Pereiti prie turinio

zawe

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    698
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    98.6%

zawe Pranešimai

  1. Dar pasižiūrėkite kas dirbate su Airbnb tai jie buvo įsiregistravę vmi ir vieno langelio principu surinkdavo pvm ir išrašydami sąskaitą jau išminusuodavo lietuvišką pvm tad už šias paslaugas papildomai mokėti nereikia.

    Bet čia buvo tik su Airbnb nes jie veikia kaip tarpininkai pinigai iš klientų pereina per juos ir tik po to nuomotojui, už Booking paslaugas pildyti FR0608 reikia nes jie veikia kaip skelbimo puslapis o ne kaip tarpininkas.

    Gan sudėtingai parašiau bet gal kažkas aišku :)

     

    Bookingas šiuo metu intensyviai siūlo surinkinėti pinigus per juos, tuo tarpu naujiems klientams registruojantis net nebematau kito varianto, tik tai, kad jie surenka pinigus. Tad teoriškai jie taip pat veikia kaip tarpininkas.

    Visgi sąskaitose niekas nepasikeitė, PVM nuo jų mokėti reikia. "*VAT is subject to 'reverse charge' regulation".

  2. Man 32, bet vis dar irgi su tokiom mintim pasiblaškau :) Ir tokių žmonių daug. Gyvenimas yra nuolatinis savęs ieškojimas ir bandymai. Nėra blogai išbandyti skirtingus darbus, pamatyti kas patinka, kas ne. Tačiau kas liečia uždarbį, tai daugiausia uždirba tie, kurie kryptingai mokosi ir siekia aukštumų vienoje, siauroje srityje.

     

    Dėl suvirintojo - ar toks darbas tau patinka? Galima šioje srityje pasiekti irgi aukštumų. Nesu specialistė, bet teko bendrauti su žmogumi dirbančiu naftos platformose ir turinčiu itin aukštą suvirintojo kvalifikaciją. Aišku mokymai kainuoja, sertifikatų įvairiausių reikia, bet darbas ne su smulkmenom, o rimti projektai, atitinkamai ir atlyginimas.

  3. Ne vieną kartą teko girdėti skundus, jog lietuvių kalba itin mažai aktualios informacijos apie SEO, Google produktus ar reklamą. Iš tiesų internete daug pasenusios informacijos, todėl norintys spėti su laiku privalo skaityti informaciją anglų, rusų, prancūzų ar kinų kalba, tuo tarpu nemokantiems šių užsienio kalbų tenka rinkti trupinius informacijos iš įvairių smulkių šaltinių ir forumų.

     

    Vieninteliai man žinomi, kuriuos galima priskirti prie reguliariai besidalinančių naudinga informacija, būtų:

     

    Vladas Sapranavičius – Seminarų ciklas „El. komercija ir interneto rinkodara“

     

    SEM.lt blog‘as

     

    Verslo sparnai tinklaraštis

     

    Daugiau informacijos trupinėlius tenka gaudyti SEO Lietuva FB grupėje arba bandyti nenuskęsti užsienio tinklaraščiuose pateikiamos informacijos jūroje.

    Užsienio portalų apie SEO sąrašiukas čia.

     

    Gal kas žino daugiau išties kokybiškų lietuviškų informacijos šaltinių?

  4. Buvo šaunu prisiminti senas tiesas :) Tų laikų vienas geresnių straipsnių. Ir tarsi laiko mašina parodo mums skirtumus kaip viskas pasikeitė per mažiau nei 5 metus.

     

    Pirmiausia, Google keitė savo algoritmus siekiant vieno pagrindinio tikslo – užtikrinti, jog per sekundės dalį žmogus atrastų būtent tai ko ieškojo. Paieškos sistemos siekis kuo geriau pateikti rezultatus, geriau identifikuoti kokio rezultato tikisi žmogus. Google paieškos sistema (nuo jos neatsilieka ir kitos paieškos sistemos) tapo tarsi dirbtiniu intelektu, protaujančia paieška, kuri nuspėja, prognozuoja ir stebi. O ir ją tampa sunku arba net neįmanoma pergudrauti prikemšant raktažodžių ar prisirenkant atgalinių nuorodų.

