Pereiti prie turinio

Cinoxas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    136
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Cinoxas sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Be numerio perkėlimo, niekas tau gerų planų neviešins. Taip, kad keli numerį į ežį arba pildyk ir tada gausi gerą pasiūlymą iš tos pačios bitės. Be numerio perkėlimo norimo rezultato nebus.
  2. Patinka
    Cinoxas sureagavo į vppromoter Corona DEALS viruso akcijos/ispardavimai/galimybes   
    Jeigu turėjote ar turite planų kažką daryti su internetiniu marketingu, dabar yra tas metas, kai išplėstas konsultacijas, auditus galite gauti nemokamai, nes marketingo specialistai šiuo metu tokiu būdu bando išlaikyti bei surasti naujų klientų tam, kad pasibaigus šitai koroninei pandemijai galėtų sustiprinti pozicijas.
     
    Naujienų žurnalas TIME siūlo nemokamai gauti „TIME for kids“ prenumeratą:
    https://time.com/tfk-free/
     
    Taip pat galite aplankyti geriausius Pasaulio muziejus virtualiai:
    https://www.timeout.com/travel/coronavirus-virtual-museum-tours
  3. Patinka
    Cinoxas sureagavo į kode Ką dirbate ir kiek uždirbate?   
    Youtubej ubr team isijunk kelia iki m5, galesi paziureti :D
  4. Patinka
    Cinoxas sureagavo į kuji Pilietinė akcija "Nebalsuok už Socialdemokratus"   
    Aš esu darbuotojas ir darbdavys.
     
    Kaip darbuotojas, aš praradau teises į darbo vietos saugumą.
     
    Kaip darbdavys- aš įgijau teisę atleisti savo darbuotojus be išeitinių išmokų.
     
    Didžioji dauguma žmonių Lietuvoje priskiriami pirmai kategorijai žmonių, kurie bus nuskriausti, ir Jų visuotinis saugumas pamintas.
     
    Mes nedarėme nieko, kol vyko DK svartymas.
     
    Mes nedarėme nieko, kai seimas, neklausydamas žmonių, priėmė darbo kodeksą.
     
    Gal gana sėdėti sukišus galvas į smėlį?
     
    Padarykime pilietinę akciją "nebalsuok už LSDP"
     
    Uždarbis.lt visuomenė turi 50 % Lietuvos tinklapių, ir mes esame didelė Jėga.
     
    Patalpinkime baneriukus iki rinkimų į savo tinklapius, paskleiskime žinią apie LSDP, agituokime jaunus žmones balsuoti už partijas, kurios jiems patinka, tik nebalsuokime už LSDP.
     
    Gal ir mūsų tėvai pagaliau supras, kad LSDP išsigimė ir nebetarnauja žmogui, o pataikauja verslui daugiau negu Liberalai.
     
    PS. info apie naują DK ( kas nesusipažinęs)
     
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/a-maldeikiene-darbdaviai-tuoj-paprasys-darbo-jegos-is-uzsienio.d?id=72299012
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/kaip-keisis-darbo-salygos-po-seimo-sprendimo-svarbiausios-naujoves.d?id=72295964
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/seimo-buldozeris-pervaziavo-d-grybauskaites-veto-darbo-kodeksui.d?id=72294580

  5. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Evaldas Ar galima darbdaviui nurodyti internetinės banko sąskaitos numerį?   
    Swedbank internetinę bankininkystę kiek pamenu gauni iškart, savo LTxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sąskaitos numerį galėsi duot tą pačią dieną
  6. Patinka
    Cinoxas sureagavo į RomasTR Pries perkant telefona   
    Sveiki. Taigi nusprendete pirkti telefona is salono?
    Puiku!
     
    Taciau pradziai pasidomekite kainomis kituose prekybos vietose telefonais!
     
    Kaip pavizdys jums.
     
    Telefonas LG g FLEX 2:
     
    Omniteli jis kainuos 599EU
    Tele2 ji parduoda uz 588Eu
    Tuo tarpu bite ji parduoda uz 488Eu
    Taciau stai pigu.lt parduoda si telefona uz 309Eu
     
    Susisiekus su bites konsultante gavau stai toki atsakyma. Ir tai tik bite , idomu , ka atsakytu Tele2 , ir omnitelis - kuriu kainos 100 su trupuciu euru yra didesnes nei bitej :D keista, ane ?
    Atsake ir omnitelis,papildyta screen
    Atsake ir pigu.lt
    Atsake ir tele2, telefoniniu skambuciu:
    Ju atsakymas yra toks: Gauname telefonus is oficialiu saltiniu.
     
    Taigi, kaip matome, visu atsakymas vienodi: visi telefonus gauna,is oficialiu saltiniu. Taciau susidaro, nuomone - kad 3 bendroves, trys "Oficialus saltiniai" ir vienas is ju 100Eu brangesnis negu kituose salonose.. Na nezinau, nezinau :)
     
     
    Kita vertus, logiskas atsakymas turetu buti.
    Taciau tada klausymas iskyla:
    Ka siulo pigu.lt ? Jie siulo taip pat, 24 menesiu garantija, ir galimybe apdrausti telefona bei garantini aptarnavima MTTC - www.mttc.lt . - tapati siulo ir Tele2,omnitel,ir bite ( nieko naujo ar neiprasto )
    Su pigu.lt telefonu , jus taip pat galesite skambinti LIETUVOJE , pasidaro net keista ( nes atrodo, kad uz tokia suma jis neturetu paduoti givybes zenklu, ziurint i Omnitel,tele2,ir bites kainas , bei bites konsultantes atsakyma. Tarytum pigu.lt , parduoda kinietiskas kopijas, gautas is velniai zino kur.
     
     
    Taigi , pries perkant gerai apsvarstykite kur isigyti jusu norima telefona :)
     
    Nes vargu ar jie kazkuo skiriasi nuo to, ka siulo tokios parduotuves kaip pigu.lt ,komplektacija gaunat tapacia , sugedus telefonui bus garantija tokia pati , ir galesite apdrausti telefona.
     
    Bukite budrus, nepasiduokit pagundai!!
     
    ps.. Tai nebuvo pigu.lt reklama ( nedirbu su jais ) :D
     
    Beja su protu susipyke zmones, nekomentuokit!
    Ka maciau, tuo pasidalinau, kazkam galbut pravers sutaupyti ;)



  7. Patinka
    Cinoxas sureagavo į RomasTR Pamoka: Spartesnis internetas Naudojant WIFI   
    Pamoka:
    Pastaba:
    Jeigu jusu interneto wifi greitis , yra pakankamai greitas,tuomet nieko keisti nereikia!
    Lengviausias budas suzinoti: Prijunkite interneto kabeli tiesiogiai prie kompiuterio, ir patikrinkite greiti per cia: http://www.speedtest.net
    Tada atjunkite kabeli,prisijunkite prie wifi tinklo, ir vel pakartokite veiksma su greicio matuokliu ( http://www.speedtest.net )
    Jeigu greitis smarkiai skiriasi, galite ismeginti sia pamoka.
     
     
    Pries pradedant pamoka, isitinkite , kad jusu kompiuteris palaiko -N standarta. Taip
    pat ar modemas turi -N standarta. ( Patikrinti galite uzeja i Modemo nustatymus ) ( Tiesiog pamatysite pasirinkimuose arba bus arba ne -N Standartas.
     
    Kartais uzdejus -N standarta - jeigu jungiates - telefonu,ar plancete siek tiek senesnio
    modelio - Internetas gali nustoti veikti (telefone , planceteje ).
     
    Betkokiu atveju ismeginkite! bet kada galesite atstatyti ankstesnius parametrus :)
     
    Jeigu turite pakankamai gera interneta, bet naudojate modema, si pamoka skirta norint pagreitinti perdavimo greiti " Download " " Upload " per wifi:
     
    ( Atkreipkite demesi, modemu gamintoju yra daug,todel ne viskas jums atrodys ,taip kaip mano screen shotuose ) ( Bet turetumete lengvai rasti,wireless nustatymus ! )
     
    Visu pirma einame i modemo nustatymus:
    Prisijungimas dazniausiai buna per cia: http://192.168.1.1 http://192.168.0.1 http://192.168.1.254 http://192.168.88.1
    - Jeigu nepavyksta prisijunkti,galite parasyti man, su tiksliu modeliu - parasysiu prisijungimo ip
     
    Vartotojas ir slaptazodis ( dazniausiai buna: login: admin , password: admin (nebent jau esate pakeite slaptazodi. Prisijungimus jusu esamo modemo galite pasitikrinti cia ( http://www.pcwintech.com/default-router-modem-passwords )
     
    Standartiniuose nustatymuose dazniausiai buna Network mode B/G mixed - su siuo standartu maksimalaus greicio neispausite.
     
    Taigi Modemo nustatymuose einame i " Wireless " " Bassic wireless settings "
    Pasirenkame network mode i ( Wireless -N only ,arba jeigu modeme matote "Mixed" pasirinkite ji,turetu taip pat suveikti. )
    Channel Width: statome ant 20 Mhz Or 40 Mhz
    Spaudziame save settings.
    ( Kiekvienas modemas yra skirtingas,todel gali skirtis sis bei tas. Jeigu nerandate kur toliau eiti , susisiekite su manimi , padesiu )
     
    Tada einame i Computer ( spaudziame kairi klavisa ) Ir properties. Tolesni veiksmai:
    Spaudziame - Device manager , Einame i network adapters - surandame savo wireless nustatymus ( mano atveju " intel centrino " wireless
    - Spaudziame kairi klavisa , ir pasirenkame properties.
    Keliaujame i " Advanced " - Wireless mode , pasirenkame ( 802.11g , jeigu matote 802.11n pasirinkite ji. )
    tada, 802.11n Channel Width for band 2.4 ( pasirenkame Value "auto' )
     
    ( Jeigu pas jus modeme/routeri jau yra nustatyta ( -n , arba mixed ) tuomet isitikinkite,kad naudojate ( 40 Mhz dazni )
     
    Spaudziame Ok!
     
