Pereiti prie turinio

Avia katastrofa Smolenske.Metines.Tarp mitų ir tikrovės.


Rekomenduojami pranešimai

As realiai jokios nuomones neturiu, bet gi negali but isitikines 100%, kad visas sitas pokalbis buvo tikrai toks. Gi nebuvai ten ir nekalbejai taip, kad negarantuok taip. :)

 

Na pokalbiai buvo įrašyti į juodas dėžes. O dispečerių pokalbiai irgi gali būti įrašinėjami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As realiai jokios nuomones neturiu, bet gi negali but isitikines 100%, kad visas sitas pokalbis buvo tikrai toks. Gi nebuvai ten ir nekalbejai taip, kad negarantuok taip. :)

kas susidures su aviacijos vidaus taisyklėm tas žino kad bet koks dispčerio pokalbis įrašinėjamas,net privatus su mama ar vaiku.Nes įvykus avarinei situacijai dispečeriai ir neša atsakomybę,tada prasideda tyrimas ir civilinės aviacijos prokuratūra viską krato pradedant telefono pokalbiais ir t.t.(šiuo atveju karinė prokuratūra atliko tyrimą,nes oro uostas karinis ) .Aplamai durnas jų darbas,klaidos negali būti.Atsimenat kaip Sveicarijoi suklydo dispečeris ir du lektuvai susidūrė ore.Paskui man atrodo tą dispečery ir nužudė kažkokio žuvusio vaiko tėvas.

Na tokio darbo nelinkėčiau net priešui

Redagavo mikas1982
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu taip, bet dar netokius dalykus suklastoja. Tikrai 100% garantuotas negali but.

Ne nu žinant rusus tai aišku gali suklastot.Bet tu logiškai pagalvok koks motyvas tiems rusams ta prezidentą verst?

Jiems skirtumo jokio ar tas Kascynskis,ar Kwasniewskis ar koks Tuskas prie lenku vairo.

Čia elementaru ,buvo rukas ,jie norejo leistis ,bokštelis nedavė leidimo,o ten lektuve nusprendė leistis.Nepataikė ant tako,yra nuotraukoi nurodyta linija kaip jie skrido.

Tai gi iš lenkų pusės taip pat pripažino kad stenogramos pokalbių tikros,buvo balsų ekspertizė.

Tai jei lenkai pripažino kad balsai tikri,ir bokštelis leistis neleido ,o jie vis vien leidosi ,tai ką dar galima bekaltint ?

Blemba aš daug skraides ir mėgstu skraidyt (ne svajonėse o realiai ;) ir nė karto dar nepapuoliau į avarinę situaciją,tpiu tpiu tpiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu žinant rusus tai aišku gali suklastot.Bet tu logiškai pagalvok koks motyvas tiems rusams ta prezidentą verst?

Jiems skirtumo jokio ar tas Kascynskis,ar Kwasniewskis ar koks Tuskas prie lenku vairo.

Čia elementaru ,buvo rukas ,jie norejo leistis ,bokštelis nedavė leidimo,o ten lektuve nusprendė leistis.Nepataikė ant tako,yra nuotraukoi nurodyta linija kaip jie skrido.

Tai gi iš lenkų pusės taip pat pripažino kad stenogramos pokalbių tikros,buvo balsų ekspertizė.

Tai jei lenkai pripažino kad balsai tikri,ir bokštelis leistis neleido ,o jie vis vien leidosi ,tai ką dar galima bekaltint ?

Blemba aš daug skraides ir mėgstu skraidyt (ne svajonėse o realiai ;) ir nė karto dar nepapuoliau į avarinę situaciją,tpiu tpiu tpiu

Ne tai, kaip sakiau as isvis nesakau, kad ten rusija ar nerusija, bet cia niekad paprastas zmogau negali zinot. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktai yra tokie, kad susikalbejimo nebuvo, lenku prezidento lektuvas ne pirma karta pazeidzia taisykles, kai kurie pilotai buvo net nubausti uz tai kad nesutiko pazeisti skrydzio taisykliu, nes ten teisus yra vadai, o ne kaskokie dispeceriai, bet paskiau isteisino tuos pilotus.

O rusu politika irgi zinom, zinom kaip jie dirba savais metodais. Juk buvo net rasyta, kad rusai lenkams is juoduju deziu nusiunte pokalbius tokio ilgumo, kad kaskaip techniskai net neimanoma buvo tiek pokalbio irasyt ar kaskas panasaus, o iki siol lenkai juoduju deziu dar neatgavo.

