Pereiti prie turinio

Afex

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.162
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo ato555 "Informacinės sistemos" VGTU ar KTU ?   
    KTU yra pirmaujantis IT srityje universitetas, kiek metų atsimenu visada taip ir buvo. Negaliu skayti kad ten viskas idealu, bet, kad suteikia geras salygas tai tikrai. Labai skatina pačius studentus domėtis ir kurti naujoves, jei reikia nuperka reikalingus prietaisus, sistemas suteikia slaygas patiems daug ką išbandyti. Universitete dirba gana stiprūs doktorantai, kurie visada padės jeigu senieji neužsiims. Man KTU tikrai patiko.
     
    Vienareikšmiškai už KTU. Nes ir pats diplomas labiau vertinamas ;)
  2. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo ato555 "Informacinės sistemos" VGTU ar KTU ?   
    KTU yra pirmaujantis IT srityje universitetas, kiek metų atsimenu visada taip ir buvo. Negaliu skayti kad ten viskas idealu, bet, kad suteikia geras salygas tai tikrai. Labai skatina pačius studentus domėtis ir kurti naujoves, jei reikia nuperka reikalingus prietaisus, sistemas suteikia slaygas patiems daug ką išbandyti. Universitete dirba gana stiprūs doktorantai, kurie visada padės jeigu senieji neužsiims. Man KTU tikrai patiko.
     
    Vienareikšmiškai už KTU. Nes ir pats diplomas labiau vertinamas ;)
  3. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo ato555 "Informacinės sistemos" VGTU ar KTU ?   
    KTU yra pirmaujantis IT srityje universitetas, kiek metų atsimenu visada taip ir buvo. Negaliu skayti kad ten viskas idealu, bet, kad suteikia geras salygas tai tikrai. Labai skatina pačius studentus domėtis ir kurti naujoves, jei reikia nuperka reikalingus prietaisus, sistemas suteikia slaygas patiems daug ką išbandyti. Universitete dirba gana stiprūs doktorantai, kurie visada padės jeigu senieji neužsiims. Man KTU tikrai patiko.
     
    Vienareikšmiškai už KTU. Nes ir pats diplomas labiau vertinamas ;)
  4. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo ato555 "Informacinės sistemos" VGTU ar KTU ?   
    KTU yra pirmaujantis IT srityje universitetas, kiek metų atsimenu visada taip ir buvo. Negaliu skayti kad ten viskas idealu, bet, kad suteikia geras salygas tai tikrai. Labai skatina pačius studentus domėtis ir kurti naujoves, jei reikia nuperka reikalingus prietaisus, sistemas suteikia slaygas patiems daug ką išbandyti. Universitete dirba gana stiprūs doktorantai, kurie visada padės jeigu senieji neužsiims. Man KTU tikrai patiko.
     
    Vienareikšmiškai už KTU. Nes ir pats diplomas labiau vertinamas ;)
  5. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo ato555 "Informacinės sistemos" VGTU ar KTU ?   
    KTU yra pirmaujantis IT srityje universitetas, kiek metų atsimenu visada taip ir buvo. Negaliu skayti kad ten viskas idealu, bet, kad suteikia geras salygas tai tikrai. Labai skatina pačius studentus domėtis ir kurti naujoves, jei reikia nuperka reikalingus prietaisus, sistemas suteikia slaygas patiems daug ką išbandyti. Universitete dirba gana stiprūs doktorantai, kurie visada padės jeigu senieji neužsiims. Man KTU tikrai patiko.
     
    Vienareikšmiškai už KTU. Nes ir pats diplomas labiau vertinamas ;)
  6. Patinka
    Afex sureagavo į vilsta Prisistatymas: kam aktuali Kickstarter/Indiegogo tema?   
    Sveiki visi,
     
    Į šį forumą užklydau visai netikėtai, ieškodamas bendraminčių, kuriuos domintų „Kickstarter” tema.
     
    Prieš tris metus įgyvendinau savo projektą (knyga apie VoIP telefonijos verslą) per „Kickstarter”, surinkęs 200 rėmėjų iš 35 pasaulio šalių. Gavęs reikiamą finansavimą išleidau knygą ir patalpinau ją į Amazon.
     
