Pereiti prie turinio

Furista5

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    445
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Furista5 Pranešimai

  1. Tai jau parašė man piktas pardavėjas, nuo kurio nukopijavau, kad ištrinčiau. O jei bus nuotrauką ta patį, o aprašimas skirsis, kaip manai? prisikabins?

     

    Gali vogti ebay nieko nedaro tuo klausimu. Buvo iš manes viska nuvogė skambinau į ebay tai nulis emocijų. Pats dabar watermarkinu viska. jei tingiu daryti pasiskolonu iš kitų pardavėjų. Lietuvoj tas pats galioja.

  2. Susigalvoji kažkokį tiksla ir pirmyn. Aišku nereikia listi i kokias ten crypto ar milijonas per metus. Tiesiog paiimk kokią nor standartinę žemišką paslaugą ir pirmyn tikrai daugumai verslų mokslų nereikia. Reikia galvos ir mokėti suktis. Universiteto mokslai tik atbukins ir pavers sitemos sraigteliu.

    Imi darai mokais iš klaidų vėl darai. Svarbu tikslingai kažką daryti ir jei ypač yra laiko tai pačiam rankas pridėti.

  3. Aš investuoju į P2P sistemas. Tokias, kaip paskoluklubas.lt finbee.lt ir savy.lt Galima automatizuoti procesą ir uždirbti 5-10% metinių palūkanų. Taip pat yra ir užsienio platformų, bet jomis mažiau pasitikiu ir nelabai domėjausi.

     

    Su tom p2p gerai kol gerai. Jei kokia krizė tai atsiras labai daug nemokių klientų. Dalį ten pinigu imerkti kaip ir OK bet ne visus.

  4. Investuok į autoservisą jau plius kaip ir sukiesi toj sritį kažkiek tai tik nišą išplėsi. Eilės servisuose kosminės va man rato guolį jog pakeisti užrašė po 2sav... darbo ten max 30min.

    I visokias lengvi pinigai makles tai nu kazino lygio investicijos bus, nori stabilumo reiks po truputį pinigus uždirbti.

  5. man muitindavo translaineris, 20€ padarydavo per dieną, paskui vienu metu kažkoks iš B raidės pradėjo lįsti bnb kažkas, saukau noriu translainerio. Tai pyst mano paketas į kažkokį raudonajį kanalą pateko visokių sertifikatų pradėjo prašyti CE žymėjimų kas kur kaip. Kokia savaitę su trupučiu skambinėjo iš muitinės galų gale atidavė bet daugiau nebesiunčiu per DHL nebent iš europos, bet ir ten per itellia dabar ateina, kurie visiški loxai yra.

  6. Gali garantija nustatyti savo nuožiūra bet min 6mėn. Nes per 6mėn sugenda keiti praktiškai be klausimų. Po 6mėn vartotojo reikalas įrodyti jog gedimas buvo pirkimo metu, popierėlis turi būti iš įgalioto techninio centro. Jei kompas normalus brendinis tai vartotojas dar turi šansų ta popierėlį gauti. Jei koks kiniškas brandas galai į vandenį.

     

    Bet pilna visokių lariokų kur veža pvz prekes iš UK ir jokių garantijų neduoda. Naudotam daiktui duot 2 metus kosmosas atrodo.

     

    Kaip tada automobilius pardavinėja kad ir po lizingo? Viskas nurašoma ant naturalus nusidėvėjimas?

  7. Man tas draudimas atrodo pieva. Pirk draudima jog jei negausi prekių mes tau grąžinsim pinigus. Jei nepirksi draudimo pinigų negražinsim. Kiek teko pirktį iš visokių parduotuvių pirmą kart matau tokį dalyką. Su brangiais daiktais ten rizikinga jei suges per pora savaičių tai nė paypal nepadės, nors kokiam aliexpress tas pats užsidarė orderis ir ate.

    Šiaip ebay amazon ten jau rimta bet už ta rimtumą tenka atitinkamai susimokėti.

