Pereiti prie turinio

Kova dėl tvarkingai veikiančio telefono su MTTC ir Omnitel


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, patarkite ką man daryti. Beveik prieš metus ( 2010 07 13) buvo pirktas iš Omnitel su sutartimi telefonas HTC Smart. Telefonas iki dabar buvo taisytas dėl tų pačių programinės įrangos defektų. Šie defektai nebuvo pataisyti per tris taisymus todėl nešiau telefoną, kad pakeistų kitu. Pasakė, kad reikia akto iš MTTC, kad pakeistų ir tam išsiuntė telefoną, ir sakė, kad truks apie savaitę (nešiau 2011 06 29) . Parašiau į info mttc.lt dėl informacijos, pasakė kad telefonas penktadienį bus parsiųstas iš Rygos ir bus veikiantis ir šitos savaitės pradžioje galėsiu atsiimti. Patarkite, ką daryti, jei telefonas vėl bus nepataisytas :(

 

Daugiau informacijos apie taisymus ir kita http://htcsmartbug.blogspot.com/

 

 

Atnaujinta:

Vakar gražino po 5 taisymo vėl nepataisytą telefoną.

Redagavo Bamber
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ecc.lt pasiūlė į pardavėją kreiptis raštu, arba į vvtat.lt , o vvtat.lt taip pat sakė, kad turiu kreiptis raštiškai į pardavėją ir turiu teisę rinktis

 

4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

 

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

 

 

mano atveju trūkumai nebuvo aptarti, taip išeina turiu teisę prašyti pakeisti telefoną kitu

Redagavo Bamber
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ecc.lt pasiūlė į pardavėją kreiptis raštu, arba į vvtat.lt , o vvtat.lt taip pat sakė, kad turiu kreiptis raštiškai į pardavėją ir turiu teisę rinktis

 

4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

 

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

 

 

mano atveju trūkumai nebuvo aptarti, taip išeina turiu teisę prašyti pakeisti telefoną kitu

Kokių dar trūkumų? Jei pirkai nauja telefona iš salono su garantija :D Man atrodo čia net nepagal tavo situacija tas įstatimas priskiriamas.

Redagavo Suzis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefonas turi trūkumų kurių pirkdamas nežinojau, tik kad tie trūkumai dėl programinės įrangos, o jos niekas netaiso, o nežinau ar gaminys blogas jei jo programinė įranga bloga, bet kadangi jos neina pakeisti manau, kad blogas gaminys...

 

 

EDIT: http://htcsmartbug.blogspot.com/2011/07/mttc-pamelavo.html

Redagavo Bamber
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Papraščiausiai kreipkis į vartotojų teises ir išsiaiškink kaip techniškai reikėtų nutraukti sutartį. Man rodos turėtum parašyti raštišką prašymą, gaut kopiją su omnitel antspaudu ir poto kai jie nereaguos perduot vartotojų teisėms tą prašymą, anuliuosies sutartį ir už telefoną pinigus privers gražinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandžiau raštiškai rašyti omniteliui. Omnitelmini salono vadybininkė nenorėjo priimti, atseit reikia važiuot į omnitel salona... Nu bet poto priėmė o dabar jis man grįžo kartu su nepataisytu telefonu. O gal kas esate susidūręs su rašymu į vvtat.lt ? Kiek užtrunka, kaip nustatoma prekes kokybe, ar yra galimybe pačiam parodyti kas prekeje negerai. Nes jei koks MTTC ar dar kažkoks nustatinės kokybę galiu nieko nepešti, nes kas dabar 5kartus taisė telefoną, arba šaiposi, arba neranda gedimų, arba tiosiok aplaidžiai dirba...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandžiau raštiškai rašyti omniteliui. Omnitelmini salono vadybininkė nenorėjo priimti, atseit reikia važiuot į omnitel salona... Nu bet poto priėmė o dabar jis man grįžo kartu su nepataisytu telefonu. O gal kas esate susidūręs su rašymu į vvtat.lt ? Kiek užtrunka, kaip nustatoma prekes kokybe, ar yra galimybe pačiam parodyti kas prekeje negerai. Nes jei koks MTTC ar dar kažkoks nustatinės kokybę galiu nieko nepešti, nes kas dabar 5kartus taisė telefoną, arba šaiposi, arba neranda gedimų, arba tiosiok aplaidžiai dirba...

Neskaitai kas rašoma:

Papraščiausiai kreipkis į vartotojų teises ir išsiaiškink kaip techniškai reikėtų nutraukti sutartį.

 

Niekas už tave procedūros nepasakys, jeigu tingi išsiaiškint tai mėgink dar 7 kartus nešti į garantinį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perkant telefona su sutartimi yra vienas idomus faktorius, kad jus perkate NE TELEFONA ,o PASLAUGA. Taigi telefono grazinti negali ir uz jy pinigu atgauti negali, nebent sutartis kokia kitokia.

Cia taip as issiaiskinau ,kai pirkau telefona ,pajuokaudamas ,kad per 14d galiu grazinti ir pasake ,kad ne negaliu ir paaiskino kodel.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perkant telefona su sutartimi yra vienas idomus faktorius, kad jus perkate NE TELEFONA ,o PASLAUGA. Taigi telefono grazinti negali ir uz jy pinigu atgauti negali, nebent sutartis kokia kitokia.

Cia taip as issiaiskinau ,kai pirkau telefona ,pajuokaudamas ,kad per 14d galiu grazinti ir pasake ,kad ne negaliu ir paaiskino kodel.

Tame ir kampas, kad jeigu su telefonu negerai gali vienašališkai nutraukt sutartį terminuotą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...