    Dabar jusu wifi greitis turetu padideti 2-4kartus!
     
    Imetu nuotraukas: interneto greicio , su B/G ir su -N
     
    Greitis priklausomai nuo atstumo gali skirtis. Mano atveju , modemas stovi kitame kambari, todel yra trugdziu kurie galimai neleidzia pasiekti didesnio greicio naudojant -N standarta.
     
    Jeigu pasinaudojote pamoka: Ikelkite screen shot, arba parasykite kiek padidinot savo interneto greiti naudojant wifi!
     
    Tikiuosi padejau. Jeigu turite problemu susitvarkant, kreipkites, Az arba skype audio_reklama pameginsiu pagelbeti.





  8. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Gudruolis Gyvenantiems iš lažybų   
    Isivaizduoju gyvenimą iš lošimo :D Viena diena valgai omarus kita diena imi paskolą maistui :D
  9. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Evaldas nebeaktualu   
    Rimtai apsvarstysiu savo draugę iškeist į 10k :D
  10. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Juozapas Įspūdžiai iš kelionės į Islandiją   
    Vasaros pabaigoje teko apsilankyti Islandijoje ir ten praleisti 15 dienų, įspūdžių daug, šalis nuostabi, o įspūdžiais dalinuosi su jumis!
     

    http://juozapas.lt/wp-content/uploads/2015/09/20150811_225847-624x351.jpg

     
    Grįžus iš Indijos, susirgus kepenų uždegimu, pailsėjus, vasarą praleidus ramiai atėjo ilgai laukta kelionė į Islandiją, į ją išsiruošėme kartu su Ingrida, aš – 15 dienų, ji – 16 dienų (bilietus pirkau vėliau ir taip buvo pigiau). Daiktus kaip visada teko pakuotis paskutinėmis dienomis, nusipirkti įvairių maisto produktų, kurie bent laikinai padėtų išgyventi Islandijoje, kuri yra viena iš brangiausių šalių, kuriose teko pabūvoti.
     
    Susitinkame oro uoste, pereiname patikrą ir laukia skrydis į šalį, kurioje praleisime 2 savaites, į šalį, kurioje galima pamatyti tai, ko nepamatysi kitur – milžiniškus krioklius, iš žemės iššokstančius geizerius, gigantiškus ledynus, didžiulius ugnikalnius, plotus nusėtus lava ir jokių miškų! Laukė kelių valandų persėdimas Norvegijoje, tad nusprendėme surinkti arčiausiai oro uosto esančius geocache’us, vienas iš jų buvo terrain 4.5 sudėtingumo, reikėjo lipti į didelę storą eglę.
     
    Skaitykite daugiau: http://juozapas.lt/kelione-i-islandija-reikjavikas/
  11. Patinka
    Cinoxas sureagavo į radianas Švedai pereina prie šešių valandų darbo dienos   
    Aštuonių valandų darbo diena Vakaruose nusistovėjo dar tada, kai automobilių magnatas Henris Fordas pabandė paeksperimentuoti su savo darbininkais. Tačiau Švedija įsitikinusi, kad nuo to laiko daug kas pasikeitė. Todėl laikas pereiti prie šešių valandų darbo dienos.
     
    Dar praėjusių metų balandį Geteborgo miesto valdžia nusprendė, kad viešojo sektoriaus darbuotojai gali dirbti 6 valandas per dieną – tai buvo eksperimentas, nes stebėta, kaip keičiasi produktyvumas, darbo ir žmonių gyvenimo kokybė.
     
    Eksperimentas pasiteisino, o rezultatai buvo teigiami. „Aš manau, kad aštuonių valandų darbo diena nėra efektyvi, kaip daug kas mano. Susikoncentruoti tik ties vienu darbu aštuonias valandas yra didelis iššūkis“, – „The Independent“ sakė Stokholme veikiančios kompanijos „Filmundus“ atstovas Lindus Feldtas.
     
    Sudėjus visas pauzes, darbo diena trunka trumpiau nei mums atrodo. L.Feldtas paprašė savo darbuotojų dienos metu nesijungti prie socialinių tinklų, o susirinkimus sutrumpinti iki tiek, kiek įmanoma.
     
    „Man atrodo, kad dabar darbuotojams yra lengviau susikoncentruoti ties darbu, ir pakanka ištvermės padaryti viską iki tol, kol palieki kontorą“, – pastebėjo darbdavys.
     
    Pasak jo, darbuotojai elgėsi taip, kaip jų paprašė, tačiau darbo diena sutrumpėjo iki 6 valandų. „Mes norime praleisti daugiau laiko savo šeimose, išmokti naujų dalykų ir padaryti daugiau. Aš norėjau įsitikinti, ar įmanoma visa tai suderinti“, – teigė L.Feldtas.
     
    Jis pastebėjo, kad darbuotojai rytais būna mažiau pavargę, geriau dirba, kyla mažiau konfliktų.
     
    Keletas „Toyota“ servisų Geteborge taip pat dirba 6 valandų darbo dienos. Tiesa, tokiam sprendimui ryžosi dar prieš 13 metų. Kompanijos atstovai tvirtino, kad darbuotojai jaučiasi laimingesni, be to, tapo lengviau prisivilioti naujų žmonių.
     
    „Žmonės į darbą važiuoja trumpiau, sąnaudos taip pat mažesnės“, – „The Guardian“ teigė įmonės generalinis direktorius Martinas Banckas, pridūręs, kad per tą laiką pelnas padidėjo ketvirtadaliu.
     
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/svedai-pereina-prie-sesiu-valandu-darbo-dienos.htm
  12. Patinka
    Cinoxas sureagavo į CMYK Džokeris   
    Naudojau akrilinius dažus, kadangi stinga kantrybės su aliejiniais. Tapiau iš galvos, tokį hibridišką variantą, susidariusį iš užsilikusių vizualų pasąmonėje.
     

  13. Patinka
    Cinoxas sureagavo į MrRolis Verslo idėja: Vakarėlių palydovai/ės   
    Sveiki, beskaitinėjant forume šovė gan keista mintis, kurią ir pamėginsiu jums išdėstyti. Kas jeigu internete atsirastų svetainė, kurioje būtų galima patalpinti savo skelbimą, kitaip tariant susikurti profilį, kuriame pats žmogus siūlytų kainą už kurią, sutikų su mergina/vaikinu nueiti į klubą, vakarėlį, kitaip tariant leistų laiką su kažkuo už pinigus. Manau priežasčių gali būti įvairių: mergina/vaikinas nori "pasirodyti klube" su neeilinio grožio partneriu, tėvų supažindinimas su vaikinu/mergina dėl asmeninių priežasčių, ar dar galas žino dėl ko. Tiesiog būtų galimybė, gal negražiai išsireikšiu "vidutinybėm" pabendrauti, praleisit laiką, su jų svajonių vaikinu/mergina.
    Šita idėja nieko bendro neturi su lovos reikalais, apie ką tikriausiai visi skaitantys šitą postą pagalvojo. Pamąstymui, ar įmanoma viską padaryti legaliai, jog tai neatrodytų eilinis sex pažinčių portalas, nes idėją visiškai kitokia. Aš tai įsivaizduoju, kaip puslapį su begale profilių, kurie atveria žmonėms kelią užsidibrti, vien leidžiant laiką su kitais. Aišku būtų galimą daug ko prigalvoti ir į priekį, kažkokios sutartys dėl saugumo? Ir mąstant gilyn, į kainą galima įtraukti ir kokteilio nupirkimą, atvažiavimą su prabangia mašina ir visa kitą, manau idėja neapsiriboja vien mano išdėstymu.
    Taigi, jums parašiau vieną iš įdomesnių/juokingesnių verslo idėjų, dabar būtų įdomu išgirsti nuomonę, kam kokios mintys šovė visa tai perskaičius.
  14. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Sanomis Sadistų restoranas!   
    Pjaudamas kieme žolę, sugalvojau tokį įdomų verslą. Restoraną, kuriame auginamos kiaulės, vištos, jaučiai ir visi kiti maistui skerdžiami gyvuliai. Tie gyvūnai gyvena kažkur lankytojams akivaizdžioje vietoje už stiklo. Kiekvienas žmogus atėjęs į restoraną, su savo šeima (arba be jos), gali apžiūrėti šiuos mielus gyvulėlius ir išsinuomuoti subrendusio, valgomo gyvulio kūno dalį ar gabalą, kurį galės po savaitės atėję (Kodėl po savaitės? O todėl, kad daugiau klientų užsisakytų iš to pačio gyvulio kitas valgomas dalis) galėtų skaniai suvalgyti savo išsirinktą ,,šmotą". Aišku tame restorane būtų galima ir nieko neužsisakius iš anksto valgyti! Taip pat būtų galimybė stebėti, kaip tavo vištienos šlaunelė auga nuo pat jaunystės ir net sugalvoti vištai vardą. Tiesiog reiktėtų užsisakyti jauną viščiuką, bet aišku tai kainuotų atitinkamai. Paskui visus metus galėtum vaikščioti su savo dukryte ar sūneliu ir stebėti kaip auga tavo maistas. Tai būtų netgi savotiška edukacija, nes daugelis miestiečių nėra matę, kaip jų maistas atrodo gyvoje formoje. Ateityje galima būtų organizuoti mokyklų ekskursijas. Visa klasė draugiškai išsirenka, kokį gražų jautuką ideda, kokį skambų vardą ir po kiek laiko vėl sugrįžta ir kartu susėdę smagiai ,,sukerta" Arnoldo kepsnį. Tikriems ekstremistam būtų galimybė netgi stebėti skredimo procesą! Taip pat iš gyvulio atlieka daug vertingų dalykų pvz.: sausgyslės. Iš jų galima gaminti stygas virves ir pn. Taip pat iš odos galima dayrti įvarių dirbinių. Visi tie dirbiniai būtų pardavinėjami pačiame restorane, kaip siuvenyrai. Šito restorano pliusai tokie, kad žmonės žino ką valgo ir mėsa būna be jokių konservantų, ar kokių kitų priedų, kurių būna apstu prekybcentrinėje mėsoje.
  15. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Ingmaras Hello from London!   
    Sveiki,
     
