Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.577
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld Pranešimai

  1. Prieš 2 minutes, l781 parašė:

    Tiesiogiai iš Telia pigiau nei WEB kaina - negausi, arba nebent jei "labai pasiseks"... Tačiau tą pačią Telia liniją tarpininkas gali išsinuomoti iš Telia ir tau pateikti šviesolaidinį internetą pigesne kaina, nei Telia, nes elementariai - tarpininkas užsidėtų mažesnė naudą. Magnetukas savo puslapy skelbia 9,90 Eur kainą už 100 Mbps, o kartais vadybininkai pritaiko ir dar kokią papildomą akciją ir kartais gaunas dar pigiau....

    Sėkmės žaidžiant kokybe ? Tarpininkai dažnai pasiima kažkiek linijos ir ją dalina visiems, tai jei visas namas susipirks pas tarpininką, visi gaus kokį max 50 mbps ir verks, kad sutaupė. ? Kiti matyt kitaip mąsto, aš mąstau, kad neverta aukoti 1-2 eur. dėl kokybės. ?

  2. 2021-05-16 10:46, OutCOME parašė:

    Mano patirtis su 1a.lt tokia - nusipirkau "baby monitor", sugedo gal per 2 savaites, įtariu koks sudrėkęs sandely buvo, ar kažkas tokio, nes išvarvėjo ten jam baterijos nesuprantamai. Pirkau už ~70 eurų, grąžinom į garantinį.. Atsakė, kad garantinis gali pataisyt už 70 eurų. Paklausiau kodėl būtent 70 eurų (nes ten lygiai tokią pat sumą kaip kainuoja parašė), tai parašė "Negalim atsakyt".. Daugiau nieko iš jų nebepirkau po tokios patirties. Edit: Radau pokalbį, prisegu ?

    Untitled-1.png

    Čia dabar labiau esi panašus į labai nepatenkintą klientą, kuris ieško prie ko prisi**sti. ? 1a juk patys netvarko tavo prekės, gavo atsakymą iš serviso, tau jį ir parašė. Natūralu, kad jie patys nežino iš kur tokia suma, nes tai serviso pateikta suma jiems.

    O kalbant apie Skytech, geriausia parduotuvė, niekada neturėjau problemų. ? Pristatymas visada kaip ir žadamas, kainos dažnai geros, o ir patogu viskas pas juos.

  3. Prieš 5 minutes, Sypsnius parašė:

    Iš vokeitijos nesu naudojęsis bet esu iš UK ir US daug naudojęsis, tai bendravimas yra labai svarbu, aišku ne tik paprastas sveiki sudie, bet bendravimas su pagalba ir pasiūlymais. PVZ anksčiau kai su UK ir US dirbau tai man patiko, kad tiesiog maloniai bendravo, kaina paderindavo patartadavo, su muitais sutvarkydavo, pakonsultuodavo kas kaip, o ir kaina lansti buvo. Net neprašius užpildydavo popierius, greičiau sutvarkydavo, net neklausdavo kaip kas, iškart apmokėdavo muitą jei reikia ir po to tiesiog man pasakydavo po visko bendrą kainą, labai patikdavo nes tiesiog laiką sutaupo. Plius už visus popierių tvarkymus neimdavo nei cento, bet aš per jį ir siūsdavau šimtais daiktų. Kai jis nutraukė savo veiklą ir ieškojau kitų tikrai buvo sunku, atsakinėja į klausimus per kelias dienas, viskas tik standartines kainos ir pildymas per svetaine, kas atima daug laiko. O ir kaina aišku irgi daug lemia

    Va čia tiksliau apibūdino. ? Negi rimtai taip žiauriai su kai kuriais, kad kelias dienas atsakymo laukti reikia? ?

  4. Prieš 15 minučių, TautvasM parašė:

    Pateik iš savo pusės pasiūlymų arba minčių, nes kiek suprantu esi susidūręs, ką turiu padaryti kitaip, kad ateitum pas mane tarkim? Dėl to bendravimo supratau tai joks privalumas.

