Pereiti prie turinio

FastLAN

Nariai
  • Pranešimai

    39
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

FastLAN Pranešimai

  1. Pataisysiu tave. Tiesiog ne tame saite pradėjai melagingas viešųjų ryšių kampanijas. Kitą kartą, kai vėl iš tavęs užsakys paslaugas, tai geriau skelisk marazmą kokiame tai supermama.lt ar manodrabuziai.lt saite, kur dauguma renkasi moterys, kurios kartais būna patiklesnės. Uždarbiečiai ne dundukai :)

     

    Geras! O aš jau kaip ir ne forumo dalyvis?

    Tiek to. Tai gero vakaro, ne dundukams! :D

  2. Tu būtum išprusęs - tau nekliūtų tie terminai. Pardavėjai čia išvis nepasireiškė, mes čia visi esam pirkėjai, bet tiesiog turintys sveiko proto ir neišpizdėję. ;)

     

    Iš tikrųjų, ko gero būsiu padaręs klaidą. Ne tame saite pateikiau informaciją.

    Mano patirtis, kuri čia buvo apdrapstyta purvais, gal būtų buvusi naudinga kokiuose nors kituose saituose, vartotojų kooperatyvuose ar forumuose. Ten, kur informacija galėtų būti naudinga pirkėjams, besirūpinantiems savo interesais ir ginantiems savo teises. Deje, bet reikia pripažinti, kad zombiams padeti niekuo negalėsiu. Gal tiesiog ne ten, kur reikėjo, užmezgiau diskusiją. Aš irgi turiu trūkumų, nemoku diskutuoti su aklaisiais ir kurčiaisiais (nekalbu apie invalidus, kurie kartais mato ir girdi daugiau už sveikuosius).

     

    Pateikiau visą informaciją, išsakiau savo nuomonę. Tuo ir baigiu.

    Linkiu visiems gero vakaro. Ir sėkmės, kurios, kaip supratau, jums netrūksta. :D

  3. Prie ko čia suknisti pardavėjai? :D Aš tau ką panašus į pardavėją?

     

    Geriausiu atvėju galiu būti gamintojas, tačiau didžiąją laiko dalį esu pirkėjas.

     

    Tai nėra visoms prekėms, kurioms suteikta garantija. ELEKTRONIKOS PREKĖS YRA IŠIMTIS dažniausiai.

     

    Pateiksiu jums papildomos informacijos.

     

    Jau rašiau, kad daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklių 17 punktas nurodo "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

     

    Įsigijus tamstos paminėtas elektronikos prekes toks prašymas galėtų būti netenkinamas, jei toks pirkėjo reikalavimas atsirastų dėl Taisyklių 14 punkte nurodytų priežaščių, t.y. jeigu pirkėjui nepatiktų nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas.

    Tačiau aš kalbu apie nekokybišką prekę. Juolab, kad prekę pirkau internetu, kur galioja dar kitokios taisyklės. Įstatymas nedraudžia pardavėjui parodyti geranoriškumo, tačiau jokio geranoriškumo iš Skytech nebuvo.

     

    Ar jūs iš tikrųjų esate pirkėjas? Abejoju ar mano informacija bus jums kuo nors naudinga, nes mano supratimu, papraščiausiai esate neišprusęs liurbis. Nieko asmeniško.

  4. Visiškai ne prie ko. Jie nekalti, kad gamintojas nepatikrina prekės ilgai, galbūt pilna tokių kaip tu? Pasauly esi ne vien tu, nesijausk labai svarbus, kai patikrins prekę, jeigu ji tikrai bus sugedusi dėl gamintojo kaltės, atiduos tau tuos pinigus. Lauki kaip visi ir nekeli bangų, dėl tavęs niekas greičiau nevyks, nepatinka kažkas - nepirk išvis arba gaminkis daiktus pats, tada iškart galėsi ir pasitikrinti juos. :D

     

    Nepatinka ir nepirksiu. Apie tai ir rašau.

     

    Vėl pasikartosim: Ar tai taikoma elektronikos prekėms?

    Dar vienas dalykas ar moki skaityti: Kilus ginčui dėl sugadinimo. Jeigu tu nesugadinai, o sako, kad tu - gali kreiptis aukščiau, o kitu atvėju lįsk po šluota, nes tau net tas tavo teismas nepadės.

