Pereiti prie turinio

iShark

Nariai
  • Pranešimai

    1.005
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

Visas iShark turinys

  1. biz, nesupratai minties. Nekalbu apie kainas, kalbu apie įsigijimą ir laikymą bitcoin net negalvojant apie konvertavimą į valiutą. Nukris - tiesiog laikyti piniginėje, pakils - naudoti pirkiniams. Tiesiog nematau prasmės pardavinėti, nebent kaip minėjau, norite aktyviai spekuliuoti.
  2. Rykliai plaukia tik į priekį, pritariu. Nes jie žino - jei sustos - nugrimz į dugną pas krabus.
  3. Pagrindinė klaida, kuria daro neįsigilinę žmonės, kad akcentuoja sunkumą bitcoinus greit parduoti. Tai gal būt aktualu spekuliantams, bet paprastiems vartotojams yra paprastas sprendimas - niekada nekeisti bitcoin į vadinamą "valiuta", tiesiog naudoti juos atsiskaitymams. Tada pajunti visus privalumus, o trūkumai išnyksta. Prekių ir paslaugų už bitcoin pastoviai daugėja. Kitas klausimas - kaip įsigyti bitcoin? Uždirbti. Kam pirkti, kai galima bandyti parduoti kažkokias paslaugas už bitcoin - juk šiai atsiskaitymo sistemai sienos neegzistuoja.
  4. Vakar vakare atsiskaitinėjau už paslaugas bitcoinais, tai kaina kaip buvo fiksuota, taip ir liko. Aišku, taip yra ne visur, bet patogumas ir greitis atsiskaitant muša visas "tikras" valiutas į vienus vartus. Dabartinis kritimas visai normalu, išeina investuotojai/spekuliantai, lieka naudotojai. Kai kaina stabilizuosis, spekuliantai vėl pradės užpirkinėti ir kaina vėl šoks į viršų. Nematau jokios priežasties panikai.
  5. Dabar aišku kodėl tu taip širsti ant Naujienų Portalo, kurio veikiamas bus grindžiamas reporteriais - savanoriais :). Tiesiog bandei daryti panašiu principu ir nepajėgei ištempti, kas nenuostabu. Neturėjai sistemos, norėjai važiuoti ant kitų kupros pats nieko, net Euro jiems nepasiūlydamas. Va todėl ir sugriuvo ar griūna projektas - ir patikėk, tu ne pirmas. Jei skaitei Steve Jobs biografiją, ten yra aprašomas lygiai toks pats variantas, kai buvo jis pasikliovė žmonių kūrybingumu už ačiū. Visur turi būti aiškūs įkainiai.
  6. Anoniminių web-verslininkų pagalbos klubas - junkitės per Facebook. Kur čia anonimiškumas? O dėl pačios idėjos - lygiai tą patį daro forumas Uždarbis, nieko geriau nepavyks sugalvoti. Forumai ir yra skirti suburti bendraminčius, kurie diskutuoja pagal temas. Galima aišku pagerinti forumo formatą, bet tada reikia išsakyti idėjas - o ką konkrečiai nori pagerinti? Kodėl turėčiau padėti potencialiems konkurentams kurti verslus? 100 pranešimas - jubiliejinis !
  7. http://kur.delfi.lt/restoranai/barai-pubai/vilniuje http://www.vilniusbynight.lt/lt/Barai http://www.meniu.lt/katalogas/miestas/vilnius/kavines-barai Padarysite geriau - tada prašom. O baltam lape parašyti keletą pavadinimų bijau kad neužteks.
  8. Mąstote ponai truputį primityviai. Adresas, nuotrauka gerai, reikalinga. Bet pirmoje eilėje reikia meniu realiam laike - su kainom. Va čia ir susidursime su problemomis - savininkai neduos prieigos prie jų kainininkų, bus kaip su Price-on. O padaryti appsą, kur belekas užėjęs į barą parašys savo "čia buvau" - tokių jau yra.