    Aš čia jau nuo 2008 lurkinu, bet per daug nerašau, ir taip ir niekad neprisistačiau. Pamaniau, kad kadangi sukūriau topicą, kad ieškom programuotojų, reiktų prisistatyt! (ir tuo pačiu gaut daugiau peržiūrų ten, muhahaha)
     
    Taigi, mano vardas Ingmaras. Gimiau ir užaugau Amerikoje, po to gyvenau Lietuvoj, po to Škotijoj, o dabar Londone... Žodžiu... :D Esu programuotojas, programuoju nuo 12 metų, o šiuo metu pagrinde dirbu su Ruby on Rails ir Angular.js (tenka ir retkarčiais iOS paliest). Domiuosi technologijomis, startupais (startuoliais.. whatever), ir viskuo kitu, kas su tai susiję!
     
    Taip pat esu vienas iš Henchman įkurėjų. Kas tas Henchman? Henchman - tai appas, kuris pristatys Jums ko tik širdis geidžia per 60 minučių iš bet kokio restorano ar parduotuvės, pavyzdžiui, kepsnį iš Jusų mėgstamiausio restorano, Jusu megstamiausią vyną iš vynotekos, Ibuprofeną iš vaistinės ir t.t. Šiuo metu aptarnaujame Londono centrą. Turime stiprų palaikymą ir paramą iš PayPal - esame įsikūrę jų ofise Londono centre. Taip pat neseniai buvome išrinkti startups.co.uk top 100 UK startupu.
     
    Dalyvavau šių metų Login'e ir labai nustebau, kaip Lietuvos startupų ekosistema pasikeitė per paskutinius kelerius metus!
  16. Patinka
    Cinoxas sureagavo į correct Sveiki   
    Sveiki,
     
    Esu naujokė. Netikėtai užklydau į šį forumą. Kaip ir visi jį radau ieškodama interneto platybėse atsakymų į iškilusius klausimus. Kadangi esu žingeidi, tai klausimų kyla nemažai.
     
    Kadangi vis dėl to tai yra prisistatymas, tai trumpai apie mane:
     
    Esu mobiliųjų telefonų fanatikė. Prieš keletą metų dirbau juos remontuojančioje įmonėje, turėjau garbės nesudėtingus remontus atlikti ir pati, nors pareigybės buvo administracinis darbas, bet stebėdavau techniką ir bandydavau bandydavau bandydavau.... Tik nelituodavau, nes amžinai dreba rankos :D
     
    Domiuosi naujomis technologijomis, kadangi įdomios visos sritys tai žinios gana paviršutiniškos, bet tobulumui ribų nėra.
    Esu prisilietusi prie puslapių kūrimo. Taip pat turėjau reikalų su UAB įkūrimu, taip kad nesvetima man ir ši virtuvė.
     
    Forume tikiuosi rasti bendraminčių, plėsti IT žinias ir semtis idėjų. Juk sėdėti vietoje ir nieko neveikti laaaaabai nuobodu. :rolleyes:
  17. Patinka
    Cinoxas sureagavo į worldsmile S5 ar A7? Reikia jusu nuomones   
    Galvojau apie audi tu čia :)
  18. Patinka
    Cinoxas sureagavo į DiDiana Prisistatau ir sveikinuosi ! Esu naujokė   
    Esu moteris, žadėjau rašyti mergina :D , bet tik dabar susizgribau, kad derėtų rašyti moteris, nes šendiena švesiu 32-ąjį gimtadienį, o ne 22-ąjį :blink:
     
    Čia atsidūriau, turbut kaip ir daugelis, nes kažko ieškome. Ieškome tai kas leistų jaustis laimingais, tvirtais, pasitikinčiais ir t.t. Ieškome minties už kurios užsikabinę galėtume įgyvendinti savo tikslus, tobulėtume ar išmoktume... Nesame visi vienodi ir nevisi galime būti verslininkais ar menininkais, sodininkais ar gaisrininkais. Kas ieško patarimo kurti verslą, kas ieško darbo, kas ieško budo kaip įveikti visokias baimes, kas nori pasidalinti savo patirtimi.
     
    Taigi ir aš ne išimtis, esu nuolatiniuose ieškojimuose. Šį puslapį atradau, nes ieškojau informacijos apie temą kuri buvo neseniai ir ne vienam aktuali, tai žalios kortos loterija į JAV. Bet atradusi šią temą radau ir kitų gerų minčių ir informacijos.
     
    Esu baigus ir profesinę mokyklą ir aukštąją, dirbusi esu ir Lietuvoj ir Airijoje ir Anglijoje. Teko dirbti ir geresni darbą ir juodą darbą. Keičiau ir profesiją, nors esu baigusi dizainą sukau į grožio sritį. Vis nesijaučiu, kad esu vėžiose,nes kas patinka nežinau kaip tą išrutulioti, nes atsimušu arba į kažkokius Lietuvos valdžios nepalankius sukurtus barjerus, arba piniginius dalykus arba savo trukumus. O kai apsoliučiai visi aplinkui draugai ir pažystami jau gyvena įprastus gyvenimus sukurę šeimas dirbantys vienokius ar kitokius darbus, o pati vis ant vietos trypiu, tai labai supurto ir priverčia dar labaiu viską apmastyti.
    Tai ir mano tikslas čia pasidalinti savo patyrimais ir atradimais ir taip pat rasti čia kažką kas gal būt padėtu man susidėlioti savo siekiuose ;)
     
    "Gyvenime nebūna klaidų, tik pamokos. Nėra neigiamos patirties, tik galimybė tobulėti, mokytis ir eiti saviugdos keliu. Kovojant randasi tvirtybė. Net ir skausmas gali būti nuostabus mokytojas" (Robin Sharma)
     
    Visiem sėkmės igyvendinant savo tikslus ;)
  19. Patinka
    Cinoxas sureagavo į Ainas Elon Musk Biografija | Sėkmės Istorija   
    "Elon Musk Biografija - Ainas.lt"



    SpaceX direktorius, Tesla Motors Architektas, SolarCity vadovas ir Paypal įkūrėjas. Elon Musk taip pat suprojektavo įtin didelio greičio transportacijos sistemą žinomą kaip Hyperloop. Elon Musk investuoja į projektus, kurie galimai gali pakeisti mūsū pasaulį.Jis nėra tik verslininkas, taip pat išradėjas ir inžinierius, kuris dalyvauja elektrinių mašinų ir kosmoso laivų kūrime.
     
    Elon Musk savo laiką skiria kosmoso projektams ir ekologiniai energijai.Jis žaidžia ne standartinėmis taisyklėmis ir jam tai gerai sekąsi.Išskirtinos Elon Musk asmenybės bruožai yra atkaklumas, kritinis mąstymas, tiksli savo paties analyzė ir sunkus darbas (jis dirba 80-100р per savaitę)
     
    Ankstyvoji jaunystė
    Elon Reeve Musk gimė 1971 birželio 28 dieną pietų Afrikoje.Jis buvo vyriausias iš trejų vaikų, jo tėvas taip pat gimęs pietų Afrikoje inžinierius Errol Musk ir jo motina kanadietė dietologijos ekspertė Maya Musk. Elon Musk savo vaikystę praleido pietų afrikoje ir sulaukęs dešimties metų gavo savo pirmąjį kompiuterį, Elon Musk iškarto susidomėjo programavimu ir pradėjo jo mokintis savarankiškai. Sulaukęs 12 metų uždirbo 500$ parduodamas žaidimą Blastar (šaudyklę panašią į Space Invaders), kurią sukūrė vienas pats.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija.jpgElon Musk vaikystė
     
    Biografijos sėkmingų žmonių paprastai susideda iš svarbaus esminio epizodo, po kurio juos lydi į sėkmę. Elon Musk biografijoje mažiausiai yra 2 tokie epizodai. Pirmas kai Elon Musk padarė nuosprendį būdamas tik 17 metų. Kai baigė vidurinę mokyklą, jis nusprendė palikti namus ir be tėvų pagalbos emigruoti į Ameriką, tačiau jam nepavyko tuo met padaryti kaip norejo.
     