    Čia pagrindinės priežastys - kaina ir pristatymo terminas? 

    O ko dar gali reikti iš tokių paslaugų? Retai naudojuosi, tai daug nepakomentuosiu, bet man asmeniškai nieko patogesnio nėra už shipzee. Aišku, jie dirba su USA, nusiunti jiems url, parašai kurios prekės nori, gauni iš jų pasiūlymą už kiek jie prekę nupirks ir atsiųs, perfect. Norėjau kažkada pasinaudoti pirkeu (ar kažkaip taip) ir pan., bet taip ir nepasinaudojau, nes reikia nurodinėti jų adresus ir pan., o po Shipzee esu išlepęs. ? Tai va čia gal toks didžiausias pliusas, kad jie patys viską sutvarko.

  5. Prieš 1 minutę, TautvasM parašė:

    Turbūt sakyčiau bendravime? Yra buvę situacijų, kur atrodo kiti tiesiog nesiveltų į kalbas. Bandome suprasti klientą, dėl ko kartais nukenčiame patys. Pristatymo terminas yra laikinas dalykas, esmė dėl pačios nišos, galbūt tai tik B2B segmentui naudinga paslauga..

    Ok, man rimtai įdomu. O kur čia pliusas bendravime? Palinkėsit gražios dienos, ar dar kažkas? Nes kiek susidūręs su tokiom paslaugom, tai suderini viską dėl prekės pristatymo ir tiek, kažkokio ypatingo bendravimo ten nei reikia, nei norisi, kuo konkrečiau, tuo geriau. ?

  6. O mama garantuotai nusirašė tikslų modelio pavadinimą? Esi tuo tikras? Labai didelė tikimybė, kad mama nusirašė ne pilną pavadinimą ir atėjo, tai konsultantas tokį ir padavė. Variantų n+1. Konsultantai šiuo atveju visiškai nieko negali, nes kaip minėjau, pagal įstatymus elektronikos prekės išvis yra negrąžintinos, nors ir katik nupirktos, todėl ir turi derinti su valdžia šituos dalykus. Grąžinimas galioja tik perkant internetu, nes prekės negalėjai apžiūrėti. Ir normalios įmonės kaip tik nesivadovauja "klientas visada teisus" logika, nes bankrutuotų ? Dirbu klientų aptarnavime, kiek istorijų būna visokių, kur klientai visiškai neteisūs, net meluoja, nes nori naudos sau. ?

  7. Prieš valandą, ReborN parašė:

    Pavilkti žaidimus daug kas gali. Kalba apie gaming laptopą tai greičiausiai ne minecraftą žais. Nematau jokio tikslo išleisti normalias sumas orentuojantis, kad ieškai būtent laptopo gamingui, kadangi tokie laptopai, norint gauti gerus spec - dažniausiai būna žymiai brangesni negu susirinkti stacionarą, kuris turės tą patį. Tai už tuos pinigus galėtum gerą stacionarą susirinkti ilgesniam laikotarpiui. Laptopai sunkiai atsinaujina ir kai po poros metų nei vieno naujo žaidimo nepavilks - sunkiai atnaujinsi laptopą. Galbūt ten pasikeisi SSD ar įsidėsi papildomų RAM, bet realiai viskas, o stacionarui tokios didelės problemos nebus. Taipogi šnekam, kad jeigu kažką dažniau žais - galimai norės ir monitoriaus ne 15.6 tai vėlgi papildomos išlaidos. O jeigu pasiims laptopą su 17+ inchų monitorių tai tą griozdą irgi nelabai patogu nešiotis kasdien. Dar galima paminėti kad ne visų, bet dažnu atveju gaming laptopų baterijos nėra ispūdingos. Čia nebent pagalvočiau apie laptopą, jeigu dažnai keliauji iš vietos į vietą ir žaidi. Pats turėjęs MSI gaming laptopą už porą tūkstančių, nešiojausi į paskaitas ir t.t - tai didelė klaida, kai realiai sumoki tokius pinigus, o pagal spec. nu negauni to pačio. Dabar darbui Dell laptopą pasiėmes, o gamingui PS4/Stacionaras ir jaučiu bendra suma tolygi tam MSI gaming laptopui.