 

O is paviesintu pokalbiu is pilotu kabinos matos, kad jie tiesiog pradejo leistis 1km nedaskride iki tako. Tai reiskia, kad dispeceris juos tiesiog nuleido ant misko. O dar ir tako sviesos nedege ar prastai dege. Ir aisku sistemos blogai veike arba pilotai grybai, leidzias neisitikine kur takas, dispeceris gryba pjove, kai jau nukrito pasake, kad jau zeme.

O ta dispeceriu irasa nesunkiai galejo pakeist, kad dispeceris nebutu kaltinamas, nes tada butu tiesiog nemalonus ivykis rusijai.

Kaip buvo, taip buvo, kaip sakoma viskas sugrojo, butu normalus aerouostas, dispeceriai angliskai sneketu, lenkai nebutu lenkai ir skirstu kaip zmones, laikytus taisykliu, tai ir butu viskas kaip turi buti.

Nereik cia kaltu ieskot, o va kai Afrikoi su raketom sukeleliai prezidentus numusineja, tai ten galima istirti, o cia visai kitoks atvejis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktai yra tokie, kad susikalbejimo nebuvo, lenku prezidento lektuvas ne pirma karta pazeidzia taisykles, kai kurie pilotai buvo net nubausti uz tai kad nesutiko pazeisti skrydzio taisykliu, nes ten teisus yra vadai, o ne kaskokie dispeceriai, bet paskiau isteisino tuos pilotus.

O rusu politika irgi zinom, zinom kaip jie dirba savais metodais. Juk buvo net rasyta, kad rusai lenkams is juoduju deziu nusiunte pokalbius tokio ilgumo, kad kaskaip techniskai net neimanoma buvo tiek pokalbio irasyt ar kaskas panasaus, o iki siol lenkai juoduju deziu dar neatgavo.

 

O is paviesintu pokalbiu is pilotu kabinos matos, kad jie tiesiog pradejo leistis 1km nedaskride iki tako. Tai reiskia, kad dispeceris juos tiesiog nuleido ant misko. O dar ir tako sviesos nedege ar prastai dege. Ir aisku sistemos blogai veike arba pilotai grybai, leidzias neisitikine kur takas, dispeceris gryba pjove, kai jau nukrito pasake, kad jau zeme.

O ta dispeceriu irasa nesunkiai galejo pakeist, kad dispeceris nebutu kaltinamas, nes tada butu tiesiog nemalonus ivykis rusijai.

Kaip buvo, taip buvo, kaip sakoma viskas sugrojo, butu normalus aerouostas, dispeceriai angliskai sneketu, lenkai nebutu lenkai ir skirstu kaip zmones, laikytus taisykliu, tai ir butu viskas kaip turi buti.

Nereik cia kaltu ieskot, o va kai Afrikoi su raketom sukeleliai prezidentus numusineja, tai ten galima istirti, o cia visai kitoks atvejis.

Pagal priimtas aviacijos teisės normas , nereik išradinėt dviračio ,niekas jokių juodų dėžių niekur neatidavinėja ,ten kur lėktuvas nukrito,ten yra atliekamas ikiteisminis tyrimas,o dėžė daiktinis yrodymas ir ji lieka ikiteisminy tyrimą atliekančios pusės jurisdikcijoi. Kita vertus tas tyrimas turėtų būt atliekamas bendrai su suinteresuotais atstovais iš nukentėjusios pusės,t.y lenkais.Tas ir buvo padaryta ir lenkai pasirašė po visa tyrimo medžiaga.O dabar tą dėžę atiduok neatiduok ,kaip suvenyrą koky ,tai emociniai paistalai iš lenkų pusės nedaugiau.

Tarp kitko tu žinai kad pav.pagal tarptautinę jūros teisę ,viskas kas randama atviroi juroi ar vandenyne priklauso radėjui.Pav. tu plauki su jachta arba irkluoji valtelę 100 jurmylių nuo kranto ir pamatai juriny konteinery nuplautą nuo kokio "konteineravozo" denio,( o tokių jurose šimtai,jie vakuminiai ir ilgai plaukia) tu jį gali drasiai kabint ant buksyro ir viską ką ten rasi bus tavo.Ir visai nesvarbu kad ant kontenero bus siuntėjo-gavėjo rekvizitai,tu radai tą dėžę,dėžė priklauso tau.Bet tai turi but neutralus vandenys.

Redagavo mikas1982
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ant kiek šitas vidas rimtas, bet pažiurėkit:

Čia jau tikrai nerimta :) Aš turiu labai daug nuotraukų iš katastrofos vietos ,tai visos nuotraukos su lektuvo korupuso raudona spalva ,ten stambi juosta per visą korpusą eina.Žlaliai išdažytų detalių net nemačiau kokios rodomos čia. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone tai dėl šios katastrofos susidėjo aplinkybių visuma.

