Pereiti prie turinio

nikasjohnsonas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    301
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Rembo123 Paypal limitacija gal kažkuriam buvo ?   
    Žmogus pats neseniai visų prašęs pagalbos staiga tapo profu?
    Dirba jis Paypal, kad profas?
    Vemt verčia jau nuo jo..
  2. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Stanley Pamestas Samsung Galaxy s5   
    rfi
  3. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Stanley Pamestas Samsung Galaxy s5   
    rfi
  4. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Stanley Pamestas Samsung Galaxy s5   
    rfi
  5. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Rembo123 Paypal limitacija gal kažkuriam buvo ?   
    Žmogus pats neseniai visų prašęs pagalbos staiga tapo profu?
    Dirba jis Paypal, kad profas?
    Vemt verčia jau nuo jo..
  6. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į batkiss kur bus galima losti nuo 2016 sausio 1?   
    cia speju bus prikises rankas pokeristas-europarlamentaras kad jo daugiau eitu i tonybet nes pries keleta metu niekam nerupejo online gambling
  7. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į Zenyh Kelionė į Amsterdamą.   
    Sveikas,
     
    Teko ir man praeitais metais aplankyti Amsterdamą su draugu :) Keliavom rugsėjo mėnesį, kai dar ten oras buvo šiltas. Už lektuvo bilietus sumokėjom ~100lt į abu galus, Einhoveną, o iš oro uosto vykom autobusu į traukinių stotį, iš ten į Amsterdamą, kelionė į vieną pusę ~20eur gaunasi. Jokio busto neužsirezervavom, nes galvojom, jog rasim tikrai pigiau, nei ką matėm internete, tačiau mūsų tokie spėjimai nepasitvirtino :D Tai nusprendėm miegoti parkelyje :) tikrai nebuvo taip blogai, kaip įsivaizdavom. Antrą dieną tęsėm busto paieškas ir pigiausias variantas buvo hostelis raudonųjų žibintų kvartale, ten radom lovą nakčiai už 70e žmogui (wooow), bet jau visgi nusprendėm apsistoti ties tuo ir nebeklaidžioti. Trečia naktis taip pat buvo praleista parkelyje :D Galiu pilnai teigti, jog Amsterdamas nėra tikrai iš tų pigiausių miestų. :) Jeigu reikia kažkokios pagalbos su pigiais skrydžiais, nuvažiavimu, apgyvendinimu, lauksiu tavo žinutės :)
  8. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  9. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į Trintukas Gyvenimo prasme - kur tu?   
    Žinau tik tiek, kad reikia kuo mažiau sukti galvą dėl viso to egzistencinio mėšlo ir nesirausti po liguistą savianalizę. Per 2000 metų žmonija apie dvasingumą ne kažką išsiaiškino. Paprasčiausiai praradome krypties pojūtį, nuėjome buržuazijos linkme ir viskas išsibalansavo. Dėl to atsiranda pas tam tikrų individų sumišimo pojūtis, nes pasaulis yra išprotėjęs ir jaunam žmogui sunku susigaudyti šioje beprotybėje. O tada pradedami kelti visi tie klausimai apie tai kokia tavo paskirtis šioje žemėje ir t.t.
    Geriausias vaistas būtų šiek tiek pamedituoti - taip suvaldysi minčių srautus, kurie taip dažnai apkartina kasdienybę. Po to reiktų susirasti mėgiamą užsiėmimą, kad ir grojimą gitara. Ir viskas, tiesiog apie tai nereikia daug mąstyti.

  10. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo geekas Ar investuojate į save, į savo sveikatą?   
    * Žuvų taukai + Wellman
     
    * Lengvas sportas
     
    * Kūno masės stebėjimas ir reguliavimas
     
    * Minimalus alkoholio vartojimas, nerūkymas
     
    Nepamenu kada paskutinį kart sirgau gripu.. :)
  11. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į dziu-mAn-dzy Pinigų įdarbinimas   
    Parasyk teksta pastraipom, nes dabar viskas sumalta, kancia skaityti.
  12. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Auksinis Realtrade- noriu paduoti i teisma.   
    Buvo man labai identisku problemu isejus i pliusa su Plus500 ir eToro:
     
