Pereiti prie turinio

Pardaviau per Ebay ir "įsitaisiau" bėdą.


Rekomenduojami pranešimai

Situacija: Radau seniai nereikalingų motociklo dalių, nusprendžiau jų "atsikratyti". Įdėjau pabandymui į Ebay aukcijoną ir po kiek laiko sulaukiau pirkėjo. Jis buvo iš JAV. Prekės vertė ~50 £. Nuėjau į paštą, ten sėdinti moteriškė pasakė, kad šis siuntinys nėra didelis ir tilps į voką( su burbuliukais), na ką, sumokėjau už siuntimą ~45 Lt. Pirkėjas kelis kartus rašė, klausdamas kur jo siuntinys. Nes anot jo, jis vėlavo. Po poros savaičių siuntinys buvo pas jį rankose. Gavloju viskas gerai, pirmasis pardavimas pavyko.

 

Problema: Pirkėjas parašo, kad prekė nukentėjo per siuntimą, nes ji buvo prastai įpakuota t.y nebuvo kieto pagrindo po ja (ir galbūt jam užkliuvo, kad ji atsiųsta voke). Ir mano, jog ji jau neveiks(tiksliau taip teigia). Prašau, kad atsiųstų nuotraukas, jis atsiunčia. Aš tarp mano nuotraukų, kurios įdėtos į ebay.com, ir tarp tų, kurias jis atsiuntė skirtumo nematau. Tik, kad fonas kitas. Na galvoju gerai, jei jau tau netinka prekė, tai persiųsiu pinigus. Paprašau, kad preke atsiųstų, o po to aš jam pervesiu pinigus. Viskas būtų gerai, tik jis nesutinka pats apmokėti siuntimo išlaidų. O man, mokėti dar ~40 Lt nesinori, nes ir tai man jau visas šis pabandymas kainavo daug nervų, pinigų ir laiko.

 

Sprendimas: ???

 

Nežinau kaip pasiielgti. Jei aš jį ignoruosiu, iškels dispute per Paypal. Siųsti pinigus, kad galėtų atsiųsti preke atgal, butų kvaila.

 

Tai yra mano pirmasis pardavimas, o dar jei sulaukčiau dispute per Paypal, tai išvis nežinočiau ką daryti ir likčiau ir be prekės, ir be pinigų.

 

Labai prašau nusimanančių žmonių pagalbos, nes tikrai nežinau ką daryti, ko tiketis ir t.t.

 

Galių įkelti foto, prekių prieš ir po. Galių patikslinti informacija. Svarbu, kad tik raščiau išeitį iš padėties.

 

 

Beje, ebay prekės aprašyme buvau paminėjas, kad ji ne nauja, bet veikianti. Tai, kad ir keltų dispute ar bandytų ką nors aiškintis, kaip jis įrodys jog ji neveikia? Nelabai gaudausi šiuose reikaluose, prašau pakomentuoti situacija. Ačiū.

 

 

Pridedu nuotraukas, kad patys matytumet, jog siuntinys visiškai nepakites.

 

Prieš

http://www.part.lt/img/1a06b5b83dc2eed8ddc3f55658fd7b1b882.jpg

 

Po

http://www.part.lt/img/1d0bb07b3fa84a0e28018f7c5df485a3707.jpg

 

+ Dar pirma jo žinutė, tik gavus siuntinį:

Hi,

today I've received the stator. The way you packaged it (envelope)allowed to break off some insulation pieces in many places during the shipping.Also few coils are damaged(bent)from handling.I don't know if this can be instaled.I can ask my mechanic,but I don't think it's good anymore.I can take some pictures of the damages and send it over to you.Envelope was also soaked in oil,so they had to seal it in plastic bag at the boarder.I'm not happy with this item.I'm not sure if it is worth the time to instal.Please let me know how do you want to handle this. Tahnks

 

P.S atsiprašau už gramatines klaidas.

Redagavo manchiuuus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepergyvenk, visu pirma dek ispejima ebay apie pirkejo sukciavima

tada prasyk jo foto su tom detalem kas ten konkreciai pasidare.. ir kad butu su jo adresu/sypsena

jei iskels dispute paypale, pazymek, kad negrazinus prekes, negrazinsi ir pinigu.. tad jis ten susivartys ir jei scameris, tu atgausi pinigus :)

tuo paciu ir jis tures grazint jau savom siuntimo islaidom :)

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenori pats už pašto išlaidas mokėt, tai ir nereikia. Pasiūsk tokius velniop. Gavo preke, tegul sėdi laimingas. Netinka, tai tegul pats ir susimoka už pašto išlaidas. O tu jam ir gražintum tuos pinigus, kai pats savo preke gautum. Verdiktas: Nieko nedaryk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lt pardavėjas, prieš US nepatenkintą pirkėją paypal darbuotojo akimis? Manot jis dar gilinsis į detales?

