Pereiti prie turinio

Kokį automobilį pirkti?


Rekomenduojami pranešimai

Atmesciau Primera, japonai tuo laiku nepasizymejo geru dyzeliu gamyba. O Vectra ir 406 abi tikrai geros masinos, Pezas didesnis, komfortiskesnis, bet vectros remontas turetu buti pigesnis. Aisku, jei nebus rimtu gedimu, tai islaikymas nesiskirs. Peogeut lyg turi problemu su smagraciais, taip pat varikliai jautresni kuro kokybei nei Vectru. Jei pasirinksi vectra, tai siulyciau imti 2.2dti. As tai imciau Peugeot, nes komfortiskesnis, didesnis, grazesnis, salonas geriau atrodo, bei kebulas pilnai cinkuotas.

Primerų varikliai tie 2litriniai kaip tik juk geri, nes jie lyg tokie patys kaip ir tų senesnių, ~93m varikliai, o tuos 92-93m turėjom cielus du. Nu man irgi labiau pežo norėtųsi, tik dar kas yra, tai galvoju ar 406 pežai ekonomiškumu pasižymi ar nelabai :) nes ir tai labai svarbus dalykas man.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atmesciau Primera, japonai tuo laiku nepasizymejo geru dyzeliu gamyba. O Vectra ir 406 abi tikrai geros masinos, Pezas didesnis, komfortiskesnis, bet vectros remontas turetu buti pigesnis. Aisku, jei nebus rimtu gedimu, tai islaikymas nesiskirs. Peogeut lyg turi problemu su smagraciais, taip pat varikliai jautresni kuro kokybei nei Vectru. Jei pasirinksi vectra, tai siulyciau imti 2.2dti. As tai imciau Peugeot, nes komfortiskesnis, didesnis, grazesnis, salonas geriau atrodo, bei kebulas pilnai cinkuotas.

 

 

turejau vectra b 99m pries gerus metus, 2,0d , seip palyginus minkstai vaziuoja, dyzelio ryjo ne daugiau 7litrus vazinejant vien mieste ir ne pensininko rezimu. o kas del 2,2d varikliu tai kaip tik dauguma meistru juos keikia kiek teko girdeti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

toyota celica,honda civic,honda accord,toyota MR2 gal rastum,mazda xedo'sa gal dar,mitsuba galanta koki... Cia jau pagal skoni rinkis.. manau... bet japonai ftw!

MR2 už tokią sumą bus konkretus lavonas. Xedos gerai benzino valgo (jei apie V6 2.0 kalba eina, 1.6 ryškiai per silpnas tokiai mašinai, o dar priešrūkinius visokie narkatos vagia ir lupinėja).

Būčiau siūlęs kelis variantus, bet kadangi temos autorius žadas pas mergų važinėti, tai ryškiai bus nei jam, nei tom mergom pakankamas "lygis". Čia, aišku, dar nuo merginų priklauso, bet nujaučiu, kad kokia [ironija] puslavonė kregždė bus "pats tas" šviežiai iškeptam vairuotojui. O dar gal ir kokiem "lietiakam" atliks [/ironija].

Pataisykit jei klystu, bet įtariu, kad čia prioritetas yra tik išvaizdai (ir "street cred'ui") duodamas? Aš asmeniškai imčiau paprastą ir patikimą Toyota dyzelinę (Corolla arba Carine E, priklausomai koks dydis automobilio aktualesnis).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Laba diena . Būtų labai smagu išgirsti nuomones apie Audi A6 C4 TDI mašiniuką :) buvo pasiūlymas '96m sedanas. Ir vat įdomu pasidarė, kaip toks variantas? man labiausiai neramina, kad jie šiek tiek didoki, ir tarkim aikštelėse stumdytis jau sudėtingiau, bet manau priprantama prie to.. įdomi jūsų nuomonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena . Būtų labai smagu išgirsti nuomones apie Audi A6 C4 TDI mašiniuką :) buvo pasiūlymas '96m sedanas. Ir vat įdomu pasidarė, kaip toks variantas? man labiausiai neramina, kad jie šiek tiek didoki, ir tarkim aikštelėse stumdytis jau sudėtingiau, bet manau priprantama prie to.. įdomi jūsų nuomonė.

labai geras pasirinkimas, jei dar butu 2.5tdi 103kw tai isvis pasaka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tik turbut 1.9. Nes reikia ekonomiškumo daugiau, ir pigesnio remonto..

