Pereiti prie turinio

Ginciuz

Nariai
  • Pranešimai

    41
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Ginciuz Pranešimai

  1. Sveikas,

     

    Saunu, kad atsiranda tokiu zmoniu. Klausimas toks.

     

    Kas Tavo nuomone yra svarbiausia SEO? Jei gali isdestyk paeiliui kiek iseis.

     

    Aciu.

     

    1. Tiksliai indentifikuoti puslapio poziciją tiek konkurentų atžvilgiu SERP'uose tiek bendraja marketingo prasme. Žinoti kur esi ir kur nori būti: po mėnesio, pusės metų, metų ir tt.

     

    2. Kiek įmanoma sutvarkyti patį puslapį (vidinis SEO) - jis galbūt nėra labai svarbus, bet labai paprastai padaromas: juk iš esmės viskas ko reikia tai pataisyti kodą.

     

    3. Nusibrėžti gaires ir atskirti Social Media nuo Search. Iš esmės tai yra du visiškai skirtingi vartotojų segmentai, jų elgesys skiriasi, tad būtų protinga naudoti skirtingas strategijas.

     

    4. Raktinių žodžių analizė: pasidaryti sarašą raktažodžių, kurie būtų verti iškėlimo į viršų ir duotų vėliau naudos.

    Pažiūrėti PPC kainas - galbūt apsimoka naudoti, galbūt galima apjungti kartu ir pan. Galbūt labiau apsimoka daryti social media?

     

    Nežinant pačio puslapio neįmanoma pasakyti, kas yra svarbiau. Iš SEO beliko tiktai raidės, ir jis peraugo į kažką, kas turbūt tiesiog yra Marketingas Internete.

     

    O šiaip, pats svarbiausias veiksnys ant kurio laikosi visas google paieškos algoritmas, tuo pačiu ir SEO yra nuorodos(backlinks). Net ir social media yra tiesiog 'kitoks' tų nuorodų tipas.

     

    Iš esmės, kas geriausiai moka dirbtiniu būdu padaryti 'natūraliai' atrodančius backlink'us - tas ir laimi šį žaidimą. :)

  2. O mano klausimas būtų toks- koks yra optimalus SEO straipsnių skaičius bloge, kuriant blogų "tinklą"?

     

    Straipsniu kiekis turetu buti toks, kad zmogus surades ji per interneta, nesuprastu, jog tai yra dirbtinai sukurtas daiktas.

     

    O siaip kuo kokybiskesnis blogu tiklas - tuo daugiau naudos jis duoda. 15min, autoplius, domoplius irgi yra tas pats tiklas arba tarkim koks nors Envato marketplaces...

     

    Darant blogu tinkla reiketu atkreipri demesi i sias smulkmenas:

     

    Kiekvienas blogas turetu tureti atskira domeno pavadinima - uzregistruotas domenas yra vienas is kokybes rodikliu. Sutikit, kad manoraslaivos.com atrodo rimciau nei manorasliavos.wordpress.com

     

    Reiketu blogus isdelioti ant skirtingu IP adresu - jeigu skirtingi blogai (esantys tame paciame serveryje) staiga pradeda linkinti i viena kazkokia svetaine - tai juos labai lengva indentifikuoti.

     

    Straipsniai turetu buti minimum 350-400 zodziu ir kelias nuotraukas.

     

    taip pat reiktu uzregistuoti social profiles. FB, TW, Pinterest, tumblr ir panasiai.

     

    tai cia butu tas vadinamas Tier 1 - keli pagrindiniai salyginai kokybiski puslapiai.

     

    Tier 2 - butu blogai ant visokiu tumblr, wordpress, weebly ir panasiai, kurie rodytu i pagrindinius.

     

    Tier 3 - visokie bookmarking sites, document sharing ir tt

     

    ----

    Kuo daugiau darbo idesi, tuo geresni rezultatai bus. Kuo daugiau sraipsniu, tuo geriau taip pat.

     

    BET.

     

    Ar nelengviau tiesiog daryti viena, kokybiska puslapi/produkta ir visa savo laika ir energija skirti tam?

  3. Viskas priklauso nuo raktazodziu ir konkurencijos serp'e. Jeigu tarkim puslapis naujas ir neturi daug link'u tai tokie submitter'iai padeda "sujungti" raktazodi su landing page. Aisku nereikia persistengti, pamaisyti platformas ir pan: deti tiek i bookmarkings site's, tuos "whos is" ir "website statistic" puslapius, doc ar slideshow sharing ir panasiai.

     

    Tokie linkai labai daug svorio neturi, bet padeda raktazodziui atsirasti google indekse. top100 ar top200 ne tiek svarbu, svarbu, kad jie ten yra ir galima juos pradeti sekti.