 

Šiaip siūlau tartis su pardavėju gražiuoju, nes liksi be nieko ir dar su neigiamu atsiliepimu.

 

Paypal'as praktiškai visada palaiko pikėjo pusę, o jei dar pardavėjas naujas ir iš LT, tai jiem tas pats kas Nigerija ar Somalis.

Redagavo AlgirdaZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebe žinau ką daryti. Nesu aš visiškai naujas ebay, turiu 60 star. Bet pardavime naujas. O ka jau čia ir susitarsi gražiuoju ? Kai akivaizdžiai, norint gauti preke, dar turiu pats už siuntimą sumoketi. Somkoėsiu už siuntimą ir te, ant galo dar ragus gausiu. Nebus nei prekes, nei pinigų už siuntimą nusiųstų, bus tik paypal dispute, kur USA prikėjas bus teisus. Ot politika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Receiving a returned item

If you've reached an agreement with the buyer to issue a full refund, the buyer should post the item back to you.

 

Or if the buyer asked eBay to review a case for an item not matching the listing description, and we determined that the buyer should be paid a full refund, we'll put the case on hold for 10 days and ask the buyer to post the item back to you.

 

We'll ask the buyer to use tracking or a delivery confirmation number so that we'll know where the package is in transit, and we'll be able to confirm that you've received it.

 

If a case was opened and we have confirmation that you received the item, we'll provide a full refund to the buyer within 3 days that covers the cost of the item and original postage & packaging.

 

If eBay finds in favour of the buyer in a case, eBay may seek reimbursement from your PayPal account or other reimbursement payment method on file.

 

Note: If the item isn't returned to you within 15 days, and a case was opened, we'll automatically close the case.

 

Buyers are required to pay return postage, except for rare situations when a buyer and seller agree to another arrangement

------------

help'a reik skaityt kartais kai isitaisiai beda;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

standartine situacija ,jeigu iskels disputa butinai tures grazinti uz savo pinigus tik tada atgaus visas saibas... jokiu budu pats nesiusk jam pinigu ,nes greiciausiai poto jis vel issidirbines ir tu busi minuse. kitas reikalas jeigu butu parases kad negavo ,tada ate prekei ir pinigams

 

Lt pardavėjas, prieš US nepatenkintą pirkėją paypal darbuotojo akimis? Manot jis dar gilinsis į detales?

 

Šiaip siūlau tartis su pardavėju gražiuoju, nes liksi be nieko ir dar su neigiamu atsiliepimu.

 

Paypal'as praktiškai visada palaiko pikėjo pusę, o jei dar pardavėjas naujas ir iš LT, tai jiem tas pats kas Nigerija ar Somalis.

 

labai labai klysti ,niekas ten neziuri is kur tu esi ir jokio ten zmogiskojo faktoriaus nera ,tas visas dispute procesas tik iliuzija ,kad ten kazkas vyksta ir kazkas kazka sprendzia. viskas ten vyksta standartiskai ,parasys pirkejas ,kad negavo prekes - grazins pinigus ,nesvarbu ka pardavejes besneketu ir is kur jis bebutu ar is new yorko ar is pagiegiu. parasys pirkejas ,kad kasnors blogai su preke - lieps siusti preke atgal ir grazins saibas ,viskas. nereikia isradineti kazkokiu teoriju

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia aš vienas matau, kaip apdrožti kraštai antroj nuotraukoj, ko nėra pirmoj? Šiaip jei normaliai nesupakavai, tai jau tavo kaltė ir pirkėjas yra teisus. Nes jis pirko ne tokią prekę, kokią gavo. Nebent aš nuotraukose kažką įžiūriu ko nėra. Bet juk aiškiai matosi, kokie nudrožti kraštai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, mano duotoj nuotraukoj matyti viena pusė, o pirkėjas nufotografavo kitą pusę. O ar tai buvo, ar šis dalykas nutiko siunčiant aš jau negaliu pasakyt, nes nepamenu. Na, kad ir kaip ten bebūtų, aš sutinku jam gražinti $, tik tegul jis apmoka siuntimą. Nes aš jau vieną kartą mokėjau, tai norint sugražinti žmogui pinigus dar kartą mokėti nesinori. O ir pinigus ir preke palikti taip pat nenoriu. Tai sakot, jog laukti dispute? Ir tada apmokės siuntimą pirkėjas?

