Pereiti prie turinio

arvydas999

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    152
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

arvydas999 Pranešimai

  1. Sveiki,atsitiko idiotiska sistuacija..Vienam US tinklalapiui pardaviau zaidimo paskyra.Is manes buvo pareikalauta Id kortos nuotraukos su uztusuotu asmens kodu...O as kaip idijotas nusiunciau neuztusuota nuotrauka.Kaip manote,ar daug zalos gali pridaryti zinodami mano asmens duomenis?

  2. Taigi,another update.29-oji diena

    Kaip ir buvo sutarta,su manim susisiekė.Pinigus už dviratį gražins per 1-2 darbo dienas.~6eu vistiek prarasiu,kadangi dviračio kilimėlį taip pat buvau gražinęs,tačiau jis pasimetė garantiniame.

    Ačiū Dievui,kad pagaliau per mėnesį laiko buvo gražinti mano pinigai.

    Aišku,darau prielaidą,kad jie nesulaukė jokių žinių iš garantinio,todėl ir mano kilimėlis neatsirado,garantinis.Beje,juk jie turi sandėlio darbuotojus,kurie tūrėtų patikrinti mano siuntinio turinį ir duoti ataskaitą.Žodžiu,kažkoks "wtf" išėjo.

  3. Kodel pirmu atveju nerasai skundo? Tokiu atveju niekas nepasikeis ir toliau izuliai sau leis elgtis su klientais.

     

    Šiandien paskutinė diena,kai jie turi sumokėti pinigus,todėl,rytoj po pietų kreipsiuosi :)

     

    Oficialu prasyma kuri turi pasirasyti pardavejas turi jiems iteikti iskart kai grazini preke. Terminas kiek pamenu yra 14 dienu nuo dokumento iteikimo visiems klausimams isspresti.

     

    Nuliudinsiu, kad kompensacijos tu negausi.

     

    Reikejo per spauda pramusti kad ishspausdintu, ta pacia diena butu viska grazine kad tik straipsnis greiciau dugnan nugultu.

     

    Yra el.laiškas,kuriame nurodyta,kur išsiųsti ir pnš.O pats turiu kvitą,kuriame nurodyta būten kada išsiųsta,jei pigu.lt kažką bandys neigti,tada bus įtraukta DPD kurjerių kompanija,kad ale neatvežė prekės laiku. Taigi,manau, turėčiau gauti kompensaciją.

     

    Jeigu palauktum ramiai dar kokius pusę metų, tuomet tik kreipkis į VTAT. O geriau niekur. Palik tuos pinigus. Vistiek nelabai nori juos susigrąžinti :)

     

    Nereikia čia to sarkazmo. :)

  4. Tai gi va,naujienos tokios,kad jų nėra. :)

    Šiandien išaušo 28-oji diena,kai baigiasi pigu.lt pinigų už prekę/suremontuotos prekės gražinimo terminas.Paskutines savaites praleidau optimistiškai skambinėdamas į pigu.lt ir įkyriai klausinėdamas "Ar jau?", tačiau atsakymas būdavo "mes su jumis susisieksime, kompiuteris dar nieko nerodo".Taigi,šiandien pagrasinau pigu.lt su VVTAT,still nothing...Pažadėjo,kad rytoj susisieks,manęs tas pažadas nebetenkino,taigi pasiskambinau i Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą(VVTAT),jie man nurodė išsiųsti el.laišką į pigu.lt,su paskutiniu perspėjimu,kad bus kreiptasi į VVTAT tarnybą.Kolkas atsakymo negavau,tačiau esu įsitikinęs, kad rytoj viskas paaiškės.

    1 iš 2 - 1.Pigu.lt rytoj man iki pietų paskambina,kaip buvo sutarta, ir perveda pinigus.Ko pasekoje nerašau jokių skundų.

    2.(Labiausiai tikėtinas variantas).Pigu.lt man rytoj nepaskambina,tada aš jau pats jiems nebeįkyrėsiu,o išdėstysiu savo pretenzijas raštiškai į VVTAT ir eisiu teisiniu keliu,kol įsireikalausiu ne tik savo išleistus pinigus,bet ir kompensaciją už mano sugaištą laiką.