Dabar mano nuomone katastrofos pagrindinės priežastys

 

1. Rūkas,nereikėjo lenkams leistis per rūką ,kai matomumas 500 metrų.

Čia taip pat labai idomi situacija,pav.RyanAir lėktuvai gali leistis esant 50 metrų matomumui (!)

Minėta lenkų "tūškė" neturėjo automatinės įrangos kuri apskaičiuoja taip vadinamą "glisados" kampą.

Tos automatinės sistemos jei lėktuvas nukrypsta nuo kurso ir galimai neina tiklsliai į nusileidimo juostą ,visomis lempučių mirgėjimo spalvomis signalizuoja apie likusy atstumą iki žemės.

Bet visas kuriozas gavosi tame ,kad net ir turėją tą sistemą jie jos butų negalėja naudot,nes sistema dirba tokiu metodu ,kad analizuoja žemės reljefą ir palydoviniu būdu visą info perduoda į serverius JAV iš kur ir ateina atsakymas.Todėl kariniais sumetimasi rusai net nebutų davę leidimo leistis ,jei butų naudojama ta sistema .Tos sistemos gamintojai Honeywell International Inc,oficialiai pareiškė kad jų sistema lenkų lėktuve nebuvo naudojama.

Kitaip sakant lenkai leidosi "VaBank."

Pas lenkus buvo tik pajugta primityvoka perspėjimo sistema ,veikianti panašei kaip judesio davikliai, tai (TAWS – Terrain Avoidance Warning System) malonus moterškas balsas praneša ,kad žeme arti ir ji ne ten kur turėtų buti ir pasiulo kilti.

2 Priežastis tai pašalinių žmonių itaka pilotams

Lenkų kanalas TV24 pranšė kad pasak ekspertų ,prieš pat nusileidima užfiksuoti laivo vado Protasiuko žodžiai "jei mes nenusileisim jis mus užmuš" manoma kad taip buvo kalbėta arba apie jų oro pajėgų generolą Blasiką,arvba net apie paty Kaszinsky.

Manau visų tų aplinkybių sudėtis ir lėmė šią katastrofą.

 

Labiausia tai man gaila jaunų lenkių stiuardesių.Politikai tai kaip politikai ,jų toks darbas ,niekad nežinai kada gausi iš akmens į galvą.

 

Vakar Niujorke Airbus 380 ,vos nenušė kito lėktuvėlio

Čia panašei kaip su "fura" koks prilupes draveris laviruoja ir napamato kokio Fiatuko ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2StZVDUck9M

post-33510-057119700 1302679073_thumb.jpg

Redagavo mikas1982
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ziauru kai pagalvoji. isivaizduoju pilotu reakcija, kai likus porai simtu metru rukas prasisklaido ir tu po savim pamatai ne nusileidimo taka o miska ir dar lieka laiko suprasti kad viskas, tikrai sudusi ir vargu ar gyvas liksi. ten stiuardeses ar kiti keleiviai manau dauguma net nespejo suvokti kas nutiko, tiesiog BUM ir gabalais visus isnesiojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ziauru kai pagalvoji. isivaizduoju pilotu reakcija, kai likus porai simtu metru rukas prasisklaido ir tu po savim pamatai ne nusileidimo taka o miska ir dar lieka laiko suprasti kad viskas, tikrai sudusi ir vargu ar gyvas liksi. ten stiuardeses ar kiti keleiviai manau dauguma net nespejo suvokti kas nutiko, tiesiog BUM ir gabalais visus isnesiojo.

Suvokt spejo nes pas NR1,taip vadinamus prezidentinius , kabina atvira nuo salono ir irasyta paskutines reakcijos ,pilotai keikesi "kur*v..a" o stiuardeses žviegė.

Todėl ir reikia skraidyt Ryan Air lektuvais,po paskutinio skrydžio į Frankfurtas -Kaunas pažiurėjau į diržus 2009 metų Boingiukas.Ttai ten tiek visko prikrauta,visokių datčikų-kuječčikų, kad lenkų situacija net butų neįmanoma.Ten bent kiek nukrypk nuo kurso ,kai visų naudojamų oro uostų reljefai įrašyti į kompą,nenustebčiau jei automatinė sistema ir lėktuvą pakeltų aukštyn prieš piloto valią.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas kuris domisi istorija sakė, kad istorijoje nėra buvę, kad valstybės vadovas žūtų būtent aviakatastrofoje be kitos valstybės įsikišimo. Kitaip sakant nėra buvę, kad aviakatastrofa kurioje žūvo valstybės vadovas būtų tikrai ne;laimingas atsitikimas. Kokia tikimybė kad čia išimtis? Apie rusų metodus daug visokiausių kalbų yra...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas kuris domisi istorija sakė, kad istorijoje nėra buvę, kad valstybės vadovas žūtų būtent aviakatastrofoje be kitos valstybės įsikišimo. Kitaip sakant nėra buvę, kad aviakatastrofa kurioje žūvo valstybės vadovas būtų tikrai ne;laimingas atsitikimas. Kokia tikimybė kad čia išimtis? Apie rusų metodus daug visokiausių kalbų yra...