     

    Vėl pasikartosiu. Tai taikoma visoms prekėms, kurioms buvo suteikta garantija.

    Brangūs pardavėjai, šią diskusiją aš surengiau pirkėjams, būkit malonūs, gal kvailių ieškokit kitur.

    Na niekaip nepatikėsiu, kad visi pirkėjai yra patenkinti ir prekių keitimo terminais, ir pinigų grąžinimo sąlygomis.

    Suprantu jūsų, kaip pardavėjų solidarumą ir norą žūt būt apginti kitą pardavėją, ypač jei su juo esate susiję verslo ryšiais. Laikykim, kad savo misiją įvykdėt.

  5. Visiškai ne prie ko. Jie nekalti, kad gamintojas nepatikrina prekės ilgai, galbūt pilna tokių kaip tu? Pasauly esi ne vien tu, nesijausk labai svarbus, kai patikrins prekę, jeigu ji tikrai bus sugedusi dėl gamintojo kaltės, atiduos tau tuos pinigus. Lauki kaip visi ir nekeli bangų, dėl tavęs niekas greičiau nevyks, nepatinka kažkas - nepirk išvis arba gaminkis daiktus pats, tada iškart galėsi ir pasitikrinti juos. :D

     

    Vėl pasikartosiu.

     

    Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

    Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.

  6. Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai?

     

    Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus, jeigu po patikrinimo pastebėsiu, kad TU sugadinai tą prekę? Man tavęs per anstuolius ieškoti? Na ok, galiu, bet tau ta suma, kurią gausi susimokėti nepatiks :)

     

     

     

    Todėl manau ir baigsim diskusiją mes, nes kuo toliau tuo labiau parodai, kad tu neapsimeti :)

     

    ir visos temos išvada tokia:

    Skytech čia yra visiškai ne prie ko. Tiesiog žmogui netiko tai, kad jis turėjo laukti savo daikto apžiūros, o norėjo atgauti pinigus iškart :)

     

    Ačiū, kad pakartojote tai, apie ką rašau nuo pradžių. Taip, man netinka, kad Skytech ilgai negrąžina pinigų už nekokybišką prekę.

    Ir Skytech čia labai netgi prie ko.

     

    beje, ar tai, kad dar dalyvauji diskusijoje taip pat rodo, kad neapsimeti?

    Gal atšok jau?

  7. Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai?

     

    Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus, jeigu po patikrinimo pastebėsiu, kad TU sugadinai tą prekę? Man tavęs per anstuolius ieškoti? Na ok, galiu, bet tau ta suma, kurią gausi susimokėti nepatiks :)

     

     

     

    Todėl manau ir baigsim diskusiją mes, nes kuo toliau tuo labiau parodai, kad tu neapsimeti :)

     

    Tai ir baik, linkiu sėkmės.

  8. Ane? Kodėl man jokių bėdų niekada nebuvo su niekuo? Mažiau vaidink viską išmanantis tobulai, mažiau vaidink nuskriaustą, kad tu protingiausias, ir bus viskas OK. Aš pats buvau sugadinęs telefoną, garantinis tvarkė 3 kartus. Geras, ane? Tiesiog nevaidinau, kad išmanau viską, o apsimečiau kvaileliu, ir viską sutvarkė, nors pats prisidirbau ir laisvai galėjo netvarkyti. ;) Lipa ant galvų tik tokiems kaip tu, kurie neturi ką veikt.

     

    Tu teisus. Su kvailiais ginčytis neverta. Ir visiškai nesvarbu ar jie iš tikrųjų tokie yra ar tik apsimeta. Ane?

  9. Būk mielas pasakyk iš kokio medžio iškritai. Pradėsiu jo vengti.

     

    Už brokuotą prekę be patikrinimo niekas pinigų negražins ir jos nekeis. Čia visame pasaulyje yra taip ir tu neskleisk čia erezijų, kad tave kankina ir t.t.

     

    Beje, labai smagu yra tai, kad žmogus net nekalba apie elektronikos garantijos taisykles :D

     

    Išmok skaityti, nes nematau prasmės diskutuoti su beraščiais.

