Pereiti prie turinio

AUDI variklio temperatura


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki vyrukai kas turit audines. Toks klausimas siandien iskilo. Zodziu turiu BMW 740i (E38). Ten variklio temp skale yra nuo 0 iki 100 laipsniu. pas mane visada buna ties viduriu (50 laipsniu) galiu nors ir 2 valandas kamstyje stovet temperatura nei kiek nesikeicia. Siandien dar nusipirkau Audi A3 (2000m.) gan reta modeli su TT varikliu 1.8 Turbo (132kW) kas is karto labai sudomino kad variklio temp matavimo ekranelis prasideda nuo 60 laipsniu ir baigias 120 laipsniu. Vaziuojant is Kauno i Vilniu temperatura laikesi visa laika apie 80 laipsniu taciau uzstrigus sian kamstyje gerai valandai ant akiu pasoko iki 110 laipsniu ir pvz staigia per 1sekunde nukrenta ant 70 laispniu, tada vel pradeda kilt iki kokiu 100-110 uzsifiksuoja pabuna ir per kokias 5-10 sekundziu nukrenta iki ~90. Tai WTF?

 

EDIT: Na mano klaida, BMW variklis dirba kaip ir visi ties 90 laipsniu...

Redagavo GotMilk?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek girdėjęs, audinėm visai normali temperatūra dar yra 100 ;) pas mane kartais 100 laikosi, ir nieko baisaus. Tačiau jei kyla daugiau 110, tada jau kažkas tikrai negerai :) termostatas, galbūt aušinimo skysčio trūkumas. Visa ką minėjo praeituose postuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki vyrukai kas turit audines. Toks klausimas siandien iskilo. Zodziu turiu BMW 740i (E38). Ten variklio temp skale yra nuo 0 iki 100 laipsniu. pas mane visada buna ties viduriu (50 laipsniu) galiu nors ir 2 valandas kamstyje stovet temperatura nei kiek nesikeicia. Siandien dar nusipirkau Audi A3 (2000m.) gan reta modeli su TT varikliu 1.8 Turbo (132kW) kas is karto labai sudomino kad variklio temp matavimo ekranelis prasideda nuo 60 laipsniu ir baigias 120 laipsniu. Vaziuojant is Kauno i Vilniu temperatura laikesi visa laika apie 80 laipsniu taciau uzstrigus sian kamstyje gerai valandai ant akiu pasoko iki 110 laipsniu ir pvz staigia per 1sekunde nukrenta ant 70 laispniu, tada vel pradeda kilt iki kokiu 100-110 uzsifiksuoja pabuna ir per kokias 5-10 sekundziu nukrenta iki ~90. Tai WTF?

 

EDIT: Na mano klaida, BMW variklis dirba kaip ir visi ties 90 laipsniu...

 

Pas mane Audi 2004 1.8 T, ~130 kw ir pas mane visada ties viduriu stovi. Pofik ar kamštyje ar ne.

 

Tačiau turėjau tigrą ir jeigu su ja papuoli į kamštį tai ten greitai pakildavo iki red'o, o tada aušintuvas numušdavo per ~20-30 s iki normalios, bet manau joje variklis buvo perkaitintas.

 

Skysčius pasitikrinai? Gerai cirkuliuoja viskas sistemoje? Gal antifryzas šiek tiek lievesnis ir šiek tiek užstrigęs dėl šalčių? Yra matuoklė laipsniams matuoti, pasimatuok.

 

P.S. Be to pasijunk VAG-COM ir pasižiūrėk ką auto rašo, nes gali būti kokia problema su pačiu varikliu.

Redagavo Markas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Pas mane Audi 2004 1.8 T, ~130 kw ir pas mane visada ties viduriu stovi. Pofik ar kamštyje ar ne.

 

Tačiau turėjau tigrą ir jeigu su ja papuoli į kamštį tai ten greitai pakildavo iki red'o, o tada aušintuvas numušdavo per ~20-30 s iki normalios, bet manau joje variklis buvo perkaitintas.

