Pereiti prie turinio

neprisimenu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.928
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    34
  • Atsiliepimai

    100%

neprisimenu Pranešimai

  1. Prieš 2 minutes, Stanley parašė:

    Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
    Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
    Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
    Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
    Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 


    Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
    Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
    Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
    O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 

    Čia iš savo varpinės pasakoji, nes pats tokį darbą dirbi. Ir pirma pastraipa visiška netiesa. Inchcape motors man išrišo daužimą, nes buvo keista šakė, parodė kad akivaizdžiai nauja įdėta, plius traverso varžtai sukinėti. Daužimas buvo nestiprus, detalės pakeistos originaliom naujom, (kapotas, sparnas), geometrija be virinimo atstatyta, dažų storis originalus (tikrintojas nebūtų radęs, nes nebūtų turėjęs galimybės po mašina palįst). O apsaugas tikrai nuiminėja visad, ne vieną mano mašiną tikrino ir mačiau ką daro. Visus apibėgimus ar defektus, sukinėtus varžtus su pirštu parodo. Buvo numuštas automato tepalo filtras su laikikliu, įdėtas akivaizdžiai naujas, iškart pasakė, kad galėjo būti jog automatas be tepalo padirbo. Tikrintojas iš viršaus būtų net nepamatęs. Su dažų storio matuokliu apeit daug mokslo nereikia, tai nesuprantu "ką ten mokėt reikia". O tarp tikrintojų - tikrai yra debilų, kurie tikrai nemoka jais naudotis: patikrina, rodo storį 110 ant sparno (originalus dažų storis), jis tą pačia detalę kitoj vietoj tikrina 😄 nu tai ######, jei ant tos detalės originalus dažų storis, tai ant tos pačios detalės kitoj vietoj jis kitoks nebus. Va čia yra nemokėjimo naudotis pavyzdys.

    Ir taip, jie tą darbą dirba kasdien, nes auto patikros reikia laukt apie savaitę, o ne kelias. Čia tik tavo išmislas, kad atstovybės tik remontuoja auto, o tikrina tik tikrintojai. Absoliuti dauguma pirkėjų renkasi servisą, o ne tikrintoją. Bent jau Vilniuje. Sutikčiau gal tik dėl mažų miestų, gal vežasi tikrintoją, nes nėra atstovybių ar normalių servisų, kuriais galima pasitikėti (ne perekūpų draugų).

  2. 2024-05-15 14:35, MartynasKu parašė:

    Tai yra paprastas dalykas. Netinka paslaugos kokybė ar kaina - tai ir neperki daugiau. Yra kas jam moka 450 Eur už patikrą, o yra kas piktinasi vaje kaip brangu. Kol jis turi klientų, jam dzin tie skundai ar dejavimai kaip brangu.

    Kam mokėt tikrintojui tokias sumas, kai pas oficialų atstovą patikra kainuoja apie 100 eurų, kuri trunka porą valandų, automobilis patikrinamas nuodugniai: įskaitant dažų storio matuoklį; pakėlus ant keltuko, nuėmus apsaugas, dealerio diagnostika ir panašiai. Pseudo tikrintojas atvažiuoja su kokiu kinietišku š ar geriausiu atveju Launch ar Autel, kuris prie kai kurių blokų net neprisijungia.

    Ir nereikia sakyti, kad atstovybėse durniai dirba ir tikrint nemoka. Kiekvieną dieną jie tą daro. O va šitas klounas tai pasakas pasakoja - https://www.facebook.com/Autoopatikra buvo kažkur jo video, kai rado "nesukinėtus" varžtus, kas įrodo jog grandinė nekeista (auto rida 120k ar 140k, o keitimas prie 180k). Tai kai tokie argumentai kainai mušti, tai pirkėjas išvis gali likti be auto, o tik už patikrą sumokėjęs. Skambino jis man irgi, telefonu apsimeta, kad "samdys tikrintoją" ir ar aš nieko prieš. Matyt jau ne vienas jį toli pasiuntęs yra 😄 

  3. Prieš 47 minutes, Stanley parašė:

    Kokie čia visi idėjiniai, ant tokių sovietų sąjunga ir laikėsi. Tarsi tavo mokesčiai kažką pakeis, ar 40Mln valstybės pinigų kazino praloš ar 40,000,1000 - paprasti žmonės skirtumo nepajausim. 