 

Kiek googlinau, nei vienas prezidentas nėra žuvęs lėktuvo katastrofoje apart lenkų. Todėl, tegu tavo draugas labiau domisi istorija :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskia nemoki googlint, pats negooglinau, bet straipsniu tikrai buvo, ypac po Smolenkso katastrofos, tai prezidentu kiek atsimenu tai tikrai zuvo nuo 5 iki 10 aviakatastrofose. Viena numuse, kita susprogdino ir panasiai, kiti seip nukrito.

 

Nu va, del taves pagooglinau, per 3 sekundes iskart straipsnis http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/per-30-metu-suduzo-penkiu-prezidentu-lektuvai-57-92605 :|

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskia nemoki googlint, pats negooglinau, bet straipsniu tikrai buvo, ypac po Smolenkso katastrofos, tai prezidentu kiek atsimenu tai tikrai zuvo nuo 5 iki 10 aviakatastrofose. Viena numuse, kita susprogdino ir panasiai, kiti seip nukrito.

 

Nu va, del taves pagooglinau, per 3 sekundes iskart straipsnis http://www.15min.lt/...ktuvai-57-92605 :|

 

http://www.google.lt/search?source=ig&hl=lt&rlz=&q=prezidentas+zuves+aviakatastrofoje&aq=f&aqi=&aql=&oq= :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draugas kuris domisi istorija sakė, kad istorijoje nėra buvę, kad valstybės vadovas žūtų būtent aviakatastrofoje be kitos valstybės įsikišimo. Kitaip sakant nėra buvę, kad aviakatastrofa kurioje žūvo valstybės vadovas būtų tikrai ne;laimingas atsitikimas. Kokia tikimybė kad čia išimtis? Apie rusų metodus daug visokiausių kalbų yra...

Reikalingas tas Kačinskis rusams kaip šuniui penkta koja.

Dabar paklausk draugo jei tu pavyzdžiui lietuvos prezidentas ir skrendi į Latviją pažiurėt gerų latviškų žirgų lenktynių.Tu skrendi su lėktuvėliu kuris neturi jokios automatinės tikslios padėties nusileidimo /pakilimo metu sistemos.Apie RyanAir lėktuvėlius kalba neina pas juos galima laisti esant matomumui 50 m.

Ir tau latviukas oro uosto dispečeris sako,nu buk žmogus nu nesileisk,juk rukas mes patys taves nematom,kaip tu dar lėktuvą žadi sodint.Bet tu pagalvoji kaip prezidentas ,susireikšmini ir duodi įsakymą laivo vadui žut but nusleist. Nu ir bandai sodint lėktuvą aklai ir aišku atsitrenki į medy.Tai kas kaltas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suvokt spejo nes pas NR1,taip vadinamus prezidentinius , kabina atvira nuo salono ir irasyta paskutines reakcijos ,pilotai keikesi "kur*v..a" o stiuardeses žviegė.

Todėl ir reikia skraidyt Ryan Air lektuvais,po paskutinio skrydžio į Frankfurtas -Kaunas pažiurėjau į diržus 2009 metų Boingiukas.Ttai ten tiek visko prikrauta,visokių datčikų-kuječčikų, kad lenkų situacija net butų neįmanoma.Ten bent kiek nukrypk nuo kurso ,kai visų naudojamų oro uostų reljefai įrašyti į kompą,nenustebčiau jei automatinė sistema ir lėktuvą pakeltų aukštyn prieš piloto valią.

 

Jo... RyanAir nebutu airiu firma... Pilotam rojus su tokia iranga dirbt o keleivius kaip malkas susodine skraidina. Net koju negali istiest, ten ka jau apie istiesima kalbet. Tavo keliai visa skrydi remiasi i kita sedyne, negana to dar is kauno i londona skrendanciame lektuve nemoka stuardeses lietuviskai, ir jokios info apie skrydi nei angliskai nei lietuviskai nesuteikia (nu saugumo instrukcija dar pasako, ir tai angliskai...). Pvz airBaltic estu firma ar latviu kieno ten nepamenu, zodziu atrodo kas cia yra pries ta airija... juk tik siais metais isivede jie eura... Bet vistiek ir pilotai kaip pilotai, ir keleiviai patenkiti. Ir isitiest ten gali ir sneka su tavim lietuviskai ir dar per skrydi tau visa informacija kas uz lango daros, kokiam auksti, ir t.t. pasako lietuviskai...

 

 

Sory uz offtopic biski...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...