-
Pranešimai
698 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
6 -
Atsiliepimai
98.6%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
zawe Pranešimai
-
-
3. Ir dar kažkaip turiu apmokėti tuos 3% kuriuos Airbnb pasiima už tarpininkavimą? Ir ar tie procentai skaičiuojasi nuo mano i saskaita gautu pinigu ar dar nuo ko?
Airbnb surenka pinigus iš svečių ir jums perveda jau galutinę sumą, komisinius jie sau pasiima iškart. Komisinių sumą matysite atsaskaitose.
Analogiškai ir Booking.com.
-
Mane irgi domintų ši tema.
Arba affiliate principas kelionių rinkoje.
-
Galima pirkti projektą su FB puslapiu arba domeną
-
Straipsnių katalogai, į kuriuos galima užsiregistruoti ir talpinti neribotai: https://uzdarbis.lt/t285834/
-
Kiek teko matyti įvairiuose FB turgeliuose, tai tikrai yra susidomėjimas, žmonės perka.
Neįsivaizduoju kaip didelio verslo, tačiau ant kavos tikrai turėtų būti užsidirbama :)
-
Man 32, bet vis dar irgi su tokiom mintim pasiblaškau :) Ir tokių žmonių daug. Gyvenimas yra nuolatinis savęs ieškojimas ir bandymai. Nėra blogai išbandyti skirtingus darbus, pamatyti kas patinka, kas ne. Tačiau kas liečia uždarbį, tai daugiausia uždirba tie, kurie kryptingai mokosi ir siekia aukštumų vienoje, siauroje srityje.
Dėl suvirintojo - ar toks darbas tau patinka? Galima šioje srityje pasiekti irgi aukštumų. Nesu specialistė, bet teko bendrauti su žmogumi dirbančiu naftos platformose ir turinčiu itin aukštą suvirintojo kvalifikaciją. Aišku mokymai kainuoja, sertifikatų įvairiausių reikia, bet darbas ne su smulkmenom, o rimti projektai, atitinkamai ir atlyginimas.
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Kolegos Mariaus parašytas straipsnis paskelbtas Smartseo.lt tinklaraštyje. Verta paskaityti. Apie turinio klasterius, deja nedaug kas kalba. Kokia jūsų nuomonė, pasidalinkite komentaruose.
---- >>>>
Turinio klasteriai - kas tai?
Kaip informacinis puslapis gali būti reitinguojamas labai aukštai paieškoje ir sulaukti daugybės lankytojų? Tokį klausimą SEO agentūroms užduoda ne vienas tinklalapių savininkas Lietuvoje. Deja, apie turinio klasterius SEO profesionalai kol kas dažnai nekalba. Gal apie juos nieko nežino?
Kas yra turinio klasteris?
Turinio klasteris yra tam tikros struktūros turinio rinkinys. Įdomu tai, kad jis nėra jokia naujovė. Žinoma rinkodaros bendrovė Hubspot jį aprašė dar 2016 metais. Praėjo dveji metai ir SEO rinka šio reiškinio labai dažnai neišnaudoja. O be reikalo. Google turinio klasteriai patinka.
Kaip sukurti turinio klasterį? Labai paprastai.
Pirmiausia paruošiate pagrindinį turinį ir jo nukreipimo puslapį (landing page). Tikrai nereiktų pamiršti, kad šiame puslapyje lankytojas praleis kiek daugiau laiko, nei 2 minutes, todėl reiktų pasirūpinti ir išvaizda, ir UX. Pateikime konkretų pavyzdį, kad būtų paprasčiau įsivaizduoti. Pavyzdžiui, savo puslapyje norite pasidaryti informacinį puslapį apie… automobilių nuomą. Tai vienas iš ieškomiausių paieškoje raktinių temų šiuo metu. Puslapio URI turėtų būti optimizuotas pagrindinei temai – jusu-puslapis.lt/automobiliu-nuoma/.
