Pereiti prie turinio

neprisimenu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.948
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    35
  • Atsiliepimai

    100%

neprisimenu Pranešimai

  1. prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

    būtent regia žemėlapyje ir matosi visos aplink sklypą esantys servitutai. pvz aukštos įtampos laidai, komunikacijų kabeliai, vandentiekiai. Bus pažymėta kad kažkas iš inžinerinių tinklų eina, o atstumai yra pagal įstatymų numatyta tvarką

    Gali padaryt screenshot'ą, kaip pažiūrėti? Komunikacijas ir apsaugos zonas tai randu kaip ir kur pažiūrėt, servitutų ne. Yra pvz. servitutas pėsčiųjų takui (iš RC išrašo matyti), bet neaišku per kur tas pėsčiųjų takas eina.

  2. Sveiki,

    gal kas žino ar informacija apie servitutus viešai prieinama? Jei taip, kur ją rasti? Yra RC išraše įrašas apie servitutą, bet žiūrint Regia.lt, geoportal.lt niekur nerandu informacijos apie juos apskritai. Ar įmanoma kaip nors peržiūrėti, kur konkrečiai jis per sklypą eina?

  3. 2024-06-12 11:14, Tmaster parašė:

    Sveiki,

    jau antra diena sėdžiu, ir bandau suvokti, kuom skiriasi viena draudimo bendrovė nuo kitos, kodėl jos visos kainas nustato +- tokias pat, bet tuo pačiu, visada atsiranda viena bendrovė, kuri išsišoka, ir pasiūlo 20-30% pigiau nei visa krūva kitų draudimų.

    Ta prasme kas čia paslėpta, kodėl tai negalėtų būti pavadinta karteliniu susitarimu tarp draudimo bendrovių? Galbūt dėl to, jog visada atsiranda kasmet vis kita bendrovė, kuri pasiūlo gerokai mažesnę kainą nei kitos?

    Mano istorija, kodėl pradėjau domėtis -

    2022 metais viena mano auto turėjo nedidelį įvyki, be policijos, vietoje buvo padaryta deklaracija, mano auto vairuotojas buvo kaltas, ir mano akimis istorija baigėsi. tų pačių metų auto privalomas draudimas pabrango 2x, PAS VISUS Lietuvoje registruotus DRAUDIMO BROKERIUS, kurie draudžia privalomu auto draudimu.

    ir taip yra tik su ta mano auto, kuri turėjo įvyki, kitos auto draudimai tokie pat, kaina svyruoja +-5%. Ar tai reiškia kad reikia atsikratyti šita auto, nes ibrėžimą apturėjo?

    Ok, tuo metu labai nesureikšminau, karas, elektros krize ir ta avarija GALĖJO pakelti draudimo kainą, dabar vėl prisėdau kitiems metams drausti auto, ir vėl matau dvigubas draudimo kainas. wtf? Tai kiek aš čia mokėsiu tas dvigubas kainas, kada jos atsistatys į normalias vėžes?

    Užklausus belekurio draudimo brokerio, kodėl yra taip o ne kitaip atsakymas daugmaž toks

    Žodžiu politkorektiškas atsakymas kuris iš esmės neatsako klausimo.

    man įdomi kitų forumo dalyvių patirtis, kurie turėjote auto įvyki ir buvote kaltininkais. Kaip pabrango draudimo įmoka, ir kiek ji liko pabrangusi?

    Ar yra kokia draudimo bendroves prižiūrinti institucija, ar čia jau pas poną Malinauską reikės prašytis tyrimą daryti? 😄 Ar aš čia pučiu burbulą, ir visiems nuo 2022 metų draudimai subrango dvigubai?

    Apskritai, atrodo kad visi LT veikiantys draudimai, veikia kaip viena institucija, kainos tarp visų jų sinchronizuojasi, ir jei viena pakėlė, tai pakels visos...

    Pabandyk ne auto atsikratyt, o pasikeist valstybinį numerį. Aš tą patį numerį persikėliau ant kitos auto, tai skaičiuoklės man vis rodo seno auto modelį, reikia rankiniu būdu keist.

