Pereiti prie turinio

acidminde

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.601
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

Visas acidminde turinys

  1. Realybė tokia, kad kas kaip nori, tas taip ir tvarkosi bei administruoja savo puslapį ir valdo komunikaciją. Kaip sakant, deal with it. Jei nori savo negatyvą išreikšti be trynimų, susikurk savo blog'ą ar dar kokią savo erdvę ir ten išreikšk, tada jiems teks su tuo taikytis. Paprasta.
  2. Pirkta iš skelbimų arba turgaus, ridos realių įrodymų jokių nėra, aptarnavimai daryti belekur? Tavo motinai reikalinga ypatinga trauka? Pirmąsyk girdžiu, kad kažkas kolektorių Toyotai remontavo. Egr glušinimas, WTF? Matomai maišai su DPF ir nelabai suvoki ką EGR ir DPF mašinoje daro. Jei vien malamasi po miestą ir niekad profilaktiškai neduodama apsukų, tai neabejoju, kad DPF ten jau seniai užsikišęs. Moterys ypač nesuvokia, kad reikia mašinas ir pasmaugti kartais, o ne keisti pavarą ties 1800rpm. Čia nieko asmeniškai nukreipto, tiesiog iš pastebėjimų. Tiesa, parodyk man panašių metų nors vien
  3. Ir kam to realiai gali prireikti? :huh: Jei yra galimybė pirkti naują su garantija, tai žinoma, imti kuo naujesnį ir dar su draudimu. Nes remonto kainos nejuokingos, korpusas visas suklijuotas, tai po remonto gali ir to sandarumo tikro nebelikti.
  4. Taip, pas mane standartiniai ratai. O sąnaudas taip rodo, nes senokai reset bedariau, dar liko iš pat žiemos 7.2, nors realiai paskutiniu metu apie 6l buvo nuo liepos karščių skaičiuojant, dabar vėl didėja. Kas dėl VAG 1.9TDI (81kw), tai tikrai geriau nei 1.9 TDI PD (85kw, 77kw) ar vėlesni 2.0TDI PD su savo tepimo bėdomis. Nors pagal savo mažus nuvažiuojamus kilometražus ateityje greičiausiai rinksiuosi tik benziną.
  5. Kas dėl dvimasių smagračių bėdų, tai čia reiktų atkreipti dėmesį, kad tai kone visų Common Rail dyzelių bėda, naujesniuose automobiliuose ta bėda jau nebe tokia ryški. Mano atveju, jis buvo pakeistas, kai buvo pirkta mašina (prie 130k km) į normalų OEM dvimasį ir daugiau nebeiškilo su juo bėdų. Kas dėl purkštukų, tai Avensis atveju (ir Corolla bei Corolla Verso su 85kw 2.0 D-4D motoru) bėda dažniausiai būna ne juose, o jų guminėse tarpinėlese. Keičiau jas gal prie 240k km pirmą sykį, nes sąnaudos buvo pakilusios kažkiek ir žiemą sunkiau vedėsi, nors žvakės buvo sveikos, kaip ir akumuliatorius.
  6. Prie ko čia "tabletė", jei pas mane visiškai normali padanga numatyta toj vietoj ir telpa kuo puikiausiai? Suprantu, kai miestinėse Golf/Polo klasių mašinose yra tabletės, bet ne didesnėse. O tendencija dabartinė kišti tuos remontkomplektus tai taip, "ekonomizacija".
  7. Lygiai dėl to paties pats įsigijęs esu tokį. O ir pisiukai lyg ir su i5 ultra low voltage procesoriais ir HD5000 nekomplekuojami? Tik su HD4400. PCI-e SSD irgi neturi lygių, bent jau tame segmente tikrai. Baterijos darbo trukmė irgi kone didžiausia segmente.