Turinio klasteris susideda iš vieno pagrindinio turinio (pillar content) ir kelių šalutinio turinio vienetų – temų (topics). Taigi pagrindinis jūsų puslapis ir yra jusu-puslapis.lt/automobiliu-nuoma/. Tuo tarpu šalutiniai temų puslapiai turėtų būti papildomos temos, susijusios su automobilių nuoma. Tam reikia parašyti papildomus kelis straipsnius tokiomis temomis kaip:
- Kiek kainuoja automobilių nuoma Vilniuje?
- Kiek kainuoja auto nuoma Kaune?
- Kokie automobiliai nuomojami Vilniaus oro uoste?
- Kokios yra automobilių nuomos sąlygos Lietuvoje?
- Kaip išsinuomoti automobilį su vairuotoju?
- Kiek kainuoja mikroautobuso nuoma?
- Kokį automobilį išsinuomoti bernvakariui/mergvakariui?
- Prabangų automobilių nuoma Vilniuje?
- Ką reikia žinoti apie automobilių nuomą ilgesniam laikui?
- Ką daryti, jei nuomojamas automobilis pateko į eismo įvykį?
- Ir pan.
Kiekvienas straipsnis optimizuojamas tam tikram ilgam raktiniam žodžiui ir jo versijoms. Į pagrindinį turinį visų raktinių žodžių sukišti neįmanoma, todėl to daryti net nereiktų.
Turime vieną pagrindinį puslapį ir 10 straipsnių su labai dažnai ieškomais raktiniais. Kur tas turinio klasteris?
Kad padarytume tikrą turinio klasterį, reikia pritaikyti specialią vidinių nuorodų strategiją. Iš pagrindinio turinio puslapio turi eiti nuorodos į kiekvieną straipsnį. Straipsnyje taip pat turi eiti nuoroda į pagrindinį turinio puslapį. O dabar dėmesio! Tarpusavyje straipsnių sujungti nuorodomis nereikia! Jei taip padarysite, turėsite dar vieną puslapių tinklą, o ne klasterį.
Turinio klasterio palaikymas
Turinys sensta. Dėl šios priežasties yra rekomenduojama turinį atnaujinti kas 3-6 mėnesiai. Jau turite pasidarę turinio klasterį apie automobilių nuomą. Gal yra dar kokie raktiniai žodžiai, kurių lankytojai ieško? Pavyzdžiui „Kiek kainuoja išsinuomoti „džipą“?“. Galima nesunkiai paruošti dar vieną straipsnį ir tuo pačiu atnaujinti informaciją pagrindiniame klasterio puslapyje. Pageidautina parašyti ir paskutinio atnaujinimo datą. Tai gali būti daroma ir automatiškai ir rankiniu būdu – Google tai reikšmės neturi, nes jis pats fiksuoja pakeitimus, o štai lankytojas, pamatęs, kad puslapis atnaujintas seniai, gali iš jo išeiti neperskaitęs informacijos ir nepasivaikščiojęs po teminius puslapius. Jei UX geras, tai po teminius puslapius pasivaikščios dažnai, o tai automatiškai mažina „bounce rate“ procentą. Jei informaciniuose puslapiuose talpinama CPM ar CPC reklama, tai irgi „nuostolis“, nes kuo daugiau puslapių pamato lankytojas, tuo daugiau reklamos parodymų/paspaudimų galima sulaukti.
Kodėl turinio klasteriai patinka Google?
Priežastis viena ir ta pati oficiali, kurią Google nuolatos kartoja kalbėdama apie turinį internete: Google rodo aukštai tuos puslapius, kurie yra įdomūs ir naudingi lankytojams. Iš tikrųjų, daug informacinių straipsnių, vedančių į pagrindinį turinį padidina jo autoritetą. Kiekvienas straipsnis yra optimizuotas ilgam raktiniam žodžiui ir dažnai pritaikytas tam tikrai vietovei, todėl randamas ir lokaliojoje paieškoje. Ilgai užtrunkantys vartotojai irgi ženklas Google, kad turinys naudingas.