     

    Tiems,kam įdomu,laukite update'o šiame post'e :)

  5. kažkas panašaus bus ir mano istorija, pagrindinis veikėjas- varle.lt

     

    užsakiau go pro kamerą su akcija, laikikliai ir panašiai, kaina 450 €. Užsakiau 12.20. Gruodžio 22 skambinu, klausiu, kodėl prekės statusas nesikeičia, sako, a mes tik 28 dieną atvešime. Sakau, o kur parašyta, kad Jūs dropshipingu parduodate? Mykt mykt, atsakyti neturi ką, sakau grąžinkite pinigus, padvejoja, sako, gerai, gražinsime. Na, ok, laukiu... Šiandien 29 diena, nei pinigų nei prekės :D vat ir Kalėdos :D

     

    Ir dar teks palaukti,nes iki naujų sustabdyta bankų veikla :D O aš užvakar skambinau į pigu.lt ,tai sakė per 1-2 dienas susisieks,tai dar nesulaukiau skambučio :D O pats nenoriu įkyriai skambinėt,vistiek jiems ten dzin ant klientų. :)

  6. Matai čia dar yra toks labai smulkus niuansas. Lietuviai dažniausiai ieško tik kur pasukčiaut kur ką apgaut. Ne visi, bet tikrai daug yra tokių. Tai kol mentalitetas nepasikeis, tol negalim tikėtis ir užsienio praktikos čia, tol ir bus siunčiamos prekės tikrinimui ar tikrai ne pats sugadinai. Ir dar kartą sakau, ne nuo jų priklauso ar gausi šlamštą ar ne. Jie yra paprasčiausi perpardavėjai, kokių turim ir forume, kurie tiesiog užsisako pigiau, parduoda brangiau. Skirtumas tik toks, kad pigu.lt į šitą traukinį įšoko labai geru laiku, kai buvo pati pradžia elektroninės prekybos, ir investavo gerai į reklamą. Jie neišpakuos kiekvienos prekės ir dėl tavęs jos nepatikrins ar ji nesugedusi.

    O jeigu tavo atsakymas į logiškus argumentus yra "esat eiliniai "specialistai", ariat už minimumą" tai sorry, nebeturiu ką daugiau pasakyt. :) Sunku diskutuot su žmonėm, kurie į argumentus negali atsakyti argumentais ir atsako tik bandymu pastumti, nieko nežinodami apie kitus žmones. :)

     

    Nes taip ir yra,aš asmeniškai laikausi principų,jei mane apgavo,aš gyvenime nebepirksiu iš tos parduotuvės.

    O kas yra blogiausia,kad žmonės leidžiasi būti maišomi su žeme.Tarkim,ši situacija:El.parduotuvės politika turi spragų,išdurinėjami šimtai žmonių,tačiau atsiranda dėdė Blofeld,žmogus dėl kurio Lietuva pasmerkta dar geram penkiasdešimtmečiui būti maustoma.Kodėl? Nes tu gini tokias apgailėtinas parduotuves arba tavo charakterio bruožas yra viską neigti...Norėjau pasakyt tik tiek,kad viskas čia akivaizdu,jei ieškai argumentų,pereik per visus puslapius ir prisirankiosi.

    O kalbant apie pačią parduotuvę,aš suprantu,kad tokios jų taisyklės(siųsti į garantinį ir etc.).Tačiau gal vertėtų pasimokyti bendrauti su klientais.

     

    Taip pat,užvakar pasiskambinau dėl prekės,niekas nieko nežino,jokių žinių iš garantinio - Live support apgailėtinas(ko tikėtis tie patys "lietuviai" taupo ant tokių dalykų arba nėra pakankamai kvalifikuoti,kad sutvarkytu tai)...

  7. Va va. :D Tas pats kaip iš kiniečių pašto tikėtis, kad prieš šventes nepradės strigti.. :)

     

    Ne vien apie strigimą eina kalba,o apie jų apgailėtiną aptarnavimą ir siunčiamą šlamštą.Paskambinau administracijai pasiterauti,kaip reikalai vyksta,nieko detalaus nepasake,net nežino kur mano prekė šiuo metu randasi.

     

    Ir taip ne pirmą kartą,jie net savo įranga nesugeba naudotis.Lietuviai jiems durnelių vietoj,atsiunčia šlamštą,lauki mėnesį kol atgausi pinigus.

