Pereiti prie turinio

Furista5

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    445
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Furista5 Pranešimai

  1. Man irgi ten apkrovimas kosminis atrdodo. Nes krauna puslapi tikrai ilgai. Googlas sako jog 5s užtrunka kol serveris kažką atsako. pas kita provideri kažkaip neukliuvo ta beda. Perejau nes pigiau pasiule...

    Ten speju simtais ar net tūkstančiai klientų vienu servu dalijasi. Bet cia nieko nepadarysi kiek moki tiek gauni.

    Niekaip nerandu laiko ant rasberio savo saita testo tikslais permesti įdomu kokie krovimo laikai būtų.

     

     

     

    Labas,

     

    turiu du skirtingus serveriai.lt planus (kaina vienoda), vienas yra mustangas.serveriai.lt, kitas makropodas.serveriai.lt

    Iš vieno perkėliau į kitą, lygiai tą patį opencart projektą, su visais tais pačiais failais, ta pačia duomenų baze ir t.t.

    DOM krovimosi laikas 2-4sec. Mustange kraunasi 0.8-1.5sec.

     

    https://gyazo.com/11fb2c4683c4aefe9c54469599bd28c5

    Čia apkrovų palyginimai. Jų supportas patikino, kad čia dar maža apkrova ir neturėtų būti jokios įtakos. Kokia jūsų nuomonė, ar tokie aprkovos skaičiai yra normalūs?

     

    Dėkui

  2. Kaip suprasti turi defektą? Juk nusipirkęs defektuotą prekę nelaikysi jos namie 1.5 metų, neši atgal iškart.

     

    O jei prekė sugėdo, po 1.5 metų, tai ji ir turi viduje kažkokį defektą.

     

     

    ....kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota....

     

    Jei sugedo po 1,5metų tikrai neįrodo kad ta prekė turėjo defektą pardavimo metu. O visa esmė ir yra tų 2 dviejų metų, kai baigiasi sakykim 1 metų pardavėjo garantija pirkėjo reikalas yra įrodyti jog daiktas jau turėjo defektą pardavimo metu, nes kitu atveju tai laikoma kaip naturaliu nusidėvėjimu ar netaisiklingu naudojimu.

     

    www.lat.lt/download/1028/[6].docx

     

    Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas (CK 6.338 straipsnio 5 dalis). Vartojimo pirkimo–pardavimo atveju ši teisės norma turi būti taikoma kartu su aptartu Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 14 straipsniu.

     

    Ir šitą įrodyti praktiškai nėra šansų nebent pats gamintojas pripažino jog išleido broką. Pvz kaip su automobiliais recall daromas.

    PVZ imkim pavyzdį sugedo koks xiaomi telefonas. Išrašą jog prekė buvo defektuota pirkimo metu gali padaryti tik oficialus servisas kuris neegzistuoja.

     

    O kiek paskaičiau dabar googlėj tai labai populiarus dalykas yra "duodam 5 metų garantiją" po 3 metų sugenda pardavėjo atmazas neteisingai naudota buvo. Garantija kaip draudimas kol moki tol visi laimingi kai reikia atlyginti žalą ieškoma kabliukų.

  3. Na manau paekspermentuosiu ir pažiūrėsiu kaip žmonės elgiasi.

    Tiesiog padarysiu pasirinkimus ir žiūrėsiu kai žmogui reliai reikia pagalvoti ar kaina ar garantija ką rinksis.

     

     

    7 dienu garantija gali drasiai duoti, taciau jeigu tarkim kad ir po menesio defektuota preke pasirodys - pakeist vistiek turesi, visiskai nesvarbu ka esi parases. Taip kad be prasmiska, o ir atrodo apgailetinai.