Bet čia reikia būti atsargiems. Labai greitai neatsargiais veiksmais galima viską sugadinti. Pakanka kelių SEO straipsnių nekokybiškuose puslapiuose, vedančių į teminius puslapius ir pagrindinio puslapio autoritetas gali sumažėti. Pozicijos bus prarastos.
Kas daroma tokiu atveju? Išorinis SEO yra nukreipiamas į pagrindinį klasterio puslapį siekiant parodyti Google, kad tai tas puslapis yra svarbiausias ir kertinis. Svarbiausia, kad darbai vyktų dviem „frontais“ – plėstųsi temų ratas ir atsirastų išorinių nuorodų.
Ar turinio klasteris gali būti naudojamas SEO straipsniams?
Iš esmės, taip. Tik straipsniai publikuojami ne skirtinguose tinklaraščiuose, o savame puslapyje. Tik reiktų nepersistengti su išorinėmis nuorodomis – akylai stebėti puslapių, iš kur jos gaunamos, reitingus.
Kad SEO straipsniai būtų įdomesni, visada galima įjuos įdėti video klipų, infografikų ir iliustracijų. Taip vartotojas užsiliks ilgiau net jei ir neskaitys pačio teksto. Vaizdinė informacija tikrai jį užlaikys.
Kodėl turinio klasteris – toks retas reiškinys Lietuvoje?
Turinio klasteris retas ir užsienyje. Tai daug darbo reikalaujantis procesas. Greito atsipirkimo čia būti negali, nes dirbant su autoritetu svarbūs metai, o ne mėnesiai. Lietuviai vis dar labai nekantrūs ir laukia itin greitų rezultatų, negalvodami apie tai, kas jų laukia ateityje.
Kita svarbi priežastis – turinio klasteriai netinka toms sritims, kur informacija greitai keičiasi. Tada reikės ją atnaujinti itin dažnai, nebus pastovumo pagrindiniame turinyje (tuo tarpu šalutinės temos ir net potemės augs labai sparčiai).
Reikalingas itin kokybiškas turinys. Taigi su žemos kokybės SEO turiniu čia tikrai nepasiseks. Tai gana nemaža investicija, kainuojanti mažiausiai 500 eurų (vienas didelis straipsnis + mažiausiai 10 kitų kokybiškų straipsnių), vertinant dabartinius tekstų rašymo įkainius Lietuvoje. Tolimesnis tokio turinio palaikymas atsieis mažiausiai 100-200 eurų per metus, tad per keletą metų susidaro gana nemaža suma.
Ar kainos ir darbo gausa neišgąsdins Lietuvos SEO rinkos? Kol kas atrodo, kad gąsdina net labai…
-
Paskelbk domeno pavadinimą, atsiras neturinčių ką veikti ir tau suras kontaktus ;)
-
Nėra super gero ar blogo parametro. Visi jie turi savo privalumų ir trūkumų. Tačiau visų jų visuma padeda susidaryti vaizdą apie tinklalapio poziciją ar "SEO sveikatą". Taigi, ignoruoti negalima nė vieno.
-
Ne vieną kartą teko girdėti skundus, jog lietuvių kalba itin mažai aktualios informacijos apie SEO, Google produktus ar reklamą. Iš tiesų internete daug pasenusios informacijos, todėl norintys spėti su laiku privalo skaityti informaciją anglų, rusų, prancūzų ar kinų kalba, tuo tarpu nemokantiems šių užsienio kalbų tenka rinkti trupinius informacijos iš įvairių smulkių šaltinių ir forumų.