     

    Galit gint kiek norit,viskas čia akivaizdu,parduotuvė visiškai nesiskaito su klientais.O tie kas gina,tai eiliniai "specialistai" kurie iš Lietuvos nosies nėra iškišę,aria už minimumą ir keikia valdžią.

  8. Bet juk supranti, kad ten taisykla patikrino tą prekę ir pasakė, kad veikianti, o ne pigu.lt ?

     

    Čia ne užsienis, pamirškit, čia visos parduotuvės taip pat žaisis ir siuntinės į taisyklas tikrinti ar prekė sugadinta ne dėl pirkėjo kaltės. Turim ką turim, lieka tik prisitaikyt ir gint savo teises, kai jau tuo piktnaudžiaujama. Kiek aš esu prekių grąžinęs, man nekilo blogų emocijų dėl to, kad siunčia patikrinimui, nes jie negali būt garantuoti, kad prekė nenaudota ar kad sugadinta dėl gamintojo kaltės.

    O kai čia skundžiatės, kad kurjeriai laiku nepristato į pigu.lt sandėlius (bet juk kurjeriai tai ne pigu.lt asmeniniai, o koks LPExpress ar Omniva), kad atidavė atgal neveikiančią prekę kaip veikiančią(prekes tikrina ne pigu.lt, jie pasitiki taisyklų išvadomis), tai nemanau, kad turėtumėt visko ant pigu.lt supilt. :)

    Ir vėl diskusija be galo.Ši tema skirta žmonėms parodyt,kad tokios įmonės,kaip pigu.lt nėra jau tokios idealios,kaip reklamuojasi.

    Aš realiai būčiau paskaitęs šia temą,būčiau nerizikavęs kalėdinėmis dovanomis ir nesisiuntęs iš ten,o išsirinkęs patikimesnį variantą.Jų kaltė ar ne,man vienodai.Yra faktas-mano pinigai užšaldyti,tėvai liks be dviračio.Ačiū pigu.lt.

  9. viešai reikia kalbėti, isitraukti ir žiniasklaidos priemonėms. ( Bet žinoma taip nebus, nes pigu.lt ir juos bašliuoja ) :D todėl tauta liks ir toliau durinama, pinigus mėtis žmonės, ir neduok dieve prekė bus neveikianti, tai dar ir turėsi irodinėti, kad tikrai tavo ten pinigai vos ne :D ) :D

    Būtent,išsiunčiau į delfi laišką apie šią situaciją...Jei dar atsiras žmonių su panašia problema,gal tada papieš ką nors.

  10. Kodėl taip idealizuojat Senukus? Ten irgi panašiai. Pirkau elektronikos prietaisą, po kiek laiko jis sugedo, nunešiau į grąžinimą. Pirmiausia reikėjo 2-3 valandas prasėdėti eilėje, daug kitų žmonių laukiančių eilėje su pigesnėmis prekėmis po kiek laiko tiesiog nusikeikė ir išėjo, nes laikas kainuoja daugiau. Galiausiai priėmė daiktą, sakė siųs patikrinti gamintojui į Vokietiją. Po mėnesio gal daugiau skambina, sako prietaisas nepataisomas atseit dėl mano kaltės, nors pats elektroj gaudaus ir tikrai žinau, kad ten mano kaltės nebuvo. Sakau atvažiuosiu ir parodysit kas būtent sugedo. Sako daiktas Vokietijoje, jeigu norite jį parsisiųsti reikės sumokėti už siuntimą, o jeigu ne, tada reikės sumokėti už jo utilizaciją. Ir vienas ir kitas kainuoja panašiai kaip pats daiktas. Žodžiu šnekėjo ir toliau visokias nesąmones kol nepagrasinau vartotojų teisėm, tada jau atidavė tokį patį prietaisą bet naują.

    Draugas irgi buvo nusipirkęs tokį patį prietaisą, irgi sugedo, tai pakeitė ne į tokį patį (nes jau prekyboj nebebuvo), o į naujesnį modelį už tą pačią kainą, bet gerokai silpnesnių parametrų.

     

    Esmė tame, kad vos vienas kitas pirkėjas bus principingas kaip aš ir eis iki galo, daugelis tiesiog numos ranka ir parduotuvė iš to daugelio liks pliuse.