    Mokėdamas mokesčius gauni išmokas (vaiko priežiūros, ligos, nedarbo galų gale - pensiją). O pats gal dar ir balsuot neini? Ką tas vienas balsas pakeis 😄 po to visokie vaitkai ir renka po 7 proc.

  4. Prieš 9 minutes, babausis1 parašė:

    Tikrai taip, geriau pirkt 300 tūkst. km nuvažiavusį dyzelinį auto ir tikrai niekas ten nesulūš 🙂
    Tarkime iš US 70 tūkst., ir 300 tūkst. iš Europos. Tai įdomu kiek km reik važiuot, kad pradėjus keist tiesiog pakabos detales, dėžės tepalus ar dar ką ji bus ekonomiškesnė. 🙂

     

    O Europoj pagal tave nėra sveikų ar daužtų auto su mažom ridom? Tik USA? Amerikoj ten tik iki bažnyčios važiuoja ir susidaužo, o Europoj visos daužtos tai autobanais lakstė? 😄

    aš labiau norėjau akcentuot, kad Lietuvoj auto parką bemaž sudaro turbūt 70 proc. dyzelių, o iš amerikos plaukia netoli šimto procentų benzinų. tai klausimas, kaip jos realizuojamos, jei du iš trijų lietuvių renkasi dyzelį. matyt išvažiuoja į Ukrainą ar dar kažkur

  5. 2024-05-12 10:15, DanielLK parašė:

    Sveiki, užsiemu automobiliais iš Europos ir JAV. Paskutiniai metai visiškai tragedija, pardavimai maksimaliai sumažėje. Seku youtube Tautvyda iš Majamio kur perka automobilius iš JAV aukcionu, jis sako nuperka per mėnesi 500 auto + dar kiti tarpininkai. Jus man pasakykit kur tie automobiliai visi realizuojami, kaip Lietuvoje čia to pirkimo nėra? Tautvydo vloguose mašinos pagrinde visos Lietuvos rinkai skirtos. Tiesiog įdomu kur eina tos mašinos

    Aš ir nesuprantu, kur tuos amerikonus padeda tokiais kiekiais temdami. Didelė dalis lietuvių baidosi, jei mašina buvo daužta, o iš Amerikos visos jos tokios. Plius amerikonai bene visi neekonomiški benzinai.

  6. prieš 19 valandų, Hktons parašė:

    Sveiki visi! Gal kas turite patirties kaip sutaupyti mokesciams ir kuo maziau moketi VMI/Sodrai vykdant individualia veikla?


    Pajamos gaunamos is uzsienio, tai tikrai nera butina tiesiogiai i LT banka gauti.  Kadangi kiekvienas protingas zmogus nori moketi kuo maziau mokesciu, galvojau paklausiu, ar yra zmoniu, kurie tame daugiau nusimano ir patys vykdo individualia veikla internete.

    Suprantu, jog paprasciausias budas tai padaryti - gauti mokejimus is klientu crypto ir nereikes moketi jokiu mokesciu, taciau mano klientai negali atsiskaityti crypto, bent jau didzioji ju dalis, tai reikia ieskoti kitu budu.  

    Atsilyginciau uz konsultacija!

    Po to tokie bomžais patampa be socialinių garantijų ir dejuoja kokia bloga valdžia Lietuvoj, nieko žmonėms neduoda.