 

Skysčius pasitikrinai? Gerai cirkuliuoja viskas sistemoje? Gal antifryzas šiek tiek lievesnis ir šiek tiek užstrigęs dėl šalčių? Yra matuoklė laipsniams matuoti, pasimatuok.

 

P.S. Be to pasijunk VAG-COM ir pasižiūrėk ką auto rašo, nes gali būti kokia problema su pačiu varikliu.

 

Pirmadieni atiduodu ja vienam zmogui kuris jai pilna diagnostika darys. Noriu pasalint visus net menkiausius gedimus kad nereiktu po servisus tampytis. Taip kad manau ir isaiskes kame ten problema visgi yra.

 

o jei jau ir įsigijai audinę, užsiregistruok www.audiklubas.com forume, rasi nemažai patarimu audinei, jei iškils kokios problemos ;)

 

Taip kad as istikimas BMW fanas :) visos masinos kurias turejau visos buvo BMW :D o vat Audine nusipirkau nes paskutiniu metu labai daug vazinet tenka ir taisymas gan pigus, o su mano bumeriu V8 kuris ziema suryja ~22 litrus tai tikrai i bankrota nueisiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kiek girdėjęs, audinėm visai normali temperatūra dar yra 100 ;) pas mane kartais 100 laikosi, ir nieko baisaus. Tačiau jei kyla daugiau 110, tada jau kažkas tikrai negerai :) termostatas, galbūt aušinimo skysčio trūkumas. Visa ką minėjo praeituose postuose.

 

Ties šimtu laipsniu vanduo - neišvengiama aušinimo skysčio dalis - jau užverda...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai, kad antifryzas prie 100 neverda, kaip mum sakė biški aukštesnė jo virimo temperatūra tikrai yra :)

Aš sakiau, kad vanduo verda :)

Mišinys aišku prie 100 garais neišmuš, bet koncentratų irgi niekas nepila, visai tikėtina, kad mišinio kritinė riba žemiau 110 (priklauso aišku nuo to, kiek ko ten supilta), tai jau manau pernelyg rizikuoti nejauku.

Redagavo Pranas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
o vat toks ir stebuklas. siaip A3 1.8T jie eina 110kW. O cia 1.8T 132kW. Prijungus prie kompo rodo Audi 1.8 Turbo TT

 

Iš TT variklių vertinu tik šį vieną: 1800 cm3, 269 AG (198KW) ir būtinai turi būti 4 varomi. :) Jų labai nedaug yra, o tikrai tokį gerą variklį rasti labai sunku.. bet čia lėktuvas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Iš TT variklių vertinu tik šį vieną: 1800 cm3, 269 AG (198KW) ir būtinai turi būti 4 varomi. :) Jų labai nedaug yra, o tikrai tokį gerą variklį rasti labai sunku.. bet čia lėktuvas. :)

 

tai isivaziduoju kad lektuvas. beveik 200kW o svoris speju max apie 1 tona. Tai su tokiu varikliu ir pakilt gali. Beja markai nuo kiek apsuku pas tave turbina isijungia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
tai isivaziduoju kad lektuvas. beveik 200kW o svoris speju max apie 1 tona. Tai su tokiu varikliu ir pakilt gali. Beja markai nuo kiek apsuku pas tave turbina isijungia?

 

Lyg nuo ~2 jau pūsteli, bet galiu meluoti. Pas mane 6 šaibų multitronikas, pagal garsą labai sunku atskirti. Salone praktiškai nesigirdi variklio, žiauriai sandariai padaryta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Lyg nuo ~2 jau pūsteli, bet galiu meluoti. Pas mane 6 šaibų multitronikas, pagal garsą labai sunku atskirti. Salone praktiškai nesigirdi variklio, žiauriai sandariai padaryta.

 

Tai nesigirdi ir pas mane bet isijungia pas mane nuo ~2.5 nes jauciasi is karto traukos padidejimas. Tai galvoju ar cia norm ar ne :) Nes cia pirma mano patirtis su audinem ir visokiom turbinom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...