  9. Kad korporacija nupirktų ir įdiegtų produktą - jis turi būti paprastas ir labai gerai padarytas. O šiuo atveju apie darymą kalba net neina - darbo daug, vienam žmogui praktiškai neįmanoma padaryti. Vėlgi tiktų open source projektas, kai savanoriai aprašo vieną barą. 100 žmonių - 100 aprašymų, jau būtų galima naudotis. Tačiau kažkas turi suprojektuoti ir sukurti programinę įrangą, kuri leis įrašus daryti. Čia prasideda organizaciniai dalykai, kuriuos išspręsti gali tik konkretus žmogus, kuris tuo užsiimtų. O tokių nelabai atsiranda.
  10. Idėja gera ir reikalinga, problemos dvi: Pirma - daug darbo. Surinkti visą informaciją apie barus, ją pastoviai prižiūrėti ir atnaujinti - didelė terlionė. Antra - lankomumas nebus toks didelis, kad iš to pragyventi. Iš kitos pusės - bet kokį reikalą galima padaryti labai gerai, išplėsti ir paskui parduoti. Kad ir naujienų portalui :)
  11. Klok kokią idėją vystai ir tada galvosim. Kaip galima diskutuoti apie rinkodarą, kai neaišku koks bus verslas? :)
  12. bratkax mintis labai gera, dedam į krepšį. Tik šiuo atveju darosi labiau panašu į banką, o ne į Widgetą. Realizuoti bus be galo sunku, nes viską sukontroliuoti ir teisingai sukonvertuoti - uždavinys, kurį išsprendus galima pamastyti jau ne apie milijonus, o apie milijardus. Ypač perspektyvu bitcoinas, nes ten pavedimai praktiškai nemokami, labai greiti ir nereikia jokių asmens dokumentų.
  13. Supratau mintį, padaryti mokėjimą informatyvesnį ir gražesnį, čia viskas aišku. O kaip su saugumu ? Tarpininkas tarp mokėtojo ir banko man skamba labai įtartinai. :) Nebent widgetas tik skaičiuoja, o realiai pinigai per jį neina. Bet net tokiu atveju informacija gali nutekėti į šalį ir mokėtojui nepaaiškinsi - nebijok, firma "Ragai ir kanopos" garantuoja.
  14. Viskas, kas susiję su pinigais, gali būti vertinga. Jei nori sukurti tipo Kickstarterį, kur žmonės skelbia savo idėjas ir ieško finansavimo, tokia sistema turėtų ateitį. Bet jei idėja tik būti tarpininku tarp mokėtojo ir PayPal, kuo tai geriau nei mokėti tiesiogiai į PayPal ?
  15. Transformeriai - gera idėja, tik nebūtinai tai turi būti lova. Aš seniai galvoju apie komplektą kompiuterinei darbo vietai - kuri susidėliotų kaip LEGO. Kad būtų galima paeksperimentuoti su komponentų išdėstymu. Nes dabar nieko, kas man patiktų, nerandu. Visokių hidraulikų ar judančių daliu nafig nereikia - paprastumas, maža kaina, galimybė dėlioti kaip nori - manyčiau klientų atsirastų daug. Turėsi ką pasiūlyti - tikrai pagalvočiau dėl pirkimo.
  16. Tu nori vertinti The New York Times ar CNN ? Tikrai laikas pamiegoti :)
  17. Reitingų prikurta daug, reikia tiesiog eiti ir žiūrėti kaip jiems sekasi. Pavyzdys: rateBeer Iš patirtis pasakysiu, kad pradėti reiktų nuo kažko mažo - pav. vertinti Delfi žurnalistus. Turėtų būti labai aiški reitingavimo sistema - nes kitaip prasidės korupcija ir bardakas. O svajoti apie tapimą "Hagos tribunolu žurnalistams" ar "Standard & Poors“ lygi - nerimta.
  18. Kainos nepamaišytų, taip pat atlikimo terminai.