  10. Gal tu nebejuokink čia žmonių. :D Mes taip pat pirkėjai, o ne pardavėjai. Taip, pardavėjas galima sakyti neatsako. Davai pasakyk man logišką variantą, kaip pardavėjas gali patikrint prekę prieš tau parduodamas? Būtent, niekaip. Gamintojas irgi padaro klaidų, ir nelabai ką gali pasakyt. Pardavėjas priima tavo prekę apžiūrai ir pnš, ko tu dar nori? Niekas nežino, gal tu pats viską ten sugadinai ir dabar čia bangas keli, privalo patikrint, bus blogai kažkas dėl gamintojo - pakeis prekę arba gausi pinigus, bet prekė privalo būt pratestuota, ir taip yra visam pasauly. Niekas dėl tavęs nedarys tokių prikolų: "netestuokim prekės, čia tikrai gamintojas prigrybavo, o ne jis, pataupykim jo laiką, kad tik nesiskųstų niekur". Skųskis tu kiek nori, nėra žmonės durni, puikiai supranta, kad tik tu neturi ką veikt, o su Skytech viskas gerai.

     

    Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

    Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.

     

    Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo.

    Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų.

    Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad situacija prekyboje artimiausiu metu keisis į gerąją pusę, pirkėjų naudai.

  11. Atsiprašau, bet kuo toliau skaitau ką tu rašai, tuo labiau galvoju, kad tu kvailas ir išpizdėjęs, kuris tiesiog neturi ką veikt namie. "Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko. " IŠ KUR PARDAVĖJAS ŽINOS, KAD PREKĖ KOKYBIŠKA? Galvok su galva, o ne su kažkuo kitu. Pardavėjas pats negali jos atidarinėti, tikrinti ar viskas veikia, kažin ar norėsi gaut jau atidarytą pakuotę ir pnš. Iš to ką tu rašai tikrai matosi, kad tikrai nėjai gražiai ir neprašei. Kodėl visiems viskas gerai, visiems greitai viską sutvarko, pakeičia, o TIK tau vienam kažkokios bėdos čia? Kiek kas perka Skytech'e, niekada nemačiau/negirdėjau nė vieno nusiskundimo, vien pagyrimai.

     

    Puikiai tave supratau. Pardavėjas parduoda šū.. ir už nieką netasako.Tikiuosi, kad kiti pirkėjai tave taip pat išgirdo ir suprato.

    Tačiau ta padėtis, kai prekė testuojama mano laiko sąskaita, manęs netenkina. Nesiruošiu su tuo taikstytis.

    Gal kitiems ir greitai viską sutvarko, šalia nestovėjau, bet man nesutvarkė.

  12. Man kažkaip niekada neprireikė tiek daug skundų rašyti, sugebu susišnekėti su žmonėmis. Na, aišku, tokiems, kurie apie save pasakoja trečiuoju asmeniu gal ir ne taip gerai sekasi, tai ir tyko nelaimės ant kiekvieno kampo, vos tik pabando ką nors nusipirkti. Tikriausiai bus visos firmos susimokę.

     

    Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais.

     

    Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvarka, o tos tvarkos Skytech neradau.

    Tai, kad pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, tai dar nereiškia, kad jis pardavėjui tokiu būdu išdrąskė akis. Ar jau atėjo tas laikas, kad jau net negalima pareikalauti to, kas teisėtai priklauso? Reikia prašyti malonės?

     

    Tiek to. Straipsnis skirtas pikėjams. Nematau reikalo veltis į beprasmes diskusijas su kitais pardavėjais.

     

     

    Pats dirbu įmonėje kuri teikia tam tikrų gamintojų garantinį aptarnavimą. Ir tikrai nėra taip, kad nunešus pardavėjui prekė būtų keičiama iškart be mūsų testavimo ir akto išrašymo. Dažniausiai pirkėjai sugedusias prekes pateikia pardavėjams (arba tiesiai mums), pardavėjas siunčia prekes mums mes jas testuojame pas save servise, kai kuriais atvejais siunčiame į Kauną ir tik gavę testų rezultatus ir susisiekę su gamintoju galime pakeisti brokuotą prekę jei tai tikrai gamintojo brokas. Niekas tikrai taip aklai nekeičia prekių nepatikrinęs ar tai vartotojo kaltė ar gamintojo brokas. Todėl ir užtrunka visa tai ne vieną dieną ar savaitę.

