Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.577
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld Pranešimai

  1. 2021-10-09 22:16, Tmaster parašė:

    Kas keisčiausia, telefono pokalbiu metu visaip stengėsi padėti, pasakojo ar padarėt tą ar aną, realiu metu mėginome viską daryti kaip kad instrukcijoje parašyta, bet net nepasiūlė atsiųsti telia inžinieriaus į namus, kad padėtų, maždaug po ~5minučių nesėkmingų bandymų tiesiog pasiūlė duoti naują priedelį už 1€/mėn priemoką prie esamos sutarties.

    Nepasiūle, nes inžinierius yra mokama paslauga ir dėl priedėlių keitimo nėra siunčiamas nemokamai. Inžinieriaus vizitas, jei gerai pamenu, 10 eur. atvykimas ir 30 eur / val. ?

  2. prieš 20 valandų, d2b parašė:

    Pas mane tokia pat situacija su senu priedėliu ir nauju pulteliu (seną pultelį teko pakeisti, nes patyrė daugybinius kritimus ant žemės). Tai traukia tikrai prastai. Nors davė ir papildomai USB anteną, sakė tam kad trauktų iš visų kampų. Nepalyginsi su senuoju. Senąjį pultelį buvo galima surišti su teliku, bent papildomai teliko garsą išeidavo reguliuoti, kad nereiktų teliko pultelio tampytis. Su nauju pulteliu neaišku ar tai įmanoma padaryti, nors yra TV mygtukas. Prie valdymo reikėjo laiko priprasti. 

    Gal aš ir pats to BT režimo ant pultelio nepasijungęs? Nes indikatorius prie išjungimo mygtuko tai raudonai šviečia jungiant.

    EDIT: pamėginau pagal Tmaster pridėtą instrukciją prijungti pultelį (neatsimenu ką dariau, kai pirmą kartą jį parsinešiau). Tai užteko pirmų dviejų punktų ir dabar pultelis veikia BT režimu. Indikatorius šviečia žaliai jungimo metu.

    Dar liko tik teliko valdymą pririšti jei tai įmanoma.

    Įmanoma, pasiknisk nustatymuose ir rasi. Arba 1817, gedimų linija, visad padės. ? Dirba, beje, visą parą.

  3. Prieš 1 minutę, Tmaster parašė:

    Tai as db galvoju, atvaziuosi pas mane ir pajungsi, ar padaryt foto kai gausiu saskaita ir nauja priedeli?

    Jeigu įsiskaitytum, pamatytum, kad buvo sąlyga - jei užmatys. Dažnai praslysta tokie užsakymai ir klientai gauna, bet pasitaiko, kad užmato ir tada skambina klientui sakyt, kad nieko jis negaus ?

  4. prieš 7 valandas, Tmaster parašė:

    skambinau 1817, ten be ilgų derybų ir expermentų sutarėm kad už papildomą 1€/mėn per kurjerį atsiųs tą naujajį apvalų priedelį, kuris kiek man žinomą tokių nesuderinamumų neturi. Prašiau kad tiesiog gal turi senajį pultelį išnuomoti ar parduoti, tai atsakė jog senų priedelių dar likę krūvos, bet senų pultelių nebeturi, o naujus priedelius pagal numatymą dalina tik naujiems klientams kurie ima gigabitą+2tv, o visiems kitiems nemokamai kaišioja senuosius priedelius.

    case closed

    Ir galiu iškart pasakyt - bullshit. Pradėsim nuo to, kad naujesnio priedėlio duoti negalėjo už 1 Eur / mėn., tai jei užmatys, nieko tu negausi, tik sulauksi skambučio ir sakys sorry, negalim duot, nebent susimokėsi papildomai vienkartinį mokestį ? Jam nuomos mokestis taikomas toks pat, bet jei turėjai VIP1113, tai į naujesnį priedėlį keičiama tik su papildomu vienkartiniu mokesčiu. 

    P.S. kartoju dar kartą - Senasis priedėlis yra pilnai suderinamas su pulteliu. Pats dirbau toj gedimų linijoj, ir pasakojau kaip surišti, ir pats dar tokį naudojau. Naujo priedėlio pliusas, kad jis veikia greičiau, bet mėgsta perkaisti, todėl reikia laikyt atviresnėj vietoj.