     

    Yra milijonas skirtingu automatizuotu irankiu, kurie gali pagelbeti siuo klausimu. Jokiais budais nesubmitinkit po 1000 link'u per diena, jei jusu puslapis is viso turi 5 backlink'us. Link-building'as yra ilgalaike strategija ir investicija, o ne kazkas kas daroma karta metuose. Kiek daryti link'u - priklauso nuo puslapio dydzio. Bet kokiu atveju nereiketu iskreipti nauju linku kreives laiko atzvilgiu. Jeigu tokios kreives dar nera, tai galima ja bandyti dirbtinai sukurti.

     

    Viskas yra ok, jei naudojama protingai ir pamatuotai. Tarkim vienas is gana paprastu budu, kaip gauti linku butu infographics. Latviu projektukas http://infogr.am leidzia greitai ir gana kokybiskai sukurti infographic, o http://www.infographicgalleries.com/ igalina jus greitai jas isplatinti per visus puslapius.

     

    Na taip, tai - autosubmitter's, ir vel atsiras rekaujanciu kad cia blackhat seo ir tt... Pala, ar sitas autosubmitter'is jau ne Blackhat? :)

     

    Nepamirskit, kad automatizuoti galima viska. Bet kuris programuotojas nesunkiai galetu parasyti lygiai ta pati scriptuk'a. Dar karta pasikartosiu, kad esme ne irankyje - o kaip moki juo naudotis.

     

    Tad atsakant i klausima del tu visu nuorodu is "who is" puslapiu - taip jos yra 'low quality' galbut net 'spamas', ir pavojingos. Bet tai dar nereiskia, kad negalima is ju gauti siek tiek naudos. Tuo labiau, kad daznas "web statistics" puslapis search queries saugo kaip link'us - tad bet kas ivedes jusu domena i toki puslapi uzdirbs jums backlink'a.

     

    Internetas pilnas slamsto, ir kuo didesnis puslapis tuo daugiau to slamsto jis pritraukia.

     

    Pamastymui:

    Google webmaster tools rodo paskutinius 100.000 backlink'u. Gaunate 'unnatural links warning email' is google su reikalavimu sutvarkyti backlinks portfolio.

     

    Patikrinat www su kokiu majesticSEO - jis jum dar viena list'a su 500.000 link'u duoda. SeoMoz - trecias sarasas...

     

    Ar bandet kada palyginti, koki %centa google link'u turi MajesticSEO - as bandziau. didziausias procentas kuri esu gaves buvo 15%. 15% link'u sutapo tarp google webmaster tools ir majestic( ar seomoz ar likddex ).

     

    Visos programos turi visiskai skirtingus 'data sample' ant kuriu stato savo statistikas, kuriomis zmones naudojasi priimdavi svarbius sprendimus.

     

    How to win if everyone is cheating? :D

  4. Wordpress'e categories ir tag'ai yra vadinami taxonomies ir ju paskirtis yra palengvinti turinio grupavima. Kategorijos daznai yra terminai bendrai apibudinantys turini (visus postus ta pacia tema), o tagai - zymiai siauriau, jie padeda indentifikuoti kiekviena posta atskirai.

     

    category: fotografija

    tags: juodai balta, miestai, vilnius, rotuse, ziema, sninga

     

    Kiek pamenu negalima naudoti vienodu taxonomies: negali buti ir tagas, ir kategorija identiski.

     

    Jeigu nepersistengiama su tagais, galima rodyti google index'e tiek kategorijas tiek tagus.

     

    Reiketu vengti situacijos, kai tam paciam post'ui prirasoma daug tag'u, kurie daugiau niekur nendaudojami. tada atsiranda daug skirtingu URL, kurie turi ta pati dublicate content - ta viena post'a.

  5. Paskaityk, čia straipsnis tau: http://thehodge.co.uk/2013/03/11/seo-scumbags/

     

    Tu negausi baudų nuo paieškos sistemos, jei viską darysi rankiniu būdu ir darysi viską taip, kad atrodytų natūraliai. Tačiau daug sutalpintų nuorodų su aprašymais, vienu metu, jokio natūralumo neprideta. Priešingai, iš tokių nuorodų gali sulaukti daugiau žalos, nei naudos.

     

    White hat SEO - GERAS TURINYS. Savo svetainę turėdamas turi priversti žmones ją resharinti - tai yra WHITEHAT SEO. Guest blogink, pats pirk straipsnius, ir juos talpink panašios tematikos puslapiuose - WHITEHAT.

     

    Sakai didesnės apimties svetainės? Didink apsukas ir daryk to 10 kartų daugiau. Dėl to įmonės ir samdo 100 žmonių - nes nori ilgalaikių rezultatų.

     

    guest blog'ai - nera vien tik whitehat. Zmones, jus viska ne taip suprantat. Nera vien tik whitehat ar blackhat metodu - yra skirtingi metodai, kurie galbut tinka galbut ne. Viskas priklauso nuo puslapio, konkurencijos ir panasiai.

     

    BBC gavo laiska nuo google: http://www.seroundtable.com/bbc-google-link-penalty-16505.html

    Interflora buvo penalized: http://martinmacdonald.net/interflora-seo-penalty/

     

    Skyscanner'is naudojo hidden links savo widgetuose kuriuos kontroliavo is bustines. Pirko domenu'us ir redirectino i pagrindini. Ir dar dare velniai zino ka.

