Pereiti prie turinio

Sportsdirect.com


Rekomenduojami pranešimai

atrodo,kad taip :) ir ka tai reiškia?

Kad pasiemei į krepšelį prekę, kurios dar nėra sandėlyje. pvz : http://www.sportsdirect.com/adidas-rl-three-quarter-tights-671050

čia rašo, kad ji atsiras tik 28-ą dieną. Tą dieną kurią atsiras tavo pre-order prekė tą dieną ir išsius. :) Noriu pasiūlyti kitą kartą sakytis per mane, tau tik reikės laukt išsišiepus, visos kitos problemos man :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pinigus man nuskaite, gavau į paštą laišką su užsakytu daigtu sąrašu, dar po dienos atėjo laiškas, kad dviejų prekių nėra.Ar man atšauks visas prekes, ar dar tikėtis to antrojo laiško?

 

Tai reiškias - išankstinis užsakymas, kada bus prekės, tada bus tik išsiųstos.

Suprtau,labai ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pažystamam įdomiai buvo,gavo laiska,bet banko saskaitoje niekur nesimate pinigu nuskaitymo,po savaites nusprende,kad nebenori laukt,ir paprase orderį anuliuot.Orderį anuliavo be problemų,tik taip ir liko neaisku,kaip ten gavosi su apmokejimu.Siaip,kol pinigai nerezervuoti,uzsakymo neuzskaito,o cia velniai zino kaip jam gavosi... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas esat susidūręs, su VAT išskaičiavimu....

 

Situacija tokia, kad pirmą kartą buvo taip, kad siuntė ne įmones adresu - pasiteisinimas toks, na dėl to gerai, nieko nesakiau.

 

Dabar vėl neišskaičiuoja, nors pateikti visi dokumentai...nors dabar siunčiama pagal įmonės adresą.

 

Kas nors susidūrėt su jų savivaliavimu tokiu?

Redagavo HOST321
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, perskaiciau visus komentarus kurie cia buvo parasyti, ir neradau sau tinkamo atsakymo. Noriu uzsisakyti prekiu is sportdirect, uz 8GBP ir siuntimas raso 6GBP. Tai man siuntimas i lietuva tiek ir kainuos, kiek raso papildomu mokesciu nebus? Dekui uz atsakyma.

 

Darai iki apmokėjimo ir ten bus galutinė kaina. Jei rašo 6GBP - tai jie ir bus. Manau šiuo atveju būtų pigiau per tarpininką imti prekę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Treciadieni vakare is sportsdirect.com uzsisakiau keleta prekiu. I elektronini pasta gavau laiska is Paypal You submitted an order in the amount of 46.81 GBP to Sportsdirect.com. Bet iki siol negaunu laisko is SD su order reference numeriu. Anksciau kaip uzsakydau prekes tai laiskas is SD su order reference numeriu ateidavo iskarto po apmokejimo. Kame cia gali buti reikalas ?

 

Dekui,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Treciadieni vakare is sportsdirect.com uzsisakiau keleta prekiu. I elektronini pasta gavau laiska is Paypal You submitted an order in the amount of 46.81 GBP to Sportsdirect.com. Bet iki siol negaunu laisko is SD su order reference numeriu. Anksciau kaip uzsakydau prekes tai laiskas is SD su order reference numeriu ateidavo iskarto po apmokejimo. Kame cia gali buti reikalas ?

 

Dekui,

 

Problema laukime.

Uztrunka kelias dienas kartais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki, susidūriau su problemėle... dingo man siuntinys :blink: pagal sekimo nr, siuntinys jau spalio 30d pasiekė Vilnių. Visada tokiu atveju gaudavau jį tą pačią dieną,arba sekančia. Šį kart negavau. Na,galvoju čia gal sutrumpintai dirbo prieš lapkričio 1-ąją, ir pan. Visai nesinervinau,nes jau N kartų esu užsisakinėjus ir jokių problemų nekilo. BEt kai praėjus savaitei siuntinys neatkeliavo,o pagal track number rodo tą pačia info, t.y. Arrived at Sort Facility VILNIUS - LITHUANIA , nusprendžiau parašyt DHL. PArašiau. Nulis dėmesio. Tada sekančią ieną paskambinau. Man buvo paaiškinta,kad Kaune apžiūrėjo - neranda, dar ieškos Vilniuje :o vakare gavau emailą, kad: Išsiaiškinome, kad fiziškai Jūsų siunta neatvyko į galutinį tašką, mūsų DHL sandėlio ji nepasiekė, Jums reiktų susisiekti su siuntėju, sistemoje jau matomas skanavimas, kad siunta neatvyko

 

