Pereiti prie turinio

TheChosenOne

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.364
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Vidukas Kaip žiūrėti Shogun(ar kitus filmus) Iphone?   
    Plex turi kiek zinau download dalyka. Reiketu isirasyt i PC plex, atsisiusti seriala ir tada per iphone plex programele atsisiusti, kad ziuret offline. 
  2. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo xio Kokią antivirusinę naudojate   
    Windows Defender
  3. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Firminis Del automobilio: remontuotis ar parduoti?   
    Niekas geros masinos neparduoda 🙂 Ypac uz pigiai. As tai esu visada uz tai, kad susitvarkai ka turi ir vazineji. Nes nusipirkes kita irgi turesi tvarkyt. 
  4. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Firminis Del automobilio: remontuotis ar parduoti?   
    Niekas geros masinos neparduoda 🙂 Ypac uz pigiai. As tai esu visada uz tai, kad susitvarkai ka turi ir vazineji. Nes nusipirkes kita irgi turesi tvarkyt. 
  5. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Apocal "Privati valda", "Rezervuota klientams"   
    As manau ir turejo omenyje, kad gali kviesti traliuka, kad nutemptu. O ne pats savo rankom 😄 
  6. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Apocal "Privati valda", "Rezervuota klientams"   
    As manau ir turejo omenyje, kad gali kviesti traliuka, kad nutemptu. O ne pats savo rankom 😄 
  7. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo MartynasKu Kasko draudimas   
    Siaip jei yra kaltininkas ir jo draudimas tvarko, tai cia net menkiausios minties nera, kad del to kiltu draudimas. Nes tu neisnaudojai savo kasko ar civilinio draudimo pinigu. O siaip tai niekas ju nekontroliuoja. Atsikele, sugalvojo pakelt ir pakele. Man atrodo siaip sau priezastis labiau itikinama, nei, kad ivykis kur tu nekaltas ir yra kaltininkas. 
  8. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo EmilisR Ieškomas investuotojas kitoks automobilių verslas   
    Tik ivedus tokius log'us ar netaps garazinis servisas sunkiai ikandamas paprastam zmogui? 🙂 
  9. Patinka
    TheChosenOne sureagavo į Stanley Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  10. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo dragontrailz Ką rinkti į merus Vilniuje 2023 pirmame ture?   
    Tik uz Grazuli. As ne is Vilniaus, bet noriu cirko. 
  11. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo dragontrailz Ką rinkti į merus Vilniuje 2023 pirmame ture?   
    Tik uz Grazuli. As ne is Vilniaus, bet noriu cirko. 
  12. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo dragontrailz Ką rinkti į merus Vilniuje 2023 pirmame ture?   
    Tik uz Grazuli. As ne is Vilniaus, bet noriu cirko. 
  13. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo dragontrailz Ką rinkti į merus Vilniuje 2023 pirmame ture?   
    Tik uz Grazuli. As ne is Vilniaus, bet noriu cirko. 
  14. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Bountyhunter159 Sudegusi elektros ir buitinė technika.   
    Ne visai tokia situacija, bet senai senai tinklai isnesinejo skaitliukus is vidaus i lauka ir pajunge trifazi. Sudege TV, saldytuvas, zadintuvai ir t.t. 
    Tai be jokiu gincu, be nieko greit viska sutvarke. Net nereikejo jokiu pretenziju ar dar ko pildyt. Toks vaizdas, kad nenorejo oficialiai, kad tai butu nutike. Bet viska sutvarke. Tai jei niekas nepasikeite, tai gal vilties yra jei visgi kazkokia ju beda, kad geranoriskai padarys teisingai. Kaip ten kas buvo nezinau, nes dar vaikas buvau, tai cia tevai tvarkesi. Tik atsimenu fakta, kad draudimo nenorejo itraukt ir sutvarke patys.
    Bet aisku buvo prigauti ant fakto. O cia dabar neaisku kas kaltas. 
  15. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Bountyhunter159 Sudegusi elektros ir buitinė technika.   
    Ne visai tokia situacija, bet senai senai tinklai isnesinejo skaitliukus is vidaus i lauka ir pajunge trifazi. Sudege TV, saldytuvas, zadintuvai ir t.t. 
    Tai be jokiu gincu, be nieko greit viska sutvarke. Net nereikejo jokiu pretenziju ar dar ko pildyt. Toks vaizdas, kad nenorejo oficialiai, kad tai butu nutike. Bet viska sutvarke. Tai jei niekas nepasikeite, tai gal vilties yra jei visgi kazkokia ju beda, kad geranoriskai padarys teisingai. Kaip ten kas buvo nezinau, nes dar vaikas buvau, tai cia tevai tvarkesi. Tik atsimenu fakta, kad draudimo nenorejo itraukt ir sutvarke patys.
    Bet aisku buvo prigauti ant fakto. O cia dabar neaisku kas kaltas. 
  16. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo jkacinskas Randų šalinimas lazeriu   
    Zmogus paklause gal kas gali rekomenduot vilniuje klinika. Manau jis klinikoje ir pasikonsultuos ar jam verta ar ne daryt ir kokie sansai. O ne cia susirinkusiu klausyt 😄 
  17. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo sha-512 Tesla automobilių nuoma per Beast   