    Tampe nervus, neatrasinejo, prase nusiust daugybe dokumentu, korteliu su kuriomis pildziau nuotraukas ir t.t., pavedimai i saskaita labai vangiai ejo. Buvo gal 3 papildymai is korteles ir 1 is paypal. Kai jau isejo pliusas, norejau viska i kortele persivest - puse sumos nusiunte i paypal, o del likusiu prasidejo "linksmybes"... :D
  13. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į Mindogas Idėjos jaunam ūkininkui   
    as dar nemates sklypo kad neitu privaziuoti,atsigabenti trasu ir pan :lol:
  14. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo KyCaS Paypal limited diskusija   
    This limitation cannot be appealed. Supraskit tiesiogine to zodzio prasme, po sio teiginio tokio accounto jau nepavyks niekad atlimituot. O kad raso, kad vienas prie ezero susirsinedamas per fb su Ashley atsiblokavo, kitas parases jau po pusvalandzio rado atbokuota acc :D Nesapaliokit ir neskleiski uzdarbieciam tokiu ereziju.. :)
  15. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į SnT ebay pardavejas pardave bloga telefona   
    keisti man zmones, kurie vaizduoja labai turtingus ir maivosi Iphonais, bet kai reikia sumoketi pora euru uz siuntima, smaukosi kaip kokie ubagai....
  16. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Auksinis plus500   
    Sveikas, jeigu nežinai nuo ko pradėti, geriau jau neužsiimk tuo investavimu :)
  17. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Auksinis Alternatyvos Paypal widraw ir valiutos konvertavimui.   
    tie 2 euriukai dar nieko palyginus su:
     
    * Ebay aukciono mokestis 10% nuo kainoos;
    * Paypal ampokėjimo mokestis 3-5% nuo kainos;
    * "Draugiškas" valiutų konvertavimas prieš išsigryninant
    * Legendinis 2 euriukų mokestis už gryninimą.
     
    Smulkiai prekiaujant atrodo nedaug, bet kai sukasi didesni skaičiukai, tai mokesčiai tikrai jaučiasi..
    Ir jei dar kas užsiima individualia veikla, tai dar papildomai 15% GPM'o nuo pajamų :D
  18. Patinka
    nikasjohnsonas sureagavo į eimis50 Paypal limit dokumentai   
    Tokias konsultacijas, kokias teiki tu, žmonės už dyką pasako, bet sveikinu pardavinėjant "orą" :)
  19. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Druski Verslas su dilgėlėmis - sulčių gamyba   
    Sveiki,
     
    Turiu tokį gana įdomų sumanymą - galbūt ir idėją. Teko nemažai skaityti apie piktybinį augalą - dilgėlę. Nors pavadinimas ir nekoks, tačiau iš dilgėlių išgautos sultys turi begales naudingų savybių, iš jų galima gaminti įvairius užpilus, pačias sultis ir pan. Vasarą karts nuo karto irgi išsispausdavau tokių sulčių :)
     
    Taigi, pati idėja - dilgelių sulčių gamyba
     
    Idėjai vystyt turiu beveik visko ko reikia:
     
    *Žinau vietų kur jų auga daug daug hektarų :)
    *Yra technika jas pargabenti (traktorius, priekaba, šienapjovė, trūksta tik rinktuvo)
    *Yra kapitalas visiems formulumams susitvarkyti
    *Gali būti nupirkta pramoninė sulčiaspaudė
    *Yra patalpų kur tuo užsiimti
    *Yra kas prižiūrėtų viską.
     
     
    Klausimas tik toks - kaip rasti užsakovus tokiam dalykui? Ta prasme aš galėčiau tiekti žaliavą (sultys), o jie galėtų gamintis iš jų įvairią produkciją. Panašiai kaip procesas vyksta su pienu.
  20. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Druski Verslas su dilgėlėmis - sulčių gamyba   
    Nea, po turgus tikrai neverta.. Apskritai manau neverta Lietuvoje tuo prekiauti, visų pirma dėl nepopuliarumo bei galbūt dėl netinkamos kainos. Mano dėdė pvz. užsiima įvarių maistinių grybų auginimu - tačiau visą produkciją eksportuoja į Prancūziją (perka restoranai) ir kaip sako Lietuvoje jie nekažką uždibtų, tačiau užsienyje tuos grybus labai vertina. Tas pats ir su dilgėlėmis, užsienyje beveik visi laukai jau sukultūrinti, o Lietuvoje vis dar yra vietų su gausiai užderėjusiom dilgelėm :D. Šiaip tai tūrėtų būtų sezoninis verslas, todėl jau reiktų ruoštis tam dabar. Šiaip tikrinau ir kainas už 100proc dilgelių sultis - visur gana skirtingai, tačiau jos tikrai nėra pigios, o tai viena iš priežasčių dėl ko verta imtis šio reikalo :)
     
     
     
    Kiek išspaudžiau kažkaip nepamenu, tačiau aš mėgdavau maišyt su kitais vaisiais ar daržovėm - obuoliais, apelsinais ir pan. Jeigu gert vien tik iš dilgėlių, tai jos ir taip aišku, kad nebus skanios, jaučiamas aitrumas :)
  21. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Druski Verslas su dilgėlėmis - sulčių gamyba   
    Sveiki,
     