     

    As tavo vietoje taip daryciau: siulyciau 1 metu garantija (isplestine), mazai aiskinsies ar tai zmogaus kalte ar kieno, jeigu nera obvious pazeidimu (tarkim perskilo ekranas ir zmogus sako va neveikia touch screen). Ir uz papildoma mokesti siulyciau isplestine 2 metu garantija. Terms and conditions priminciau, jog pagal eu jiems galioja 2 metu garantiija, taciau zmogus tures irodyti jog ne del jo kaltes ivyko gedimas, kad daiktas buvo priziuretas, servisintas jei reikia kas kazkiek laiko ir pan.

     

    Butinai vesk apskaita garantinio aptarnavimo ir kiek tau tas kainavo (detales, siuntimas ir pan). Gale metu apsiskaiciuok islaidas. Galbut verta 2 metu garantija duoti pilnai, nes mazai tai kainuoja bet daugiau zmoniu atveda ir pan.

  4. kaip fb nežinau pet kai telefonu skambina tai tokio marketingo tikslas yra apipudrinti smegenis pirkejui konkurentus išvadinti lohais ir sakyti jog niekur geriau nerasit aš pats gražiausias ir protingiausias. Tikslinė audidorija tokių skelbimų durneliai.

  5. Aš nenoriu pirkėjų apgaudinėti, bet noriu pasiųlyti pasirinkti.

     

    PVZ 7dienų garantija -30% nuo kainos.

    1 metų garantija -15% nuo kainos.

    2 metų garantija moki kiek parašyta. Ir du metus priimsiu, keisiu ir akių nedraskysiu.

     

    Nematau čia apgavystės - nori pigiau prašom. Nieko neslepiu nieko neapgaudinėju. Viską juodu ant balto surašau ir pasirašau.

     

     

     

    Dalinai tenka pritarti. Jei po metu sugedo tai daznai pardavejo sazines reikalas. Gali issikalinet ir pan, bet su tokiu poziuriu toli nenueisi ilgesneje perspektyvoje.

    Dazniausiai buna, jog pirkejas gaunantis "isplestine" vieneriu metu garantija ir daiktui sugedus po metu niekur nesikreipia, nes nezino niuansu arba tiesiog praso iprastinio serviso uz kuri susimokes. Is kitos puses visada yra galimybe papulti and protingesnio zmogaus ir stipriai susigadinti reputacija. Jau minejau yra daug atveju Apple Store UK, kai po metu garantijos pasibaigimo buvo iskviestas parduotuves vadovas ir jam buvo priminta apie EU istatyma (pvz apple laptopu kai kuriu kainos nebetelpa i small claims courts, ir butu kreipiami i normalu teisma), tai viskas budavo greitai issprendziama pirkejo naudai, nes paciai imonei tai pigiau ir labiau apsimoka. Vel turi skaiciuoti kiek tau kainuoja reputacija ir ar 30 prarastu euru uz garantini aptarnavima yra adekvati kaina savo reputacijos kaip superinio pardavejo gadinimui ir ar galesi uz pigiau ja atstatyti. Moksliskai irodyta, kad laimingas klientas apie savo laime papasakos 3 zmonem, nelaimingas - apie 20. Beto tu kaip pardavejas privalai taikyti tokia garantija, nesvarbu kokias salygas tau duoda gamintojas (pvz importuojant is Kinijos, Kinijoje kiti istatymai, negali sakyti gamintojui px, tai as kaip pardavejas nesilaikysiu istatymu). Tai cia kaip ir sakiau - robust procesai tavo imoneje, rizikos apskaiciavimas ir prisiemimas ir rinkodaros strategijos reikalas kaip tu bendrausi ir elgsies su klientu. Mastymas pradedant versla kaip cia reikes apgauti klienta jei pareikalaus garantijos - jau yra neteisingas. Geriau mastyk kaip tu kuo greiciau isspresi problemas kurias klientas gali turet ir priversi ji pasijust kaip vieninteli ir nepakartojama. Vel turi skaiciuot, jog nauja klienta gauti yra brangiau nei gauti viena kuris nuolat perka, nes tada garantinio aptvarnavimo islaidos gali buti mazesnes nei naujo kliento pritraukimas.