    Nauji priedėliai dalinami pagal sandėlio likučius, o "naujiems klientams kurie ima gigabitą+2tv" yra konsultanto sugalvota nesąmonė. ? O ir senieji priedėliai nebūna nemokami, nes standartiškai taikomas 1 eur nuomos mokestis.

     

  5. prieš 3 valandas, xio parašė:

    senas priedelis su nauju pilteliu nesuderinami ,kaip ir senas pultelis su nauju priedeliu teko jau pora tu nauju pakeist .prasti pulteliai del traukos nzn ,bet dregmes biski pagauna ir uzlinksta ?

    Nesuderinami Motorola priedėliai. Arris VIP1113 puikiai suderinami, tik reikalinga usb antena, kuri pridedama.

  6. Prieš 6 minutes, Tmaster parašė:

    Ar yra kita seno priedelio ir naujo pultelio surisimo instrukcija negu as esu parases pirmam poste?

    Kiek pamenu, tai ne viena yra ir skirtingos, bet garantuot negaliu, pusmetį su tuo nebedirbu. Pasitaikydavo tokių nesąmonių, reikia atrišti pultelį nuo priedėlio ir daryti priedėliui factory reset (gali bandyti ir neatrišdamas pultelio, ant šono yra mygtukas pailgas, neiškilęs, jį palaikyt reikia kiek pamenu) ir tada surišti pagal tv rodomą info.

  7. Prieš 44 minutes, Tmaster parašė:

    žinau apie ką tu kalbi, jis pas mane žaliai niekada nedegė, bandžiau daryti surišimą pagal instrukciją. Be to spaudžiant violetini meniu mygtuką visiškai niekas nevyksta

    kažkoks fail su tuo, kad telia visda dalina senus priedelius su naujais pulteliais. Suprantu kad nori išsivalyti sandelį, bet nu... čia kažkoks nesusipratimas, kai nėra suderinamumo

    Tai kad idealus tas suderinamumas. Labiau fail su instrukcija, būdavo tokių prikolų. Belekiek klientų naudojasi VIP1113 ir ruwido pulteliu ir viskas veikia kaip reikia ? Tavo pultelis IR režimu veikia ir tiek. Pasiskambink į gedimų liniją ir padės surišt, arba pirmadienį galiu pažiūrėt instrukcijas, jei priminsi ?

  8. O spaudžiant mygtukus dega raudona ar žalia lemputė? Jei raudona - veikia IR režimu. Geras tas pultelis ir veikia gerai, kai pajungtas per BT. Nepamenu kombinacijos mygtukų, pasiskambink 1817 į gedimų liniją, patars kaip surišt per BT ?

    Ir jeigu nori nelaukti eilėse ir gauti tikrai kokybišką pagalbą - skambink vakare po 22h. Gedimų linija visą parą dirbą, o naktim dirba labiausiai patyrę. 

  9. Prieš 2 minutes, TheKloras parašė:

    tiesiog klausiu nes gal kažkam irgi tokia pati situacija buvo ir galėtų papasakot kas kaip

    Net jei ir būtų tokia situacija, niekas nepapasakos. Nes gali būti visiškai kitos priežastys. Anyway, kad ir ką tu sugalvosi, Telia kitaip nedarys ir vienintelis būdas gauti šviesolaidį - su investicijomis, kurios bus didelės.

  10. Prieš valandą, TheKloras parašė:

    Taigi noriu įsivest šviesolaidį į bendrabutį bet parašius telia sako kad mano duotu adresu paslaugu tiekti nėra galimybės bet va kiti žmonės bendrabutį šviesolaidį turi, na tai užsakiau techninį tyrimą bet atsakymo telefonu nei el.paštu kurios pateikiau negavau, turėjau pats į live chat rašyt ir pasirodo kad atsakymas toks : "per didelės investicijos. Esant tokiai sumai nėra teikiamas pasiūlymas klientui." tai čia dabar skaitos kad nėra laisvų vietų prijungt šviesolaidžiui ar kaip? bendrabutį kur gyvenu sakė galima vestis tik iš telios, buvau kalbėjąs su cgates konsultante bet ten pasakė iš telios infrastruktūra naudoja tai irgi nieko nesigauna. Tad dabar toks klausimas ar čia tiesa sako ar makaronus kabina ta telia? ar eitų šviesolaidį įsivest nepaplojant didelės sumelės?