    Po sėkmingo debiuto „Kickstarter” tema mane labai sudomino, nes versle surinkti išankstinius užsakymus iš užsienio klientų pristatant tik idėją ar prototipą yra tikrai kažkas nerealaus. Ypač kalbant apie jauną verslą, kai produktų autoriai dar nežino, ar jų produktas iš vis kažkam aktualus.
     
    Buvau tikrai užsidegęs pasidalinti tuo su kuo daugiau lietuvių, tad nusprendžiau parašyti knygą „Įgyvendink idėją per „Kickstarter”. Sutelktinio finansavimo vadovas”, kurią išleidau visai neseniai. Joje paprastai ir aiškiai žingsnis po žingsnio supažindinama, kaip pasiruošti sutelktinio finansavimo kampanijai ir savo patirtimi dalijasi 16 kūrėjų iš Lietuvos, jau praėjusių šį kelią.
     
    Tad jei jus domina „Kickstarter” tema ar savarinkška leidyba Lietuvoje ar per Amazon, rašykite man.
     
    Tikiu, kad susitiksime ir kitose temose ;)
  7. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo dealeris Bitcoin investavimo galimybės dabar   
    Investuojant į bitcoin galiama uždirbti ne tik ilguoju laikotarpiu, Juolab kai kaina pastaruosius metus šokineja 2-3 kartus. Tačiau rimtai investicijai, turbut kaip sake dealeris, reiktų tiketis pelno tik po kelių ar keliolikos metų.
     
    Nepaisant visų skeptikų, kožkodėl bitcoinas dar gyvuoja. Ar gyviuos ateityje, niekas to nežino. Lygiai taip pat, kažkam pradėjus masiškai pirkti akcijas, kaina gali pakilti keletą kartų, čia veikia tie patys akcijų prekybos dėsniai. (Tik didelius kiekius turintys akcijų savininkai daro įtaką jų kainai).
    Kas del bankų, abejoju ar patvirtins bitcoin, nes cia būtų jų pripažinimas, kad virtuali valiuta yra gėresnė, ir tai tik dar labiau paskatintų žmones pereiti prie virtualios valiutos.
  8. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Edgarasx Kurį banką ir kodėl jūs renkatės?   
    Sweed, nes
     
    Daug bankomatų, jie leidžia išsiimti pinigus smuliom kupiūrom. Kiek žinau , jei neklystu, nevisi tai leidžia.
    Didžioji dalis pervedimų eina per šį banką, tai kažkiek sutaupoma. (populeriausias Lietuvoje)
    Kažkada turėjasu Zoom (jaunimui gerai).
    Kaupiami lojalumo taškai, mainomi į prizus.
    Mažiausia bankroto tikimybė, nes skandinavų tinklas.
    Turiu Classic kreditine kortele, kuri turi pakankamai nemažai privalumų perkant iš užsienio. Nedidelis menesinis mokestis. Jei prireiktų galima skolintis 29d be palūkanų.
     
    Naudojų jį nes jis man asmeniškai tinka labiausiai. Kekvienam asmeniui manau reikia žiūrėti individualiai, priklauso nuo to ka jis veikia gyvenime, kiek dažnai ir kokiomis aplinkybėmis atlikinėja pavedimus ar naudoja kitas paslaugas.
  9. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Zanas Baigta.   
    Tai aisku neorginalas cia, esme ta, kad yra lakrodziu klasifikavimas pagal kokybe, A, AA, AAA, Kuo pigiau perki, tuo jo kokybe blogesne, tuo blogesne uz orginala. Siuo atveju kokybe bus nebloga, taciau uz tokia suma perkamas laikrodis taip pat nera orginalas. Kam idomu,daugiau info apie klasifikavima rasite internete.
  10. Patinka
    Afex sureagavo į Vilkates IT sektoriaus gigantų ketvirtinių rezultatų apžvalga   
    Rezultatų skelbimo sezonas pasiekė piką ir jau sulaukėme didžiųjų IT sektoriaus atstovų ketvirtinių pasiekimų bei rezultatų pristatymo konferencijų.
     