  6. Jau minejau apie isplestine garantija kuria pardavejai dazniausiai ir siulo. Siaip jei pasidometum UK garantinis terminas nera kaip EU - 2 metai. UK teikia 6 metu elektronikos prekems pagal istatymus. Tie kas zino labai paprastai ta gauna. Kaip ir minejau apple su savo iphone taip pat ;)

     

    Tai panašu kad kas kaip nori tas taip daro tai į tą 2 metų EU reiškias galima nusišvilpt.2 metai galioja maždaug tada kai pardavėjas duoda 1metus, bet gamintojas pripažįstą gamyklinį broką tada reikia keisti ir po metų be jokių ginčų aišku jei gedimas būtent tas defektas.

    Kad ten kažkokia praktikantė moksleivė į delfi parašo "JŪS visi turit 2 metų garantijas, jus apgaudineja" yra totalūs kliedesiai generuojantis klikus.

    Svarbu kiek suprantu yra 6mėn. Vėliau svarbu kiek pardavėjas duoda. Jei duoda pardavėjas 1metus ir po metų sugedo, pirkėjui sėkmės sporte atgauti įrodinėjant jog jam reikia daiktą keisti pagal garantinį.

  7. Jeigu parduodi veikiantį daiktą, tuomet jis turi veikti bent 2 metus.

     

    O kaip tada amazon.de ar amazon.co.uk kad ir sakykim savo kindle pardavinėja su 1 metų garantija.

    Ir idėja yra tokia jog 2 metus turi teisę į garantiją(teisinė garantija) bet po metų neturi garantijos į garantiją. Ir iš to išplaukia jog pirkėjas jei po vienų metu kai kažkas sugedo ir jei savo lėšom vos ne per teismus įrodo jog prėkė sugedo ne dėl jo kaltės gaus nemokamą remontą.

  8. Bet jei abi šalys pirkimo metu sutaria jog nereikia garantijos tai teisiškai tai padaryti neįmanoma? Truputi apsurdiškai skamba.

    jei teisiškai gėlėčiau netaikyti nuolaidos tai tada šešėlio dalį atkasčiau ir taip netgi mažinčiau šešėlį!

    O paie 2metų garantijas manau vos ne visi girdėję kažką viena ausim. Aišku niekas net nesigilina kas ir kaip svarbu kažkas yra.

  9. nu tas biurokratizmas įdomus reikalas.

    Iš esmės 2 metai yra teisinė garantija kai pirkėjas gali kreiptis dėl garantijos. Bet ją teikti nelabai privaloma ypač jei pardavėjas nurodė garantija pvz 6mėn. Po 6mėn pirkėjo reikalas įrodyti jog daiktas buvo pardavimo metu su defektu kas yra praktiškai be šansų nebent gamintojas oficialiai tą pripažino.

    Svarbiau yra pirmi 6mėn kuek bet koks gedimas skaitomas broku ir pardavėjas turi keisti iškart.

     

     

    Ačiū už nuorodą. Pasirodo, Lietuvoj turi būti 2 metai net ir naudotoms:

  10. Viską vygdau legaliai. Garantiją nėra sunku išrašyti bet paskui tesėti žodį kainuoja ir mažai kas tai supranta. Vienas garantinis įvikis 50-100€ atsistoti gali. Tai va jei pirkėjui tinka be garantijos tai su mielu noru aš galiu padaryti 20-30€ nuolaida. Ir praktiškai galiu konkuruoti su nelegalais kurie tik šakėm ant vandens apie garantijas papaišyti gali. Noriu pirkėjui duoti pasirinkti bet ir apsisaugoti nuo tų kurie pirks be garantijos ir bandys gudresniais už save buti ir paskui mojuos su 24mėn ES garantijom.