    Paaiškink, kodėl turėtų kabint makaronus? Konsultantai sako tą, ką mato sistemose. Užsakei TG tyrimą, jį padarė, pagal turimą info investicijos per didelės ir mokėtum ko gero mažiausiai 100 eur / mėn. Niekas tau plačiau neatsakys, nes Telia šitos info neviešina.

  11. prieš 7 valandas, medaras parašė:

    niekas nesitiki 1gb/s

    bet su telia routeriu prie pat jo wifi max 250mb/s kituose kambariuose max 80

    Nes tavo įranga tik tiek paveža. Nebent turi labai seną routerį. Telia routeriai wifi duoda 450 mbps.

  12. prieš 11 valandų, medaras parašė:

    Galvoju sitas tures geresni padengima nei telia.beto kazkur girdejau kad telia routeriai kazkiek greiti riboja.

    Pas mane ne telia televizija, kita iptv

    Dėl padengimo nepakomentuosiu, reikia žiūrėt apžvalgas ir palyginimus. Dėl greičio ribojimo - bullshit. Aišku, visi ribos greitį, jeigu iš wifi tikėsies 1k mbps gauti, ko visi besiskundžiantys ribojamu greičiu ir tikėdavosi. Ir visai nesvarbu, kad jų įranga nei to 450 mbps duodamo nepatempia per wifi. ?

  13. prieš 3 valandas, wwwutglt parašė:

    Čia rašiau apie 1-2 metų senumo stojimus, kai buvo ir matematika privaloma. 

    Tai matematika privaloma jau ir prieš 5 metus buvo ? Labiau sakau dėl reikalaujamo minimalaus egzamnino balo, nes mano laikais tai buvo kalbos, kad matematikai lyg ir didinti minimalų balą, bet ar tai įvyko neįsivaizduoju. Anyway, pokyčiai gali būti bet kuriais metais, todėl geriausiai vis tiek atsakys atsakingi asmenys mokykloje, o ne forumas.

  14. prieš 2 valandas, wwwutglt parašė:

    Mažiau klausyk ką kiti sako, daug pažįstamų išlaikę matematiką ant minimumo sėkmingai mokosi vf vietose tiek kolegijose, tiek universitetuose. 

    p. s. aišku gali priklausyti, kokia bus konkurencija į tavo stojamą vietą. 

    Taip drąsiai nesakyčiau, kas buvo anksčiau, negalioja dabar. Reikia pasidomėti reikalingais minimaliais egzaminų balais dėl vf vietos. Anksčiau buvo svarbus tik bendras balas, po to jau pasidarė privalomas ir matematikos egzaminas, net jei jis į balą ir nesidės. Geriausiai atsakys mokytojai ar už egzaminus atsakingas asmuo mokykloje, o ne forumas, kur dauguma mokyklą baigę bent prieš 5 metus.

    Taip pat, jei žmogus mokyklą baigė ir senai, bet įstojo dabar, tai dar nieko nereiškia, nes kiek pamenu, seniau mokyklą baigusiems galioja ta stojimo tvarka, kokia galiojo jo mokyklos baigimo metais. Todėl reikia gerai pasidomėti ar nėra dabar nustatytas minimalus egzamino balas (nes tokių kalbų lyg ir buvo, bent prieš 5 metus).

  15. prieš 1 valandą, l781 parašė:

    as tau sakau kaip ZINAU, ir neturiu tikslo tau meluoti - taciau tave jeigu nores koks Telia tinklo adminiukas "apkvailinti" ir "kabins makaronus" ir tu su tuo sutiksi - tai zinoma kad bus taip, kaip tu sakai.... bet jei konkreciai pasakysi, kad TURI SAVO routerius, ir nori juos pasijungti - jie negali buti tokie NAGLI, kad tau i akis ziuredami meluotu, kad tam reikalingas meistro vizitas....