    1989, Elon Musk apsistojo Kanadoje pas savo mamos gimines.Tūrėdamas Kanados pilietybę Elon Musk nuvyko į Montrealį. Iš pirmo jis dirbo mažai apmokęstinamuose darbuose ir maždaug metus balansavo tarp skurdo ribos. Sulaukęs 19-lykos įžengė Queens Universitetą. 2000 susipažino su savo ateities žmona Justine Musk, kuri vėliau davė gyvybę penkiems jo sūnums: Damian, Griffin, Xavier, Saxon, Kai. Vis dėl to jis išsiskyrė su Justine po aštuonerių metų ir 2010, įvyko antroji santuoka su britų aktore Talulah Riley, su kuria gyveno 4 metus ir išsiskyrė 2014 metais.
     
    Elon Musk studijavo Ontario mieste du metus ir tada pagaliau jo svajonė virto realybe - 1992, jis persikraustė į Ameriką. Jisai galėjo emigruoti į Ameriką kai gavo mokslinį fiziko bakalurą iš Pennsylvania Universiteto, tačiau nusprendė pasilikti universitete dar vienerius metus ir gauti mokslinį ekonomikos išsilavinimą.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija1.jpg
    Elon Musk baigia University of Pennsylvania su moksliniu fizikos ir ekonomikos išsilavinimu
    Kai Elon Musk pradėjo kamuoti paaugliška depresija, pradėjo aktyviai skaityti, filosofinę ir religinę literatūrą. Lyg šiol įtin vertingas pamokas išmoko iš knygos: The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
     
    Elon Musk išmoko, kad sunkiausias dalykas yra užduoti sau tinkamus klausimus ir nuo dienos kai jis pradėjo daryti tai, visą kitą gaudavosi lengvai. Knygos epizodas kuris privedė jį prie tokios išvados, kur gigantiškas superkompiuteris po keletos milijonų metų gylaus mąstymo apie pagrindinę gyvenimo prasmę atsakė bereikšmiu skaičiu 42.
     


    "Kai aš lankiau koledža aš norėjau būtį tų dalykų dalimi kurie gali pakeisti pasaulį"
    - Elon Musk
     Elon Musk išsiaškino, kad žmonija turi išplėsti savo sąmonės suvokimą, kad galėtų išmokti klausti tinkamus klausimus; ir jisai surado savo paties klausimą:kokie dąlykai tūrėtų didelę reikšmę žmonijos likimui. Elon Musk nusprendė, kad tai būtų internetas, perėjimas į atnaujinamus energijos šaltinius ir kosmoso kolonizacija.
    Jis norėjo prisidėti prie visų trijų, kad galėtų daryti tai jam reikėjo pinigų.
     
    Zip2 ir Paypal
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija2.jpgKimbal Musk, Elon Musk brolis su kuriuo sukūrė Zip21995 vasarą
    Elon musk padarė antrą svarbiausią sprendimą savo gyvenimę.Baigęs universitetą perėjo į Stanford Universitetą siekti tolimesnio išsilavinimo ties Fizika, tačiau po dvejų dienų jis palieka universitetą ir kartu su savo broliu Kimbal Musk įkūria savo pirmąją IT kompaniją Zip2. Jis dirbdavo nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.Gyveno tose pačiose patalpose kur nuomavo ofisą ir , kad galėtų nusiprausti tūrėdavo eiti į persirengimo kambarius vietiniame stadijone. Pasekoje to susitaupė ir tai leido plaukti kompanijai toliau per pačius sunkiausius 2 metus.
     
    Tuo momentu, kai internetą aplankė spartus greito augimo periodas ir vystymasis, vis dėl to niekam neaplankė sėkmė iš to.Elon Musk kompanija buvo viena iš pirmųjų padariusių tai, jis sukūrė platformą kur naujienlaiškiai, - taip pat skaitomiausias New York Times - galėtų pasiūlytį savo klientams papildomas paslaugas.
     
    1999 populiariausia paieškos sistema AltaVista nusipirko Zip2 už 307 milijonus grynųjų ir 34 milijonus vertybinių popierių. Šis sandoris viršijo rekordą parduodant kompanija grynaisiais. Musk Elon iškarto išleido 20 milijonų prabangiam Maclaren F1 automobiliui ir privačiam lėktuvui.
     
    1999 Musk pradėjo dirbti su elektroninių mokėjimų sistemomis kurių populiarumas augo, X.com tapo jo naujuoju verslu. 2000 metais Kovo mėnesį,X.com susijungė su konkurentų kompanija Cofinity kurią įkūrė Peter Thiel ir Max Levchin. Cofinity sukurta programa leidžia sukurti pirmąją skaitmeninę valiutą. 2001, po susijungimo, X.com buvo pervadinta į Paypal ir Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija3.jpg
    Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
    Buvo nesutarimų dėl strategijų ir valdymo tarp naujų komandų, bet jie niekada netūrejo efekto kompanijos dinamikai ir augimui. Elon Musk įsitraukė į naujų verslo modelių kūrimą, sėkmingai atliktą marketingo reklamą,kuri privede prie staigaus klientų augimo. 2002, Ebay nupirko Paypal už 1.5 bilijono. Elon Musk gavo $180 milijonų savo dalies iš Paypal ir tūrėjo pakankamai pinigų, kad siekti kitū tikslų: kosmoso inžinerijos ir alternativaus energijos šaltinio. Nuo tada Elon Musk nustojo investuoti į interneto verslą.
     
    Tesla Motors
     
    2003 metais inžinieriai Martin Eberhad ir Marc Tarpening įsteigė Tesla Motors.Nuo pat pradžių kompanija pozicionavo save kaip pirmąją elektrinių mašinų gamintojų kompaniją ir svajojo išlaisvinti žmoniją nuo degalų naštos. Elon Musk rėmė tokius siekius.
     
    Elon Musk prisijungė prie projekto 2004 metais, investuodamas $70 milijonų. Jis tapo vienas iš atsakingų už kompaniją. Elon Musk prisidėjo prie pirmosios elektroninės mašinos dizaino, kuri buvo Tesla Roadster sportinė mašina kurta pagal britų Lotus Elise. Jis reikalavo naudoti anglies pluošto kombinuotus metalus korpuse, kad sumąžintu svori, sukūre baterijos modūlį ir tam tikras dizaino dalis. 2006 metais projektas pateko į laikraščius ir Elon Musk gavo apdovanojimą už Tesla roadster dizainą. Tesla Motors augo ir dabar investu1otojų vis daugėjo, prisijungė ir Google kūrėjai, Larry Page ir Sergey Brin, o investicijos pasiekė virš $100 milijonų.
     


    Tesla Motors čia, kad nenustotų kovoti dėl elektrinių mašinų revoliucijos. - Elon Musk.
     Kad ir kaip būtų gaila, kai Tesla Roadster žengė į produkciją 2007 metais, Elon Musk užklupo nesėkmių periodas. keletą kūrimo klaidų privedė prie fakto, kad elektrinės mašinos sukūrimo kaina buvo beveik dvigubai didesnė nei numanoma. Martin Eberhard strategiškai neapskaičiavo, jo Tesla Roadster transmisijos konceptas įrodytas kaip neefektyvus ir mašinos išleidimo data buvo atidėta daugiau negu metam.
     
    Per šią krizę, Elon Musk parodė savo kritinius valdymo sugebėjimus, jis atleido kiekvieną kuris stabdė projekto tobūlėjimą, pridedant Eberhard ir kitus prisidėjusius žaidėjus. Po apvąlymo, jis rūpinosi kompanija vienas pats. Eberhard kreipėsi į teismą, kai jis buvo pakeistas į Michael Marks, bet problema buvo išspręsta taikiai ir taip efektyviai, kad jokių konflikto žinių nepasklido į viešūmą. 2007 metų gruodį, Ze'ev Drori buvo paskirtas kaip Ceo ir atsakingas už Tesla Motors. Elon Musk sekėsi žymiai geriau su Ze'ev Drori.
     
    Prie krizės ribos, Elon Musk sparčiai ir efektyviai mažino išlaidas, personalą, pareikalavo mažesnių kainų iš detalių tiekėjų ir uždarė keletą ofisų, dėl to Tesla Roadster išvydo pasaulį jau 2008 metais.
     
    Jo pačiu sunkiausiu gyvenimo momentu 2008 metais Elon Musk išsiskyrė su savo žmona, kuri teigė, kad jai vyras mažai skiria demėsio ir pasidarė tikras tyronas. Kad išsaugotų Tesla Motors, pasiimė $120 milijonų iš EverDream kompanijos kurios buvo pagrindinis akcininkas. Jis investavo savo paskutinius 20 milijonų į Tesla Motors, pardavė savo mėgstamiausią Mclaren F1 ir pagaliau išsaugojo kompanija nuo bankroto.
     
    Netrukus viskas ėjosi lengviau kas buvo ypač išskirtina palyginus su tradicinėms automobilių industrijomis. Vokiečių tarptautinė mašinų gamybos korporacija Daimler investavo 50 milijonų į Tesla Motors ir Amerikos energijos departamentas, kaip novatoriškai transporto kompanijai sumažino palūkanas. Vėliau skeptikai kritikavo valdžia dėl jų nuosprendžio paremti Tesla Motors, kurių produktas buvo koncentruotas įpatingai turtingiems žmonėms.
     