    Mano pazistamui buvo, kad turejo su citybee reikalu, nes ilenkta masina buvo. Jis neilenke, bet pagal taisykles turejo apziuret visa masina ir pranest ilenkima. Kadangi pranese po jo vaziaves, tai jam pripaisyt norejo. Tas pats ir su purvinu salonu. Jei nepamatei, kad gale kas nors apsivemes buvo ar kazka ir likt kaltu gali. 🙂 As noriu is tasko A i taska B nuvaziuot, o ne masina apziurinet. 
  18. Įdomu
    TheChosenOne gavo reakciją nuo JRU dingusi Omniva siunta   
    Man ir idomu kaip jie grazina pagal ceki. Jei siunti per pvz pastomata tai tiekrai niekas nezino kas ten.
    O pateikt ceki galiu kokio TV kuri nesenai pirkau ir sakyt, kad ji pradangino. Suprantu, kad TV i pastomata netilps, bet kaip pvz.
    Man buvo atvejis dar geresnis. Turejau pazistamai perduot viena dalyka, bet jos nebuvo namie. O vaziuot veliau neverta, nes gan tolokai. Tai idejau i pastomata kaip pasaugojima. Grizo ji po 3-4h ir nebebuvo nieko. Kaip Omniva sake, kad pasimete siunta. Nes atvare dezinfekuot pastomata ir kazkur pasimete ir atgal neidejo. Cia per pati covid'o ikarsti.
    Vienu zodziu pasimete siunta kurios jiem net liest nereikejo. ?
  19. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo coliuke157 Klaviatūros paieškose – pagalbos!   
    As kai mokinausi ir pajamos buvo limituotos, tai geriausia ka atradau kokybes/kainos santykiu, tai a4tech klaviaturos.
  20. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo iPauL Raspberry Pi 4B 8GB   
    Ne. Vienam grynai vaizdas nukepe, kitam nudege kazkuri ten itampos linija, trecias tiesiog nustojo veikt ir 0 gyvybes zenklu. Naudojam kokius 4 darbe ir taip kas metus kazkuris pradeda ozius rodyt. Ir jie ten naudojami ant TV ar tai paveiksliukus reklaminius rodyt ar web page atvaizduot ant TV. Nieko neskaiciuoja ir rimto nedirba, tai niekada nesirupinom papildomu ausinimu, nei ka pats gamintojas parduoda.
    As dar pats asmeniskai masinoje naudoju RPI jau kokius 5 metus, tai jau 3 dabar. Pirmas korteles gadindavo, bet jau visiskai. Kas savaite suvalgydavo kortele. Antram USB lizdai nustojo veikt. Trecias kolkas ilgiausias islaike ir jis yra RPI 2. Bet masinoje nelabai imu i galva, nes ten neaisku ar jis issijungia pats (turetu, bet klausimas ar suveikia ta funkcija) ir tiesiog gaunasi kaip pastoviai is elektros istraukiamas butu. Bet masinoje jam pastates 120mm kompo fan'a, tai bent niekada nesudege dar. ?
  21. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Violento Garantija ir prekes keitimas   
    Man kazkada aiskino, kad gamintojas keicia i naujesni modeli, jei nera seno jau gamyboje. Bet gamintojai buna duoda garantija pvz 12 men, o kitus 12 men (del istatymo) duoda pats pardavejas. Tai jei sugenda preke per pirmus 12 men ir reikia keist, tada gamintojas gali keist i brangesni varianta kuris atitinka tavo preke. O kadangi cia sugedo po 12 men, tai gali but, kad gamintojo garantijos nebera ir parduotuve is savo pinigu nenori ir turbut neprivalo duot prekes atitikmens uz dyka kuris pakeite tavo preke. Tai turbut variantas yra tik damoket arba uz ta pinigu suma issirinkt kita modeli. Cia kiek tiesos nezinau, bet taip buvo aiskinta kazkada. ?
  22. Naudinga
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Tmaster S22 ultra ar iphone 13 pro max ?   
    Tai, kad laidas visada buna ir prie android ir iphone. Pacio blokelio nebuna.
  23. Patinka
    TheChosenOne gavo reakciją nuo SPeed_FANat1c Mobilaus kondicionieriaus pasirinkimas   
    Kad man atrodo cia pagrinde del garso yra. Nes tas isorinis blokas skleidzia ji. Tai neaisku ar variantas del balkono ir ar nesigirdes.
    Tai as pasiulyt nieko negaliu. As dirbu imoneje kur pardavineja, bet reik pas juos klaust ka pasiulytu ir tada gavus pasiulyma as kaina paderinciau. Nes neisivaizduoju pats kuo siuo metu prekiauja, ka turi sandelyje ir kuris ten is ju geras. Nieko bendro su pardavimais neturiu ?
  24. Patinka
    TheChosenOne sureagavo į Dobrij Padėkime ukrainos kariams   
    Prieš pora savaičiu pas mano draugelio imone Ukrainečiai nusipirko tris visuregius, tai žmogus kuris atvažiovo atsiskaititi buvo su taše grynuju pinigu (banknotai po 50), o ten kur atvarem mašinos dar stovejo kokiu 20 busiuku ir džipu. Žodžiu, mums nepasirode kad yra finansavimo trukumas 
     
  25. Naudinga
    TheChosenOne gavo reakciją nuo Erikas013 Ratlankiai   
    Neprivalo.
    ET yra kiek milimetru tas rato viduris kur lieciasi jau prie masinos yra ilindes ar islindes nuo rato centro.
    Kuo didesnis ET tuo ratas labiau sulindes i vidu. Per didelis ET neuzsides nes lies padanga amortika. Sita issprest naudojamos rastafkes. Pvz ET38 su 2cm rastafkem padarys rata ET18.
    Jei uzdesi ET0 ar net -10, tada ratas lis lauk pro arkas.
     Pas mane ne golfas ir standartinis ET24 kokie. Naudoju ET15 ratus ir graziau atrodo, nes biski islinde.
    Bet cia viskas priklauso nuo padangu dydzio ir ratlankio plocio. Teko pasimatuot ET5 ratus su aukstom padangom, tai susukus pilnai vaira liete posparni.
    Geriausiai paieskoti kokiam golfu forume kas koki ET susidejas ir kaip atrodo ir kas tinka.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...