Pereiti prie turinio

Tomasis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.599
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Apie Tomasis

  • Rangas
    Užkietėjęs dalyvis
  • Gimimo data 1991-06-14

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Tomas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Mažeikiai
  • Pomėgiai
    Cars cars cars...

Paskutiniai lankytojai

1.986 profilio peržiūros
  1. Turėjau problemų išeidamas su dviem numeriais į Tele2 pasinaudojęs forumo nario @tavomano pasiūlymu. Arenamobile atrašė į laiškus, atsiuntė užpildyti formą dėl numerio perkėlimo, užpildžiau, parašiau kokiai datai noriu perkelti ir jų suportas dingo 😄 Žinoma, prašytą dieną perkėlimas nepavyko, tuomet Tele2 vadybininkui persiunčiau visą info su prašymu, kurį pildžiau Arenamobile ir tada perkėlimas buvo sėkmingas. Nežinau kas ten buvo negerai, nes iš Arenamobile negavau jokio atsakymo 🙂 O geriausia dalis- mano mama negavo jokio pranešimo apie branginamus planus. Tuomet dėl visa ko susiekė em
  2. Toks tik pastebėjimas- Samsung televizoriai dažniausiai rodo "spalvingesnį, sodresnį" vaizdą bei turi geriau apšviestus ekranus (kas aktualu saulės apšviestuose kambariuose), tačiau dėl tos pačios specifikos nukenčia matymo kampas. Jei su IPS ekranais (kurių šiuo metu yra didžioji dauguma) vaizdą taip pat puikiai matysi iš įvairių kampų, tai su Samsungu paėjęs į šoną matysi, jog keičiasi vaizdas. Jei televizorius stovės kažkur kambario gale- tuomet matymo kampas nebus aktualus ?
  3. Man taipogi jau galutinai pabodo su jais terliotis... Man sąskaita ateina kaip sutarta, tačiau ES duomenų beturiu 1GB iš sutartyje žadėtu 14gb. Skambinau jiems, atsiliepusi konsultantė vos neišsijuokė, sako tai neįmanoma, nebuvo tokių planų. Pakeitus balso toną pasiūlė atsiųsti jiems emailu sutartį, jie pažiūrės ir kažką nuspręs. Spėkit kaip sekėsi ? Taip ir negavau jokio atsakymo. Pirmiausia nurodė blogą/neveikiantį emailą, tada internete atkapsčiau tos konsultantės tikrą emailą kuriuo kiti susisiekė, tačiau joks atsakymas neatkeliavo. Toliau žmona ir mama taipogi perėjo į Magnetuką. Po
  4. Suveikė! Ačiū! Pas mane mokama suma nurodyta gerai už praeitą mėnesį, bet už vasario mėn nurodyta nesamonė ir plius kad neapmokėta.. Pačių sąskaitų peržiūrėti irgi neįmanoma
  5. Emailą gavau, bandžiau, rezultate išmeta langa- "kažkas netaip, susisiekite su paslaugos tiekėju"
  6. Man neleidžia užsiregistruoti... Tai sunku kažką pasakyti, trūksta ten darbuotojų, kurie pilnai nusimanytų tai, ką daro. Man realiai į paskutinį rašytą klausimą jie taip ir neatsakė
  7. Tai taip, pilnai sutinku, dėl to ir pikta, nes niekas nieko neįspėjo, nei apie kainų kilimą (jei vis dėl to toks ir bus), nei apie duomenų kiekio pasikeitimą ES. Tam 100gb planui ten ir taip 1 gb teduodavo, įtariu jam nieko nesikeis. Nepykčiau daugiau kažkiek mokėti, bet kai nėra jokių perspėjimų ir vienašališkai viskas keičiama, tai nerimtai atrodo. Gerai, kad būdamas LT sužinau iš kitų žmonių, jog čia viskas keičiasi... ?
  8. Na nežinau, dėl kainų čia toks savotiškas dalykas, vieniems reikia ES duomenų, kitiems nereikia, kaip sakant, visi renkasi pagal pageidavimus ir kišenę. BET jei įmonė perėmusi klientus su visomis terminuotomis sutartimis ir įsipareigojimais (šiuo atveju arenamobile iš magnetuko), pradeda vienašališkai be išankstinio perspėjimo keisti sutarties sąlygas, tai čia jau ne tik, kad nerimta, bet ir turi sukčiavimo požymių. Na nebent ten dirba ant tiek neatsakingi žmonės ir jiems viskas pofik (kuom irgi nesinorėtų tikėti). Kol kas dėl sąskaitų sulaukė atsakymo tik mano mama, ji turėjo 100gb už 6eur/mė
  9. Ta prasme pasirašei sutartį su Magnetuku, bet po perėjimo į arenamobile sumažino ES gigabaitų kiekį? Klausiu, nes man tai labai aktualu, kai pasirašiau sutartį, turėjau 14gb, tikiuosi, kad tiek pat ir turiu, nenorėčiau kelionėje likti be interneto, nes matau su tokiu suportu, pagalbos visiškai nesulaukčiau...
  10. Aš taipogi gavau didesnę nei įprastą sąskaitą, manoji irgi gavo... Bardakas ten kažkoks, dabar sąskaitą iš vis išrašė anglų kalba su klaidomis ir be jokios suprantamos informacijos, kaip kad seniau būdavo su normaliais išrašais.
  11. Man pvz nebeužskaito pirkimų visai, pirkau kokius 3 kartus ir nei vienas nebeatsirado sistemoje...
  12. Ir kaip pavyko išspręsti? Tiesiog daugiau apsipirkot? Man identiška situacija, tik pirkau už 35eur, o rašo, jog reikia pirkti dar už 25$ ?
  13. Jų svetainėje rašo, kad kaina dabar 10eur/mėn. Yra gal dar kokių pasiūlymų šiai dienai už maždaug 6eur/mėn?
  14. Jei siunta sunki, o kablys tikrai nebus lengvas, per shipzee nebus pigu. Per juos apsimoka tik lengvesnius pirkinius pirkt. Dažniausiai kiek teko susidurti, tai įkainiai būna maždaug tokie : 15% komisiniai nuo prekės vertės + 15$/1kg už siuntimą + valstijos iš kurios perkama papildomi tax'ai. Aišku jei prekės dydis bet kuri kraštinė viršyja 100cm, tuomet tokios kainos negalioja, būna brangiau. Tai jei žinai maždaug kablio svorį, gali plius minus pasiskaičiuoti galimą kainą (papildomai jokių pvm ir muitų mokėt nereikėtų)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...