    Elektrinė mašina asocijuodavosi su kažkuo lėtu ir gremėzdišku, bet Tesla Motors atveju taip nėra. Tesla elektrinės mašinos yra greitos ir panašių galimybių į prabangiausias sportines mašinas. Tačiau yra planų sukurti labiau paprastesnius ir labiau prieinamus modelius. Tesla Motors inžinieriai taip pat bendradarbiauja su Toyota ir Daimler.
     
    Mašinos vadinamos hybridinėmis iš šių išvardintų kompanijų su elektriniu motoru ir vidaus degimo varikliu, naudoja Tesla Motors technologiją. 2007 metais General Motors generalinis direktorius Bob Lutz pavadino Tesla Motors pagrindine priežastimi pradėti kūrimą elektrinės mašinos Chevy Volt.
     Birželio 29 dieną 2010 metais, Tesla Motors pradėjo savo viešą akcijų platinimą. Tai buvo antroji mašinų gamybos kompanija (po Ford) Amerikos istorijoje kuri įvedė viešų akcijų pirkimą. Nepaisant to, kad buvo nepelninga pirmuosius dešimtį metų, buvo patalpinta į NASDAQ už 17$ per akciją ir pritraukė daugiau nei $225 milijonų investicijų. Tai buvo tikrai geriausias laikotarpis įvesti viešąsias akcijas. Vasario 5 2015 viena Tesla Motors bendrovės akcija kainavo $220.99 ir bendras rinkos kapitalas pasiekė $27.44 billion, Elon Musk priklauso 30% Tesla Motors kapitalo.
     
    Pagrindinė Tesla Motors finansinės sėkmės priežastis tapo sedanas Tesla Model S, su baterija kuri palaiko komfortinį vairavimą 426km kilometrus. Model S produkcija prasidėjo birželio mėnesį 2012 su pradine kaina $69,900 dolerių ir buvo reitinguota 99 taškais iš 100 pagal vartotojų įvertinimą.
     
    Per Modelio S prezentaciją Elon Musk kategoriškai pareiškė, kad per dvidešimt metų, daugiau negu puse pagamintų mašinų bus elektrinės. Jis net buvo pasiruošes lažintis dėl to. Dabar net optimistiškiausi analyzuotojai pareiškia, kad Elon Musk prognozės negali būti realizuotos. Tačiau tai negązdina Tesla Motors įkūrėjo.
     
    Elon Musk tiki, kad pasaulis pasidarė priklausomas nuo degalų. Ši priklausomybė veda prie klimato kaitos ir tarptautinės įtampos. Atsisąkymas vidaus degimo variklių ir pakeičiant į elektrinius gali padaryti skirtumą. Todėl Elonui Musk tai nėra paprastas verslas.
     
    Elon Musk sudaro sutartį su New York Times redaktoriais dėl Modelio S. Verta pamynėti, kad šių viešų reklamų triukų rezultatas per pirmąjį 2013 metų pusmetį buvo daugiau nei 10,500 Modelio S pardavimų.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija4.jpg
    Tesla Model S
    Spalio 9 dieną 2014 metais Tesla Motors komanda išleido S85D ir P85D Modelius. Tai buvo pirmoji elektrinė mašina su dvigubu varikliu.Model S P85В tūrėjo 691 arklio jėgų variklį ir neitikėtinai greitą išsibegėjimą: 97 kilometrų per valandą greitį po trejų sekundžių. Papildomai yra paruošta įdiegti revoliucinę automatinio vairąvimo sistemą, priekį ir galą matančios kameros, radaras ir 360 laipsnių jutimo davikliai, kurie aktyviai skanuoja aplinkui važiuojantį srautą. Su įjungtą autopilotavimo sistema, Modelis S gali automatiškai keisti juostas, atpažinti ir praleisti pėsčiuosius,išvengti susidūrimų ir net nuskaityti greičio ribojimo ženklus, nustatant ribotą greitį. Naujajam S Modeliui pailgino baterijos trukmę. Kaina prasideda nuo $79,900. 2014 metais vasario mėnesį,Tesla Modelis S, pagal vartotojų atsiliepimus įvertinta, kaip geriausia mašina pasaulyje.
     
    Neužilgo bus atskleistas Tesla Modelis X, kuris planuojamas būti išleistas į rinką ankstyvais 2016 metais. Elon Musk planuoja apkloti Ameriką, Europą ir Aziją su Superpakrovimo stotymis. Nuo 2015 metų Vasario 11 dienos, pasaulyje jau buvo 377 superpakrovimo stočių su 2,030 Superpakrovėjų pasaulyje.
     
    Solar City
     
    SolarCity korporacija yra elektros tiekėjas turintis būstines amerikos miestose: San Mateo, Kalifornijoje. Solarcity įkūrėjai yra du pusbroliai Lyndon ir per Peter Rive. Elon Musk yra kompanijos akcininkas. 2003 metais, investavo $10 milijonų į SolarCity.
     
    SolarCity tiekia elektrą namam, verslam ir valdžiai. Kompanija teikia keletą programų namų savininkams: "MyPower" paskolos programa, Solar nuomos ir Solar power mokėjimo sutartis.
     
    2008 metais Gegužės mėnesį kompanija sukūrė saulės energijos sistemą bendrovei British Motors ir Ebay, kad aprūpinti serverių būstinę.
     
    2015 metais sausio 15 dieną, SolarCity susijungė su Credit Suisse, kad sukurti naują saulės energijos finansavimo įrenginį verta $200 milijonų. Šis kredito įrenginys yra paskirtas kientams investuojantiems į saulės energiją per SolarCity "MyPower" programą. Šis elektros planas leido klientams nusipirkti savo saulės energijos sistemą, kad mokėti mažiau už elektrą.
     
    SolarCity kūrimo sąlygos yra ekonomiškai efektyvios, nekenksmingos aplinkai ir visiškai sutampa su Elon Musk principais. Kompanija tiekia saulės energiją superpakrovimo stotims Tesla Motors kompanijai.
     
    Lyderiavimas industrijoje neapsaugojo SolarCity nuo kritikos. Kai kurie skeptikai teigė, kad saulės energija niekada nevirs į efektyvaus verslo modelį ir atsižvelgiant į faktą, kad konkūrencija per didelė industrijoje, tai tūrėtų būti sunkus iššūkis palaikyti kompanija pirmaujančiose pozicijose. Vis dėl to 2012 metais gruodžio 10 dieną, nuo tada kai SolarCity įšleido viešąsias akcijas ir akcijų vertė nuo 8$ dolerių 2015 metais pakilo iki 57$ o bendras kapitalas siekė 5 bilijonus. Dabar Elon Musk priklauso 25% procentai SolarCity akcijų.
     
    Analitikai teigia, kad jo pasitikėjimas kompanijų perspektyvomis yra pagrindinė jo fenomeninės sėkmės priežastis. Wallstreet bendruomenė net sugalvojo terminą šiam fenomenui: Musk Efektas :)
     
    Space X
     
    Elon Musk pradėjo galvoti apie kosmoso tyrimui skirtas technologijas.Jis buvo inspiruotas ambicingos idėjos sumąžinti kosmoso transportacijos kainą, kad leisti žmonėms kolonizuotis Marse. Space X įkurtas 2002 ir jo būstinė yra Kalifornijoje, Hawthorne miestelyje.
     
    Elon Musk buvo sužavėtas galimybė kolonizuoti Marsą ir sukurti Marso Oazę.Tikslas šio projekto sukurti automatizuotus šiltnamius, kurie ateityje būtų pamatas savarankiškai ekosistemai. Pagrindinė problema buvo milžiniška šiltnamių transportacijos kaina. Elon Musk mąstė apie paleidimo raketų pirkimą iš Rusijos federacijos ir kalbėjo apie tai su Rusijos valdžia, bet nusprendė nedaryti sandorio su jais. Vėliau Elon Musk šovė įdėja sukurti savo paties daugkartinio naudojimo paleidimo raketą ir erdvėlaivius.
     
    2006 metų kovo mėnesį Elon Musk investavo daugiau nei $100 milijonų į SpaceX. Paleidimo variklio kaina svyravo nuo $15 milijonų Rusijos federacijoje iki $65 milijonų Amerikoje ir verslininkui tai atrodė per daug. Jis paskaičiavo, kad visos dalys reikalingos sukonstruoti paleidimo varikli yra tik 2% kainos, užkeltos Amerikoje. Šis faktas piktino Elon Musk. Problema kurią jis matė, tai kosmoso industrijos biurokratizacija, žemas konkurencingumas didelių korporacijų ir jų lobizmo pastangas užkirsti kelią atsirasti naujiems rinkos dalyviams.
     


    Jei kas nors yra suinteresuotas kosmoso saulės energija, tai
    turiu būti aš. - Elon Musk
     Elon Musk buvo įsitikinęs, kad kosmoso variklių kūrimas ir erdvėlaivių paleidimo kaina gali būti sumąžinta dešimteriopai. Iš pradžių jam reikėjo iš naujo perbrėžti pagrindinį kosmoso skrydžių tikslą. Pagrindinė SpaceX misija ne siuntos nugabenimas į orbitą, bet kolonizavimas kitų planetų kaip Marso ir Elon Musk nori tai daryti efektyviai. 2008 metais rugpjūčio mėnesį vienas žmogus investavo stambią sumą ir SpaceX surinko
    $50 milijonų.Dabar po visų investicijų Elon Musk priklauso 66% procentai SpaceX akcijų.
     