    Visi tą supranta, bet ne visi turi galimybes turėti stacionarų. Taip pat ne visiems patinka konsolės. Jei reiktų nešiotis ir norėčiau pažaisti, pirkčiau laptopą su kokia nors GPU, o ne pigų darbui ir konsolę. Tai jei žmogus nori gaming laptopo, tai nereikia pasakoti, kad laptopas netinka žaidimams. ? 

    Ir aš lygiai taip pat turėjau laptopą, su kuriuo ir žaisdavau, ir nešiojausi, nebėra poreikio nešiotis, nusipirkau stacionarų. Todėl nedaryk išankstinių išvadų ir nepasakok žmogu tai, ko jam nereikia ?

  8. prieš 3 valandas, ReborN parašė:

    Pastebėjau vieną klaidą - gaming + laptopas ?

    Už tokią kainą pasiimk padorų stacionarą arba pasiimk paprastesnį laptopą darbui ir nusipirk PS4 kokį.

    Ok, stop this shit. Gaming nereiškia, kad privaloma ultra grafika, 144 fps su 144 hz ekranu. ? Vieni ieško visko max, kitiems užtenka, kad pavelka visus žaidimus, todėl gaming + laptopas labai puikiai suderinama.

  9. Prieš 44 minutes, valery parašė:

    Tik tenai pritaikytas punktas, kad darbovietė ne pagrindinė, juos situacijoje darbovietė yra 'pagrindinė'

    Tas punktas pritaikytas tam, kad nebūtų taikomas NPD. Netaikyti NPD galima ir pagrindinėje darbovietėje, čia nėra esminis punktas. Reikia išsiaiškinti ar taikomas NPD ir ar kaupiama pensijai. ?

  10. Prieš 11 minučių, venom parašė:

    Tau bus daug sudėtingiau įrodyti kas nepadaryta, negu padaryta.

    Ne tik klientas yra "super toxinis", bet ir tu toks pats, užsakymą apsiėmei, pabaik iki galo arba daryk kompensaciją, kad žmogus galėtų išsispręsti, o dabar jau galvos skausmas, kad tu persigalvojai ir nebe darai.

    Vienintelis būdas tau dabar arba daryti kompensaciją, arba tartis, kad dar kažkiek padirbėsi.

    Jeigu po dviejų metų atsibudo užsakovas, matomai, gal labai blogai programavai ir niekas nenori tęsti darbo ir visi siūlo jam tik pradėti iš naujo?

    O nemanai, kad čia jau užsakovo problema, kad neturi pasidaręs tikslios dokumentacijos, kur viskas nuo a iki z aprašyta ir numatyti terminai? ? Kaip ir minėjo, čia taip ir 10 metų gali žaisti, o susitarimo baigti darbus būtent po projekto užbaigimo, nebuvo.

  11. 2021-05-03 15:17, MA5TYK parašė:

    Gal kas naudojat pildyk? Šį mėn baigiasi sutartis telia siūlo 17.99 neriboti pokalbiai + 32 GB. Telia iš principo nebenoriu, nes kai pritaikė 20 gb neinformavo, kad jiem pasibaigus internetas visais dings ankščiau turėjau 8 gb plana tai pasibaigus vistiek veikdavo tik greitaveika sumazedavo, na bet bent rysis buvo. Matau pildyk planas 14.99 viskas neribotai. 