     

    Moneysupermarket - cempionas guest postu pirkime.

     

    Pasidomekit kaip online casinos ir gambling site'ai daro SEO.

     

    Credit card'ai? paanalizuokit ju backlink portfolios.

     

     

    Ir pasakyk tam padangu pardavejui is vokietijos, kad jis pradetu rasyti bloga apie padangas.

  6. :D HAHAHHAHAA

     

    Visu pirma, kad esu zaides su sitais visais irankiais, dar nereiskia kad juos naudoju dirbant su klientais. Bet reiktu bent jau zinoti ka naudoja black-hat community, kad nustati ta plonyte melyna linija tarp white-hat ir black-hat seo.

     

    Mano pasaulyje black-hat neegzistuoja visikai. Yra skirtingos strategijos skirtos skirtingiems projektams. Skirtingi rizikos laipsniai.

     

    Vienos kompanijos nusamdo 100 zmoniu, kurie nieko kito nedaro, kaip tik kelia paveiksliukus i pinterest ar tumblr. Kitos kompanijos paraso script'a. Tai koks gi yra tas skirtumas, jei rezultatas yra identiskas?

     

    Visi cia turbut zinom, kad pirkti linkus yra blogai. Bet nusamdyti zmogu, kad jis darytu link-building - jau yra gerai?

    koks skirtumas? pinigai buvo sumoketi vis tiek.

     

    Bet koks irankis yra tik irankis.

     

    Jei dirbu su SEOMoz, Ahrefs, Majestic SEO, linkresearchtools ir Lindex - ar as jau baltas?

     

    Jei naudoju RavenSEO ar buzzsteam - tai jau gal pilkas?

     

    Jei publishinu viska per hootsuit - tai turbut as spammeris?

     

     

    Vieni su plaktuku galvas dauzo, kiti namus stato. :D

     

     

    Jau rasiau anksciau, kad bet koks manipuliavimas google paieskos rezultatais yra 'against google guidelines' - bet tai netrukdo atsirasti skirtingoms kompanijoms siulancioms SEO paslaugas.

     

    Amazon naudojo / naudoja cloaking. tai jie irgi blackhateriai?

     

    O siaip pasiskaitykit kad ir cia: 30 Black Hat SEO Techniques You Can Use Ethically

     

    Ir siaip labai gera citata is posto:

     

    Black hat SEO techniques are like knives: You can slice bread with a knife but you can kill with it as well. It’s your decision how you use the knife. Also consider the problem with overall perception of the SEO industry. Your hat can be whiter than snow and still people will treat you as the guy with the virtual knife.

  7. Heddwyn,

     

    Bet kokiu atveju aciu uz puikius pastebejimus!

     

    Siek tiek (bet labai nedaug :) ) nesutinku del wordperess SEO naudojimo, nes manau kad reikia zinoti, ka plugin'as tiksliai daro, pries naudojant ji, na ir tampama labai priklausomu nuo CMS.

     

    Ar negeriau tiesiog pagalvoti kaip neineksuoti puslapiu?

    vienas is variantu butu ideti meta tag'a: <meta name="robots" content="noindex, follow">

    kitas variantas butu uzblokuoti per robots.txt: User-agent: Googlebot Disallow: /no-google/

    trecia variantas butu galbut pazaisti su .htaccess

     

    Kiekvienas turi savu pliusu ir minusu. Pluginai gerai, ir tikrai jei zmogus naudoja wordpress, galbut tai butu paprasciausias zingsnis. Bet kitas gal tiesiog irasys keleta php eiluciu i functions.php faila.

     

    Ne tiek svarbu kaip problema ispresi.

     

    Tiesa, reiktu nepamirsti, kad plugin'ai taip pat gali padaryti puslapyje 'security skyliu'.

  8. Heddwyn,

     

    As suprantu, kad esate isbandes daugeli irankiu ir teko nusivilti rezultatais. Bet problema juk ne irankiuose, kad jie nedave rezultatu, o ju naudojime. Pilnai sutinku, kad tiek scrapebox, magicsubmitter, pinblaster, senuke, tumblrautoposter ir dar milijonas kitu - nieko stebuklingo nesiulo, bet nepamirskim, kad kiekvienas automatizuoja kazkoki tai procesa. Kas paprastam zmogui, norinciam kazka pabandyti yra labai neblogas sprendimas.

     

    SEO labai skiriasi nuo kompaniju dydzio, tas kas tinka kokiam moneysupermarket, galbut nelbai tinka bobutei kuri pardavineja raugintus agurkus utenos rajono zmonems interntete.

     

    Sakai, eksperimentas nedave resultatu? Galbut tiklai buvo per nerealus? :)

     

    Del senienu... As dirbdamas su SEO didziaja laiko dali praleidziu Excel'yje, programa sena kaip pasaulis, bet tai tikrai nereiskia kad ji nenaudinga.