  19. Pakviečiame geriau dėstytoją čia, tegu apšviečia netikėlius. Marketingas labai įdomu, žinių šioje srityje niekada nebus per daug. Kuriuos metodus naudoti kiekvienu konkrečiu atveju - štai kur klausimas? Suprantu kad žinomas prekės ženklas - didelis turtas, bet jei tokio neturi - kaip konkuruoti su verslo banginiais? Jie irgi turi silpnų vietų, ir nemažai. Viena iš silpnybių - nerangumas. Nepamenu ar tai Biblija, ar kita knygą, bet Deividas įveikė Galijotą būtent tokioje kovoje. Malcolm Gladwell šį atvejį plačiai išnagrinėjo knygoje David and Goliath: Underdogs, Misfits, and the Art of Battli
  20. Perskaičiau ir apsiverkiau. Primena Jėzaus Kristaus mokymus - per paprastiems žmonėms suprantamus pavyzdžius. Gaila kad nepanagrinėti visi 7 marketingo būdai plačiau.
  21. Toffy, baro dizainas įspūdingas, reiks būtinai užeiti, prie geležinkelio stoties sakai bus? Kur konkrečiai, vasarą dažnai Klaipėdoje būnu, tokio stiliaus barai patinka. Pavadinimas turėtų būti rimtas, jokiu būdu ne skylė :) Kadangi dizainas akcentuoja senovę ir solidumą - siūlyčiau "Riteris". http://www.sintagon.runai.lt/images/bar/riteris.jpg Ir vokiečiams patiks :) Be to žodis bendrinis, niekas neprikibs del autorinių teisių. Dar pliusas, kad nėra lietuviškų raidžių, kas gana dažnai užknisa pavadinimuose.
  22. Kai paskaitau straipsnius "Kaip daryti verslą", visur akcentuojama tas pats per tą patį. Ar gera idėja, ar žinai kaip idėja uždirbs pinigus, kokia niša, ar daug konkurentų ir tt. Niekas, absoliučiai niekas nepastebi rožinio dramblio vaistinėje - tai, kas iš tikro svarbu. Bet kokią idėją galima išsukti, daugiau ar mažiau. Klausimas tik - ar tu tas žmogus, kuris sugebės tai padaryti? Pradžiai reiktų savęs paklausti - kokia patirtis? Koks kapitalas? Kokios pažintys? Ir dar svarbiau: Kas tėvai? Kas giminės? Kokioj aplinkoj augai ir sukiesi? Kas tavo draugai, bendradarbiai, partneriai? Kokias kalb
  23. Aš darau tokį projektą jau metus. Pasidalinsiu patirtimi :) Nėra tokio tinklapio, kuris nieko nedarant neštų pelną, ypač pastovų. Jį reikia prižiūrėti, pastoviai atnaujinti, spręsti iškylančias problemas, tobulinti, diegti papildomas funkcijas. Tuo turi užsiimti profesionalų komanda. Žmogus iš gatvės to nepadarys. Todėl realus variantas būtų nuomoti ne visą tinklapi, o tik resursus - vieną ar kelis "puslapius", kuriuos nuomininkas galėtų savo nuožiūra keisti ar atnaujinti juose esančią info. Tokiu atveju ir nuomotojas nenukentėtų, ir galima išnuomuoti neribotam kiekiui nuomininkų. Visi paten
  24. Domina mane ši istorija, nes pats užsiimu startuoliais. Pagrindinė problema greičiausiai buvo išlaidų augimas ir nesugebėjimas užtikrinti pajamų. Investitoriai nėra melžiama karvė, kaip daugelis įsivaizduoja. Price-on veikia blogai. Tai yra dėl paprastos priežasties - prekybos centrai jų neprileidžia prie savo duomenų bazių, kas pilnai suprantama. Nauji produktai vėluojami įvesti ištisais mėnesiai, kainos neteisingos, akcijos ne visada parodomos. Produktų paieška veikia tragiškai, tie patys produktai suvesti po kelis kartus skirtingais pavadinimais. Vienu žodžiu - apžiojo didelį kąsnį, ir nesu
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...