Pereiti prie turinio

Majakas69

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    482
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Majakas69 Pranešimai

  1. prieš 11 valandų, l781 parašė:

    jei gausi provaideri, kuris pajungtu tave per Telia DPP paslaugą - tai praktiškai liniją iki tavo namų vistiek supportins Telia, nes Besmegeniai, Fastlinkas ar kitas Telia DPP reseleris net neturi teisės suportinti to tinklo. Nuo reselerio priklausys nebent tai, kad jų didmeniniai interneto kanalai bus "pernelyg perkrauti" arba tarkime jų suportas dirba ne visą parą, tad nutikus gedimui vidurnaktį - galėsi reseleriui prisiskambinti tik ryte, kad užregistruoti gedimą. Bet jeigu gedimas būtų Telia tinkle (tarkime laiptinėje nukirstas optikos kabelis) - tai jį vistiek remčontuos Telia meistrai savo įprastu  gedimų šalinimo tempu.

    Kainos už Telia DPP optiką iš reselerio dvigubai pigesnės negausi - nebent reseleris norės "eidamas į minusą" dėl kažkokių tai išskaičiavimų mažinti savo maržą, arba jei imsi paslaugų paketą iš reselerio (internetas + IPTV + mobilus ryšys) - galbūt bendrai sudėjus keletą paslaugų bendras krepželis tau gausis pigesnis. 

    Telia DPP naujausia kainodara skelbiama čia: linkas.

    image.png.6037f6d2c31ccb267db44d628a51a8e6.png

    Gal kartais gali pakomentuoti ar lėtas srautas į užsienį nėra sutarties pažeidimas? Citata žemiau.

    prieš 8 valandas, android parašė:

    Imk telia ir nesuk galvos. Kol telia naudojau viskas budavo tvarkoje. Pasibaigus sutarciai nusprendziau pagudraut ir pigiau cgates isivest nes meistras sake jog cgates nuomojasi telia tinklus tai sviesolaidis ir kokybe tie patys.. Klydo.

    2 skirtinguose miestuose ir 4 skirtinguose adresuose naudojau cgates ir routerius kaitaliojau ir daug ka keiciau bet pastoviai problemos su uzsienio srautu visuose irenginiuose ilgiau krauna negu telia kraudavo.

    Kazka prigrybave cgates yra is savo puses konkreciai, problemos ypac jauciasi piko metu.

    Pavyzdziai:
    1. 5-10mb video per messengeri uztrunka kartais iki 15sec nusiust, niekad gyvenime taip nebudavo
    2. tiktoke issiunti kamnors zinute - kabo "sending" kokias 8sec kol issiuncia, niekad nebudavo
    3. netflixe pastebimai kartais ilgiau krauna serialus negu telia kraudavo

    Tokie "laggo" bajeriai isvis egzistuodavo tik pries 10-15m mazuose miesteliuose kai tinklai dar nebuvo isvystiti.

    Ir aš tą pačią bėdą matau perėjus nuo TELIA >> Cgates. Youtubą irgi pradeda iš lempos krauti ilgai.

  2. prieš 19 valandų, s3cr3t parašė:

    Kaip tik ieškau interneto plano sau, tai kolkas turimi pasiūlymai tokie (planai be TV ir su savo routeriu):

    Penki 500mb planas (priklausomai is kur siunciant pvz steam gaunasi 1gbi) - 9.90e
    Penki 1gbit planas - 10.90e
    Cgates 1gbit planas - 10e
    Fastlink 1gbit planas + 75 kanalu IPTV - 10.90e (galimai 10% pigiau apmokant visa termina i prieki)
    Telia 1gbit planas - 17.90e


    Dar kolkas nekalbejau su Fastlink tiesiogiai, bet ziuresim ka gales pasiulyt 1gbit be TV.

    Nors siuo metu esu Penki klientas, cgates gaunasi euru pigiau 😄

    Telia kaina kosmosas, o paskambinus 'geriausiam pasiulymui' gauti pradejo kisti plansetinius ir siulyt persikelti SIM korteles is bites pas juos 😄

    Dabar turiu Cgate. Vienintelis dalykas kas neramina, UPTIME laikas sutartyje. Ne mažiau 93 %.