:blink: šiandien paskambinau jiems pasitiklinti: KAIP TAI NEATVYKO????? bu vo paaiškinta,kad atvyko prekių konteineris,kuriame turėjo būti mano siunta,bet jos ten nėra ir kreiptis į siuntėją. Parašiau sportsdirectui. Gavau šabloninį atsakymą,kad mano siutinys išiųstas,su nuorooda pagal kurią galiu jį sekti :blink: dar kartą parašiau,kad žinau kaip sekti siuntinį,bet jis dingęs. Jokio atsakymo. Parašiau ir dar vieną laišką,bet vistiek jokio atsakymo... :angry: gal kam yra buvę? ar gražino pinigus? Ar išsiuntė iš naujo? ar dar kas nors...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, susidūriau su problemėle... dingo man siuntinys :blink: pagal sekimo nr, siuntinys jau spalio 30d pasiekė Vilnių. Visada tokiu atveju gaudavau jį tą pačią dieną,arba sekančia. Šį kart negavau. Na,galvoju čia gal sutrumpintai dirbo prieš lapkričio 1-ąją, ir pan. Visai nesinervinau,nes jau N kartų esu užsisakinėjus ir jokių problemų nekilo. BEt kai praėjus savaitei siuntinys neatkeliavo,o pagal track number rodo tą pačia info, t.y. Arrived at Sort Facility VILNIUS - LITHUANIA , nusprendžiau parašyt DHL. PArašiau. Nulis dėmesio. Tada sekančią ieną paskambinau. Man buvo paaiškinta,kad Kaune apžiūrėjo - neranda, dar ieškos Vilniuje :o vakare gavau emailą, kad: Išsiaiškinome, kad fiziškai Jūsų siunta neatvyko į galutinį tašką, mūsų DHL sandėlio ji nepasiekė, Jums reiktų susisiekti su siuntėju, sistemoje jau matomas skanavimas, kad siunta neatvyko

 

:blink: šiandien paskambinau jiems pasitiklinti: KAIP TAI NEATVYKO????? bu vo paaiškinta,kad atvyko prekių konteineris,kuriame turėjo būti mano siunta,bet jos ten nėra ir kreiptis į siuntėją. Parašiau sportsdirectui. Gavau šabloninį atsakymą,kad mano siutinys išiųstas,su nuorooda pagal kurią galiu jį sekti :blink: dar kartą parašiau,kad žinau kaip sekti siuntinį,bet jis dingęs. Jokio atsakymo. Parašiau ir dar vieną laišką,bet vistiek jokio atsakymo... :angry: gal kam yra buvę? ar gražino pinigus? Ar išsiuntė iš naujo? ar dar kas nors...?

 

 

Jeigu trackingas rodo, kad siuntos nėra, padaryk reply į paskutinį sporstdirecto emailą, ir parašyk, kad prekė neatvyko. Jeigu vėl atrašys šablonu kreipkis į Paypal arba į banką (jeigu mokėjai kortele).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu trackingas rodo, kad siuntos nėra, padaryk reply į paskutinį sporstdirecto emailą, ir parašyk, kad prekė neatvyko. Jeigu vėl atrašys šablonu kreipkis į Paypal arba į banką (jeigu mokėjai kortele).

 

tame ir esmė,kad trackingas rodo jog siunta Vilniuje :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau atsakymą iš DHL UK :(

 

Thank you for contacting DHL Express.

 

From our records we can see that you have ordered from Sports Direct, they then contracted DHL to undertake carriage.

 

Please accept our apologies, but due to the account holder’s contract with DHL Express, we are unable to discuss details relating to this shipment with anyone other than the shipping company and we respectfully request that you contact Sports Direct in respect to this shipment.

 

You can still track the item on www.dhl.co.uk, using the 10 digit Waybill tracking number, but if Sports Direct has not provided you with this number, or for any problems relating to the shipment, including claims or delays you will need to contact them so that they can handle the matter for you. They will then contact us to resolve any issues, handle any problems on your behalf and contact you directly to advise of an outcome. As you are their customer, this will be in accordance with their terms & conditions and the contract you hold with them.

 

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau atsakymą iš DHL UK :(

 

Thank you for contacting DHL Express.

 

From our records we can see that you have ordered from Sports Direct, they then contracted DHL to undertake carriage.

 

Please accept our apologies, but due to the account holder’s contract with DHL Express, we are unable to discuss details relating to this shipment with anyone other than the shipping company and we respectfully request that you contact Sports Direct in respect to this shipment.

 

You can still track the item on www.dhl.co.uk, using the 10 digit Waybill tracking number, but if Sports Direct has not provided you with this number, or for any problems relating to the shipment, including claims or delays you will need to contact them so that they can handle the matter for you. They will then contact us to resolve any issues, handle any problems on your behalf and contact you directly to advise of an outcome. As you are their customer, this will be in accordance with their terms & conditions and the contract you hold with them.

 

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

 

 

Parašyk dar kartą sportdiretui. Įdėk citatą iš DHL laiško. Palauk porą darbo dienų ir kreipkis į banką/paypal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...