     

    Juk žmogus sako, kad nevykdė jokių agresyviu link buildinimo kampanijų.

    Reikėtų pradėti nuo URL. Gal tiesiog nėra turinio/unikalaus turinio.

     

     

    Na taip, Captain Obvious, galbut nera turinio, galbut google uzbanino, galbut serveris nuluzes buvo, galbut kazkas nulauze puslapi galbut dar kazkas atsitiko.

     

    Faktas juk, kad dingo is google. Tad pries ziurint i puslapio turini reiktu uzbegti i google webmaster tools ir paziureti kas ten darosi. Juk negalima sitos informacijos tiesiog ignoruoti.

  9. sveikas, panasu kad viena svetaine buvo uzbaninta (titulinis puslapis) nes nei site: nei link: nerodo informacijos ir svarbiausia nedariau kazkokiu nesamoniu, pakankamai mazai iskelinejau ta svetaine, o ir lankytoju bounce'as mazas bei kiti statistiniai rodikliai geri... kaip imanoma atsibanint bandyt ar kazka daryt be rebrandinimo?

     

    Pasiziurek i google webmaster tools, turejo ateiti laiskas:

    'unnatural links warning', arba

    'Site violates Google's quality guidelines'

    arba kazkas panasiai.

     

    Jei google ismete is indekso, tai greiciausiai bus pranesta, kad 'site violates quidelines'. Tada galima pabandyti aptvarkyti, paziureti kas ten blogai ir submit'inti "Reconsideration Request".

     

    Uztrunka apie 2 savaites kol yra gaunamas atsakymas. Jei viskas ok, grazina i indeksa, jei ne atsiuncia kazka panasaus i toki email'a:

     

    Dear site owner or webmaster of http://www.puslapis.com/,

    We received a request from a site owner to reconsider http://www.puslapis.com/ for compliance with Google's Webmaster Guidelines.

    We've reviewed your site and we believe that some or all of your pages still violate our quality guidelines.

    In order to preserve the quality of our search engine, pages from http://www.puslapis.com/ may not appear or may not rank as highly in Google's search results, or may otherwise be considered to be less trustworthy than sites which follow the quality guidelines.

    If you wish to be reconsidered again, please correct or remove all pages that are outside our quality guidelines. When such changes have been made, please visit https://www.google.c...ideration?hl=en and resubmit your site for reconsideration.

    If you have additional questions about how to resolve this issue, please see our Webmaster Help Forum for support.

    Sincerely,

    Google Search Quality Team

  10. Kuo ilgesnis traipsnis tuo geriau, bes jei talpinama i straipsniu svetaines, tai standartas yra 400-500 zodziu, minimum 350 ir viena ar dvi nuotraukos. Panasiu principu rasomi visi guest postai, kai talpinama i kazkiekno blogus taip pat.

     

    daznumas priklauso nuo svetaines dydzio. Jeigu puslapis nedidelis ar tarkim naujas tai reiketu protingai iskirstyti visa link-building'a ilgesniam laikui. Nes turbut niekas taip neisduoda bandymo manipuliuoti sistema, kaip is niekur atsirade 100 straipsniu su vienodos tematikos raktazodziais. Daznai bandant paslepti link-buildinga apjungiama daug skirtingu saltiniu: talpinami PR'ai, social activities ir kiti dalykai - kuo daugiau skirtingu signalu is skirtingu saltiniu - tuo geriau. Lietuvoje siek tiek viskas veikia kitaip, vien del to, kad lietuviskas internetas yra palyginti mikroskopinis su angliskuoju. bet velgi nereiktu persistengi.

     

    google labai smarkiai sumazino 'article sites' duodama nauda, tai jei lietuviskas straipsniu puslapis yra pakabintas ant tos pacios platormos, kaip ir angliski - didele tikimybe, kad verte bus taipogi sumazinta.

     

    Unikalaus straipsnio pranasuma lemia kokybe. Kokybe galima pamatuoti FB likes, komentaru skaiciumu, backlinkais ir pan.

     

    jeigu straipsniai i savo puslapi talpinami kiekviena diena, google bot'as ateis taip pat kiekviena diena. tai leis zymiai greiciau turiniui atsirasti paieskoje. taip pat tai yra sioks toks kokybes rodiklis, nes rodo kad i projekta ziurima gana rimtai.

     

    Atsakymas i paskutini klausima gana paprastas. Reikia daugiau turinio. Tai galima padaryti samdant rasytojus, perrasant kitu straipsnius, perkant mazesnes svetaines ir sujungiant su pagrindiniu projektu ir galima prigalvoti dar daug visko.

     

    Juk 15min ilgai netruko iskilti i virsune skaitomiausiu naujienu portalu.