    Tai reiškia jog per metus gali nebūti 25 dienas interneto ir tai nebus sutarties sąlygų pažeidimas, kuris leistu nutraukti sutartį be netesybų.

    Turėdamas ISP Telia ir Cgates, abiems dariau nuolatinius uptime loggus, tai TELIA tikrai LABAI retai fiksuodavo dingimą. Cgate pradžiai labai stipriai streikavo, tačiau šiuo metu pastebiu pagerėjimą...

  3. 2024-03-30 23:35, Marelis741 parašė:

    1. Kai pats nesupranti, tai ir nesirinksi, kad išmokėtų pinigus, vadinasi automobilio pats netvarkysi, papildomas vargas gauti pinigus, ieškoti serviso, rinksiesi variantą, kad automobilis bus sutvarkytas servise 😄

    2. Tikriausiai kiek žmonių, tiek skirtingų patirčių, tačiau turėjau du įvykius, kaltininkų tr. priemonės abidvi draustos ERGO, tai paskaičiavo tikrai padorią sumą, nuo kurios dar ir liko 🙂 Bet čia, kiekvienas atvejis individualus, beje, mačiau kažkur duomenis, kad ERGO yra TOP1 pagal išmokamų žalų paskaičiavimą ir tikslumą, tai reiškia, žmonės labiausiai patenkinti šio draudimo išmokomis, lyginant su kitais. 

    3. Čia jau įdomiau, metai laiko, skamba labai nepatraukliai, gal pasidalinsi plačiau, kas kur ir kaip? 😄 Įdomu, kaip tai iš viso gali įvykti. 

    4. Pačio surastas servisas ar draudimo nurodytas? Keista, nes šiaip tai turėtų sutvarkyti pagal tai, kas priklauso pagal VIN. Jeigu Mpackas nepriklauso, pats įsidėjęs, tai jo ir neįdės, bet jeigu pagal VIN jis yra, tai ir turi tuo keist. Čia jau teisiniai dalykai, svarbiausia žinoti kur, už ką ir kaip gali kovoti, nes ta istorija su metais laiko tvarkomu automobiliu ir atmestinai atrenkamomis detalėmis - labai jau įžūli 🙂

    1. Tai gi nuo to išmokos suma priklauso. Kodėl servisas turi teisę žalą derinti su draudimu ardant automobilį, o savininkas to neturi?

    2. Šaltinis?

    3. Trumpa info. Sline auto pagal VIN. Kadangi detalė sline, jos rinkoje žymiai mažiau. Todėl pats supratau jog remontuoti pačiam nepavyks, kadangi detalės rinkoje nėra arba už kosminius pinigus. Servisas lauke tiek laiko, kol rinkoje pavyko nupirkti (prastesnės būklės, nei mano pries auto įvyki). Sakė Sline lipduką gali užsakyti iš ALI 😉

    4. Viskas pagal VIN.

  4. prieš 15 valandų, Bimex parašė:

    Sveiki, šiandien atsitiko tokia situacija, kad į mano mašinos galą įvažiavo kita mašina ir tuo pačiu nuo smūgio atsitrenkiau į priekį buvusią. Deklaracijose susipildėme, kad kaltininkė yra ta, kuri pirma į manę įvažiavo ir viskas tvarkoje visoms pusėms.

    Dabar pildant kaltininkės draudimo puslapyje (Ergo) yra opcijos:

    a) Atlyginti pinigine išmoka

    b) Remontuosiu servise

    Klausimas yra, kuris atvejis geresnis, kas turit patirties ar pasiteisino su išmokom ir panašiai. Nes mano atvėju, kadangi kalė į kablį tai visas suvažiavo į vidų kaip ir dalis bagažinės, priekyje irgi kapotą jau reikėtų keisti, grotelės, suvesti ir panašiai.

    Taip pat, per kiek laiko reikia užpildyti žalos formą, kiek randu internete tai rašo daugumoje per tris dienas. 