Kuro sąnaudų atžvilgiu tai nelabai bus ekonomiškumas, mat jau nemaža masė mašinos tokiam varikliui. Bet kas susiję su remontu, tai nėra tiek bėdų, kiek su 2,5 TDI. Nors jei patinka velėnelį keisti (kaip "einamo" remonto dalį) ir dūmyti kitiems panosiui.. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Dar neišgaidintas Renault, tad dar neblogas variantas. Kaip ir ankstesnėj kartoj, gali būti bėdų su galinėmis arkomis (rūdys). Variklis dar ganėtinai geras (dar Nissan'inis), tik nereikia drožti jo ir važiuos ilgai ir nuobodžiai. Ir man natūraliai kyla ridos realumo klausimas :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar neišgaidintas Renault, tad dar neblogas variantas. Kaip ir ankstesnėj kartoj, gali būti bėdų su galinėmis arkomis (rūdys). Variklis dar ganėtinai geras (dar Nissan'inis), tik nereikia drožti jo ir važiuos ilgai ir nuobodžiai. Ir man natūraliai kyla ridos realumo klausimas :).

Nelabai to supratau. Dėl ridos ir aš abejojų, mažoka.. tik galvoju ar nebus per silpnas tas 66kw variklis.

 

BEJE, dar radau vieną pasiūlymą peugeot 406 2.0 HDI 01 metų, normali komplektacija, gerai atrodantis lyg. Tai čia irgi gal neblogas variantas.. tik va kai broliui su ta pačia iškilę bėdų buvo su kuro siurbliu, tai biški prisibijau tokią imt. Nors važiuoja labai smagiai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra čia turėjusių SAAB automobilį? Papasakokit yspūdžius, jei netingit. Domina remontų kainos, komfortas, patikimumas ir t.t. Labiausiai domina 9-5 ir 9-3 98-2001m.

Saab dyzeliai prasti ypac 3.0TiD, benzininiai varikliai geri. Pusbrolis turejo 9-3 2004m. 1.9tid visiskas meslas, vaziuoja kaip kibiras, i servisa daznai varydavo, ir remontas ne pigus buvo, kol galiausiai sudauze :) Saab 9000, pas draugeli buvo, ziauriai faina masina kai uz tokia kaina, konforto atzvilgiu ir seip vaziavimu, ir i servisa retai tekdavo varyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai to supratau. Dėl ridos ir aš abejojų, mažoka.. tik galvoju ar nebus per silpnas tas 66kw variklis.

 

BEJE, dar radau vieną pasiūlymą peugeot 406 2.0 HDI 01 metų, normali komplektacija, gerai atrodantis lyg. Tai čia irgi gal neblogas variantas.. tik va kai broliui su ta pačia iškilę bėdų buvo su kuro siurbliu, tai biški prisibijau tokią imt. Nors važiuoja labai smagiai..

 

 

Del ridos, tai net abejoti nereikia, juokinga net ziureti, dyzeliui 10 metu, o rida 140k. Reali rida manau kokie 400k turetu buti. O siaip jei rinktis is primeros ir peugeot, imciau peugeot. Visapusiskai smagesne masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Primera tikrai komfortabili ir patikima mašina. Nemačiau, kad šitos primeros rūdytų - čia senesniųjų liga. Remontas nėra pats pigiausias, bet kainos normalios tikrai. Spėju (tik spėju), kad pežo remontas sudėtingesnis turėtų būti. Tik nežinau kaip su 66kw dyzeliniu varikliu, nesinori tikėt, kad jo pakanka tokiai karvei ant ratų.

Redagavo respo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tokią tik, mano benzinas. Jei tikrai nedaužta tai nerudija. Eksplotacija pigi, mažai gedimų jei prižiūri, didelė bagažinė, nieko įspūdingo šeip neturi tik, bet užtai patikima, vienintelis minusas tai mažas pasukimo kampas(nežinau kaip išsireikšt)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai to supratau. Dėl ridos ir aš abejojų, mažoka.. tik galvoju ar nebus per silpnas tas 66kw variklis.

 

BEJE, dar radau vieną pasiūlymą peugeot 406 2.0 HDI 01 metų, normali komplektacija, gerai atrodantis lyg. Tai čia irgi gal neblogas variantas.. tik va kai broliui su ta pačia iškilę bėdų buvo su kuro siurbliu, tai biški prisibijau tokią imt. Nors važiuoja labai smagiai..

