Pereiti prie turinio

Splatt

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    905
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Splatt turinys

  1. Gal kas iš asmeninės patirties pasidalintų kokias pristatymo kainas galima išsireikalauti iš kurjerių (suprantu kad tai priklauso nuo siunčiamų kiekių ir kitų faktorių, tačiau vis tiek įdomu į kokią kainą reikėtų orientuotis derantis)? Labiausiai domintų LP Express, Omniva, Venipak. Suprantu, kad tai konfidenciali informacija, todėl lauksiu informacijos AŽ. Ačiū! :)
  2. Dėl Mistertango nieko negaliu pasakyti, kadangi neteko naudotis. Dėl Payseros - viskas kaip ir būtų šaunu, tačiau man labai nepatiko požiūris į klientą (kalbu apie iškilusių problemų sprendimus, atsakymo laiką į el. užklausas ir t.t.). Iš Payseros perėjau į Opay ir visiškai nesigailiu, nes požiūris į klientą - daug atsakingesnis. Greitai ir aiškiai sprendžiamos iškilusios problemos. Įkainiai šiek tiek žemesni ir t.t. Nesakau, kad Paysera yra blogai, tačiau bent jau mano atveju Opay labiau pateisino lūkesčius (nors ir ne visus). :)
  3. Gal būtų galima išgirsti kokių argumentų ar naujienų, kurios pagrįstų šį teiginį? Iš anksto dėkoju! :)
  4. Ar čia tik man ar šiandien neveikia Aliexpress apmokėjimo puslapis? Nei per Chrome, nei per FF, nei padarius rr...
  5. Ne, tai niekas tavęs nekaltina dėl to. Čia visiškai normalu, tiesiog pasakiau, kad dabar dauguma taip daro. O šiaip nuoširdžiai linkiu sėkmės populiarinant kanalą. :)
  6. 99 proc. p0rn, 1 proc. muzikos. :lol: Šių dienų realybė... :rolleyes:
  7. Tikiuosi temos autorius nesupyks, bet aš irgi mielai prisidėčiau prie Sportsdirect bendro užsakymo.
  8. Neišrasi dviračio... :lol: "Import VAT is not charged on item costing £15 or less"
  9. Ne, susikūriau antrą vartotoją, kad galėčiau save anonimiškai apginti... :lol: O jeigu rimčiau, tai "Coinservers" teisingai atsakė. Net nelabai ką ir galiu daugiau pridurti. :)
  10. Sklando legenda, kad kai Tave išgirsta Paypal'o support'as, tai net nebereikia jokių identifikacijų, nes automatinė balso atpažinimo sistema Tave atpažįsta jau iš balso... :lol: O jeigu rimčiau, tai labai malonus asmuo (bent toks įspūdis susidaro pabendravus). Sėkmės! :)
  11. Ne, čia manau ne tas variantas, kad kažkas bando apgauti, nes vokas bei laiškas atrodo, kad tikrai pašto. Bet ta nuotrauka su dalies siuntos uždengimu - tai tiesiog be komentarų... Nors imk ir skambink tuo numeriu į Kiniją ir aiškinkis kas per siunta... Išvis galėjo viską uždengti, nes nematau skirtumo...
  12. Ačiū, tada bent jau aišku iš kur toks siuntos kodas. O dabar dėl situacijos, kai net neįsivaizduoju kas gali būti siuntoje? Taip ir sakyti, kad vertintų savo nuožiūra ir viskas?
  13. Bet tai kažkaip pateikti informaciją apie siuntą reikia, o aš pagal tai kas pateikta man (t.y. siuntos kodas bei ta NEREALIAI INFORMATYVI NUOTRAUKA) net neįsivaizduoju kas čia gali būti.
  14. Sveiki, Kartas nuo karto siunčiuosi prekes iš Kinijos, tačiau praeitą savaitę gavau iš Lietuvos Pašto laišką, kad viena iš mano siuntų sulaikyta muitinėje. Na, pagalvosite ir kas čia įpatingo? Aš irgi taip galvojau, tačiau laiške pateiktas įtartintas siuntos sekimo kodas, kuris prasideda MT raidėmis ir baigiasi LT raidėmis. Visą laiką siuntos, kurios būdavo sulaikytos muitinėje, baigdavosi CN arba NL kodais, o čia LT. Pagal šį sekimo kodą nerandu visiškai nieko ką būčiau užsisakęs iš Kinijos. Dar vienas įdomus variantas, tai, kad antroje laiško pusėje nufotografuota dalis siuntos, t.y. dalis
  15. Tai bandyk susisiekti ir viskas... https://www.ups.com/content/lt/lt/contact/index.html
  16. Here you go: https://www.optimizesmart.com/two-powerful-ways-to-reduce-bounce-rate/
  17. Turiu pažįstamą, kuris tuom užsiima. Neverta, konkurencija didelė, kažko ypatingai naujo nepasiūlysi, o kaip jau kiti nariai minėjo - pelno marža nedidelė, todėl iš šios sferos uždirba tik tie, kurie generuoja dideles apyvartas.
  18. Vėl tikriausiai ne laiku ir ne vietoje įsikišiu, bet... 1500 eurų? Neretai iki 100 eurų nesiekiantys ecommerce TVS dizainai iš ThemeForest atrodo daug geriau nei kažkieno kurti unikalūs... Galbūt sakysite mūsų TVS unikali... O koks tikslas turėti unikalią TVS, jeigu el. parduotuvės funkcijas puikiai atlieka tokios TVS kaip woocommerce, opencart, magento ir t.t.? Jeigu ir rasit marketingo specialistą, tai jis tikrai nepasieks kažkokių rezultatų su tokiu dizainu bei prekių asortimentu... Reziumuojant - tiesiog pradedat ne nuo to galo...
  19. Nieko asmeniško, bet man atrodo, kad Jums derėtų iš pradžių paieškoti dizainerio...
  20. Mokėti ar nemokėti? Tiesiog reikėtų kažkaip įsivertinti. Teoriškai įsivaizduoju kaip būtų galima įvertinti visą tai (jeigu gyventume tobulame pasaulyje), tačiau praktiškai - nelabai įmanoma. Kažkaip sunku patikėti, kad pardavimai per mob. įrenginius apvalus nulis... Ar el. parduotuvė tikrai patogi naudotis per telefoną? Gal prekės labai brangios? Pirkėjai senyvo amžiaus? Per kur sekamos konversijos? Dėl mano anksčiau pateiktos el. parduotuvės: Sritis - grožio prekės. Lytis - 95 proc. moterys.
  21. Asmeninė statistika pagal Google Adwords konversijas - užsakymus... Computers - 74 proc. Mobile Devices - 17 proc. Tablets - 9 proc. Taigi, mobile devices + tablets kartu sudaro net 26 proc. Taip pat dar darau prielaidą, kad tikrai tam tikra dalis srauto peržiūri produktus savo telefone, bet užsakymus atlieka prie kompiuterio, todėl nereikėtų labai jau nuvertinti srauto iš mobiliųjų įrenginių bei planšetinių kompiuterių.
  22. Tikiuosi temos autorius nesupyks. Aš taip pat prisidėčiau.
  23. Galima. Ant tokių prekių dažniausiai būna nedidelis geltonas lipdukas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...