    Pasiseks, jeigu pataikys ant ilgai dirbančio konsultanto ? Bet didelė tikimybė, kad užtaikys ant naujesnio, kuris neturės papildomų žinių iš asmeninės patirties, ir nežinos ką daryti su ta info, nes konsultantai prie mac nelenda. Ir tikrai gali būti, kad turės keliauti inžinierius, telefonu tokie dalykai nedaromi ?

    Btw, klientai su tinklo adminiukais, inžinieriais ar dar kuo nebendrauja.

  16. Prieš 15 minučių, inscript parašė:

    Pas mane buvo panaši situacija. Telia šviesolaidiniam internetui naudojau savo turimą TP-link routerį ir lygiai taip pat greitis šokinėdavo iki nulio. Sprendimas buvo nuomuotis routerį iš Telia, tačiau nusprendžiau, kad paprasčiau bus atsisakyti jų paslaugų..

    Tai čia sprendimas buvo, nes gavai normalų routerį. Nusipirk normalų nuosavą ir problemų nebus. ?Žmonės labai sėkmingai naudoja nuosavus routerius su Telia internetu, problemų nekyla, kai routeris kokybiškas.

  17. Prieš 35 minutes, Gedusis parašė:

    Sveiki, gal kas žinote iš kur europoje gauti bang xxl puff su 2000 itraukimu? Kiek ieškojau, tai iš kinijos neiseina uzsisakyti nes neshipina, gal turit kas kokios info buciau dekingas:) 

    Nu 2000 pufų gal ir turės, jei tie puffai trunka po 0.1 sekundės ? Neatrodo tai realu su 6 ml. skysčio, ypač kai dydis toks pat kaip visų, tai pataupyta ant baterijos. Geriau jau normalią cigaretę nusiperki ir skysčio, užteks dar ilgiau.

  18. prieš 7 valandas, Karol parašė:

    Jeigu tai darbuotojos kalte - tai yra lygiai tokia pati Telia kalte del nemoksiskumo isitikinti, kad ivestos apsaugos priemones veikia, kad sukurti procesai veikia tinkamai ir suteikia papildoma apsauga. Taipogi del nesugebejimo isidiegti saugikliu: tiek sistemoje, tiek valdant zmogiskuosius isteklius. Kaip sakai "yra daug taisykliu" - tai mano atveju tos taisykles neveike visiskai.

    Jeigu grieztai ziuri, taciau vadybos ir procesu neveiksnumas leidzia tokiom klaidom atsitikti (kurios is esmes basic istaisomos vien pacioje sistemoje vedant duomenis naujiem klientam ir lyginant juos su duombaze) ir neleidziant toliau registruoti darbuotojui be papildomos info - tai reiskia ziuri ypac aplaidziai. Kolkas per pusmeti neesu sulaukes prasymo papildomai identifikacijai ar pan - kas reiskia, kad darbuotojos kaltes tame nemato, nes esant sifnificant fraud mistakes del darbuotojo - darbuotojas atleidziamas del gross misconduct ir ju klaidos taisomos. Reiskia - klaidos nebuvo. 

    Nes tu man sneki kaip tradicinio lietuvisko verslo atstovas: 

    Niekas del sios situacijos nekaltas. Kazkas ten kazka nepadare, zodziu gavosi gan absurdas - bet kaltu nera. 

    Tai jei iranga butu pasieme mano vardu kazkas kitas, o ne as tai mazdaug butu:

    telia dave ta iranga lengva ranka, tik pakalbejus tel - bet nekalti jie gi, kad dave ir neziurejo kam. gal ten darbuotojas gal ka, bet siaip grieztai ziuri i identifikacija su daug taisykliu.

    Tai dabar isivaizduok kazkas paiima citybee nutekintus duomenis ir varo.,.... Dar online chat gali pabandyti - gal net skambint nereikes (maniske taip pasieme sau telefona), jai buvo griesciau, reikejo parasa uzdeti, ir klause ar jos vardas toks koks ant pakuotes parasytas, bet ID netikrino.... Bet ji yra pries 15 ar 20 metu turejus banko saskaita Seb ar tai Swed. ?

