-
Pranešimai
872 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
63 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas IdejosVerslui turinys
-
Negalima. Tai gali užtraukti ne tik administracinę, tačiau ir baudžiamąją atsakomybę. Užbėgsiu už akių sekančiam klausimui (o kodėl tada tokių pilnas internetas?) - teisėsauga tiesiog nespėja/nesigilina visų gaudyti. Jeigu nori jiems padėti (t.y. - greičiausiai nori išnaikinti konkurentus) - gali kreiptis į ePoliciją ir pateikti nuorodas į tokius portalus. Šiaip jų gaudymu užsiima kelios instancijos, bet ten jau patys susigaudys. ;)
-
Mano manymu - arba CV turi būti žiauriai originalus, arba konkretus ir aiškus. Nuotrauka, kaip jau sakiau, turi per daug subjektyvių faktorių ir vertinimų, kad ją būtų galima laikyti "reikalingu" dalyku gyvenimo aprašyme. Pridedu Jūsų dėmesiui vieną iš efektyviausių CV, kokį man tik teko matyti. Tai - Kosta Rikos dizainerio CV. Jame galėtų net nebūti jo darbinės patirties. Žmogų su tokiu CV (būtent dizainerį) aš priimčiau bet kurią dieną. Kalbu apie savo išmanomos srities pateikimą darbdaviui, originalumo faktorių ir panašiai. Va taip yra išsiskiriama iš tų 30 CV per dieną. ;) Taip tikrai bū
-
Ne ten skelbiesi. Dizaino konkursai - šitos skilties Tau reikia. Paskaityk, kokie reikalavimai iš dizainerių pusės ir skelbk konkursą. Sėkmės.
-
Apie "pameluok" - rašysiu greitu metu. Siaubinga statistika ir dar siaubingesnis pasirinkimas tai daryti. Motyvacinius laiškus kaip tik skaito, tik iš karto jaučiasi, kuris motyvacinis yra "copy-paste", o kuris rašytas kandidatuojant būtent į tą poziciją. Be to - ir tą patį motyvacinį reikia mokėti parašyti, mokėti save pateikti jame taip, kad skaitantysis asmuo pajaustų, jog esate jam reikalingi.
-
Skaičiau labai nemažai straipsnių apie tai, kaip turi atrodyti profesionalus gyvenimo aprašymas, ką jame reikia nurodyti, kaip išdėlioti pareigas, pasiekimus ir panašiai. Skaičiau nemažai patarimų, kaip įsilieti atgal į darbo rinką, kaip keisti darbus, kaip derėtis dėl atlyginimo… Tačiau randu labai mažai medžiagos apie tai, kaip jaunimui rasti tą pirmą darbą. Kaip turi atrodyti gyvenimo aprašymas, kurio dėka ieškantysis darbo galėtų “konkuruoti” (gal teisingiau – rungtis?) su darbo patirtį turinčiais kandidatais. Juk dažniausiai, jaunuoliai (ir jaunuolės), kurdami savo pirmąjį gyvenimo aprašy
-
O kaip bus parenkami mentoriai? Konkursiniu būdu kažkokiu? Ar organizatoriai savo nuožiūra tai darytų? Ar ne protingiau būtų daryti kaip ir tokį savotišką uždarbis.lt tam tikro regiono (pvz Vakarų Lietuvos) "meet'ą" su konferencijos prieskoniu? Svarstyčiau pasiūlymą kalbėti seminare. Tačiau su sąlyga, kad ir kiti dalyviai laikys tai naudinga. Kad mano dalis būtų įdomi - čia jau būtų mano pareiga tai užtikrinti.
-
Na, spauda nėra tokia jau bėda. Greičiau - nišinis produktas. Bet lygiai taip pat yra internete, ar ne? Jeigu tuos pačius voljerus pardavinėji Apple fanų forume - nelabai kas juos pirks, teisingai? Tik internete galima nesunkiai rasti savo tikslinę grupę ir ją pasiekti su teisingomis reklaminėmis kampanijomis. O štai su spauda - bėda: ne visos tikslinės grupės turi savo leidinį. Yra dar vienas niuansas su spauda: jie (leidėjai) labai mėgsta pasigirti savo tiražo skaičiais. Aš tada užduodu jiems kitą klausimą: "kiek per X laiką (X - leidinio periodiškumas) leidinių grįžta neparduotų"? Va tas
-
Ne, ne ir dar kartą ne. :) Spauda - praktiškai atgyvena. Nebent man reikia pasiekti tam tikrą tikslinę grupę - žvejus (net nežinau, kokį žurnalą čia įvardinti), verslininkus (IQ, Verslo Klasė, The Economist, Intelligent Life), tam tikrą lytį (Žmonės, Tik Vyrams, Top Gear) ir panašiai. Tačiau... Nei vienas iš periodinės spaudos leidinių neturi tokio pasiekiamumo ir interaktyvumo, kokį mums suteikia internetas. Su žurnalu nepadiskutuosi, nepakalbinsi autoriaus, neužduosi norimo klausimo. O ir kaip autorius - nelabai gali įtvirtinti savo, kaip srities eksperto, autoriteto, nes gali būti neteising
-
Visa Lietuva, kad ir kaip bebūtų gaila, atsilieka nuo bendro "rinkos pulso" :) Socialinis marketingas nėra nei naujas, nei "mados klyksmas". Greičiau jau būtinumas. Dabartinėje skaitmenizacijos eroje - jeigu Tavęs nėra socialiniuose tinkluose - Tavęs iš viso nėra. Tokia mano nuomonė. Žinoma, ji negali visuomet būti teisinga. Tačiau mano akimis (ir kiek žinau apie VL) - Visa Lietuva stengiasi parodyti savo "reklamos užsakovams", kad "dirba". jeigu ši įmonė suprastų apie pardavimų galią - jie nebūtų priėmę tam tikrų verslo sprendimų,kurių dėka jų pačių verslo dalis rinkoje labai sumažėjo.
