Pereiti prie turinio

Nu2

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    26
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo Auksinis Kaip jums šauna įdėjos?   
    Labas vakaras
     
    Na aš iš skandinavų parsivežiau idėjų kūrimo įrankį (knygutę), kurį taiko tiek rinkodaros ekspertai tiek dizaineriai, kurie bent kiek išprusę.
     
    Išbandžiau, veikia, netgi su draugu taikėm ją kuriant lipdukų idėjas.
    Puikiai veikia dizaino sferoje, gal ne kiek puikiai, bet kiek nuostabiai. Nes tai optimizuoja idėjų generavimo laiką iki minimumo.
     
    Galvojau kad tai fenomenas bla bla bla, na kaip ir kiekvienas jaunas, bet pasitikrinau googleje ir suradau, kad tai senas įrankis, kuriuo naudojasi rinkodaros specialistai.
     
    Verslo idėjoms jis taip pat tinka, tik prieš pradedant ją įgyvendinti reik atlikt ekonominius namų darbus. Tam sistemėlę šiokia tokia pasiruošęs turiu.
     
    Na kitaip sakant, norėčiau sugriauti mitą, kad idėjos šauna į galvą, o ištikro jos yra lengvai kuriamos, tik reik mokėti.
  2. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo simasj PVM mokėtojas ar ne PVM mokėtojas?   
    Forumo dalyvis Gizas - visiškai teisus.
    Norint priimti sprendimą, ar tapti PVM mokėtoju ar ne, užsiimant mažmenine prekyba reikia turėti bent metų(ar pusės) apskaitą, atsisėsti prie stalo ir žiūrėti kas būtų gavėsis, jei būtumėt buvę PVM mokėtoju. Ir, kad PVM sumažina pelną - čia 100% tiesa. Iš savo patirties gyvenimiškos, prie alaus bokaliuko, žinau, kad nemažai asmenų stengiasi netapti PVM mokėtoju.
     
    Tas įvardintas nonsensas paaiškinamas taip: PVM skaičiuotas nuo didmeninės kainos, bet jūs mokate PVM nuo savo mažmeninės kainos, kuri savaimė didesnė.
     
    Tuomet kyla klausimas, ar yra ko nors gero iš PVM?
    Yra, PVM gali susigrąžinti jūsų pirkėjai (pvmistai). Tai yra- jūs galite susikurti galimybę parduoti įmonėms, kuomet jūsų teorinė kaina yra su PVM, bet įmonės apskaitoje reali kaina bus be PVM. Tiesiog B2B versle. Aš būdamas PVM, pirkčiau irgi iš PVM. čia tik vienas, yra aibė kitų
     
    Yra ir gudresnis būdas, kodėl neturėti dvieju įmonių? plačiau, jau apie tai papasakoti galėčiau ne taip viešai, ir dėl to nesu įsitikinęs, reikėtų skaičiuoti, kažkaip db greit nemasčiau labai gyliai. Ir išviso tai būtų konsultacija mokesčių klausimais, ką teikiu mokamai :D
  3. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo biz Transporto įmonė   
    Labas
    Trumpai apie transporto veiklą:
    1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...
    2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.
    3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.
    4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.
    5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.
    6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.
    7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.
     
    Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.
     
    Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.
     
    Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.
    Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.
  4. Patinka
    Nu2 sureagavo į Girtautas Transporto įmonė   
    Trumpai papasakosiu kiek atsimenu ko reikia, norint gauti Europos bendrijos licenciją.
     
    1. Finansinis pajėgumas. Turi turėti 9k euro (33k lt) banko sąskaitoje ir juos parodyti arba pasidarai įstatinį kapitalą 33k lt.
     
    2. Buveinė ar Vežėjo valdymo centras. Turi būti kažkoks tai ofisas, kiek domėjaus butas netinka. Irgi reikės parodyti sutartį.
     
    3. Įmonė turi turėti žmogų, kuris gali eiti Transporto vadybininko pareigas. Reikia turėti profesinės kompetencijos pažymėjimą. (Vyksta kursai LINAVA mokymo centre Vilniuje savaitę laiko, po to kuriame nors mieste VKTI išsilaikai egzą, gauni pažymėjimą)
     
    4. Aikštelė, kurioje saugomi automobiliai. Turi turėti sutartį, kurioje nurodyta, kad turi stovejimo vietą savo transporto priemonei.
  5. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo biz Transporto įmonė   
    Labas
    Trumpai apie transporto veiklą:
    1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...
    2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.
    3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.
    4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.
    5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.
    6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.
    7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.
     
    Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.
     
    Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.
     
    Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.
    Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.
  6. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo biz Transporto įmonė   
    Labas
    Trumpai apie transporto veiklą:
    1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...
    2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.
    3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.
    4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.
    5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.
    6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.
    7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.
     
    Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.
     
    Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.
     
    Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.
    Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.
  7. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo Auksinis Nuo 2014 m. sausio 1 d. įsigalioja LR gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pakeitimai   
    Skirta jonas69
     
    Testine veikla apibreziama taip - tai ekonomine veikla (teikianti ekonomines naudos), pasikartojanti daugiau nei vieną atsitiktinį kartą.
     