Vieninteliai man žinomi, kuriuos galima priskirti prie reguliariai besidalinančių naudinga informacija, būtų:
Vladas Sapranavičius – Seminarų ciklas „El. komercija ir interneto rinkodara“
Daugiau informacijos trupinėlius tenka gaudyti SEO Lietuva FB grupėje arba bandyti nenuskęsti užsienio tinklaraščiuose pateikiamos informacijos jūroje.
Užsienio portalų apie SEO sąrašiukas čia.
Gal kas žino daugiau išties kokybiškų lietuviškų informacijos šaltinių?
-
Buvo šaunu prisiminti senas tiesas :) Tų laikų vienas geresnių straipsnių. Ir tarsi laiko mašina parodo mums skirtumus kaip viskas pasikeitė per mažiau nei 5 metus.
Pirmiausia, Google keitė savo algoritmus siekiant vieno pagrindinio tikslo – užtikrinti, jog per sekundės dalį žmogus atrastų būtent tai ko ieškojo. Paieškos sistemos siekis kuo geriau pateikti rezultatus, geriau identifikuoti kokio rezultato tikisi žmogus. Google paieškos sistema (nuo jos neatsilieka ir kitos paieškos sistemos) tapo tarsi dirbtiniu intelektu, protaujančia paieška, kuri nuspėja, prognozuoja ir stebi. O ir ją tampa sunku arba net neįmanoma pergudrauti prikemšant raktažodžių ar prisirenkant atgalinių nuorodų.Pirmiausia SEO tekstų užduotis – yra išspręsti tą problemą, kurią tikisi išspręsti žmogus įvedantis į paieškos laukelį tam tikrus raktažodžius. Turinys kuriamas negalvojant apie jo skaitytoją, rašymas vien dėl tinklalapio užpildymo neduoda naudos arba duoda labai trumpalaikę naudą. Todėl svarbiausia visada galvoti apie naudą, kurią gaus klientas, galvoti apie kuriamą pridėtinę vertę.
Iš čia.
Išvada - beraščiams geriau tekstų nerašyti, tegu kreipiasi į žmones, kurie žino ką daro, pavyzdžiui patį Marių. Juk niekas nenori, jog apendicito operaciją atliktų santechnikas perskaitęs porą straipsnių ir geriausiu atveju pažiūrėjęs youtube video ;)
- pasiklydau sureagavo į tai
- 1
-
Pabandyk paskaitinėti čia: https://moz.com/blog/category/link-building
-
Perku įvairius projektus su turiniu. Domina įvairios temos.
Gali būti apleisti, be lankomumo.
-
-
10 proc. nuolaida užsakant: https://www.booking.com/s/16_8/zavint54
-
Jei vėliau reikėtų straipsnių su atgaline nuoroda talpinimo auto tinklalapiuose - prašom kreiptis.
-
Šiandien net klausimas nekyla, ar įmonė turi interneto svetainę: kaip sakoma, jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur. Tačiau sukūrus šabloninius „apie mus“, „paslaugos“ bei „kontaktai“ puslapius, ramiai sėdėti ir laukti klientų apgulties dar negalima. Internautai nuolat ieško kažko originalaus, Google’as nenuilsdamas kartoja, jog reikia dirbti realiam žmogui, o ne kažkokiam robotui. Tinklaraščiai, kuriuose talpinami subjektyvūs straipsniai, susiję su siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, supažindinantys su įmonės gyvenimu iš arčiau ar tiesiog turintys sąsają su įmonės veikla, užsienyje itin populiarūs. Mūsų verslininkai į šią galimybę vis dar žiūri atsargiai. Ir veltui: laikas bei pinigai, investuoti į blog’o rašymą, atsiperka su kaupu.