    Telia internetas nedingsta pasibaigus gb.  Jis ir toliau veikia, tik turi užsisakyti papildomai, arba taikosi standartiniai tarifai. Kažko iki galo nesupratai arba nutyli. ? Ar nebus taip, kad tiesiog pasiekei kredito limito max sumą?

  12. 2021-03-01 14:50, Stanley parašė:

    Žodžiu jau kaip ir buvau apsisprendęs imt šitą:

    https://www.rtings.com/monitor/reviews/dell/ultrasharp-u2721de

     

    Bet nugirdau, kad daugiau Hz gerai netik geimeriams, bet ir paprastam naudojimui, neva žmonės išbandę daugiau Hz prie 60Hz nenori grįžt.

    Iš Dell su daugiau Hz neradau nieko verto dėmesio.

    Asus gaming atrodo kaip ir neblogas, pagal šį palyginimą kai kur netgi lenkia Dell: https://www.rtings.com/monitor/tools/compare/dell-ultrasharp-u2721de-vs-asus-tuf-vg27aq/14312/1640 Aišku klausimas kiek tais testais galima tikėt.

    Dar toks Gigabyte yra, bet firma atrodo mažiau patikimesnė: http://www.skytech.lt/aorus-fi27qek-gigabyte-gaming-aorus-fi27qek-qhd-2560-1600-pixels-350-cdm-black-p-474277.html#tabsnav-5

    Gaila, kad parduotuvės uždarytos ir neįmanoma pačiam nueit palygint monitorius. Topocentre buvau, keli monitoriai stovi ir neleidžia jų jungt. Įdomi jūsų nuomonė.

    Jau ko gero bus nebeaktualu, bet jei aktualu, tai Asus pamiršk, Lietuvoj praktiškai neįmanoma jį gauti, kosminiai pristatymo laikai ? Arba bent jau su senukais problema.

    Papildomi hz tikrai labai jaučiasi. Aš pats ieškojau 27", 144 hz, 2K raiškos su IPS panele, tai išsirinkau Dell Gaming S2721DGFA. Kontrasto gal šiek tiek trūksta, bet iš esmės tikrai geras variantas.Šį išsirinkau būtent po to Asus vg27aq, kai jo niekaip nesulaukiau iš senukų. ?

  13. Prieš 53 minutes, busuko parašė:

    1. Del apkrauto tinklo pasake pats meistriukas kuris vede interneta, nes kaimynai turejo tokiu problemu ir is karto pasidomejau apie tai. Ivedus rode interneto greiti apie 250, po kokiu dvieju savaiciu max. 60. Atvyke meistriukai pakeite kazkokius kanalus ar adresus ir laikinai padejo. Po keliu tokiu iskvietimu telefonu pasake, kad negali niekuom padeti, nes greitis atitinka sutarties salygas ir jokiu meistru nebesiunte.

    2. Greiti matavau per tv kuris laidu prijungtas prie marsrutizatoriaus. Meistriukas pats pasimatuodavo ir sutiko, kad yra problemu su greiciu.

    4. planas nebuvo keiciamas ir sutartis buvo pasirasyta pries du metus, Data man nesvarbi buvo, bet sutarties pabaiga baigesi viena menesi o planui nuolaidos pasibaige menesi anksciau. 

     

    Tai čia jau arba tu, arba inžinieriai meluoja. ? Šviesolaidžiui neturi įtakos kaimynai, tik dėl wifi, nes wifi tinklai tarpusavyje pjaunasi, tam yra keičiami kanalai, atskiriami dažniai. Jei pas tave daug kaimynų ir daug wifi tinklų, tai taip, niekuo padėti neįmanoma ir wifi internetas bus lievas su bet kuriuo tiekėju. Btw, routeris Telia naudojamas, ar nuosavas?

    Dar negirdėjau, kad greitis būtų matuojamas per tv. ? O šalia routerio per wifi 5 ghz kokį greitį gauni? Laidu per kompą?

