-
Pranešimai
3.732 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
10 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
eimis50 Pranešimai
-
-
Good old days :)
Kitais metais reiks ir man parašyt istoriją ;)
-
Eikit sau, aš pats šiuo metu vis dar Portugalijoje su Erasmus. Kodėl aš anksčiau tuos nemokamus mėnesius nežinojau :DD
na nežinau, aš kai Bragoje sturinau, tai net prie uniko stovėdavo ir pardavinėdavo, o taip pat visuose prekybos centruose jie turėdavo savo salelę su visa info ir pan. Keista, kad nepastebėjai :)
-
jeigu turit tv, tai įsijunkit liuks kanalą. kiek ten viena sms kainuoja? O jas siunčia ir siunčia. Žinoma, tv laikas daug brangesnis, bet jūs mane supratot
-
Pats atsakei į savo klausimą.
-
gal kokiu naujienu yra apie airport lounge?
too good to be true. 2018 planuose yra nemažai kelionių. Svarstau imti iš Swed auksinę kreditinę dėl visų lounge patogumų. Jeigu kas bandėte jau su Revolut, pasigirkit.
-
Zadu uzsiregistruoti ir pilnai naudotis kaip banku. Kas siulo kiek uz registracija?:)
5 eurų ant bambalio pritrūko, kad medžioji kas pasiūlys daugiau ar kaip? Jeigu jau taip reikia banko, tai eik ir registruokis.
-
Tai aš ir turiu 2 portugališkas SIM korteles, praktiškai nemokamai jomis naudojuosi, WTF (NOS tinklo išankstinio apmokėjimo kortelė) siūlo studentams akciją - sumoki už pirmą mėnesį ir gauni papildomai 2-4 mėnesius nemokamai naudotis, ir Yorn X (Vodafone tinklo išankstinio apmokėjimo kortelė) duoda išvis 3 mėnesius nemokamai net nemokėjus už pirmą mėnesį su maksimaliu planu studentams. Truputį išsiplėčiau, bet jei kas varysit į užsienį ilgesniam laikui, pvz. Erasmus studijoms, gali praversti.
Tik esmė tame, kad tie planai nesuteikia galimybės skambinti į Lietuvą ar visoje Europoje. Todėl ir domina koks nors variantas. Telia vakar nutraukiau abonentą, nes 7,9 Eur buvo šiek tiek per didelė kaina, kai aktualūs skambučiai tik 150-300 min. Todėl ir ieškau geriausio varianto.
Jau buvau kartą minėjęs, tačiau dar kart pakartosiu, ką parašė CapricornLT, tai būnant ilgesniam laikui užsienyje, apsimoka įsigyti tos šalies sim kortelę ir taip tikrai sutapysite. Pats gyvenau Portugalijoje pusę metų, taip pat ir Bulgarijoje, 2 metus iš eilės JAV. Visada geriau yra pirkti vietinę sim kortelę.
Portugalijos pvz. WTF kortelė suteikia nemokamus duomenis beveik visiems socialiniems tinklams, taip pat whatsapp nemokami duomenys ir nuolaidos į NOS kino teatrus. Panašiai kaip Lietuvoje LABAS.
Bulgarijoje buvo keli pasiūlymai, tik problema ten tokia, kad prepaid korteles jau reikia registruoti, tai reikia pateikti savo ID arba pasą. Nes kitaip neparduos. O pardavinėja tik telefonų salonuose, o prekybos centruose prie kasų nusipirkti nepavyks, nes tiesiog nėra.
JAV- na, esmė paprasta: tiesiog nėra nuolaidų tarpatlantiniams skambučiams ar duomenų perdavimams naudojant lietuvišką sim. Geriausias prepaid JAV yra T-mobile. ~40 usd/mėn ir gaunat apie 10-12 gb 4G LTE interneto. Pakanka duomenų :)
-
draugui telia pasiule plana 6EUR -6 GB, pokalbiu keli simtai minuciu, zinuciu normalus skaicius
kiek tiek keli šimtai?
-
1)Aš išvykstu iš: Vilniaus arba Kauno
2)Vykstu į: Washington DC
3)Kada išvykstate: Sausio, Vasario, Kovo mėnesiai domina
4)Kelionės trukmė: ~ 10 dienų
5)Skrendu į vieną pusę: Ne
6)Domina skrydžiai su persedimais: taip
Taip pat būtų įdomu, jeigu dar grįžimas būtų iš JFK
-
pinterest
-
-
:D :D :D :D
-
404. atgal negrįšiu
-
Kaip ir minėjau, siūlau 10 eur. ir iš manes parūkom, bet jei nerūkai tai tada +5 eur. Iš viso 15 eur. Lauksiu pm
-
Kartu su pigiu domeinu ir kruva spamo! Who is apsaugos pas juos tai nera.
pasigavau ir aš, o dar reginau su normaliu email adresu. p i z d a kiek vien per šiandien spamiuko privarė. NEVERTA dėl 1 euro susi p i sti savo pašto dėžutę su krūva spamo
-
Leidžia tik 1 domeną užsakyti....