     

     

     

    Vietoj to, kad tarkuoti tokius šėšėlinius siūlai pačiam šėšėlintis. Nice.

     

    Jei tvarkingai parduodi (vykdydamas veiklą oficialiai per IV ar kokią kitą formą), jei išrašai sąskaitas, tai kas ten kur sunkaus išsimušti tą garantiją pirkėjui?

     

    Man kas dar irgi įdomu - kaip su garantiniais dalykais, jei prekiaujama naudota elektronika, kuriai jau nebegalioja gamintojo garantijos? Iš kur ir kokie įpareigojimai pareina pardavėjui? Jei kas nors 100% žino, būtų malonu, jei pasidalintumėt.

  11. Gavau pilna info ir viskas cia labai realu!

    Jei temos autorius nenori investuoti i tai ka siulo hostas, tai gali paskolint man uz 20% visa suma su NT uzstatu ir gaut 1000eur i men :)

    O as visus 60k sudesiu i Hosto siuloma tema.

     

    P.S. manes neklausinekit ka jis ten siulo, nes musu susitarimas su juo neleidzia to sakyti iki 2020 metu :)

    http://vignette2.wikia.nocookie.net/walkingdead/images/3/3f/Shut-up-and-take-my-money.jpg

  12. O tai legalaus būdo nėra? Valstybei susimokėti man labai neskauda. Tik su garantija norėtusi susitvarkyti.

    šiaip yra tikrai nemažai parduotuvių kur tiesiai šviesiai rašo garantijos nėra.

     

    Dar mačiau kiti prie naujų daiktų rašo "parduodama su pakuotės pažeidimu" kas čia do fintas?

     

     

    pats atsakei į klausimą. pardavinėk už grynus (bent kiek tai yra įmanoma) ir neakcentuok garantijos, bet padaryk pigiau, labiau pirks, ir rūpesčių bus mažiau, bei konkuruoti pagaliau įgalėsi

  13. Sveiki,

     

    gal kas labiau apsišvietęs tuo klausimu. Va tokia situacija pardavinėju kiniškus ragelius ehope ir duodu 24mėn garantija.

    Garantija kaip žinia kainuoja ir tai atsispindi kainoje..

    Pilna pardavėjų kurie neigarantijos nei sąskaitų neišrašo. Su tokiais konkuruoti kaina neįmanoma, bet kaip žinia lietuviui svarbiausia kaina.

    Kokių problemų galiu apturėti jei sakykim pirkėjui duodu pasirinkti ar nori garantijos jei nori tai kokios ir nuo to galutinę kainą skaičiuoju. PVZ pirkimo sutartį įrašau kažką tokio. "Pirkėjas sutinka su 1 savaitės garantija" ar "Garantija netaikoma".

    Nerašyta taisyklė yra jog ES taikoma 24mėn garantija bet ją išsimušti pirkėjau mažai šansų.

    Kur dar užlėkt galiu?

  14. Maniškis selleris pasakė užsipirk jei reikia kažko nes bent savaite bus "akcija". Ir jau iš patirties žinau jog po 11.11 pirktų prekių reiktų sausį tikėtis gauti. Va jau dabar gearbest nuo rugsėjo vidurio pirktų prekių nepristato nes sako jau kalėdos.

    O šiaip nei viena prekė neatpigo sekama. Nu gal tik ausines 1$ atpigo. Siaip kaina 16.99$ tai dabar akcija nuo 35$ iki 15.99$ :D

  15. klausk VMI raštu. Nes jie ten pagal saulės audras ta PVM mokestį nustatinėja. Mano atveju telefonu atsake nereikia, pateikus raštu per pusantro mėnesio išgimdė jog reikia. Pas mane ne drop shipiing buvo, viską atsisiunčiu ir pats persiunčiu į užsienį. Visi pinigai iš užsienio ir prekės iškleliauja į užsienį.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...