    Dalykai, kas man sukėlė nuostabą minimam draudime:

    1. PATS per appsą nufotkini pažeistą automobilį ir iškart paskaičiuoja pinigus žalai kompensuoti. Kaip aš galiu žinoti žalos mastą, kai jo nesuprantu? Pvz. už buferio laikikliai nulūžę? Radiatorius sulankstytas? Temperatūros davikliai sveiki? Tik ardant automobilį, gali matyti, kas pažeista, o ne išoriškai apžiūrint.

    2. Paspaudus paimti išmoką, pinigai pervedami labai greitai. Kas dažnu atveju yra ganėtinai maža suma norint bent atstatyti automobilį į pradinę būseną.

    3. Metus laiko man taisė automobilį, kadangi nerado tokių pat detalių. Susisiekus su žalos vadybininku ir pasiteiravus, ką daryti jog nėra detalių rinkoje arba jos kainuoja, kaip visa išmoka, jis informavo jog detalės yra, tačiau apie kainą nekalbės. (leido suprasti, jog reikia "dasidėti".

    4. Servisas, kuris turėjo suremontuoti, pasakė - "Koks skirtumas, kokia ten detalė, įdėsim pigesnę t. y. ne sline arba m paketo atitinkančia detalę. Serviso atliktų darbų kokybė apgailėtina.

    Svarbus momentas, jog galite remontą atlikti bet kuriame servise, suderinus sąmatą su draudimu. (tuo metu to nežinojau)

  5. Prieš 35 minutes, TEGAS parašė:

    Nelabai suprantu kokiu pagrindu jie nutrauktu. Nes pazeidimo sudetis nesikeicia. Draudimas negaliojo. 

    Tik turi lengvinancia aplinkybe jog tave suklaidino draudimo bendrove. Bet cia tas pats kaip ir draugo masina vairuok, kuris turi polisa, bet uz ji nesumokejo ir draudimas negalioja.

    Policijai neidomu. Teisme tai gali irodineti, jog elgeisi saziningai tave suklaidino trecioji salis, bei draudima lygiagreciai i civilini teisma paduoti del moralines zalos, nes pergyvenai labai ir daug nepatogumu patyrei. 

    Ar jus buvo tuose nagrinejimuose ? Ten vienintelis dalykas kuri vertina tik nebent jei sakai ne tu vairavai. As sutinku jog autorius nekaltas, bet is praktikos policija nesuks galvos

    Is esmes net kreiptis reiktu cab.lt , tegu jie savo nuomone pateikia. 

    Pagrindas, jog administracinėn atsakomybėn traukiamas žmogus nėra kaltas. Va tau ir pagrindas 🙂 

    O tu argumentuoji, todėl jog žinai ar tik spėji?

  6. Patarimas:

    1. Kreipimasis į draudimo bendrovę su visu paaiškinimu (pridedi protokolą). Privalėsi gauti atsakymą iš jų.

    2. Su gautu atsakymų kreipiesi į instituciją, kuri išrašė baudą ir pridedi draudimo atsakymą.

    3. Administracinės teisės pažeidimas tikėtina bus nutrauktas.

  7. Keisti tie draudimai. Man buvo atvejis, jog priekinių grotelių niekur nebuvo galima rasti (s-line). Draudimo ekspertas paskambinęs sakė pilnas internetas. O aš sakiau ar matei, kokia kaina? Viršija jūsų siūloma išmoka 🙂 Jis atsakė jog apie kainas nekalba... Davė suprasti jog reikia pačiam "dasidėti" 🙂

    Nusprendžiau rinktis jų siūlomą servisą. 8 mėn ieškojo grotelių.. Skambina, sako radom. Įdėjo.. Atvažiuoju atsiimti auto, sakau, kodėl grotelės prastesnės būklės negu prieš tai mano buvo? (subraižytos ir dažai atsilupę) sako tokias radom! 🙂

    Ai dar prisiminiau. Servisas sakė įdėsim ne S-line grotelės, nes jų rinkoje daugiau... Tada man trūko kantrybė 🙂

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...