     

    Mano nuomonė kitokia. Pardavėjas privalo parduoti pirkėjui kokybišką prekę. Pirkėjas neprivalo laukti, kol pardavėjas kažkur siuntinės broką.

     

    Nežinau kaip kiti, čių jų reikalas, tačiau aš, noriu naudotis preke nedelsiant, ypač kai sumokėjau pinigus.

    Jei pardavėjas to nesugeba užtikrinti, tai tegul tinkamai apie tai informuoja, tuomet pirksiu pas kitą pardavėją, ten kur yra kokybė ir geras servisas.

     

    Jei prekę reikia testuoti, tai pardavėjas turi teisę pasisamdyti testuotojus, sumėkėti pinigus, ir tegul testuoja nors amžinai. Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko.

     

    Ir dar. Brangūs pardavėjai, pasirašinėkite protingas sutartis su tiekėjais. Jei to padaryti nesugebate, tai vėliau nekvaršinkit galvos pirkėjams.

     

    Visiems linkiu gero vakaro.

  13. Gerbiami pirkėjai! Atkreipkite dėmesį į kai kurių prekybininkų komentarus, kurie čia komentuoja.

    Pasak jų, jei per klaidą nusipirkote nekokybišką prekę pas kokį nors prekybininką - šarlataną, tai būkite pasirengę įrodinėti, kad nesate dėl to kaltas.

    Pasak kai kurių prekybininkų ir jų giminaičių, jūs turėsite pats įrodyti, kad prekės tyčia negadinote.Jei paprašysite prekę pakeisti arba grąžinti pinigus, būsite apkaltinti, kad drąskote akis arba, dar geriau, esate ne savo vietoje.

    Jums to reikia? Nemanau. Būkite atsargūs, taupykite savo laiką!

  14. O aš lojalus skytech'o pirkėjas. Esu ir grąžinęs prekę ir pilnai atavau pinigus. Visada pristato pagal terminus, aptarnauja maloniai jeigu paskambinu :) Manau tiesiog pasitaikė, kaip visiem pasitaiko. Svarbiausia, kad daugumai viskas gerai :)

     

    Apie kokią daugumą kalbate? Norėčiau paprieštarauti. Aš nesu vienintelis, kuris susidūrė su problemomis pirkdamas skytech.

    Galite pats įsitikinti, jei norite. Pasižiūrėkite skundų portaluose, apsilankykite portale eTeismai, ten įveskite Skytech, ir pamatysite, kad su šiuo pardavėju pirkėjai turėjo ne vieną problemą. Gal būt pasikartosiu, kad savo patirtimi dalinuosi su tais pirkėjais, kuriems rūpi reali padėtis.

    Tiems, kuriems visada viskas gerai, net jei juos apvogė, linkiu tik sėkmės.

  15. Tamsta fastLan nuo savęs rekomenduosiu ramiai atsisėst ir apgalvot savo atliktus veiksmus bei bendravimo su kitais stilių :) Nes tamsta nebematot kas yra šonuose, o žiūrite visiškai tiesiai, savo norima kryptim. Esate vienas iš tų, kurie žiauriai gerai žino savo "teises" ir mėgstate akis padraskyt. ...Tamsta :)

     

    Sėdžiu ramiai. Ir jūs teisus, gerai žinau savo teises ir esu vienas iš tų, kurie nesileidžia stumdomi. Akių draskymas čia nieko dėtas. Neįsižeiskit, jei nepaprašiau jūsų leidimo.

  16. Tai tada klausimas toks:

    Ar ji buvo drėgnoje aplinkoje? Ar buvo nukritęs nors kartą? Ar buvo pažeistas?

