Pereiti prie turinio

orux

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    183
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

orux Pranešimai

  1. Jei čia apie concept artist/ game artist, tai:

     

    1) Ne nebūtina bet 1000% rekomenduotina. Nerasi normalaus artist'o darančio character art su pele. Pats pabandyk detalų veikėją nupiešt su pele ir turėtum suprast. Grafiniams darbams (web dizainas, logos ir kita vektorine) asmeniškai patogiau pelė, daugiau tikslumo, tačiau yra žmonių kurie ir tam planšetę naudoja.

     

    2) Kaip ir atsakyta.

     

    3) There is no magic "render" button on pc. Klaidų netaiso. patarčiau pasimokyt ant lapo (jeigu tai tavo piešimo karjeros pradžia). Kodėl? vėlgi norint padaryti "patrauklius dalyus žaidimams" būtini šioki toki fundamentalūs dalykai: anatomija, kompzicija, spalvos, perspektyva. JEIGU nori išmokti daryt gerai, tai šitus dalykus reikia mokytis labai daug ir stipriai. Nesvarbu, kad sukursi osum atrodantčią baidyklę žaidimo bosui, bet jei jos kelias bus "biškį" deformuotas dėl anatomijos žinių stokos, tai atrodys gerai tik tiem, kas nesupranta nieko ir galėsi feisbuke laikus rinktis, bet jei yra suprantačių, tai išjuoks tave (čia aš hiperbolizuoju truputi, bet visko būna ;) ).

     

    Dar. eskizavimas ant popieriaus dažnai greitesnis nei kompiutery (idėjų generavimui). Be to gebėjimas eskizuot popieriuj vertinamas tiek in game industry tiek in graphic design industry bent kiek žinau.

  2. Nežinau, ar tinkamiausia vieta tokiam klausimui, bet gal kas nors žinosit.

     

    Kaip apskaičiuojamas asmens draudžiamųjų pajamų koeficientas? Ypatingai domina po 2013 m. pakeitimų (kai ima draudžiamąsias pajamas po 1994 m. sausio 1d).

     

    Anksčiau berods imdavo iki 1994 ir po; skaičiuodavo pagal penkis paeiliui einančius mėnesius. O kaip dabar? Visose skaičiuoklėse tokio įvedimo kaip ir nėra, reiškiasi jį apskaičiuoja pagal turimus duomenis (dažniausiai: lytis, amžius, darbo stažas, pajamos).

     

    Dėkingas už atsakymus :).

  3. Visai kitas vaizdas! ;) Gal kiek akį rėžia tuščios lubos (gal kiek pagelbėtų koks didesnis šviestuvas per vidurį, juk kiek šviesos būtų vakare iš tų lempučių palei sieną?).

     

    P.S. Yra toks dalykas, kad dienos metu paprastai lempos išjungtos būna, o jei renderiuose pabrėžt tą norima, tada dažniausiai imamas toks vakarėjantis laikas lauke.

  4. Nors tema sena, prirašysiu: Blenderis visų pirma ne tik modeliavimo programa. Tiksliausiai jį apibūdint galima kaip visą studiją vienoj programoj. Jis turi tiek modeliavimo galimybes (nesigilinant į detales, tikrai nenusileidžia mayom, maxam ir pan.), tiek skulptūravimo (sculpting, kaip zbrush'as, ir modo tas pats ar sculptris), blenderį galima riggint (lietuviškai turbūt: sudėliot kaulų sistemą), animuot, integruot 3d objektus/animaciją į gyvą vaidybą ir composit'int (sudėliot sluoksnius į vieną, spavų keitimas, korekcija ir t.t), Jei kas dar atsivers šią tema patikrinkit paprasčiausiai: sintel, mango, big buck bunny - čia trumpametražiai filmukai, kurti blenderiu išimtinai. Tikiuos nenuskambės, kaip reklama, bet nelabai patinka man, kai rašo apie programą visiškai jos nemokėdamas (pats berods prisipažinot ;) ). Kol kas man tai tėra hobis, bet tikiuos paverst į pajamų šaltinį.

  5. Pirmu numeriu liko multimedija ir kompiuterinis dizainas. Ar dėl to, kad paskutinę minutę apsisprendžiau? Tikrai ne. Netgi šiame forume galima rasti mano postų pilnų abejonių. Dar 9 ar 8 klasėj kuomet susidomėjau žaidimų kūrimu galvojau, kad būtent tai norėsiu daryt, net nusipirkau knygą ir ale gilintis pradėjau į c++ (dabar net juokas ima, koks ten gilinimasis :D). Tuomet kai 10 klasėj prasidėjo "tikras" programavimas pamaniau : "Tai turbūt nebe man...". Jau nebepamenu, kada pradėjau domėtis menais, bet jie irgi užkabino. Tiek 2d, tiek 3d. Galvojau būsiu concept artist'u ar pnš. Mano susidomėjimas ypatingai 3d buvo (tebėra) toks didelis, kad turbūt tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl egzaminus išlaikiau gerokai prasčiau nei tikėjausi (Informatika, matematika < 50). Visgi pirma specialybė, kurioj pagrindas šie dalykai. Kodėl? Dalinai tai buvo tėvų įtakota (nesirink gryno meno studijų, nebus darbo etc.), mano paties, kadangi suprantu, jog ši specialybė visgi gali suteikti daugiau šansų uždirbt duoną, be to mano antra specialybė: pramonės gaminių dizainas. Tai tik rodo, kad 11-12 klasėj aš nebegaliu apsispręst tarp dviejų ganėtinai priešingų krypčių. (Atrodytų, lyg labiau prie širdies menai, bet realiai ir jų normaliai nesugebu).