    Didžiųjų IT sektoriaus įmonių ketvirtiniai pasiekimai leidžia geriau įvertinti viso sektoriaus padėtį ir perspektyvas. Pirmiausia rinkos dalyviai sulaukė procesorių kompiuteriams ir išmaniesiems įrenginiams gamintojos Intel (INTC) ketvirtinių rezultatų. Įmonės pirmo ketvirčio pardavimai praktiškai nepakito, lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, tačiau grynasis pelnas išaugo 4% (met./met.). Pastaraisiais metais įmonė susidūrė su mažėjusiais asmeninių kompiuterių, kuriuose galima rasti Intel procesorius, pardavimais ir augančiais išmaniųjų prietaisų pardavimus, kurie dažniausiai naudoja konkurentų ARM tipo procesorius. Ši tendencija buvo matoma ir pirmojo ketvirčio rezultatuose. Klientų kompiuterinių sistemų pajamos smuko 8% (met./met.), kadangi stalinių kompiuterių platformos pardavimai buvo 16% (met./met.) mažesni. Tačiau planšetinių kompiuterių platformos pardavimai buvo 45% (met./met.) didesni. Verta atkreipti dėmesį į tai, jog duomenų centrų sistemų pardavimai išaugo 19% (met./met.). Bendrovės pagrindinių produktų segmentų veiklos pelnus galima palyginti „Pagrindinių Intel segmentų veiklos pelnai“ grafike. Nuo metų pradžios įmonės akcijų kaina sumenko apie 8%.
     
     
     
     
    Praėjusią savaitę investuotojų dėmesį patraukė socialinio tinklo valdytojo Facebook (FB) ketvirtiniai pasiekimai. Tiek bent kartą per dieną prisijungiančių vartotojų (DAU), tiek bent kartą per mėnesį prisijungiančių vartotojų (MAU) skaičius ir toliau augo, tačiau pardavimų augimas (+42% met./met.) dėl neigiamos stiprėjusio JAV dolerio įtakos nebuvo toks spartus, kaip tikėjosi analitikai (+49% met./met.). Socialinio tinklo vartotojų augimo tempo lėtėjimas matomas žemiau esančiame grafike. Be to, kaip ir anksčiau žadėjo, įmonė ženkliai didino išlaidas: tyrimų ir plėtros išlaidos šoktelėjo 133% (met./met.), reklamos išlaidos augo 92% (met./met.). Verta paminėti, jog analitikų prognozių nepasiekė ir Facebook konkurentas Twitter (TWTR).
     
     
     
     
    Operacinės sistemos Windows kūrėjos ir planšetinių kompiuterių Surface gamintojos Microsoft (MSFT) ketvirtiniai rezultatai parodė, jog pardavimai kilo 6% (met./met.) dėl išaugusio susidomėjimo debesų kompiuterijos paslaugomis, su kuriomis ir yra siejama įmonės ateitis. Tačiau pelnas buvo neigiamai paveiktas vykdomos restruktūrizacijos, stiprėjusio JAV dolerio ir beveik ketvirtadaliu sumažėjusių licencijavimo (Windows, Office ir kitos programos) pajamų. Ženklių pasikeitimų tikimasi antroje metų pusėje, kadangi bus rinkai pristatyta naujoji operacinė sistema Windows 10, kuri bus nemokama daugumai vartotojų. Šie pokyčiai kelia nerimą investuotojams, kurie siekia įvertinti galimus įmonės pelningumo pokyčius. Be to, reikšmingų įmonės valdymo pokyčių ženklus galėjome pastebėti praėjusią savaitę vykusioje konferencijoje, kurioje buvo pranešta, jog Microsoft išmaniuosiuose telefonuose ateityje bus galima naudotis konkurentų operacinėms sistemoms (Apple iOS ir Google Android) skirtomis programėlėmis.
     
    Paieškos internete tinklapio gigantės Google (GOOGL, GOOG) pirmo ketvirčio pardavimai nepateisino analitikų lūkesčių, o pelnas, atskaičius vienkartines išlaidas, taip pat buvo mažesnis nei prognozuota. Rezultatai patvirtina investuotojų baimes, jog įmonės augimas lėtėja. Pagrindinis Google pajamų šaltinis yra iš reklamos gaunamos pajamos, tačiau pastaraisiais metais reklamos internete rinkoje išaugo konkurencija dėl ženkliai populiarėjančių socialinių tinklų. Taip pat Google akcininkų nerimą didina augančios išlaidos, pavyzdžiui, tyrimų ir plėtros išlaidos šoktelėjo 30% (met./met.).
     