     

    Pardavėjui visiškai nerūpi kaip tu jam prekę paduosi. Aš savo telefoną tik patį įrenginį su baterija nešiau, o poto tik visą komplektą. Esmė ta, kad pas mane buvo ta pati problema telefone ( pasakytum koks modelis, tai būtų aišku, nes galbūt net toks pat ). O kas liečia taisymą - be modelio tu nieko nepeši, o juo labiau yra toks dalykas kaip aukščiau einanti institucija. Pvz aš nenuėjau į euronics, o ejau į mobilią liniją, kuri man viską sutvarkė ir pasakė, kad euronics po pirmo karto būtų pripaišęs man pažeidimą ir tiek ;)

     

    O šiaip jo - reiktų tau truputį nusiraminti, nes visada ir visur bus, kad kažkas netaip kaip nori nutiks. O juo labiau jei kelsi triukšmą - su tavim ir nebesiskaitys.

     

    ps. Tik šiaip paklausiu - pats nustatei, kad nekokybiška ar kaip? :D Nes asmeniškai pas mane pvz buvo tam tikrų pranešimų, kurie sakė, kad problema yra ir servise tą patį matė, o parduotuvėje pasijungė gražiausiai ir veikė :) Taigi jei ne tas aktas būčiau nieko nepešęs ;)

     

    Telefono vandenyje nelaikiau, įrenginys pažeistas nebuvo. Pardavėjas turėjo visas galimybes patikrinti visas aplinkybes ir mano teiginius, taip pat gedimą. Aš nenurodinėju pardavėjui ką jis turi daryti ir ko nedaryti. Tai pardavėjo reikalas, kaip jis dirba, kaip vykdo garantinį aptarnavimą. Vidinė Skytech tvarka, kurią pardavėjas pats susigalvojo, ne mano reikalas. Nereikalauju iš Skytech to, kas man nepriklauso.

     

    Jei prekė akivaizdžiai nekokybiška, tinkamai neveikia, tai kodėl turėčiau mėnesiais laukti kažkokio patvirtinimo?

    Nereikia man jokio patvirtinimo, juolab, kad tiek pardavėjas, tiek gamintojas, yra suinteresuoti asmenys, turi visas sąlygas piktnaudžiauti. Tuose savo aktuose jie gali rašyti ką tik nori, todėl visas teisėtas prekių kokybės ekspertizes atlieka tik valstybinės įstaigos, vieną nurodžiau straipsnyje. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo teiginiais, tai privalo į tą valstybinę įstaigą kreiptis. Subjektyvias savo ar gamintojo išvadas pardavėjas gali pasilikti sau, jei jam tos išvados reikalingos. Pirkėjui reikalinga kokybiška prekė, arba pinigai, kurie buvo sumokėti. Pirkėjas neprivalo teisintis ar kažko įrodinėti, ypač tuomet, kai faktai ir aplinkybės yra akivaizdžios.

  17. Okey, klausimas tada - ar bent jau įrodei, kad prekė yra nekokybiška? Kaip tai padarei? Ar atėjei, numetei prekę, pasakei, kad nekokybiška ir gražinkit pinigus? :D Juk prieš gražinant pinigus turi būti ekspertizė. Juo labiau ELEKTRONIKOS PREKĖS ATGAL NĖRA PRIIMAMOS AR KEIČIAMOS JEIGU NĖRA GARANTINIO AKTO, KAD PREKĖ YRA BROKUOTA.

     

    Reziume - turėjei gauti aktą. Jei negavai - klausk kodėl. O šiaip jie tau ir neprivalo pagal LR įstatymus gražinti pinigų jeigu nėra įrodyta, patvirtinta, kad prekė bloga.

     

     

    Prekė buvo nekokybiška, telefonas be priežasties išsijungdavo, nuolatos persikraudinėjo. Gedimas buvo akivaizdus, todėl man jokio akto nereikėjo. Beje, prekė buvo naudojama tinkamai, jokių naudojimo pažeidimų nebuvo.

    Pardavėjui prekė buvo pateikta kaip prinlauso, tvarkinga, pilnoje pakuotėje, su visais garantiniais lipdukais.

  18. Ne kažkur ir ne kažkas:

    http://www.screentekinc.com/lcd-quality-standards.shtml (mirusių pikselių leistinas kiekis nustatytas industrijoje).

