Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

taigi pirkau iš eshop`o, ir viena kartą išrinkęs daiktus norėjau mokėti, bet ten kažkas ne taip gavos ir sugrąžino mane atgal į shopą iš pp, ir dingo visos prekės iš CART, o nuo PP nenuskaičiavo pinigų.

 

SUsidėjau iš naujo į cart visas norimas prekės ir apmokėjau, ten eidamas per kelis žingsnius, nepastebėjau, kad quantity priskaičiuotas ir už senas prekės..

 

Ar yra šansų susitarti su jais, kad už tas prekės kurių nenoriu grąžintu pinigus? Ar nelabai jie tarsis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...