    Dėl sutarties - viskas vyksta automatiškai, nelabai įmanoma, kad nuolaidos pasibaigtų mėnesį anksčiau, nei sutartis. Jei nori, gali įmesti duomenis į pm, pasidomėsiu ar tikrai taip galėjo atsitikti. Padėtų aišku ir datos.

  14. 2021-04-23 20:14, busuko parašė:

    telia aptarnavimas tragiskas, antra karta nudegiau ir daugiau gyvenime nebegrisiu. pasibaigus telefono planams 4 abonentams, niekas nepaskambino ir nepasiule jokio plano, o kita menesi saskaita be nuolaidos virs 100eur.( aisku pats kaltas, kad nepaziurejau kada baigiasi planas, bet kituose tinkluose pries menesi pranesdavo jau), namu interneto planas 300mb. bet per du metus daugiau 70mb neisejo issikovoti, ju pasiteisinimas apkrautas tinklas ir sutartyje salyga iki 300mb. tai gali buti ir 1mb, neprisikabinsi, kito tiekejo planas su 300mb  dabar zemiau 250mb nera buve, jei bus mazesnis liepe skambinti. del sutarties pasibaigimo datos teko konsultuotis su 4 konsultantais, nes visi skirtingai pasakojo, nes popierineje sutartyje viena data, manotelia svetaineje kita o vienas konsultantas dar kitokia is kazkur istrauke. 

    Ok, kalbėkim faktais.

    1. Kas sakė, kad apkrautas tinklas, jei naudojiesi šviesolaidžiu?

    2. Ar matavai greitį? Jei taip, kaip? Wifi/laidu, ar kiti įrenginiai tuo metu naudojo internetą?

    3. Ar kreipeisi į gedimų liniją?

    4. Dėl popierinės sutarties - ar per tą laiką nebuvo keičiamas planas, prieš kiek laiko pasirašyta sutartis?

    Kolkas čia tik papilstymas iš tuščio į kiaurą.

  15. 2021-04-13 01:09, xeimax parašė:

    1. Jeigu yra galimybė.

    2. 5m +  Naudoju pilnai wifi, ir praktiškai visa laika 5ghz. Visi reikalingi irenginaii palaiko, su stabilumu nebuvo jokiu problemų?

    3. Joks ISP  nieko nepriims jeigu įranga ne jo.  Jeigu įranga jo tai ir dėl wifi tikrins ir padės, o jeigu tiekėjui nerūpi klientas tada ir dėl bet ko kratysis atsakomybės.

    4. O gal klausimas Lan / wifi skirtas identifikuoti kur gali būti problema? 

    Tai tiekėjas ir dėl wifi aišku, kad padės. Ir iškart pasakysiu kuo: Patars naudotis arčiau routerio / kelti routerį į kitą vietą ; tempti laidą ; naudoti 2.4 ghz jei kitur išvis negaudo ryšys ; naudoti 5 ghz jei reikia greičio ir įrenginiai jį pasiekia arba jei 2.4 ghz žiauriai užkrautas kaimynų ; pirkti kartotuvus. 

    Tiekėjas nieko tau daugiau net neturi galimybės padėti, jei tu naudoji per wifi ir skundiesi mažu greičiu. Routeriai reguliuojami RRT, tiekėjai negali duoti labai galingų routerių, nes kaimynams viską supjausi, bet ne paslaptis, kad kiti stato savo galingesnius.

    Ir taip, klausimas lan / wifi skirtas identifikuoti problemai. Jei žmogus skundžiasi blogai veikiančiu internetu ar mažu greičiu ir gauni atsakymą, kad naudoja per wifi, viskas jau beveik aišku. :D Ir ne dėl to, kad nerūpi, o dėl to, jog nėra kaip daugiau padėti, tik paaiškinti paprastas tiesas vos ne pagal šabloną. ;) Jei prastas internetas laidu, tada jau galima ieškoti rimtos problemos ir aiškintis kodėl blogai veikia.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...