Išauga prekės/paslaugos pardavimai
Ne paslaptis, jog kiekviena interneto svetainė kuriama siekiant pristatyti save klientui ir parduoti šiam prekę ar paslaugą. Iš asmeninės patirties žinome ir tai, jog įkyrus raginimas kažką įsigyti dažnai suveikia priešingai – pirkėjas atbaidomas. Į lengvai skaitomą, originalų tekstą subtiliai įpintos nuorodos, nukreipiančios tam tikro daikto/paslaugos link – viena efektyviausių reklamų. Žmogui, susidomėjusiam pateikta informacija, kyla natūralus noras įsigyti tai, apie ką skaitė. Jokios prievartos bei įkyraus siūlymo ir vuolia – pardavimai ženkliai šokteli!
Užmezgamas glaudesnis ryšys su klientu
Rašant įmonės tinklaraštį, rekomenduojama palikti galimybę svetainės lankytojams rašyti komentarus, taip išreiškiant savo nuomonę vienu ar kitu klausimu. Tikėtina, jog pasipils ne vien teigiami atsiliepimai. Taiklūs atsakymai į išreikštą kritiką rodo profesionalumą savo srityje bei atsakingą požiūrį į klientą, o taip pat padeda susidaryti nuomonę, kas aktualu tikslinei grupei.
Reguliarūs blogo’o įrašai sukuria betarpiško ir nuoširdaus bendravimo santykį taro kliento ir įmonės, formuoja tarpusavio pasitikėjimą (tai – itin svarbus komponentas siekiant aukštesnių pardavimų).
Parodomas įmonės išskirtinumas bei individualus požiūris
Įvedus bet kokį raktinį žodį į paieškos langelį, pasipila galybė nuorodų į skirtingas interneto svetaines – visose veiklos srityse verda arši konkurencija. Interneto svetainės dažniausiai yra gana šabloniškos, tad klausimas, kaip sulaikyti potencialų klientą nuo „back“ mygtuko spustelėjimo ir vizito į konkurentų tinklapį, lieka aktualus.
Tinklaraščiai – viena paprasčiausių galimybių parodyti tikrąjį „aš“ nepriklausomai nuo veiklos srities. Jei, pavydžiui, sukatės statybų sferoje, kuri iš pirmo žvilgsnio atrodo gana „sausa“, galite išreikšti savo asmeninę nuomonę, susijusią su darbui artimomis nūdienos aktualijomis, leisti žvilgtelėti į praūžusį įmonės vakarėlį iš arčiau (įrašus galima papildyti nuotraukomis ar vaizdo įrašais) ar pateikti praktiškų patarimų, kaip tam tikrus remonto darbus atlikti pačiam. Atsisakykite šabloniškų frazių ir formalumo, nevenkite kritikos bei ironijos. Skaitantieji susidarys įspūdį, jog kitapus ekrano sėdi paprasta, sava „chebra“: realu, jog tai ir taps pagrindiniu argumentu, paskatinusiu rinktis jus, o ne konkurentą!
Tinklaraščiai neabejotinai naudingi verslui, tačiau svarbu nepamiršti reikšmingos detalės – teksto turinio. Blog’o įrašų kūrimas reikalauja ne tik laiko, bet ir kūrybiškumo – prievarta neužkraukite šio darbo ant pavaldinių pečių ar neapsiimkite jo atlikti patys, jei realiai suvokiate, jog su žodžių menu jums nepakeliui… Kreipkitės į profesionalius rašytojus, įsipareigojančius reguliariai pildyti jūsų įmonės tinklaraštį kokybišku turiniu – aktualiu, originaliu, lengvai skaitomu bei įdomiu.
-
Prekių̨ ir paslaugų kainos patrauklumui parodyti verslas dažnai pasitelkia kainų palyginimus. Tokia informacija vartotojams naudinga, nes jie gali įvertinti pasiūlymų naudą. Konkurencijos taryba atkreipia dėmesį, kad reklamose skelbiama informacija apie kainas turi būti teisinga, išsami, pateikta taip, jog neklaidintų vartotojų.
