Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

As we said in our last email, we are not experiencing any problems with our

servers so the problem must be local to your computer or Internet Service

Provider (ISP). The problem may be with a Lithuanian ISP causing other

Lithuanian players to experience the same problems but I am unable to

confirm this.

 

Please try the solutions given in our last email to you and you should be

able to fix the problem.

 

If you require any further assistance or have any more questions, please

contact us again.

 

 

Regards,

 

Stian

PokerStars Support Team

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man tai įdomiai taip, signalą siuntė, tik labai pavėluotai. Rezultate - visuose SNG sitting out, ir blindai suvalgė. Tad jie kaip ir sužaisti skaitosi, beje kitiems žaidėjams kiek pastebėjau problemų nebuvo, t.y. kiti sėkmingai toliau žaidė prie tų turnyrų ;d

 

Tad su pinigų gražinimu kėblu bus, kai vieniems lužo kitiems ne :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
As we said in our last email, we are not experiencing any problems with our

servers so the problem must be local to your computer or Internet Service

Provider (ISP). The problem may be with a Lithuanian ISP causing other

Lithuanian players to experience the same problems but I am unable to

confirm this.

 

Taigi, pasirodo čia su LT ISP problemos :) Teks berods TEO kaltinti, nes jei neklystu per jį visi Lietuvos ISP ima kanalą su užsieniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va as toki laiska gavau:

 

 

Thank you for your email and for allowing us to be of assistance.

 

A small part of our European players have reported disconnection issues and

we have verified there was a problems caused by an ISP in the region.

 

Please note that your disconnections were not caused by our servers as at

the time of your problems, the remaining players continued to play without

difficulty in your absence. You may wish to learn more about disconnections

and the common causes found on our Frequently Asked Questions web page.

 

http://www.pokerstars.com/poker/download/faq/#a15

 

These problems are now solved and you should be able to continue playing

without difficulties. If you consider that you were materially affected;

please send us the tournament(s) number and we will gladly review your case.

 

Thank you for your cooperation. Please let us know if we can be of further

assistance.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...