Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

kokie tie papildomi mokesciai ? apie licenzija jau persiskaiciau viskas aisku aciu labai uz naudinga informacija :)

Kažkokių ypatingų mokesčių nėra. Mokesčiai už kelius (kelių vinjetės) gal vienas pagrindinių be ko tikrai neapsieisi. Priklausomai, ką ir kuo planuoji vežti. Jei pavojingus krovinius ar pan, reikalinga licencija. Tame valst kelių inspekcijos puslapyje bemaž visa info yra. O visi kiti mokesčiai standartiniai: sodra, PVM-VMI ir t.t.

 

Papildykit, kas žino daugiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliai. Buvau pamiršęs apie tokį. Berods, kažkoks procentas eina nuo sunaudoto kuro. Bent jau taip anksčiau buvo

 

Jei kalbant apie transporto paslaugų tiekimą, tai specifika didžiausia su kelių mokesčiais.

Jei Lietuvoje, tai viskas paprasta, įsigyjate kelių vinjetes pagal jūsų transporto modifikaciją ir viskas. Jei keliaujate į užsienį, tai jau mokate pagal kiekvienos šalies reikalavimus.

Toliau aliekant krovininių auto techninę apžiūrą, nuo tam tikros rūšies kronininių auto imamas vienkartinis mokestis, neskaitant jau TA mokesčio.

Jei teiksite transporto paslaugas į užsienį, tai vėlgi yra specifinė PVM taikymo schema. Vienu atveju reikia skaičiuoti 21 proc. kitur taikmas 0 PVM tarifas ir t.t. Čia daug niuansų.

Jei norėsite, kad jums būtų lengviau tvarkyti popierinius reikalus su užsienio valstybių valdiškomis institucijomis, kogero norėsite stoti į transportininkų asociaciją. ten jie jau nustato narių mokesčius.

 

Taršos mokestį moka visi, kurie perka degalus ekonominei veiklai vykdyti, ne tik transportininkai. Pvz. konsultacinė firma savo vadybininkams apmoka už kurą, reiškia ir ji moka trašos mokestį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...

Sveiki,

 

girdėjau info, kad pasikeitė UAB steigimo aplinkybės? Nebereikia įstatinio kapitalo 10 000 lt ? gal kas žinote apie tai daugiua info ?

 

Dėl UAB niekas nepasikeitė.

Bet planuojama įvesti naują įmonių teisinę formą - mažają bendriją. Bet kol kas nėra patvirtintas įstatymas, todėl jų steigti dar negalima.

Plačiau:

http://www.ukmin.lt/lt/dokumentai/ziniasklaidai/detail.php?ID=31903

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

girdėjau info, kad pasikeitė UAB steigimo aplinkybės? Nebereikia įstatinio kapitalo 10 000 lt ? gal kas žinote apie tai daugiua info ?

 

Blogai girdejai. Arba kazka girdejai apie tuos variantus kai uz tave isteigiai su isimtu istatiniu (uz tave inesa ir isima)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl UAB niekas nepasikeitė.

Bet planuojama įvesti naują įmonių teisinę formą - mažają bendriją. Bet kol kas nėra patvirtintas įstatymas, todėl jų steigti dar negalima.

Plačiau:

http://www.ukmin.lt/lt/dokumentai/ziniasklaidai/detail.php?ID=31903

 

Tas ir bus matyt, kad be istatinio kapitalo gali pradet verslaut. dekui uz info

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Istatinis reikalingas tik uab atidarymui. Po to (dazniausiai) jis isleidziamas per 2-3 menesius - atlyginimams, baldams, orgtechnikai, biuro nuomai ir panasiai.

UAB'us dazniausia perka todel, kad jie jau turi "istorija" - t.y. sena imones koda. Ka tik atidarius imone, kuri turi nauja koda nebus atidejimu, visi reikalaus isankstiniu apmokejimu ir pan, nes niekas nezino kas jus ir kaip jus dirbsite. Sena imone gali patikrinti (nors ir cr.lt) ir pamatysi - kaip apmoka saskaitas, ar laksto po teismus, kokia situacija su skolomis ir pan.

Is kitos puses, perkant "pagyvenusi" UAB'a nereikia inesti 10 000Lt, gali uztekti ir 1000Lt pirkimui.