     

    Problema yra požiūryje į pirkėją. Vakaruose jei kažkas sugedo tau iškart be jokių atsikalbinėjimų grąžins pinigus arba pakeis daiktą kitu, dar pridės kokį nuolaidos kuponą kaip atsiprašymo dovaną. O Lietuvoj jei kažkas sugedo reiškia pats kaltas, nemoki naudotis, tyčia sugadinai. Turi ilgai ir nuobodžiai įrodinėt, kad čia ne tavo kaltė.

    Niekas neidealizuoja senukų :D Ir šeip temos esmė ne senukai,o kaip ir pats minėjote požiūris į pirkėją.

    Aš sutinku,kad esu pats kaltas dėl žinių trūkumo įstatymų klausimais.Tačiau vistiek manau,kad tai nėra toleruotina :)

  11. Tai kas visgi šioje vietoje kaltas, pardavėjas, ar pirkėjas kuris norėjo padaryti dovaną, o gavo nervus? Pigu.lt, tai kažkas panašaus kaip aliexpress, savo prekių neturi, nu bet sorry, užsienį refund iškėlus nesicackina su tiekėju, pinigus ar prekę refundina per kelėtą dienų. Kodėl taip nėra lietuvoje, man taip pat nesuprantama. Šokinėjat nuo temos vienos, iki kitos, problema tai tame, jog taip ir yra, dirba kaip nori pigu.lt ir netik, nieks nekontroliuoja, pinigus sumoki, juos užšaldo jeigu prekė pirkėjo patikrinta tinkamai neveikia, nei gražint nenori, nei kitos prekės išsiūsti.

     

    Būtent!

  12. Gedimas akivaizdus, taip, bet jie nežino, ar ne tu pats sugadinai. Todėl ir tikrina. Yra kaip yra, tokie pas mus įstatymai, nieko nepakeisi.

    Pigu.lt sau turbūt irgi gali tą leisti, bet nemato reikalo tam. Senukai turi fizines parduotuves, kur privalo dirbti konsultantai, pigu.lt yra elektroninė, ten konsultantų nėra. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai. Bet jau matant tavo mintis, visiškai nenustembu, kad pigu.lt šitaip nesiskaito su tavim :D Žinai kaip sakoma, kai tu malonus, tai ir su tavim maloniai..

     

    Kalbant apie bendravimą,aš su jais bendravau maloniai,nepuoliau jų.Tačiau tema eina ne apie tai.Temos esmė ta,kad žmonės pagalvotų du kartus prieš įsigyjant prekes iš Pigu.Lt.Ir nedarytų tos pačios klaidos kaip aš.

    Apibendrintai Pigu.Lt skirta siųstis menkniekius,kvepalus,komponentus kompiuteriams ir pnš.O su rimta technika jiems nesiseka...+Kiek paskaičiau atsiliepimų,dešimtys žmonių yra papuolę į tą pačią situaciją,kaip ir aš.

     

    Jis nesupranta, kad bet kur perkant internetu bus taip, Senukai perka daug prekių ir tampa jos atstovais lietuvoje, o tokios prekės kaip Sony ar Samsung turi savo akredituotus servisus į kuriuos turi būti siunčiama prekė (aišku ir Senukai ten turi siųsti prekes) nes kitaip be išvados ar tai gamyklinis gedimas ar žmogaus padarytas jie negaus pinigų iš gamintojo/tiekėjo.

     

    Ganėtinai paprasta.

    Nekalbu vien apię servisus,Pigu.Lt nuvylė vien savo live support'u.Išsiunčiau prekes užvakar,kurjeris sakė,kad sandėly bus kitos dienos ryte.Šiandien paskambinu,jie dar nemato prekės.