  11. Sveiki.

    Ka manote apie SEnuke XCr SEO įrankį? Nes kiek domiuosi, jis gan gerai kelia raktažodžius į 1 puslapius. Beje ar įmanoma su juo dirbti ir Lietuvos rinkoje (google.lt) ? Ačiū iš anksto ! :)

     

    Bet kuris irankis teisingose rankose daro stebuklus. Lietuvoje dirbti irgi su juo imanoma. :) tik gal apsukas atitinkamai reiketu sumazinti. o siaip pabandymui galima turbut nusipirkti koki paketa is forumu, kurie siulo senuke paslaugas. #########, warriorforum. ir pan. Jeigu rezultatai tenkina, galima ta pati paciam pasidaryti. :)

  12. google: disavow tool.

     

    Po paskutiniu didziuju update'u tas tapo kaip ir imanoma. Ankciau google pozicija buvo tokia, kad blogi linkai nedarydavo jokios itakos, tad kaip ir nebudavo tikslo daryti ta vadinama 'negative seo', nes tie blogi link'ai nei pagerindavo pozicijas nei pablogindavo. Taciau per pastaruosius kelius metus situacija siek tiek pasikeite. Atsirado pandos ir pingvinai, kurie ne tik siek tiek nubaude uz link'us nuorodu kataloguose, bet taip pat pradejo ziureti i sponsored ir advertorial link'us - atsirado 'overoptimization' penalty. Geriausias turbut pavyzdys yra interflora, kompanija kuri buvo nubausta google uz tai kad per palyginti trumpa laika pridare per daug link'u.

     

    Is vienos puses - taip, ju seo kompanija galbut per daug agresyviai dare ta valentino 14d kompanija, taciau is kitos puses zvelgiant, bet kas kitas galejo lygiai ta pati padaryti ir interflora butu kentejusi ne ka maziau.

     

    Yra google disalow tool'as, kuris leidzia nurodyti nuorodas, kuriu nenorima, taciau kiek kompaniju jas seka ir stebi.

     

    Seip tas 'negative seo' yra imanomas, bet reikalauja gana nemazai resursu ir tampa gana brangiu malonumu - geriau tuos pinigus panaudoti savo imones iskelimui, nes skirtingiems raktazodziams skirtingi www yra konkurentai, tad potencialiai yra gana nemazai planavimo ir darbo, surasti tas 'blogas' nuorodas, kurios galbut pakenktu.

     

    Is esmes norint kazmam pakenkti, reiktu daryti ta, pati blogiausia link-building, bet ir tai nera garantijos. Ta prasme, neaisku kiek laiko testusi ta bauda. Ar verta investuoti keleta menesiu darbo, kad konkurentas 14dienu pakristu zemyn paieskoje? Kiekviena situacija skirtinga, nesaukau kad taip nevyksta, bet dazniausiai tai buna paskutinis is visu galimu sprendimu - bandyti kazkam pakenkti.

  13. Paciame google webmasters tools yra funkcija indeksuoti puslapi, tai tiesiog galima rankiniu budu paspaudyti - index'e atsirande per keleta valandu. Tiesa yra limitas 500 linku i diena, bet jei puslapis nedidelis gana neblogas variantas.

     

    Google Webmaster tools -> Health -> Fetch as Google -> ivedam nuoroda ir spaudziam fetch -> nuoroda atsirande lenteje ir spaudziam 'submit to index'

  14. Na guest posting, yra straipsnių talpinimas į kitų blogerių svetaines su backlinku į save. Daug išsiplėst gal nereikia, galėtum paminėt dažniausiai daromas klaidas, ar geriausią asmeninę praktiką. Be abejo viskas priklauso nuo konkurencingumo toje srityje, bet matant teigiamus rezultatus apimtis ir biudžetą galima plėsti.

     

    Dauguma agenturu naudojasi kazkuo panasiu, kai nustatija kur talpinti guest-post'us:

     

    In terms of SEO a good link from a blog has a good PR:, 2 or above, good PA:, 35 or above, good DA: 30 or above and a unique IP or IP that has few sites hosted on it, No more than about 20 sites unless the DA: is 65 plus.

     

    Cia citata is vienos UK agenturos. Dar reiktu prideti galbut svetaines amziu: metai ar daugiau.

     

    Postai'ai - minimum 350-450 zodziu, kaip ir beveik standartas eina 500 zodziu. keleta paveiksliuku ir nuoroda pirmoje ar atroje pastraipoje. Is viso nedaugiau nei 2 nuorodos. Reiktu pamaisyti 'anchor text' - jokiais budais negalima deti vienodo i visus postus. reikia ir tokiu dalyku kaip: 'click here', 'this website' ir 'imones pavadinimas'. raktinius zodzius galima ideti aplink nuorodas arba title.