    SpaceX pradėjo dirbti su Falcon 1 paleidimo sistema 2002 metais.Prireikė ketverių metų ir šimtų milijonų investicijų, sukūrimui. per 2006 ir 2015 tokios kompanijos kaip DARPA, NASA.. Buvo suinteresuotos SpaceX projektu ir paleido keletą Falcon 1 testavimo
    raketų.
     
    2006-2008 pirmieji trys skrydžiai nepavyko. Rūgsėjo 28 dieną 2008 metais per 4 paleidimą Falcon 1 pasiekė orbitą. Nasa susidomėjo pasiekimais ir pasirašė 1.6 bilijonų kontraktą amerikiečių išskraidinimui į orbitą su SpaceX. Spalio mėnesį 2012 metais, SpaceX sukūre keletą rūšių kosmoso variklių: Kestrel, Merlin 1 ir Draco ir be jokios valstybės paramos.
     
    Visi lyg šiol Space X pasiekimai yra tik pradžia jo didžiajai svajonei - Marso ekspedicijai. SpaceX yra Marso kolonicacijos raketos kūrime, Taip pat dirba su kitais projektais kurie bus naudojami transportuoti žmones iš žemės į Marsą.
     
    Grassphopper ir Falcon 1 yra eksperimentinės paleidimo raketos kurios gali nusileisti vertikaliai. Sausio 10 dieną 2015 metais pirmasis bandymas nusileisti žemėje nepavyko - nusileido per šiurkščiai. Nepaisant to Space X komandai pavyko padaryti sunkesnį manevrą ir nusileisti ant jūros platformos Floridos pakrantėja.
     
    Vasario 12, 2015 Falcon 9 sėkmingai transportavo klimato observatorijos satelitą, satelitas buvo sukurtas, kad atpažinti ir informuoti apie saulės elektromagnetinių bangų spinduliavimą.
     
    Neitikėtinas Elon Musk gyvenimas yra nuostabus pavyzdys vyruko kuris įgyvendino savo vaikystės svajonę, Marso kolonizacija greitai taps realybe, ačiū už SpaceX išradimus kosmoso industrijoje.
     
    Hyperloop
     
    Elon Musk yra reiklus perfekcionistas ir išradėjas technologijų industrijoje. Jo išsilavinimas savo srityse, fizikoje ir ekonomikoje leidžia jam matyti tiesą ir atskirti ją nuo spekuliacinių prognozių. Jis mąsto plačiai. Sumanus pavyzdys būtų 5 jo projektas Hyperloop.
     
    Rugpjūčio 12, 2013, Elon Musk pasidalino 58 puslapių Hyperlopp prezentacija, kuri atskleidė Hyperloop struktūra ir funkcijas. Hyperloop yra saulės energijos transportacijos sistema, kuri tūrėtų atgabenti žmonės nuo Los Angelo iki San Francisco, per 30 minučių ir įveikti 614 kilometrų distanciją.Hyperloop kuriama remiantis magnetinės levitacijos technologija pritaikyta traukiniams.Elektromagnetinis impulsas ir mažas oro spaudimas leidžia išvystyti didesnį greitį negu bet kuri kita transportacijos priemonė žemėje.
     
    Hyperloop bus du kartus greitesnis už lėktuvą ir nebus limituotast bet kokiam grafikui. Elon Musk nori pasidalinti Hyperloop konceptu su Amerikos prezidentu Barack Obama, kaip sukurti šią efektyvią transportavimo priemone artimoje ateityje. Elon Musk mąno, kad Hyperloop gali būti geresnė alternatyva negu valstybės planas pastatyti didelio greitkelio geležinkelį tarp San Francisco ir Los Angelo, kuris kainuos daugiau nei $70 bilijonų. Jo nuomone išleisti tiek daug į tokį lėtą transportacijos metoda yra neteisinga.
     
    Hyperloop transportacijos sistemą sudaro plieno vamzdžiai. Tie Vamzdžiai bus sumontuoti ant stulpelių ir kapsulės viduje leis pasiekti 1287 kilometrų per valandą greitį. Hyperloop transportacijos sistema bus padaryta su saulės kolektoriais visame kelyje. SolarCity prisidės prie saulės kolektorių kūrimo.
     
    Viena kapsule galės sutalpinti iki 28 keleivių. Pradinis kapsules išsibegėjimas bus panašus į lektuvo. Bus 70 kapsulių tame pačiam maršrute su minimaliu 30 sekundžių laukimo intervalu. Investicijų atsipirkimo laikotarpis 20 metų, jei vieno bilieto kaina 20$ dolerių ir metinis transportuotų keleivių skaičius pasiekia septynis su puse milijono.
     
    Pirmoji Hyperloop transportacijos sistema planuota sukurti prie kalifornijos tarpmiestinio greitkelio 5. Elon Musk keleiviam pažada aukštą apsaugą. Projekto inžinieriai jau pastatė apsaugas, kad sumąžinti žemės drebėjimų riziką.
     
    Hyperloop bus nuostabus transportacijos būdas didesniem miestam įsikūrusiem toliau nei 1500km kilometų nuo vienas kito.
     
    Elon Musk Hyperloop projektą padarė viešai prieinama, leidžiantį kiekvienam patobūlinti esamą versiją. Kaip Elon Musk sakė, jis nebijo ko nors prarasti finansiškai su Hyperloop, tiesiog būtų nuostabu sukurti naują transportacijos būdą.
     


    Manau labai svarbu, kai kasnors turi gerą širdį. - Elon Musk
     Sausio 15, 2015 metais Elon Musk per savo kalbą minint Teksaso transporto forumo dešimties 10 metų metines pareiškė, kad pirmoji Hyperloop testąvimo versija bus teksase, o ilgis sieks 8km kilometrus.
     
    Vasario 26, 2015, Hyperloop Transportavimo technologijos pasirašė sutartį pradėti pirmosios testavimo trasos kūrimą 2016 metais ir baigti konstrukciją 2019 metais
     
    Elon Musk mėgstamų knygų sąrašas
     
    Per vieną iš savo interviu Elon Musk pareiškė, kad jis mėgsta
    fantastines knygas ir žymių žmonių biografijas:
    "Benjamin Franklin: An American Life" by Walter Isaacson, "Tesla: Inventor of the Electrical Age" by B. Carlson, "Structures: Or Why Things Don't Fall Down" by J.E. Gordon .Taip pat dievina Dale Carnegie knygas ir žinoma daugybė inžinerijos, dizaino, verslo ir fizikos.
     
    Elon Musk yra 21 amžiaus išradėjas, kuris įgyvendina fantastiškiausias idėjas. Ačiū Elon Musk už jo atkaklumą, sunkų darbą ir žinoma ačiū už jo absoliutų pasitikėjimą savo projektuose. Tikiuosi, kad jūs mėgavotės
    tyrinėjant Elon Musk biografiją ir sėkmės istoriją, o ji jus
    įkvėpė naujiems atradimams
     
     
    Skaityk, tobulėk ir būtinai sugrįžk, įdomiausios pasaulio naujienos ir straipsniai tau - Ainas.lt
    --->Spausk ir skaityk daugiau<---
    Prašau atsidėkodami paspauskite Facebook like mygtuką,- Ainas.lt puslapyje, kai surinksiu pirmuosius 100 like pasidalinsiu straipsniu apie genijų sukūrusį daugiausiai išradimų.

    http://www.ainas.lt/sekmes-istorijos/elon-musk-biografija-sekmes-istorija/
  20. Patinka
    Cinoxas sureagavo į iLo Žaisdamas runescape lietuvis uždirba daugiau nei 3000-5000 € / mėn   
    Taigi manau dauguma iš jūsų net nežinojote, kad toks dalykas išviso įmanomas, bet tikrai smagu, kad lietuvis gyvena iš to kas jam patinka.
     

  21. Patinka
    Cinoxas sureagavo į CristianoRonaldo Sugalvojau išvykti į Angliją padirbėti keliems mėnesiams.[nesėkmingai]   
    Sveiki, visų pirma noriu pranešti jog rašau telefono pagalba, tai gali būti klaidų. ;)
     
    Trumpai papasakosiu ką veikiau Lietuvoje iki išvažiavimo ir kodėl sumaniau išvažiuoti. Jau trys metai kaip Lietuvoje dirbu renginių organizavimo įmonėje. Mano pareigos DJ, garsistas, šviesų operatorius renginiuose. Dirbu komandoje su renginių vedėju. Vestuvės, jubiliejai, įmonių renginiai bei sąskrydžiai. Hobis tapo mano mylimu darbu. Man šiuo metu 22 metai. Šiuo darbu nesiskundžiu ir tikrai eina uždirbti. Bet... tai yra sezoninis darbas. Nuo gegužės vidurio iki rugsėjo galo kažkur tai. Po to naujų metų sezonas. Gruodis ir nepilnas Sausio mėnuo. Dirbti tenka pagrinde penktadieniais ir šeštadieniais. O kai nėra renginių tenka sedėti be darbo. Buvau susiradęs dar papildomą darbą fizinėje apsaugoje.. taip ir sukausi visus metus. Atėjo Sausio mėnuo.. renginiai baigėsi.. apsauga jau įkyrėjo iki gyvos galvos.. pradėjau susirašinėti su geru draugu iš UK. Sako varyk pas mane. Pabūsi iki Gegužės mėn., grįši atgal ant renginių sezono. Darbo bus sako fabrike kur ir pats dirba. Nu kažkaip galvojau.. ką aš čia sedėsiu dbr tuos tris mėn už 1200lt.. nuoma,viskas kita.. ir nusprendžaiu lėkt į Angliją. Beje,Anglijoje esu buvęs vienai vasarai padirbėti. Pasisekė labai gerai. 7 savaites prabuvau. Dirbau pas Anglus. Parsivežiau netoli 10K lt. Nusipirkau bilietus Vasario 26d. ir pradėjau laukt skrydžio..
     