  4. prieš 4 valandas, MarijaB parašė:

    69 STRAIPSNIS. Mokesčio apskaičiavimas taikant turinio viršenybės prieš formą principą.

    1. Tais atvejais, kai mokesčių mokėtojo sandoris, ūkinė operacija ar bet kokia jų grupė sudaromi turint tikslą gauti mokestinę naudą, t. y. tiesiogiai ar netiesiogiai nukelti mokesčio mokėjimo terminus, sumažinti mokėtiną mokesčio sumą arba visiškai išvengti mokesčio mokėjimo, arba padidinti grąžintiną (įskaitytiną) mokesčio permoką (skirtumą), arba sutrumpinti mokesčio permokos (skirtumo) grąžinimo terminus, mokesčių administratorius, apskaičiuodamas mokestį, taiko turinio viršenybės prieš formą principą. Šiuo atveju mokesčių administratorius neatsižvelgia į formalią mokesčių mokėtojo veiklos išraišką, bet atkuria iškreipiamas ar slepiamas aplinkybes, su kuriomis mokesčių įstatymai sieja apmokestinimą, ir mokestį apskaičiuoja pagal minėtų mokesčių įstatymų atitinkamas nuostatas.

    Jeigu mokesčių mokėtojas sandoriu, ūkine operacija ar bet kokia jų grupe siekė verslo naudos, o mokestinė nauda atsirado tik kaip pasekmė, t. y. verslo ar kitais poreikiais pagrįstos veiklos rezultatas, tokiu atveju apskaičiuoti (perskaičiuoti) mokesčius vadovaujantis MAĮ 69 straipsnio 1 dalies nuostatomis nėra pagrindo. Mokesčių mokėtojas turi pagrįsti, kad sandorio, ūkinės operacijos ar bet kokios jų grupės sudarymo pagrindiniai tikslai yra verslo nauda, o mokestinė nauda atsirado tik kaip pasekmė. (MAĮ komentaro ištrauka)

    P.

    Visų pirma, labai abstraktus straipsnis, interpretuok ir vartyk kaip nori, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Pagal tokį straipsnį VMI galėtų vartyti, kad MB vadovo atlygis išmokamas pagal CPS jau yra mokestinė nauda, nes sumokamas tik 15 proc. GPM be jokių mokesčių Sodrai ir pelno mokesčio (nes tai yra MB išlaidos ir metų gale parodoma, kad MB turėjo lygiai 0 pelno, nes visi pinigai iškeliavo vadovo CPS).

    Kitas dalykas, MB įsteigimas pats savaime nėra nei ūkinė operacija, nei kažkoks sandoris, kas jau daro tą straipsnį niekiniu (mano subjektyvi nuomone).

    Trečia, galima įrodinėt, kad buvo siekiama verslo naudos (surasti naujų klientų, kurie galbūt sandorius sudarė vien dėl to, kad įmonė sudarė didesnį pasitikėjimą, nei tiesiog fizinis asmuo veikiantis su IV pažymos numeriu).

  5. Prieš 25 minutes, MarijaB parašė:

    Ir ateina VMI ir išsitraukia Mokesčių administravimo įstatymo straipsnį "turinio prieš formą principas" ir.... susimoki 21 proc. nuo 3 metų + einami metai apyvartų.

    Atskirti verslus galima, kai verslai realiai skirtingi. PVZ el. prekyba ir teiki kokias SEO paslaugas. Vienas įmonė, kitas Individuali veikla.

    Kai verslas vienas ir tas pats - nerizikuočiau. 

    Rašiau VMI paklausimą raštu ir turiu oficialų atsakymą, kad mano pajamos bus vertinamos atskirai PVM atžvilgiu. Čia kalbant apie IV ir MB. Tačiau VMI pažymėjo, kad turėčiau kontroliuoti tik vieną juridinį asmenį, kitu atveju, kelių juridinių asmenų pajamos būtų sumuojamos, jei kalbama apie PVM ribą. Tai nežinau, ar jie atsakė neįsigilinę į situaciją, ar dar kažkas. Bet kadangi turiu atsakymą raštu, o ne telefonu, tai kažkaip nesuku galvos.

    Tai aišku mano postą kiekvienas turėtų vertinti kritiškai ir asmeniškai užklausti VMI.

  6. prieš 7 valandas, Ak2 parašė:

    Gali daugiau papasakoti apie MB/UAB ir IV PVM pasidalinimą?

    Šis vaikis turi 50k, kaip jam dabar nemokėti 21% nuo tos sumos? Įkurti juridinį asmenį, o po to koks algoritmas

    Turi IV ir MB ir vykdai veiklą ant abiejų. Iš MB pinigus išsimoki sau kaip dividendus arba atlyginimą (pagal CPS šiuo atveju negalima, nes tada įsiskaičiuotų į fizinio asmens PVM ribą, t. y. sumuosis su pajamom iš IV ir tapsi PVM mokėtoju kaip fizinis). Su abiem neviršiji 45k per metus ir vuolia, tavo PVM riba 90k.

  7. prieš 10 valandų, TEGAS parašė:

    Ant poliso ta suma bus. Jei ten nebus, tai bus taisyklese kur nors - max x k. 

    Gi nuo draudziamos sumos priklauso ir draudimo imoka. 