     

    O fastlan tai išvis panašu kad čia kažkokį juodą antimarketingą varo prieš Skytech ir tiek, gal net kažkokia įmonėlė, kokių dabar pilna Lietuvoje - ale "viešieji ryšiai", kai pila purvą ant konkurentų ir giria tuos, kas užsisakė jų paslaugas. Pats su Skytech aptarnavimu nesu susidūręs, tai nežinau, gal ir yra problemų. Bet čia parašė tokią nekonkrečią temą (nes tikriausiai ir neturi ką papasakoti apie tai, ko nebuvo: nėra net konkretaus telefono modelio nurodyta) ir dar plius temoje atsirado daug daugiau patenkintų vartotojų nei nepatenkintų (kas tokiose temose labai reta), kad norom nenorom įžvelgiu kažką nešvaraus.

     

    post-10219-0-42046700-1395572378_thumb.png

     

    Skundų karalius.

     

    Ko gero, tamsta atskleidėte tikrą samokslą prieš skytech. Net visą mano diskusijų istoriją surinkote. Per kelis metus tik tiek radote?

    Gal norėtumėte, kad niekas neturėtų teisės skųstis? O jei skundžiasi, tai kartą ar du, ne daugiau.

    Ar reikia atsiklausti kiek kartų ir dėl ko galima skųstis? Kas yra kaltas, kad vartotojų teisės yra pažeidinėjamos, pardavėjai tyčiojasi, o valstybės biurokratai nieko nedaro?

     

    Šita padėtis, visi tie skundai ir parodo, kokia apgalėtina yra pirkėjų padėtis. Labai gerai, kad nors internetas yra, kuriame galima parašyti apie problemas.

     

    Dėl teiginio apie patenkintus vartotojus, tai norėčiau atkreipti dėmesį, kad temoje nėra jokių patenkintų vartotojų, temoje dominuoja pardavėjai, kurie visaip stengiasi apdergti temos autorių. Beje, brokuotos prekės pardavėjas skytech turi visus mano kontaktinius duomenis ir gali bet kada susisiekti, jei tik panorės.

  19. Neabejoju, kad šioje diskusijoje daugelį komentarų rašo tie patys prekybininkai (pardavėjai), gal net iš to paties „Skytech“. Komentaruose stengiamasi naudoti vieną iš populiariausių rinkodaros priemonių, t.y. visokiais būdais menkinti skundą, net įžeidinėjant nenaudėlį „skundiką“ ir skleidžiant įvairiausio pobūdžio prasimanymus ir melagystes, atseit, viskas ten tvarkoj su ta bendrove.

    Viskas gal ir būtų tvarkoj, tik kodėl kyla problemų?

     

    Tikiuosi, kad pirkėjai, kurie atidžiai perskaitė straipsnį, atsirinks tą informaciją, kuri jiems buvo naudinga. Pardavėjus-demagogus, kurie visaip įžeidinėja nepatenkintus pirkėjus, palieku toliau drabstytis purvais.

     

    Visiems linkiu gero vakaro.

  20. Tu visai trenktas ar kaip... Jei GAMINTOJAS neatsiuntė akto, pardavėjas turi pilną teisę nepakeisti prekės. Nereikia čia skiesti daugiau ir viskas bus ok.

     

    Pardavėjas ir neturi sutikti su pirkėjo reikalavimais ypač jeigu tai buvo elektronikos prekės. Skaityk garantijas prieš šaukdamas ar kaltindamas kitus :)

     

    Man nesvarbu kaip pardavėjas tvarko savo verslą ir koki pardavėjo santykiai su gamintoju. Pardavėjas samdo personalą, kuris sprendžia tuos klausimus, ir moka personalui atlyginimą. Pirkėjas neatsako už pardavėjo pasamdyto personalo kvalifikaciją. PARDAVĖJAS PRIVALO PAKEISTI NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ ir man, kaip pirkėjui, visiškai nesvarbu ar atsiuntė gamintojas pardavėjui kokį nors aktą, ar neatsiuntė. Pardavėjas pardavė nekokybišką prekę ir privalo ją pakeisti, jei neįrodo kitaip. Pirkėjas nieko įrodinėti neprivalo. Jei pardavėjas nekokybiškos prekės nepakeitė, tai pirkėjo prašymu privalo grąžinti pinigus, kuriuos pirkėjas sumokėjo už prekę. Visos nekokybiškos elektronikos prekės privalo būti pakeistos, jei joms buvo suteikta garantija. Nereikalauju nieko, kas man nepriklauso.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...