Pereiti prie turinio

acidminde

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.583
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

Visas acidminde turinys

  1. Kreipkis į tą shopą vis tiek. Bėda tame, kad UK pašte paiešką gali realiai pradėti tik siuntėjas, o ne gavėjas, tai tą jie ir turės padaryti.
  2. Tiek ilgai tikrai negali keliauti. Jei iš eBay, tai reikėjo jau gerokai anksčiau INR case atidaryti.. :|
  3. 180 tai čia dar pigokai sakyčiau. O ir šiaip modelis visiškai niekaip nenulemia nuėmimo kainos - ar iPhone 4, ar iPhone 7 Plus - kainos vienodos ir priklauso nuo iCloud statuso ir iš kur tiksliai telefonai originaliai pirktas (šalis ir operatorius/parduotuvė).
  4. Kokie tikslūs parametrai? Pakrovėjas originalus pridedamas? Kiek siuntimas į Klaipėdą kainuotų?
  5. Kaip gali Lietuvoj baigtis? Nesmurtinė vagystė? Soriukas, can't be bothered, mate. Totalų šūdą mala ir tiek. Jau ne kartą teko įsitikinti tuom, tiek tiesiogiai, tiek ne. Bet išlenda vis koks martyr, kuris dar sugalvoja pseudoargumentuoti, kad čia viskas ok, taip ir turi būti, suprask - neveiksnumas yra pateisinimas, bikoz mažos algos ir daaaaug darbo.. Tokie man su vatnikais asocijuojasi ir tiek..
  6. Tai orientacinę viešai sunku parašyti? :| Komplektacijos jokios irgi nerasta?
  7. O rekvizitai yra nurodyti abejuose puslapiuose tų įmonių? Neblogi tinklapiai atrodo, gaila, kad EN nėra.
  8. Kokio velnio reikėjo dar sumažinti kainą PP sutartyje perrašinėjant tėvams? :blink:
  9. Žiūrėčiau tiesiog kur daugiausiai važiuoju ir kiek galiu skirti pinigų mašinai. Apie Mazda 6 dyzelį net negalvočiau, artimam rate buvo kas apturėjo visus malonumus, nors jo egzempliorius buvo su realia rida, nesiekusia 170k km. Na, užtat buvo "kažko labai pigiai" :| Accord dyzelį tik nuo tam tikrų metų, bet nu ne autopliuso pirmųjų puslapių kainomis - nepasimoko žmonės, kad mokėdami mažai gaus šlamštą ir vis bando savo laimę kaip loterijoj, racionalumo stoka ir tiek. Dėl Avensis - norint kuo mažiau niuansų ir dar nepilti itin daug kuro, lieka 1.8 VVT-i benzinas, kaip ir Stanley minėjo, retkar
  10. Kur žadama važinėti, kad Avensio atveju į tą variklį žiūrima? Ar tik kw skaičius groja? Jei ne pastoviai autostrada arba nėra įpročio 120-130 judėti kur pagal KET 90, tada geriau šitą variantą paėmus pamiršti apie 6 pavaros egzistavimą. Dar iškart kils klausimai dėl ridos realumo, racionalus vakarietis tokio naujo nepirktų važinėjimui po miestą tik. Dėl Volvo, tai atvirai - nelabai ką ir žinau, tik keleiviu kažkiek tėra tekę būti, bet ne V70. Apie jų dyzelinius motorus gali rasti krūvą informacijos scc.lt forume. O šiaip, tai Stanley kaip visad teisingai sako: . Vien jau lyginimas S80
  11. Manau, kad tokios nebeprikelinėčiau - nei tai saugi, nei ekonomiška, o ir ar sukišus pinigus kažin ar ji bent tiek verta bus, kiek pareikalaus išlaidų pilnai tvarkingai (o ne belekaip) suremontuoti. Ir kiek dar žadama ją eksploatuoti? Nematau nė vienos racionalios priežasties kam ją atkelinėti. Tiesiog plonų skardų japoniško autopromo reliktas..
  12. Garantija greičiausiai bus tarptautinė 12 mėn. nuo aktyvacijos pagal S/N/IMEI, jei tie telefonai teisėtai įgyti ir netaps vėliau užblokuotais. Kartais, kai telefonai "dingsta" iš pačių Apple Store, tada Apple pati uždeda Activation Policy - Blacklist, ir niekad jo nebeišeis aktyvuoti jokiais būdais.
  13. Būtent, jei ne smurtinis nusikaltimas, nejudina jie piršto net. Pačiam teko įsitikinti.
  14. Apačia prie krovimo lizdo tokia rusva lyg nuo korozijos, bet garantuoji, kad uždėjus gerą ekraną telefonas veiks idealiai ir visiškai?
  15. Net jei ir įmanoma būtų, kokia jo išvis prasmė? Kad piratinius appsus naudoti ar žaisti su customaizinimais? Visus tuos dalykus turi Android, tai ko ne juo naudotis tada, jei poreikiai tokiems dalykams yra? Kas dėl kainos "numušimo" - tai Restore švariai per iTunes padarai prieš parduodant ir ramybė, nėra prasmės pardavinėti su padarytu jailbreak, jei tuo metu esama sign'inama iOS versija turi jailbreak - nereikia daug proto jį pasidaryti, kai atsiranda galimybė. Paskutinį kartą gal ant iPhone 5 su iOS 7 dariausi jailbreak. Prieš nešant į garantinį švariai perrašiau į iOS 8, gavau naują ir
  16. Labai nekažką tas PSA 1.4 dyzeliukas Aygo kėbule, o ir gan retas variantas. Jei jau tokį mikro krepšą, tai jam ir 1.0 VVT-i 67AG per akis.
  17. Tik problema, kad už temoj minimą biudžetą visavertiškai tvarkingą antros kartos Prius sunkoka nupirkti. Tada esu senas žmogus jau, nes patinka pastaruoju metu su Yaris mk3 hibridu važinėti, o "dinamikos" pakanka tokiam (agregatas kaip pas Prius II, o svoris gerokai mažesnis). Draugelių dulkinimui ( :huh: ) ir fyfų nustebinimui turbūt labiau vokiška "draivinimo dievų siųstoji" markė skirta :) Kas laužo tam, kad reiktų remontuoti? Seriously? O už tuos 4000EUR realiai nuperkami Civic yra visaverčiai hibridai, t.y. ar jie gali išimtinai tik elektra važiuoti, ar turi regenerative braking? Klausiu
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...