     
     
     
     
     
     
    Apple (AAPL) ketvirtiniai pasiekimai pranoko analitikų prognozes dėl sparčiai augusių išmaniųjų telefonų pardavimų ir net 33% (met./met.) šoktelėjusio ketvirtinio pelno. Didelio pasisekimo Azijos rinkose sulaukė didesnį ekraną turintis iPhone 6 Plius išmanusis telefonas. Nors JAV išlieka didžiausia Apple rinka (36% visų pardavimų), tačiau jau šį ketvirtį pardavimai Kinijoje sudarė 29% visų pajamų, kas parodo augančią Azijos rinkų svarbą IT bendrovėms. Žemiau esančiame grafike matome, jog svarbiausias Apple produktas yra išmanieji telefonai, generuojantys daugiau nei 69% pajamų. Ateityje tikėsimės išvysti naujausio Apple produkto Watch pardavimus, kurių naujausiuose rezultatuose dar nebuvo.
     
     
     
    Bendrą IT sektoriaus padėtį galima įvertinti pažvelgus į žemiau esančius grafikus, kuriuose matome, jog didžiųjų sektoriaus atstovų pajamų augimo tempas pastaraisiais ketvirčiais lėtėja, o grynasis įmonių pelningumas išlieka gana didelis (15-25%), tačiau pirmą 2015 m. ketvirtį daugumos nagrinėtų įmonių pelningumas mažėjo ir užminė analitikams mįslę, ar kritimas tęsis ir likusią metų dalį.
     

    Investicinės galimybės










    Pasiekti IT sektoriaus bendroves investuotojams yra gana lengva, kadangi didžiausios šio sektoriaus atstovės kotiruojasi pagrindinėse pasaulio biržose (daugiausiai JAV). Žinoma investuotojai gali skirti dalį investicinio portfelio ETF fondams, siekiantiems apimti didžiąją dalį IT sektoriaus įmonių. Žinomiausias ir didžiausias toks ETF fondas yra Technology Select Sector SPDR (XLK), kuris kotiruojamas JAV akcijų biržoje jau daugiau nei 16 m. Verta atkreipti dėmesį į tai, jog didžiausia fondo pozicija yra Apple (AAPL), sudaranti beveik 18% viso investicinio portfelio, o antra pagal dydį pozicija yra Microsoft (MSFT), sudaranti beveik dešimtadalį portfelio.
     
     
     
    Norintiems turėti labiau diversifikuotą investiciją, verta atkreipti dėmesį į Vanguard Information Technology ETF (VGT), kuris aprėpia beveik 390 IT sektoriaus įmonių, tačiau Apple akcijos vis vien sudaro didžiausią investicinio portfelio dalį (~17%).
     
     
     
    Taip pat verta atkreipti dėmesį ir į First Trust Dow Jones Internet Index Fund (FDN), kurį sudaro įmonės, generuojančios ne mažiau nei 50% pajamų iš paslaugų, teikiamų internete. Ši strategija leidžia išvengti tų IT sektoriaus įmonių, kurių veikla koncentruojasi į fizinių produktų gamybą. Dėl šios priežasties fondo investiciniame portfelyje nerasime Apple (AAPL), o jo didžiausios pozicijos yra Amazon.com (AMZN), Google (GOOGL) bei Facebook (FB).
     
    Matome, jog IT sektorius išlieka šiuolaikinio progreso variklis, tačiau pasižymi nuožmia konkurencija ir dėl to šio sektoriaus atstovai turi nuolatos dėti didžiules pastangas, kad sugebėtų išlaikyti turimas rinkos dalis ir neatsiliktų nuo konkurentų. Trumpuoju laikotarpiu IT įmonės susiduria su neigiama stiprėjusio JAV dolerio įtaka. Tačiau vidutiniu laikotarpiu ir toliau rinkos dalyvių rezultatus veiks vis populiarėjantys išmanieji prietaisai ir mažėjanti asmeninių kompiuterių paklausa
     
     
     
     
     
     
     
    Saltinis LHV bankas
     
     
     
     
     
  11. Patinka
    Afex sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  12. Patinka
    Afex sureagavo į eXPy 100 000 bilietų po 1 PLN autobusu   
    Gal kam pravers informacija:
     
    100 000 reasons to travel with PolskiBus.com!
    Great Spring Bonanza starts today!
     