    Turiu tokį gana įdomų sumanymą - galbūt ir idėją. Teko nemažai skaityti apie piktybinį augalą - dilgėlę. Nors pavadinimas ir nekoks, tačiau iš dilgėlių išgautos sultys turi begales naudingų savybių, iš jų galima gaminti įvairius užpilus, pačias sultis ir pan. Vasarą karts nuo karto irgi išsispausdavau tokių sulčių :)
     
    Taigi, pati idėja - dilgelių sulčių gamyba
     
    Idėjai vystyt turiu beveik visko ko reikia:
     
    *Žinau vietų kur jų auga daug daug hektarų :)
    *Yra technika jas pargabenti (traktorius, priekaba, šienapjovė, trūksta tik rinktuvo)
    *Yra kapitalas visiems formulumams susitvarkyti
    *Gali būti nupirkta pramoninė sulčiaspaudė
    *Yra patalpų kur tuo užsiimti
    *Yra kas prižiūrėtų viską.
     
     
    Klausimas tik toks - kaip rasti užsakovus tokiam dalykui? Ta prasme aš galėčiau tiekti žaliavą (sultys), o jie galėtų gamintis iš jų įvairią produkciją. Panašiai kaip procesas vyksta su pienu.
  22. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Druski Verslas su dilgėlėmis - sulčių gamyba   
    Sveiki,
     
    Turiu tokį gana įdomų sumanymą - galbūt ir idėją. Teko nemažai skaityti apie piktybinį augalą - dilgėlę. Nors pavadinimas ir nekoks, tačiau iš dilgėlių išgautos sultys turi begales naudingų savybių, iš jų galima gaminti įvairius užpilus, pačias sultis ir pan. Vasarą karts nuo karto irgi išsispausdavau tokių sulčių :)
     
    Taigi, pati idėja - dilgelių sulčių gamyba
     
    Idėjai vystyt turiu beveik visko ko reikia:
     
    *Žinau vietų kur jų auga daug daug hektarų :)
    *Yra technika jas pargabenti (traktorius, priekaba, šienapjovė, trūksta tik rinktuvo)
    *Yra kapitalas visiems formulumams susitvarkyti
    *Gali būti nupirkta pramoninė sulčiaspaudė
    *Yra patalpų kur tuo užsiimti
    *Yra kas prižiūrėtų viską.
     
     
    Klausimas tik toks - kaip rasti užsakovus tokiam dalykui? Ta prasme aš galėčiau tiekti žaliavą (sultys), o jie galėtų gamintis iš jų įvairią produkciją. Panašiai kaip procesas vyksta su pienu.
  23. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo wytas008 pardavejas neatsako   
    palauk 40 dienų ir tada jeigu neatsiųs prekės galėsi sakyt bye bye pinigėliai.. neklaidink pirkėjo, jeigu pardavėjas neatsako per 1-2 savaites gali iškarto atidaryt Dispute per Paypal, tuo labiau jei pardavėjas yra privatus asmuo ir pardavinėja vieną ar kelis daigtus. Per 40-45d jeigu nesikreipi į Paypal tada tau jau nebegalioja pinigų susigrąžinimo garantija
  24. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo Blackbeard Ar laikyti pinigus PayPal?   
    Skrill'as tai ne Paypal - ten tokių nesąmonių kaip limitavimas iš oro nebūna :)
  25. Patinka
    nikasjohnsonas gavo reakciją nuo tdk 2014 metų tikslas - bmw?   
    Temos autorius biškį pasikėlęs.. studentas ir dar sako"aš svetur nevergausiu", o paskuj kažkur už varganą 0.5 etatą pats vergavo ir žalojo savo vertingąsias smegenėles, nors galėjo pasiekti savo tiksla žymiai greičiau ir mąstyti apie kitą...
    Aš prieš kokius 3 metus (po pirmo kurso) buvau irgi įšsikėlęs tikslą per vasarą užsidirbti 10k+ Lt. Studentas - natūralu, trūko pinigų norint gyvent nepriklausomai ir pilnavertiškai. Visgi pasirinkau variantą - teko pirmą kartą iškeliauti 4 mėn padirbėti UK. Vykau vienas, tas mane ir užgrūdino pakovot už save, įgyjau didesnį pasitikėjimą savimi, sutikau daug įdomių žmonių, patyriau tikrai nemažai įdomių nuotykių, todėl ir dabar prisiminus tuos laikus veide atsiranda šypsena :). Tikslas buvo pasiektas laiku, nuo tada ir atsirado poreikis turėti DAUGIAU, bet be emigracijos. Nuo tada ir prasidėjo ekstremalių išbandymų metas :D, o kai atėjo laikas įsigyti BMW e46 320d 110kw, supratau, kad man jis jau per prastas... :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...