  7. Pasirodo, virš 7 procentų balsavusių, rinko šitą kremliaus projektą. Liūdna tendencija, bet bent septyni lietuviai iš šimto laukia "išvadavimo" nuo savo turimo turto, kaimynų ir galbūt net savo gyvybės. Netikėjau tokiais dideliais skaičiais, galvojau surinks max 1 procentą. Aišku, tuose procentuose matyt yra ir šiaip "nesusivokusių", nes ne visi balsuojantys yra veiksnūs tiesiogine ta žodžio prasme. O daug jaunimo visai nebalsuoja.

    Reziume, liūdna, gaila ir net pikta. Aplink daug vatnikų. Klausimas kiek jų valdžioje, kariuomenės struktūroje.

  8. prieš 17 valandų, vrbusiness parašė:

    Sveiki, domina auto pardavimai. Is kur dabar perkami dauzti auto gerom Kainom (Vokietija, Prancuzija, Italija)? Kokias svetaines? Ir kur parduodami, isskyrus Lietuva? Esu girdejas, kas veza auto is Usa, sutvarko Lietuvoje ir parduoda Vokietijoje. Gal kaz kas uzmineja tokiu verslu, gali papasokoti?

    Aciu

    Vokietijoj nesmarkiai daužti auto su maža rida kainuoja tiek, kiek Lietuvoj sveiki. uždarbis nėra toks lengvas, kaip tau atrodo 😄 

  9. 2024-05-06 13:58, babausis1 parašė:

    O kodėl jie scam arba rodo kavos tirščius?
    Mano daugumoje atveju, rodo viską normaliai.
    Prie kai kurių svetainių/informacijos šaltinių paprastas žmogus neturi priėmimo (užsienio šaliu draudimo įmonės, jų vietinės "regitros" ir t.t.).
    Klaidų kartais atsiranda tos pačiose atstovybėse, kai pvz serviso istorijoj įveda vienu mažiau skaitmenų, tada žiūrint ataskaitą - atrodo, lyg kažkas buvo ridą atsukęs, o ten tiesiog žmogiška klaida.
    Man įdomu tiesiog kitų žmonių patirtis su carvertical, aš pats taip ar taip nesinaudoju 🙂

    Dažnu atveju Carvertical rodo nesąmones. Pirmas pavyzdys. Parduodu savo auto, prieš parduodamas išsiperku ataskaita per Carvertical.lt. Rodo ridos fiksavimą Lietuvoje (per atliktas TA), rodo kad nėra informacijos apie patirtą žalą. Atvažiuoja pirkt automobilio lenkas, rodo man telefone Carvertical ataskaitą, kad auto daužtas Austrijoje (tiesa). Pas mane lietuviškoj ataskaitoj nėra tokios info. Pasitikrina su dažų storio matuokliu, įvertina, kad remontas gerai atliktas - nuperka.

    Antras atvejis. Kita mašina. Nusiperku ataskaitą Lietuvoj, rodo žalą 500 EUR, vienos pusės durelės (menkniekis). Rašo lenkas dėl mašinos. Pasitikrina Carvertical.pl pagal VIN, atsiunčia ataskaitą - rodo kad yra žala, bet neturi informacijos kokia. Bet rodo visą ridos istoriją, o LT ataskaita visai ridos nerodo. Lenkas automobilio nevažiuoja apžiūrėti ir nenori pirkti, nes "daužtas". Tikrinant pagal LT informaciją, tas dureles, kur rodo žalą - dažų storis originalus. Mašina nedaužta.

    Išvados? Rodo pievas. Arba reikia pirkti iš PL ataskaitą, gausim daugiau info.

  10. 2024-05-05 09:12, nix parašė:

    Kreipkis i pasakiska support'a, pinigai mokami - reikalauk kokybes.