    PolskiBus.com Great Spring Bonanza introduces promotion codes for more than 100 000 tickets at the price of 1 PLN + 1 PLN booking fee
    The tickets can be booked from today till 31 May 2015
    The promotion concerns all PolskiBus.com routes for travel period
    from 22 April to 19 June 2015
    To join the offer just enter the promotion code – WIOSNA
    Do not hesitate, go to www.polskibus.com and enjoy tickets at the price
    of 1 PLN + 1 PLN booking fee!
     
    Today, April 22, is this day that every traveler has the opportunity to take part in The Great Spring Bonanza. Market leading national carrier PolskiBus.com welcomes the Spring with this special offer which is exceptional opportunity for our existing and new clients to purchase tickets for high level of quality and comfort journey. The Great Spring Bonanza offers more than 100 000 tickets at the price 1 PLN + 1 PLN booking fee, that can be booked from now until May 31 for trips between 22 April and 19 June 2015. Promo tickets are available across the whole PolskiBus.com route network. To get tickets at this wonderful price just go to the www.polskibus.com website and enter the promotion code – WIOSNA. Do not wait and book right now!
     
    Have you been waiting for PolskiBus.com promotion? We have fantastic news! Great Spring Bonanza is about to start offering more than 100 000 tickets at the most competitive price of 1 PLN + 1 PLN booking fee! What should you do to benefit from the promotion? Just go to www.polskibus.com and when booking the tickets, enter the promotion code – WIOSNA in the appropriate box. Be one of 100 000 lucky winners!
     
    Piotr Pogonowski, Director of Marketing and Communications said: "PolskiBus.com as the market leading national carrier and one of the most reliable and popular brands in Poland is happy to introduce our Great Spring Bonanza with a more than 100 000 tickets for the price of 1 PLN + 1 PLN per booking! In addition, this is the first time that our passengers have the opportunity to take advantage of promotional codes, which is a prelude to the next surprising promotional campaigns! This special offer is aimed to our regular and loyal customers, as well as those who not tried our service yet. Do not delay, the sooner you decide, the more chances you have to hunt the promotional tickets as the great opportunity to travel in high quality comfort among the whole PolskiBus.com network in coming sunny months".
     
    PolskiBus.com passengers travel on board buses featuring free Wi-Fi, comfortable reclining leather seats, air-conditioning, toilet, wheelchair access and free refreshments (on selected routes). All Van Hool and ADL Plaxton buses that comprise the fleet of PolskiBus.com provide a high level of security and comfort. Ticket prices for all PolskiBus.com services are available from PLN 1 + PLN 1 booking fee and you can get them at www.polskibus.com.
     
    More details on the current offer and promotion codes can be found on the www.polskibus.com website and on the company's fan page on Facebook www.facebook.com/polskibus. The Regulation of the promotion can be found here. You're welcome!
  13. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Prattler Bitcoin - virtuali valiuta paremta P2P technologija   
    Galima pastebėti tokią tendensiją, kad kekvienas didesnis kritimas (>100 USD) Bitcoin kainos nesumažina tiek kiek ji buvo prieš tai. Paminėsiu keletą: pirmas iki lapkričio kritimas- iki 60usd, antras ~ 260, Vakar - iki ~370. Po kekvieno kritimo kaina vėl atsistato iki buvusios ir vėl muša rekordus.
  14. Patinka
    Afex sureagavo į Savanoris13 Referendumas - Tautos valia   
    Aš netyčia pamačiau šitą temą ir pasibaisėjau tokiais atsakymais, netgi prisijungiau, kad parašyti... Žmonės, ar Jūsų smegenys nors kiek veikia? Ir jūs tikitės kažkokį verslą kurti, uždirbti, gerai gyventi, nuveikti kažką turinčio vertę?!
     
