Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Taigi iskilo tokia problema kad nuo 10/01/10 nesulaukiu savo daigto is JAV ir dabar paskutines dienos kai galiu kelt ta dipsute ar kaip jis ten vadinas... Ir nzn ka daryt, rasiau selleriu sako jog issiunte.. Selleris lyg ir patikimas (smilentango (120048) 99.1% Positive feedback), bet nejaugi taip ilgai gali keliaut preke is JAV? Is kinu per 2sav ateina.. Patarkit ka daryt, ar kelt ta dispute ar ne.. Ir jei kelt kaip ten vyksta visa ta procedura?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Taigi iskilo tokia problema kad nuo 10/01/10 nesulaukiu savo daigto is JAV ir dabar paskutines dienos kai galiu kelt ta dipsute ar kaip jis ten vadinas... Ir nzn ka daryt, rasiau selleriu sako jog issiunte.. Selleris lyg ir patikimas (smilentango (120048) 99.1% Positive feedback), bet nejaugi taip ilgai gali keliaut preke is JAV? Is kinu per 2sav ateina.. Patarkit ka daryt, ar kelt ta dispute ar ne.. Ir jei kelt kaip ten vyksta visa ta procedura?

 

Pas mane lygiai tokia pati situacija, as iskeliau claim'a per ebay.

Issiusta buvo sausio 12 diena ir iki siol nera...per USPS priority mail.

Na as atidariau case'a su claim'u ir parasiau kad palauksiu dar kokia savaite...bet manau neateis jau, nors matau ne pas mane viena cia tokia beda, keista labai yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man taip buvo irgi su preke is JAV, irgi sakiau kad kaip cia taip is Kinijos per dvi savaites, o is JAV dar vis nera...uzteko tik selleriui parasyt kad negavau jis man pats pinigus grazino, tik kad jokiu dispute nedaryciau...Likimo ironija, bet kai tik gavau atgal pinigus kita diena is pasto gavau lapeli jog atejo siuntinys.... nuo uzsakymo praejo gal kokios 28 dienos.

 

Tada bandziau buti saziningas ir pardavejui nusiunciau atgal pinigus, berods dar prirasiau jog preke is tikro gavau...ir po menesio gaunu kazkodel dar viena tokia pacia preke :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Man taip buvo irgi su preke is JAV, irgi sakiau kad kaip cia taip is Kinijos per dvi savaites, o is JAV dar vis nera...uzteko tik selleriui parasyt kad negavau jis man pats pinigus grazino, tik kad jokiu dispute nedaryciau...Likimo ironija, bet kai tik gavau atgal pinigus kita diena is pasto gavau lapeli jog atejo siuntinys.... nuo uzsakymo praejo gal kokios 28 dienos.

 

Tada bandziau buti saziningas ir pardavejui nusiunciau atgal pinigus, berods dar prirasiau jog preke is tikro gavau...ir po menesio gaunu kazkodel dar viena tokia pacia preke :D

 

Gerai, bet selleris turi trackinga ir panasiai, ne kiniska, o USPS kaip nekaip, as iskeliau claim per ebay o ne dispute per paypal? cia nieko tokio?

Selleris sako kad grazins pinigus tik kai gaus confirmation kad tipo preke pasiklydo is USPS, jis skunda parases, bet cia 60dienu begyje nagrineja, manau cia nesamone tiek laukti yra :)

Tai jis privalo man grazinti pinigus ar ne?

Nes cia jau ne 28 dienos...cia jau pusantro menesio, ir preke vertinga labai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na o man selleris rase kad nekelt jokiu dispute, nes kitaip graziuoju su manim nebebendraus.. ir nzn dbr ka daryt ar verta kazka kelt ar ne? Gal dar karta bandyt rasyt tam selleriui, bet kol atrasys man pasibaigs dienos kai galiu kelt ta dispute..

Na pasake graziuoju nebendraus, bet jei visaj daugiau nesulauksi zinuciu- tai nesulauksi nieko :)

Na manu kad jei pirkai viena daikta is jo...tai tau nesvarbu kaip jisai bendraus.

Redagavo ernis123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keisti resselerio pareiskimai...nebendraus matai :-) reikia aiskintis ir ieskot kame reikalas, o ne taip atkirst

 

Del teigiamu feebacku tai juk visi zinome kaip su jais buna, uzdarbis.lt irgi buvo nemazai nariu su teigiamais feedbackais :-D nors as asmeniskai manau, kad jei tavo prekes verte nera labai didele, tai kazin ar selleris del keliu USD kazka apgaudinetu..