-
Nemažai lietuviškų buvo torrent.lt :)
-
O jeigu lietuviškai parašytum?
-
Čia iš dalies yra graži apgaulė. Virš 90% namie laikytų eglių neprigyja. Patys pernai irgi turėjome gyvą, vazone, tačiau pradėjo byrėti spygliai ir eglutė tiesiog nurudavo.
kadangi namie sodinimo darbais ne aš užsiimu, bet 2 iš 2 prigijo :)
-
Urėdijoje parduoda ir tuo metu pasodintas. Gali vazone parsivežti, po to po Kalėdų ar pavasarį su šeima kartu nuvažiuosit į sodą/mišką ir pan. ir pasodinsite. Turėsite savo augančią eglę. Gražu, smagu ir šeimos medis bus :)
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
“Kainytė į pm” | Diskusijos ir tyrimo išvados
Socialiniais tinklais naudojasi daugelis, jie tampa ne tik bendravimo, bet ir verslo erdve, tačiau kuo toliau, tuo darosi aiškiau, kad didžioji dalis pardavėjų savo puslapius administruoja remdamiesi stereotipais, panašiais į “viena boba sakė”. Viena iš tokio elgesių pasekmių - giliai įsišaknijusi kalbėjimo apie kainas “kultūra”, kai puslapių administratoriai dėl tam tikrų priežasčių slepia kainas ir nurodo jas tik privačia žinute.
Brandtracker LT - visus Lietuvis kūrėjus vienijantis portalas atliko tyrimą, kurio tikslas - nustatyti tokio kūrėjų elgesio priežastis, sugriauti mitus, suprasti pirkėjų nuomonę ir padėti skyrybos ženklus sentencijoje “Skelbti ❔negalima❔slėpti”.
Taigi, ką mes padarėme?
1. Užklausėme nuomonės Brandtracker Facebook paskyroje. Tarp mūsų bene 4500 sekėjų renkasi būtent ta publika, kurie domisi lietuviškais prekės ženklais arba kurie patys laiko save kūrėjais. Į diskusiją įtraukėme abi puses. Visa diskusija čia https://goo.gl/aJ6CDg
2. Užklausėme nuomonės, panaudoję Instagram Stories balsavimo funkciją.
3. Atlikome slaptą tyrimą - išsiuntėme daugiau nei ? kainų užklausimų pardavėjams, reklamavusiems savo prekes Facebook’e, bet nenurodžiusiems kainų.
Rezultatai:
Diskusija mūsų Facebook paskyroje sulaukė daugiau nei 100 komentarų ir juose virė arši diskusija, kurią galima apibendrintai sudėti į šiuos punktus:
Pirkėjų argumentai:
✔️Vienbalsis komentaras: Nėra kainos - neklausiu, neperku, praleidžiu skelbimą. Labai reti atvejai, kad daiktas tiek sudomina, kad gaiščiau laiką ir užklausčiau kainos.
✔️Kainų nerodymas - nepagarba klientui, atrodo, kad kiekvienam kaina pateikiama skirtinga.
✔️Jeigu kaina nenurodyta - galvoju, kad ji neadekvati, per didelė ir kūrėjas nenori diskusijų apie kainą.
✔️Pardavėjui gėda skelbti kainą (abejoja prekės verte).
✔️Neturiu laiko klausinėti kainų, laukti atsakymų.
Kūrėjų argumentai:
✔️Individualiai gaminami kūriniai, nenorima klaidinti pirkėjų, nes kaina gali ženkliai skirtis nuo modelio, siūlų, detalių ir dydžio.
✔️Siekiama padidinti matomumą Facebook, nes kiekvienas komentaras “kaina| kokia kaina| kainyte” padidina skelbimo matomumą.
✔️Ne visi dirba legaliai ir taip siekiama nuslėpti pardavimo kainas, nuo kurių skaičiuojamas pelnas.
✔️Galima užmegzti kontaktą su klientu bendraujant individualiai privačiose žinutėse.
✔️Tokiu būsu vengiama konkurencijos, kad konkurentai pakomentuotų, jog gali pagaminti pigiau arba kažkam gims idėja kopijuoti pelningą produktą.
✔️Nepaisant, kad yra nurodyta kaina, vis tiek klausia, tai nenurodom iš viso.
✔️Viešai nerodant kainų galima, didėjant populiarumui ar išaugus susidomėjimui kainas padidinti.
✔️Nurodo kainas tik išpardaviminių produktų, likučių, o kad neišgąsdintų pirkėjų standartinėmis kainomis jų neskelbia.
Instagram stories, į klausimą “Kaip vertinate Jūs kainas į pm” balsavo
9️⃣7️⃣% balsavo “Erzina, neperku” ir
3️⃣% “Užsimezga ryšys”(visi balsavę buvo kūrėjai). Nuomonę išreiškė daugiau nei 100 žmonių.