Redagavo manchiuuus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 9 mėnesių...

Iškilo man viena dilema. Pardaviau prekę, pirkėjas sumokėjo man už ją. Šiandien žadėjau išsiųsti, bet pasižiūriu, kad jis no longer registered . Ką siūlytumėte daryti? Būčiau linkęs siųsti, bet ar jis manęs per Paypal kaip nors paskui neprigaus?

Dėkui už atsakymą.

Redagavo dariuzas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškilo man viena dilema. Pardaviau prekę, pirkėjas sumokėjo man už ją. Šiandien žadėjau išsiųsti, bet pasižiūriu, kad jis no longer registered . Ką siūlytumėte daryti? Būčiau linkęs siųsti, bet ar jis manęs per Paypal kaip nors paskui neprigaus?

Dėkui už atsakymą.

 

 

Dazniausiai not registered pasidaro tada kai bandoma sukciauti ir ebay/paypalas tai supranta ir negauna patvirtinimo is asmens kad jis tikrai nesukciauja.

 

Todel kaip minimum siulau palaukti. Nes greiciausiai po kazkurio laiko gausi paypal nora graiznti pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi taip manau. O situacija tai buvo tokia:

Apmokėjimo, viskas OK.

Po kiek laiko parašo, kad sumaišė adresą, ir atsiųsk į kitą. Hmm, nu galvoju nieko. Paskui pasitikrinu, kad paypal accounte vartotojo vardas vienas, nurodytas siuntimo adrese dar kitas, o per ebay prašo siųsti į dar kitą.

Norėjau apsidrausti ir sakau, parašyk iš paypal account'o emailo adreso man pranešimą, kad nori pakeist adresą siuntimo. Jis taip padarė. Tačiau mes labai ilgai diskutavom per ebay messages, tad gal dėl to čia jį kaip ir užblokavo. Jis turėjo virš 170 feedback.

 

Kiek dienų siūlytum palaukt ir pan? Nes pats turiu įtarimą, kad ir tas pirkėjas paskui gali dispute iškelt per paypal prekę gavęs ir viskas.

 

Lauksiu kitų komentarų. Dėkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A kai situacija tokia tai viskas aisku standartinis mechanizmas. Ne viena toki maciau ( 10 metu tokiais dalykais domiuosi savo hobiu laikau ).

 

Dabar drasiai galiu pasakyt kad ten tas acountas kuris is taves pirko tieisog pavogtas. O kadangi gavo ir pp saskaita su proksiais ir zaidzia. Tikrai guasi disputa del tu pinigu kurie buvo tau pervesti 100%. Kad greiciau viskas ivyktu ir geriau i tave ziuretu pats parasyk paypalui sita situacija greiciau viska sutvarkys. Ir taip pat parasyk paypal adresu laiska apie sita situacija. ( tada busi perspejes zmogu o taip pat jam nekils itarimu kad ir tu cia prisidejes, buna ir taip ... ).

 

P.S. Kadangi greiciausiai tas kas naudojo ebay ir pp turi priejima ir prie to zmogaus email adreso stenkis kelis laiskus siusti ir tokiu kai jis gali buti online. ( speciau kad ten bus amerikietis tai turek omeny )

 

Beje dazniausiai tokie atvejai turi viena problema. I ta paypal jie gali jungtis tik karta arba kelis bent trumpu laikotarpiu 1-2h. Todel jei visdelto atrodo patikimai pirkejas ir turi itarimu paprasyk kad tau pervestu viena baksa po pusdienio ar kita diena kaip confirmationa. Kuri poto tu graizntum.

 

Na jei dar klausimu bus kreipkis az

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del siuntimo numerio tai oficialiai tinka. Taciau jeigu nores apgauti paprasciausiai pades ne savo parasa arba uzrasys kita varda kad prieme. Kad ir " Princas Velemute ". Pastas tokiu dalyku beveik neziuri ( na retas atvejis ). Ir to uzteks kad pirkejas butu teisus ir tu jam turetum grazint pinigus. Reik turet omenyje, kad 99% atveju paypalas gina pirkeja o ne pardaveja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...