HDI, kaip ir dauguma tiesioginio įpurškimo turbodyzelinių variklių, yra itin jautrūs kuro kokybei. Užtat ir eina tie siurbliai velniop. Variklis gan padorus tame Nissan'e, draugas turi Primera kiek senesnę, bet su tuo pačiu varikliu, tai miesto sąlygom pakanka traukos ir gan ekonomiškas variklis ;). Aišku, jei mėgsti palakstyti ar "palenktyniauti", gali trūkti tos traukos :). Man tai, nors teko mažai vairuoti, bet patiko jo dinamiškumas.

Dėl to paryškinto mano teksto - Renault praktiškai susijungė su Nissan, regis, 2001 m. Nuo to laiko prasidėjo "kryžminimai" - perki Nissan ir nežinai, ar elektrinę dalį japonai surinko, ar prancūzai, ar variklis japoniškas, ar prancūziškas ir t.t. O vėliau į Nissan pradėjo grųsti tiesioginio įpurškimo Renault dCi variklius, kurie tikrai nepasižymi patvarumu. Tad dėl to ir sakau, kad dar neišgaidintas ;).

O dėl minėto Peugeot - variklis bus galingesnis, bet gali tikėtis niuansų su elektronika. Ir, aišku, ne itin patiks žemdirbių kuras, o tuo labiau iš rytinių kaimyninių šalių ;). Jei pilsi tik degalinėj ir būklė bendra gera to mašiniuko, tai tada gana vertas dėmesio variantas ;)

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tokią tik, mano benzinas. Jei tikrai nedaužta tai nerudija. Eksplotacija pigi, mažai gedimų jei prižiūri, didelė bagažinė, nieko įspūdingo šeip neturi tik, bet užtai patikima, vienintelis minusas tai mažas pasukimo kampas(nežinau kaip išsireikšt)

Na,tokios detalės nėra labai svarbios :D svarbu kad išvis riedėtų smagiai.

 

HDI, kaip ir dauguma tiesioginio įpurškimo turbodyzelinių variklių, yra itin jautrūs kuro kokybei. Užtat ir eina tie siurbliai velniop. Variklis gan padorus tame Nissan'e, draugas turi Primera kiek senesnę, bet su tuo pačiu varikliu, tai miesto sąlygom pakanka traukos ir gan ekonomiškas variklis ;). Aišku, jei mėgsti palakstyti ar "palenktyniauti", gali trūkti tos traukos :). Man tai, nors teko mažai vairuoti, bet patiko jo dinamiškumas.

Dėl to paryškinto mano teksto - Renault praktiškai susijungė su Nissan, regis, 2001 m. Nuo to laiko prasidėjo "kryžminimai" - perki Nissan ir nežinai, ar elektrinę dalį japonai surinko, ar prancūzai, ar variklis japoniškas, ar prancūziškas ir t.t. O vėliau į Nissan pradėjo grųsti tiesioginio įpurškimo Renault dCi variklius, kurie tikrai nepasižymi patvarumu. Tad dėl to ir sakau, kad dar neišgaidintas ;).

O dėl minėto Peugeot - variklis bus galingesnis, bet gali tikėtis niuansų su elektronika. Ir, aišku, ne itin patiks žemdirbių kuras, o tuo labiau iš rytinių kaimyninių šalių ;). Jei pilsi tik degalinėj ir būklė bendra gera to mašiniuko, tai tada gana vertas dėmesio variantas ;)

Dėkui už atsakymą apie kryžminimus :D Na apie tą primerą kažkaip mažiau svajoju, nes vien salonas kažkoks nelabai jaukus atrodo. O pežukas toks malonesnis ir jaukesnis. Kažin, kuris ekonomiškesnis? :?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na,tokios detalės nėra labai svarbios :D svarbu kad išvis riedėtų smagiai.

 

 

Dėkui už atsakymą apie kryžminimus :D Na apie tą primerą kažkaip mažiau svajoju, nes vien salonas kažkoks nelabai jaukus atrodo. O pežukas toks malonesnis ir jaukesnis. Kažin, kuris ekonomiškesnis? :?

Ekonomiškesnis bus Nissanas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet labai turbūt nesijaučia skirtumo.. jeigu pežas mieste ~7, tai nissanas kokius 5-6?

Panašiai. Bet yra kitas faktorius, kad ekonomiškumą esant reikalui galėsi praplėsti, jei gausi kuro be akcizų ;). Su HDI to nerekomenduočiau daryti, arba bent jau to nepadaryti įpročiu, nes tada tikrai eis velniop kuro siurblys.

Jei man tektų rinktis, tai greičiausiai imčiau Nissan'ą - jau gerokai įpratau prie japoniškų automobilių salono ir kitų smulkmenų. Aktualiau tai, kad mašina atlieka savo darbą gerai :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...