Tyrimas, kurio metu buvo komentuojama ir laukiama atsakymų privačia žinute dėl kainų. Vertinome 100 išsiųstų žinučių iš 4 skirtingų profilių. Išvados:
1. Laukimo ir atsakymo reitingas:
Per valandą atsakė - 12;
Per 4 valandas atsakė - 25;
Per 12 valandų atsakė - 17;
Per 24 valandas atsakė - 9;
Per 2 paras atsakė - 18;
Per savaitę atsakė - 4;
Neatsakė - 15
2. Atsakymų turinys (apibendrintas):
?Laba diena, kaina x - 47 atsakymai;
?X eur (t.y. nei labas, nei viso gero) - 24 atsakymai;
?Pasisveikinimas, kreipinys, kaina - 7 atsakymai;
?Malonu, kad kreipiates, kaina X - 3 atsakymai;
?Standartinis tekstas, prisistatymas, kuriame pateikiama daugiau informacijos - 4 atsakymai
⛔️Jokio atsakymo - 15
SVARBU:
20 puslapių buvo siunčiamos žinutės iš skirtingų profilių. Net 3 kainos buvo nurodytos skirtingai‼️‼️‼️.
Išvados:
1. Rimtai nusiteikę pirkėjai, tikėtina, yra užimti, turintys darbus, veiklas, vertinantys kitų darbą žmonės, kuriems svarbi pagarba klientui ir jie greičiau priima sprendimą pirkti. Kaina pateikta čia ir dabar padeda pritraukti šią auditorijos dalį.
2. Komentuoja dažniausiai tam tikra socialinių tinklų naudotojų dalis, kuriems tai yra savotiška laiko praleidimo forma arba įprotis. Taip, tiesa, kad jie kažkiek pakelia Facebook skelbimų matomumą, bet reali nauda yra ženkliai mažesnė už įvykusius pardavimus, kuriuos galima pasiekti teisingai pateikus informaciją visiems mačiusiems skelbimą.
3. Legalumo klausimas. Pirkėjai turėtų vengti abejotinų pardavėjų, o pardavėjai suprasti, kad VMI visada gali užklausti kaip slaptas pirkėjas.
4. Kontakto užmezgimo argumentas - argumentas, kuris tyrimo metu labiau atrodė lyg kūrėjų melas sau, pateisinantis tokį elgesį, nes kūrėjams tiesiog pritrūksta laiko, todėl tiesiog siunčiamas šabloninis atsakymas, kuriame nurodyta kaina ir tiek.
5. Konkurentai veikia ir mato visur bei patikrina kainas visais įmanomais kanalais.
6. Jeigu kaina nurodyta ir vis tiek klausia kainos - tai nuo buko aklumo ar įpročio, kuris susiformavo po tokio įprastinio pardavėjų elgesio niekas neapsaugotas, tačiau nurodant kainą gerbiami tie, kurie moka skaityti informaciją.
7. Kainas nurodyti skirtingas pagal profilį, priklausomai nuo susidomėjimo, yra tiesiog nesąžininga ir tokie kaip mūsų keli nustatyti atvejai, kai kaina priklauso nuo FB profilio nuotraukos, gadina pardavėjo prestižą, o žinia sklinda.
8. Padidėjęs tuščių užklausų skaičius lemia ilgesnius reagavimo terminus ir juose realus pirkėjas, kuriam reikia greitai, tiesiog nesulaukia atsakymo arba sulaukia pavėluotai.
9. Kai mainos nenurodomos dėl to, kad pardavinėjama skirtingais kanalais (butikai, Etsy ir pan), kuriuose kaina skiriasi ženkliai ir nežinoma, kaip nesuklaidinti vartotojų, neįsivelti su jais į diskusijas dėl kainų.
Mes labai tikimės, kad šis mūsų apibendrinimas paskatins kūrėjus būti sąmoningesniais ir taupys pirkėjų laiką, o pirkėjai įvertins kūrėjų argumentus per save ir supratę, kad dažniausiai jų laikas yra išnaudojamas kažkieno matomumo didinimui arba gražus profilis netgi nulems didesnę kainą, vis dažniau praleis tokias kainyčių į pm diskusijas ir rinksis tuos, kurie nebijo savo kainų pristatyti viešai, nes tiki savo produktu ir netgi pagiežingiems komentatoriams suras linksmą atsakymą, kodėl tiek ir taškas.
Artėja Kalėdos - norėtųsi daugiau laiko skirti šeimai, artimiesiems, o ne pardavėjų sukurtų barjerų laužymui. Todėl mūsų vieninga išvada:
Skelbti❗️Slėpti negalima‼️
Straipsnis facebook'e: https://www.facebook.com/brandtrackerLT/posts/386269238473221
-
-
-
10 eur duodu ir iš manęs parūkom (nors nerūkau)
REVOLUT patirtys
Bankai, valiutos, keityklos ir mokėjimo sistemos
Atrašyta
Revolut ieško komandos pastiprinimo. Svarbu- metų patirtis naudojant Revolut