvarkoje?
     
    Kalbi apie Krymą, bet tarkim totorių tai visiškai nepaminėjai. Kurie istoriškai ir yra tos vietos šeimininkai..
  20. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Sarikas Laiškas Rusijai iš Donecko   
    Pabandyk pakalbėt su tarkim Visagino arba kai kurių Latvijos vietovių gyventojais.
    Kam iš pažįstamų ten tenka būti tai pasakoja kad jų nuotaikos tokios pat kaip kai kurių Krymo rusų. Tai ką jeigu rusija užsinorės tą kraštą paimti viskas bus tvarkoje?
     
    Kalbi apie Krymą, bet tarkim totorių tai visiškai nepaminėjai. Kurie istoriškai ir yra tos vietos šeimininkai..
  21. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo simasj Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?   
    !karolis:
    Aš irgi taip galvojau. Taip pat taip galvojo vienas iš šviežiausių lietuvių startupų "mailer"(Neseniai apie viską pasakojo BarCamp), bei dar keletas kitų LT stambesnių projektų (startup`ų), kurių negaliu vardinti nes apie tai buvo kalbama ne viešai, o tarpusavyje.
     
    Šiuo metu visi esame priešingos nuomonės. Kad tai buvo klaida, nes:
    1) esminis dalykas yra ne kapitalas, o laikas.
    2) globalioje rinkoje tai, kad kažkas gerai veikia Lietuvoje, visiškai nieko nereiškia
    3) Tą patį "kapitalą" sukaupti Lietuvoje yra daug sunkiau negu tai darant iš karto globaliai. Didesnius investuotojus pritraukti Lietuvos rinkai kur kas sunkiau.
    4) po to einant į globalią rinką iš esmės daug ką tenka perdaryti. O tai vėl užima begalę laiko. Atsiranda dilema ką daryti su vietine versija. Nužudyti gaila, o jos palaikyti prasmės ne visada yra.
    5) "Kautis su užsienio rykliais" jau iš esmės klaidinga frazė. Reikia sukurti ne naują twiterrį ir bandyti konkuruoti, o apskritai kažką naujo ir bandyti iš karto tapti "geriausiu".
     
    Tiems kas nematė rekomenduoju pažiūrėti pvz Ilja Laurs konferenciją KTU (buvau įdėjęs nuorodą kažkur prie IT naujienų, ten lyg galima pažiūrėti ir konferencijų įrašus)
    Taip pat lankytis barcamp`uose ir panašiuose renginiuose, kur yra proga pabendrauti su žmonėmis, kurie kažką daro. Pamatai kad frazė "viskas jau padaryta belieka tik imti ir kažką padaryti geriau" yra visiška nesąmonė. Dar yra daugybė sričių kur galima iš esmės padaryti naują ir naudingą dalyką. Ypač tai liečia mobiliuosius telefonus.
     
    Bėje man įdomus ir kitas klausimas. Kas jūsų manymu yra "sėkmingas projektas"?
    Tai projektas, kuris:
    a) atneša "pinigus alui". T.y. 100-500litų mėnesiui ?
    b) leidžia kukliai išgyventi autoriui. T.y. 1500-3000 litų mėnesiui?
    c) išsvajotasis milijonas? :)
  22. Patinka
    rufas sureagavo į Marius Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    Aš tai dar kartą tiesiog norėčiau visus paskatinti nesileisti su Savanoris13 į diskusijas. Taip tiesiog pasiduodat provokacijai ir leidžiat jam lengvai skleisti savo erezijas.
     
    Čia yra labai gudriai apeliuojama į mūsų tautiškumą ir bandoma paversti jos išdavikais vien dėl to, kad daugelis apeliuoja šį referendumą. Visų pirma, buvo pačių padaryta klaida suplakant visus 4 klausimus į vieną ir neduodant galimybės rinkėjams rinktis pareikšti savo nuomonę už atskirus klausimus atskirai.
     
    Ir visų antra, kažkam dabartinės mūsų valdžios vykdoma palanki ES politika yra labai nepriimtina, todėl bandoma yra eiti per tautiškumą, atseit ES vykdo anti-tautišką politiką. noriu pabrėžti, kad ES nevykdo anti-tautiškos politikos nė vienos šalies atžvilgiu. ten yra gerbiami kiekvienos šalies tautiniai identitetai, todėl pati ES labai stipriai remia šalių kultūros išsaugojimą. Ne veltui, ES turi ir 23 oficialias kalbas, tarp kurių yra ir lietuvių.
     
    Čia yra pasakyčiau žaidžiamas toks gana nešvarus žaidimas, pateikiant labai daug melo. Ir diskutuodami su Savanoris13, jūs visiškai nieko nepakeisit, tiesiog suteiksit galimybę jam toliau skleisti dezinformaciją.
  23. Patinka
    rufas sureagavo į Giedrius Kodėl aš NE balsuosiu referendume 2014-06-29   
    Tapinas paaiškino ką daryt:

  24. Patinka
    rufas gavo reakciją nuo Elijus Kodėl logotipas neturėtų kainuoti 150 Lt?   
    Logotipų kūrėjams - gal galit šiek tiek ūkiškiau - tiesiog atvirai pasakyti kiek maždaug laiko skiriat logotipo pateikimui konkursui?
    Bei kiek laiko skiriat logotipo sukūrimui be konkurso (kai pinigai garantuoti)?
     
    Vienas pažįstamas susiradęs dizainerį uzdarbis.lt darėsi logotipą. Sumokėjo ~200lt.
    Vėliau pakalbėjo su dizaineriu ir dizainerio teigimu logotipui sukurti jam reikėjo ~1,5h. 200lt per 1.5h aš manau tai yra daug. Ypač turint omenyje jog manau didesnė dalis čia dirbančių mokesčių nemoka.
  25. Patinka
    rufas sureagavo į biz Kur iš uždarbio pabėgo „normalūs“ užsakovai?   
    Visu pirma neetiska viesinti zinutes, reikejo uztusuoti zmogaus nika. O antra - cia nebutinai kazkoks uzsakovas uz 9.99Lt, tiesiog tu pernelyg arogantiskai atsakei. Suprantu, kad negali pasakyt sumos kai nieko uzsakovas nepateike, bet normalus atsakymas galejo buti toks:
     
    Arba toks:
     
     
    Tik pora pavyzdziu kaip galima buvo normaliai atsakyti zmogui, be to sarkazmo su 99.999Lt. Kas issivercia i:
     
     
    Todel ir gavai panasaus lygio atsakyma.
     
    Ir apskritai patarimas - jeigu taip bendrausi tai atkris ir dalis labai rimtu uzsakovu, nes jiems paprasciausiai nepatiks toks atmestinas zinutes tonas. Jei bendrauji su klientais neisvengiamai teks susidurti ir su kvailais ir su tais, kurie klausia kainos nepateike jokios informacijos, bet tai ir yra bendravimo esme - turi nukreipti tinkama linkme, kad ir kaip tave suerzintu nekonkretus ar kvailas klausimas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...