     

    nenaudoti 'advetorial' ir kitais budais nepazimeti, kad buvo uzmoketa uz talpinima:

    http://googlewebmastercentral.blogspot.co.uk/2013/02/a-reminder-about-selling-links.html

     

    pries keleta dienu google skaudziai nubaude Inerflora - didelis brandas prekiaujantis gelemis, kurie valentino dienos seo kompanija bande atlikti per keleta dienu - is esmes gavosi labai staigus nuorodu padidejimas su tam tikrais raktazodziais ir google uzvoze per galva. ka idomu:

     

    http://www.linkresearchtools.com/case-studies/interflora-penalty/

     

    P.S.

    tiesa, yra toks dalykas kaip FTC Blogger Guidelines & Rules (Federal Trade Commission)- ir blogeriui reikia parasyti jei uz straipsni buvo gauna pinigu ar dovanu. :) tai is cia ir atsirado visi 'sponsored' ar 'advetorial'.

  15. labas,

    gal galėtum kažką iš patirties parašyti apie Guest posting .com/co.uk ko vengti ar verta rizikuoti outsourcinant viską copywriteriams, ar geriau pasirūpinti pačiam patalpinimu tik į kokybiškesnius blogus.

     

    Straipsniu rasymas ir talpinimas yra du atskiri dalykai. Galeciau labai daug pasakoti, bet viskas priklauso nuo imones dydzio ir nisos, ir turimo biudzeto. Esu beveik metus aktyviai dares link-building travel ir finance verticals - tai galiu labai daug visko papasakoti. Gal gali siek tiek sukonkretinti klausima?

  16. Pasidalinsiu ir as vienu is pazaidimu...

     

    Keyword: "travel blog"

    Global Monthly Searches: 246,000

    Local Monthly Searches(UK): 27,100

     

    Siek tiek optimizacijos buvo atlikta lapricio men ir gruodzio pradzioje, testuojant viena is ideju. Daugiau nieko nedaryta, todel pakritimas ir tiketinas.

     

    Prikabintame paveiksliuke matomi google.com duomenys.

     

    google.co.uk apie +-5 pozicijoje laikosi.

    google.lt antras puslapis

    post-79081-0-82390900-1361442288_thumb.png

  17.  

    Is SEO puses ziurint skirtumo nera jokio. Is UX puses geriau antrasis variantas - trumpesnis, lenviau isimenamas, paprastesnis. Tad patarimas butu naudoti 2 varianta.

     

    Pvz kas geriau seo atžvilgiu?

    1: http://ur.lt/vienasdu

    2: http://ur.lt/vienas.du

     

    jeigu zodziai sujungti i viena (vienasdu) google susiduria su problemomis juos isskiriant. Ta pati problema ir su simboliais (. , _). Geriausia naudoti bruksnelius atskiriant (-) zodzius. Google rekomendacijose berods yra keletas eiluciu sia tema.

     

    Geriau SEO atsvilgiu butu taip:

    http://ur.lt/vienas-du-trys-keturi/

    arba

    http://ur.lt/vienas-du-trys-keturi

     

    Ir atkreipkit demesi i (/) gale. Arba jis yra, arba jo nera. Nes daznai zmones daro klaida ir apie ji pamirsta - to pasekoje galima i ta pati puslapi nueiti naudojant dvi skirtingas URL. Google pakankamai protingas, kad suprastu, jog tai lyg ir tas pats puslapis, bet geriau butu jei apie URL galvotumeme kaip apie tel numerius: viena URL vienas puslapis. :)

  18. kuri geriau naudoti

     

    http://magicsubmitter.com/

     

    ar

     

    jusu pasulyte scrapeboxa

     

    jei nesinori perdaug islaidauti?

     

    nes senuke perdaug brangus

     

    Nelabai teko susidurti su magicsubmitter, ir is tiesu neturiu ka pasakyti, nes kaina 4.95USD. Tai galima nusipirkti ir jei nepatiks ar ne tiks tiesiog pamirsti. :)

     

    Scrapebox berods 99usd kainuoja - bet yra pilna internete pavyzdziu ir tutorials. Tai gana nesunkiai galima paziureti ar tenkina poreikius.

     

    Cia kiekvienam pagal poreikius, kiti patys susiprogramuoja...

  19. Pažiūrėjau pas mane kokybės balas yra 9/10. Tai vadinasi kad tam top 3 rodo, tik tuos, kurie turi 10/10 ir kol kas aš ten šansų neturiu pakliųti?

     

    O jeigu pakilsiu ir bus 10/10, bet tokiu bus 20 saitų, tai tada mus randomu rodys?

     

    Na taip gaunasi, arba ju kokybes balas yra didesnis, arba daugiau pinigu moka uz CPC. Galima pabandyti padidinti CPC ir paziureti kiek reikia moketu uz top pozicijas.

  20. Manau turėjo omenyje, jog neveiksmingi tie straipsnių katalogai, kuriuose yra daug nuorodų, tačiau įeinančių nuorodų jie neturi ar beveik neturi. :)

     

    Neblogas straipsnis apie nuorodu/straipsniu katalogus: Web Directory Submission Danger: Analysis of 2,678 Directories Shows 20% Penalized/Banned by Google

     

    Katalogu duodama nauda labai smarkiai sumazejo 2012 metais, po (Panda veliau Penguin) update'u, bet tai nereiskia, jog visos jos yra blogos. Keletas rekomendaciju kaip apsisaugoti nuo problemu ateityje, jei visgi norima jas naudoti:

     

    1) Patikrinti ar google nepasalino puslapio is indexo

    2) Paziureti duomenis: PR, Domain Auhthority, backlinks ir pan..