  8. Buvau iš jų užsisakęs vaizdo registratorių. Gavau, viskas kaip ir tvarkoje, bet įdėjus didesnės atminties kortelę išmesdavo klaidą. Nusiunčiau jiems jų prašytą video, kaip atrodo klaida, tai jie taip pat pasiūlė grąžinti mažesnę kainą. Pasiklausus kodėl siūlo mažesnę kainą, jeigu mokėjau daugiau, jie pasitaisė ir tuomet grąžino visą sumokėtą sumą. Aišku, registratorius liko pas mane ir toliau juo sėkmingai naudojuosi su mažesnės talpos kortele :D

    Gal ir čia iš lempos kainą surašė? Nes analogiško turinio laišką buvau gavęs :) Bandei „derėtis“ dėl kainos? :)

     

    parašiau jiems option 4. Full refund.

    Tuoj paypal dispute kelsiu gerai jog ne tiesiai is korteles pirkau.

  9. pasidalinsiu citata. Prieštai dar yra visa paklodė susirašinėjimo iš "friendly Customer Support"

     

    Gearbest Customer Support At 03/20/2018 04:45:34 CST

     

    Dear ,

     

     

    Thank you for your quick reply.

     

     

    We have confirmed your delivery address and strated process of the new delivery

     

     

    We will send you the new tracking number once your package is shipped.

     

     

    Thank you for your understanding.

     

     

     

    Best regards,

     

    Ghazi

     

    Gearbest Customer Service

     

    http://www.gearbest.com/

     

     

     

     

    At 03/26/2018 01:47:58 CST

    have you shipped new package?

    Gearbest Customer Support At 03/26/2018 05:25:21 CST

     

     

     

    Dear ,

     

     

    We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package was unsuccessful and your item was sent back to us.

     

     

    Your goods are back in our warehouse. This is a delivery error that is unfortunately beyond our control.

     

    Please understand that in such case we can only compensate you partially as shipping fees are charged by the shipping agents.

     

    Kindly note Gearbest does not make any profit on shipping.

     

    As a gesture of good will we can offer you the following 3 solutions to resolve this issue:

     

     

     

    1) Resend your order.

     

    In that case we need your help to cover a handling fee to resend you the parcel. The cost is 199.50 USD. If you choose this option we will send you an invoice via Paypal in the next email.

     

     

    Would you please confirm again your shipping address in this format for this option:

     

    Consignee Name:

     

    Detailed Address:

     

    City:

     

    State (Province):

     

    Postal Code:

     

    Country:

     

    Phone Number:

     

     

    2) Partial refund to your Gearbest Wallet as store credit

     

    If you choose to be refunded to your Wallet, we will refund you the product cost minus any insurance and shipping fees and a handling fee. We will refund you 199.50 USD and additionally offer you extra points on your Gearbest account for discounts on your future purchases.

     

    (You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.). This refund will be processed within 24 hours.

     

     

    Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

     

    Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

     

     

    3) Partial refund to your original payment account

     

    We can refund you 199.50 USD to your original payment account.

     

    For PayPal refunds, please allow 48 hours for the refund to appear in your account.

     

    For credit card refunds, please allow between 7-14 business days for the transaction to be completed.

     

     

     

    Again we apologize for any inconvenience caused.

     

    Please inform us of your decision, we look forward to hearing from you soon.

     

     

    Best Regards

     

    Ghazi

     

    Gearbest Customer Service

     

    http://www.gearbest.com/

  10. Tai va sausio 4 užsisakiau 300$ pekę. Kovo vidurį susirūpinau jog vis dar nėra.

    Iškėliau case ir po dviejų savaičių susirašinėjimo suportas nusprendė kad arba man gražina 200$ arba aš sumoku dar papildomai 200$ ir jie pabandys dar kartą išsiųsti.

    gearbest pats prisipažino kad prekė niekur nedingo tebėra pas juos bet jei noriu gauti turiu dar papildomai 200$ susimokėti.

    Mokėti tikrai nežadu bet kaip atgauti prarastus 300$ o ne siūlomus 200$?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...