    Kas būtų atsitiktinis? tai vieną karta vykusi ukine operacija. Visos atsitiktines turi buti nesusijusios viena su kitomis - pvz.: 1. atsobodo senas telefonas ir ji parduodate internetu. 2. Suteikiat paslaugas ir daugiau nebeteikėt. Galima teikti, kad jusu parasytas sarasas - tiktu atsitiktiniam, nes jie nelabai susije vienas su kitu, ir kartojasi, kiek suprantu, dazniausiai kas pora menesiu. Praktiskai kokius 5is kartus tai pakartotumėt per menesi, vat tada tikrai kad jau apmokestinamas ir testinis.
     
    Seip viska apibrezia labai paprastas dalykas: 8000 lt pelno is atsitiktinai parduoto nuosavo turto - neapmokestinama.
     
    Norint iteisinti visokius verslus - tiesiog ikurkite UAB, kurio nuostatose butu visos ekonomines veiklos (isskyrus licenzijuojamas - nafta, alkoholis, vaistai ir t.t.) ir galesite vykdyti viska, ko tik sirdis geidzia, isskyrus tai, kas yra draudziama LR istatymais ir licenzijuojama.
     
    Del VMI konsultaciju: keistas dalykas, kai sedi prie telefono, tau paskambina ir tu turi atsakyti i klausima per 1 minute, kaip zaidime "kas laimes milijona" draugo pagalba, o tu katik is tuoleto, ir galvojai "ar nuleidau vandeni ar ne".
  8. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo biz Transporto įmonė   
    Labas
    Trumpai apie transporto veiklą:
    1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...
    2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.
    3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.
    4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.
    5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.
    6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.
    7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.
     
    Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.
     
    Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.
     
    Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.
    Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.
  9. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo biz Transporto įmonė   
    Labas
    Trumpai apie transporto veiklą:
    1. Vilkiko komplektas - nuo 30k lt stipriai devetas, ir nezinai kokios bukles nusipirksi. Siai dienai, zinau imoniu, kurios perka vilkikus naujus, palaukia kol jie atsipirks, o tada kas lieka is ju parduoda, bet kartais tie vilkikai taip nudroziami, kad 2 metu senumo atrodo kaip 7 senumo. Bet aisku perdazius, jis atrodo patraukliai, tai ko nepirkt? :D ne ne ne...
    2. Konkurencija - milziniska, ypatingai tarp tu kas veza i Rusija.
    3. Europoj vezti? europoj yra euro5 standartas, kaip mano zmogus pasakytu - tuoj padarys euro6, apsizioti duslintuva ir kvepuoti is juo, tuoj bus sveikiau nei grynu oru kvepuoti. Tai yra ES ivede euro5, buvo ir euro3, kuriems reikia specialiu technologiju (addblue), kuriu kainos desimtimis tukstanciu. Vaziuojant su mazesniu euro standartu - didesni kelu mokesciai.
    4. Ekonomine situacija - Ukraina kaprizijas, Rusija pyksta - uzdarys siena - visos logistikos pasikratys.
    5. Konkurencija vel - reikes tureti pazystamu, kad surasti ka vilkti, siai dienai zmones traukia Girtekos priekabas.
    6. Taisymas - ypatingai brangus, reikes tureti pazystamu šrotose, ir su srotu detalemis bus ka veikt.
    7. Ekonomika - Rusija Rusija Rusija, neturi ten pazystamu, neturi sansu ir prasimusti.
     
    Galeciau vardinti begalo be krasto. Atvirai pasakius - jei tureciau atliekamus 50k eur, tikrai jų nekiščiau į transporta. Stipresni jau iš anksčiau ten vietas užsiėmę. O jei jau lysciau, tai ant tiek savim pasitikėčiau, ir tikrai nerasyčiau forume, klausdamas zmoniu nuomones. Turi buti lb tvirtas zmogus.
     
    Patarciau svarstyti apie paprastesne logistika - mikroautobusiukais, pusbriekiabemis. Siai dienai daug straipsniu galima rasti, kad prikirpo transportinuka uzdirbusius 500k lt ir panasiai. Taip pat visai eina ir puspriekabemis masinomis vazineti pagal uzsakymus.
     
    Taigi reziume - jei i tolimuju reisu norite - tai turite buti labai pasikaustes patirtimi ir buti tvirtas zmogus.
    Lengvojo transporto logistikoje - truputi svelniau viskas.
  10. Patinka
    Nu2 sureagavo į Mindogas Auto iš Anglijos   
    ple as irgi megstu Alu,Moteris,Seksa,nu bet kaip neina biznio padaryt,taip neina :D
  11. Patinka
    Nu2 sureagavo į Stanley Ar tu esi verslininkas?   
    Manes irgi daznai klausia -
    Tai niekur nedirbi?
    Dirbu ant saves.
    Bet vistiek ieškai darbo?
    Ne, juk negaliu savo veiklos mest.
    Tai taip ir neieškosi darbo???
    Ne.
    Tai kaip čia taip? Iš ko gyvensi? Negi apie ateitį negalvoji? Ir t.t.
    95% žmonių įsitikinę, kad rimtas žmogus turi dirbti firmoj, turėti grafiką, valdžią ir t.t. O jeigu žmogus sukūrė sau uždarbį pats, tai jis jau tinginys, dykaduonis, keistolis ir t.t. Ir čia tarybiniai laikai ne prie ko, taip yra visam pasauly. Nes tai sistema, jei visi būtų verslininkai, tai kas tada šluotų gatves, gamintų maistą ir t.t.?..
     