    3) Gerai butu, kad jie nepriimtu bet ko ir butu zmogus kitoj pusej, kuris atrinkinetu spam'a. Is esmes, jei leidzia prideti bet ka - nepatartina.

    4) nuorodos is straipsniu/nuorodu katalogu turetu sudaryti maza procent'a visu backlinks (iki 10%)

    5) Jei katalogai leidzia pasirinkti 'anchor text' turekite galvoje Penguin update'a ir overoptimization pavojus.

    6) naudokit nisinius katalogus - jie yra saugiausi.

     

    Bet kokiu atveju, dauguma katalogu (nuorodu ar straipsniu) yra laikomi low quality puslapiais - tad reikia moketi atsirinkti pelus nuo grudu. Ir nors ju teikiama nauda labai smarkiai sumazejusi, tai dar nereiskia kad jie visiskai neveiksmingi.

     

    Algoritmas yra algoritmas ir jis remiasi skaiciais. Kuo didesne konkurencija - tuo daugiau ir geresniu backlinks reikia. Jeigu tos konkurencijos nera, tarkim niekas is konkurentu nedaro link-building ar on-site seo, tada ir mazi pakeitimai ar keletas nuorodu is tu katalogu gali tureti teigiama itaka. Nes nors ir nauda labai maza - ji vistiek yra geriau nei nieko ir istumia jus aukciau nei konkurentai.

     

    Directories, article sites yra labai lengvas taikinys 'black hat seo', nes jie visi yra daznai padaryti ant keliu skirtingu platformu, kas leidzia lengvai juos aptikti ir automatizuoti submission procesa. Del to reiktu labai atsargiai atsirinkti tuos visus katalogus, kad netycia nebutu jusu imone viename puslapyje su 'buy cheap viagra' ir panasiai linkais.

     

    Kam idomu apie footprints ir scrapebox: http://thinkpaid.com/2011/12/guides/scrapebox-footprints

     

    **** Scrapebox - kartu gali buti ir naudingas ir labai pavojingas irankis. :)

    ******* Footprints list

  21. Sveikas. Yra toks dalykas kaip google adwords quality score.

     

    I ji sutalpinta gana nemazai rodikliu, svarbu tiek 'landing page' kokybe tiek CTR'as. O formule pagal kuria google nusprendzia pozicija yra tokia:

     

    Pozicija = Maximum CPC X Quality Score

     

    Taigi turint auksta Quality Score pirma pozicija kainuoja zymiai maziau. PVZ is interneto

     

    http://www.long-island-website-design.com/wp-content/uploads/2011/07/google-adwords-101-adwords-ad-ranking-formula-slide2.jpg

  22. Po vienos is Panda update'u 2012metais, directories, article sites ir blog networks (ne visi) - tapo beveik visisikai neveiksmingi.

     

    Directories (aka katalogai) - buvo kaip ir atgyvena, nes ju niekas nenaudojo niekaip kitam, kaip tik link-buildingui. Beabejo keletas ju isgyveno ir yra laikomos 'saugiomis' - pvz.: http://botw.org/ ar http://www.dmoz.org/

     

    Article sites - ta pati istorija: nuorodos straipsniuose nebeduoda beveik visiskai jokios naudos, apart keleto didziuju puslapiu. Bet velgi, i juos straipsniai dedami turbut daugiau del 'legacy' klientu ir uzsitesusiu kontraktu.

     

    Blog networks - google numuse/ismete keleta didziuju, bet jie vis dar gali buti naudingi, jei viskas daroma teisingai.

     

    ---

    Bet kokiu atveju yra geriausia patalpinti kuo daugiau skirtingu straipsniu i kuo daugiau skirtingu puslapiu. To pacio straipnsio talpinimas duos maziau naudos nei skirtinigi straipnsiai. Yra isismtis PR'ams, nes jie buna vienodi.

     

    Nezinau kaip lietuvoje, bet uzsienyje straipsniu rasymas yra arba outsource dalykas arba yra nusamdyti copywriteriai. Salyginai zemos kokybes angliski tekstai kainuoja nuo 5usd uz 500 zodziu, jei native enlgish speaker (tarkim koks anglas) - kaina siek tiek didesne: 5-10gbp. Laiko atzvilgiu toki straipsniuka copywriteris turetu parasyti per 20-30min, max valanda ar pusantros jei reikia siek tiek paieskoti informacijos.

     

    Jei straipsniai talpinami i blog'us daznai bandoma permesti rasyma blogeriui, kazka pasiulant uz sugaista laika - kartais gali uztekti paprasto paminejimo FB imones puslapyje, kartais reikia kazko daugiau.