    tiems, kas čia rašo, kad parduotos žemės niekas neišves, siūlyčiau parduoti savo namus - jų taip pat niekas neišveš. Tik jūs ten nebegyvensit, gal dar pabūsit laikinais įnamiais. Paskui tik pastumdėlių vaidmuo. Aš jums verslo terminais paaiškinsiu, jeigu jums tokie akivaizdūs dalykai "nedaeina". Jeigu nebus referendumo ir valdžia įteisins Lietuvos žemės pardavimą, tai reiškia Lietuvos piliečių išskirtinių teisių į Lietuvos teritorijos nuosavybę praradimą. Čia panašiai kaip versle prarasti patentą, ar kažkokias kitas išskirtines teises. Valstybę galima laikyti savotiška akcine bendrove, kurios akcininkai - piliečiai. Lietuvos žemė dabar mažomis rinkos kainomis kainuoja maždaug 50-100 mlrd. Lt. Kaina yra mažesnė, negu Vakarų valstybėse mažiausiai 5 kartus, jeigu ne 10 kartų. Be to, šis turtas sukuria vertę, tarkim per 10 metų normaliai dirbant žemė atsipirktų. Maža to, jis nenuvertėja, neturi jokių amortizacinių atskaitymų. Taigi, iš tikrųjų visa tai pinigais galima įvertint 0,5 trln. Lt ar netgi daugiau... Lietuvos Respublikos pilietybė užtikrina, kad šis turtas bus naudojams tik išskirtinai mūsų, Lietuvos piliečių, bendruomenėje. Dabar teisės bus atimtos ir padarytos viso pasaulio žmonių. Be jokių saugiklių bus parduodama ES, NATO, EBPO (priklauso pusė pasaulio valstybių) ir bet kuriam ne Lietuvos piliečiui, turinčiam nuolatinę gyvenimo vietą Lietuvoj (galima gaut pažymą už 7 tūkst Lt bet kam). Taigi, priklausys visiems žmonėms. Mums, kaip piliečių bendruomenei tai reiškia ~0,5 trln. Lt bendro turto praradimą. Čia panašiai, kaip AB būtų panaikintos akcijos ir turtą galėtų iš varžytinių supirkti kas nori. Jei mums pavyktų išsaugoti savo teises referendumo būdu, tai kiekvienas parašas būtų virš Milijono Lt vertės (skaičiuot mokat?). Jeigu jūs manot, kad keli tūkst. Lt gauti už parduotą užsieniečiams žemę yra pakankamas užmokestis atsisakyt savo valstybės užtikrinamų išskirtinių teisių į savo Tėvynę, kurios lai būna net pinigais įvertinamos milijonais, tai aš esu nusivylęs jūsų protiniais sugebėjimais, ponai. :(
     