    Letumo priezasciu gali buti simtai, kelios ju:

    * Svetaines lankomumas isauges;
    * PHP kodas pasikeites ne i geraja puse;
    * Serveris perkrautas ar atakuojamas;
    * DNS serveriu problemos;
    * Tavo interneto problemos;
    * Tavo kompiuterio problemos;
    * Jei pakeitus srifta svetaineje jis pasikeicia po tam tikro laiko - akivaizdu jog cia cache. Hostinger naudoja LScache. Cia yra gerai;
    ... ir dar n+1 priezasciu...

    Dazniausia fraze "nieko nedariau, o suletejo...". Tai cia ir yra problema - nieko nebuvo daroma, t.y. periodiniai darbai su svetaine nebuvo atliekami, del to ir kyla problemos.

    Ta prasme? Pvz., svetainė paprasta, php kodas statinis, ne dinamis, jokių pakeitimų nebuvo daryta, jokie plug'inai neinstaliuoti. Tai ka siūlai su svetaine daryt, apart back'upų (kad išsaugot klientų registracijas ir pan.)? Kur čia problema nieko nedaryt su paprasta svetaine? If it works, don't touch it, yra toks posakis... Ir labai tikslus.

  11. prieš 16 valandų, pupa962 parašė:

    Tik už Eduarda Vaitku tikras Lietuvos prezidentas butu pasibaigtu dvieju lietuvos kiršinimas 😄

    Kvaily tu kvaily, su vatnikų prezidentų ne tik kiršinimas prasidėtų, bet ir SVO ateitų, jau sekančią dieną po inauguracijos jis jau kviestųsi išlaisvintojus, nes Lietuvos Seime neva naciai.

    Gienka jau panašu, kad ilsisi nuo forumo. Kitiems pasekėjams irgi reiktų.

  12. 2024-05-02 08:38, l781 parašė:

    Kai nesupranti "vidinės virtuvės" - tai nenuostabu, kad toks įspūdis susidaro.

    Paaiškinu: tavo adrese panašu, kad nėra atvestas šviesolaidinis kabelis (arba jeigu ir yra atvestas - galimai jis dar "nepriduotas"). CGates konsultantai pagal TG mato tavo adrese, kad: "reikalaingas papildomas TG tyrimas". Tuomet CGates rašo paklausimą Telijai dėl TG, jie atsakymą pateikia po keletos darbo dienų, paprastai už kabelio datempimą iki kliento adreso arba kliento buvo - dar reikia gerookai damokėti, o damokėti klientas - dažniausiai nenori, nes paprastai visi įsivaizduoja, kad pajungimas - turėtų būti nemokamas. Didžioji bėda yra ta, kad jeigu CGATES sumoka Telijai už kabelio galiuko pratempimą iki kliento (tavo) namo-buto - tai tas kabelis visuomet tampa Telijos nuosavybe, nesvarbu, kad už patį kabelį, darbus Telijai viską sumokėjo Cgates (ir galimai - pats end-useris).

    Štai dėl ko galimai CGATES vadybininkas, pamatės, kad preliminaraus TG tyrimo metu gavus vietoje atsakymo "TG yra 100/1000Mbps" bet "reikalingas papildomas TG tyrimas" - paprastai ūpas dingsta kovoti dėl kliento, ir paprastai nebeeikvojami vidiniai pastangų resursai gaišti laiką, aiškintis - nes Telia šioje vietoje vistiek lieka betkuriuo atveju išlošusi (nes jeigu CGates kliento negaus tiesiogiai - tai vistiek už tą liniją Telijai mokės reseleris CGates).

    Su tais papildomais tyrimais ir Telia įdomu yra. Pas mane jau porą metų Telia 500 Mbps, nors prieš įvendant ir pildant jų svetainėje anketą (ir konsultantas tą patį telefonu sakė), rašė, kad reikalingas tyrimas. Nors žinojau, kad keli kaimynai, dar iki man įsivedant turėjo gerą šviesolaidinį. Dabar pildant tą anketą vėl pagal adresą vistiek rašo, kad reikalingas tyrimas, nors šviesolaidinis kaip minėjau, pas mane ir kaimynus, sukasi jau keletą metų 😄 tai ką jie ten tirti kiekvieną kartą nori?