 

Daryciau taip: darai dispute, o selleriui graziai paaiskini, kad jei preke atkeliaus pinigus jam nusiusiu tada ir tiek :-)

Redagavo rodo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na prekes verte nera tokia jau ir didele 20+ doleriu, bet visvien i bala butu ismesti pinigai.. O cia dispute per paypal jo? Ir gal galima placiau apie ta dispute kaip ten ji reik daryt? Ar gal kur yra gidas?

 

P.S. O del feedbacko tai nemanau jog jis pasidirbinetu 100k accountu.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Bet negi sitiek feedbacko turintis selleris gali skamint..?

 

 

Seis laikais matai kokie zmones buna o tas nebendraus tai ir gali reiksti kad " as tavo prekes neisiunciau gavau pinigus ir tu nebandyk ieskoti galu kad as nebuciau kaltas nes kitaip nebendrausiu", daryk claima nes jis su tokeis pareiskimais tik ir prasosi jey paypalui yrodys kad isiunte viskas tvarkoi beliks tik laukti o jey ne atgausi pinigus nes jey tylesi toliau gali ney pinigu ney prekes tai manau pastovek uz save ir nesileisk santazuojamam.

 

 

P.S Uz gramatines klaidas srr, rasiau kad patarciau zmogui o ne lietuviu rasinely nesu tobulas kad rasyciau be klaidu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Seis laikais matai kokie zmones buna o tas nebendraus tai ir gali reiksti kad " as tavo prekes neisiunciau gavau pinigus ir tu nebandyk ieskoti galu kad as nebuciau kaltas nes kitaip nebendrausiu", daryk claima nes jis su tokeis pareiskimais tik ir prasosi jey paypalui yrodys kad isiunte viskas tvarkoi beliks tik laukti o jey ne atgausi pinigus nes jey tylesi toliau gali ney pinigu ney prekes tai manau pastovek uz save ir nesileisk santazuojamam.

 

 

P.S Uz gramatines klaidas srr, rasiau kad patarciau zmogui o ne lietuviu rasinely nesu tobulas kad rasyciau be klaidu.

 

 

Na as dariau claim per ebay, ant full refund.

Tai yra skirtumas, taip, ar per paypal dispute ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prie to pačio paklausiu. Ar siunčiat per USPS į Lietuvą daug incidentų pasitaiko? Kiek žinau prekė ateina per 10 darbo dienų. Ar taip ir yra ?

 

Taip, mazdaug, buna po 7 buna po 15...bet ne virs menesio :)

Incidentu nebuna siaip is USA beveik...bet butent man - yra :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Man irgi yra.. Taip ir negavau prekės, kurią išsiuntė Gruodžio 2d.

Kaip jos taip paima ir dingsta, nesuprantu..

 

Keista keista...ir kaip pardavejas? grazino pinigus ? Nesuprantu kas cia daros, arba pareidavo per 7dienas arba dingsta...

Tai gal zinot kas, niekas atsakyt negali :)

Yra skirtumas kaip ten atidaryneti case'us, atidariau per ebay claim'a , ar reikia per paypal dispute?

Na pardavejas aisku turi trackinga.

Redagavo ernis123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atidariau per paypal dispute, pats selleris atidare case ebayjuj ir stai ka man atsiunte i email ir ta pati i paypal dispute parase:

Hello,

I am sorry that you have still not received the package.Just to be safe and to save some time , I want to started the process for lost claim and refund. I am giving you some options, after you complete email me at [email protected] --> WHEN YOU DO ALWAYS MENTION YOUR ORDER NUMBER /EBAY ID in SUBJECT MATTER.These are the stepsI have opened the claim through insurance and through eBay . We don't know if it is stuck in CUSTOMS or LOSS< but we have started the process anyway on good faith and possibility it is indeed lostFor Insurance, within next 7-21 days you will get email from them, kindly mention to them if you have still not received it - once you reply to them they will authorize us to issue you refund and we will do it. Please understand claim process does take between 3-6 week, and if during this time, you do get the products - You are responsible for itIf you have received it, do not reply back to themfor eBay , we will claim transaction is mutually withdrawn ( You will get email, please agree to it )Then once it is done, let me know so I can make sure as soon as Insurance approves, we will issue you the refundNow, we all do business on good faith, and we would like same with you. You had paid us in good faith and we shipped it on good faith, but you have not received itWe know insurance also takes time, so we also have win win option.We will appreciate if you give us positive feedback and assure us on your word that if you get memory, you will NOT open it and send it back OR if you plan to keep it PAY US FIRST and then open it, I will issue you NEW SHIPMENT OR start refund process right away - YOU DECIDEPlease let me know if this is fine so I can proceed. Please send me REPLY TO [email protected]

 

Nelabai as cia pagaunu su tais insuranse, gal kas gali paasikint ka jis cia norejo pasakyt situo laisku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...