Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Dell'ų aušinimas niekad nebuvo superinis. Realiai kol kompas neišsijunginėja dėl perkaitimo, tai joks garantinis tau netvarkys. Šitoj vietoj su garantiniu būna 2 variantai:

a) garantinis priima niurzgėdamas, jog galime tai padaryti už vartotoją, jei jis to nesugeba (arba dar kaip nors bandys menkinti ir nepriimti);

b) garantiniui prasitarus, jog bandei valyti, bet nepadėjo, gali pareikšti, kad jau prikišai nagus ir dabar garantija negalioja (neduokdie, kokia "plomba" dar bus kur nors užklijuota ir apie jos buvimą sužinosi tik nuėmęs tam tikrą plastmasę). Būtent tokio Dell nėra tekę ardyti, o ant daug senesnių tai dėdavo tas plombas išorėj BMS'as (prie hardo, kartais prie RAM'ų).

 

O šiaip gamintojai (turiu omeny Intel ir AMD) manau, kur nors tikrai rašo, kokios kiekvieno procesoriaus darbinės temperatūros ribos.

 

Man išsijunginėjo - nunešiau į garantinį, viską detaliai aprašiau (ir tai dar mane pasiuntinėjo pavaikštinėt su frazėm "čia ne mūsų filiale jūsų modelį taiso", nors galų gale buvau nusiųstas į pradinį tašką). Žodžiu gavau kompą po 2 mėnesių. Toliau taip pat išsijunginėja. Atlikti darbai - "Nuvalytos dulkės".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man išsijunginėjo - nunešiau į garantinį, viską detaliai aprašiau (ir tai dar mane pasiuntinėjo pavaikštinėt su frazėm "čia ne mūsų filiale jūsų modelį taiso", nors galų gale buvau nusiųstas į pradinį tašką). Žodžiu gavau kompą po 2 mėnesių. Toliau taip pat išsijunginėja. Atlikti darbai - "Nuvalytos dulkės".

Tada vėl reiks nešti. Jei vėl tas pats - kreipkis į Vartotojų teises. Svarbiausia neužtempti gumos: suremontuoja, parsineši namo, tikrini. Neveikia - tempi atgal, kad ir tą pačią dieną, jei dar dirbs. Arba kitą iškart. Idealiausiu atveju prie meistrelio akių visą situaciją parodyk, jei nors truputį abejoja.

 

Lietuvoj kartais gaila žmonių, kurie visiškai nežino savo teisių kaip vartotojai, o prekybininkai jomis naudojasi.

Nors aišku standartiniai runkeliai (čia ne apie temos autorių, tikrai, o labiau apie "Maxima" kontingento vidutinybes) nelabai irgi geba skaityti Ūkio ministro įsakymą ir susijusius ES teisės aktus, tai neretai ir klysta įsivaizduodami, jog yra visagaliai. Toks neblogas pavyzdys: dėdukas ateina su užsilenkusia rankine žoliapjūve - garantija buvo kaip ir priklauso, 2 metai. Po 3 metų ji sugedo. Dėduko pretenzija yra ne ta, kad sugedo, ar kad per trumpas garantinis, bet todėl, kad parduotuvėje, kuri parduoda tokias prekes (arba pardavinėjo jas prieš 3 metus) neturi dalių pirkti atskirai. Ir rėkia kaip paskutinis idiotas aiškindamas apie savo kažkokias teises :). Va tau ir teisinis kai kurių lietuvių nihilizmas :).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada vėl reiks nešti. Jei vėl tas pats - kreipkis į Vartotojų teises. Svarbiausia neužtempti gumos: suremontuoja, parsineši namo, tikrini. Neveikia - tempi atgal, kad ir tą pačią dieną, jei dar dirbs. Arba kitą iškart. Idealiausiu atveju prie meistrelio akių visą situaciją parodyk, jei nors truputį abejoja.

 

Lietuvoj kartais gaila žmonių, kurie visiškai nežino savo teisių kaip vartotojai, o prekybininkai jomis naudojasi.

Nors aišku standartiniai runkeliai (čia ne apie temos autorių, tikrai, o labiau apie "Maxima" kontingento vidutinybes) nelabai irgi geba skaityti Ūkio ministro įsakymą ir susijusius ES teisės aktus, tai neretai ir klysta įsivaizduodami, jog yra visagaliai. Toks neblogas pavyzdys: dėdukas ateina su užsilenkusia rankine žoliapjūve - garantija buvo kaip ir priklauso, 2 metai. Po 3 metų ji sugedo. Dėduko pretenzija yra ne ta, kad sugedo, ar kad per trumpas garantinis, bet todėl, kad parduotuvėje, kuri parduoda tokias prekes (arba pardavinėjo jas prieš 3 metus) neturi dalių pirkti atskirai. Ir rėkia kaip paskutinis idiotas aiškindamas apie savo kažkokias teises :). Va tau ir teisinis kai kurių lietuvių nihilizmas :).

 

Kadangi niekad nesinaudojau tuo, tai klausiu, kaip ten viskas vyksta ir ką jie padarytų/pakeistų man turint tokią problemą? :unsure:

 

Na klausiu čia jau tik teoriškai, nes garantija kompui baigėsi gegužės pradžioj. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi niekad nesinaudojau tuo, tai klausiu, kaip ten viskas vyksta ir ką jie padarytų/pakeistų man turint tokią problemą? :unsure:

 

Na klausiu čia jau tik teoriškai, nes garantija kompui baigėsi gegužės pradžioj. :(

Čia jau kitoks tada reikalas, jei jau garantinis baigėsi. Tada tikriausiai teks ieškoti meistrų ne pagal kainą, o pagal kompetenciją (Vilniuj yra vienintelis tikras autorizuotas DELL servisas, vadinasi "DSD", yra Verkių g. 29 (korpusas 14). Bent jau ten teoriškai siunčiami DELL kompai į garantinį (bet ir negarantinį tikrai turėtų vykdyti). Praktiškai negaliu pasakyti, nes dar neteko nė vieno išsiųsti :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

didelį atradimą radau :D išjungi iš lapės pakrovėją ir cpu temperatūra nukrito 15 laipsnių :D

taip greičiausiai yra dėl to, kad ištraukus pakrovėją, laptopas persijungia į Power Saver režimą tada procesoriaus dažnis sumažinamas(mano atveju nuo ~2GHz iki 1GHz) dėl ir nukrenta temperatūra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...