    Čia ekonominiai skaičiavimai yra netgi pačioj paskutinėj vietoj. IŠ esmės mes netenkam savo Valstybės. Lietuvos valstybei žemė yra paskutinis turtas, kuris mums visiems priklauso išskirtinėmis teisėmis. Visa kita jau parduodama užsieniečiams, kurie daugelį sričių "įsisavino" ir tai yra nebe Lietuvos turtas. Jei mes netenkame paskutinio savo turto, tada Lietuvos piliečiams niekas nebepriklauso. Pasaulio piliečiai gali lygiai tokiom pačiom teisėm pirkt-parduot Lietuvoje viską. Kas atsitinka su bendrove, kai jai jau niekas nepriklauso išskirtinėmis teisėmis? Tokia bendrovė nebeturi prasmės, ji uždaroma. Valstybės po šio veiksmo faktiškai galutinai nebelieka. Nebėra prasmės turėti Lietuvos Respublikos pilietybę. Pavyzdžiui, būdamas lenku Lietuvoj, aš galėčiau imt Lenkijos pilietybę, nes koks man skirtumas? Žemę, kaip ir bet ką kita aš galėsiu pirkt lygiai tokiom pat teisėm, kaip LR piliečiai. T.y. Lietuvos pilietybė man naudos nebeduoda. Vienintelis, kas liks, tai Lietuvos valdžia, kuri dar bus iškirtinai Lietuvos sumautas turtas. Tačiau, šitas "turtas" mums pridarė tiek skolų ir privedė tautą prie išnykimo ribos per rekordiškai trumpą laiką. Kartais pagalvoji, kad emigraciją skatino specialiai. Juk su tokiu absurdišku argumentu "žemė dirvonuoja" dabar lengviau Lietuvą parduot visiškai ir lengvai pasipelnyt. Taigi, valstybė užsidaro. Aš pats verslininkas, bet man pinigai šitoj vietoj mažiausiai rūpi. Jūs pagalvokit, ta bendrovė "Lietuvos valstybė" buvo kurta TŪKSTANČIUS metų. Mūs pagimdžiusios kartų kartos dirbo ir kovojo, kad mes turėtume šį turtą. Išskirtines savo teises. IR man sunku pasidaro, kai pagalvoju, kad mano sūnūs eis prašyti darbo pas užsieniečius, kurie čia valdys viską. Duos kelis juanius, ar dolerius, eurus ir turės dirbt. Jeigu ne - atsiveš pigesnių užsieniečių (indai, kinai), juk laisvo žmonių judėjimo niekas neribos. Kur dėtis mano vaikams? Eiti dirbti samdiniais? Vietoj to, kad turėtų žymiai geresnes sąlygas ir patys sau susikurtų sąlygas. KĄ, mes nieko neverti? Arba grįš lietuviai emigrantai iš užsienio su uždirbtais pinigais. O čia jau viskas parduota, kainos ne tik, kad kosminės, bet išvis užsienio didžiosios korporacijos niekad neparduos, per daug gera žemė... Jiem paprasčiausiai pasakys: "važiuok į Bangladešą, ten dar liko, o čia mūsų". Štai toks verslas ir "globali rinka". Tarp kitko, ar jums teko skaityti apie tikrąjį žodžio "GENOCIDAS" apibrėžimą? Pasidomėkit, pravers. Jei nenorite net normaliai skaičiuoti, tai kas čia yra tikrieji "runkeliai"?
    Aišku, galima visaip pasirinkti, tačiau ar tikrai verta naikinti bendrus mūsų namus ir mūsų vienintelį tikrą turtą? Parduoti VISKĄ?> Gerai pagalvokit, ponai...
  15. Patinka
    Afex sureagavo į tomixsi Photoshop " Stick Man" Art 2011   
    Na ka,vis idomu paziureti savo senus darbus.Manau dauguma zmoniu zinot kas yra Stick Man,tai figureles kurios susideda is apskritimo ir keletas liniju,trumpai tarent basliukai :D Sitas darbas buvo kuriamas su pele,ir bandziau ispausti kuo idomesniu efektu,PVZ:Sviesa,linijos,seselei ir panasei.Na ka manu zmones kurie supras galbut patiks sis darbelis :) Realistiskai cia nieko ispudingo,tiesiog kompozicija,zaidimas su apsvietimais,bandymas kurt BG,bandymas parodyti judesi bandymas isgaut kazka naujo :) na ka ENJOY THE VIDEO :)
     
    1 DALIS

     
    2 DALIS

  16. Patinka
    Afex sureagavo į adv.inc Web saugumo spragos   
    Autoriui patarčiau filtruoti visus kintamuosius, bei atsisakyti .php plėtinių savo puslapyje (kadangi dauguma automatizuotu SQLInjection'u toolsu nebeveiks, bei mažesnė rizika, kad kažkam atsiras idėja tikrint toki puslapi -> http://stackoverflow...-using-htaccess )
     
    Bei sistemingai tvarkyti visas klaidas, kurias nurodo ivairus scanneriai, jie tam is sukurti.
     
    Info apie tavo DB:
    DB: flightdb2 Tables: ads airlines airports airports_dafif airports_gad airports_oa countries countries_oa fb_users facebook flight_all flights locales photos planes routes tripit_tokens trips users votes
     
    Viskas parodyta tik pazintiniais tikslais, nepadarant jokios zalos puslapiui ir savininko prasymu. Jeigu reikia pagalbos kreipkis, pakonsultuosiu ka daryti ir ko vengti.
    Galiu pasakyti jog tragiškas saugumas tam puslapyje, tiksliau nėra saugumo.
     
    Administratoriui patarčiau išjungti tą puslapi kuo greičiau.
     