    DIENA KAI TEKO IŠSKRISTI
    Į Angliją skridau su lėktuvu pirmą kartą, o šiaip lėktuvu trečią. Skrydis su RyanAir iš Rygos oro uosto. Lagaminas sukrautas. Įsėdau į mašiną ir draugas nuvežė. Iki skrydžio dar gera valanda. Skrydis 11:25 turėjo būti. Praėjau visus check in ir laukiu jau prie vartų. Likus iki skrydžio nebedaug laiko per garsiakalbius praneša jog skrydis vėluos dėl oro sąlygų. Lauke didelis rūkas buvo.. visi sunerimę.. nu nieko galvoju, laukiam.. tylu.. tylu.. jau koks pusvalandis praėjo. Tylu. Ekranuose vis rodo , kad skrydis delayed vis dar ir dar pusvalandžiui.. O aš Anglijos laiku 14:25 turėjau jau bilietus autobuso iš oro uostą į Norwich miestą pas draugą nusipirkęs.. vis žiūriu žiūriu, kad spėčiau.. galiausiai išgirdom jog mūsų lėktuvą nukreipė į Vilnių nes Rygoje negali nusileisti niekaip.. prasidėjo nerimas pas visus. Tai kada skrydis ir t.t Tai galiausiai lektuve jau buvau 15:10 mūsų laiku.. skrydis šiaip turėjo būt 11:25.. beveik 4h vėlavo.. nu nieko skrendam.. jau į autobusą nebespėsiu niekaip. Kišenėje 40 svarų. Lagamine du blokai cigarečių ir 200g tabako. Nu galvoju užteks pinigų pavalgyt ir nusipirkt kitą bilietą pas draugą.
     
    IŠLIPIMAS ORO UOSTE
     
    Ohoo.. buvo pirmi žodžiai. Toks didelis Londono Stansted oro uostas. Kaip čia nepasiklysti.. pradėjau sekt visą bandą išlipusią iš lektuvo. Visi eina kažkur tai , einu ir aš :D atėjom pasų patikrinimo punktą. Eilės didelės. Praėjau šiaip ne taip. Viskas aš jau stoviu vienas tarp begalės žmonių. Jau nebėra ką sekt. Nes visi kas kur savo reikalais. Anglų moku gan gerai . Tai pagal užrašus susiradau kaip išeit normaliai į lauką , nes norėėėjau betkaip rūkyti.. Susiradau. Surūkiau dvi cigaretes. Pagalvojau. Pamasčiau jog viskas, aš nebe Lietuvoje. Aš Londone. Reikia pradėti veikt protingai ir stengtis pasiekt galutinį tikslą - draugo namus. Su juo susisiekt nėjo, nes darbe. O mano telefonas išsikraudinėjo. Bėda su juo, baterija prastai laiko. Užsirašiau jo nr.ant lapuko ir įsidėjau į striukę. Jeigu išsikrautų telefonas ir po to galėčiau susisiekt su juo. Pradėjau ieškot kur nusipirkti National Express autobuso bilietų į Norwich.
     
    PRATĘSIU UŽ KOKIO PUSVALANDŽIO.
    Nu va,bandau rašyti toliau. Susiradau el. aparatą kur galima nusipirkti bilietus, tai iš naujo vėl nusipirkau bilietus į Norwich, to dar nežinojau jog su senu bilietu pavėluotu galima važiuoti, primokėjus papildomai penkis svarus. Iki sekančio išvažiavimo dar dvi valandos. Pradėjau kimarinti, rūkyti,ir šiaip vaikščioti po oro uostą. Už kokio pusvalandžio paskambino draugas, pasakiau kaip viskas išėjo, sako nieko nepadrysi, visko būna, tik jis paprotijo nueiti į National express kioską ir ten pasakyti kaip buvo, gražino man pinigus už tą naują bilietą. Buvau laimingas, nes sutaupiau 28 svarus. Nuėjau po to į Burger Kingą pavalgyt, nes visa diena be maisto.
     
    Įsėdau pagaliau į autobusą ir prasidėjo kelionė pas draugą. Kelionės trukmė apie 4h. Norwichiaus stotelėje buvau jų laiku 23:10. Telefonas jau buvo išsikrovęs prieš kokias 5 min. Bet gerai jog buvo stotyje žmonių ir davė paskambint draugui. Nors jau draugas pats ruošėsi lėkti į stotį, nes man skambino, o telefas išjungtas buvo. Už gero pusvalandžio aš jau šiltai sedėjau pas draugą ir gurkšnojom alų bei dalinausi įspūdžiais.
    Draugas pasakė, jog poryt varom visai į kitą Anglijos pusę, į kitą darbą. Neteks dirbti Fabrike, rado skelbimą kur kur kas geriau ir normaliai moka. Nu ką galvoju aš, bandom. Dirbt juk atvažiavau. Nusipirkom bilietus , ant jų išleidom po 40 svarų. Už viską draugas mokėjo, nes aš nebeturėjau nieko beveik. Vasario 28 dieną prasidėjo kelionė į nežinią. Žinojom tik miestą, ir telefono numerį kam pasiskambint kai jau nuvyksime bei plius minus adresą. Kelionė prasidėjo 7h ryte. Pirmiausia reikėjo pasiekt Londoną, Visctoria station. Po to ten palaukus valandą sėst į sekantį autobusą ir lėkt į galutinį mūsų tašką. Keliavom ilgai. Galutinio taško stotelėje buvome apie 19h. Paskambinom duotu numeriu, pranešti jog mes esame stoty. Atsiliepęs žmogus sako, tuoj atvažiuos vyrai pasiimt jūsų, būkite būtent ten. Nu ką, sėdim ir laukiam.. pusvalandis prabėgo.. nieko.. sakau draugui gal paskambink, pasiteirauk kas kaip. Jis sako, nebijok, atvažiuos.. sėdim ir laukiaum toliau. Jau 20h.. šalta.. cigaretė po cigaretės.. draugas sugalvojo jau pats paskambinti be mano paraginimo.. ir ką jūs galvojat? Telefonas už ryšio zonos ribų.. beliko sedėt ir laukt.. 21h...22h..23h.. nebežinom ką daryti.. telefonai jau miršta.. sakom reikia bandyti kažkaip patiems nusigauti į tą vietą.. pasižiūrėjom per navigaciją maždaug koks atstumas, ir parodė jog apie 20 mylių.. bandom skambinti taxui.. taxas sako 60 svarų. O pas mus bendrai tik 43 svarai.. perskambinę visus taxus šiaip ne taip vieni pasisiūlė nuvežti už 45 svarus, bet tiek neturim. Sakom please for 43.. sako NO. Call us back when you have 45.. galvoju nu ir daunai tie anglai.. Tai ėjo žmogus pro stotį pardaviau cigarų pakelį už 3 svarus. Atvažiavo taxas ir pradėjom ieškoti tos vietos, šiaip ne taip radom. Ten buvo vienas iš daugelio namas, kuriuose yra apgyvendinti darbuotojai lietuviai. Nuvažiavę vos prisibeldėm, nes visi buvo užbaliavoję,girti jau miegojo. Valandų buvo apie pusę pirmos. Iš šios xatos ir turėjo kažkas atvažiuot pasiimt mūsų, bet deja visi girti.. Nu mus paguldė, sako rytoj 6 h keliamės, 6:30 išvažiuojam į darbą. Sako apsirenkit šiltai bei neparšlampamai. Nu tą žinojom priešvažiuojant, tai draugas parūpino guminius, ir t.t
     
    PIRMA DARBO DIENA
    Nuvažiavom, užpildėm trumpą Induction, sužymėjom varneles kad tą ir tą perskaitėm. Davė aprangą vis dėl to naują ir sako eikit dirbt. O darbas montuoti saulės baterijas. Darbas lauko sąlygom, nesvarbu lietus ar sniegas. Reikia dirbti. Nuo 7 h iki 19h. Du breakai yra po 30 min. Darbas be išeiginių, jeigu reikia laisvadienio reikia prašyti, neatvykus į darbą, 50 svarų bauda. O į dieną uždirbdavom po 65 svarus. Bet nekainavo apgyvendinimas. Kelionė simboliškai ten po kelis svarus į darbą. Nu ką pradėjom dirbti. Apsipratom, darbas nebuvo lb sunkus, ir nieks nestovėjo už nugaros ir nevertė dirbti. Būdavo laiko ir pakimarinti.. Ir prasidėjo rutina.. darbas, namai, darbas.
     