    Vienas milijono nt draudzia, kitas sodo nameli kazkur pavoverej.

    P.s. atkuriamajai bus taikomas ir nusidevejimas. Pvz mediniam namui apie 2 % sienoms uz kiekvienus metus nuo pastatymo.

    Tai taip išeina jei nusiperki kokią sodybą 1970 metų statybos, tai net nedraudžia nuo gaisro, nes išmoka būtų lygiai 0?

  8. prieš 4 valandas, As Justas parašė:

    Sveiki,

    renkuosi buto (pastato) draudimą. Vieni draudikai įrašo draudimo sumą. Kiti rašo - "atkuriamoji vertė". Ar viename ar kitame yra kabliukas? Ką verčiau rinkis: konkrečią sumą, daugmaž atitinkančią rinkos kainą? Ar atkuriamąją vertę?

    Jei siūloma suma atitinka rinkos vertę buto, manau rinktis geriau konkrečia sumą. Jei siūlo vertę 100k, nors reali vertė 300k, geriau manau rinktis atkuriamąją.

    Nes kaip ir sakė, neaišku pagal ką vadovausis. Nes RC vertės, bent jau Vilniuje, bent jau dvigubai mažesnės, kai kuriais atvejais gal net trigubai.

  9. prieš 3 valandas, TheChosenOne parašė:

    Ka tik pabandziau. Esu dares savo masinai kazkada mokamai, bet pamirsau issiaugot ir baigesi saugojimas. Tai puiki proga galvoju vel pasidaryt. Ir tas carvertical tai nieko vertas. Pries tai turejau ataskaita pries kelis metus ir buvo zala ~2007 metus Prancuzijoje uz 1k-2k eurus. Dabar ataskaita sako, kad nera jokiu zalu. 🙂 Ir rida dingusi. Buvo palaipsniui, dabar nuo 0 iki 300k pirmas irasas LT. Toks vaizdas, kad Prancuzijos duomenu nebegauna. 

    Kažkada rašiau ir savo patirtį apie Carvertical, kai mašinai perkant ataskaitą Lietuvoj avarijos nerodė, o perkant iš PL Carvertical avariją rodė. turiu dvi ataskaitas tos pačios mašinos, viena lt, kita pl, vienoj avarijos nėra, kitoj yra 😄 

  10. Prieš 2 minutes, kloppy parašė:

    Niekada nenaudoju antivirusines, nes tik siurbia resursus, nors prie dabartiniu kompu gal maza problema, bet nuo senu laiku kai dar senuka pc turejau, vengiau antivirusiniu, db reguliariai prasiskenuoju su bit defender o siaip pati operacine sistema pakankamai apsaugta gi cia microsofto windows arba mac sistemos, tai man tie avastai, esetai xujsetai, labiau kazkoki scama primena pinigams nugrezt uz apsaugas 😄

    Avast nemokama

  11. Prieš 2 minutes, Stanley parašė:

    Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
    Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
    Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
    Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
    Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 


    Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
    Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
    Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
    O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 

    Čia iš savo varpinės pasakoji, nes pats tokį darbą dirbi. Ir pirma pastraipa visiška netiesa. Inchcape motors man išrišo daužimą, nes buvo keista šakė, parodė kad akivaizdžiai nauja įdėta, plius traverso varžtai sukinėti. Daužimas buvo nestiprus, detalės pakeistos originaliom naujom, (kapotas, sparnas), geometrija be virinimo atstatyta, dažų storis originalus (tikrintojas nebūtų radęs, nes nebūtų turėjęs galimybės po mašina palįst). O apsaugas tikrai nuiminėja visad, ne vieną mano mašiną tikrino ir mačiau ką daro. Visus apibėgimus ar defektus, sukinėtus varžtus su pirštu parodo. Buvo numuštas automato tepalo filtras su laikikliu, įdėtas akivaizdžiai naujas, iškart pasakė, kad galėjo būti jog automatas be tepalo padirbo. Tikrintojas iš viršaus būtų net nepamatęs. Su dažų storio matuokliu apeit daug mokslo nereikia, tai nesuprantu "ką ten mokėt reikia". O tarp tikrintojų - tikrai yra debilų, kurie tikrai nemoka jais naudotis: patikrina, rodo storį 110 ant sparno (originalus dažų storis), jis tą pačia detalę kitoj vietoj tikrina 😄 nu tai ######, jei ant tos detalės originalus dažų storis, tai ant tos pačios detalės kitoj vietoj jis kitoks nebus. Va čia yra nemokėjimo naudotis pavyzdys.