    Nuotrauka is web-shello:
  17. Patinka
    Afex sureagavo į Min2liz Web saugumo spragos   
    Afex, juos mažiausiai domina tos taisyklės. Svarbu parodyt kas čia vadas. Paprastas pavyzdys - aš. Turiu įspėjimą ir net neįsivaizduoju už ką :) Kažkas ten apie įžeidinėjimus, bet ką įžeidžiau ir ką rašiau, nerasi nė su žiburiu. Taigi anyway, geriau neklausinėk, nes čia rimtų "verslininkų" forumas. (:
     
    P.S.
     
    Arba žinutė bus ištrinta, arba gausiu +1 įspėjimą. Kas yra kritika ne kiekvienas dar supranta (:
    Sorry už oofftopic, nesusilaikiau neparašęs
  18. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo bi0dileet Web saugumo spragos   
    Nesupratot klausimo. Man reikia suzinoti kaip nulausti, o ne kaip apsisaugoti :D
  19. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
  20. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
  21. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Panvezys Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveikas Almiuxas, invite. Ačiū daryz ir mariuxz už palaikymą :) . Atkreipsiu dėmesį į tavo pasttabas- VDabar ;)
  22. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
  23. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
  24. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
  25. Patinka
    Afex gavo reakciją nuo Invite Sveiki visi ko dar nepažystu   
    Sveiki, Aš Robertas. Uždarbyje jau nei daug nei mažai 6 su virš metų. Deje per tą laiką jokių įspėjimų nespėjau gauti :D . Esu vienas iš tų apkerpijusių forumo senbuvių :D . Esu iš Tauragės tačiau teko pagyventi ir Kaune bei Vilniuje. Manę nedažnai pamatysite forume. Dažniausiaii sandėrius atlieku tyliai :).
     
    Čia apsilankau kažko ieškodamas ir beveik visada randu to ko ieškau. Mėgstu pirkti iš forumiečių. Deje nekartą buvau ir apgautas, teko nesėkmingai investuoti į apgavikus. Bet tokios pamokos moko...
     
    Pirmasis apsilankymas. Jei neklystu ieškojau kur pasikeisti telefono papildymą į dolerius :D. Aišku forumas patiko.
     
    Savo IT kelią pradėjau dar anksčiau. Pradžioje dirbau kaip grafikos dizianeris (tuo dažnai užsiimu ir dabar), toliau sekė Lineage2 projekto plėtra (Kažkada buvo didžiausias l2j projektas Lietuvoje- "L2-faction" Laikai keičiasi, teko viską baigti) Taip pradėjau kurti webus. Dabar užsiimu daug įvairių dalykų, domiuosi IT, grafika, programavimu, it sauga, serveriais, nieko konkrečiai.
     
    Per keletą metų susiradau daug bendraminčių kurie ir dabar padeda įvairiose situacijose. Kadangi domino verslas ir informatika įstojau ir baigiau "Verslo informatikos" bakalaurą VU KHF, pasisekė įsidarbinti jaunesniuoju programuotoju IT įmonėje.
    Dabar stosiu į KTU magistrą PSI arba ISI specialybę.
     
    Kuo šis pranešimas įpatingas- tai "1000" mano pranešimas forume. (Jų buvo tikrai daugiau, bet mano atvirumas turbūt nevisada sužavi forumo moderatorius). Esu tinginys, forume lankausi tik kai turiu laisvo laiko arba kažko ieškodamas, gal todėl parašiau tiek mažai žinučių. Kartais tylėdamas pasirodysi protingesnis :D , todėl nešneku tusčiom temom.
     
    Gerai pažystu forumo narius: Kycas, Kernius, eXpy, Navaras, BOSS, Ciunamis, itlead, xdvx, Rimas. Žinoma pažystu daug daugiau forumiečių, tačiau, kažin ar jie prisimins manę :)
     
    Teko dalyvauti 3 forumo susitikimuose. ~kas 2 metus. 1 kart Kaune bravarijos rusyje ir dukart Vilniuje.
    Mėgstu gerą nuotaiką, todėl prie alaus bokalo greit susidaugauju su visais uždarbičiais :D
     
    Kadangi senai esu forume, labai gerai matau kaip forumo bendruomenė bresta. Nesigailiu įstojęs į Uždarbio bendruominę :) manau, kad aš augu kartu su šiuo forumu.
     
    PS. atisprašau už klaidas, forumas dar neišmokino rašyti taisyklingai :). Visada skubu tad, palieku daug klaidų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...