-
Nuo to laiko, kai “sprogo socialinių tinklų populiarumo bomba” – kilo nemažai diskusijų apie jų įtaką SEO (search engine optimisation – paieškos variklių optimizacija), kaip pastebimas Jūsų verslas, turintis savo interesus socialiniuose tinkluose, kaip (ir ar) paieškos varikliuose pozicionuojami įrašai ir panašiai. Bet kokiu atveju – kiekvienas verslas stengiasi, kad jo svetainę (ar puslapį socialiniuose tinkluose) aplankytų/pamatytų kaip įmanoma daugiau žmonių. Esu girdėjęs nuomonę, kad socialiniai tinklai, galėdami nukreipti vartotojus į Jūsų puslapį, mažina SEO įtaką. Kiti sako, kad tai –
-
Esu susidūręs su tokiu fenomenu, kai pardavėjas Elektromarkt parduotuvėje nesugebėjo paaiškinti parduodamo šaldytuvo funkcijų ir kam buvo tam tikros sudedamosios dalys (nerašysiu pilnai detalių). Po tokio "aptarnavimo" aš dabar skirstau parduotuvėse dirbantį personalą į dvi kategorijas: Tie, kurie žino apie produktą viską, ką turi žinoti ir gali tikrai profesionaliai patarti pirkėjui - konsultantai; Tie, kurie ten tik tam, kad patarnauti pirkėjui arba "prastumti" prekę - pardavėjai. Kitų negali būti. Štai, kai susiduriu su konsultantais - būna tikrai malonu. Užsienyje, beje, jau nebereikal
-
Sveikas atvykęs į bendruomenę. Čia tikrai rasi su kuo ir apie ką pabendrauti. Duosiu patarimą: čia žmones vertink pagal jų žinias, o ne išvaizdą ar amžių. Man, pirmą kartą pasinaudojus šio forumo nario pagalba SEO srityje (ir jis labai stipriai padėjo), aš vėliau buvau labai šokiruotas, kai sužinojau, jog jam - tik 16 metų. Tad būk pasiruošęs jauniesiems talentams.
-
Sveiki, Trumpai ir aiškiai: buvau Baltarusijoje, į priekį važiuodamas žiauriai klaidžiojau nes turima navigacija žiauriai neaprėpia Baltarusijos ir kelionė tapo tragedija. Baltarusijoje nusipirkau (yra čekis ir t.t.) šią navigaciją, kurioje yra Rusijos Federacijos, Baltarusijos, Ukrainos, Kazachstano ir Suomijos žemėlapiai. Grįžęs į Lietuvą dar oficialiai nupirkau Pabaltijo šalių žemėlapius. Daiktas yra naujas (na, nepaisant naudojimo grįžimui į Lietuvą), viskas veikia puikiai, jam nieko nedaryta. http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/09/photo.jpg Kaina - 150 LTL be derybų. Kaun
-
Skambus pavadinimas, žinau. Tačiau ką tik mano pasklaidyta statistika verčia atkreipti dėmesį į rinkos tendencijas. Ir, žinoma, pasidalinti informacija su Jumis. Skaitmenizacijos (išmanizacijos?) galia Mobiliųjų platformų vartotojai (beje, remiantis man prieinamais šio portalo Google Analytics duomenimis – 14,4% Jūsų dabar skaitote šį straipsnį naudodamiesi išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu) savo išmaniųjų įrenginių pagalba dabar atlieka viską, kas veda prie sėkmingo pardavimo: pradedant kainų tyrimu iki pačio produkto įsigijimo. 2014 m. gegužės mėnesį, 25% pasaulio inte
-
Efektyvi komunikacija ir teisingas minčių perteikimas susitikus su klientais asmeniškai – kartais būna sunkios užduotys. Tam, kad sandoris įvyktų – reikia ne tik mokėti perteikti informaciją teisingai, tačiau ir “patikti” Jūsų potencialiam klientui ar naujam verslo partneriui. Labai svarbu sudaryti tą “gerą įspūdį” žmonėms, su kuriais turite susitikti, kad Jūs būtumėte išklausyti ir išgirsta tai, ką turite pasakyti. Komunikacija taip pat turi savo strategiją. Galima sukurti teigiamą įspūdį tvirtu rankos paspaudimu ir žvilgsniu į akis, kai susipažįstate su žmonėmis. Tačiau kaip elgtis prieš tai
-
Aš nesuprantu vieno elementaraus dalyko: kodėl visi taip vengia mokėti mokesčius? :lol: Ar jūs suprantate, kad apiplėšinėjate save pačius?