    Ir taip, jie tą darbą dirba kasdien, nes auto patikros reikia laukt apie savaitę, o ne kelias. Čia tik tavo išmislas, kad atstovybės tik remontuoja auto, o tikrina tik tikrintojai. Absoliuti dauguma pirkėjų renkasi servisą, o ne tikrintoją. Bent jau Vilniuje. Sutikčiau gal tik dėl mažų miestų, gal vežasi tikrintoją, nes nėra atstovybių ar normalių servisų, kuriais galima pasitikėti (ne perekūpų draugų).

  12. 2024-05-15 14:35, MartynasKu parašė:

    Tai yra paprastas dalykas. Netinka paslaugos kokybė ar kaina - tai ir neperki daugiau. Yra kas jam moka 450 Eur už patikrą, o yra kas piktinasi vaje kaip brangu. Kol jis turi klientų, jam dzin tie skundai ar dejavimai kaip brangu.

    Kam mokėt tikrintojui tokias sumas, kai pas oficialų atstovą patikra kainuoja apie 100 eurų, kuri trunka porą valandų, automobilis patikrinamas nuodugniai: įskaitant dažų storio matuoklį; pakėlus ant keltuko, nuėmus apsaugas, dealerio diagnostika ir panašiai. Pseudo tikrintojas atvažiuoja su kokiu kinietišku š ar geriausiu atveju Launch ar Autel, kuris prie kai kurių blokų net neprisijungia.

    Ir nereikia sakyti, kad atstovybėse durniai dirba ir tikrint nemoka. Kiekvieną dieną jie tą daro. O va šitas klounas tai pasakas pasakoja - https://www.facebook.com/Autoopatikra buvo kažkur jo video, kai rado "nesukinėtus" varžtus, kas įrodo jog grandinė nekeista (auto rida 120k ar 140k, o keitimas prie 180k). Tai kai tokie argumentai kainai mušti, tai pirkėjas išvis gali likti be auto, o tik už patikrą sumokėjęs. Skambino jis man irgi, telefonu apsimeta, kad "samdys tikrintoją" ir ar aš nieko prieš. Matyt jau ne vienas jį toli pasiuntęs yra 😄 

  13. Prieš 47 minutes, Stanley parašė:

    Kokie čia visi idėjiniai, ant tokių sovietų sąjunga ir laikėsi. Tarsi tavo mokesčiai kažką pakeis, ar 40Mln valstybės pinigų kazino praloš ar 40,000,1000 - paprasti žmonės skirtumo nepajausim. 

    Mokėdamas mokesčius gauni išmokas (vaiko priežiūros, ligos, nedarbo galų gale - pensiją). O pats gal dar ir balsuot neini? Ką tas vienas balsas pakeis 😄 po to visokie vaitkai ir renka po 7 proc.

  14. Prieš 9 minutes, babausis1 parašė:

    Tikrai taip, geriau pirkt 300 tūkst. km nuvažiavusį dyzelinį auto ir tikrai niekas ten nesulūš 🙂
    Tarkime iš US 70 tūkst., ir 300 tūkst. iš Europos. Tai įdomu kiek km reik važiuot, kad pradėjus keist tiesiog pakabos detales, dėžės tepalus ar dar ką ji bus ekonomiškesnė. 🙂

     

    O Europoj pagal tave nėra sveikų ar daužtų auto su mažom ridom? Tik USA? Amerikoj ten tik iki bažnyčios važiuoja ir susidaužo, o Europoj visos daužtos tai autobanais lakstė? 😄

    aš labiau norėjau akcentuot, kad Lietuvoj auto parką bemaž sudaro turbūt 70 proc. dyzelių, o iš amerikos plaukia netoli šimto procentų benzinų. tai klausimas, kaip jos realizuojamos, jei du iš trijų lietuvių renkasi dyzelį. matyt išvažiuoja į Ukrainą ar dar kažkur

  15. 2024-05-12 10:15, DanielLK parašė:

    Sveiki, užsiemu automobiliais iš Europos ir JAV. Paskutiniai metai visiškai tragedija, pardavimai maksimaliai sumažėje. Seku youtube Tautvyda iš Majamio kur perka automobilius iš JAV aukcionu, jis sako nuperka per mėnesi 500 auto + dar kiti tarpininkai. Jus man pasakykit kur tie automobiliai visi realizuojami, kaip Lietuvoje čia to pirkimo nėra? Tautvydo vloguose mašinos pagrinde visos Lietuvos rinkai skirtos. Tiesiog įdomu kur eina tos mašinos

    Aš ir nesuprantu, kur tuos amerikonus padeda tokiais kiekiais temdami. Didelė dalis lietuvių baidosi, jei mašina buvo daužta, o iš Amerikos visos jos tokios. Plius amerikonai bene visi neekonomiški benzinai.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...