    Darbuotojams yra duota n taisyklių identifikavimui, kas kada daroma. Nepristovėsi juk prie kiekvieno darbuotojo. Jeigu kažkokios problemos neiškilo, tai niekas ir netikrino papildomai darbuotojo veiksmų. Kaip patikrintum tūkstančius veiksmų kasdien? ?

    Žodžiu, čia kalbėjimas dėl kalbėjimo, o privedžiojimai, jei kažkas kitas būtų paėmęs, tai išvis juokingi. Kažkas kitas paima - kreipies į policiją, o toliau ir visa kita. Ir ne, aš nesu susijęs su verslu, pats panašų darbą dirbau ir žinau kaip buvo identifikuojama ir kokios yra taisyklės.

    O jeigu taip lengvai kažką pardavė su tavo duomenim, tai gal visgi reiktų kreiptis ne į forumą, o į Telia, kaip galvoji? ?

  19. prieš 11 valandų, Karol parašė:

    Tikrai idomu, papasakok placiau.

    Mano patirtis siu metu sausio menesi:

    Moteris skambina, sako va noriu kitam zmogui plana paimt ir interneto reikes su modemu ir telefonu. Padiktavo duomenis (tikrai (jokioje sistemoje tuo metu nebuvau apart gyv vietos deklaravimas ir soc draudimo nr, nes pilieciam automatiskai priskiria ai dar pasas Londone ambasadoje atnaujintas 2013 kokiais metais, payseros dar acc ir viskas, jokiu banko saskaitu, jokiu apmoketu saskaitu, jokio visiskai nieko, nuo paauglystes gyvenau uzsienyje, buvau grizes pora savaiciu, busto pirkimo dok dar tik tvarkymo pradzioje) vardas, pavarde pristatymo adresas, kuris yra kitoks nei deklaruotas. Telia paklause ar gali pakalbeti su manimi, buvo vienas klausimas: ar cia Jus? Taip atsakiau, atidaviau rageli toliau derinti reikalus. Ir viskas.. Kurjeriui paskambinus pasakiau, kad ant palanges paliktu.

    Visas mano pirkimas buvo ziaurus red flagai: skambina velnias zino kas, random adresas, kitas random zmogus patvirtina, kad taip taip cia tikrai, pristatymo metu niekas neateina susirinkt siuntos, kurjeriui reikia skambinti i uzsienietiska nr del pristatymo, teliai kaip kontaktinis nr paduotas - tas pats uzsienietiskas. 

    Jau tada kilo mintis, kad realiai bet kieno varda pavarde ir asmens koda butu pasake bet kas ir butu pristate. Tikiuosi, kad pasikeite kas per pusmeti, nes cia nesveika ir apgailetina. 

    Tai nemanai, kad čia yra konkretaus darbuotojo kaltė? Telia gan griežtai žiūri į identifikaciją, yra daug taisyklių, kurių reikia laikytis ir atitinkami identifikavimo žingsniai. Gali būti, kad ta darbuotoja jau ir nebedirba. O beje, žmonės dažnai patys net nenori papildomos apsaugos, dar ir daug pasipiktinimo gali sulaukti, jei knisiesi papildomai ir klausinėji papildomų duomenų ?

  20. prieš 3 valandas, Karol parašė:

    Operatoriaus kalte, kad miniliai daro identity check. Man kaip Uk pragyvenusiam laaabai ilgai yra kosmonautika matyti kaip cia i kaire i desine su vardu pavarde ir asmens kodu dalykus dalina. Issimoketinai, planai, iranga - kas tik nori. As kai emiau - jokio statuso LT neturejau ir dabar figuruoja tik imone ir viskas. Jokiu iplauku LT jokiu nieko, jokio kredito istorijos, banko saskaita revolut ir ta is Uk - tuscia. Imk ka nori - modemai, iphones ir t.t, uzteko telefonu pasakyti TAIP TAI AS TIKRAI ir viskas. 

    Asmens kodo neužtenka. ? Jeigu nesi registruotas sistemoje, ar pateiki neatitinkančius duomenis, yra vykdomi papildomi identifikavimo veiksmai. Sukėlus įtarimų, keliauji į saloną.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...