Svarbiausia patikrinti, kad nebutu "bloguju" skolu, nes "gerosios skolos" leidzia kelis menesiu dirbti mokant minimalius mokescius :)

Jei uzsiimsite tuo, kuo anksciau vertesi perkamasis UAB, sutartys gali ir praversti - bus lengviau startuoti. Jei planuojate keisti UAB veikla, patikrinkite Istatuose, ar UAB gali verstis Jusu planuojama veikla. Jei ji nera irasyta istatuose, teks Jums eiti i registru centra, ir registruoti nauja veiklos krypti.

 

Gal ir tiek pradziai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisidedu prie kolegos biz paklausimo.

Ir noriu jį papildyti. O kas bus, kai įmonėje nebebus anot tų "gerųjų" skolų ir kaip nuo to priklauso mokesčių dydis?

 

Taip pat noriu paklausti dar vieno dalyko - kokią įtaką įmonės kreditavimui (pvz. paskolos gavimui iš banko) turi įmonės įregistravimo data?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 ir daugiau metų, beveik visuose įstatuose buvo punktas "kita veikla". Kažkuriuo metu buvo priimtas įstatymas, pagal kurį reikėdavo mokėti už kiekvieną veiklos rūšį, tai daug kas netraukdavo punkto "kita veikla", nes kam mokėti už tai, ko tau gal neprireiks.

Joks bankas neduos paskolos vakar atidarytai įmonei, kuri, ko gero, nebeturi net istatinio kapitalo ir jokio kito turto. Reikės užstatyti savo turtą ir panašiai. Sena, turinti ilgalaikių sutarčių ir pelningai dirbanti įmonė daug lengviau gaus bet kokią paskolą.

O dėl skolų tai... Pasamdykit gerą finansininką ir Jums paaaiškins :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 ir daugiau metų, beveik visuose įstatuose buvo punktas "kita veikla". Kažkuriuo metu buvo priimtas įstatymas, pagal kurį reikėdavo mokėti už kiekvieną veiklos rūšį, tai daug kas netraukdavo punkto "kita veikla", nes kam mokėti už tai, ko tau gal neprireiks.

Joks bankas neduos paskolos vakar atidarytai įmonei, kuri, ko gero, nebeturi net istatinio kapitalo ir jokio kito turto. Reikės užstatyti savo turtą ir panašiai. Sena, turinti ilgalaikių sutarčių ir pelningai dirbanti įmonė daug lengviau gaus bet kokią paskolą.

O dėl skolų tai... Pasamdykit gerą finansininką ir Jums paaaiškins :)

 

 

Paprastai kokybiškai paruoštuose įstatuose būna sakinys: "įmonė gali užsiimti ir kita veikla, kurią leidžia įstatymai".

Ir už vieną sakinį įstatuose niekada nieko papildomai mokėti nereikia ir nereikėdavo. Turint tokį įrašą, nieko registruoti registrųcentre nereikėdavo ir nereikia. Tik VMI reikia pateiki formą FR0791, kurioje nurodai norimus veiklos kodus iš EVRK. O VMI paslaugos kol kas nemokamos :).

 

Ir nuo to ar įstatose bus visas EVRK sąrašas ar viena veikla, mokėjimų papildomai neatsiranda.

Mokėjimai atsiranda nuo pajamų už faktiškai vykdomas veiklas.

 

Dabar dėl kreditavimo ir t.t.

Įmonės, kurios dirba pelningai, turi ilgalaikių sutarčių ir pardavimų parastai neparduodamos, o jei ir parduodamos, tai tikrai ne už kelis tūkstančius Lt.

Taigi nusipirkti galite arba "švarią" įmonę, kuri neturi nei veiklos nei pardavimų nei sutarčių, arba įmonę su įsipareigojimai ir kitomis užslėptomis bėdomis.

Dėl kreditų gavimo - kredituojamos ir naujai įsteigtos įmonės, jei tik akcininkai turi turto ir sutinka jį užstatyti bankui.

Žinoma vien to neužtenka - turi būti tinkamai parengtas verslo planas ir t.t. Šioj vietoj neišsiplečiu.

Be to, po krizės sukeltos įmonių bankrotų bangos, šiuo metu bankai, kredituodami ir senai dirbančias, ir turto ir gerą reputaciją turinčias įmones labai labai dažnai, duodami įmonei kreditą reikalauja, kad tą kreditą paildomai garantuotų akcininkai savo asmeniniu turtu.

Na apie tokio reikalavimo teisinį pagrįstumą, tai kita kalba, bet reikalauja.

 

 

Dėl skolų... Kolega, naudojate labai netinkamus terminus. Blogų ir gerų skolų nebūna. Būna einamosios skolos, skolos valstybei, skolos su palūkanomis, pradelstos skolos, beviltiškos ir pan.