  8. :blink: Sunku žmonėms susivokti kartais, o ypač, kai reikia už bazarą atsakyti ir parodyti analogą, kuris būtų pigiau. Žinoma, su visu analogišku softu, kuris jau būna nusipirkus Mac'ą :)
  9. Tik visiškai naivus žmogus gali lyginti kažkokių klijų tūbelę (ar koks ten šlamštas) su normalia atsargine padanga. O ypač drąsu be jos išsiruošti kur toliau po Europą pavažinėti.
  10. Ir šitoj vietoj galim iškart sustoti ir siūlyti geriau nebefantazuoti :| Samsung OEM ekranas kainuoja daugiau nei 300. Aišku, perekūpams bus norma kokį klastotinį mėšlą uždėti ir prakišti per skelbimus, bet normaliam žmogui nepakeliui su tokiais metodais.
  11. Man labai panašiai buvo, tik kad bėda buvo ryšio (tiek GSM, tiek Wi-Fi) gaudyme, tokiu atveju remontas vis tiek būtų buvęs kvailokas - būtų tekę keisti plokštę. Iki garantinio pabaigos buvo likę 10 dienų, pakeitė į naują telefoną su garantija dar 3 mėnesiams. Kitiems gamintojams šiuo atžvilgiu reiktų šiek tiek slėptis - čia bent jau nereikia vargti su visokiais defektaciniais aktais ir eiti pas pardavėją (o maniškis buvo pirktas originaliai UK).
  12. Kodėl gi ne? Vienas persėdo į Škoda Octavia 1.9 TDI PD 77kw su didele rida ir turi jau su varikliu bėdų, jau variklis dirba netolygiai nes bent vienas purkštukas jau eina myriop. Kai siūliau Toyota, tai jam "nepatinka ir per brangios". Kitas grįžo prie Peugeot 406, kuris jam nemažai prieš Audi atitarnavo visiškai neprižiūrint. Nutarė drožti ir neremontuojant vis keisti į kokią kitą, su A4 jau buvo juodai įgrisę tie pakabų remontai bei pradėjusi grybauti elektronika mašiną visiškai nepatikima padarė. O vienas visgi jau kelis metus vadelioja tokį pat Avensis kaip mano ir visiškai patenkintas, ka
  13. Žinai, kad tokiu atveju garantinio aptarnavimas terminas dažniausiai sutrumpėja iki 12 mėn.?
  14. Kam savo gyvenimą savanoriškai apsunkinti dažnais remontais? Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų, kurios jau buvo išvardintos temoj. Tokio amžiaus mašinai restaruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 900Lt, jei su garantija ir sąskaitomis. Komforto blokai nuo drėgmės svaigti pradeda, apie pakabą tai nereikia net sakyti - idiotiškiausias VAG koncerno išradimas. Passat B6 kažkaip magiškai išgaravo ta nesąmonė, pasirodė, kad ir paprastesni sprendimai ne ką mažiau komfortiški. Vienintelis geras dalykas šiose mašinose ir tėra tas variklis, didelis resursas i
  15. Ne OS lyginu, o patį upgrade procesą. Ok, tada sakyk sąžiningai, jei išvis naudojiesi naujausiais Windows - ar visad upgrade darai, ar visgi tik clean install išėjus vis naujai versijai? Ne vien apie lūžimą ėjo kalba, o apie bereikalingą apsunkinimą priežiūros prasme. Iš tikro, jei asmuo 50/50 neleidžia laiko kone kasdien tiek prie langinių, tiek prie OS X, tai nelabai ir matau prasmės bei adekvatumo tokiuose palyginimuose. O dar geresnis vaizdas susidaromas jei reguliariai ir su Linux naudojamasi. Kaip ir sakiau - visiškai beprasmis laiko švaistymas. Na, bent su failų atkūrimu bus patirties,
  16. Nori pasakyti, kad po tokio OTA atnaujinimo, kai iPhone persikrautų, neprašytų iCloud duomenų? :)
  17. Baterija tai nesudėtingai keičiasi, bet norint tą mygtuką pakeisti reikia praktiškai visą telefoną perrinkti. Pasisekė man, kad davė naują dėl bėdų su ryšiu ir Wi-Fi, o garantinis praktiškai prie pabaigos jau buvo.