Ši atmintinė turėtų padėti geriau palyginti kainas.
http://www.skaitykit.lt/wp-content/uploads/2017/05/Kainupalyginimoatmintine.jpg
Didesnį paveikslėlį galite matyti paspaudus dešinį pelės mygtuką ir pasirinkus "rodyti paveikslėlį". Arba paspaudus šią nuorodą: http://www.skaitykit.lt/wp-content/uploads/2017/05/Kainupalyginimoatmintine.jpg
Informacija iš Skaitykit.lt
- Rubezius , ITcore , iMindaugas ir 1 kitas sureagavo į tai
- 4
-
Įprasti straipsnių katalogai:
zavesys.lt
shorts.lt
atverk.lt
nuolaidubumas.lt
chatas.lt
facebookas.lt
Į šiuos galima užsiregistruoti ir talpinti neribotai.
Teminiai portalai:
neblondine.lt
moteruklubas.lt
fotoklubas.lt
ieskaukeliones.lt
skaitykit.lt
virtuvesmenas.lt
ritoshoroskopai.lt
Jei domina straipsnių talpinimas - kreipkitės AŽ.
-
Galiu pasiūlyti straipsnių talpinimą moteriškos auditorijos portaluose neblondine.lt bei moteruklubas.lt
Priimamos produktų apžvalgos, patarimai susiję su grožiu, sveikata, kosmetika, galimas ir įmonės pristatymas.
-
Prisijungimai į 6 katalogus: https://uzdarbis.lt/t285834/
-
Vis dar ieškau.
Domina viskas, kas nepatenka į kategoriją "seo straipsnių katalogai".
-
Ar tinklalapis apskritai indeksuojamas, ką rodo Search Console? Bent pagal kažkokius raktažodžius patenka į šimtuką?
3 mėnesiai yra labai mažai. Jei tai naujas tinklalapis, jam daug sunkiau užkopti į aukštas pozicijas, nei tai būtų poros metų tinklalapiui. Peržiūrėk konkurentų amžių, ko gero daugelis skaičiuoja ne vienerius metus.
Aktyviai atnaujinimas - labai reliatyvus pasakymas.
Kelios nupirktos nuorodos nieko nereiškia. Reikia daugiau nuorodų iš susijusios temos tinklalapių, iš socialinių tinklų, forumų (kodėl nėra nuorodos uždarbis.lt paraše?).
Jei tai teminis, aplink konkretų raktažodį besisukantis tinklalapis, nepamiršk, jog optimizuoti reikia ne tik tą raktažodį, tačiau ir sinonimus, ilgesnius raktažodžius. Kuo ilgesnis raktažodis (3-4 žodžiai pats tas), tuo lengviau optimizuoti.
O jei sugrįžtant prie esminio klausimo "kodėl?", tai aišku sudėtinga ką pasakyti nematant pačios situacijos ir tinklalapio. Klausimas abstraktus ir priežasčių gali būti šimtai.
-
Mintyse kartoju sau "nereikia, nereikia, negalima saldainių!". Rankos vynioja saldainį, plėšią šokolado plytelės pakuotę ar ardo sausainių pakelį. Mintyse "Ką tu darai?", o rankos jau tiesia skanėstą į burną. "Negalima!" - vėl kartoju sau, o gomuriu maloniai slysta saldėsis. Rankos ir liežuvis minčių neklauso.
Laimei man dabar jau retai taip būna. Bet suprantu, kokia yra kančia, kai negali susilaikyti ir neištuštinti saldumynų atsargų...
Mokesčiai užsiimant trumpalaike būsto nuoma
Verslo kūrimas ir vystymas
Atrašyta
Bookingas šiuo metu intensyviai siūlo surinkinėti pinigus per juos, tuo tarpu naujiems klientams registruojantis net nebematau kito varianto, tik tai, kad jie surenka pinigus. Tad teoriškai jie taip pat veikia kaip tarpininkas.
Visgi sąskaitose niekas nepasikeitė, PVM nuo jų mokėti reikia. "*VAT is subject to 'reverse charge' regulation".