    Kažkoks absurdas,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina savo klientus.Vien buvo kalbama,kad 15d.(t.y. šiandien) gausiu informaciją apie savo prekę,paskambinu,jie net nežino,kur ta prekė yra :D

  13. O kodėl jie turi turėt savo specialistus? Jie yra paprasta parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai, kodėl jie turi domėtis kiekvienu niuansu apie kiekvieną parduodamą prekę? Ir jie neišpakuos kiekvienos prekės ir jos neištestuos. O kas iš to, jeigu vieną iš partijos patestuos ir ji veiks, o sekanti bus neveikianti? Ar pats atidarydamas elektroninę parduotuvę prekiavimui prekėmis tarkim iš Kinijos irgi samdytum krūvą specialistų, kad žinotų apie kiekvieną prekę viską, ir testuotum kiekvieną prekę? Aišku ne. Tai kodėl tokius reikalavimus keli kitiems? :D

     

    Aš pigu.lt neginu, bet tavo keliami reikalavimai ir pasipiktinimas yra nelogiški. :D

    O tarkim,kaip tie patys "Senukai" gali sau tai leisti? :D

    Aš kalbu apie tai,kad pati pigu.lt įmonė,visiškai nesidomi,kuo prekiauja,net negavau instrukcijos lietuvių kalba.Jie man galės įkišt bulvių maiša vietoj dviračio ir aš turėsiu laukt 1mėn. kol atgausiu pinigus,nes jie sius pas ūkininką,kuris patikrintų ar čia tikrai bulvės o ne dviratis?

    Gedimas akivaizdus,tegul man pinigus gražina o tada dulkinasi su tuo dviračiu...

  14. Pirkęs internetu, galėjai sakyti, jog nori grąžinti dėl to, kad negalėjai apžiūrėti, o ne dėl to, kad neveikia. Sakai, kad gyvai atrodė ne taip, kaip manei atrodys iš jų nuotraukų ir tau prekė nepatinka. Tokiu atveju, jiems jos į jokius servisus papildomam tikrinimui siųsti nereikia, o pinigus privalo grąžinti. Vienintelis niuansas tokiu atveju, ar jų kurjeris turėtų pasiimti prekę, ar tavo atsakomybė ją pristatyti pardavėjui:

     

    Dabar jau per vėlu...Man buvo nurodyta,kad reikia pateikti prašymą,parašyti:"kas neveikia".Ką padarysi,bandžiau jiems įrodinėt apie vartotojų teisių pažeidimus,bet jie aiškiai apėję visus įstatymus.

    Gavau vertingą pamoką apie pigu.lt :/

     

    Aš nelabai suprantu kodėl tu lygini statybinių prekių parduotuvę, kur dirba daugmaž bent kažkiek atrinkti žmonės, kurie toje srityje gaudosi kažkiek ir domisi tuo ir paprastą elektroninę parduotuvę, kur nedirba konsultantai ir kurie tau dėl prekės nepatarinės. Tai kodėl jie turi pilnai išmanyti viską apie prekes? Juk statydamas gamyklą nesigilinsi į kiekvieno mechanizmo niuansus, kad suprastum kaip veikia kokių nors staklių programinė įranga? Tu jas tiesiog nusipirksi ir naudosi. Tas pats ir čia, perka ir perparduoda. O tikrinimui siunčia į taisyklas, kuriose dirba išmanantys žmonės ir patikrina prekes. Taip jau yra Lietuvoj ir taip daro visos parduotuvės, kurios neturi savų specialistų.

     

    Apie tai ir kalbu,kad jie neturi savo specialistų.Tik apgailėtina,kad jie prekiauja šlamštu,apie kurį neturi jokio bendro išprusimo.Tuo labiau galėtų patys testuot ar prekė veikia...

  15. nepamiršk, kad ne vienas naudojiesi pigu.lt paslaugomis, niekas prie tavęs vieno nesitaikys, tuo labiau, kad šventinis laikotarpis, ryškiai padidėjęs pirkėjų srautas :)

     

    Visiškai suprantama,tiesiog liūdna,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina pirkėjus.Atsiunčia brokuotą prekę,kuri kainuoja nemažus pinigus ir po to aiškina,kad mėnesį turi laukti,kol bus grąžinti pinigai.

    Be to,man buvo paaiškinta,kad galima teikti prašymą dėl pinigų grąžinimo skubos tvarka,tačiau kitą dieną teigiama,kad tas darbuotojas,net nepriklauso jų įmonei,o tiesiog atsiliepia į skambučius...

  16. Susikurk masyvą su visom reikšmėm 3.1, 3.2, 3.3,.. ir per ciklą tikrink ar nėra lygu tai reikšmei.

    Aciu,bandysiu :)

     

    prieš tai pateiktas 'sauliuzz' atsakymas yra neteisingas. Susiskurt masyvą su visais įmanomais realiaisias skaičiais, kuriuos naudotojas gali įvesti, pvz 3.1265778567. Seriously ?