    TAI, DĖL KO TENKA VAŽIUOTI NAMO
     
    Grįžus po devintos darbo dienos be išeiginių pasijutau nekaip. Pilve pajutau nežmoniškus skausmus. Išgėriau vaistų , nieko nieo nevalgęs nuėjau gult, /sakau užmigsiu, atsikėlęs ryte į darba pasijusiu geriau.. bet deja.. buvo dar blogiau.. visi išvažiavo į darbą aš likau raitytis iš skausmo namie.. visą dieną negalėjau užmigt.. gėriau vaistus. niekas nepadėjo.. maniau jog kažkas blogai su apendicitu.. vakare grįžęs draugas pamatęs mane iškart iškvietė medikus.. atvarė medikai ir maždaug taip pat nusprendė jog apendicitas, sako reikia būtinai važiuoti į ligoninę.. sutikau, nes skausmas toks, jog norėjosi numirti.. Pasiėmiau piniginę ir telefoną su pakrovėju ir išvažiavom. Ligoninėj atliko tyrimus, uždavė daug klausimų, davė daug vaistų ir užmigdė.. Ryte laukė operacija.. Sako apendicitas tau. Sakau nu ok, operuokit.. Pabudęs iš po operacijos pasijutau geriau, bet jautėsi pjūvio skausmas. Daktaras atėjęs sako, tau ne apendicitas buvo, o kažkokia inekcija žarnyno .. darė laroscopia ar kažką panašaus, sunku buvo suprast man po prabudimo tuos angliškus ligų terminus.. pjūvis didesnis nei per sprindį buvo ir yra šiuo metu.. penkias dienas negalėjau valgyti.. netekau kokių 6 kg .. ligoninėje pragulėjau 10 dienų.. neturėjau jokio insurance, nei tos Europinės kortelės iš Lietuvos pasiėmęs.. Manęs klausė ligoninėje apie tai, bet sakau nieko neturiu. Tai aš jiems tik v.p pasakiau ir gimimo metus ir tiek.. manau gal neteks susimokėti kosminės sumos už gydimą.. Vakar mane paleido jau.. jaučiuosi 7/10. Dirbti nebegaliu. 3 mėnesius nieko sunkaus negaliu kelti.. Dabar laukiu 560 svarų iš darbdavio ir noriu kuo greičiau grįšti namo... Grįšiu ne tik su nuotaika , kad viskas išėjo lievai, bet ir su boga sveikata..
  22. Patinka
    Cinoxas sureagavo į gkanapinis „Microsoft“ padovanos „Windows 10“ net piratams   
    Sausio mėnesį korporacijos „Microsoft“ vadovai paskelbė, kad operacinės sistemos atnaujinimas į „Windows 10“ bus nemokamas „Windows 7“ ir „Windows 8“ vartotojams. Ir šis pasiūlymas galios ne tik legalias operacinės sistemos versijas įdiegusiems vartotojams, rašo theverge.com.
    „Iki „Windows 10“ atnaujinsime visus kompiuterius, atitinkančius techninius reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar juose įdiegta legali, ar nelegali sistemos versija“, - interviu naujienų agentūrai „Reuters“ sakė „Windows“ padalinio vadovas Terry Myersonas. O tai reiškia, kad šimtai tūkstančių – ir gal net milijonai – kompiuterių gaus nemokamą legalią „Windows 10“ sistemą, net jeigu atnaujinimas vykdomas kompiuteryje, kurio ankstesnė sistema nebuvo įsigyta visiškai teisėtu būdu.
    „Bet kas, turintis techninius reikalavimus atitinkantį įrenginį, galės atsinaujinti į „Windows 10“, taip pat įsidiegusieji piratines „Windows“ kopijas. Esame tikri, kad mūsų klientai bėgant laikui įvertins tvarkingo „Windows“ licencijavimo vertę ir mes jiems suteiksime pagalbą pereinant prie legalių operacinės sistemos kopijų“, - padalinio vadovo žodžius leidiniui „The Verge“ patvirtino „Microsoft“ atstovas spaudai.
    [VISAS STRAIPSNIS]
  23. Patinka
    Cinoxas sureagavo į KickassCoxa PHP Pamoka nr.1   
    PHP kalboje yra skaičiai, raidės, sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba, kėlimas kampu ir daug kitų.
     
    PHP kalboje yra neribotas kiekis, neriboto talpumo stalčių į kuriuos gali dėti popierius su informacija (tekstu/skaičiais), stalčiai yra vadinami kintamieji ir visada turi ženkliuką $.
     
    Jeigu susipažinai su nauju draugu ir jis pasakė tau savo vardą, bet turi sklerozę ir žinai kad jį pamirši, pats geriausias būdas prisiminti naujo draugo vardą yra, užsirašyti jį į savo užrašinę ir ją pasidėti į stalčiuką. Kad tai padarytumėme reikia daryti taip:
     

    <?php $uzrasine = "Draugo vardas: Dovydas"; ?>
     
    Šis veiksmas tik įrašo draugo vardą į užrašinę, bet neleidžia mums jo perskaityti. Kad perskaitytumėme reikia daryti taip:
     

    <?php $uzrasine = "Draugo vardas: Dovydas"; echo $uzrasine; ?>
     
    ---------------------------------
     
    Kitą dieną draugas atejo ir pasakė savo telefono numerį, adresą, pavardę ir kitokia info apie save. Bet kadangi mes sklerozninkai, mums būtina viską užsirašyti į užrašinę. Todėl darom taip:
     

    <?php $uzrasine = "Draugo vardas: Dovydas<br>"; $uzrasine.= "Pavarde: Dovydauskas<br>"; $uzrasine.= "Adreas: Ketivrtas konteineris iš dešinės<br>"; $uzrasine.= "Telefonas: Toks pats kaip kauno švaros, arba +37066613666<br>"; echo $uzrasine; ?>
     
     
    ----------------------------------
     
    Sveikinu, su šios pamokos užbaigumu. Jūs sėkmingai išmokote naudotis PHP kintamaisiais. Sėkmės kitose pamokose ;)
  24. Patinka
    Cinoxas sureagavo į vytautau Pagyrimas nariui Bern1994   
    Pats parašė ir pasiūlė pagalbą :) sugaišo beveik visą dieną dėl mano tinklaio problemos.
    Siūliau atsilyginti, bet atsisakė :)
    daugiau tokių žmonių :)
    Ačiū labai
  25. Patinka
    Cinoxas sureagavo į ErikVanMuurin Mano įspūdžiai iš MWC 2015   
    Šiemet dalyvavau MWC 2015 parodoje. Ne visose penkiose dienose (deja), bet vienoje. Visus įspūdžius apie parodą aprašiau savo bloge: http://blog.murinas.lt/mobile-world-congress-2015/
     
    Visą straipsnį su malonumu įdėčiau čia, bet jis ganėtinai ilgas, todėl pateiksiu keletą ištraukų:
     
    „Kovo pirma diena – kalendorinio pavasario pradžia. Bet tai man buvo nebeaktualu, kadangi kovo pirmą aš skridau į Barseloną, MWC 2015 bei „Samsung“ UNPACKED 2015. Ir nors Barselonoje praleidau tik parą – įspūdžių parsivežiau be galo daug!
    <...>
    Nuotraukose „Galaxy S6“ atrodo tikrai neblogai, bet turiu nuvilti, kad realybėje situacija žymiai prastesnė – tiek priekyje, tiek gale pirštų antspaudai yra labai ryškūs (keista, bet mano „LG Optimus G“ turi labai panašią galinę dalį, bet pirštų antspaudai yra žymiai mažiau ryškūs), todėl telefonas iš karto praranda savo estetinę išvaizdą. Be to, dėl solidesnės išvaizdos ir plonesnio korpuso „Samsung“ teko paaukoti išimamą bateriją, vietą MicroSD kortelei ir didesnę bateriją.
    <...>
    Eidamas per vieną iš MWC salių pastebėjau „Jolla“ stendą. Neprieiti negalėjau – visada įdomu išbandyti naują OS, kad ir kokia ji bebūtų. Visų pirma – „Jolla“ įrenginiai yra ypatingai solidūs, gražūs ir išskirtiniai. Tačiau šios kompanijos gaminiai dar, ko gero, ilgai bus neprieinami didžiajai daliai visuomenės, todėl daugumai būtų įdomiau sužinoti mano nuomonę apie „Sailfish“ OS, kadangi ją gali naudoti ne tik „Jolla“ įrenginių naudotojai, bet ir „Nexus 5“, „Nexus 7“ ir kitų „Android“ įrenginių turėtojai.
    <...>
    Šiaip prie „Intel“ stendo aš tikrai neičiau, tačiau pamažu renkuosi kompiuterį ir tiesiog atėjau trumpai pakalbėti apie „Haswell“ ir „Broadwell“ privalumus bei trūkumus. Galiausiai į diskusiją įsitraukė 5-6 „Intel“ atstovai ir tai iš tiesų buvo vienas iš įdomiausių pokalbių per visas kelias valandas praleistas MWC.
    <...>
    Labai gaila, kad MWC galėjau pabūti tik vieną dieną, o Barselonoje – tik parą. Nepaisant visų nesklandumų oro uoste, buvo labai smagu ir tikrai verta. Gyvenau tarsi svajonėje – prabangūs viešbučiai, egzotiškas maistas, šviežiai spaustos tikros apelsinų sultys, šilti orai, saulė, o svarbiausia – aplinkui visada išskirtinė elektronika ir tūkstančiai tokių pat pakvaišusių IT entuziastų, kaip ir aš! Gaila, jog svajonės baigėsi ir dabar liko tik prisiminimai, nuotraukos ir šis straipsnis…“
     
    Straipsnyje aptariau Samsung Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, HTC One M9, LG G Flex 2, Jolla gaminius su Sailfish OS, Huawei telefonus, Intel ateitį ir daugiau. Jeigu turite kokių nors klausimų - klauskite drąsiai, bandysiu atsakyti!
     
    O jeigu straipsnis pasirodė įdomus, galite sekti mane Twitter, Facebook ar Google+
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...