  13. Prieš 19 minučių, PATR10T parašė:

    O Lietuvoje yra pirkti toki zveri  dyzelinini? Ar cia jau reiktu ziureti pas kokius vokiecius ar kas atvaro masinas?

    Gan retas modelis, Autopliuse turbūt nerasi, nebent ieškosi metų metus. 🙂 mobile.de pasitaiko ir nestipriai daužtų su maža rida. dar copart.de yra tekę matyti

  14. prieš 23 valandas, PATR10T parašė:

    Sveiki,

    Dirbu, dirbu, dirbu as cia tuos 3 menesius kiekbiena diena, pagaliau pasibaige vaismedziu genejimo sezonas ir pasinorejo save apdovanuoti, zaisla isigyti. 😄 Norejau paklausti patarimo ka butu galima issirinkti pagal mano kriterijus, o noreciau isigyti greitesne, manevringesne auto, galios 150kw-200kw, mechanika, benzinas (gali buti ir dyzelis). Biudzetas butu apie 12k euru, akys krypsta i Ford Focus ST labiausiai. Vienas labai patarinejo Alfa Romeo Giulietta (dyzeli, sako, su ja neimanoma lietai vaziuoti, zmona vis prisirenka baudu ), zinoma, ko gero ju kokybe ne kokia ir labiau moterims tiktu. Dar gal domintu Subaru BRZ, WRX bet kaip suprantu - geros bukles sunku rasti ar kainos ypac uzkeltos.

    Gal tik vengciau visu Audi, BMW, MB, VW.

    Ka galetumet parekomenduoti?

    Jei Focus'ą, tai tik RS'ą, bet į biudžetą netilpsi. ST, tai ten tas pats 2.0 Ecoboost motoras, kur į visus Ford'us eina, nieko ten išskirtinio nėra, apart pati automobilio išorės apdaila. Tai tokiu atveju praktiškiau Focus ST TDCi imti, pasičipuosi, traukos prasme važiuos beveik taip pat kaip 2.0 Ecoboost, tik kuro valgys dvigubai mažiau,o išvaizda ta pati. Čia kalbu apie facelift modelius nuo 2014 m. galo. Ford'o 2.0 Ecoboost'ai laaaabai neekonomiški:)

  15. Prieš 7 minutes, HOST321 parašė:

    Tu kada nors buvai Rusijoje?

    Tau dar klausimas kyla 😄 jis patriotas už jūrų marių, net nenorėtų ten. ten kažkas genuose užprogramuota, matyt kažkoks putin chuilo backdoar'as visiems ruskeliams nuo gimimo įdiegtas. į pelkes nenori, bet vakaruose sėdėdami patriotai didžiausi. taip ir skleidžiama ruso fašistų ideologija. patys kuo puikiausiai supranta, kad tai nėra nei teisinga, nei žmogiška, bet "ja ruski" - turi būt stipresnis už kitus ir kad ruskelį visi gerbtų (matosi iš jo posto kaip seilėjasi rašydamas, kad rusija branduolinė valstybė ir nugalėt neįmanoma). tokiems dalbakams reiktų atimt lietuvišką pasą, per ruskyno ambasadą surasti giminių ar dar kažko giliai pelkėse (na teisinio pagrindo rusiškam pasui išduoti) ir deportuoti.

  16. prieš 16 valandų, kloppy parašė:

    Kad kelione susiplanuot izi yra, as nesuprantu kaip dar nezlunga tie visi makaliai novaturai ir kiti protpisiai, turbut deka tinginiu ir laikosi 

    Užsakiau dabar kelionę gegužės mėn. į Turkiją per Novaturą. Žiūrint tom pačiom datom Booking'e už tą sumą išeina tik viešbutis, o per agentūra gausim skrydį + transferį.