    O dėl verslininko apibrėžimo, tai "atseit verslininkus" suskirstyčiau į 3 grupes:
    1 Amatininkai. Tai tie, kurie dirba ant savęs, bet nesiplečia, planuoja taip dirbt visą laiką. Ir nesvarbu kokia tai veikla, ar batų siuvimas, ar programavimas.
    2 Būsimieji verslininkai. Tai tie patys amatininkai, bet planuojantys išsiplėsti ir vietoj savęs nusamdyti darbininkus.
    3 Tikri verslininkai. Tai tie kurie jau įkūrė verslą, taip sakant paleido savarankiška mechanizmą, kuris neša, ar bent jau turėtų nešti pasyvias pajamas.
  12. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo Auksinis Kaip jums šauna įdėjos?   
    Labas vakaras
     
    Na aš iš skandinavų parsivežiau idėjų kūrimo įrankį (knygutę), kurį taiko tiek rinkodaros ekspertai tiek dizaineriai, kurie bent kiek išprusę.
     
    Išbandžiau, veikia, netgi su draugu taikėm ją kuriant lipdukų idėjas.
    Puikiai veikia dizaino sferoje, gal ne kiek puikiai, bet kiek nuostabiai. Nes tai optimizuoja idėjų generavimo laiką iki minimumo.
     
    Galvojau kad tai fenomenas bla bla bla, na kaip ir kiekvienas jaunas, bet pasitikrinau googleje ir suradau, kad tai senas įrankis, kuriuo naudojasi rinkodaros specialistai.
     
    Verslo idėjoms jis taip pat tinka, tik prieš pradedant ją įgyvendinti reik atlikt ekonominius namų darbus. Tam sistemėlę šiokia tokia pasiruošęs turiu.
     
    Na kitaip sakant, norėčiau sugriauti mitą, kad idėjos šauna į galvą, o ištikro jos yra lengvai kuriamos, tik reik mokėti.
  13. Patinka
    Nu2 gavo reakciją nuo InNo007 Sveiki, Aš Gytautas   
    Labas vakaras
    Mėgstu kalbėti apie save, bet labai retai ir labai daug. Tad tiesiog pasidalinsiu ir prisiminsiu, ką gi taip gero aš nuveikiau.
     
    Apie forumą žinau jau ilga laiką, kartais pasiskaitau ar dar ką.
    Bet štai užsiregistravau. Kolkas atrodo, kad čia rimti jauni žmonės būna, tad nusprendžiau pasiieškoti sau galimybių čia, ar jums jų pasiūlyti.
     
    Esu 23 metų piemuo, ekonomikos ir finansų bakalaurą apsigynęs, dirbęs ir prie IT ir prie juodo darbo ir prie nuosavo versliuko:
    -versliukas buvęs - dd-shop.lt, buvęs, nes kai pradėjau, buvau per jaunas kad suprast jog rinka per maža. Pasitaikius progai, palikau merdėti neišbandęs paskutinių galimybių.
    -juodas darbas - apželdinime, akmenukai, žemytės, turėtumėt žinoti.
    - IT - riple.lt komandoj kelis menesius kaip pardavimu vadybininkas, atsikandau su ilgam atrodo...
    Na o dabar sandėlininkas ir apskaitininkas, per du darbus.
    Kokiais klausimais, galėčiau pagelbėti? na iš versliuko prisirinkau ir išbandžiau informacijos apie rinkodarą, ant tiek buvo azartas paėmęs tuomet, kad su rinkodaros elementais žongliruodavau kaip cirko artistas, kartais prisidirbdavau, kartais pasisekdavo.
    Dabar atrodo gana, tik išliko gerų reklamų vėpsojimas, media naujienų sekimas, ligonis dėl reklamos aš. Įspūdingiausia reklamą kokią esu matęs ir vertinčiau 10 balų: http://www.youtube.com/watch?v=7rhpWOQhtTQ tiek emocijos ir tokio nuostabaus pateikimo - dar nesu matęs, tiesiog širdį spaudžia.
    Ypatingai dėl naujo savo darbo galėčiau padėti apskaitos, mokesčių klausimais, įmonių steigimo ir t.t., ne tik teorinėmis žiniomis bet ir praktinėmis, gal net paslaugomis.
    Iš sandelio išmokau neblogų vadybinių praktikų, grįstų savanoriškais ekspermentais/testais su chronometru ir panašiai..., dėl laiko taupymo - taip aš irgi ligonis. jei kam reiks, irgi galiu drąsiai padėti. nors sergant tiek ligų, čia man greičiau pagalbos reikia :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...