Pereiti prie turinio

Skirmantas14

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    606
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    92.1%

Skirmantas14 Pranešimai

  1. Nusijuokiau, kai paskaičiau aukščiau esančius komentarus ? Visų pirma PPC "SPECIALISTAI", katik paminėjote, kad tapti PPC senior gali užtrukti 3 metai, daug greičiau nei SEO. O suprantat kodėl? Tiek Facebook, tiek Google ar kiti dideli PPC kanalai long-term strategijoje yra aiškiai išdėstę - norime, kad PPC darytų sukurtas dirbtinis intelektas - AI. Tai reiškia, kad PPC reklamą galės sukurti bet koks žmogus, o visa strategija parengs AI.

    SEO darbas nėra kaip anksčiau, kai galėdavai viską padaryti pats. SEO specialistai dabar yra dažniausiai strateginiai žmonės ir sujungia programuotojų, dizainerių, rašytojų, outreacherių komandas bendram tikslui. SEO turi daug dinamiškumo, dideles perspektyvas augti į CMO.

    Žinoma, tam, kad tamptum pripažintu SEO specu, turi parodyti savo rezultatus, o kažokiems rezultatams pasiekti gali trukti nuo 6-18 mėn.

  2. URL struktūrą rekomenduoju daryti tokią: puslapis.com/viesbucio-pavadinimas/ .

     

    Į viešbučio puslapį turėtų būti galima pasiekti per visas kategorijas:

    puslapis.com/hotels/salis/miestas/

    puslapis.com/hotels/salis/

    puslapis.com/hotels/

    O galbūt tam tikri viešbučiai ir puslapis.com/ (t.y. tituliniame puslapyje).

     

    Į META pavadinimą nedėčiau Šalis, miestas, nebent atlikote raktažodžių tyrimą ir paaiškėjo, kad viešbučio ieško tokiomis frazėmis: Viešbučio pavadinimas Vilniuje, Viešbučio pavadinimas Lietuvoje (nemanau, kad žmonės taip ieško).

    Todėl META pavadinime nenaudokite šalių ir miestų.

     

    Kategorijų aprašymai turėtų būti pačiose kategorijose, o ne viešbučių puslapiuose, kitaip susidursite su turinio dublikacija.

  3. Pasenusi informacija kurti kiekvienam long-tail raktažodžiui atskirą straipsnį.

     

    Google supranta raktinių žodžių sinonimus ir jų variacijas, todėl tokie raktažodžiai kaip:

    Kiek kainuoja automobilių nuoma Vilniuje?

    Kiek kainuoja auto nuoma Kaune?

     

    Turėtų būti viename straipsnyje. Apskritai kainos puslapis tai pačiai paslaugai turėtų būti vienas, nepaisant to, kad jie paslaugų kainos skiriasi pagal vietovę.

     

    Kalbat apie UŽSIENIO tendencijas, tai kodėl dar apskritai kalbat apie "straipnių katalogus", kurie vienareikšmiškai pasenęs reikalas ir tie, kurie naudojasi tokiais metodais anksčiau ar veliau gaus kirtį per pozicijas. O kadangi SEO vyksta su tikslu, kad pozicijos laikysis ilgą laiką, tai kam išvis naudoti straipsnių katalogus, kurie vėliau neigiamai įtakos projekto pozicijas ir jo autoritetą (kurį sunku vėliau atstatyti).

  4. Jei klientai įmonės, tai su tavim niekas nenorės bendrauti, jei negali išrašyti PVM SF.

    Yra toks dalykas kaip PVM susigrąžinimas, kai VMI tau perveda kelis ar keliasdešimt tūkstančių PVM pinigų.

    Taigi jei pleti veiklą tai tikrai naudinga.

     

    P.S. Čia samprotavimai remiantis konkrečios prekybos/paslaugų įmonės veikla.

     

    Įmonei, kuri sumoka PVM ir vėliau jį susigrąžina, tai realiai ji atgauna savo pinigus, kuriuos prieš tai sumokėjo. O rašai, kad klientas nenorės bendradarbiauti su tais, kurie nemoka PVM. Tai tokiu atvėju yra paprasčiau dirbti su tais, kurie nemoka PVM, nes nereikės vėliau jo susigrąžinti. :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...