Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Taigi bandžiau pirkti 125 kanados dolerių amazon gift card....

Deja, atėjo emailas:

 

 

Greetings from Amazon.ca,

 

We're writing to let you know that we are having difficulty processing your payment for the order listed above.

 

To protect your security and privacy, your issuing bank cannot provide us with information regarding why your credit card was declined. Since we cannot process payment at this stage, we have canceled your order. We apologize for any inconvenience this may cause.

 

We encourage you to place a new order with an alternative payment mechanism, if possible. You can find all of our available gift certificate options here:

http://www.amazon.ca/giftcertificates

 

Thank you for shopping at Amazon.ca.

 

Sincerely,

Amazon.ca Customer Service

http://www.amazon.ca

 

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message. If you would like to contact us, please click here:

http://www.amazon.ca/gp/help/contact-us/general-questions.html/

 

Kaip manot kas gali būti? Saskaitoje yra 327,25Lt, todėl nemanau jog trūksta pinigų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kartais e-shopai skambina i bankus patikrinti informacija pateikta uzsakymo metu, pvz. gali patikrinti ar nurodytas telefono numeris yra tas pats kuri bankas turi savo duomenu bazeje, deja, bankai kartais atsisako patvirtinti arba paneigti tokia informacija ir tuomet gaunasi situacija, kai e-shopas anuliuoja uzsakyma ir tokiu atveju lieka naudoti tokia mokejimo kortele, kuria isdaves bankas gali patvirtinti savininko kontaktine informacija (si taisykle kiekvienam banke gali buti savaip apibriezta)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kartais e-shopai skambina i bankus patikrinti informacija pateikta uzsakymo metu, pvz. gali patikrinti ar nurodytas telefono numeris yra tas pats kuri bankas turi savo duomenu bazeje, deja, bankai kartais atsisako patvirtinti arba paneigti tokia informacija ir tuomet gaunasi situacija, kai e-shopas anuliuoja uzsakyma ir tokiu atveju lieka naudoti tokia mokejimo kortele, kuria isdaves bankas gali patvirtinti savininko kontaktine informacija (si taisykle kiekvienam banke gali buti savaip apibriezta)

Tad šiuo atveju nieko neįmanoma padaryti? Gal bandyti skambinti į SEB?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...