     

    Pirmiausia SEO tekstų užduotis – yra išspręsti tą problemą, kurią tikisi išspręsti žmogus įvedantis į paieškos laukelį tam tikrus raktažodžius. Turinys kuriamas negalvojant apie jo skaitytoją, rašymas vien dėl tinklalapio užpildymo neduoda naudos arba duoda labai trumpalaikę naudą. Todėl svarbiausia visada galvoti apie naudą, kurią gaus klientas, galvoti apie kuriamą pridėtinę vertę.

    čia.

     

    Išvada - beraščiams geriau tekstų nerašyti, tegu kreipiasi į žmones, kurie žino ką daro, pavyzdžiui patį Marių. Juk niekas nenori, jog apendicito operaciją atliktų santechnikas perskaitęs porą straipsnių ir geriausiu atveju pažiūrėjęs youtube video ;)

  5. Šiandien net klausimas nekyla, ar įmonė turi interneto svetainę: kaip sakoma, jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur. Tačiau sukūrus šabloninius „apie mus“, „paslaugos“ bei „kontaktai“ puslapius, ramiai sėdėti ir laukti klientų apgulties dar negalima. Internautai nuolat ieško kažko originalaus, Google’as nenuilsdamas kartoja, jog reikia dirbti realiam žmogui, o ne kažkokiam robotui. Tinklaraščiai, kuriuose talpinami subjektyvūs straipsniai, susiję su siūlomomis prekėmis ar paslaugomis, supažindinantys su įmonės gyvenimu iš arčiau ar tiesiog turintys sąsają su įmonės veikla, užsienyje itin populiarūs. Mūsų verslininkai į šią galimybę vis dar žiūri atsargiai. Ir veltui: laikas bei pinigai, investuoti į blog’o rašymą, atsiperka su kaupu.

     

    Išauga prekės/paslaugos pardavimai

     

    Ne paslaptis, jog kiekviena interneto svetainė kuriama siekiant pristatyti save klientui ir parduoti šiam prekę ar paslaugą. Iš asmeninės patirties žinome ir tai, jog įkyrus raginimas kažką įsigyti dažnai suveikia priešingai – pirkėjas atbaidomas. Į lengvai skaitomą, originalų tekstą subtiliai įpintos nuorodos, nukreipiančios tam tikro daikto/paslaugos link – viena efektyviausių reklamų. Žmogui, susidomėjusiam pateikta informacija, kyla natūralus noras įsigyti tai, apie ką skaitė. Jokios prievartos bei įkyraus siūlymo ir vuolia – pardavimai ženkliai šokteli!

    Užmezgamas glaudesnis ryšys su klientu

     

    Rašant įmonės tinklaraštį, rekomenduojama palikti galimybę svetainės lankytojams rašyti komentarus, taip išreiškiant savo nuomonę vienu ar kitu klausimu. Tikėtina, jog pasipils ne vien teigiami atsiliepimai. Taiklūs atsakymai į išreikštą kritiką rodo profesionalumą savo srityje bei atsakingą požiūrį į klientą, o taip pat padeda susidaryti nuomonę, kas aktualu tikslinei grupei.

     

    Reguliarūs blogo’o įrašai sukuria betarpiško ir nuoširdaus bendravimo santykį taro kliento ir įmonės, formuoja tarpusavio pasitikėjimą (tai – itin svarbus komponentas siekiant aukštesnių pardavimų).

     

    Parodomas įmonės išskirtinumas bei individualus požiūris

     

    Įvedus bet kokį raktinį žodį į paieškos langelį, pasipila galybė nuorodų į skirtingas interneto svetaines – visose veiklos srityse verda arši konkurencija. Interneto svetainės dažniausiai yra gana šabloniškos, tad klausimas, kaip sulaikyti potencialų klientą nuo „back“ mygtuko spustelėjimo ir vizito į konkurentų tinklapį, lieka aktualus.

     

    Tinklaraščiai – viena paprasčiausių galimybių parodyti tikrąjį „aš“ nepriklausomai nuo veiklos srities. Jei, pavydžiui, sukatės statybų sferoje, kuri iš pirmo žvilgsnio atrodo gana „sausa“, galite išreikšti savo asmeninę nuomonę, susijusią su darbui artimomis nūdienos aktualijomis, leisti žvilgtelėti į praūžusį įmonės vakarėlį iš arčiau (įrašus galima papildyti nuotraukomis ar vaizdo įrašais) ar pateikti praktiškų patarimų, kaip tam tikrus remonto darbus atlikti pačiam. Atsisakykite šabloniškų frazių ir formalumo, nevenkite kritikos bei ironijos. Skaitantieji susidarys įspūdį, jog kitapus ekrano sėdi paprasta, sava „chebra“: realu, jog tai ir taps pagrindiniu argumentu, paskatinusiu rinktis jus, o ne konkurentą!

