Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Užsisakiau sausio 31 dieną 5 prekes. Vakar atėjo siuntinys, jame tik 3 prekės, žinoma brangiausios ir nėra.

Ar tikėtis dar gauti per antrą siuntinį, ar jie tiesiog neįdėjo, nes norėjo nusukti prekes?

Ar yra jums buvęs toks atvejas ir ką darėte? Ar padėtų iškeltas claim per paypal, ar tiesiog neis įrodyti to?

Dėkui už informaciją.

Redagavo DovydasL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsisakiau sausio 31 dieną 5 prekes. Vakar atėjo siuntinys, jame tik 3 prekės, žinoma brangiausios ir nėra.

Ar tikėtis dar gauti per antrą siuntinį, ar jie tiesiog neįdėjo, nes norėjo nusukti prekes?

Ar yra jums buvęs toks atvejas ir ką darėte? Ar padėtų iškeltas claim per paypal, ar tiesiog neis įrodyti to?

Dėkui už informaciją.

Nezinau is kur tu cia pirkai preke, bet man yra buve, kad gavau 2 maikutes vietoj 3, tai parasiau i supporta (beje puslapis buvo china) tai atrase, kad viena is mano maikuciu out of stock, ir sako issirink kita ir atsiusk prekes koda el. pastu. Nusiunciau ir jau po 3 ar 4 dienu gavau treciaja maikute.

Galbut noras buvo nusukt, nes nepranese man nei kai uzsisakinejau, nei veliau, jog ta maikute buvo out of stock.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau jei pats neparasysi tai ir neatsiras dinge daiktai. ;)

Taip ir padariau, parašiau laišką per jų support.

 

Dažnai būna partialy shipped, žiūrėkis savo order`io statusą, ar rašyk jiems.

Na pagal tracking number ten nieko ir nerodo, tikriausiai ir neturėtų, apart kada iškeliavo iš tenais:

 

Destination - Lithuania (Republic of)

The item (RT083697247HK) left Hong Kong for its destination on 14-Feb-2011

 

Ir pačiame puslapio orderyje nėra apie tai paminėta, kad dalimis bus išsiųsta.

 

Bet ant atsiųstos pakuotės rašo, kad tik 1 daiktas įdėtas, bet tikriausiai dėl to, kad muito neuždėtų, kaina irgi nurodyta 10$, visai ne ta, kuri buvo orderyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"I am sorry,the two items for your order have out of stock,so we haven't sent to you,

we can refund money to you,ok?"

 

Absurdas, net nesugebėjo susisiekti per tas 23 dienas ir pranešti bei gražinti pinigus, tai tik gavęs siuntinį gali susisiekti ir dar prašyti, kad gražintų pinigus. Šauniai dirba kiniečiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"I am sorry,the two items for your order have out of stock,so we haven't sent to you,

we can refund money to you,ok?"

 

Absurdas, net nesugebėjo susisiekti per tas 23 dienas ir pranešti bei gražinti pinigus, tai tik gavęs siuntinį gali susisiekti ir dar prašyti, kad gražintų pinigus. Šauniai dirba kiniečiai.

Mano ir siuntini tik sugebejo isiusti per 22dienas :D ir tyli tai nors pinigus grazintu jei neturi daiktu. :o

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"I am sorry,the two items for your order have out of stock,so we haven't sent to you,

we can refund money to you,ok?"

 

Absurdas, net nesugebėjo susisiekti per tas 23 dienas ir pranešti bei gražinti pinigus, tai tik gavęs siuntinį gali susisiekti ir dar prašyti, kad gražintų pinigus. Šauniai dirba kiniečiai.

jie taip daro su mintim kad pirkejas nebeieskos negautu prekiu ir pamirs pinigus,o tokiu vistiek atsirnada

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba tiesiog laukia kol gaus ta preke, kurios dabar neturi ir gave issius. Bent jau DX taip viskas vyksta.

Deje, nelaukia. Kai jau susidomėjau, gi atrašė, kad gražins pinigus, nes nebuvo In stock, o kad pasiteirauti, ar norėsiu palaukti, ar gražinti pinigus tiesiog, nesugebėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip taip. Pardavėjai (turiu omeny kinai) nesivargina iš anksto pranešti, kad nėra kažkokios prekės. Jau daug kartų yra taip buvę, kad tik gavęs ir patikrinęs užsakytų daiktų sąrašiuką (nes per mėnesį primiršti, kas tiksliai užsakytas buvo), pasigendi kokios prekės. Parašai, o jie ramiai pasako, kad out of stock, išsirink kitą prekę. Nesvarbu, kad galėtu iš anksto pranešt ir tarkim galėtume tą kitą prekę prie to pačio užsakymo pridėt. Jiems tai nerūpi:) Tačiau, bent jau man, tai visada leidžia išsirinkt tą naują prekę. Ta prasme netvirtina, kad išsiuntė, aš čia meluoju ir bla bla bla. Bet vis tiek erzina tas vėl rašinėjimasis ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad patys nepranesa tai faktas. Man kai siunte is dealextreme tik pridejo i vidu lapeli, kad apgailestauja, bet dabar neturi tos prekes, kai gaus is kart issius. Ir atsiunte stylusa registruotu pastu po menesio :D ir seip dealextreme yra gan patogus dalykas, kad invoice jei ko neissiunte rodo kad prekes dar tebelaukia, gali atsaukt is kart ar pakeist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...