  18. Deja, iki tam tikro lygio ir iOS6 jau turėjo tą apsaugą tik ji dar kažkiek leisdavo kai kuriais atvejais toliau naudotis telefonu, o ir galima tiesiog su hactivate jailbreak darant apeiti. iOS7 jau ir į meniu neįleis, jei nežinomi duomenys. Tai reikia žiūrėti kokia iOS versija ir siekiant kuo daugiau susimažinti riziką, nepirkti telefono, kuriam nėra naujesnės nei iOS 7.0.6 versijos. Bet koks pardavėjo argumentas dėl jailbreak'inamos versijos tampa niekinis, nes dabar ir 7.1.2 su Pangu kuo puikiausiai jailbreakinasi. Be to, visad galima per IMEI pasitikrinti, dažnai ir nemokami servisai parod
  19. Išsiimi IV, pasižiūri pagal kurį modelį tau naudingiau dirbti (30% sąnaudų nurašymas be sąskaitų išlaidoms įrodyti vs. visų pagrįstų išlaidų vedimas ir mokėjimas nuo pelno), pagal klasifikatorių išsirenki labiausiai tavo veiklą atitinkantį kodą ir baigi tas nesąmones su "giminaičių dovanėlėmis" bei mokesčių slėpimu, kai akivaizdžiai vykdai tęstinę veiklą. Pirma bauda nuo 500Lt, bet jei ten kažkam rimtai pasirodys, jog galimai plaunami pinigai, tai dar ne tokios bėdos nusimato. Nesuprantu aš tokių žmonių, tokių bėdų prisidaro motyvuodami, kad per sudėtinga tvarka, kad valdžia vagys ir t.t., nor
  20. Patys kapstysis įrašuose, jei tiksliai pasakysi kada skambinai (datą ir laiką). Žymiai greitesnis ir efektyvesnis būdas nei rašinėtis raštais.
  21. Ne, pas mane niekas netraška, visiškai jokio garso neskleidžia :) Atidirbus (ir vis dar dažnai dirbant) su įvairiomis Windows versijomis paskutinius 16 metų (prieš tai buvo tik su MS-DOS pasinagrinėjimai) ir paskutinius 3 metus su OS X, tai Windows nevadinu blogais, o tiesiog dažnai neišvengiamu blogiu. Stabilumo prasme tai absoliučiai gėdinga bandyti lyginti. Taip, OS X irgi kartais lūžta, ant Pro lūžinėjo tik tą dieną, kai ruošiausi jį parduoti - lyg kokia karma pikta :D o ant Air dar nebuvo nėkart per šiuos pusę metų kas nors užkibę, viskas veikia kuo puikiausiai ir kai bus išleista OS X Y
  22. Dokumentų nereikia nei kai vykdomos tokios keitimos programos, nei kai atnešama remontuoti garantiškai, svarbu tik kad būtų EEB rinkai skirtas.
  23. Iš kur čia tokia mokesčių hiperbolizacija, juk jau įvardino kiek konkrečiai teks mokėti. Gaunant tokį daiktą dovanų, nematau čia problemos paremti valstybės. Kitą sykį prašyk, kad giminės iš Europos siųstų, bet tada jiems dovana bus gerokai brangesnė ;).
  24. Turbūt geriausias pranešimas visoj šitoj temoj :D O rimčiau, tai jei yra Message from Owner: pagausiu ir nužudysiu, seku jumis net šią akimirką, atiduokit gražiuoju arba kentėsit etc.., arba jau kažkam šovė į galvą padaryti Restore ir dabar rodo This iPhone was lost and erased, tada jau nieko nepadarysit su juo. Jei prašytų tik ID ir tiek, tada įmanomas nuėmimas per serverius, bet tai brangu ir laukti reikia nemažai laiko. O apie IMEI keitimus - nustokit nors kartą fantazuoti, atrodo čia imsi laisvai ir padarysi pas kokį nelegalą liaudies meistrą už kelis alaus. Pamirškit apie šitą nesąmonę.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...