     

    Bet kokiu atveju, po paskutiniu didziuju updatu google bando susprogdinti visus tiltus lengviems sprendimams.

     

    google.lt greiciausiai atsilieka su visais update'ais tad tos senosios strategijos gali dar veikti - bet velgi sunku kazka sakyti neisbandzius. Galbut galima butu paimti koki nors nekonkurencinga raktazodi ir pabandyti ikelti siek tiek nuorodu, kad ir vienoda straipsni i keleta skirtingu puslapiu - galbut raktazodis pasoks SERP'e.

     

    Is kitos puses, reiketu tai daryti labai atsargiai, kad ateityje neprisidaryti daugiau darbo. Google Webaster tools neuzilgo turetu pateikti pavyzdzius 'kokie backlink'ai yra potencialiai kenksmingi' tad jei planuojama ilgam laikui i ateiti reiktu vengti 'dublicate' content.

     

    Praeita vasara, Liepa berods, google issiunte 'Unnatural Link Warnings' email'us daugeliui imoniu. Tai sukele siokia tokia panika, nes kaip zinia dauguma UK/USA imoniu yra naudojesi SEO paslaugomis. Dauguma ju aisku rinkosi ne auskciausios kokybes paslaugas, tad gave toki email'a is karto klause: 'kas dabar bus', kaip pasalinti tas nuorodas ir tt ir pan.. kaip zinia directories, articles sites nuorodos yra kokybes piramides apacioje, tai kai kurie netgi emesi veiksmu kad tas nuorodas pasalinti...

     

    Google irgi protingai suzaide, nepateikdami jokio pavyzdzio kas tai tas 'unnatural link', taip priversdami zmones spelioti. Siek tiek veliau atsirado Disavow Links Tool...:)

     

    Na o dabar pasigirdo kalbos, kad google siusdami tokius 'unnatural links warning' email'us prides pavyzdi kokiu link'u jie nemegsta..

     

    ----------------

     

    Viskas susiveda i ROI. Jeigu atsiperka, imones investuoja i SEO ir raktazodziu pakelima - nes ausktesnes pozicijos reiskai didesnius CTR ir daugiau pinigu. Tarkim vienos UK imones investicija vien i SEO ir creative paskutini 2012 ketvirti (3men) buvo siek tiek daugiau nei 40.000 svaru, gautas ROI buvo lygus 1500%. Aisku tokie skaiciai labai priklauso nuo brando ir visgi turbut pasitaiko gana retai, bet pasitaiko.

  23. Sveikas, turiu projektą siulautau.lt

    Norėčiau paklausti kaip geriau reklamuoti projektą? Ar kišti pinigus į Adwords ar apsistoti ties FB reklamomis?

     

    Adwords yra daugiau skirtas imonems, kurios kazka pardavineja(paslaugas/prekes) - tada gana nesunkiai galima paskaiciuoti ar verta investuoti i reklama.

     

    Facebook reklama is esmes daugiau naudos duoda didinant imones zinomuma, o jei norima kazka pardavineti reiktu zinoti, kad CTR yra labai zemas ir "convertion rate" irgi tikrai ne stebuklai.

     

    Is esmes naudodami google, zmones kazko iesko nes yra suinteresuoti kazka nusipirkti, o i facebook'a ateina uzmusineti laiko ir paziureti i kaciu nuotraukas. :)

     

    Patarciau isbandyti 'FB sponsored posts' taip stengiantis pritraukti zmones i savo FB page. Galbut galima pagalvoti apie kazkoki mini konkursa ar kazka panasaus.

     

    Neblogas pavyzdys kaip per salyginai trumpa laika(metai berods) galima uzaugti iki visai neblogo dydzio naudojant FB.

    http://www.holidaypirates.com/

    http://www.facebook.com/Holidaypirates

  24. Sveikas, turiu vieną klausimą. Ar verta forume paslėpti senus pranešimus nuo robotų, kurie yra kopijuoti nuo kitų tinklapių? Ar jau nebepadės tai?

     

    Priklauso, ar google laiko jusu puslapi pirminiu saltiniu, ar ne. Lengviausias budas patikrinti, tai su kabutemis ("") ivesti koki sakini is tu pranesimu ir paziureti, kieno puslapi meta pirma - ar jusu ar to is kurio nukopijuota.

     

    Jei jusu puslapi google indentifikavo kaip originala(paieskoje nr1), tada sakyciau, kad verta.

    Jei jusu puslapis atsiranda pirmame puslapyje (kazkur) galbut irgi verta.

    Jei puslapio nesimato visiskai - tai turbut neverta.

     

    Is kitos puses, google analytics, google webmaster tools turetu pateikti pakankamai informacijos ivertininti situacijai. Jei i tuos pranesimus ateina skaitytojai - tai kodel juos isimti, jei niekas ju neranda - kodel juos laikyti...

     

    na ir aisku dar yra 'turinio vagystes' klausimas - bet cia nesigilinam.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...