     

    Sprendimas. yra keletas variantų. Kaip suprantu operantion yra double tipo ?Jei Tau nesvarbi dalis po kablelio gali padaryti tiesiog taip:

     

    switch((int)operation){

    čia yra 'castinimas' ir dalis po kablelio bus nukirpta tiesiog, tai pvz: 3.2 patamps 3; 3.9 pataps irgi 3.

     

    Bet jei nori, kad įvedus skaičių su kableliu Tavo programa mestų tą "ERROR: Operation can not be identified." tai gali papildomai pridėti tokį 'if' padaryti taip:

     

    if (operation % (int) operation == 0) {

    // cia tas Tavo switch blokas:

    }

     

     

    if (operation != 1 && operation !=2 && operation !=3 && operation !=4 && operation !=5){ // cia neteisingai buvo, reikia naudoti '&&'

    System.out.println("ERROR: Operation can not be identified.");

    }else{

    System.out.println("The answer is " + answer + ".");

    input.close();

    }

     

    Labai dekui,butent to ir ieskojau! :D

  17. Sveiki,kokia komanda naudot,kad ivedus i operation laukeli 3.1 ar 3.2... nemestu error?O "operation" kintamojo negaliu pakeist i double,nes switch komanda tik int leidzia. :/

     

    switch(operation){

    case 1:

    answer = fnum + snum;

    break;

    case 2:

    answer = fnum - snum;

    break;

    case 3:

    answer = fnum * snum;

    break;

    case 4:

    answer = fnum / snum;

    break;

    default:

    System.out.println("");

    System.out.println("You chose neither.");

    break;

    }

     

    System.out.println("");

     

    if (operation != 1 || operation !=2 || operation !=3 || operation !=4 || operation !=5){

    System.out.println("ERROR: Operation can not be identified.");

    }else{

    System.out.println("The answer is " + answer + ".");

    input.close();

    }

    }

    }

  18. Turiu domena. Pries tai ilga laika buvo ne mano projektas. Ex-savininkai nenori perleisti turinio. I domena ateina lankytojai pagal nuorodas i sena, jau nesanti turini, pvz.: http://www.pravnik.rs/najava-zakona/z-a-k-o-n-o-advokaturi.aspx. Paspaudus ta nuoroda lankytojui rodoma 404.

    Ar galima (nzn kokiu budu) surinkti tas nuorodas i sena turini is viso interneto ir nukreipti i tam tikra puslapi?

    Nelabai supratau :lol: Bet galbūt kalbi apie redirect'ą.Gali pagooglint,lengvas kodukas,su minimaliom web'inimo ziniom susitvarkysi ^_^

  19. Sveiki, na ivyko tokia problema užsiregistravau adsense accounta ir na nepastebėjau kad šalis nustatyta kaip jungtinė karalystė (Britanija) tad man viską jie pradėjo versti svarais , na ir atėjo diena kaip reikia pasiimti pinigus ir čia susidūriau su nesklandumais tad , aš pirma galvojau kad galėsiu įvesti lietuvišką sąskaitą ir jie na galės man pervesti pinigus svarais ir juos konvertuoti paskui galėsiu . Na bet klydau , googlas neleidžia pakeisti nei valiutos nei mokėjimo šalies tad pinigus galiu gauti tik UK tad man reikia angliškos sąskaitos ,kad galėčiau atsiimti pinigus esu lietuvoje atsidaryti ten sąskaitą nematau galimybių . Tad uždarbiečiai kas išmastot variantą kaip man pasiimt iš ten pinigus ar kaip atsidaryti iš lietuvos sąskaitą anglijoje. Patarimų ,kad atsidaryti naują google adsense accounta tikrai nereikia nes jau tai padariau ,bet problema ,kad ten likę daug pinigų. Taigi kas pasiūlot kaip išspresti šią bėda atsilyginsiu !

    O nenori pabandyt parasyt support ir pasakyt kad per klaida,klaidinga sali pasirinkai?Jai duomenys tavo visi tikri,manau susitartumet.Cia tik mano nuomone.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...