Pereiti prie turinio

ebay pardavejas pardave bloga telefona


Rekomenduojami pranešimai

Iphone pirkau per ebay, garso mygtukas neveikia, plius priristas... nors skelbime nurodyta buvo kad atristas o apie gedimus nenurodyta..

 

Ar turesiu moketi pinigus uz siuntima atgal? Pries iskeliant case, buvo parasyta lygtai, kad pardavejas nepriima atgal (no returns).

 

We'll send you an email when the seller responds to your request. If you're not able to agree on a solution or the seller has not responded by 28 Aug, 2015, you can ask us to step in and help.

If you and your seller need more time to sort things out, your request will stay open until 19 Sep, 2015.

 

Mane dar domina sita dalis: you can ask us to step in and help.

 

Kur rasti mygtuka, kad ebay isikistu i sita case??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirkėjas nesutiks su grąžinimu, tai 99 procentais pasiliksi ir telefoną ir gausi pinigus. Jei sutiks, tai prašyk kad sumokėtų ir už siuntimą atgal, nes čia ne tavo kaltė

 

Man ir panaši situacija, tik tai, kad pardavėjas šiuo atveju gal nelabai kaltas. Pirkau telefoną (naują) ir gavęs pastebėjau, kad turi gamyklinį defektą (pilnas internetas apie jį), iškėliau bylą (case), toliau įvyko problemos aptarimas ir galiausiai jis sutiko jį gaut (pagal jo ten taisykles, grąžinimo koda tam telefonui priskyrė), bet dėl grąžinamos sumos ir siuntimo išlaidų nieko nerašo, užklausiau, tačiau jokio atsakymo negavau. ebay puslapyje rodo, kad turi visą sumą grąžinti (toje byloje Refund total) , bet ką daryt, jei jis tik už telefoną grąžins, o už siuntimą/muitinimą ne (turiu omenyje, atsiuntimą iki manes ir muitinimą (pagal Global shiping programą siųstas buvo) - kuris kainavo puse telefono kainos)? Ir kaip išsireikalauti išsiuntimo atgal sąnaudas (dėl šito tai praradęs viltį, nes kiek internete skaičiau, čia pardavėjo geranoriškumo reikalas) ? Gal kas patarsit, kaip tokiu atveju elgtis?

 

Beje kai pardavėjas sutiko su grąžinimu, tai toje case nieko apart foto ir tracking numerio įdėjimo negalima daryt. Aišku telefoną išsiunčiau pardavėjui (jaučiu paskubėjau), visu pirmą reikėjo gal išsirekalauti siuntimo išlaidas? Ar ir išsiuntus galima reikalauti?

Redagavo nerazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man ir panaši situacija, tik tai, kad pardavėjas šiuo atveju gal nelabai kaltas. Pirkau telefoną (naują) ir gavęs pastebėjau, kad turi gamyklinį defektą (pilnas internetas apie jį), iškėliau bylą (case), toliau įvyko problemos aptarimas ir galiausiai jis sutiko jį gaut (pagal jo ten taisykles, grąžinimo koda tam telefonui priskyrė), bet dėl grąžinamos sumos ir siuntimo išlaidų nieko nerašo, užklausiau, tačiau jokio atsakymo negavau. ebay puslapyje rodo, kad turi visą sumą grąžinti (toje byloje Refund total) , bet ką daryt, jei jis tik už telefoną grąžins, o už siuntimą/muitinimą ne (turiu omenyje, atsiuntimą iki manes ir muitinimą (pagal Global shiping programą siųstas buvo) - kuris kainavo puse telefono kainos)? Ir kaip išsireikalauti išsiuntimo atgal sąnaudas (dėl šito tai praradęs viltį, nes kiek internete skaičiau, čia pardavėjo geranoriškumo reikalas) ? Gal kas patarsit, kaip tokiu atveju elgtis?

 

Beje kai pardavėjas sutiko su grąžinimu, tai toje case nieko apart foto ir tracking numerio įdėjimo negalima daryt. Aišku telefoną išsiunčiau pardavėjui (jaučiu paskubėjau), visu pirmą reikėjo gal išsirekalauti siuntimo išlaidas? Ar ir išsiuntus galima reikalauti?

 

Kiek pats esu susidūręs su panašiais atvejais, visuomet buvo išspręsta byla mano naudai. Jeigu pardavėjas nesutinka sumokėti už siuntimą, tuomet kreipiesi į ebay ir jie išspręs. Dažnai labai padeda tiesioginis skambutis į jų support centrą. (pirkėjas nėra kaltas, jog gauna ne tokią prekę, kokia buvo skelbime, todėl pardavėjas turi atlygint visus nuostolius - panašia politika ir vadovaujasi ebay

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek pats esu susidūręs su panašiais atvejais, visuomet buvo išspręsta byla mano naudai. Jeigu pardavėjas nesutinka sumokėti už siuntimą, tuomet kreipiesi į ebay ir jie išspręs. Dažnai labai padeda tiesioginis skambutis į jų support centrą. (pirkėjas nėra kaltas, jog gauna ne tokią prekę, kokia buvo skelbime, todėl pardavėjas turi atlygint visus nuostolius - panašia politika ir vadovaujasi ebay

 

Kaip supratau galima tik skambinti, email rasyti nera jiems galimybes? Konktaktu skiltyje nematau kaip jiems parasyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki dar syki,

 

tai va situacija tokia, grazinau brokuota telefona, pardavejas grazino tik telefono kaina (be siuntimo islaidu, t.y. be siuntimo jam ir man). Nezinau ka daryt, skambinau i eBay, tai sake parasyti pardavejui ir palaukt diena ir jei nieko nebus, ir vel skambinti, bet kazkaip man nepasirode labai optimistiskai... Gal kas patarsit ka tokiu atveju daryt.

Redagavo nerazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki dar syki,

 

tai va situacija tokia, grazinau brokuota telefona, pardavejas grazino tik telefono kaina (be siuntimo islaidu, t.y. be siuntimo jam ir man). Nezinau ka daryt, skambinau i eBay, tai sake parasyti pardavejui ir palaukt diena ir jei nieko nebus, ir vel skambinti, bet kazkaip man nepasirode labai optimistiskai... Gal kas patarsit ka tokiu atveju daryt.

 

Labas,

 

na tai pasiskaityk return taisykles pardavėjo aprašyme. Kas apmoka grąžinimą. Dėl jo siuntimo išlaidų, jeigu tai brokuotas telefonas buvo, gali dar pasigynčiti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...