     

    Dar dėl to gap year, tai manau, kad tai labai rizikingas dalykas. Čia dauguma (kas už tai) sako, kad reikia pasiimt ir eit padirbt pagal specialybę, pažiūrėt ar tau tai tinka, bet tuomet kyla klausimas: Kaip gauti darbą pagal specialybę, jei tu neturi pakankamai žinių (pavyzdžiui manęs niekas nesamdytų darbui susijusiam su menais, nors neišmanantys sako, kad samdytų :D)? Be to, jei tu pasiimsi gap year ir, kaip kažkas minėjo, prasėdėsi tėvam ant sprandų, nieko gero nebus. Tuomet vėlgi, jei nenori sėdėt jiem ant sprando, turi dirbt ne tik, kas patinka. Tačiau kaip tuomet atrasti save? Grįžus namo po darbo dienos nuo 8 iki 5 ar vėliau ir nenorint nieko kito tik ilsėtis? Koks čia dar gilinimasis į save?

     

    Nava, užėjo noras kažkaip daug rašyt :D, Gal į temą :D.

  6. Na gal ir negerai, bet... Ismoksi incscape, pradesi uzdirbinet pinigus, tada nuspresi kad jau reikia normalios programines irangos, nusipirksi iliustratoriu, ir.. vel teks mokytis is naujo:)

    Yra išeitis: daryt darbus pradžiai su inkscape o gretimai pasimokyt iliustratoriu :D. Tuomet kaip galimybės leis, galėsi tik iš nelegalaus į legalų pakeist ir viskas :D

  7. aisku, is pradziu reik programa ivaldyt. bet jei rimtai tuo nori uzsiimti, iliustratoriu valdyk o ne incscape. Tuo labiau ir tutorialsu milijona kart daugiau ir seip, juk pasaulinis standartas.

    Iliustratorių reiktų įvaldyt irgi aišku, bet jį dabar nebent nelegaliai galiu gaut, o aš kažkaip tokios nuomonės, kad komercija užsiimti su nelegaliais produktais nėra gerai. Nors spėju, Lietuvoj yra nemažai taip darančių.

  8. Aš turėjau "interaktyvioji terpė ir žaidimų kūrimas" "brolį", kuris dėstomas informatikams buvo kaip psirinktinas dalykas "Realaus laiko virtualiosios sistemos". Tai kaip pats dėstytojas sakė, tai jie vienodi visiškai. O tikslas viso pusmečio buvo padaryti žaidimą su dokumentacija

    Aišku, o dabar pavyzdžiui tas dokumentavimas, beveik visuose programavimo moduliuose yra parašyta, kad daroma tokia ir tokia programa su dokumentacija. Tai tą dokumentaciją galima suprast kaip komentavimą ar kaip?

  9. Nežinau kaip VGTU, bet KTU yra multimedijos specializacija (išauga iš informatikos) ir tuomet tokius gali daryti :)

    Va, kažkokia panaši katedra yra VGTU http://www.gsk.fm.vgtu.lt/studentams/baigiamuju-darbu-anotacijos/

    Hmz, gal tuomet Vgtu tokius gali daryt, nuo trečio kurso, kai prasideda specialybiniai dalykai?

    Tiesa gal gali pasakyt ar čia žmogaus ir kompiuterio sąveika (VGTU) bei interaktyvioji terpė ir žaidimų kūrimas(ktu) kažkuo siejasi tarpusavy? Turiu omeny: žmogaus ir kompiuterio sąveika = interaktyvioji terpė?

  10. Gal kas žinot ar galiu vgtu'ne tikėtis, kad galėsiu baigiamąjam darbe daryt kažką panašaus į tai: www(.)youtube.com/watch?v=XVxgOMzibZ8. Ar čia labiau ktu? Tai būtent ir yra ką norėčiau daryt ateity, bet kažkaip vgtu tokių klipų nėra... Ar jie tiesiog koncentruojasi labiau į programavimo aspektus, nei į animacijos? Ar, jei tarkim aš pasirinksiu baigiamąjį daryt iš vfx srities, tai man ir leis? Ačių už nuomones.

  11. Kad tu incscape ivaldysi, tai nieko nelaimesi. mokykis logo dizaino amato, galima tai daryti ir is 99designs, trial & error principu, taciau uzims daug laiko , o ir ne pati geriausia mokykla ten. bet patirtis gera. o tada jau laimejimus skaiciuosi.

    grafizis dizainas > logo dizainas. Aš tuo pačiu mokausi ir inkscape, ir grafinio dizaino pagrindų. Inkscape tiesiog kaip įrankis. Dabar turiu keletą tutorial'ų iš digitaltutors.com susijusių su grafiniu dizainu. Tai žiūriu juos ir bandau pritaikyt principus.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...