     

    Tinklaraščiai neabejotinai naudingi verslui, tačiau svarbu nepamiršti reikšmingos detalės – teksto turinio. Blog’o įrašų kūrimas reikalauja ne tik laiko, bet ir kūrybiškumo – prievarta neužkraukite šio darbo ant pavaldinių pečių ar neapsiimkite jo atlikti patys, jei realiai suvokiate, jog su žodžių menu jums nepakeliui… Kreipkitės į profesionalius rašytojus, įsipareigojančius reguliariai pildyti jūsų įmonės tinklaraštį kokybišku turiniu – aktualiu, originaliu, lengvai skaitomu bei įdomiu.

     

    Originalas.

  6. Prekių̨ ir paslaugų kainos patrauklumui parodyti verslas dažnai pasitelkia kainų palyginimus. Tokia informacija vartotojams naudinga, nes jie gali įvertinti pasiūlymų naudą. Konkurencijos taryba atkreipia dėmesį, kad reklamose skelbiama informacija apie kainas turi būti teisinga, išsami, pateikta taip, jog neklaidintų vartotojų.

     

    Ši atmintinė turėtų padėti geriau palyginti kainas.

    http://www.skaitykit.lt/wp-content/uploads/2017/05/Kainupalyginimoatmintine.jpg

     

    Didesnį paveikslėlį galite matyti paspaudus dešinį pelės mygtuką ir pasirinkus "rodyti paveikslėlį". Arba paspaudus šią nuorodą: http://www.skaitykit.lt/wp-content/uploads/2017/05/Kainupalyginimoatmintine.jpg

     

    Informacija iš Skaitykit.lt

  7. Įprasti straipsnių katalogai:

    zavesys.lt

    shorts.lt

    atverk.lt

    nuolaidubumas.lt

    chatas.lt

    facebookas.lt

    Į šiuos galima užsiregistruoti ir talpinti neribotai.

     

    Teminiai portalai:

    neblondine.lt

    moteruklubas.lt

    fotoklubas.lt

    ieskaukeliones.lt

    skaitykit.lt

    virtuvesmenas.lt

    ritoshoroskopai.lt

     

    Jei domina straipsnių talpinimas - kreipkitės AŽ.

  8. Ar tinklalapis apskritai indeksuojamas, ką rodo Search Console? Bent pagal kažkokius raktažodžius patenka į šimtuką?

     

    3 mėnesiai yra labai mažai. Jei tai naujas tinklalapis, jam daug sunkiau užkopti į aukštas pozicijas, nei tai būtų poros metų tinklalapiui. Peržiūrėk konkurentų amžių, ko gero daugelis skaičiuoja ne vienerius metus.

     

    Aktyviai atnaujinimas - labai reliatyvus pasakymas.

     

    Kelios nupirktos nuorodos nieko nereiškia. Reikia daugiau nuorodų iš susijusios temos tinklalapių, iš socialinių tinklų, forumų (kodėl nėra nuorodos uždarbis.lt paraše?).

     

    Jei tai teminis, aplink konkretų raktažodį besisukantis tinklalapis, nepamiršk, jog optimizuoti reikia ne tik tą raktažodį, tačiau ir sinonimus, ilgesnius raktažodžius. Kuo ilgesnis raktažodis (3-4 žodžiai pats tas), tuo lengviau optimizuoti.

     

    O jei sugrįžtant prie esminio klausimo "kodėl?", tai aišku sudėtinga ką pasakyti nematant pačios situacijos ir tinklalapio. Klausimas abstraktus ir priežasčių gali būti šimtai.

  9. Mintyse kartoju sau "nereikia, nereikia, negalima saldainių!". Rankos vynioja saldainį, plėšią šokolado plytelės pakuotę ar ardo sausainių pakelį. Mintyse "Ką tu darai?", o rankos jau tiesia skanėstą į burną. "Negalima!" - vėl kartoju sau, o gomuriu maloniai slysta saldėsis. Rankos ir liežuvis minčių neklauso.

     

    Laimei man dabar jau retai taip būna. Bet suprantu, kokia yra kančia, kai negali susilaikyti ir neištuštinti saldumynų atsargų...

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...