  17. Manau nebe tie laikai, kad vaikai iš normalių šeimų turėtų bonkes rinkt. Mes vaikystėj radę nueidavom priduot į kioską ir kokios gumos nusipirkt. Tuo laikmečiu atrodė ok ir tėvam turbūt tokių klausimų nekilo, leist ar neleist. Dabar pragyvenimo lygis nepalyginamai geresnis ir manau mažametis vaikas gali pinigų užsidirbt sutvarkęs namus, išnešęs šiukšles ar dar kažką naudingo tėvams padaręs.

  18. prieš 1 valandą, hm7 parašė:

    Visada geriausias variantas (jei nėra galimybės sumokėt gavus prekę) - kreditinė kortelė (arba gal ir debetinės, nesu tikras). Nes tiek Visa, tiek MasterCard turi labai griežtas customer protection nustatas tai negavus prekės 100% atgausi pinigus. Mokant per banką nebūtinai ims ir grąžins, gali nusimuilint ir sakyt į policiją ar VVTAT kreiptis. Buvo prieš n metų man taip su DNB.. Kitas variantas PayPal, ten irgi jei normaliai moki (ne friends and family) didelis šansas greitai pinigus grąžint.

    Paantrinsiu dėl mokėjimo kortele. Per Ebay buvo pirktas mašinos žibintas, deja gavus nebuvo patikrintas. Tik po 30 d., įdėjus į automobilį, paaiškėjo, kad adaptyvus led žibintas su defektu (ant skydelio užrašas check adaptive headlights). Per Ebay iškėliau dispute, jį uždarė, nes praėjo 30 d., ir buyer protection nebegalioja. Parašius pardavėjui, realiai pasijuokė ir pasakė, kad pats kaltas, jog nepatikrinau laiku (iš susirašinėjimo pobūdžio tapo aišku, jog jis žinojo, kad žibintas prastas, nors pardavė kaip veikianti, used item). Iškėliau per SEB banką chargeback'ą, kad defective item. Per porą mėnesį bankas išsprendė ginčą, pinigai grįžo atgal. Klausiu banko, ką daryt su žibintu 😄 sako ne mūsų reikalas. Parašiau pardavėjui, kad atsiųsti kurjerį ir pasiimtų savo defektuotą žibintą. Nieko neatrašė. 🙂

  19. prieš 3 valandas, Tmaster parašė:

    kreditinė nuo debetinės tuom ir skiriasi, jog kreditinėje gali pirkti į minusą, bei nuo jos nuskaičiuoti pinigus gali kad ir po mėnesio, o nuo debetinės tik fizinio kontakto metu ir žinoma į jokį minusą.

    tie kurie čia rašote kad turite kreditines be kredito - jūs turite debetines pavedintas "kreditinėmis", nebent galite pirkti į minusą. Bei turite kredito dydžio "paskolą". Nes kreditinės kortelės turėjimas reiškia suteikto kredito, kurį galite pirkti į minusą, paskola.

    pvz nesenai pažįstamas turėjo užsidaryti 5k kreditinę kortelę, nes nedavė būsto paskolos dėl jos 🤣

    Kaip bankas skaičiuoją tą limitą? Jei 5k limitas, tai skaičiuoja, kad turi 5k įsipareigojimą mėnesiui? Tai čia žvėriškas skaičius, kai pvz. būsto paskolos įmoka, tarkim vidutiniškai yra 500 eur.

  20. Prieš 27 minutes, bratkax parašė:

    Man tik keista kaip ilgai nieks nepatikrino per sekundę pasiekiamo fakto apie "stiprų kaip niekad rublio kursą" ir toliau diskutuoja su robotu, kuris beleką generuoja. Čia kaip su Chat GPT haliucinacijom ginčytis.

    Asmeniškai net nepamačiau tos eilutės jo poste apie rublio kursą. Kai tiek daug vėmalų atpila, tai tiesiog akim prameti, net ne viską užfiksuoji.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...