 

Ankstesniame savo poste rašėte, jei mažos skolos, tai ir mokesčiai minimalūs. Tikrai nežinojau, kad nuo skolų skaičiuojami mokesčiai, o ne nuo pajamų, darbo užmokesčio dydžio ir pan., nors mokesčius skaičiuoju N metų. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Sveiki,

gal kas yra susidure su tokia problema. Yra nupirktas UAB, pagal dokumentus eina 10k istatinis kapitalas, aisku realiai, pinigu nera. UAB nevykde veiklos eile metu, i registru centra paduodavo vis ta pati balansa, kuris tikrai nera geras. Noreciau suzinoti, kaip man "uzdaryti" sena balansa? Labai reikia pagalbos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

gal kas yra susidure su tokia problema. Yra nupirktas UAB, pagal dokumentus eina 10k istatinis kapitalas, aisku realiai, pinigu nera. UAB nevykde veiklos eile metu, i registru centra paduodavo vis ta pati balansa, kuris tikrai nera geras. Noreciau suzinoti, kaip man "uzdaryti" sena balansa? Labai reikia pagalbos.

 

 

Reikia vykdyti veiklą ir balansas pasikeis. ;) Ką jūs norite jame pakeisti, jei įmonė nevykdė veiklos. Kas ten jame tiek blogo prirašyta? Skolų N? Ar turto kurio nėra realiai?

Perkant UAB visada įstatinis bus išsimtas, todėl veiklai pradėti reikės įnešinėti pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

gal kas yra susidure su tokia problema. Yra nupirktas UAB, pagal dokumentus eina 10k istatinis kapitalas, aisku realiai, pinigu nera. UAB nevykde veiklos eile metu, i registru centra paduodavo vis ta pati balansa, kuris tikrai nera geras. Noreciau suzinoti, kaip man "uzdaryti" sena balansa? Labai reikia pagalbos.

gal ir klystu, bet imone uzdaryti ir akcininkai issidalins tuos 10k?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuo metu vyksta veikla, taciau senas balansas visiskai neatspindi realybes... kazkas ten is lempos ji rase eile metu :(

 

 

Na tai jūsų buhalterė tegu suveda naują balansą ir pateikia naują, jau už 2011 metus. kaip tik dabar reikia šiuos balansus pateikti registrų centrui iki birželio 1 dienos.

 

jei yra klaidų praėjusiuose laikotarpiuose ir jos yra reikšmingos, tai tegu taiso kaip tai nustato 7 verslo apskaitos standartas, jau 2011 metų balanse.

Nematau čia problemos. Neteisingas balansas dar ne mirties nuosprendis, kuris įvykdytas.

 

O VMI visas deklaracijas galima tikslinti už 5 metų laikotarpį atgal. Irgi nematau problemos.

 

negi jūsų buhalterė tokių elementariausių dalykų nežino.

 

Dar vienas pastebėjimas, jei pas jus įmonėje keitėsi akcininkai, vadovas ir pan. apie tai reikia nustatyta tvarka pranešti registrų centrui, pateikiant akcininkų sąrašą, formą JAR-1, JAR-VO-V.

Apie buhalterio, adreso (veiklos, ne registracijos), EVRK veiklos koddų pakeitimus būtina pranešti VMI pateikus formą FR0791

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai jūsų buhalterė tegu suveda naują balansą ir pateikia naują, jau už 2011 metus. kaip tik dabar reikia šiuos balansus pateikti registrų centrui iki birželio 1 dienos.

 

jei yra klaidų praėjusiuose laikotarpiuose ir jos yra reikšmingos, tai tegu taiso kaip tai nustato 7 verslo apskaitos standartas, jau 2011 metų balanse.

Nematau čia problemos. Neteisingas balansas dar ne mirties nuosprendis, kuris įvykdytas.

 

O VMI visas deklaracijas galima tikslinti už 5 metų laikotarpį atgal. Irgi nematau problemos.

 

negi jūsų buhalterė tokių elementariausių dalykų nežino.

 

Dar vienas pastebėjimas, jei pas jus įmonėje keitėsi akcininkai, vadovas ir pan. apie tai reikia nustatyta tvarka pranešti registrų centrui, pateikiant akcininkų sąrašą, formą JAR-1, JAR-VO-V.

Apie buhalterio, adreso (veiklos, ne registracijos), EVRK veiklos koddų pakeitimus būtina pranešti VMI pateikus formą FR0791

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...